تسلا گزارش ایمنی مربوط به اتوپایلوت خود در سهماهه اول سال ۲۰۲۱ را منتشر نمود و این نتایج باعث شدهاند ایلان ماسک مدعی شود اتوپایلوت تسلا ۱۰ برابر شانس کمتری برای تصادف در مقایسه با یک خودروی متوسط دارد. البته این همهی داستان نیست.
تسلا در گزارش ایمنی خود اظهار داشته برای هر ۴.۱۹ میلیون مایل رانده شده توسط خودروهایی با اتوپایلوت فعال یک تصادف رخ داده است؛ اما برای خودروهای فاقد اتوپایلوت که از سایر سیستمهای ایمنی سود میبرد، یک تصادف به ازای ۲.۰۵ میلیون مایل رانده شده رخ داده است. افرادی که یک تسلا را بدون اتوپایلوت یا هیچ سیستم ایمنی فعال دیگری راندهاند یک تصادف در هر ۹۷۸ هزار مایل رانندگی را ثبت نمودهاند.
این خودروساز آمریکایی گفته که در هر ۴۸۴ هزار مایل رانندگی در آمریکا یک تصادف خودرویی رخ داده است. ماسک و بسیاری از طرفداران تسلا مدعی شدهاند میزان تصادفات اتوپایلوت تسلا ۱۰ برابر کمتر از یک خودروی متوسط است.
اما چیزی که تسلا به آن اشاره نداشته این حقیقت است که اتوپایلوت عمدتاً توسط رانندگان برای سواری در بزرگراهها مورد استفاده قرار گرفته اما دادههای تصادفات NHTSA میزان تصادفات بزرگراهی را ذکر نکرده است. آنگونه که Electrek میگوید تصادفات معمولاً در مسیرهای شهری بیشتر رخ میدهند بنابراین مقایسه دادههای تسلا با دادههای تصادفات NHTSA معتبر نیست.
همچنین جدیدترین دادههای تصادف منتظر شده توسط تسلا بدتر از آمار سهماهه اول سال ۲۰۲۰ هستند و در واقع در سهماهه اول سال پیش تسلا یک تصادف به ازای هر ۴.۶۸ میلیون مایل پیموده شده با اتوپایلوت را ثبت کرده بود.
اما بهبود خوبی در زمان عدم استفاده از اتوپایلوت اما فعال بوده دیگر سیستمهای ایمنی فعال صورت گرفته چراکه در سهماهه سال پیش یک تصادف به ازای ۱.۹۹ میلیون مایل پیموده شده ثبت شده بود. همچنین در سهماهه اول سال ۲۰۲۰ پس از پیمایش ۱.۴۲ میلیون مایل توسط خودرویی که نه از اتوپایلوت نه از هیچ سیستم ایمنی فعال دیگری استفاده کرده یک تصادف ثبت شده که این میزان در سال جاری بهبود یافته است.
خب معنی این جملات چیست؟ پاسخ ساده است: این دادهها به حدی ناقص هستند که با استفاده از آنها نمیتوان مقایسه درست و مفیدی انجام داد.
Erfan
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰واقعا برای دروغ گفتن خیلی راه بلده این آقای ماسک، یا خودش نمیفهمه یا فکر میکنه بقیه هیچی نمیفهمن که داده های تصادف بزرگراهی رو با داده های تصادف شهری مقایسه میکنه و افتخار هم میکنه بهش ?♀️?♀️?♀️
بعد هم پشت سرش طرفدارش میان میگن بله همان و بهمان از این به بعد هم میشه بهشون گفت ماسک اسکواد، یا تسلاتیتی???
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خب معنی این جملات چیست؟ پاسخ ساده است: این دادهها به حدی ناقص هستند که با استفاده از آنها نمیتوان مقایسه درست و مفیدی انجام داد.
رحمت بر پدر و مادر اون نویسنده و آقا شاهین
این جمله بالا خودش پشتوانه تمام حرف های من هست
تسلا اومده آمار رو یه طوری دیگه گفته
فقط جنبه های مثبت رو گفته .
دیگه شیطون بَلا تسلا آمار های NHTSA رو نگفته
که آمار های فوق دقیقی داره .
از دست این تسلا
ظاهرا باید نام تسلا رو به لیست (هوندا جان و تویوتا جان) اضافه کنم
پس لیست جدید رو منتشر میکنم
(هوندا جان و تویوتا جان و تسلا جان )
منتظر خبر های بعدی باشید
تا خبری دیگر ، شُبه ایی دیگر خدا نگهدار ?♂️?♂️?♂️?♂️?♂️
Mr.t.e.s.l.a
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰طبق تحقیقات سیستم خودران تسلا از وقوع خیلی از تصادفات جلوگیری کرده و جون خیلی هارو نجات داده و به کمربند ایمنی( سیستم خودران به کمربند تشبیه شده)!!
Ultimately, Munster remarked that numbers do not lie. Compared with the national data, Teslas are safer, and with Autopilot, even more so. This is despite Autopilot and Tesla’s advanced FSD features still being in their early days. The Loup Ventures Managing Partner explained that it would likely take some time for people to be comfortable with technologies like Autopilot, and there will be accidents from time to time. However, Munster emphasized that Autopilot could save even more lives than seat belts once the system is fully matured.
“That said, we believe autonomous systems will drastically reduce the number of vehicle fatalities, similar as seatbelts did in the ’70s but on a greater scale. For perspective, there are still around 35k-40k vehicle fatalities every year in the US, around the top 10 causes of death. This equates to 11 fatalities per 100k people, compared to 25 per 100k in 1970,” Munster wrote.
Don’t hesitate to contact us for news
نکته بعدی اینه
چندین سازمان ایمنی تسلا رو تحت فشار قرار دادن تا اسم اتوپایلوت رو از خودران خودش برداره
بعضی از اونایی که میرن تسلا میخرن فک میکنن این سیستم کااملا خودران هستش و در نتیجه ول میکنن به حال خودش
همونطوری که خیلی وقتا دیدیم طرف رفته زده رو اتوپایلوت خودش خوابیده… و یه تصادف رخ داده…
باز خوبه تسلا جعبه سیاه خودرو های خودشو داره و چندین و چند بار دروغ این افراد رو آشکار کرده
تازه تمام این آمار هایی که منتشر شده از ایمنی بالای این سیستم برای اتوپایلوت هستش…
Fsd که به صورت کامل عرضه بشه
قیافه ها اون موقع خیلی دیدنی میشه…
اینجا گفته این آمار تصادف برای بزرگراه ها هستش و معتبر نیست…
اوکی
Fsd رانندگی تمام خودکار برای داخل شهر هم داره
و تا آلان تمام تست ها موفق بوده… بدون هیچ تلفاتی…
همین چند روز پیش بود که صاحب یه تسلا گفته بود سیستم خودران تسلا منو از تصادف مرگبار نجات داده…
ولی خب دوستان اینجا ظاهرا چند بار با تسلا تصادف کردن…
علی turbo s
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰همین چند وقت پیش هم سیستم خودران تسلا کوبید به درخت و ۲نفر پودرشدن.
Mr.t.e.s.l.a
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰نکته منفی داستان اینجاست
نشستین یه گوشه
خبرارم دنبال نمیکنین…
کاملا ثابت شده توی اون تصادف اتوپایلوت روشن نبوده…(راننده اصن پشت فرمون نبوده بنا بر گفته نگهبان اون مکان)
باز هم میگم ماشینای تسلا دقیقا قطعه ای دارن مثل جعبه سیاه هواپیما
میتونن به راحتی چیزایی که روی ماشین اعمال شده رو چک کنن از رو اون…
هیچ مدرکی مبنی بر روشن بودن اون سیستم نبوده…
خود ایلان هم اینو توییت زد نوشت
دوستان دیگه هم با مسخره کردن و ایموجی خنده و دیوانه خطاب کردن کسی که حتی نمیتونن بند کفشش شن به جایی نمیرسن…
داریوش
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰توی کانال یوتوب electroboom یه بررسی در مورد یکی از مدل های تسلا اگر اشتباه نکنم مدل 3 شده حتما نگاه کنید
اینم بگم اسم کانال ربطی به اتش سوزی و یا انفجار خودرو های الکتریکی نداره یک کانال تخصصی مباحث الکترونیک هستش
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ببین نمیدونم جریان چیه
ولی یه کامنت دادم میره واسه تایید
نمیدونم چرا
وگرنه کامنت خوبی هست و پر معنا و مفهوم
ولی نمیشه
چی کنم دیگه
دوستان ضد تسلا به نمایندگی از من پوشش بدین
تا عملیاتی دیگر بِدرود
Amirreza
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ولی چندین نفرم بخاطر رفتن توی درخت کشته
NAVID۰۰۹۸
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰البته جدیداً میشه بهشون هم گفت تسلابِت یا ایلانبِت یا ماسکبِت ? !
کلاً ایلان ماسک آدم عجیبیه و شرکتها و محصولاتش هم عجیبن !
اما یه چیزی که میدونم اینه که روی هیچیه این آدم نمیشه حساب کرد و دیوانهایه برای خودش که میشه به جاهطلب بودنش احترام گذاشت که دیگران را دنبالهرویه خودش کرده !
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خب معنی این جملات چیست؟ پاسخ ساده است: این دادهها به حدی ناقص هستند که با استفاده از آنها نمیتوان مقایسه درست و مفیدی انجام داد.
رحمت بر پدر و مادر اون نویسنده و آقا شاهین
این جمله بالا خودش پشتوانه تمام حرف های من هست
تسلا اومده آمار رو یه طوری دیگه گفته
فقط جنبه های مثبت رو گفته .
دیگه شیطون بَلا تسلا آمار های NHTSA رو نگفته
که آمار های فوق دقیقی داره .
از دست این تسلا
ظاهرا باید نام تسلا رو به لیست (هوندا جان و تویوتا جان) اضافه کنم
پس لیست جدید رو منتشر میکنم
(هوندا جان و تویوتا جان و تسلا جان )
منتظر خبر های بعدی باشید
تا خبری دیگر ، شُبه ایی دیگر خدا نگهدار
پدال جون httpsِ اَت تایید کن این کامنت من رو
میره واسه تایید
محمد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰آره بابا تسلا بیخوده فقط اگه سهامشو بفروشه میتونه تمام خودرو ساز های مطرح جهان رو بخره.
تمام سهام داراش به علاوه اون هایی که تو صف ثبت نام خودرو هاش منتظرن به قول شما نفهمن.
mahan
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰????بله منتها فقط از راننده های مست بهتره.اونم تازه از بعضیاشون .
( بنابراین مقایسه دادههای تسلا با دادههای تصادفات NHTSA معتبر نیست.)
(پاسخ ساده است: این دادهها به حدی ناقص هستند که با استفاده از آنها نمیتوان مقایسه درست و مفیدی انجام داد.)
من جوابمو گرفتم دوستان رو نمی دونم.
در ضمن اینکه بشینم تسلا یا خودران های چینی نمی دونم اینایی که رامین می گفت سطح1.2.3 کاری نداریم رانندگی کنه مثله یک شوخی پسرانه و ناجوانمردانه تو مدرسه هست که حواست نبود نسلتو مقطوع می کردند.من همین حس رو میگیرم وقتی بزرگوار داره راه میره.????مگه تو ماشین چه کاری مهمتر از رانندگی هست وقتی یک کتاب نمیشه توش خوند و …
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰به خدا این پست نیاز از اون کامنت های پُر شِکلَک داره
حالا از اونا هم بزاریم میگن مُتِشَنِج کُنَندِه جَو سایت
پس خوب بخندیم ?????????????????????????????????????????????
خداییش چند تا لینک تو راه
اَبِلفَضل یه خَروار لینک توراهِ
مَغزم تحمل این همه لینک نداره
کدومو بدم
سوختن در ماشین
کوبیدن به درخت
کوبیدن به ماشین جلویی
کدومو بدم
برقیه جارو برقی BG
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰عالییییییی
در جواب کامنت ماهان خان
مثالت عالییییییییییییییییی
mahan
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰?دوستان لطف دارین ولی همین حس منتقل میشه.خدابیامرز میتونست جلوی مرگشو بگیره ولی حواسش نبود و غفلت کرد!
Elmiraj
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰تو اتوبان که ۱۰ برابر ایمن تر بوده….
.
بقیه کجای کارن…؟؟؟
.
.
در مقابل FSD چی دارن بگن که تو کوچه پس کوچه ها هم جولان میده…
ATa
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰نواوری از اونجایی شروع می شه که یکی مسیر متفاوتی از کل رو طی می کنه … ابتدا نادیده گرفته می شه و بعد انکار و در نهایت به مرحله تقلید می رسه کاری که TESLA داره انجام می ده همینه یک تنه کل جلوپنجره سازها رو بچالش کشید! اونی که توو مسیر خودش هست تسلاست و این برندهای سنتی هستند که لاین عوض کردن و بفکر تعطیلی خط تولید شمع و سوپاپ سازیشون افتادن… این جبهه گرفتن ها موضوع جدیدی نیست و با عنوان and this is why we can’t have nice things در مباحث علمی شناخته می شه.
R@m!n
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰البته به خاطر تسلا نیست قوانین الایندگی اروپا و … مجبورشون کرده
Elmiraj
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰در بین جلو پنجره سازان که فولکس یکی از شاخ هاشون محسوب میشه ، علنا اعتراف کرده که در زمینه خودران و نرم افزار ۱۰ سال تمام عقبتر از تسلا هست…!!!!
دیگه وای بحال بقیه…
.
.
الان هم که باید یا دنبال روش تسلا (AI) برن… که ضایع میشن…
یا باید با روش lidar کل دنیا را اسکن کنند….که نمیتونن…
.
یا باید کلا با دنیای خودران خداحافظی کنند مثل مرسدس…
علی turbo s
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰همین مرسدس زمانی که تسلا ۲۰سال سابقه بیشتری ازش داشت اومد به برد 770رسید که از مدل های پلاد که تسلا چندین ساله قولش رو داده بیشتره.
همین مرسدس هیچوقت تایک چیز به کمال نرسیده نمیاد تبلیغش کنه و جون چند نفر به خاطر سنسور تبلیغاتی گرفته شه.
Amirreza
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه همه چیز به خودرانه که به نظرم ماشین کنترلیایی که دور خودشون میچرخن و به جایی نمیخورن بهترین خودروهای تاریخن چون خودرانن
مهدی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰این ۱۰ سال ممکنه تو ۲ سال جبران بشه!
تویوتا لیفت رو برای خودران کردن خودش خریده
و اپل تازه داره وارد میشه
فولکس هم تجربه های خیلی زیادی تو الکتریکی سازی به دست اورده
در روی یه پاشنه نمیچرخه و هیچ کس نمیشینه موفقیت دیگری رو ببینه
همین lyft که تویوتا خریده تجربه داره در سیستم های خودران و اپل سالها تحقیق و توسعه درمورد این کار انجام داده شرکت های فناوری با ترکیب شدن با خودروسازی ها به راحتی میتونن گپ ایجاد شده رو جبران کنند
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰المیراژ
در پست
درگ موتور ترند ۲۰۱۸ (یا ۲۰۱۹ ) اومدی گفتی وقتی تسلا سال ۲۰۲۰ اومد مثل موشک از همه جلو زد میفهمید
میگم الان چه سالی هستیم
۲۰۱۸ یا ۲۰۲۱
پس چرا رودستر رفت قاتی باقالیا
نیومد چرا
رفت تا سال ۲۰۳۰ تا اون موقع هم ببینیم چی میشه
کجاست این رودستر در درگموتور ترند
این تسلا همینه
دروغ گو هست
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اون موقع (۲۰۱۸ ) اکانت تشکیل نداده بودم
ولی حرف هات یادمه
نعمت اله آزموده
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای المیراج از شما بعید بود لفظ جلوپنجره سازان رو به کار ببرید
طرفین جنگ اعلام آتش بس
از کربلای ۴ رسیدیم به جنگ کامنت ها در سایت
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰المیراژ دیگهنزدیک جنگکامنتی هست
طرفداری بنزینی خیلی بیشتر هستن
مواظب باشچی میگی
چلوپنجره سازانچیه
R@m!n
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰حالا ما که دستمون به تسلا نمی رسه ولی بنظرم بهتره هر چه سریع تر اسم اتوپایلوت از رو سیستم تسلا برداشته شه یا عوض شه بشه کمک راننده هوشمند یا همچین چیزی. همین اسم باعث شده خیلیا بیان تسلا بخرن بدون توجه و اطلاعات جونشونو بسپرن به این سیستم های ابتدایی که هنوز اول راهن.
راجب fsd هم پالس های مثبتی منتشر میشه اما بهتره تا انتشار تستای مستقل نظری نداد.
(JONATHAN (TESLA
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰سطح کامنت ها به قدری پایین هست که نمیشه رپلای کرد
مخالفین لطفاً از برتری ها و نکات مثبت سیستم های کمک راننده و خودران
خودرو ساز های مورد علاقه خودشون هم بگن
اگه چیزی ندارن من از پروژه های خودران شکست خورده برند های مورد علاقشون بگم
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اونا اصالت دارن
فهمیدی!!!!
کلمهایی به نام اصالت
البته جدیدا کمی دور شدن از اصالت
(JONATHAN (TESLA
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰شما حتی نمیدونی اصالت یعنی چی بعد واسه بقیه خط نشون میکشی
اصالت یعنی خودت باشی با ارزش های خودت تقلید نکنی کپی نکنی .
میخوای یه لیست از کپی کاری برند های مورد علاقت بنویسم که از تسلا کردن ؟
چون یه لیست دراز دارم یا از اعترافاتشون
اصالت یه ویژگی انسانی هست بیشتر و استفاده کردنش برای یه وسیله مصرفی
فقط از امثال شما برمیاد که نوعتون نمیتونم بنویسم چون تایید نمیشه کامنت
به نظرم قبل اینکه مثل رفقای خودت ضایع بشی
یه بار حتما چیزی که نوشتی رو خودت بخون تحلیلش کن تحقیق کن
تا گل به خودی نشی
یا شایدم همه تون یه نفرید
porsche
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اصالت یعنی، کشته هایی از جنگ ویتنام بیشتر که ایران خودرو و سایپا و تسلا دارن
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ببین جاناتان معلومه کامنتم خیلی بهت فشار آورده
(JONATHAN (TESLA
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰توضیح دادن یه مبحث علمی به کسی که مفهوم کلماتی مثل اصالت رو که اسفاده میکنه
و معنی شو نمیدونه
به اندازه جدا کردن نمک از شکر سخته و عذاب اور
انتظاری بیشتر از این هم نمیره اسمش روشه ( ترول )
بعد با این حد از معلومات میخوای نظرت در مورد یکی از حساس ترین تکنولوژی های بشر ( هوش مصنوعی )
به من فشار وارد کنه .
بیشترین فشاری که میتونی وارد کنی به رگ گردنته وقتی داری این کامنت میخونی نه بیشتر
مازیار
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰دوست من جاناتان تسلا
نگران تشخیص سره از ناسره نباشید و لطفا ادامه بدید متشکرم
Amirreza
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای جاناتان خیلی حرفات خنده داره ، میشه یکی از نو آوری های تسلارو بگین؟ اولین خودروی برقی خو سال ۱۸ وخرده ای در لندن تولید شد پس هیچی ، سیستم خودران رو برای اولین بار تویوتا در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد پس تسلا هیچ نو آوری تا الان نداشته ، فقط لطفا تعداد نو آوری های بیشمار بنز و …… رو با نو آوری های جاروبرقی پلاستیکی بزرگ مقایسه نکنید
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰نه امیر رضا جان
اولین خودروی برقی نمیدونم دانشمند تسلا بود خیلی سال ها پیش
یا توماس ادیسون بود
چون هزینه هاش بالا بود دیگه ادامه نداد .ولی یکی درست شد که الان در موزه هست
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰دانشمند تسلا منظورم اون دانشمندی بود کهفامیلیش تسلا بود
Amirreza
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰فکر نکنم دوست عزیز چون توی ویکی پدیا این رو یادمه حالا شاید بنده اشتباه کنم ولی فکر نکنم تسلا هم بوده
برقیه جارو برقی BG
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰خودروی ادیسون فیلمشم هست
بهزاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰حوصله ای نیست وارد بحث بشیم.
https://spectrum.ieee.org/transportation/self-driving/qa-the-masterminds-behind-toyotas-selfdriving-cars-say-ai-still-has-a-way-to-go
لینک زیاده اما فعلا همین یکی رو ببین.
بزرگان تا زمان اطمینان کامل و تکامل سیستم های خودران اونو روانه ی بازار نمیکنن.
ماسک و عوامل شیپورچیش هم نمیتونن دیگه با بزرگنمایی و گنده گویی چیز جدیدی وارد اذهان کنند.
متاسفانه اخبار EV CARS داره به سمت دیگران سوق داده میشه و تسلا چیز جدیدی نداره و با توجه به هزینه های توسعه و تحقیق بزرگان بعیده چیز جدیدی از تسلا ببینیم و اگر هم باشه به شکل لمپنیسم تکنولوژی هست و شاید بپرسید به چه شکل؟
سال دیگه میاد از اونجاش یک عدد پیدا میکنه مثلا 4918 و میزاره رو باطری!
سه ماه بعدش یک آپدیت نرم افزاری میده و میگه عملکرد fsd مثلا 20 درصد بهتر شد!
پنج ماه بعدش یک آپدیت میده میگه راندمان خودرو 3 درصد بهتر شد.
هفت ماه بعدش خبر از احداث دو گیگافاکتوری جدید میده!
اونقدر در دنیای خودش فرو میره که دیگران سطح تکنولوژی را بدون بوق و کرنا چند سطح بالا بردن و اون زمان خیلی از ماها شماهارو ملاقات میکنیم.
Elmiraj
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خب این لینک تنها نظر سه نفر از محققان خارجی تویوتا هست که مثل دیگر کارشناسان صرفاً نظرشونو در مورد خودران مبتنی بر AI بیان کردن .
.
حال در میدان عمل چخبره ::
تسلا : تنها برندی که ماشین هاش بدون دخالت راننده از مبدأ به مقصد میرن…
تویوتا :برندی که اکثر ماشین هاش که از پس اجرای یه اپل کار پلی ساده هم برنمیان…!!!
.
.
.
((باقی کامنت هم ناشی از عدم اطلاع هست))
محمد رستمی نژاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰آره تا مقصد میرن
ولی یهو وسط راه یه درخت وسط راه سبز میشه میخورن توش ???
حسین
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰«حال در میدان عمل چخبره ::
تسلا : تنها برندی که ماشین هاش بدون دخالت راننده از مبدأ به مقصد میرن…
تویوتا :برندی که اکثر ماشین هاش که از پس اجرای یه اپل کار پلی ساده هم برنمیان…!!!»
تسلا تنها برندی که بدون دخالت راننده از مبدا به مقصد میرن؟!!!! بارها گفتم اطلاعات دروغین تون رو توی سایت منتشر نکنید اون هم برای بالا کشیدن آرمیچرسازی تسلا
وقتی در المپیک توکیو تویوتاe pallete که اولین خودران واقعی و بدون راننده دنیا هست استفاده شد، خودروی با رانندگی خودران سطح چهار هم که بر اساس لکسسls500 هست و تست های رانندگی خودرانش در آمریکا و ژاپن انجام شده اون هم استفاده شد، اون وقت پوچ و تو خالی بودن ادعاهای ایلان ماسک و حقوق بگیرانش مشخص میشه.
بارها توی کامنتات نشون دادی اطلاعاتت حتی در مورد همون تسلا هم بسیار بسیار ابتداییه از جمله سوتی افتضاحت راجع به HW3. پس لطفا از این به بعد راجع به همون ارزش سهام تسلا نظر بده نه از روی فقر اطلاعات راجع به تویوتا یا فولکس و …
بهزاد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰دقیقا به همان شکلی که انتظار میرفت جواب دادید.
مشکل شما اینجاست که فکر میکنید تسلا تنها بازیگره و مابقی بادمجون دور قاب!
شما حتی زحمت دیدن تلاش دیگران را به خودتون نمیدید.
از سال 2015 و حتی قبل تر شرکت ها مشغول توسعه و حل مشکلات هستند و بنده نمیتونم تاریخ دقیق بگم که کی به مراحل safe رانندگی خودکار میرسیم اما با قطعیت میشه گفت که شرکت های بزرگ و به قول شما جلوپنجره ساز به اهدافشون میرسند و خیلی هارو شرمنده میکنند!
الان دو سه سال هست تمام خودروهای تویوتا از کارپلی های دو شرکت معظم پشتیبانی میکنند و اینو دیگه جزو قفلی هاتون قرار ندید.
بنده حدود دو سال پیش گفتم که شیپورچیان چند سال دیگه فقط میان از شروع برقی سازی و رانندگی خودکار تسلا حرف میزنند و هیچ مورد جدیدی وجود نخواهد داشت و احتملا به سمت فضا شیفت پیدا میکنند و اقدام ماسک در اونجا!
Amirreza
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰البته تسلا راننده هاش بدون دخالت از مبدا به درخت میرن ، ولی تویوتا ماشیناش با کمک راننده از مبدا به مقصد میرن
ATa
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰تویوتا ؟!!??? منظور کپی چینی cadilac escalade 2021
porsche
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ببخشید ماسک،الکل و…
گوشهای ما رو بزرگ فرض کردی؟
Amirreza
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خوشم میاد خود نویسنده نوشته مقایسه درستی نیست اما دوستان اصرار دارن که این مقایسه از تمام مقایسه های قرن معتبر تره
نعمت اله آزموده
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰حالا کاری به ناقص بودنش ندارم اما قطعا خودران یه شرکت داغون هم از رانندگی مردم ایران بهتره داخل شهر اوضاع افتضاحه البته بازم خودران بیارن تو ایران بازم راننده ها دستشون از شیشه بیرونه
زیزیگولو
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰مطمئناً سیستم اتوپایلوت هنوز راه زیادی در پیش داره تا بتونه به جایی برسه که کاملاً قابل اطمینان باشه ولی یه چیزی رو هم باید یادمون باشه که هوش مصنوعی و سیستم خودران و اتوپایلوت و …… ساخته دست انسان هستش و انسان همیشه دست بالاتر رو داره
امین
۲ بهمن ۱۴۰۰اما اگه به جایی برسه که هوش مصنوعی باتری از انسان برسه که در آینده نزدیک دیگه انسان حاکم زمین نیست