تسلا یکبار دیگر نسخه پایه و ۳۵ هزار دلاری مدل ۳ را حذف کرد. این خودرو قبلاً هم به تعداد محدودی عرضه شده بود.
تسلا مدل ۳ در سال ۲۰۱۶ بهصورت پروتوتایپ و با قیمت پایه ۳۵ هزار دلاری معرفی شده بود اما در سال ۲۰۱۹ بود که این خودرو روانه بازار شد؛ اما تنها چند ماه بعد تسلا خاتمه عرضه چنین نسخهای را در وبسایت خود اعلام کرد. همچنین آن مدل ۳ های ۳۵ هزار دلاری که فروخته شده بودند در واقع از نوع استاندارد رنج پلاس با برخی ویژگیهای قفل شده و تخفیف ۳ هزار دلاری بودند.
درحالیکه تسلا مدل ۳ سال ۲۰۲۱ عرضه میشود این خودروساز آمریکایی به نمایندگی های خود ابلاع کرده که دیگر نمیتوانند نسخه رنج پلاس را به نسخه استاندارد رنج ساده تنزل داده و با قیمت ۳۵ هزار دلاری ارائه کنند.
با این وجود نمایندگیهای تسلا هنوز هم اجازه دارند مدل ۳ های ۳۵ هزار دلاری مربوط به سالهای قبل که در انبارها باقی ماندهاند را بفروشند.
اگرچه این موضوعی ناامید کننده برای تسلایی است که قول داده بود این خودرو را با بهای ۳۵ هزار دلاری عرضه کند اما مدل ۳ استاندارد رنج پلاس را میتوان با قیمت ۳۷۹۹۰ دلار خریداری کرد که قیمتی رقابتی در مقایسه با تجهیزات و تکنولوژیهای خود است. افرادی که بودجه بهتری دارند میتوانند مدل برد بلند با قیمت ۴۶۹۹۰ دلار یا پرفورمنس با بهای ۵۴۹۹۰ دلار را خریداری کنند.
ایلان ماسک هنوز هم برنامههای ویژهای برای تولید یک خودروی الکتریکی ارزانقیمت دارد. این مدیر ارشد اخیراً برنامههای تسلا برای تولید یک خودروی الکتریکی با قیمت ۲۵ هزار دلار را اعلام کرده است.
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۳۰ آبان ۱۳۹۹حیف بود….
ماسک هم سایپا بازی در میاره….
مهدی موتورز
۳۰ آبان ۱۳۹۹جان?
Aria
۳۰ آبان ۱۳۹۹پول سراتو تو ایرانه?
Hadi
۳۰ آبان ۱۳۹۹من اگه اونور بودم قطعاً لکسس IS انتخابم بود تو این کلاس…
لامصب مرگ نداره و کیفیتش هم که زبانزد همه اس…
و این که لکسسه…
IS: لایک
مدل 3: دیسلایک
M.A.S
۳۰ آبان ۱۳۹۹اسکات پک 1320 رو به مدل 3 پرفومنس ترجیح میدم
پرشتاب تر
سریعتر
قابل اطمینان تر
هیولاتر و خوش صدا تر
و صد البته ارزان تر
[—{^AMIN_MC20^}—]
۳۰ آبان ۱۳۹۹خوش صداتر خخخخخخخخخخ??????????????????????
[—{^AMIN_MC20^}—]
۳۰ آبان ۱۳۹۹اصلا تسلا صدا نداره که اسکات پک ازش خوش صداتر باشه
M.A.S
۳۰ آبان ۱۳۹۹میدونم داداش ??
Elmiraj
۳۰ آبان ۱۳۹۹این نسخه standard range مجهز به باتری ۵۴ کیلوواتی بود و ۳۵۴ کیلومتر بُرد EPA داشت .
ایلان ماسک قبلاً هم گفته بود یک تسلا نباید زیر ۴۰۰ کیلومتر بُرد داشته باشه ، به علاوه این نسخه در اوایل عرضه model 3 بازدهی کمی هم از لحاظ سوددهی برای تسلا داشت و بارها حرف از حذف این نسخه به میان آمده بود .
در حال حاظر تا اومدن این تسلای ۲۵ هزار دلاری نسخه standard range plus موجوده که با داشتن باتری ۶۲ کیلوواتی ۴۲۳ کیلومتر بُرد EPA داره و با تک موتور ۲۸۳ اسب بخاری صفر تا صد را در ۵.۳ ثانیه طی میکنه….که کاملا در شأن یک model 3 پایه هست .
Ramin
۳۰ آبان ۱۳۹۹به نظرم اگه نسخه 25 هزار دلاری تسلا همون نسخه هاچبک باشه که تو اینترنت عکساش هست خیلی خوبه. تقریبا تسلا مدل 3 هاچبکه. به نظرم اون باید 25 هزار دلار باشه. البته اگه ساخته شه
ممد ژانگولر
۳۰ آبان ۱۳۹۹دیدن همه تسلا ۳ ثبت نام میکنن به خاطر قیمت خوبی که داره
بقیه مدلها باد میکنه
تسلا ۳ رو برداشتن ?
Hl>i
۳۰ آبان ۱۳۹۹پاشنه آشیل شرکت تسلا همین قسمت است
قیمت پایه فولکس ID3 حدود ۳۳ هزار دلار است که البته تمرکز این خودرو بیشتر برای بازار اروپا است
قیمت پایه ID4 که برای بازار های جهانی مثل امریکا و چین تعریف شده چیزی حدود ۴۰ هزار دلار است نزدیک به ده هزار دلار ارزانتر از مدل Y تسلا و ارزانتراز مدل ۳
البته این راهم باید اذعان داشت که هنوز برندهای اقتصادی تر فلوکس مثل اشکودا و سیات هنوز به بازار الکتریکی ها وارد نشدن
تسلا در تولید خودرو ارزان قیمت برقی حتماً قافیه را به فولکس و برندهای ارزانتر ان و چینی ها خواهد باخت و بهتر هست که با لوکس سازانی چون بنز و بی ام و در این عرصه رقابت کنه که تا چندسال دیگه با انهاهم با مشکل برخورد خواهد کرد
+|<i