تسلا

تایم احتمالی تسلا مدل S پلاد در لاگونا سکا، فقط 2 ثانیه کُندتر از مک‌لارن سنا

طی چند روز گذشته، تسلا در حال انجام کارهایی در پیست لاگونا سکا دیده شده است. گفته می‌شود این شرکت در تلاش است تا رکورد جدیدی برای خودروهای الکتریکی در این پیست ثبت کند. به همین دلیل، اقدامات تسلا در لاگونا سکا به‌دقت زیر نظر گرفته شده و کانال یوتیوب «کیلووات» با انتشار ویدئویی خبر از ثبت یک رکورد جدید در این پیست توسط مدل S پلاد یا پلاد پلاس داده است. هرچند این تایم غیررسمی است اما بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد.

این ویدئو دو دستگاه مدل S پلاد را نشان می‌دهد که در حال دور زنی در لاگونا سکا هستند. گفته می‌شود پلاد یا پلاد پلاس حاضر در این پیست، تایم ۱ دقیقه و ۲۹.۹ ثانیه را به ثبت رسانده و رکورد قبلی ۱ دقیقه و ۳۰.۳ ثانیهٔ تسلا را شکسته است. برای مقایسه، مک‌لارن سنا با تایم ۱ دقیقه و ۲۷.۶ ثانیه، سریع‌ترین خودرو تولیدی این پیست محسوب می‌شود؛ اما در حالی اخبار رکورد جدید تسلا در لاگونا سکا منتشر شده که چند روز پیش هم گزارش دیگری ادعا می‌کرد مدل S پلاد در مسافت ۴۰۰ متر رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. این گزارش ادعا می‌کند که سدان الکتریکی تسلا این مسافت را ظرف ۹.۲۳ ثانیه طی کرده است. اگر این عدد صحت داشته باشد، مدل S پلاد سریع‌ترین خودروی تولیدی جهان در مسافت ۴۰۰ متر لقب خواهد گرفت.

مدل S پلاد پلاس به سلول‌های باطری جدیدی مجهز شده که بخشی از ساختار خودرو هستند. به گفتهٔ تسلا، این باطری‌ها بردی ۸۳۵ کیلومتری و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر زیر ۱.۹۹ ثانیه را ارائه می‌کنند. گفته می‌شود مدل S پلاد و پلاد پلاس تا اواسط امسال به خریداران تحویل داده خواهند شد. در حال حاضر، هم تایم لاگونا سکا و هم مسافت ۴۰۰ این خودرو غیررسمی هستند اما اگر این زمان‌ها واقعی باشند، نشان می‌دهند که تسلا یک هیولای پرفورمنس در آستین خود دارد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. Ninja

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    تایم احتمالی
    والا بولاید افسانه ای با 1800 اسب و 1200 کیلو وزن تو تایم احتمالی از پورشه 919 کمتره!!!!!!
    شایدم مقایسه این دوتا اشتباهه شایدم قدرت بیش از حد تو پیست خوب نیست شایدم …….

    موافقم 1
    مخالفم 2
  2. Mad.z.Max

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1864 ديدگاه)

    خیلی سریعه دیگه واقعا! باتری های جدیدشم اگه وااااقعا هشتصد و خورده ای کیلومتری که گفته رو کاور کنن، من واسه اولینبار دوست دارم الکتریکی داشته باشم! شتاب زیر دو ثانیه.. احتمالا تا ۱۰ سال آینده باید به عددای نزدیک یه ثانیه عادت کنیم!
    به تسلا و تسلا فن ها تبریک میگم (اگه واقعا همچین توانمند باشه این اس پلاد)

    1. مهدی

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (195 ديدگاه)

      تسلا خیلی سریع شتاب میگیره شتابش فوق العادس آدم حیرت میکنه… میگن پاک تر درون سوز هاست و محیط زیست رو سالم نگه میداره خب این عالیه… تسلا رکود ۴۰۰ متر رو زده اونم با ماشینی که ادای سوپر اسپرت یا هایپرکار بودن نداره اینا همه خیلی عالیه… ولی من تا اخر عمرم دلم میخاد ماشینایی مثل لامبورگینی سستوالمنتو و ریونتون ببینم اصلا هیچی از شتاب و این چیزا برام مهم نیست وقتی حتی عکساشونو میبینم وقتی تو یوتیوب صداشونو میشنوم هوش از سرم میپره خب من نمیتونم با لامبورگینی یا فراری الکتریکی دیگه کنار بیام چقدر این ایام غم‌انگیزه

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. Amin

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2187 ديدگاه)

        اینکه پیست رو سریع میره ،به خاطر شتاب گیری شدید اش بعد از پیچ ها هست ،اگر نه بویی از ایرودینامیک و مهندسی سیستم تعلیق و… نبرده ،بعد هم فرق این ماشین با نسخه ی قبلش فقط در قدرت و پیمایشش هست،به نظر من ،این قدرت هست که به تسلا کمک میکنه
        ماشین خوبیه نسبت به قیمت و برای خانواده و تفریح نمیشه این رو نادیده گرفت ،ولی نباید خودش رو به سوپر کاردها یی مثل سنا بچسبونه، قبلش دهنش رو آب بکشه
        اگر پرایددهم ۱۰۰۰ اسب قدرت داشت و سیستم تعلیقش بهبود میدادن و برای چسبندگی یه بال عقبی روش میزاشتن،از این سریع تر میرفت

        موافقم 3
        مخالفم 3
        1. ❤Potus45❤

          ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (38 ديدگاه)

          شما مخالفا که میگفتین با دو بار شتابگیری باطریشون افت میکنه و فلان میشه بهمان میشه اما اینجا که بنفعتونه امدید میگید این سریع بودن بخاطر شتابگیری شدید خوب طبق حرفای خودتون که بعد دوبار شتابگیری باید کلن بزنه کنار ولی نه الان سر پیچها بخاطر شتاب شدید … و ایرو و تعلیقش بدرد نخور… بدو خیلی بدی تسلا
          …. داره میسوزه

          موافقم 3
          مخالفم 2
      2. Mad.z.Max

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        کاملا درکت میکنم، خودم اگه قدرت انتخاب داشتم فقط پیکاپ فول سایز (سیلورادو اونم) سوار میشدم..!
        ولی خب این مدل اس پلاد هم دنیای خاص و عجیب خودشو داره

        یکلحظه تصور کن در عرض کمتر از ۲ ثانیه مثل گلوله شلیک بشی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر، اونم با پرداخت مبلغی به مراااااتب کمتر از هایپرکارها (به هیچ عنوان ذره ای از ارزش هایپرکارای مخوف و دوست داشتنی کم نمیشه)
        این ماشین یه دنیای جدید و عجیبیه

  3. UNIVERS

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (51 ديدگاه)

    این همون خبری هست که من دیروز گفتم و همچنین گفتم همه خودرو های برقی
    ” آشغال “هستن و بدرد نمیخورن چون فقط یه ویژگی دارن.
    بعد همه با اکانت فیکاشون حمله کردن!!

    گفتم هیچ خودرو برقی بدرد نمیخوره حتی eqs هم آشغال هست .
    من گفتم حتی تسلا هم آشغاله. ولی متعصبان حمله ور شدن گفتن نه eqs خوبه
    تو فلانی بهمانی.

    من دیروز گفتم همه خودرو برقی فقط 1 ویژگی دارن. یا مثل لوسید لوکس هستن
    یا مثل تایکان دینامیک دارن یا مثل ای ترون جی تی زیبا هستن یا مثل تسلا سریع.

    وقتی یه ماشین بیش از 75 درصدش یه ویژگی باشه به چه دردی میخوره ؟
    کامنتم موجوده میتونید برید بخونی.

    وقتی من حرف eqs رو زدم همه حمله کردن. بابا چه قدر تعصب دارید خودرو برقی همه فعلا آشغال هستن و بدرد نمیخورن. البته به درد این میخورن از نقطه A بری نقطه H
    ولی به درد چیز دیگه ای نمیخورن.
    .
    تایکان خوب هست ولی بدرد نمیخوره چون میزان پیمایش کمه و طراحی خوبی نداره
    ای ترون جذابه و خوبه ولی بازم آشغاله چون نه دینامیک تایکان رو داره نه میزان پیمایش بالا.
    لوسید ایر فوق لوکس هست. میزان پیمایش بالا هم داره ولی آشغاله چون نه طراحیش جذابه نه بدرد پیست میخوره.
    تسلا اس پلاد هم شتابش آسفالت رو پاره پاره میکنه و میزان پیمایش بالا هست آپشن هم داره ولی بازم آشغاله چون مثل لوسید لوکس نیست و دینایمک تایکان هم نداره
    eqs هم خوبه طراحی داخلش عالی هست هایپر اسکرینش خوبه میزان پیمایشش خوبه
    ولی آشغاله. چون طراحی بیرونش خیلی رو مخ هست تازه شتابش فوق کند هست
    دنیامیک تایکان هم نداره.

    منظورم این نیست برقی ها شبیه هم باشن و از یه پلتفرم استفاده کنن منظورم اینه
    به هم نزدیک باشن.
    گفتم امیدم به بنتلی فقط بنتلی شاید بتونه خودرو لوکس سریع جذاب میزان پیمایش بالا
    و شتاب تسلایی درست کنه گفتم امیدم به اون هست.
    اما همه حمله کردن گفتن فلانی بهمانی باشه تو خوبی .

    اقا خودرو برقی آشغال هستن. اینم میخواهید انکار کنید ؟؟؟؟؟؟
    یعنی میگید برقی ها عالی. ?
    هیچ وقت سوار برقی نمیشم مگر مشکلاتشون بر طرف شه.

    فعلا هیبریدی ها رو بیشتر میپسندم.

    با احترام به نظر همه ?

    موافقم 1
    مخالفم 5
    1. BenzSLR

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      بنظر منم تا وقتی که مشکلات برقی ها درست نشه نخریم بهتره به مرور زمان درست میشه .

    2. Porsche 911

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      باز رامین شروع کردی
      ببین تنها چیزی ماشین رو برای تو تعریف میکنه چینی ها و شتاب و مانیتور هست نه چیز های دیگه ای که هر ماشین بازی تو الویت هاش قرار میده
      مثل هندلینگ و جذابیت رانندگی
      تایکان طراحیش زشته!!!!
      باشه طراحی همون BYD خوبه که گیربکس دستی داشت
      eqs گنده!!!
      واقعا نمیدونم چیو خوب میدونی؟؟؟؟
      طراحیش خوب نیست درست ولی هر چی باشه بهتره آشغال های دیگه ای هست که تو ازشون تعریف میکنی
      حالا جدای از اینا
      ما اکانت فیک نداریم
      متاسفانه تو هستی که هزار تا اکانت داری چرخشون برات بچرخه???

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. UNIVERS

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (51 ديدگاه)

        ?همه اونایی که دیدگاهوش پایینه شدن اکانت فیک؟ عجب. تازه از کی تاحال رامین که میگی چینی خوبه از برقی ها بد گفته؟ اون که میگفت تسلا به به. تایکان خوبه. حالا اکانت فیک زده میگه برقی اه اه?حالا باز کامنت هامون شبیه بود یه چیزی. من یه چیز دیگه میگم اون یه چیز دیگه

        خودت دیدگاهات 120 تاس. پس خودت اکانت فیک یکی از همون پورشه دوست ها هستی.
        هرکی دیدگاهش متفاوت بقیه هست و دیدگاهاش کمه و زیاد کامنت نمیده شد اکانت فیک. عجب. ?

        تازه من اصلا اسم شرق رو نیاوردم که فقط 5 یا 6 تا سدان برقی مطرح رو گفتم.
        معلوم نیست رامین باهاتون چی کار کرده که هرکی نظر مخالف میده میگید اکانت فیک. من کامنت هارو زیاد نمیخونم. ولی بزار برم بیینم اون نیو رامین تاریخچه کامنت هاشو برسی کنم ببینم چی گفته که هرکی هرچی میگه میگن اکانت فیک رامین. رامین داداش چه کردی؟?

      2. محمد رستمی نژاد

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        الان هم اگه من بیام بهش گیر بدم و چند تا حرف داغ و جنجالی (بدون توهین !!) بهش بگم میان میگن تو از سایت رقیب پدال هستی و فیک هستی …..

        آدم های به خواب زده شده!!!!!!!!!!!!

    3. Amirreza

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2733 ديدگاه)

      باشه

      موافقم 1
      مخالفم 2
    4. محمد رستمی نژاد

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      آنیوِرس:
      فکر میکنی خیلی بلدی .
      فاز شما رو میدونم.
      شما ها از روی علاقه دنبال چیزی نیستین .
      بخوام منظورم رو توضیح برم باید زیاد تایپ کنم ، طول میکشه .
      یک جمله میگم ، تا آخرش معلوم است . دقت کن!!

      من مادَرَم رو دوست دارم ، قطعا مادَرِ من زیبا ترین خانم دنیا نیست .
      پس آیا میشه من مادَرَم رو کِنار بِزارَم؟

      موافقم 2
      مخالفم 3
      1. mahan

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        محمد جان.برادر احساساتت رو درک می کنم و اینکه این قدر بچه احساسی هستی خوش حالم ولی عزیز ما باشی اسم مادر حرمت داره و جایز نیست این قدر مدام استفاده بشه.درگاه مادر بالاتر از این حرفا و مقایسه هاست.مرسی❤️❤️

    5. محمد رستمی نژاد

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      آنیورس دیگه مطمئن شدم خود رامین چینی هستی!

      چرا مدام اکانت فیک میزنی ، که چی رو ثابت کنی!

      حرف هاتو؟!
      چند وقت پیش هم رفته بودی اسمَت رو عوض کرده بودی Just tesla.
      لامصب بعد با همون سوابق ۱۳۰۰ دیدگاه‌ اسمت رو عوض کرده بودی ،
      که چی!!.!!!!!!!!؟!!!!!

      موافقم 3
      مخالفم 2
    6. mahan

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      دوست عزیزی که میگید رامین خان نیستی ولی لحن و افکارتون یکیه حالا ما بنا میزاریم که رامین جان نباشید.خب مگه قرار نبود که نه ما تو پست های فن تسلا بیایم و نه تسلا توی پست های درون سوز حرفی بزنند؟خب معلومه که ایده ما دو گروه بهم نمیخوره و هر دو محترمه و اینکه هردوی ما به عنوان خودرو دوست اینجاییم حالا هر کدوم به شکلی.پس بهتر نیست که این قدر لحظات رو به کام هم تلخ نکنیم؟❤️?

  4. محمد مختاری آذر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    خودروی الکتریکی فقط باتیستا و ریماک c-two اینا شتابشون 1.9 ثانیه هستش
    تسلا 1.99 ثانیه
    تسلا دیسلایک
    ریماک و پینینفارینا لایک

    موافقم 5
    مخالفم 3
    1. Ninja

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      ریماک هایپرکار میلیونی هست ولی تسلا ……..

      موافقم 1
      مخالفم 1
  5. مهدی

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    2 ثانیه خیلی هم کم نیست
    خودرو ها با صدم ثانیه یاحتی هزارم ثانیه رقابت میکنن
    سنا هم کاملا برای پیست و خیلی پیست محور هست و کمتر ماشینی پیدا میشه که سنا رو توی پیست شکست بده
    رقیب سنا هم که خیلی هم با سنا شباهت داره مرسدس بنز AMG GT بلک سریز هست منظورم شباهت ظاهری و نیست و منظورم استایل کلیش هست

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Amin

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      مخصوصا برای یه پیست کوچیک ،به قول جرمی ،۲ ثانیه خیلی هست یه ساله

      1. Amirreza

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        بله البته کلارکسون این حرفش رو از آقای خیابانی الهام گرفته بود که میگفتن هفت دقیقه در فوتبال خودش ۱۰ ۱۲ دیقس ?

        1. نعمت اله آزموده

          ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (475 ديدگاه)

          شما فعلا زدید کوچه سوتی صدا سیما
          ( ۷ دقیقه تو فوتسال خودش ۱۰ ۱۵ دقیقه وقته)

    2. حشمت

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (411 ديدگاه)

      فعلا که تایید نشده این خبر ولی قرار نیست که بیایم با سوپر اسپرت ها و هایپر کار ها مقایسه اش کنیم.
      در مرحله اول با بقیه برقی ها در مرحله بعد با بقیه سدان ها مقایسه میشه.

      هر چند که این تایم ها برای خریدار ها فکر نکنم کارایی داشته باشه و مهم استهلاک، راحتی و هزینه های نگهداری و مالیاته

  6. دانیال

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    یه زمانی ( نچندان دور ) برای دیده شدن و تبلیغش حتی آوردنش ایران ( مستند اسب بخار )
    الان رقیب مک‌لارن شده
    چقدر خوب پیشرفت کرده تسلا

  7. M.A.S

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (849 ديدگاه)

    چرا من حس میکنم این دفه قراره یه دروغی بگه که تو گلوش گیر کنه و اخرش خفش کنه؟?!!

    موافقم 2
    مخالفم 2
  8. محمد مختاری آذر

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    آقایون من این تسلا را با ی خودروی الکتریکی مقایسه کردم چون شتابش نزدیک به این بود انتخاب کردم و به هایپرکار بودن توجه نکردم

  9. Amirreza

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    به تسلا تبریک میگم ولی من دارم کم کم متوجه میشم که ماشینای برقی از نظر شتاب الکتریکی هارو قورت میدن ، تا چند سال دیگه به جایی میرسه که خودروهای برقی معمولی مثلا نسل بعد eqs ، نسل بعد تسلا مدل s و …….. کلا نسل بعد ماشینای برقی حتی میتونن در پیست هم از خودرو های بنزینی جلو بزنن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  10. Elmiraj

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    یک سدان خانوادگی ۲.۲ تُنی ، تولید انبوه که ۱۲۰ هزار دلار قیمت داره
    این ماشین ابتدا باید با هم قیمتی ها و هم کلاسی های خودش مقایسه بشه .
    .
    لطفاً از سر ناچاری عملکرد امروز S plaid را با هایپرکار های میلیون دلاری تولید محدود مقایسه نکنید ، چون موقع آمدن plaid plus و Roadster دیگر ماشینی برای مقایسه نمی‌مونه…

    موافقم 4
    مخالفم 1
  11. Sina10

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    عملکرد این ماشین فوق العاده است اما یه نکته
    مکلارن سنا با شتاب ۲.۸ ثانیه این رکورد رو زد
    و تسلا شتاب ۱.۹ ثانیه این رکورد
    همین به تنهایی بزرگترین ضعف برقیا رو نشون میده
    یعنی رانندگی و هندلینگ ضعیفشون

    ولی خب توی خط مستقیم واقعا سریعه و عملکرد فنیش فوق العاده است

    1. Elmiraj

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (3188 ديدگاه)

      ضعف هندلینگ الکتریکی ها یا ضعف قیاس شما…؟!؟!

      شما تو این پیست سدان درون‌سوز استانداردی را سراغ دارین که تایم ۱:۲۹:۹ ثبت کرده باشه…؟

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. محمد رستمی نژاد

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (1180 ديدگاه)

        المیراژ هوز نمی‌خواهی باور کنی که‌برقی ها هندلینگ بسیار مزخرفی دارن.
        از کی یک سدان به قول خودت ۲.۲ تنی هندلینگ خوبی داره؟؟!! ( بیدار شو)

        موافقم 1
        مخالفم 4
      2. Sina10

        ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2429 ديدگاه)

        برام یک بار دیگه اثبات شد شما تعصب زیاد از روی تسلا دارین
        اینقدر که حتی کامنت منو درست نخوندین و همینکه کمترین انتقادی رو دیدین اومدین اینو گفتین

        من کجا توی کامنتم اسمی از بقیه سدان ها اوردم؟
        وقتی ماشینی توی خط مستقیم با فاصله یه ماشین دیگه رو شکست میده ( با توجه به اعداد ادعا شده توسط مکلارن و تسلا) و بعدش میاد تو پیست با ۲ ثانیه فاصله شکست میخوره خب مشخصا رانندگی و هندلینگ ضعیف تری داره ، این ضعف قیاس منه یا ضعف هندلینگ تسلا ؟
        خب روی پراید هم ۱۰۰۰ اسب بخار بذاری ، از بقیه پراید ها سریعتر میره ،
        رنو هم چندین سال پیش مدل اسپیس F1 کانسپت رو ساخت که با موتور فرمول یک ۸۰۰ اسب بخاریش ، شتاب ۲.۸ ثانیه داشت ، فورد سوپر ون ۲ هم با ۶۰۰ اسب بخار میتونست ۳۰۰ کلیومتر بر ساعت بره ، وقتی میتونه بگه از بقیه سدان ها بهتره که با قدرت و گشتاور برابر مبارزه کنه ، نسبت به قدرتش عملکردش خیلی عجیب و غریب نیست ولی نسبت به قیمت بسیار ارزون ۱۲۰ هزار دلار نسخه پلاد عادی داره یه شاهکار خلق میکنه
        و بخاطر قیمتش میشه گفت فوق العاده است
        همچنین توی این پیست کوچیک ۲ ثانیه عدد کمی نیست ، مثلا توی نوربرگرینگ حتی ۴ یا ۵ ثانیه هم کمه ولی لاگونا سکا پیست کوچیکیه ، بخوای معادل سازی کنی فاصله اشون خیلی زیاده ،
        نمیگم تسلا مدل اس پلاد ماشین بدیه ، نه ، توی سطح قیمت خودش شاهکار یه شاهکار تمام عیار محسوب میشه و از بهترین هاست ، ارزش خرید فوق العده بالایی دازه ولی وقتی ادعا کرد رقیب مکلارن سنا شده ، باید بدونه قدرت رقابت با سنا رو نداره

        موافقم 1
        مخالفم 2
        1. محمد رستمی نژاد

          ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          تسلا فن ها به طرز عجیبی متعصب هستن.

          موافقم 1
          مخالفم 4
        2. Elmiraj

          ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (3188 ديدگاه)

          ((وقتی ماشینی توی خط مستقیم با فاصله یه ماشین دیگه رو شکست میده ( با توجه به اعداد ادعا شده توسط مکلارن و تسلا) و بعدش میاد تو پیست با ۲ ثانیه فاصله شکست میخوره خب مشخصا رانندگی و هندلینگ ضعیف تری داره ، این ضعف قیاس منه یا ضعف هندلینگ تسلا ؟ ))
          نه مرسدس amg بلک سریز این توانو داره که دیمن را در خط مستقیم شکست بده نه دیمن این توانو داره که بلک سریز را در پیست شکست بده..‌‌.
          یعنی این که پیست و درگ دو مقوله بسیار متفاوت هستن که هیچ جوره نمی‌توان آن ها را بهم ربط داد و همین که تا حالا ماشینی ساخته نشده که بتونه هم در پیست و هم در درگ سریعترین باشه ، حرف منو بخوبی اثبات می‌کنه…
          .
          .
          ((نمیگم تسلا اس پلاد ماشین بدیه ولی وقتی ادعا کرد رقیب مکلارن سنا شده ، باید بدونه قدرت رقابت با سنا رو نداره))

          تنها کانال « کیلووات » هست که تایم جدید S plaid در لاگونا سکا را با مک‌لارن سنا مقایسه کرده و هیچ جایی تسلا سدان ۲.۲ تُنی شو با به لحاظ هندلینگ با هایپرکار ۱.۳ تنی مک‌لارن که از اساس برای پیست ساخته شده رو مقایسه نکرده…

          اگر فکر می‌کنی که S plaid چون برقی هست پس هندلینگ ضعیف تری از رقبای درون سوز داره ، تا روز سوم ژوئن ( ۱۳ خرداد ) صبر کن تا نخستین S plaid ها رسماً تحویل مشتریان بشه و اون وقته که با مرسدس amg gt63s و M5 کامپیتیشن مقایسه می‌کنیم…

          موافقم 4
          مخالفم 1
        3. Mopar

          ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (30 ديدگاه)

          تسلا که چیز … گفته رقیب سنا هست ولی سینا اینم درنظر بگیر که اون یه سدانه اون یه ماشین پیست محور و اینجاست که قدرت و حتی هندلینگ نسبی وحشتناک خوب برقیا مشخص میشه …

    2. محمد رستمی نژاد

      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      باشه المیراژ .
      اصلا هندلینگ تسلا بهتر از فراری و لامبورگینی.

      هِع! جاروبرقی

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. محمد امین

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
        سوابق: (2187 ديدگاه)

        وقتی پورشه ی ۹۱۱gt3rs پیست نوربرگ رو حدود یک دقیقه سریع تر از تسلا مدل 3 پرفورمنس میره با اینکه قدرت های مشابه و تازه تسلا گشتاور بیشتری داره و چهارچرخ متحرکه،معلوم میشه هندلینگ تسلا چه .. هست
        هر چه قدر ماشین با قدرت کمتر در پیست سریع تر باشه خوبه و شگفت انگیزه
        اگر دقت کنید برند های معروفی مثل پورشه و فراری هیچ وقت نمیان ماشین رو بالای ۱۰۰۰ اسب بسازن و سعی میکنن به نکات مهندسی دیگه توجه کنن
        انا بوگاتی میاد ۱۶۰۰ اسب میسازه و تسلا هم ۱۰۰۰ اسب ک در اخر یه ۹۱۱ gt2rs یا … میاد دهنشون رو …میکنه
        اینا چون مهندسی ندارن دست یه گریبان قدرت زیاد میشن ،مثل آدم هایی که چون مغز ندارن خیلی از قدرتشون تعریف میکنن

        1. محمد رستمی نژاد

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          ????????

  12. AHMET 2002

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    اصلا نمیتونم یه چیز رو انقدر سریع تصور کنم حتی?

  13. Saeed

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (757 ديدگاه)

    البته باید اینو هم در نظر گرفت که تایم سنا توسط مجله‌ها ثبت شده(همه‌ی تایمای پیستش)
    اگه خود مک‌لارن همت کنه و خودش بیاد رکورد بزنه شک ندارم که تایمش حداقل ۲ یا ۳ ثانیه دیگه هم سریع‌تر میشه
    به هرحال مقایسه یه هایپرکار بنزینی با سدان برقی اشتباهه
    اولا این که سنا تولید محدود و کمیابه و کلا ۵۰۰ دستگاه ازش ساخته شده
    دوما سریع بودن این تسلا در پیست به‌خاطر گشتاور آنی بسیار زیاد و قدرت زیادش در مسیر مستقیمه وگرنه در پیچ ها که قطعا سریع‌تر سنا یا هیچ ماشین پیست محور درون سوز دیگه‌ای نمیشه
    با این اوصاف باید دید نسل دوم رودستر و همچنین ریماک و پنین‌فارینا چه خواهند کرد

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا