تسلا در حال معرفی ویژگی جدید در خودروهای خود است که آنها را قادر میسازد مشکلات فنی را تشخیص داده و بهصورت خودکار قطعات جایگزین ضروری را سفارش دهند.
چند روز پیش پستی در شبکههای اجتماعی منتشر شد که تصویر اعلان درخواست سرویس را روی صفحهنمایش تسلا مدل ۳ نشان میداد.
شرایطی غیرمنتظره در سیستم تبدیل قدرت مدل ۳ شما تشخیص داده شده است. قطعهی جایگزین به مرکز سرویس تسلای مدنظر شما ارسال شده است. لطفاً هماکنون از برنامهی موبایلی تسلا یا اکانت خود برای انجام سرویس استفاده کنید.
این خودروساز آمریکایی وجود این سیستم تشخیص مشکلات خودرویی را تأیید کرده و خاطرنشان ساخته است:
خودروهای ما میتوانند برخی مشکلات را تشخیص داده و به شما بگویند در صورت نیاز میتوان قطعات جایگزین را سفارش داد تا در سرویس بعدی روی خودرو نصب شوند.
ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اوایل سال جاری گفته بود که به دنبال بهبود عملیات سرویس خودروهای تسلا بوده و این جزو اولویتهای اصلی برند است. او خاطرنشان ساخته بود:
باید اعلام کنم یکی از مهمترین اولویتهای ما در چند ماه اخیر بهبود سرویسدهی به خودروهاست. واقعاً باید بگویم که بهبود سرویس محصولات در آمریکای شمالی جزو مهمترین اولویتهای من است.
بنا به گفتهی ماسک، مالکان تسلا میتوانند در صورت عدم نیاز به قطعات سفارش داده شده آنها را لغو کنند. این موضوعی مهم و بسیار کاربردی است چراکه همهی مشتریان به سفارش خودکار قطعه توسط خودرو نیاز نخواهند داشت و جنبههای گوناگونی را قبل از سفارش قطعه در نظر خواهند گرفت.
(ali (chevy nova
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸افرین
فقط همین رو میشه گفت به تسلا
(JONATHAN (TESLA
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸خودش تشخیص میده چی خراب شده
خودش سفارش میده
میره برای نمایندگی
دفعه بعد که رفتی برای انجام سرویس ها اون قطعه رو برات نصب میکنن
Tesla is the future
امیر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸هیچوقت دید خوبی به خودروهای الکتریکی نداشتم و نخواهم داشت ولی تسلا دید متفاوتی داره ایحاد میکنه از خودروهای الکتریکی و مخصوصا تکنولوژی قرن!
دمش گرم واقعا
net
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸نمایندگی تعمیر تسلا خیلی زیبا و لوکس هست
Elmiraj
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸آپشن ۲۰۲۹ دیگران در ماشین ۲۰۱۹ تسلا…….
.
.
.
چیزی که اینجا جلب توجه می کنه این نمایندگی و محل سرویس تسلا ست…!!!
از هتل های ما زیباتر و تمیز تره..???