تسلا استاد بهروزرسانی است. مالکان محصولات این خودروساز بارها و بارها شاهد نصب ویژگیهای جدید در خودروهای خود بودهاند که دلیل آن نیز بهروزرسانی از راه دور رایگان میباشد؛ اما تسلا مدل ۳ سال ۲۰۲۱ علاوه بر بهبودهای همیشگی از نظر ظاهری نیز ارتقا یافته است.
حدود ۲ سال از انتخاب تسلا مدل ۳ به عنوان خودروی سال مجله اتو اکسپرس میگذرد و تمامی ویژگیهای خوب تسلا هنوز هم باعث شدهاند این خودرو جزو بهترینها در کلاس خود باشد؛ اما برای سال ۲۰۲۱ خبری از تریم کروم درخشان در بدنه نیست و جای آن را تریم جذابتر مشکی ساتین گرفته است.
این تریم در اطراف شیشهها و آینهها بکار رفته و البته همین طرح را میتوان روی دستگیره دربها و فاصله بین دربها نیز دید. در کل این تغییر کوچک باعث شده تسلا مدل ۳ ظاهر اسپورت تری پیدا کند.
داخل کابین همان طرح مینیمالیستی و فضای جادار باقی مانده اما سطوح دارای تریم پیانو بلک جای خود را به تریم مشکی مات دادهاند. همچنین کنسول مرکزی دارای فضای ذخیرهای بزرگ با دربی کشویی است. دکمههای روی فرمان نیز از نوع متالیک بوده و دو محفظه شارژ بیسیم نیز برای گوشیهای هوشمند تدارک دیده شده است.
اگر بخواهید گوشی خود را بهصورت سنتی و با کابل شارژ کنید دو درگاه USB-C در جعبهداشبورد پاسخگوی شما خواهد بود. همچنین با متصل کردن یک کارت حافظه میتوانید آنچه را که دوربینهای متعدد خودرو نشان میدهند ضبط کنید.
یکی از تجهیزات مهم در فصل پاییز و زمستان پمپ گرماست که باعث بهبود زمان گرم شدن کابین شده و بر راندمان کلی خودرو میافزاید. نهایتاً نیز باید گفت درب محفظه بار هم با فشار یک دکمه در پشت خودرو باز شده و شما میتوانید از فضای ۵۴۲ لیتری آن استفاده کنید.
البته که مالکان کنونی تسلا مدل ۳ نیازی به ناراحت شدن ندارند زیرا بهروزرسانیهای نرمافزاری اخیر باعث بهبود نمایشگر ۱۵ اینچی خواهند شد و بنابراین راننده میتواند فضای بیشتری از اطراف خودرو را ببیند. این ویژگی نه تنها دیگر خودروها در اطراف تسلا را تشخیص داده و ابعاد و نوع آنها را مشخص میکند بلکه علائم ترافیکی را نیز به نمایش میگذارد و حتی رنگ چراغ را نیز به شما میگوید.
تجربه مالکیت یک تسلا همواره چیزی بیش از رانندگی بوده اما سواری محصولات تسلا همچنان خاص باقی مانده است. مدل بهروز شده برد بلند که ما راندیم از مجموعه باتری ۷۵ کیلووات ساعتی استفاده کرده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۲ ثانیهای دارد که ۱.۱ ثانیه کندتر از نسخه پرفورمنس میباشد. البته نقطه مقابل این تفاوت هم برد بیشتر این خودرو است که خب در نام آن نیز نمایان میباشد. مدل تست شده برد ادعایی ۵۸۰ کیلومتری دارد که خیلی هم نامعقول به نظر نمیرسد.
پرفورمنس خودرو واضح است که در دسترس بوده و کافی است اندک اشارهای به پدال گاز کنید تا به سرعتهای بالا برسد. این عملکرد واقعاً اعتیادآور بوده و حتماً به دنبال دیدن واکنش سرنشینان خودرو در زمان شتاب گیری های ناگهانی خواهید بود.
شما میتوانید حالت استاندارد را انتخاب کرده یا اگر هیجان بیشتری را بخواهید حالت chill را برگزینید اما همانند دیگر حالتها میتوانید تنظیمات شخصی را نیز اعمال کنید.
فرمان خودرو سنگین بوده هرچند حس زیادی ندارد. قوای محرکه متشکل از دو پیشرانه و سیستم چهار چرخ محرک نیز چسبندگی و پایداری زیادی را ایجاد میکنند. همچنین شما میتوانید در پیچها سرعت نسبتاً بالایی داشته باشید.
شما احساس خواهید کرد که باتریها به چسبیدن خودرو به جاده کمک میکنند و این چیز بدی نیست و تنها حس متفاوتی را نسبت به یک خودروی درونسوز با قدرت مشابه ایجاد میکند.
اگرچه مدل تست شده از نوع پرفورمنس نبود اما سواری آن همچنان سفت حس میشود و مخصوصاً با وجود رینگهای ۱۹ اینچی ۱۴۵۰ پوندی این موضوع بیشتر به چشم میآید. سواری تسلا به اندازه پولستار ۲ بخشنده و نرم نیست اما شکی وجود ندارد که در این خودرو کمی بیشتر از بامو سری ۳ احساس خشکی خواهید کرد.
و خب قوای محرکه الکتریکی باعث شده مزیتهای زیادی از نظر هزینههای مالکیت و نگهداری وجود داشته باشد. این موضوع هم از نظر هزینه شارژ در برابر مبلغ بنزین و هم از نظر مالیاتهای مختلف به چشم میآید. مورد بعدی هم مزیت شبکه سوپرشارژر تسلاست که همچنان در حال توسعه میباشد.
خودروی سال اسبق ما هنوز هم برنده است و بهبودهای کوچک آن باعث شدهاند محصولی احساسبرانگیزتر تولید شود. تغییرات ظاهری ملایم در تسلا مدل ۳ باعث ایجاد ظاهری اسپورت تر و کابینی لوکستر شدهاند و ارتقای نرمافزاری مداوم هم باعث شده این خودرو جلوتر از رقبا حرکت کند.
مشخصات تسلا مدل ۳ برد بلند
- قیمت: ۴۶۹۹۰ پوند
- پیشرانه: دو واحد الکتریکی، باتری ۷۵ کیلووات ساعتی
- قدرت/گشتاور: ۴۳۴ اسب بخار/۴۹۳ نیوتون متر
- گیربکس: تک سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۴.۲ ثانیه
- حداکثر سرعت: ۲۳۳ کیلومتر در ساعت
- شعاع حرکتی: ۵۸۰ کیلومتر
NAVID۰۰۹۸
۶ اسفند ۱۳۹۹با اینکه از تسلا خوشم نمیاد ، ولی دوست دارم بشینم پشت فرمانش و تستش کنم که ببینیم نگاهمون عوض میکنه نسبت به بنزینیها یا نه !
اگر اشتباه نکنم ، سال ۸۶ بود که L90 فروشش در ایران آغاز شد و مثلاً قرار بود جایگزین پیکان باشه و دید ما هم در حد پیکان بود نسبت به این خودرو با اینکه باید میگفتند از پژو ۴۰۵ و پرشیا بهتر هست و ما هم که نوجوان و یکدنده که این دیگه چیه دارند میفروشند ولی از پیکان مسلماً بهتر هست ! ، گذشت تا وقتی که یکی از آشناها خریده بودش و میدونست از این خودرو خوشم نمیاد و من را به اجبار نشوند پشت فرمانش !
همین که نشستم ، اول استارت روی استارتش زدم چون صدای موتور روشن داخل نمیومد و دیدگاه من قبل از تجربهی حقیقی از این خودرو منفی بود ، شروع به کلاژ گرفتن و دنده دادن و گاز دادنش که کردم و در همون چند لحظه که تازه شروع به حرکت کردم ، نگاهم ۱۸۰ درجه تغییر کرد و فهمیدم که نه از پیکان ، بلکه به ۴۰۵ و پرشیا هم شرف داره و عجب ماشین خوبیه !
البته بدبختیش از همینجا شروع شد که زمان ورودش هم قیمت و حتی کمتر از رقبا بود ، ولی تا مردم فهمیدند خوب ماشینیه ، ایرانخودرو و پارسخودرو هم استاد سواستفاده از جیب مردم ، شروع به گران کردن و سردسته کردنش کردند !
حرف من به خودم و مخالفان تسلا و کلاً برقیها اینه که ضرر نداره تستش کنیم در روزگاری شاید که بشه ، و شاید اتفاق طوری پیش رفت که خدا را چه دیدین ، یکدفعه میفهمید ای دل غافل عاشق شدیم رفت !
پدر خودرو سازی جهان
۶ اسفند ۱۳۹۹اگر آدم منطقی باشید، قبول میکنید که تسلا بهترین خودرو های الکتریکی را میسازه، ولی ای کاش یکم رو کیفیتش کار میکرد
NAVID۰۰۹۸
۶ اسفند ۱۳۹۹یعنی میزان منطق شما بر این اساس تنظیم شده که اگر من قبول کنم تسلا بهترین خودروی برقی را میسازه ، منطقی هستم !!!
پس ترجیح میدم منطقی باشم و پورشه تایکان و آئودی e teron را بهترین برقیساز حالحاضر بشناسم و اگر شما مخالفت کنید یعنی منطق ندارید ? !!!
علی
۶ اسفند ۱۳۹۹ولی واقعا تایکان یه چیز دیگست.
اونایی که تایکان میخرن مثل خریدار های تسلا به برد ماشین واقتصادی بودنش فکر نمیکنن .
به این فکر میکنن که این یه پورشه ست وروح داره وکلی کیف و کیفیت
??Amin_sto??
۶ اسفند ۱۳۹۹نوید درست میگه
درسته که تسلا پیشگام خودروهای الکتریکی هست اما دلیل نمیشه که بهترین باشه !
پورشه تایکان و آئودی e tron خیلی خیلی از تسلا بهتر هستند ، از نظر طراحی ، کیفیت و قابل اطمینان بودن
تایکان و e tron کاملا نسبت به تسلا برتری دارند و همچنین بسیار هم هیجان انگیز تر هستند
حتی فکر میکنم نیو et7 هم بهتر از تسلا باشه !
طراحی داخلی ماشین های تسلا به قدری ساده و بی روحه که آدم اصلا دوست نداره باهاشون رانندگی کنه
NAVID۰۰۹۸
۶ اسفند ۱۳۹۹تازه مثل اینکه از فردا در آمریکا ، فروش رقیب اصلی تسلا یعنی ( لوسید ) شروع میشه و بازی شروع میشه !
Porsche
۶ اسفند ۱۳۹۹درسته انتخاب هایی مانند پورشه تایکان و E-tron و مدل هایی از دیگر برند ها گرون تر هستن ولی قطعا از هر لحاظ بهتر از محصولات تسلا هستند
جدای همه ی اینا ماشین های الکتریکی و مخصوصا تسلا گند زدن به دنیای خودرو ???
محمد
۶ اسفند ۱۳۹۹منطق نوید اینه هر خودرو سازی پیشرفتش سریع بوده به قول خودش آشغاله?
فقط کره ای ها پیشرفتشون سریع بوده وتسلا?
حمید رضایی
۶ اسفند ۱۳۹۹قرار تسلا مدل ۳ رو جایگزین ال نودی بکنیم که جایگزین پیکان بود! :)
NAVID۰۰۹۸
۶ اسفند ۱۳۹۹محمد
منطق من میگه با افرادی مثل شما گفتمان کشک به حساب میاد !
امیرحسین
۶ اسفند ۱۳۹۹خیلی جلوش زشته
تسلا هم داره رویه تویوتا رو پیش میگره باید مثل هیوندای زود زود نسل عوض کنه
تسلا در مسائل مربوط به خودروهای برقی بهترینه ولی در پرفورمنس و کیفیت افتضاح
Hadi
۷ اسفند ۱۳۹۹واقعاً تو این کلاس و با این قیمت خرید تسلا انتخاب معقولی هستش ?
واقعاً خوبه فقط اگه کیفیت بیشتری داشت که دیگه معرکه میشد…
نوید جهرمی
۶ اسفند ۱۳۹۹قطعا نظرت عوض میشه. مخصوصا که میبینی افراد سرشناس دور و برت تسلا داشته باشن. ظاهرش جوری نیست که شکه ت کنه. اما تکنولوژی ش شکه کننده س. تسلا Y هم بیاد باز بازار رو جلب خودش میکنه. طرفدارش نیستم. اما بخوام امریکایی بخرم، قطعا اولین گزینه ای هست که بهش فکر میکنم.
ツSAMURAIツ
۶ اسفند ۱۳۹۹کاش یکم رو کابین کار می کردن
خیلی ساده و بی روحه
Ramin
۶ اسفند ۱۳۹۹من یه تسلا فن هستم
اما زیاد با مدل Y و مدل 3 حال نمیکنم. کلا یه جورین.
البته مدل S و مدل X که اصلا شاهکارن و زیبا و پرفورمنسی بالا.
اما …
من خودم byd HAN رو به مدل 3 ترجیح میدم. Nio et7 هم عالیه، با برد 1000 کیلومتر.
نسخه فول تسلا مدل 3 حدود 70 هزار دلاره.
به نظر من با این پول nio et7 خیلی بهتره.
البته هیچ ماشینی به پای مدل X وS نمیرسه.
ولی مدل 3 و Y اوضاشون خیلی خرابه. رقبا بهترن….
ایران
۶ اسفند ۱۳۹۹کابین خیلی بده
(JONATHAN (TESLA
۶ اسفند ۱۳۹۹قبلاً حس میشد رقبای جدی برای تسلا از آلمان خواهند آمد
بلاخره آنها آمدند و به خوبی تسلا نیستن
پیتر راولینسون مدیر عامل شرکت لوسید موتورز
بهتره اضافه کنم حتی نزدیکش هم نبودن
تا سال ها هیچ رقیبی نمیبینم که بتونه به تاج پادشاهی مدل ۳ در این سگمنت نزدیک بشه
منتظرم ببینم هاچ بک کوچک تر تسلا چه آمار و ارقامی به جا خواهد گذاشت که حرف حدیث زیادی پشتش هست
احتمالا تبدیل به کابوسی برای خودروی های کلاس کوچک تر بشه
REVO
۶ اسفند ۱۳۹۹سالها؟
تکنولوژیه ها…الکتریسته رو کشف نکرده ک رقبا از دستشون کاری بر نیاد… ماه هم واسش زیاده!
تسلا استارتر خوبی بود ی راهیو باز کرد …پشتش داره ی سیل خودروساز میاد…باز هم مثل گذشته همه ماشینها مثل هم میشنو اخر کار تفاوت توی متریال بکار رفته میشه… الان کسی نمیگه چون من بنزم زودتر بنزین ب موتورش رسید از ماشین تو بهتره!
pouyan
۶ اسفند ۱۳۹۹جاناتان تا سال اینده خو.دروهایی کاربردی تر از تسلا ساخته می شوند .مهم فقط برد و قیمت نیست .
یه مثال خودو سازی gac چین باطری ساخته که مدت زمان شارج خیلی کمی داره با استفاده از گرافن و علم نانو .
یعنی فکر نکنید تاج برای تسلا است.البته میدونم دوستان طرفدار شدید تسلا نمی پذیرند .
Recharge to 80% capacity in 8 minutes at its fastest
PHILIPP
۶ اسفند ۱۳۹۹طراحی داخلی و خارجیش جفتش بیروحه
البته از یه شرکت که یهو از ناکجا آباد ظاهر میشه و می خواد بعد یک دهه بهترین خودرو ساز بشه غیر از این انتظار نمیره
Porsche
۶ اسفند ۱۳۹۹فقط خدایی یه سوال دارم شما اگه بودجه داشته باشی کدومو موارد زیر رو انتخاب میکنی ؟؟؟؟؟
خودرو بی نقص روح دار لذت بخش رانندگی کیفیت عالی زیبا و قوی رو انتخاب میکنید
(حالا یکم گرونه!!!)
یا میاین یه ماشین ارزون با کیفیت کم بی روح رو انتخاب میکنین؟؟؟
فقط خوبیش
(ارزونه و بردش خوبه)
???
سهند
۶ اسفند ۱۳۹۹مانند پورشه تایکان و تسلا مدل s که قطعا ترجیح من تایکان است. تنها ماشین الکتریکی که به اندازه ی تایکان عالیه آئودی e trone GT است ولی به نظرم تایکان کمی بهتره.
علی
۶ اسفند ۱۳۹۹من به بودجه مودجه کار ندارم .من فقط فقط تایکان میخام.
Me
۶ اسفند ۱۳۹۹بچه های پدال یه جوری درباره قیمتها و توان موتور صحبت میکنن آدم افسردگی میگیره
دوست عزیز به ۴۷۰۰۰ پوند انگلیس میگی ارزوووون!!!!
Porsche
۶ اسفند ۱۳۹۹منظورم نسبت به بقیه الکتریکی هاست
Me
۷ اسفند ۱۳۹۹یه سر به ev database بزن
پارسا
۶ اسفند ۱۳۹۹چرا اینقدر زشته آدم رغبتش نمیشه توش بشینه هیوندا هم برقی زده آئودی زده لوسید زده هیچ کدوم مثل نسلا زشت نیستن چه داخل چه بیرون
Elmiraj
۶ اسفند ۱۳۹۹در کل همه مجلات ، کارشناسان و مهندسان در اشتباه اند….
.
ولی سه چهار نفر از اعضای سایت پدال درست میگن….!!!!!
علی
۶ اسفند ۱۳۹۹کل کارخانه تسلا ومحصولاتش نصف تایکان هم محبوب نیست.
امار فروش تسلا بیشتره اونم به خاطر قیمتشه وگرنه کسی که پول تایکان رو داشته باشه میره تایکان میگیره نه این ماشین ظرفشویی های تسلارو.
Elmiraj
۶ اسفند ۱۳۹۹پس این همه محبوبیت تایکان چی شد که بعد ۸ سال نتونست یه ذره هم از محبوبیت model S کم کنه…؟!؟!
فروش سال ۲۰۲۰ :
Model S هشت ساله ۲۳,۳۲۷ دستگاه
taycan یک ساله ۲۰,۰۱۵ دستگاه…
فروش ۲۰۲۰ آمریکا :
Model S ➡️ 14,430
taycan ➡ 4,414
.
.
تا دو هفته آینده تحویل نخستین plaidها در آمریکا شروع خواهد شد
اگر تایکان به گرد پای model S رسید ، بیا و بحثو ادامه میدیم…
Porsche
۶ اسفند ۱۳۹۹شما چرا اینقدر سنگ تسلا رو به سینه میزنید؟؟؟؟؟
تایکان به اهداف خودش رسیده و حتی پدال خبرش رو هم گذاشت که استقبال بسیار عالی از تایکان شده بود
شما گفتی به گرد پا مدل s نخواهد رسید
دوست عزیز این نسخه پلاد واقعا چی داره که انقدر مخصوصا شما بی برو برگرد به سمت اون میرین
رقیب تایکان توربو اس تسلا مدل اس پرفورمنس هستش که تایکان چه در درگ و…. اونو مغلوب کرده
که درگ بین این دو رو مجله carwow انجام داده
بعد هم تسلا سه موتوره هستش
اگر پورشه تصمیم گرفت که مدلی برای رقابت با اون بیاره این حرف هارو بزنیم فعلا هم که ما تصویری واقعی از مدل پلاد ندیدیم
جدای از همه ی اینها
کیفیتی که ۱ پورشه داره رو شما تا ۱۰۰ سال دیگه داخل تسلا و بقیه پیدا نخواهید کرد
علی
۶ اسفند ۱۳۹۹وقتی فرق محبوبیت وامار فروش رو نمیدونی ٬چی بگم .!!!!!!!!!!!!
تسلاsارزون تر از تایکان توربو sاست .
امارفروش پراید هم خیلی بالاست اما محبوبیتش چی ؟!
Elmiraj
۶ اسفند ۱۳۹۹plaid چی داره :::
من الان چیزی نمیگم چون تا اواسط ماه مارس یعنی دو هفته آینده تمامی برتری هاشو خواهیم دید و الان هر چی بگم تکراری میشه .
( S plaid هم اکنون در حال گذراندن آخرین تست های قبل تحویل هست )
.
اون model S performance که شما میگین رقیب اصلی تایکانه تمامی تکنولوژی های حیاتی آن از جمله باتری ، موتور ها و سیستم تعلیقش برای ۱۰ سال پیشه و اصلا نباید با تایکانی مقایسه بشه که توسعه آن سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ همزمان با S plaid در جریان بود….
منم قبول دارم که تایکان فعلی رقیب S plaid جدید نمیشه ولی فولکس وقتی داشت تایکانو توسعه میداد باید فکر اونجاشو میکرد که تسلا یک رقیب بسیار چالش پذیره و model S هم حسابی پا به سن گذاشته ، پس حتما وقتی سال ۲۰۱۶ قدرت ۷۸۵ اسب بخاری داشته پنج سال بعدش به بالای ۱۰۰۰ اسب بخار میرسونه….
.
کیفیت ۱۰۰ جلوتر هم فقط تخیل شماست..
اگر اشکالات مونتاژی منظورته که تایکان هم داشته…!!!
اگرم منظورت آپشن چرم بازیافتی هست که اونم تسلا هشت ساله داره….
.
.
.
.
علی @
خب باشه آمار فروش فدای سر تون….
ولی شما یه لینک معتبر بده که نشون بده تایکان محبوب ترین خودرو الکتریکی دنیاست و در جایگاهی بالاتر از model S هست .
منتظرم :::
شاهین
۷ اسفند ۱۳۹۹یه جا گفتی تایکان با کیفیت و …
نکنه فیلمایی که توی نمایندگی ها ازش دراومده فتوشاپ باشه؟!
برم با دقت بیشتری نگاه کنم شاید به رازه کیفیتش پی ببرم
تسلا یه کمپانیه که تقریبا ده ساله داره تولیدات انبوه رو به بازار میفروشه و یه استارت آپ تازه وارد نیست. داشتن نواقص توی بحث کیفیت و مونتاژ کاملا طبیعیه اونم با این قیمت رقابتی!
Porsche
۶ اسفند ۱۳۹۹سه چهار نفر درست میگن چون پشت تسلا رو گرفتن؟؟؟؟؟
من موندم چرا تا تسلا اومده
یکی میگه بنز کیفیت نداره کیفیت فقط تسلا
یکی میگه ب ام زشته زیبایی فقط تسلا
یکی میگه خودروهای دیگه پرفورمنس ندارن پرفورمنس فقط تسلا
برای من تمام مدل های تسلا sو x و 3 و y
رو بزاری روی هم موستانگ مک آی نمیشه
چه برسه به تایکان و کلی اعجوبه دیگه
Porsche
۶ اسفند ۱۳۹۹چرا بعضی ها تعصب الکی دارند
اگه خودرو های الکتریکی گرون آلمانی بقیه رو بزاریم کنار
خودرو هایی مثل پولستار و حتی نیو از جذابیت بیشتر هم از نظر کیفیت و زیبایی برخوردارند
تسلا اومد یه مدل با قانون هواپیما (پلاد) داد بیرون همه گفتن عجب جیزیه
واقعا چشم هاتونو روی واقعیت باز کنید
تسلا خوب نیست یا حداقل خیلی خوب نیست
تا همین چند سال پیش کسی تسلا رو اصلا نمیدید حالا اومد با یه سری مشخصات از نسل های جدیدش همه رو گمراه کرد
کسانی که تسلا دوست هستن
اصلا بی احترامی نشه هر کی یه نظری داره
یه عده دوستدار تسلا و
یه عده مخالف تسلا
قصد بی احترامی نداشتم
??????
علی
۶ اسفند ۱۳۹۹المیراج لینک معتبر تمام کلکسیوندارهای دنیاست که ازتایکان خیلی بیشتر خوششون میاد واحترام خیلی بیشتری داره نسبت به تسلا.
Porsche
۶ اسفند ۱۳۹۹لطفا تعصب رو کنار بگذارید
چشم هاتونو روی واقعیت باز کنید تسلا خوب نیست یا حداقل خیلی خوب نیست
تسلا دوست ها میگن که الکتریکی های آلمانی و بعضی دیگران خودرو های گرانی دارند و به درد نمیخورن
مطمئن باشین اگه کسی پول و بودجه زیاد داشته باشه قطعا سراغ تسلا نخواهد رفت
خودرو های دیگری هم وجود دارند که از همه لحاظ پیش تسلا برتر هستن
پورشه تایکان
آئودی E_tron Gt
پولستار وان
فولکس ID.3
ix
و…….
چند وقت پیش بود که تسلا اومد از یه ماشین دیگه با طراحی فرمون هواپیما داد بیرون که انتقاد های زیادی هم بهش وارد بود
ولی همه دیدن بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داره
گفتن عجب جیزیه
ولی اینطوری نیست
تسلا از لحاظ کیفیت سواری هندلینگ و زیبایی و خیلی پارامتر های دیگه به رقیباش حتی نزدیک هم نشده
همه ی این هایی که گفتم نظر بنده و برخی دیگر بود
دوستان تسلا و فن و تسلا دوست بنده اصلا قصد بی احترامی ندارم و نخواهم داشت
یه سری مثل من مخالف تسلا و برخی موافق تسلا
????
همه ی اینارو گفتم آخرش به یک چیز می رسیم
که ما خودمون در بدترین شرایط هستیم و از داشتن یه خودروی با کیفیت محرومیم?
Porsche
۶ اسفند ۱۳۹۹نمیدونم چرا کامنتم دوتاش اومد اولی رو حذف کردم که????
میثم
۶ اسفند ۱۳۹۹“”تجربه مالکیت یک تسلا همواره چیزی بیش از رانندگی بوده اما سواری محصولات تسلا همچنان خاص باقی مانده است.””
دلیل برتری تسلا به بقیه خودروسازان
R@m!n
۶ اسفند ۱۳۹۹البته نسبت به بقیه خودروسازان “الکتریکی”
حالا که ژاپنیا و آلمانیا و بقیه آمریکای ها اومدن تو این بازار هر چند خیلی دیر اما چالش اصلی تسلا اینجاست می تونه مچ این غولارو بخوابونه یا این غولا با چرخاشون از رو تسلا رد میشن ؟
Porsche
۶ اسفند ۱۳۹۹خود ایلان ماسک اعتراف کرده که بهش کنترل کیفیت تسلا مشکل داره ???
Elmiraj
۶ اسفند ۱۳۹۹وقتی تسلا داشت خودروی الکتریکی توسعه میداد ، این غول های توانای شما کجا بودن…؟؟؟
چرا این فکر به سر کسانی نزد که یک قرن بود خودرو ساز بودن…؟؟؟
.
.
بذار فولکس و تویوتا که دلشون به استارتاپ QuantumScape که نصف اون چند تا مهندسش هم اخراجی تسلا هستن خوش باشه که قراره سال ۲۰۲۴ واسشون باتری حالت جامد بسازه ، با چگالی ۳۵۰ کیلووات بر کیلوگرم…!!!
.
تا چند ماه آینده که نخستین محصولات تسلا به سلولهای ۴۶۸۰ با چگالی ۳۴۰ کیلووات بر کیلوگرم مجهز شدن ، اینبار قیافه رقبا دیدن خواهد داشت…
Porsche
۷ اسفند ۱۳۹۹من کاری به این حرفا ندارم
اگه یکی بگه یه ماشین نو بهت میدیم که برقی باشه بین تایکان و مدل اس کدومو انتخاب میکنین
پورشه حتی با این که الکتریکی هستش همون لذت رانندگی که توی موتور های درون سوزش هستو حفظ کرده و قطعا چیزی که ثابت شده هست اینه که پورشه از هر نظر بهتر از تسلا هستش
R@m!n
۷ اسفند ۱۳۹۹باز تعصب ؟؟؟ من جملم سوالی بود چرا گارد میگیرین شما ؟
Mehdi
۶ اسفند ۱۳۹۹آغا، توش چرا هیچی نداره??. انگار به دیوار فرمون وصل کردی نشستی جلو دیوار
علی
۶ اسفند ۱۳۹۹ازنظر تسلا فن ها این که توش هیچی نداره یعنی اینده.
بعد میان اینارو باتایکان مقایسه میکنن ومیگن بهتره.
خدایی وقتی عکس های تایکان باتسلا رو نگاه میکنی تفاوت ها اشکار میشه.
Mohammad
۷ اسفند ۱۳۹۹خوشم اومد?.
البته بنز هم دنبالش رو گرفته
Porsche
۶ اسفند ۱۳۹۹الکی تایکان بهترین خودروی اسپورت الکتریکی سال نشد
شما تسلا دوستان هم تا کم میارین میرین سراغ اینکه تکنولوژی باتری های تسلا مدل ۱۰ سال پیشه
Sina
۷ اسفند ۱۳۹۹برد خوب
پرفورمنس خوب
تجهیزات زیاد
هزینه های کم
قیافه متوسط
طراحی کابین متوسط
کیفیت نسبتا پایین
قیمت بالا ( البته در اروپا)
Porsche
۷ اسفند ۱۳۹۹نمردیم و دیدیم که اروپایی ها و تویوتا مهتاج آمریکایی ها شدن
مهندس های حاضر فولکس واگن اخراجی های تسلا هستن؟؟؟؟؟
??
بابا دست بردارید
اصلا هرچی شما بگی همه شرکت های خودروسازی بدبخت تسلا عالی
(تخیلی???)
Khan
۸ اسفند ۱۳۹۹طراحیش شبیه ماشینای حدود 10 سال پیشه?هیچ جذابیتی نداره هم داخلش هم بیرونش،
شبیه jac سواری هستش?واقعا ظلمه کیفیت ساخت بقیه رو با تسلا مقایسه کنیم اونا سرترن.
Amirreza
۱۳ فروردین ۱۴۰۰مانیتورش خیلی کوچیکه ، شاید اگه ۶۵ اینچ بود بهتر بود ، آخه چرا یه کابین باید انقد حوصله سر بر باشه ؟ چرا مانیتور باید انقد بزرگ باشه
آریا
۱۵ مرداد ۱۴۰۰وقتی میبینم یک خوردو اقتصادی تسلا اینجوریه واقعا افسوس میخورم که این توی یک دهه اتفاق افتاد و ایران خوردو با 40 سال سابقه کار همچنین خودرو هایی میسازه ( 50 سال عقب تر از دنیا) و بدتر از اینکه کاری کردن ما هم نتونیم اینارو سوار بشیم و مجبورمون کردن خودرو اینارو سوار بشیم! از لذت یک رانندگی خوب محروممون کردن..و دارن 10 برابز قیمت خودرو تسلا بهمون ماشیناشون میندازن