فراری ۵۵۰ یا لامبورگینی اونتادور میتوانند از پس سدان لوکس الکتریکی تسلا مدل S P85D برآیند؟
مدل ارتقا یافته تسلا قدرتی به اندازه ۶۹۱ اسب بخار دارد که مشابه توان یک اونتادور است. نیروی موتورهای الکتریکی این خودرو هم به هر چهار چرخ منتقل میگردد. تشابهات لامبورگینی و تسلا در همین دو ویژگی به پایان میرسند. تسلا ۲۲۳۹ کیلوگرم وزن دارد و یک سدان لوکس تلقی میشود. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسمی این خودرو هم ۳.۲ ثانیه است. در سوی دیگر، لامبورگینی اونتادور، یک سوپراسپرت کوپه ۱۸۵۳ کیلویی است. شتاب صفر تا ۹۶ رسمی این خودرو هم ۲.۹ ثانیه اعلام شده است.[jwplayer mediaid=”۹۸۰۲۲″] [دانلود ویدئو]
در دومین آزمون هم فراری ۵۵۰ با سن ۲۰ سال و قدرت ناچیز ۴۵۸ اسب بخار که نیروی آن تنها به دیفرانسیل عقب منتقل میشود، برای رقابت با تسلا، پا پیش میگذارد. آیا این فراری شانسی خواهد داشت؟
جدا از نوع این رقابتها و نتیجه آنها، تسلا مدل اس P85D یک شاهکار در دنیای خودرو محسوب میشود. میتوان گفت که چراغ راه برای آینده دنیای خودرو روشن شده است. [jwplayer mediaid=”۹۸۰۲۳″] [دانلود ویدئو]
AliZeus
۸ دی ۱۳۹۳طراحی بیست!
شتاب بیست!
قدرت بیست!
آمریکایی بیست!
:)
NCR
۸ دی ۱۳۹۳تنها مشکلی که داره فقط صداشه که اونم اصلا مشکل به حساب نمی آد. اونم بیست
MAFIA
۸ دی ۱۳۹۳فقط حیف که نمی تونم پریزشو به پریز جایی که موبایلمو شارژ میکنم بزنم.
هیبرید فوق العادست ولی کلا برقی خیلی ضایع هست لیف و ولت و تسلا زیاد ماشینای باحالی نیستن حتی خود اوباما تو نمایشگاه خودرو رفت و پشت فرمون شلبی نشست نه ولت و مدیر عامل شورلت گلایه کرد که چرا رفت پشت یه خودروی آلوده کننده محیط زیست نشست و ولت رو به […] هم نشمرد
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۸ دی ۱۳۹۳مافیا جان شما هم اگه بهت تسلا و ولت دادن سوارش نشو.شما فقط به این اهمیت میدی که کی به چه ماشینی نگاه و میکنه و سوارش میشه.
وایسا ببین اوباما و باقی افراد بهش نگاه میکنن و سوارش میشن اگه دیدن مشکلی نداره جناب عالی بشین پشت فرمونش.
علی
۸ دی ۱۳۹۳همچی به نظر من شتاب نیست بلکه دوام و استقامت برد استفاده باطری و بهینه نگهداشتن و استفاده کردن تیروی باطری به بهترین نحو . گستردگی خدمات پس از فروش در سراسر دنیا به مانند برندهای با سابقه ، قیمت خودرو ، کیفیت ساخت ، پیشینه سابقه استفاده از خودرو در بین مردم و طراحی دلنواز و بدون اذیت داشبورد و تمامیه تجهیزاته نورانیه داخل ماشین که موجب حواس پرتی و اذیت چشم نشود که این مهم نقطه ضعف واقعیه تسلا هستش از نظر بنده .
سپهر
۸ دی ۱۳۹۳تسلا-لامبورگینی وفراری هر3 خودروهای پرقدرت وباطراحی های بسیارزیبایی هستندولی من باوجوداین که ازهر3تاشون خوشم میادولی طراحی تسلاروبیشترمیپسندم.
Elring-aventador
۸ دی ۱۳۹۳خیلی جرعتی میخواد که با اونتادور درگ کنه واعقا تحسینش میکنم
شتاب اولیش فوق العادس ولی دقت کنید اونتادور با دنده ی سه ازش میزنه جلو
MAFIA
۸ دی ۱۳۹۳الرینگ جرعت نه و جرات فقط بالای الف یه همزه هست
Carbonado Aventador
۸ دی ۱۳۹۳تسلا رو خیلی دوست دارم…!
ولی با توجه به اینکه هردو awd هستن ، هیچ کدوم لانچ نمی کنن…
یعنی قطعا میتونم بگم دوتاییشون بالای 3.5 به 100 کیلومتر رسیدن…
لانچ تسلا وحشتناکه و برای آونتادور وحشتناکتر….
مجتبی
۸ دی ۱۳۹۳میگن موتور برقی سریعترین روش رساندن گشتاور به چرخ هاست
M Power///
۸ دی ۱۳۹۳کمپانی تسلا نمونه ی کامل از یک اتوموبیل ساز الکتریکی موفق است.
دربرابر اونتادور باخت ولی سه چیز رو نشان داد. ۱- شتاب گیری انجین الکتریکی بهتر از انجین بنزینی است. ۲- آینده ای روشن برای قرار گیری انجین الکتریکی در سوپرکار ها. ۳- این که ماشین باتری دار اونقدرها هم سالم نیست.
Carbonado Aventador
۸ دی ۱۳۹۳ام پاور جان یه نکته رو دقت نکردی…
اولا بگم فکر نکنی من میخوام متعصبی نظر بدم…
ولی تمامی نکته هارو می سنجم…
فکر کنم دیگه انقدر صدای موتور اونتادور شنیدم که بدونم ماشین تخته گاز هست یا نه…
تسلا زودتر شردع کرد اون به کنار ، آونتادور دنده ی یک و دورو شل عوض کرد…
وای حالا یکم در مورد تسلا بگم…
آگه بیشتر از آونتادور دوستش نداشته باشم ، کمتر هم دوستش ندارم…
واقعا محشره این ماشین…
با این وزن و این ایرودینامیک اعداد و ارقامش خیره کنندست
M Power///
۸ دی ۱۳۹۳سلام. حرف شما رو قبول دارم، آونتادور خوب شروع نکرد. و تعویض دنده اول رو شل انجام داد. ( فکر کنم اینقدر اطمینان داشت که فکر کرد راحت شکستش میده. ) ولی تعویض های دیگر رو خوب و نرم انجام داد.
فریا
۸ دی ۱۳۹۳چـــرا با بهانه های واهی و ساختگی میخوای شکست اونــتادور رو توجیه کنی ؟
یه بار دیگه ویدئو رو نــگاه کن ببین واقعا تسلا زودتر لانچ کرد ؟؟؟؟! دنده
1 و 2 رو شـل عوض کرد ؟!! الله وکیلی به چیزی که گفتی ایمان داری ؟؟
هر کدوم از راننده ها ماشین مال خودشون بــود ، مگه با خــودشون دشمنی دارن
که دنده رو شل عوض کنن واسه اینکه رقیب ببره ؟؟!!
Elring-aventador
۸ دی ۱۳۹۳فریا جان خودت می دونی که نمی تونی به شتاب گیری اونتادور ایراد بگیری
1.اون کسی که پشت اونتادور نشسته بود یا تا حالا درگ نکرده بود یا بلد نبود چون خیلی افتضاح شروع کرد
2.اگه شما درگ اونتادور با p1 که از کله گنده های هیبریدی هست رو ببینی با این که تو شتاب اولیه با اونتادور مساوی بود ولی برد و اونتادور هم با فاصله ی کم ازش باخت
3.تسلا زودتر راه افتاد
منم تو نظر های قبلیم گفتم که واقعا تسلا عالی عمل کرد
فریا
۸ دی ۱۳۹۳مگه من از اونتادو ایراد گرفتم ؟؟ من به ایراد هایی که ایشون
از راننده ی تسلا و اونتادور گرفتن اعتراض کردم . به هرحال اول
ویدئو نوشــه که این مسابقه خیابانی (street race) نیست و توسط
رانندگان حرفه ای انجام شــده . خود راننده ها و تیم هم اینو قبول
دارن برای همین این راننده ها رو گذاشتن پشت این ماشین هــا .
یه سدان 691 اسبی با اون وزنش توی دنده یک و دو یه سوپر اسپرت
691 اسبی سبک رو بگــیره خیلی حرفــه !
امیدبرتر
۸ دی ۱۳۹۳هرکی دانلود کرد بگه نتیجه چی شده…
saeid
۸ دی ۱۳۹۳بسم حق
نوشتم واست
باز قانع نشدی و کامل تر خواستی بهم بگو زیر همین سوالت کامل ترشو بنویسم
فقط بذار تا شب که بچه ها خواستن ببینن
راستی من از اون که بهت منفی داده خیلی خوشم اومده
: ))))
هرکی هست زیر همین مطلب بیاد بگه چرا : )))
4MATIC
۸ دی ۱۳۹۳تسلا مدل اس روخیلی دوست دارم ولی نه مدل هیبریدشو
4MATIC
۸ دی ۱۳۹۳خداکنه توایرانم بیاد
سجاد
۸ دی ۱۳۹۳شتابش فوق العاده بود !!! با وجود وزن 2تنی و انجین الکتریکی ، خیلی عالی شتاب گرفت ..
راستی شنیدم که دارند صحبت می کنند تا با تسلا قرارداد ببندند و ماشینای برقی و مراکز شارژ اونا رو وارد کنند ..
البته معلوم نیست و فقط در حد احتمال مطرح شده _( ولی مستنده و شایعه نیست )
saeid
۸ دی ۱۳۹۳بسم حق
یه سلام سرد و زمستونی به امید جان
و همه رفقای پدالی خودم
کلیت نتایجو بگم کیف دیدنش از دست میره
فقط بدون دو دنده اول ماشین فوق العادست !
راهنما هاشم خیلی خوشکل و بامزه بودن
فقط یه نکته اعصاب خورد کنم داشت
صدا سرنشینا میومد طوری که میتونستین صداها رو تفکیکم کنین
ولی موتووووووور ؟ نه !
من نمیدونم جدا پشت یه خودرو الکتریکی نشستن اصلا پروازم کنه
وقتی بی صدا باشه جذابیت داره یا نه
واسه من که فک کنم قابل هضم نیست !!!
ولی در کل عملکردش زیبا و دلنشین بود
دست طراحاشم درد نکنه فقط اگه میشه صدا موتور شو بیشتر کنین : )))
سام سامی
۸ دی ۱۳۹۳واقها این تسلا شاهکاریه واسه خودش…حسن موتور الکریکی این هست که از سرعت صفر تمام اسب بخار زیر پایه راننده هست(یعنی دیگه احتیاج نیست دور موتور بالا بره تا از حداکثر قدرت موتور استفاده بشه)…
بنظرم تنها نقطه ضعف موتورهای الکتریکی بی صدا بودنشه که هیجان رانندگی رو از بین می بره(البته شاید از نظر بعضی دوستان بی صدایی حسن باشه که احترام می ذارم)..
در کل چیزی که مشخصه آینده خودرو سازی دنیا از برای موتورهای الکتریکی هستش
درود بر عاشقان خودرو
یه پسر
۸ دی ۱۳۹۳آینده از آن تسلا ست
mehdi
۸ دی ۱۳۹۳اره موتور های الکتری دارن جون میگیرن
به این میگن ماشین
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۸ دی ۱۳۹۳عالی بسیار عالی.میدونستم تسلا به این جا ها میرسه.فقط دوستان فکر نمیکنم اونتادور 1853 کیلوگرم باشه باید تو رنج 1500 کیلو به بالا باشه.فکر کنم وزنش رو زیاد نوشتی پدال جان.
Carbonado Aventador
۸ دی ۱۳۹۳1575 کیلو باربد جان…
اگه 100 کیلو هم وزن روغن و مایعاتش باشه…
فوقش 1700…
دیگه 1850 کیلو از کجا اومده…
فکن کنم با دوتا سرنشینش حساب کردن…!
amir
۸ دی ۱۳۹۳اهههههه……دنده یک اونتادور معروفه…..چجوری اولش لامبورگینی رو گرفت؟؟؟؟؟؟
حسین
۸ دی ۱۳۹۳درود. احساس کردم لامبو تو تعویض 1 به 2 کند عمل کرد. سرعت تغییر دور موتور و صدای ماشینو دقت کنید. نسبت به تعویضای بعدی کندتره
amir
۸ دی ۱۳۹۳اره الان دقت کردم متوجه شدم
احسان(احسان سابق)
۸ دی ۱۳۹۳جدا از اینکه تسلا مدل S ماشین فوق العاده ای هست و میشه گفت بی رقیبه(جز بی ام و i8) اما باید گفت که این شرکت بیشتر مثل یک شرکت hithech هست و سیاست هایی که داره مثل سیاست شرکت هایی مثل اپل یا سامسونگ هست.گارانتی مادام العمر و خدماتی مثل ایستگاه شارژ رایگان و تعویض سریع باطری و فروش مستقیم و بدون واسطه و خرید اینترنتی و سفارش اپشن هایی که بیشتر مثل خرید گوشی موبایل میمونه تا ماشین همینطور تمرکز شدید این شرکت روی ساخت باطری های جدید.بعضی وقتا فکر میکنم تسلا یه شرکت در زمینه فناوری هست که ماشین میسازه.
الون ماسک مرد فوق العاده ای هست و در کنار ادیسون و استیو جابز قرار میگیره.حتمن روزی میرسه که این ادم باارزشترین شرکت دنیا رو داشته باشه
4MATIC
۸ دی ۱۳۹۳اره سجاد حدود یه ماه قبل مذاکرات مقامات ایران باتسلا شروع شد ولی هنوز هیچی معلو نیست
باهات شرط می بندم که تسلا وارد ایران نمی شه چون ایران وامریکا امکان نداره با هم به نتیجه برسن
bardia
۸ دی ۱۳۹۳روند احتمالی خودروهای آینده احتمالا اینطوری خواهد بود
یه چند سال بعد که خیلی نزدیکه هایبرید ها تعدادشون از بقیه بیشتر میشه
چند سال بعدش میرن سراغ ماشین های مثل این که الکتریکی کامل هستن
.
.
.
در ادامه به احتمال زیاد میرن سراغ هایبریدهایی که از سوخت های هیدورژنی استفاده میکنن
باید بگم در حال حاضر جنرال موتورز چند سالی میشه که روی هیدروژنی ها داره کار میکنه و حتی 10 سال پیش یکی دوتایی ازش ساخته بودن به قیمت 5 میلیون دلار
جالبه انگار امریکایی ها خیلی خودشون رو بیشتر از بقیه دارن برای اینده اماده میکنن
این از تسلا
اونم از جنرال موتورز با اون تحقیقات پرخرجش