تسلا از یک نسخه میان برد از سدان الکتریکی مدل ۳ با پیمایش ۴۱۸ کیلومتر پرده برداشت. این مدل دیفرانسیل عقب تنها ۴۵ هزار دلار قیمت دارد و البته شعاع حرکتیان فقط ۸۰ کیلومتر کمتر از مدل برد بلند همین خودرو است.
این شعاع حرکتی بالا تقریباً هر حریف و رقیبی را شکست میدهد. بعلاوه بهعنوانمثال برای خرید یک جگوار I-Pace باید حدوداً ۳۰ هزار دلار بیشتر از این خودرو بپردازید و این نشان میدهد که این یک خودروی مسافرتی مقرون بهصرفهتر از سایر خودروهای الکتریکی هم محسوب میشود.
نهایت سرعت این نسخه ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت اعلام شده و زمان رسیدن آن از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت هم تنها ۵.۶ ثانیه خواهد بود.
سفارش این نسخه با تحویل ۶ تا ۱۰ هفتهای توسط تسلا آغاز شده است. البته با توجه به اعتبار ۷۵۰۰ دلاری فدرال و پیشبینی ۴۳۰۰ دلاری صرفهجویی در هزینه سوخت نسبت به خودروهای بنزینی، قیمت نهایی این خودرو برای مصرفکننده میتواند تا ۳۳ هزار دلار هم کاهش یابد!
Reza
۲ آبان ۱۳۹۷از هر نظر عالیه، ولی ای کاش یکم روی کابینش کار میکردند ، خالیه خالی که نمیشه آخه.
Elmiraj
۲ آبان ۱۳۹۷شرکتی که در حال حاضر ماشینای آینده رو می سازه و می خواد کاری کنه که به هیچکدام از خودروسازا شباهت نداشته باشه ! سکوت مطلق کابین و با یک داشبورد کاملا ساده ( که تمامی دستورات آن توسط یک نمایشگر لمسی انجام میشه ) ماهرانه ترکیب می کنه .
Mohammad
۲ آبان ۱۳۹۷فقط ۴۵ هزار دلار
منصف بودن رو باید از کمپانی های امریکایی یاد گرفت
Khosrow
۲ آبان ۱۳۹۷چقدر طراحی بدنه یه ماشین میتونه پوچ باشه / فاقد همه چی / رو 4000 دلار برای دم دستی هم نمیشه بهش فکر کرد ..
مهدی
۲ آبان ۱۳۹۷طراحی به مزحکی طراحی داخل تسلا۳ ندیدم.خداشاهده ازنظر من طراحی داخل برلیانس ازتسلا۳ بهتره.یه تلوزیون ۲۱اینچی انگار گذاشتن داخلش اونم به شکل خنده داری.شرم آوره
Solid Snake
۲ آبان ۱۳۹۷تسلا 3 طراحی داخلی زشتی داره؟ خب داشته باشه
اما نکات مثبت زیادی هم داره
Amin
۲ آبان ۱۳۹۷کلا اعتقادی به طراحی داخلی نداره
Sajjad
۲ آبان ۱۳۹۷شما رو نمیدونم اما من با طراحی ها و داشبورد این ماشین خیلی حال میکنم
کلن سادگی توی طراحی رو دوست دارم