کمپانی تسلا با برخی چالشها در مسیر بلندپروازیهای خود روبرو بوده اما یکچیز قطعی است: این شرکت خودروهای لوکس زیادی را به فروش میرساند.
فروش تسلا مدل S در آمریکا در ۳ ماههی سوم سال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد افزایش یافته که آمار قابل توجهی است. تسلا هماکنون میگوید که تقریباً یکسوم فروش این سگمنت را در اختیار دارد. نزدیکترین رقبای این شرکت بامو سری ۷ جدید و مرسدس بنز S کلاس هستند.
در بازار شاسی بلندهای لوکس تسلا میگوید که مدل X جدید به خانهی ۵۴۲۸ آمریکایی راه یافته که همین میزان فروش ۶ درصد سهم بازار در سهماههی سوم سال را به تسلا اختصاص میدهد. طبق گفتههای تسلا، مدل X از نظر فروش رقبایی چون پورشه و لندروور را پشت سر گذاشته اما دنباله روی ۷ شاسیبلند دیگر از ساختههای مرسدس بنز، بامو، کادیلاک، ولوو، آئودی و لکسوس است. Kenn Sparks سخنگوی بامو از ارائهی پاسخ مستقیم دربارهی دادههای تسلا خودداری کرده اما گفته است:
میزان فروش برخی رقبا نشان میدهد که خودروهای الکتریکی در حال پیشرفت بوده و محبوبیت بیشتری را به دست میآورند. این امر در نهایت برای همهی ما خوب است.
اما سخنگوی مرسدس بنز پاسخی به سؤال پرسیده شده نداد.
مدیرعامل تسلا ایلان ماسک از کارکنان این شرکت خواسته تا از هزینهها بکاهند و به منظور فروش بالا و به دست آوردن سود بیشتر تلاش حداکثری کنند. تسلا در تلاش است تا شرکت Solarcity را به دست آورد و آن را برای عرضهی سدان ارزانقیمت مدل ۳ در سال آینده مهیا نماید.
تعداد فروش این دو کلاس خودروهای لوکس در مقایسه با فروش ۱۷ میلیون دستگاهی خودروی سواری و تراک در آمریکا کوچک است. تسلا امید دارد که موفقیت مدل S را با مدل ۳ (با بهای ۳۵ هزار دلاری) تکرار نماید.
تسلا مدل ۳ یکی از در دسترس ترین خودروها در کلاس لوکسهای پایه خواهد بود و اگر ایلان ماسک به پیشبینی ساخت ۵۰۰ هزار تسلا تا سال ۲۰۱۸ دست یابد این شرکت میتواند خود را در صدر کلاس خودروهای لوکس بیابد؛ اما این آرزو و هدفی بزرگ است…
Tesla dare enghelab sanati ro manand ford bepa mikone . Khosham amd az sokhangoi bmw va benz ke az shedt soozeshon hamchin javabi dadan.baz bmw khobe ye chizi goft .benz por edda az khodrazi ke az sheddat khegalat aslan hazer be javab dadan nashod.
نیما جان حرفت کاملا درست و منتقی هست . این دیسلایک هایی رو که میبینی بهت دادن کار همون المانی پرستای متعصب هست که دارن اب میشن . منم زیاد به دیسلایک هام حداقل در این صفحه توجه نمیکنم چون میدونم اینا همه حاصل اه و ناله های عشاق المان هست.
. تسلا فقط پیشقدم شده. وقتی بنز و ب ام و و آئودی به این مقوله وارد بشن تسلا رو میندازن کنار. . راستی من بر خلاف شما عاشق آلمان یا هر کشور خارجی نیستم. آه و ناله و سوزشی در مرسدس و ب ام و حس نمیکنم. خودمم حس خاصی ندارم. سعی میکنم متعصب نباشم. در حال آب شدن نیستم. دیسلایک هم بهت ندادم. چون راستش انگلیسی نوشتی حوصله نکردم بخونم.
. فعلا در رده ی ماشین های الکتریکی تسلا بی رقیبه. فعلا داره تو زمین خالی بازی میکنه. از طرفی فروش بیشتر خودروهای ژاپنی و آلمانی در خاک آمریکا مایه ی حقارت خودروسازان این کشور بود که در خاک خودشون نمیتونن بجنگن. به کاری که تسلا میخواد بکنه میگن اعاده ی حیثیت.
خخخخخ از کی تا حالا تسلا لوکس شده؟ کیفیت سواری و متریال و تجهیزات تسلا در حد یک سدان اقتصادیه مثلا پریوس و باید با اون مقایسه بشه اونوقت چطوری در طبقه بندی لوکس قرار میگیره؟ تسلا مثل پسر بچه هایی که برای اینکه خودشونو بزرگ نشون بدن سیبیل مصنوعی میزارن میخاد هی خودشو بچسبونه به پادشاهان این صنعت و با پروپاگاندا و جنگ روانی خودشو بزرگ تر از اون چیزی که هست نشون بده.مرسدس هم جواب نداد چون تسلا رو اصن در حدی نمیدونه که راجع بهش صحبت بکنه
باشه بهش میگم مرسدس جواب نداد که برا اینکه فعلا داره تا ته میسوزه .البته منم جای مرسدس بودم اتیش میگرفتم ،یک شرکت تازه کار امریکایی تونسته پوزه یک شرکت قدیمی پر ادعا المانی رو که هر محصولی ارایه میده چه از وانت گرفته تا سوپر اسپرت برچسب شاهکار مهندسی و هنری الکی میچسبونه روش که خودشو بزرگ نشون بده رو مالونده به خاک .بعد شما میگی نسلا تبلیغ میکنه تا چیزی بیشتر از اونی که هستو نشون بده ؟؟؟؟؟!!!! برو برادر من این بچه بازی ها چیه ؟ پیشرفته ترین ماشبن برقی ، سریع ترین ماشین جدید جهان و یکی از زیبا ترین سدان های جهان همش توجیه میکنه فروششو . اتفاقا تسلا تبلیغ زیاده نمیکنه .همه این تعریف هایی که در رابطه با تسلا انجام میشه یا معمولا از سمت خریدارانش و مردم صورت میگیره یا اینکه مجلات و سایت های معتبر بعد از ازمایش این ماشین تحت تاثیر قرار میگیرند و صد البته که ازش تعریف هم میکنند . تسلا درست نقطه مقابل بنز از خود راضی هست.بنز هر مدلی که بیرون میده ،حتی قبل اینکه به مشتری برسه یک سریع تعریف الکی از محصولش میکنه تا یک ذهنیت مثبتی به طور نا خوداگاه در ذهن مشتری بوجود بیاره در حالی که ممکنه پنجاه در صد حرفاش هم درست نباشه . دقیقا مثل فولکس که چه جوری سر مردم کلاه میزاشت . و در اخر هم بگم که وحید جان من شما و سخنگویان بنز و bmw رو کاملا درک میکنم که دارین اتیش میگیرین . امریکا برگشته ،دوران شما المانی ها تموم شده ،دوران تمام ماشین های جز امریکایی دیگه به اتمام رسیده .امریکا نه تنها داره بازار خودشو پس میگیره بلکه داره با قدرت تمام بازارهای بزرگ چین و اروپا رو هم تصاحب میکنه . گرچه نمونه هاشو تو پدال گذاشته شده ولی اگه خواستین منم یاد اوری میکنم .
. آقا آسا. . اول اینکه لحنت رو درست کن. شایسته ی ما و خودت حرف بزن. . ثانیا در مورد بنز و BMW جوری نظر میدی انگار 50 سال پول بنز میدادی حالا با شورلت و فورد آشنا شدی و فهمیدی آلمانی ها چه کلاهی سرت گذاشتن !! یک سوال مردونه. هر کی میخواد جواب بده :: مرسدس بنز CLS یا سری 5 فول آپشن شورلت کامارو هم یک مدل خوبش بخوای بری خواستگاری یک خانوم ، بخوای بری یک مهمونی مهم … با بنز میری یا کامارو ؟!؟؟ . . نه خداییش … . . کسی هست با کامارو بره وقتی میتونه بنز بخره ؟ کسی هست پول بنز و ماشین آلمانی داشته باشه بره شورلت و دوج بخره ! من اگر باشم با CLS یا سری 5 میرم. نا نشون بدم آدم موفق و خاصی هستم ، تا نشون بدم بزرگ شدم و خوشبختم. با کامارو نمیرم. چون نمیخوام حس یک پسر بچه ی بازیگوش رو القا کنم که هنوز ماشین بازی میکنه… . اگر خوب به این سوالم فکر کنی قضیه ی ماشین آلمانی و امریکایی برای همیشه برات حل میشه .
. در ضمن این که میگی آمریکا برگشته و اینا نشون میده فیلم و کارتون زیاد نگاه میکنی. دوران خودروسازی آلمان تازه شروع شده . کشوری که تا سال2000 هنوز غرامت جنگ جهانی میداد. . نه فقط آلمان بلکه هند و چین و برزیل هم دارن دوران تازه ای شروع میکنن. . خوشبختانه دوره ای که یک کشور برای مردم همه ی دنیا تصمیم بگیره و دنیا تک قطبی باشه خیلی وقته به صفحات پوسیده ی کتاب تاریخ پیوسته. .شما هم بهتره دعا کنی هیچ وقت دنیا دوقطبی و تک قطبی نشه.
من شخصا با پول CLS و سرى 5 این ماشینو میخرم: ۱.لینکلن کانتیننتال(بازم میگى کلاس سرى ۵ رو نداره؟ ۲.کادیلاک CT6 .اینم داره یا نداره؟ هر ماشین رو با امثال خودش بسنج(آخه کامارو با CLs؟؟) اتفاقا اون بحث که آمریکا داره آبروش میره و اینا چون توى خاک خودش فروشش از رقبا کمتره! یه چیز رو اشتباه فهمیدین. اول این که اگر آمریکایى ها مثل ژاپنى ها و آلمانى ها متعصب بودن که الان اینطورى نبود. مورد دیگه این که شما یه سرى به آخرین افتخارات ماستنگ بزنین میبینین که ماستنگ به عنوان پرفروش ترین کوپه اسپورت آلمان(تکرار میکنم آلمان) شناخته شد یعنى تو قلب خودروسازى اروپا. حالا دوران کى شروع شده؟ زمانى که کادیلاک ۷۷ طال به عنوان استاندارد خودروسازى دنیا بود بنز درگیر موتور هاى 80-250 اسب بخاریش بود ماشیناى کادیلاک از 170 اسب تا 500 اسب بودن. و اینم بدونین که الان ۳۸ ساله فورد سرى اف پرفروش ترین و در پس اون سایر وانت هاى آمریکایى هستن.
ACE عزیزم همین که کامارو رو با سری ۷ مقایسه میکنی معلومه که کاملا بدون تعصب و بی طرفانه نظر میدی ولی از اینا گذشته اگه قرار باشه ادم هرچی رو که داره یا تجاربش کرده نظر بده فکر نکنم حداقل منو شما باید یک دونه کمنتم توی این سایت بزاریم ،چون واقعا فکر نمیکنم نه من و نه شما سوار اس کلاس یا تسلا شده باشیم . ضمن اینکه برو خودت ببین مرسدس میخواد با کدوم شرکت ،ماشین های الکتریکی شو بسازه . ایا شرکتی غیر از تسلا هست ؟
. . تیپ پایه ی CLS و کامارو هم قیمتن… شما خوب حرف نزدی آسا جان…. . . راستش شما در کامنت هات حرف از سوزش و … این جور چیز ها میگی که برای یک سایت خودرویی مثل پدال و ماها که اکثرا بالغ و بزرگیم مناسب نیست… این جور حرف زدن از من و شما بعیده… اگر بهتر حرف میزدی من هیچ اظهارنظری نمیکردم. من از لحنت خوشم نیومد… وگرنه آلمان و آمریکا چه دخلی به من دارن ؟ بنز ورشکست بشه خدای نکرده من اگه پول داشته باشم به جاش لکسوس میخرم… اگرم نداشته باشم که برام فرقی نمیکنه. ب ام و و آئودی بود و نبودشون در زندگی من هیچ تاثیری نداره. . لحنت منو وادار کرد دفاع کنم… . ارادت
به به چه نظرات گوهر بارى واقعا ادم تحت تاثیر قرار میگیره جنابACE اونوقت شما اگر مثلا با مرسدس بنز amg gt برى خاستگارى چه حسى رو منتقل میکنه؟? اصولا براى شما کلاس خودرویى اصلا تعریف نشده دیگه؟ کامارو رو میاى میزارى کنار سرى 5 و cls!!!! شما میتونى با کادیلاک یا لینکلن برى خاستگارى?
ASE،گل من ،جالبه که من خودمو بیچاره کردم تا اون کامنت طولانی رو بنویسم ولی گویا تنها چیزی که شما تونستی ازش بفهمی فقط کلمه «سوزش» بوده ،ولی با همه این ها اگر به شما بر خورده شخصا معذرت میخوام ولی تا جایی که میدونم این کلمه بیشتر یک اصطلاح ، تیکه کلام و یا مثال از حرس خوردن و حسودی هست که فکر میکنم شما برداشت اشتباهی کردی . ولی با همه اینها اگه به کسی بر خورده من معذرت میخوام . ولی من دوست داشتم شما و دیگر دوستان پدال مفهوم و منظور کامنتمو درک میکردین و نظر میدادین که بتونیم باهم بحث علمی داشته باشیم ولی متاسفانه بعضی ها از بین اون همه کلمه دست روی یکی میزارن که بیشتر باعث سوتفاهم و به هم خردن جو سایت میشه . در اخر من باز هم معذرت میخوام ولی توصیه میکنم شما دوست گلم بدون در نظر گرفتن اون کلمه یک بار دیگه کامنتمو بخونی تا شاید یک منظور و مفهوم یگری جز سوزش که شما برداشت کردی داشته باشد.
. آسا جان نیاز به عذرخواهی نیست. من از شما عذرمیخوام. میتونسم بهتر حرف بزنم. حالا این ها به کنار میدونستی دایملر آگ مالک 19 درصد سهام تسلا موتورز کمپانی هست ؟! بیشهوف زمانی که مدیر اجرایی دایملر آگ بود گفت قصد افزایش این سهام تا 35 درصد رو هم دارن آره بابا… تسلا از خودمونه 🙈🙈😂😂😂💪💪💪 . فکر کنم سابقا در یک سایت خارجی خوندم. البته در ویکیپدیا فارسی هم خیلی مختصر اشاره شده. من اگه میخواستم همون اول این حرف رو در جواب شما میگفتم.
حالا که چی ! دقیقا دوران چیشون تموم شده شما دیگه نهایت یک توهم شیرینی ! المان و امریکا یکی دو روز نیستند که به این جایگاه رسیدند هرکی (هر کسی که ذره ای از خودرو بفهمد) می تواند بفهمد جایگاه این برند های المانی با یک مدل خودرو دچار بحران نمی شوند همین بی ام و انقدر در حوضه تکنولوژی خودرو های برقی و خودران دستاورد داره نیازی به تشریح نداره تسلا خودرو ساز حقیقتا خوبی ایست نیازی هم دفاع اینطوری نداره شما خودت بنظر بخاطر اینکه جوابی در برابر نقد های ما ها نداشتید دارید اینطور حرف می زنید سوزش معلومه از جانب کیه!!!! :)
. آقا نیما جوابت رو اینجا میدم. شما برخلاف Asa خیلی درست و منطقی حرف زدی… کامنت هات رو که میخونم روی جملاتش فکر میکنم. چون با منطق و مثل یک آدم با سواد و با معلومات حرف میزنی. من شما رو اساسی قبول دارم… در مورد 99 درصد کاربران همین فکر رو دارم مگر اینکه عکسش برام ثابت بشه. . اما دوستمون جوری حرف میزنه همین اول آدم وادار به جبهه گیری میشه ؟ من خودم طرفدار ماشین های امریکایی ؛ المانی؛ ژاپنی ؛ فرانسوی و … هستم دیسلایک به مفیدترین کامنت ها هم داده میشه. حالا این که Asa میگه دیسلایک کار آلمانی های متعصبه و دوران فلان با یک رتبه ی فروس دیگه تموم شده و این حرفا مناسب فضای این سایت و خودش نیست. . اگر سال بعد بالفرض محال AMG GT ( 130000 دلار گرونتر از ماستنگ ) بیاد بشه پرفروش ترین اسپرت المان بعد من بیام بگم دوران آمریکا دیگه تموم شده ودیسلایک های کامنتم رو به شما نسبت بدم جبهه نمیگیری ؟ ؟ . . . . من ازین ناراحت شدم. وگرنه برای منی که مثلا پراید سوار میشم نگرانی در مورد آلمان و بنز مشغله ی فکری آخرم هم نیست..
ACE نمی دونم شما با متعصب های المانی در این سایت برخورد داشتی که تعصب جلو چشمشونو کور کرده یا نه ، ولی تنها راهی که میشه با این ها مقابله کرد اینکه مثل خودشون از در تعصب وارد بشی که بفهمند از دید یک خواننده اینجور کامنت ها بسیار زجر اور هست . من خودم خیلی کامنت نمیزارم ولی چند وقت بود که میدیدم این جور دوستان عمدتا هم المانی دوست با تعصب الکیشون دارن علایق من و خیلی هارو زیر پا میزارن و همین باعث شد که من روزانه تعداد بیشتری کامنت بزارم و عمدتا هم سریشه هایی از تعصب توش باشه که اینها بفهمند با تعصب نمیشه نظر الکی دادو علایق دیگرانو خورد کرد . و از این به بعد هم از این کامنت های متعصبانه بیشتر از من خواهید دید که البته در جهت حدفی مثبت این کارو میکنم .برای همین هم هست که میگم شما یک بار دیگه کامنت هامو بخون .
اینقدر راحت راجب شخصیت افراد از روی کامنتشون قضاوت نکن . شاید اونها با اون چیزی که برداشت کردی خیلی متفاوت باشند. من از روی کامنت های خودت خیلی چیزا راجب شخصیتت دستم امده ولی ترجیح میدم که به زبون نیارم ،دلیلشم اینکه قطعا تو اون چیزی که تو کانت هات نشون میدی نیستی.
asa در جهت هدفی مثبت؟!!!!!!!!!!!!! همون که ace گفت درسته نباید به حرفات فکر کرد چون اصولا ازش چیزی بیرون نمیاد و ارزش خوندن نداره و فقط فضای سایت و الکی اشغال میکنه این همه توهین اونم هنوز از راه نرسیده بدون منطق بدون سند با غرض واقعا هدفی مثبت پشتشه!!!!!! به نظرم پشتت کینه و حسادتت بچه گانست که بروز داده شده که دور از عقل و منطقه
. آسا جان من در مورد شخصیت هیچ کس قضاوت نمیکنم. وقتی حتی جنس و سن کسی رو هم نمیدونم چطور قضاوت کنم ؟ . اصلا من در فضای مجازی نباید حرف بزنم. نمیتونم منظورمو منتقل کنم. اون 99 درصد هم فقط 2 مورد استثنا داره که اصلا شما منظورم نبودی. شما جزو همون 99 درصد هستی.
///////////////////////////////////////////////////////////////// دوستان کامنت متعصبانه نذارین چرا میخواین متعصب جلوه کنین ؟ اگر همه ی کاربران پدال متفق القول بشن که برای مثال Lexus بهترین خودروساز دنیاست. همه فقط از لکسس تعریف کنن ارزش سهام لکسس یک Cent بالا نمیره. اگر همه در پدال بگن Lexus آشغاله و در مقابل بقیه هیچ چی نیست هم کک لکسوس نمیگزه. با حرف های متعصبانه ی من و شما هیچ چیز به غیر از یک مورد کوچکترین تغییری نمیکنه. تنها چیزی که ضربه میخوره ارزش و احترام خودتون در نظر کسانی هست که کامنتاتون رو میخونن. //////////////////////////////////////////////////////// مثال میزنم واستون من ساکن انگلستانم. به آلمان زیاد مسافرت دارم. به چشم خودم میبینم که انگلستان بهترین شرایط زندگی در اروپا رو داره. میبینم که اقتصاد آلمان هیچ نشانی از افول نداره. حتی شیب رشدش هر سال خیلی بیشتر میشه. وقتی دوستانی مثل بنتلی یا Ace میان میگن آلمان و انگلستان فلان و فلان و سر مسائل الکی با هم درگیر میشن هیچ تغییری در تفکر من نسبت به این کشور ها ایجاد نمیشه. فقط ارزش کامنت های خودشون رو کم میکنن. //////////////////////////////////////////////////////// بیکارین سر این مسائل الکی بحث کنین؟ کامنتتون بذارین و برین. چکار دارین که هم دیگه رو تحریک کنین و بحث های الکی راه بندارین که هیچ تاثیری به هیچ جا نداره. دوستی مثل میلاد عزیز 6500 کامنت در تعریف و تمجید بنز نوشت . چیزی در دنیا فرق کرد ؟ حیف سرمایه ی جوانی نیست الکی حرومش کنین؟ حیف وقتتون نیست؟ برید درس بخونین. برین کار کنین. ورزش کنین. کاری کنین که فایده ای به حال کسی داشته باشه. /////////////////////////////////////////////////////// تعریف ها و بدگویی های شما برای مسئولان تسلا ، بنز ، بی ام دبلیو ، Ferrari ، Lamborghini ، Mclaren و یا دولت آلمان، انگلستان ، امریکا و … ارزشی برابر یک سکه که بندازین تو تلفن عمومی نداره. //////////////////////////////////////////////////////////////////// شرمنده. من قصد نصیحت ندارم. کوچیکتر از اونم که کسی رو نصیحت کنم. – اما خودتون بعد حسرت وقت هایی رو میخورین که با این بحث های الکی و بدون هیچ فایده یا ضرری برای هیچ کس و هیچ چیز تلف کردین… وقتی این بحث ها رو میبنم ناراحت میشم. چون میبینم شما عاشق خودرو هستین. اما وقتی که زمان زندگیتون رو با این بحث های الکی تلف میکنین مطمئن باشین به چیزی که میخواین نمیرسین. این منو آزار میده که میبینم بنز و ب ام و رو انسان هایی سوار میشن که نمیدونن پدال چیه.
این منو آزار میده که میبینم بنز و ب ام و رو انسان هایی سوار میشن که نمیدونن اصلا سایت هایی مثل پدال وجود دارن. ولی شما وقتتون رو اینطور حروم میکنین. ماشین رو آن ها سوار میشن دعوا را شما میکنید.
امیرحسین جان من فقط عاشق خودروهای انگلیسی نیستم…ولی خب انکار نمیکنم بخش بزرگی از خودروهای مورد علاقم انگلیسی هستن…و ب طور کلی هم از کشور انگلیس خوشم میاد …نمیدونم چ دیدی نسبت بهم داری … من هیچ وقت تو کامنتام نگفتم خودروی انگلیسی بهترینه ولی بعضیا اصرار داشتن ب بقیه بفهمونن ک بدترینه…البته چن بار تو کامنتام گفتم بنتلی و رولزرویس در کلاس فوق لوکس بهترینن …تا جایی ک تونستم هم سعی کردم منطقی نظر بدم …البته ممکنه یه وقتایی عصبی شده باشم و چیزی گفته باشم ک واقعا عذر میخوام…
داداشم نظر لطفته نسبت به من. ببخشید یکم دیر خوندمش. منم همه برند هارو دوست دارم جز وطنی ها. دیسلایک ها نباید مهم باشه. هر کس با وجدانش یه مطلب و بخونه واقعا میتونه تصمیم بگیره که حرف کی درسته و حرف کی اشتباه. حالا اونایو که دیسلایک میدن مطمین باش بیشتر 5 نفر نیستن و اکثرا با مرورگر های مختلف اینکارا رو میکنن. بیخیال اونا. چرا برای 5 نفر این همه کاربر خوب باید با هم بحث کنن. همه گاهی اشتباه میکنیم. یادمه خودم اون اوایل یه بار سر گشتاور با یکی از دوستان بحثم شد ولی خوب بعد از اون تصمیم گرفتم یا کل کل نکنم یا انقددددر منطقی و با سند باشه که جای گفت نزاره. فکر کنم تا الانم موفق بودم توی این موضوع.
اگه ایرانی ها درآمد آمریکایی هارو داشتن و بازار ایران هم مثل امریکا متنوع بود الان همین تعداد فروش فقط با 3 تا صفر بیشتر جلو عدد هر کدوم تو بازار ایران فروش داشتن اینا…یعنی مثلا بنز اس کلاس باشه 120 میلیون و حقوق متوسط هم 2 میلیون….تو خیابون جای النترا و سراتو و کرولا الان سری 7 و پانامرا و …. بود فقط
شایان جان حسادت؟؟؟؟!!!!!! به کی ؟مثلا به تو ؟! به چی ؟ نمیخوام این بحثو ادامه بدم ولی با توجه به همین چهار خط اخر کامنتت و با توجه به توجیهاتی که من راجب کامنت های اولم کردم حرفای تو کاملا نزدیک بودن به ذهن و منطق رو اثبات کرد .
دمت گرم امیر حسین جان . بالا هم اشاره کردم ،من قبلا خیلی کم کامنت میزاشتم و همونی روهم که میزاشتم سعی میکردم بار علمی داشته باشه و خالی از هر گونه تعصب باشه ،ولی متاسفانه بعضی ها بودن و هستند که به شدت متعصبانه رفتار میکنند [قطعا خودت هم میدونی که هر جا تعصب هست توهین و زیر پا گذاشتن سلایق دیگران هم هست ]و واقعیتا من هم چاره ای ندیدم جز اینکه مقداری مثل خودشون رفتار کنم تا ببینند برای یک خواننده چه قدر زشت و اعصاب خرد کن هست این تعصب و زیر پا گذاشتن سلیقه های دیگران. اینکه میگم از این کامنت های متعصبانه بیشتر از من خواهید دید ولی در جهت مثبت ،و شاهین هم حرفمو گل میگیره و یک داستان براش در میاره، منظورم همین هست . جهت مثبتش هم اینه که بتونم یه جوری چندش اور بودن تعصب را به بعضی ها بفهمانم . حالا باز هم اگه دوستان فکر میکنند که جایی چیزی گفتم که کاملا منظورمو متوجه نشدن یا احتمال میدن اشتباه برداشت کردن خواهشن همینجا بگن که من منظورمو بیشتر براشون باز کنم.
شما و سخنگویان بنز و بی ام و ک دارین آتیش میگیرین…دوران شما آلمانی ها تموم شده…تا نشون بدم بزرگ شدم و خوش بختم…حس یک پسربچه بازیگوش…بنزپرادعا و ازخود راضی…خ خ خ از کی تاحالا تسلا لوکس شده…سدان اقتصادی …پسربچه هایی ک سیبیل مصنوعی میزارن…مرسدس داره تا ته میسوزه…داره تو زمین خالی بازی میکنه…خواستگاری یک خانوم…فروش بیشتر خودروهای ژاپنی و آلمانی درخاک آمریکا…فیلم و کارتون زیاد نگا میکنی…..نمیدونم واقعا چی بگم؟!…
. دوست عزیز بنتلی جان زیاد احساساتی نشو…. ماشالله بدخواهان آلمان زیادن. جالبه… نمیدونم عمق این سوزش و حسادت از چیه… آلمان و امریکا مهم نیستن… مهم اینه که این عداوت شما به خاطر چیه ؟؟ اگر چیزی که میگی درست باشه یعنی دقیقا سرنوشت انگلستان در انتظار آلمانه… اگر وضع انگلستان الان خوبه پس شما چرا این قدر خوشحالی ؟؟!! آلمان هم میشه مثل انگلستان…دو ابرقدرت کنار هم … خخخخخخ
. دوست عزیز احساساتت رو خیلی بی پرده بروز میدی. فکرت رو خیلی راحت هر کس میتونه بخونه. بذار برات بگم… . واقعیت اینه که خودت هم میدونی انگلستان یک هزارم قدرت اقتصادی سابق رو نداره و نصف قدرت اقتصادی فعلی آلمان رو نداره… خودت میدونی و انکار میکنی. تعریف تعصب… . قدرت اقتصادی آلمان جایی معلوم میشه که فقط با جریمه ای که فولکس واگن به آمریکا پرداخت کرده ( حدود 10 میلیارد) میشه کل شرکت تسلا رو خرید. فقط با جریمه. و میشنوی که فولکس واگن حاضره این مبلغ رو درجا پرداخت کنه تا بتونه دوباره به این بازار برگرده…
. واقعیت اینه چیزی که دوستمون آسا گفته دقیقا اتفاقی هست که در دهه ی 70 میلادی برای انگلستان شما رخ داد… تعطیلی کارخونه ها… واگذاری سهام … افت فروش … عقب نشینی از بازار ها… و نهایتا فروش کارخونه هاشون به کشور هایی که یک زمان مستعمره بودن ( ازین ضایع تر داریم ؟؟) چرخ کارخونه های المان خیلی خوب میچرخه… از همین ایران بیشترین شمار مهندس میرن آلمان و هر سال سیر صعودی داره… . بخل و حسادت همینه دیگه… . . دوران آلمانی ها تموم شده !! این جمله عمق انتظار شما رو نشون میده… به این زودی ها تا من و شما هستیم دوره ی اقتصاد های پویا تموم نمیشه. اون دوره ی کشور مورد علاقه ی شماست که 50 ساله تموم شده…
امید وارم که تسلا با اپل همکاری کنه. محصولاتشون تک و نابغه میشه. ولی به نظر من تا مشکل زمان شارژ کردن ماشین حل نشه. میشه گفت که این ماشین شهری محسوب میشه. چون نمیشه تو مسافت هایه طولانی هر ۵۰۰ کیلومتر شما ۱۰ ساعت توقف داشته باشی. یه همچین چیزی کلافه کننده غیر قابل قبوله
سینا
۲۶ مهر ۱۳۹۵نسبت مدل اس از لحاظ فنی و ظاهری فوقالعاده است ولی میگن کیفیت مواد توش در حد هم قیمت هاش نیست
Nima
۲۶ مهر ۱۳۹۵در عوض هم قیمتاش هم تکنولوژى و صرفه اقتصادى و سیستم خودران و آپدیت هاى نرم افزارى عالى و شارژ رایگان تسلا رو ندارن.
asa
۲۶ مهر ۱۳۹۵Tesla dare enghelab sanati ro manand ford bepa mikone .
Khosham amd az sokhangoi bmw va benz ke az shedt soozeshon hamchin javabi dadan.baz bmw khobe ye chizi goft .benz por edda az khodrazi ke az sheddat khegalat aslan hazer be javab dadan nashod.
asa
۲۶ مهر ۱۳۹۵نیما جان حرفت کاملا درست و منتقی هست .
این دیسلایک هایی رو که میبینی بهت دادن کار همون المانی پرستای متعصب هست که دارن اب میشن .
منم زیاد به دیسلایک هام حداقل در این صفحه توجه نمیکنم چون میدونم اینا همه حاصل اه و ناله های عشاق المان
هست.
madjid911 GT2
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
تسلا فقط پیشقدم شده.
وقتی بنز و ب ام و و آئودی به این مقوله وارد بشن تسلا رو میندازن کنار.
.
راستی من بر خلاف شما
عاشق آلمان یا هر کشور خارجی نیستم.
آه و ناله و سوزشی در مرسدس و ب ام و حس نمیکنم.
خودمم حس خاصی ندارم.
سعی میکنم متعصب نباشم.
در حال آب شدن نیستم.
دیسلایک هم بهت ندادم.
چون راستش انگلیسی نوشتی حوصله نکردم بخونم.
madjid911 GT2
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
فعلا در رده ی ماشین های الکتریکی تسلا بی رقیبه.
فعلا داره تو زمین خالی بازی میکنه.
از طرفی فروش بیشتر خودروهای ژاپنی و آلمانی در خاک آمریکا مایه ی حقارت خودروسازان این کشور بود که در خاک خودشون نمیتونن بجنگن.
به کاری که تسلا میخواد بکنه میگن اعاده ی حیثیت.
ونوم
۲۶ مهر ۱۳۹۵اسا جون منطقی میگی دمت گرم من خوشم از ماشین برقی نمیاد ولی هر چیز امریکایی دوست دارم دم تسلا گرم که بنز رو مجبور به سکوت کرده
ونوم
۲۶ مهر ۱۳۹۵اگه پینگلیش نوشته و نخوندی چطور سوزش و اینا رو فهمیدی نوشته
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
پایین تر نوشته دوستمون.
uss zumwalt DDG-1000
۲۷ مهر ۱۳۹۵فعلا تسلا بی رقیب
حالا تا بعد
uss zumwalt DDG-1000
۲۷ مهر ۱۳۹۵کاملا موافقم با نیما
رضا
۲۶ مهر ۱۳۹۵و پرفروشترین سدان لوکس ایران پژو پارس، تفاوت از زمین تا آسمان
vahid porsche
۲۶ مهر ۱۳۹۵خخخخخ از کی تا حالا تسلا لوکس شده؟
کیفیت سواری و متریال و تجهیزات تسلا در حد یک سدان اقتصادیه مثلا پریوس و باید با اون مقایسه بشه اونوقت چطوری در طبقه بندی لوکس قرار میگیره؟
تسلا مثل پسر بچه هایی که برای اینکه خودشونو بزرگ نشون بدن سیبیل مصنوعی میزارن میخاد هی خودشو بچسبونه به پادشاهان این صنعت و با پروپاگاندا و جنگ روانی خودشو بزرگ تر از اون چیزی که هست نشون بده.مرسدس هم جواب نداد چون تسلا رو اصن در حدی نمیدونه که راجع بهش صحبت بکنه
asa
۲۶ مهر ۱۳۹۵باشه بهش میگم
مرسدس جواب نداد که برا اینکه فعلا داره تا ته میسوزه .البته منم جای مرسدس بودم اتیش میگرفتم ،یک شرکت تازه کار امریکایی تونسته پوزه یک شرکت قدیمی پر ادعا المانی رو که هر محصولی ارایه میده چه از وانت گرفته تا سوپر اسپرت برچسب شاهکار مهندسی و هنری الکی میچسبونه روش که خودشو بزرگ نشون بده رو مالونده به خاک .بعد شما میگی نسلا تبلیغ میکنه تا چیزی بیشتر از اونی که هستو نشون بده ؟؟؟؟؟!!!!
برو برادر من این بچه بازی ها چیه ؟
پیشرفته ترین ماشبن برقی ، سریع ترین ماشین جدید جهان و یکی از زیبا ترین سدان های جهان همش توجیه میکنه فروششو .
اتفاقا تسلا تبلیغ زیاده نمیکنه .همه این تعریف هایی که در رابطه با تسلا انجام میشه یا معمولا از سمت خریدارانش و مردم صورت میگیره یا اینکه مجلات و سایت های معتبر بعد از ازمایش این ماشین تحت تاثیر قرار میگیرند و صد البته که ازش تعریف هم میکنند .
تسلا درست نقطه مقابل بنز از خود راضی هست.بنز هر مدلی که بیرون میده ،حتی قبل اینکه به مشتری برسه یک سریع تعریف الکی از محصولش میکنه تا یک ذهنیت مثبتی به طور نا خوداگاه در ذهن مشتری بوجود بیاره در حالی که ممکنه پنجاه در صد حرفاش هم درست نباشه .
دقیقا مثل فولکس که چه جوری سر مردم کلاه میزاشت .
و در اخر هم بگم که وحید جان من شما و سخنگویان بنز و bmw رو کاملا درک میکنم که دارین اتیش میگیرین .
امریکا برگشته ،دوران شما المانی ها تموم شده ،دوران تمام ماشین های جز امریکایی دیگه به اتمام رسیده .امریکا نه تنها داره بازار خودشو پس میگیره بلکه داره با قدرت تمام بازارهای بزرگ چین و اروپا رو هم تصاحب میکنه . گرچه نمونه هاشو تو پدال گذاشته شده ولی اگه خواستین منم یاد اوری میکنم .
madjid911 GT2
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
آقا آسا.
.
اول اینکه لحنت رو درست کن.
شایسته ی ما و خودت حرف بزن.
.
ثانیا
در مورد بنز و BMW جوری نظر میدی انگار 50 سال پول بنز میدادی حالا با شورلت و فورد آشنا شدی و فهمیدی آلمانی ها چه کلاهی سرت گذاشتن !!
یک سوال مردونه.
هر کی میخواد جواب بده ::
مرسدس بنز CLS یا سری 5 فول آپشن
شورلت کامارو هم یک مدل خوبش
بخوای بری خواستگاری یک خانوم ، بخوای بری یک مهمونی مهم …
با بنز میری یا کامارو ؟!؟؟
.
.
نه خداییش …
.
.
کسی هست با کامارو بره وقتی میتونه بنز بخره ؟
کسی هست پول بنز و ماشین آلمانی داشته باشه بره شورلت و دوج بخره !
من اگر باشم با CLS یا سری 5 میرم. نا نشون بدم آدم موفق و خاصی هستم ، تا نشون بدم بزرگ شدم و خوشبختم.
با کامارو نمیرم.
چون نمیخوام حس یک پسر بچه ی بازیگوش رو القا کنم که هنوز ماشین بازی میکنه…
.
اگر خوب به این سوالم فکر کنی قضیه ی ماشین آلمانی و امریکایی برای همیشه برات حل میشه
.
madjid911 GT2
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
در ضمن این که میگی آمریکا برگشته و اینا نشون میده فیلم و کارتون زیاد نگاه میکنی.
دوران خودروسازی آلمان تازه شروع شده .
کشوری که تا سال2000 هنوز غرامت جنگ جهانی میداد.
.
نه فقط آلمان بلکه هند و چین و برزیل هم دارن دوران تازه ای شروع میکنن.
.
خوشبختانه دوره ای که یک کشور برای مردم همه ی دنیا تصمیم بگیره و دنیا تک قطبی باشه خیلی وقته به صفحات پوسیده ی کتاب تاریخ پیوسته.
.شما هم بهتره دعا کنی هیچ وقت دنیا دوقطبی و تک قطبی نشه.
Nima
۲۶ مهر ۱۳۹۵من شخصا با پول CLS و سرى 5 این ماشینو میخرم:
۱.لینکلن کانتیننتال(بازم میگى کلاس سرى ۵ رو نداره؟
۲.کادیلاک CT6 .اینم داره یا نداره؟
هر ماشین رو با امثال خودش بسنج(آخه کامارو با CLs؟؟)
اتفاقا اون بحث که آمریکا داره آبروش میره و اینا چون توى خاک خودش فروشش از رقبا کمتره! یه چیز رو اشتباه فهمیدین. اول این که اگر آمریکایى ها مثل ژاپنى ها و آلمانى ها متعصب بودن که الان اینطورى نبود. مورد دیگه این که شما یه سرى به آخرین افتخارات ماستنگ بزنین میبینین که ماستنگ به عنوان پرفروش ترین کوپه اسپورت آلمان(تکرار میکنم آلمان) شناخته شد یعنى تو قلب خودروسازى اروپا. حالا دوران کى شروع شده؟
زمانى که کادیلاک ۷۷ طال به عنوان استاندارد خودروسازى دنیا بود بنز درگیر موتور هاى 80-250 اسب بخاریش بود ماشیناى کادیلاک از 170 اسب تا 500 اسب بودن.
و اینم بدونین که الان ۳۸ ساله فورد سرى اف پرفروش ترین و در پس اون سایر وانت هاى آمریکایى هستن.
ونوم
۲۶ مهر ۱۳۹۵حالا شما بگو کی با ون بنز میره نامزد بازی در مقابل کادیلاک سی تی 6 مثال خوب بزن عزیزم
asa
۲۶ مهر ۱۳۹۵ACE عزیزم همین که کامارو رو با سری ۷ مقایسه میکنی معلومه که کاملا بدون تعصب و بی طرفانه نظر میدی ولی از اینا گذشته اگه قرار باشه ادم هرچی رو که داره یا تجاربش کرده نظر بده فکر نکنم حداقل منو شما باید یک دونه کمنتم توی این سایت بزاریم ،چون واقعا فکر نمیکنم نه من و نه شما سوار اس کلاس یا تسلا شده باشیم .
ضمن اینکه برو خودت ببین مرسدس میخواد با کدوم شرکت ،ماشین های الکتریکی شو بسازه .
ایا شرکتی غیر از تسلا هست ؟
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
.
تیپ پایه ی CLS و کامارو هم قیمتن…
شما خوب حرف نزدی آسا جان….
.
.
راستش شما در کامنت هات حرف از سوزش و … این جور چیز ها میگی که برای یک سایت خودرویی مثل پدال و ماها که اکثرا بالغ و بزرگیم مناسب نیست… این جور حرف زدن از من و شما بعیده…
اگر بهتر حرف میزدی من هیچ اظهارنظری نمیکردم.
من از لحنت خوشم نیومد…
وگرنه آلمان و آمریکا چه دخلی به من دارن ؟
بنز ورشکست بشه خدای نکرده من اگه پول داشته باشم به جاش لکسوس میخرم… اگرم نداشته باشم که برام فرقی نمیکنه.
ب ام و و آئودی بود و نبودشون در زندگی من هیچ تاثیری نداره.
.
لحنت منو وادار کرد دفاع کنم…
.
ارادت
شلبى
۲۶ مهر ۱۳۹۵به به چه نظرات گوهر بارى واقعا ادم تحت تاثیر قرار میگیره جنابACE
اونوقت شما اگر مثلا با مرسدس بنز amg gt برى خاستگارى چه حسى رو منتقل میکنه؟?
اصولا براى شما کلاس خودرویى اصلا تعریف نشده دیگه؟ کامارو رو میاى میزارى کنار سرى 5 و cls!!!!
شما میتونى با کادیلاک یا لینکلن برى خاستگارى?
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
دوست عزیز من CLS رو با کامارو قیاس کردم.
.
کادیلاک و لینکلن رو قبول دارم خیلی خوبن.
ولی این 2 تایی که شما مثال زدی فروششون با هم نصف بنز نیست.
asa
۲۶ مهر ۱۳۹۵ASE،گل من ،جالبه که من خودمو بیچاره کردم تا اون کامنت طولانی رو بنویسم ولی گویا تنها چیزی که شما تونستی ازش بفهمی فقط کلمه «سوزش» بوده ،ولی با همه این ها اگر به شما بر خورده شخصا معذرت میخوام ولی تا جایی که میدونم این کلمه بیشتر یک اصطلاح ، تیکه کلام و یا مثال از حرس خوردن و حسودی هست که فکر میکنم شما برداشت اشتباهی کردی .
ولی با همه اینها اگه به کسی بر خورده من معذرت میخوام .
ولی من دوست داشتم شما و دیگر دوستان پدال مفهوم و منظور کامنتمو درک میکردین و نظر میدادین که بتونیم باهم بحث علمی داشته باشیم ولی متاسفانه بعضی ها از بین اون همه کلمه دست روی یکی میزارن که بیشتر باعث سوتفاهم و به هم خردن جو سایت میشه .
در اخر من باز هم معذرت میخوام ولی توصیه میکنم شما دوست گلم بدون در نظر گرفتن اون کلمه یک بار دیگه کامنتمو بخونی تا شاید یک منظور و مفهوم یگری جز سوزش که شما برداشت کردی داشته باشد.
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
آسا جان نیاز به عذرخواهی نیست.
من از شما عذرمیخوام.
میتونسم بهتر حرف بزنم.
حالا این ها به کنار میدونستی دایملر آگ مالک 19 درصد سهام تسلا موتورز کمپانی هست ؟!
بیشهوف زمانی که مدیر اجرایی دایملر آگ بود گفت قصد افزایش این سهام تا 35 درصد رو هم دارن
آره بابا… تسلا از خودمونه 🙈🙈😂😂😂💪💪💪
.
فکر کنم سابقا در یک سایت خارجی خوندم.
البته در ویکیپدیا فارسی هم خیلی مختصر اشاره شده.
من اگه میخواستم همون اول این حرف رو در جواب شما میگفتم.
uss zumwalt DDG-1000
۲۷ مهر ۱۳۹۵افرین به ادبی که داری مجید
كوروش
۲۶ مهر ۱۳۹۵حالا که چی ! دقیقا دوران چیشون تموم شده شما دیگه نهایت یک توهم شیرینی !
المان و امریکا یکی دو روز نیستند که به این جایگاه رسیدند هرکی (هر کسی که ذره ای از خودرو بفهمد) می تواند بفهمد جایگاه این برند های المانی با یک مدل خودرو دچار بحران نمی شوند همین بی ام و انقدر در حوضه تکنولوژی خودرو های برقی و خودران دستاورد داره نیازی به تشریح نداره
تسلا خودرو ساز حقیقتا خوبی ایست نیازی هم دفاع اینطوری نداره شما خودت بنظر بخاطر اینکه جوابی در برابر نقد های ما ها نداشتید دارید اینطور حرف می زنید سوزش معلومه از جانب کیه!!!! :)
جواد
۲۶ مهر ۱۳۹۵جالبه bmwکه جدید هست از پس بنز که 3 ساله تو بازار هست بر نمیاد
Nima
۲۶ مهر ۱۳۹۵جالبتر این که تسلا الان نزدیک 5 سالشه و پرفروش ترینه.
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
آقا نیما جوابت رو اینجا میدم.
شما برخلاف Asa خیلی درست و منطقی حرف زدی…
کامنت هات رو که میخونم روی جملاتش فکر میکنم.
چون با منطق و مثل یک آدم با سواد و با معلومات حرف میزنی.
من شما رو اساسی قبول دارم…
در مورد 99 درصد کاربران همین فکر رو دارم مگر اینکه عکسش برام ثابت بشه.
.
اما دوستمون جوری حرف میزنه همین اول آدم وادار به جبهه گیری میشه ؟
من خودم طرفدار ماشین های امریکایی ؛ المانی؛ ژاپنی ؛ فرانسوی و … هستم
دیسلایک به مفیدترین کامنت ها هم داده میشه.
حالا این که Asa میگه دیسلایک کار آلمانی های متعصبه و دوران فلان با یک رتبه ی فروس دیگه تموم شده و این حرفا
مناسب فضای این سایت و خودش نیست.
.
اگر سال بعد بالفرض محال AMG GT ( 130000 دلار گرونتر از ماستنگ ) بیاد بشه پرفروش ترین اسپرت المان بعد من بیام بگم دوران آمریکا دیگه تموم شده ودیسلایک های کامنتم رو به شما نسبت بدم جبهه نمیگیری ؟ ؟
.
.
.
.
من ازین ناراحت شدم.
وگرنه برای منی که مثلا پراید سوار میشم نگرانی در مورد آلمان و بنز مشغله ی فکری آخرم هم نیست..
asa
۲۶ مهر ۱۳۹۵ACE
نمی دونم شما با متعصب های المانی در این سایت برخورد داشتی که تعصب جلو چشمشونو کور کرده یا نه ، ولی تنها راهی که میشه با این ها مقابله کرد اینکه مثل خودشون از در تعصب وارد بشی که بفهمند از دید یک خواننده اینجور کامنت ها بسیار زجر اور هست . من خودم خیلی کامنت نمیزارم ولی چند وقت بود که میدیدم این جور دوستان عمدتا هم المانی دوست با تعصب الکیشون دارن علایق من و خیلی هارو زیر پا میزارن و همین باعث شد که من روزانه تعداد بیشتری کامنت بزارم و عمدتا هم سریشه هایی از تعصب توش باشه که اینها بفهمند با تعصب نمیشه نظر الکی دادو علایق دیگرانو خورد کرد . و از این به بعد هم از این کامنت های متعصبانه بیشتر از من خواهید دید که البته در جهت حدفی مثبت این کارو میکنم .برای همین هم هست که میگم شما یک بار دیگه کامنت هامو بخون .
asa
۲۶ مهر ۱۳۹۵اینقدر راحت راجب شخصیت افراد از روی کامنتشون قضاوت نکن .
شاید اونها با اون چیزی که برداشت کردی خیلی متفاوت باشند.
من از روی کامنت های خودت خیلی چیزا راجب شخصیتت دستم امده ولی ترجیح میدم که به زبون نیارم ،دلیلشم اینکه قطعا تو اون چیزی که تو کانت هات نشون میدی نیستی.
شایان
۲۶ مهر ۱۳۹۵asa در جهت هدفی مثبت؟!!!!!!!!!!!!!
همون که ace گفت درسته نباید به حرفات فکر کرد چون اصولا ازش چیزی بیرون نمیاد و ارزش خوندن نداره و فقط فضای سایت و الکی اشغال میکنه
این همه توهین اونم هنوز از راه نرسیده بدون منطق بدون سند با غرض واقعا هدفی مثبت پشتشه!!!!!!
به نظرم پشتت کینه و حسادتت بچه گانست که بروز داده شده که دور از عقل و منطقه
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
آسا جان
من در مورد شخصیت هیچ کس قضاوت نمیکنم.
وقتی حتی جنس و سن کسی رو هم نمیدونم چطور قضاوت کنم ؟
.
اصلا من در فضای مجازی نباید حرف بزنم. نمیتونم منظورمو منتقل کنم.
اون 99 درصد هم فقط 2 مورد استثنا داره که اصلا شما منظورم نبودی.
شما جزو همون 99 درصد هستی.
امیرحسین ق.
۲۷ مهر ۱۳۹۵/////////////////////////////////////////////////////////////////
دوستان کامنت متعصبانه نذارین
چرا میخواین متعصب جلوه کنین ؟
اگر همه ی کاربران پدال متفق القول بشن که برای مثال Lexus بهترین خودروساز دنیاست. همه فقط از لکسس تعریف کنن ارزش سهام لکسس یک Cent بالا نمیره.
اگر همه در پدال بگن Lexus آشغاله و در مقابل بقیه هیچ چی نیست هم کک لکسوس نمیگزه.
با حرف های متعصبانه ی من و شما هیچ چیز به غیر از یک مورد کوچکترین تغییری نمیکنه. تنها چیزی که ضربه میخوره ارزش و احترام خودتون در نظر کسانی هست که کامنتاتون رو میخونن.
////////////////////////////////////////////////////////
مثال میزنم واستون
من ساکن انگلستانم.
به آلمان زیاد مسافرت دارم.
به چشم خودم میبینم که انگلستان بهترین شرایط زندگی در اروپا رو داره. میبینم که اقتصاد آلمان هیچ نشانی از افول نداره. حتی شیب رشدش هر سال خیلی بیشتر میشه.
وقتی دوستانی مثل بنتلی یا Ace میان میگن آلمان و انگلستان فلان و فلان و سر مسائل الکی با هم درگیر میشن هیچ تغییری در تفکر من نسبت به این کشور ها ایجاد نمیشه. فقط ارزش کامنت های خودشون رو کم میکنن.
////////////////////////////////////////////////////////
بیکارین سر این مسائل الکی بحث کنین؟ کامنتتون بذارین و برین. چکار دارین که هم دیگه رو تحریک کنین و بحث های الکی راه بندارین که هیچ تاثیری به هیچ جا نداره. دوستی مثل میلاد عزیز 6500 کامنت در تعریف و تمجید بنز نوشت . چیزی در دنیا فرق کرد ؟
حیف سرمایه ی جوانی نیست الکی حرومش کنین؟ حیف وقتتون نیست؟ برید درس بخونین. برین کار کنین. ورزش کنین.
کاری کنین که فایده ای به حال کسی داشته باشه.
///////////////////////////////////////////////////////
تعریف ها و بدگویی های شما برای مسئولان تسلا ، بنز ، بی ام دبلیو ، Ferrari ، Lamborghini ، Mclaren و یا دولت آلمان، انگلستان ، امریکا و … ارزشی برابر یک سکه که بندازین تو تلفن عمومی نداره.
////////////////////////////////////////////////////////////////////
شرمنده.
من قصد نصیحت ندارم. کوچیکتر از اونم که کسی رو نصیحت کنم.
–
اما خودتون بعد حسرت وقت هایی رو میخورین که با این بحث های الکی و بدون هیچ فایده یا ضرری برای هیچ کس و هیچ چیز تلف کردین…
وقتی این بحث ها رو میبنم ناراحت میشم.
چون میبینم شما عاشق خودرو هستین.
اما وقتی که زمان زندگیتون رو با این بحث های الکی تلف میکنین مطمئن باشین به چیزی که میخواین نمیرسین.
این منو آزار میده که میبینم بنز و ب ام و رو انسان هایی سوار میشن که نمیدونن پدال چیه.
امیرحسین ق.
۲۷ مهر ۱۳۹۵این منو آزار میده که میبینم بنز و ب ام و رو انسان هایی سوار میشن که نمیدونن اصلا سایت هایی مثل پدال وجود دارن. ولی شما وقتتون رو اینطور حروم میکنین.
ماشین رو آن ها سوار میشن دعوا را شما میکنید.
uss zumwalt DDG-1000
۲۷ مهر ۱۳۹۵اخه تعصب رو هرکشوری به ما چه ربطی داره
مگه سهامدار اون شرکت هاییم
بیخیال
بنتلی
۲۷ مهر ۱۳۹۵امیرحسین جان من فقط عاشق خودروهای انگلیسی نیستم…ولی خب انکار نمیکنم بخش بزرگی از خودروهای مورد علاقم انگلیسی هستن…و ب طور کلی هم از کشور انگلیس خوشم میاد …نمیدونم چ دیدی نسبت بهم داری … من هیچ وقت تو کامنتام نگفتم خودروی انگلیسی بهترینه ولی بعضیا اصرار داشتن ب بقیه بفهمونن ک بدترینه…البته چن بار تو کامنتام گفتم بنتلی و رولزرویس در کلاس فوق لوکس بهترینن …تا جایی ک تونستم هم سعی کردم منطقی نظر بدم …البته ممکنه یه وقتایی عصبی شده باشم و چیزی گفته باشم ک واقعا عذر میخوام…
Nima
۲ آبان ۱۳۹۵داداشم نظر لطفته نسبت به من. ببخشید یکم دیر خوندمش. منم همه برند هارو دوست دارم جز وطنی ها. دیسلایک ها نباید مهم باشه. هر کس با وجدانش یه مطلب و بخونه واقعا میتونه تصمیم بگیره که حرف کی درسته و حرف کی اشتباه. حالا اونایو که دیسلایک میدن مطمین باش بیشتر 5 نفر نیستن و اکثرا با مرورگر های مختلف اینکارا رو میکنن. بیخیال اونا. چرا برای 5 نفر این همه کاربر خوب باید با هم بحث کنن. همه گاهی اشتباه میکنیم. یادمه خودم اون اوایل یه بار سر گشتاور با یکی از دوستان بحثم شد ولی خوب بعد از اون تصمیم گرفتم یا کل کل نکنم یا انقددددر منطقی و با سند باشه که جای گفت نزاره. فکر کنم تا الانم موفق بودم توی این موضوع.
shahin
۲۶ مهر ۱۳۹۵اگه ایرانی ها درآمد آمریکایی هارو داشتن و بازار ایران هم مثل امریکا متنوع بود الان همین تعداد فروش فقط با 3 تا صفر بیشتر جلو عدد هر کدوم تو بازار ایران فروش داشتن اینا…یعنی مثلا بنز اس کلاس باشه 120 میلیون و حقوق متوسط هم 2 میلیون….تو خیابون جای النترا و سراتو و کرولا الان سری 7 و پانامرا و …. بود فقط
asa
۲۷ مهر ۱۳۹۵شایان جان حسادت؟؟؟؟!!!!!!
به کی ؟مثلا به تو ؟!
به چی ؟
نمیخوام این بحثو ادامه بدم ولی با توجه به همین چهار خط اخر کامنتت و با توجه به توجیهاتی که من راجب کامنت های اولم کردم حرفای تو کاملا نزدیک بودن به ذهن و منطق رو اثبات کرد .
asa
۲۷ مهر ۱۳۹۵دمت گرم امیر حسین جان .
بالا هم اشاره کردم ،من قبلا خیلی کم کامنت میزاشتم و همونی روهم که میزاشتم سعی میکردم بار علمی داشته باشه و خالی از هر گونه تعصب باشه ،ولی متاسفانه بعضی ها بودن و هستند که به شدت متعصبانه رفتار میکنند [قطعا خودت هم میدونی که هر جا تعصب هست توهین و زیر پا گذاشتن سلایق دیگران هم هست ]و واقعیتا من هم چاره ای ندیدم جز اینکه مقداری مثل خودشون رفتار کنم تا ببینند برای یک خواننده چه قدر زشت و اعصاب خرد کن هست این تعصب و زیر پا گذاشتن سلیقه های دیگران.
اینکه میگم از این کامنت های متعصبانه بیشتر از من خواهید دید ولی در جهت مثبت ،و شاهین هم حرفمو گل میگیره و یک داستان براش در میاره، منظورم همین هست .
جهت مثبتش هم اینه که بتونم یه جوری چندش اور بودن تعصب را به بعضی ها بفهمانم .
حالا باز هم اگه دوستان فکر میکنند که جایی چیزی گفتم که کاملا منظورمو متوجه نشدن یا احتمال میدن اشتباه برداشت کردن خواهشن همینجا بگن که من منظورمو بیشتر براشون باز کنم.
حميد
۲۶ مهر ۱۳۹۵کی فکرش رو میکرد
افرین به مؤسس شرکت
احمد باقری
۲۶ مهر ۱۳۹۵مدل s مرسدس یه چیز دیگه هست. اون طراحی داخلیش واقعا عالیه.
بنتلی
۲۶ مهر ۱۳۹۵شما و سخنگویان بنز و بی ام و ک دارین آتیش میگیرین…دوران شما آلمانی ها تموم شده…تا نشون بدم بزرگ شدم و خوش بختم…حس یک پسربچه بازیگوش…بنزپرادعا و ازخود راضی…خ خ خ از کی تاحالا تسلا لوکس شده…سدان اقتصادی …پسربچه هایی ک سیبیل مصنوعی میزارن…مرسدس داره تا ته میسوزه…داره تو زمین خالی بازی میکنه…خواستگاری یک خانوم…فروش بیشتر خودروهای ژاپنی و آلمانی درخاک آمریکا…فیلم و کارتون زیاد نگا میکنی…..نمیدونم واقعا چی بگم؟!…
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
دوست عزیز بنتلی جان زیاد احساساتی نشو….
ماشالله بدخواهان آلمان زیادن.
جالبه…
نمیدونم عمق این سوزش و حسادت از چیه…
آلمان و امریکا مهم نیستن…
مهم اینه که این عداوت شما به خاطر چیه ؟؟
اگر چیزی که میگی درست باشه یعنی دقیقا سرنوشت انگلستان در انتظار آلمانه…
اگر وضع انگلستان الان خوبه پس شما چرا این قدر خوشحالی ؟؟!!
آلمان هم میشه مثل انگلستان…دو ابرقدرت کنار هم … خخخخخخ
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
دوست عزیز احساساتت رو خیلی بی پرده بروز میدی. فکرت رو خیلی راحت هر کس میتونه بخونه.
بذار برات بگم…
.
واقعیت اینه که خودت هم میدونی انگلستان یک هزارم قدرت اقتصادی سابق رو نداره و نصف قدرت اقتصادی فعلی آلمان رو نداره…
خودت میدونی و انکار میکنی.
تعریف تعصب…
.
قدرت اقتصادی آلمان جایی معلوم میشه که فقط با جریمه ای که فولکس واگن به آمریکا پرداخت کرده ( حدود 10 میلیارد) میشه کل شرکت تسلا رو خرید. فقط با جریمه.
و میشنوی که فولکس واگن حاضره این مبلغ رو درجا پرداخت کنه تا بتونه دوباره به این بازار برگرده…
نوید جهرمی
۲۷ مهر ۱۳۹۵دادا بیخیال . نرود میخ آهنین در سنگ.
بنتلی
۲۷ مهر ۱۳۹۵داداش حالت خوبه؟!…من تیکه هایی از کامنت های بقیه رو گذاشتم … حوصله ندارم باهات بحث کنم…وا بده
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
واقعیت اینه چیزی که دوستمون آسا گفته دقیقا اتفاقی هست که در دهه ی 70 میلادی برای انگلستان شما رخ داد…
تعطیلی کارخونه ها… واگذاری سهام … افت فروش … عقب نشینی از بازار ها… و نهایتا فروش کارخونه هاشون به کشور هایی که یک زمان مستعمره بودن ( ازین ضایع تر داریم ؟؟)
چرخ کارخونه های المان خیلی خوب میچرخه… از همین ایران بیشترین شمار مهندس میرن آلمان و هر سال سیر صعودی داره…
.
بخل و حسادت همینه دیگه…
.
.
دوران آلمانی ها تموم شده !!
این جمله عمق انتظار شما رو نشون میده…
به این زودی ها تا من و شما هستیم دوره ی اقتصاد های پویا تموم نمیشه.
اون دوره ی کشور مورد علاقه ی شماست که 50 ساله تموم شده…
uss zumwalt DDG-1000
۲۷ مهر ۱۳۹۵بابا مطالعه و معلومات عمومی
حال کردم
احسان(احسان سابق)
۲۷ مهر ۱۳۹۵این شرکت زحمت زیادی کشیده و بر خلاف رقبایی با اون همه دارایی تونسته اول بشه
Saied
۲۷ مهر ۱۳۹۵امید وارم که تسلا با اپل همکاری کنه. محصولاتشون تک و نابغه میشه.
ولی به نظر من تا مشکل زمان شارژ کردن ماشین حل نشه. میشه گفت که این ماشین شهری محسوب میشه. چون نمیشه تو مسافت هایه طولانی هر ۵۰۰ کیلومتر شما ۱۰ ساعت توقف داشته باشی. یه همچین چیزی کلافه کننده غیر قابل قبوله