تسلا

خبرهایی از تسلا

تسلا اعلام کرده که تا سال ۲۰۱۸ به هدف خود برای تولید نیم میلیون دستگاه خودروی تمام الکتریکی در سال خواهد رسید. پیش‌فروش و استقبال وحشتناک از مدل ۳ تسلا باعث شده تا این شرکت اهداف خود را نزدیک‌تر کند و دو سال زودتر برای رسیدن به تیراژ ۵۰۰ هزار دستگاهی را برنامه‌ریزی کند.

Tesla-Tilburg-plant-4
این در حالی است که این شرکت امسال ظرفیت تولید کارخانه خود را از ۸۰ هزار به ۹۰ هزار دستگاه افزایش خواهد داد. علاوه بر مدل جدید ۳ باید منتظر رشد فروش مدل‌های X و S نیز باشیم.
افزایش تولید به ۵ برابر طی دو سال یکی از چالش‌های بزرگ تسلا خواهد بود. این موضوع نیاز به سرمایه اضافی زیادی خواهد داشت. این موضوع نیاز به افزایش چشمگیر تولید باتری‌های خودرو نیز دارد. بعلاوه نیاز است تا نیروهای فنی زیادی نیز وارد تسلا شوند.

Tesla-Model-3-36
تسلا اکنون یکی از بهترین شرکت‌ها برای استخدام مهندسین باتجربه خودرو محسوب می‌شود. گزارش‌ها نشان از کمبود مهندسان ماهر برای برنامه‌های توسعه این شرکت می‌دهند. مشکل مهم در این رابطه هزینه‌های بالای زندگی در دره سیلیکون است. هرچند جذب مهندسان جوان آسان است اما نیروهای ماهر با تجربه ۱۵ تا ۲۰ ساله به آسانی به تسلا کشیده نخواهند شد. شاید راهکار دیگر تسلا ایجاد کارخانه‌های تولیدی در سایر نقاط دنیا مخصوصاً اروپا و حتی چین باشد.

2017-tesla-model-s-5
همچنین تسلا مدل اس برای سال ۲۰۱۷ پذیرای فیس لیفت جدیدی خواهد بود که آن را هرچه بیشتر به برادران دیگرش شبیه خواهد کرد. مهم‌ترین نکته در این فیس لیفت، تغییر جلوپنجره بیضی شکلان و حذف احتمالیان خواهد بود.

در انتها باید از به‌روزرسانی پایین‌ترین نسخه مدل S یاد کنیم که از این پس مدل 70D با نسخه 75D با ظرفیت باتری و برد مسافت بیشتر جایگزین خواهد شد. این مدل قادر است با یک بار شارژ باتری تا مسافت ۴۱۷ کیلومتر را طی کند. که نشان از ۳۱ کیلومتر برد بیشتر نسبت به مدل 70D و ۵۶ کیلومتر مسافت کمتر نسبت به پرچم‌دار 90D است. باتری‌های ۷۵ کیلووات ساعتی در مدل X نیز جایگزین پکیج ۷۰ کیلوواتی شده‌اند و البته برد مسافت آنها به ۳۸۱ کیلومتر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. احسان(احسان سابق)

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2874 ديدگاه)

    الون ماسک زمانی به کنایه گفته بود مهندسین اپل کسایی هستن که از تسلا اخراج شدن!
    کلا شرکت های پیشرو برای استخدام شرایط خیلی خاصی دارن که واقعا افراد ممتاز رو از غیر ممتاز جدا میکنه..بگذریم
    تسلا سریعترین 4 در لوکس دنیا و سریعترین شاسی بلند دنیا رو میسازه و تو خیلی چیزای دیگه بهترینه.رکوردهایی که این شرکت داره حتی بزرگان خودروسازی در امریکا و ژاپن و حتی المان با اون همه دارایی و تجربه از ساختنش ناتوان هستن و این تسلا رو خیلی با ارزش میکنه.
    ایلان ماسک هفته ای بیش از 100 ساعت کار میکنه و زحمت زیادی میکشه تا یک برنده کامل باشه.چیزی که ارزوی ماست برای الون ماسک تجربه ای بچگانس.برای تامین مالی تسلا ایلان ماسک مک لارن خودش رو فروخت.ماشینی که برای خیلی از ما بزرگترین رویای زندگی هست و داشتنش ارزوی نهایی ماست!

    1. شایان

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (89 ديدگاه)

      نقطه مشترک همه کمپانی های بزرگ آمریکایی یه مالک دوست داشتنیه که همه عاشقش میشن مثل ماکرو اپل و همین تسلا که همه مالکین دوست داشتنی داشتن و اسمشون به بزرگی برندشونه به نظر من این اتفاقی نیست یه روش تبلیغاتیه واسه کمپانی که خیلی هم موفق بوده این روش وگرنه عمرا یه نفر نمیتونه یه کمپانی رو از صفر به صد برسونه.

      1. علیرضا سی بی

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (90 ديدگاه)

        دقیقا شایان کاملا موافقم
        مثلا رهبر های الجی،سامسونگ،تویوتا،نیسان،سونی،توشیبا،….. و کلا برند های غیر آمریکایی رهبرشون اصلا هیچی راجبشون نمبدونیم ولی آمریکا کلا متفاوته…خالق یه برند از خود برند بیشتر مورد توجهه
        ولی باید اینم در نظر گرفت که واقعا همچین آدمهایی تحسین برانگیزن…الان همین ایلان ماسک حتی آمریکایی نیست،تو آفریقای جنوبی به دنیا اومده و مادرپدرشم فکر کنم کانادایی بودن…بعد لامصب دانشگاه استنفورد و ول کرده و بالای 10 تا شرکت تاسیس کرده که حداقل 6 تاشون به کمال رسیدن..
        واقعا همچین آدمی لایق این توجه هست.

  2. بهنام طیبی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    پشت کار و تلاش و همتی که این خودروساز داره بنظرم میرسه به اون امار

  3. بنتلی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    تسلا توانایی بالایی در ساخت خودرو برقی زیبا با تکنولوژی فراوون داره،از طرفی در آینده همه خودرو ها برقی میشن و تسلا در این زمینه تجربه زیادی داره،امیدوارم مدل 3 تسلا رو ب سودآوری برسونه،چون هنوز تسلا داره ضرر میده!

  4. شایان

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (89 ديدگاه)

    در آینده نزدیک که همه خودرو ها برقی میشن و بزرگانی مثل بنز و بی ا و تمرکزشون رو میزارن رو خودرو برقی باید دید تسلا میتونه محبوبیتش رو حفظ کنه یا از دور خارج میشه هرچند همین تجربه بیشترش و مالک دوست داشتنیش میتونه کمکش کنه.

  5. pagani

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (479 ديدگاه)

    چه پیشرفتی دارن میکنن آمریکایی ها

    من کلا از سدان خوشم نمیاد ولی این تسلا سفیده و اون یکی قرمزه دلم را ربود.

  6. احمد باقری

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    پیش به سوی موفقیت های بیشتر

  7. من

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (249 ديدگاه)

    من هنوز تو کف اون معافیت مالیاتی به ارزش بیشتر از 1 میلیارد دلار هستم که امریکا به تسلا داده

  8. ali a.j.g

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (737 ديدگاه)

    اول از بی ربط بودن کامنتم به تسلا عذرخواهی می کنم
    از مترجم ها و نویسنده های پدال خواهش و درخواستی داشتم

    لطفا در بخش تیونینگ سایت پدال ماشین های راکت بانی رو معرفی کنید و در صورت امکان ویدئوکلیپ هم بزارید خیلی ممنون

  9. ارمان

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1294 ديدگاه)

    تسلا بار خودش رو برای 100 سال اینده بسته یا اولین باش یا بهترین
    تسلا هر دوتاست

  10. great britain

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2864 ديدگاه)

    ( گزارش‌ها نشان از کمبود مهندسان ماهر برای برنامه‌های توسعه این شرکت می‌دهند.)
    الان شک نکنید همین جمله رو شبکه خبر تیتر میکنه.
    بعدشم ایرانخودرو و سایپا رو نشون میدن که پر از مهندسین باتجربه و کارآمده.
    بعدشم مسئولین این دو چیز ساز(زورم میاد بگم ماشین) میگن ما حاضریم به تسلا کمک کنیم!!
    همین لحظه هست که من خودم رو یک هفته در قفس تمساح حبس میکنم!!!!!!!!!(دوستان اگه دیگه کامنت های منو ندیدن بعد از تیتر شبکه خبر حلالم کنید!!)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا