پیش از تولید مدل S و X و دریافت هزاران سفارش برای مدل ۳ که نام تسلا را بر سر زبانها انداخت تنها یک خودروی الکتریکی کوچک بنام رودستر در خط تولید این شرکت وجود داشت.
رودستر بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ و در دورهای که تسلا در کالیفرنیای شمالی توسعهی خودروی الکتریکی را آغاز کرد تولید میشد. تنها ۸ سال پیش از تولید آن خودرو تسلا به کارخانهای تبدیل شده که طراحی، توسعه، ساخت و فروش خودروهای الکتریکی را به همراه فروش قوای محرکهی الکتریکی و محصولات باتری انجام میدهد.
هدف اصلی کمپانی تجاری کردن خودروهای الکتریکی بوده که با تولید یک خودروی اسپورت در کلاسی محدود شروع شده و سپس با حداکثر سرعت ممکن بهطرف دیگر سگمنت ها حرکت کرده است؛ و پیشروی تسلا مدل رودستر بوده، خودرویی که با همراهی لوتوس ساخته شده است. این خودرو پس از امضای قراردادی بین دو شرکت به منظور ساخت ۲۴۰۰ دستگاه گلایدر (هواپیماهای بدون قوای محرکه) ساخته شد.
Amir Kral
۲ شهریور ۱۳۹۵خیلی شبیه لوتوسه…
همینطور هنسی ونوم…..
Elemento
۲ شهریور ۱۳۹۵تسلا همیشه ایده های جالب توجه و بزرگی داره.
پیشنهاد میکنم زندگینامه و فعالیت های الان ماسک رو بخونید.
اعجوبه ای است این مرد… 25 سال جلوتر از زمان خودش فکر میکنه.
uss zumwalt DDG-1000
۲ شهریور ۱۳۹۵دمت گرم
one:1
۲ شهریور ۱۳۹۵خب هر شرکتی از اول خارق العاده نبوده
مثل لامبورگینی
علیرضا
۲ شهریور ۱۳۹۵این شبیه لوتوس اوورا هست نه الیزه تقریبا 90 درصد شباهت!!!داشبوردم که داشبورد لوتوس رو روش یه ال سی دی فقط گذاشتن
Ali.usa
۲ شهریور ۱۳۹۵چند سال دیگه که ماشین های بنزینی برداشته شدن اونوقت تسلا بازار ماشین رو دستش میگیره
ابطه تا اون وقت ما هم پراید هیبریدی ساختیم
احمد باقری
۳ شهریور ۱۳۹۵وقتی سرمایه باشه، فکر خلاق باشه، هدف مشخص باشه، پشتکار باشه، همه چی حل میشه.