تسلا

هنرنمایی برابوس این‌بار روی تسلا مدل S

برابوس همواره به تیونینگ های بی‌نقص خود معروف است که به‌طورکلی شخصیت خودرو را تغییر می‌دهد. اما چگونه می‌توان یک تسلا مدل S P90D را ارتقا داد؟

Tesla Brabus
Tesla Brabus
Tesla Brabus
Tesla Brabus
از نظر پیشرانه و موتور امکان ارتقا و تیونینگ وجود ندارد؛ پس در چنین شرایطی، برابوس از علم و دانش مهندسان برای ایرودینامیکی کردن طراحی خودرو و همچنین بهبود دادن به سروشکل آن بهره می‌برد. برابوس کاری می‌کند که ظاهر خودرو با موتور ۷۶۱ اسب بخاری آن همخوانی داشته باشد.
Tesla Brabus
Tesla Brabus
اسپرت سفارشی و ایرودینامیکی تسلا با گذر از تونل باد و استفاده از اسکنرهای سه‌بعدی و تکنولوژی دستگاه‌های خودکار انجام‌گرفته است. طبیعتاً، از فیبر کربن به همراه رویه‌ای از رنگ مات یا های گلاس استفاده‌شده است. مواردی که به خودرو تیون شده اضافه‌شده است از مکنده‌های هوای موجود در طرفین سپر جلو شروع می‌شود و در دیفیوزر عقب خودرو که به جهت شکست باد و خنک کردن جریان رادیاتورها ایجادشده است، به پایان می‌رسد.

Tesla-Brabus-4

Tesla-Brabus-5

Tesla-Brabus-6
بخش داخلی مدل S نیز از تغییراتی بهره می‌برد. بخش داخلی خودرو با نورپردازی برقی برابوس، پلاک نورانی در بخش داخلی رکاب کنار صندلی که از جنس استیل ضد خش ساخته‌شده است، بهره‌گیری از جنس‌های چرم و آلکانتارا و همچنین کنسول کاملاً جدیدی که در کنار دست راننده قرارگرفته است، زیباتر از گذشته به نظر می‌رسد. در جلوی کنسول، جا لیوانی‌هایی قرار دارد که توانایی گرم یا سرد کردن لیوان را داراست و همچنین یک شارژر وایرلس نیز در خودرو تعبیه‌شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد خیاط محمدی

دانشجوی مکانیک و نویسنده و مترجم سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد۲۰

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    چه تاثیری روی عملکردش داشته؟

    1. @@سرباز وطن@@

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (33 ديدگاه)

      درود بر همگی…تیون به دو بخش کلی تقسیم می شه:1-تغییر نمای ظاهری و تغییر نمای داخلی ماشین…2-تغییر قدرت موتور……..که توی این ماشین فقط روی مورد اول کار شده….و با استفاده از مورد اول ماشین آیرودینامیک تر شده….. آیرودینامیک یه ماشین ، هم روی شتاب ، هم روی بیشینه ی سرعت یه ماشین و هم در مصرف سوخت اون ماشین تاثیر داره…..با افزایش ضریب آیرودینامیک در ماشین های الکتریکی (آیرودینامیک تر کردن اون ماشین) می تونیم شتاب، سرعت و مهم تر از همه محدوده ی پیمایش اون ماشین الکتریکی رو بالا تر ببریم…سپاس.

  2. محمد۲۰

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    دوستان یه سوال بیربط.
    با کیفیت ترین و کم دردسر ترین ماشین زیر 40ملیون چی پیشنهاد میکنین؟

    1. Pooya_SK

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (398 ديدگاه)

      بی دردسر ترین ماشینی که زیر ۴۰ میلیون من شنیدم تندر ۹۰ . حالا اگه ماشین های دیگه بود بگید.

    2. Hitler

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      اگه بتونی با چینی کنار بیای من ولیکس سی 30 رو پیشنهاد میکنم.

    3. mehdi.z

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (12 ديدگاه)

      زانتیا بگیر
      البته دنا هم خوبه

    4. Carbonado Aventador

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      ال نود
      انقدر هم ثابت شده هست که دیگه نیازی به تعریف کردن نداره…!
      موتور و گیریبکس و جلوبندیش رقیب نداره!

  3. Pooya_SK

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    تغییرات در باتری چقدر هزینه و خرج و دردسر داره که کمپانی های تیونینگ در تسلا باتری رو ارتقاع نمیدن؟

    1. احسان(احسان سابق)

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (2876 ديدگاه)

      باتری یک بسته کامل و غیرقابل تغییره و وقتی از کارخونه خارج میشه دیگه نمیشه دستکاریش کرد

  4. Hitler

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (499 ديدگاه)

    از نظر پیشرانه و موتور امکان ارتقا و تیونینگ وجود ندارد؟
    پدال مطمئنی؟

    1. مهرداد خیاط محمدی

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (11 ديدگاه)

      بله
      این دقیقا چیزیه که منبع خبر نوشته.

  5. احمد باقری

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    جالب شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا