خودروهای الکتریکی نیازی وقتی روی خط استارت می ایستند نیازی به گرم کردن تایرهای شان ندارند چراکه حداکثر قدرت و گشتاور پیشرانه الکتریکی آنها در هر لحظه ای که راننده اراده کند، در دسترس است. پس با این تفاسیر رقابت بهترین اسپرت الکتریکی تولیدانبوه جهان با مدعی همیشگی مسابقات درگ باید جالب باشد . . .
[jwplayer mediaid=”۸۶۶۳۸″]در یک طرف این رقابت تسلا مدل S ایستاده؛ خودرویی که بعد از نیسان لیف، هم اکنون دومین الکتریکی پرفروش جهان است. مدل S تا قبل از سال ۲۰۱۴ مجهز به انجین ۳۰۲ اسبی بود اما از سال ۲۰۱۴ قدرت و گشتاور مدل های استاندارد آن به ۳۶۲ اسب و ۴۴۰ نیوتن متر رسید که این اعداد در نسخه های Performance آن حتی تا مرز ۴۱۶ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتن متر نیز افزایش یافتند. با اینکه مدل S در این رقابت با اختلاف ۱.۶ ثانیه مغلوب GT-R شد اما نشان داد که رقیب تمرینی خوبی برای مسابقات درگ است!
محمد
۱۷ شهریور ۱۳۹۳و همچنان گشتاور خودروهای برقی، البته تسلا زودتر استارت زد ولی خب کندنش از زمین حتی از GT-R که لانچ کنترل قویی هم داره بهتر بود
مهدی 911
۱۷ شهریور ۱۳۹۳درگ بی معنی بود تسلا باید باbmw i8درگ کنه وgtr545اسبی باید با911 توربو رفابت کنه
مهدی 911
۱۷ شهریور ۱۳۹۳یه سوال بهنظر شما بین gtr nismo و911توربو اس درگ برگزار بشه کدومش برندس من فکر کنم 911 ببره چون gtrسرعت ثانویه خوبی نداره
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۷ شهریور ۱۳۹۳اشکال موتور جی تی آر اینه که تو دور بالا حداکثر توانشو بیرون میده و یقینا بعد از اینکه چند بار rpm موترش پایین بیاد و بخواد دوباره بالا ببره از 911 عقب میفته.
البته این از توانایی های GTR کم نمیکنه.مطمئن باش اگه GTR و بوگاتی ویرون مسابقه مسیر مستقیم بدن اول GTR تا مسافت 30متر حدود 1 تا 1.5 متر جلو میوفته…
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۷ شهریور ۱۳۹۳راستی میدونستید یوسین بولت دونده معروف یه GTR روکش شده از طلا داشته،میزاردش حراج پولشو میده خیره !!!
مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج
۱۷ شهریور ۱۳۹۳1.6 ثانیه اختلاف واسه تسلا عالیه
اونم در برابر gt-r
Ehsan
۱۷ شهریور ۱۳۹۳و البته اون هم با این اختلاف وزن ، تقریبا 370 کیلو
ASTON MARTin
۱۷ شهریور ۱۳۹۳به به ببین علمو فناوری شرقو غرب به کجا ها رسیده دارن با هم کورس میزارن بعد شاخ اختراع ما قلم […] که اونم معلوم نیست از کجا دزدیده شده
یه کم به خودمون بیاییم بد نیس
مک میسل
۱۷ شهریور ۱۳۹۳درگ بی معنی بود اصلا کلاس ماشین ها به هم نمیخورد
aston martin
۱۷ شهریور ۱۳۹۳منم وقتی وارد تاپیک شدم همین حرف رو زدم و میخواستم نخونده بنویسم که بازم یه قیاس نابرابر دیگه؟ ولی وقتی نتیجه رو دیدم فهمیدم زود قضاوت کردن چه طبعاتی داره!
datsun
۱۷ شهریور ۱۳۹۳آخه تسلا کجا و gtrکجا
فرید
۱۷ شهریور ۱۳۹۳اینده در دستان توست زنده باد امریکا زنده باد مهد سامورایی
مصطفی
۱۷ شهریور ۱۳۹۳واسه یه ماشین برقی خیلی خوبه.
Tesla ,Silicon Valley,
۱۷ شهریور ۱۳۹۳تسلا در حد خودش بسیار عالی عمل کرد.نباید انتظار بردن gtr رو از تسلا داشت!
امید
۱۷ شهریور ۱۳۹۳تسلا خوب بود کارش قبل دیدن کلیپ فکر میکردم با فاصله زیادی gtr شکستش بده
توفیقی
۱۷ شهریور ۱۳۹۳جی تی آر بهترین ماشین برای درگر هاست.بعد 911.
Carbonado Aventador
۱۷ شهریور ۱۳۹۳جان؟؟؟؟؟
هوراکان 10.4
650 10.4
458 10.4
اینا برای درگ خوبن!!!!
توفیقی , برررو خووونه!!!!
(شوخی)
توفیقی
۱۷ شهریور ۱۳۹۳تسلا خودروی برقی جاش تو شهره نه پیست و درگ
احسان(احسان سابق)
۱۸ شهریور ۱۳۹۳جالبه که تسلا از gtr خیلی ارزونتره و اسب بخار خیلی کمتری نسبت به gtr داره اما بخاطر برقی بودن و شتاب و گشتاور بالا در دور موتور پایین و نبود تاخیر بخاطر نبودن جعبه دنده تسلا رو اول بشدت جلو میندازه اما همینکه gtr دور موتور میگیره بسرعت جلو میوفته.تسلا ماشینی ساخته که با بزرگان صنعت خودرو رقابت میکنه
e36
۱۸ شهریور ۱۳۹۳گودزیلای ضعیف کش …
datsun
۱۸ شهریور ۱۳۹۳گودزیلا زیاد شاخ شکسته داداش …..
Nissan GTR
۱۸ شهریور ۱۳۹۳فک میکردم تسلا با اختلاف زیادی میبازه ولی بازم کارش خوب بود با این که زود تر شروع کرد.
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳آره…فراتر از انتظار کارکرد…
وحید
۱۸ شهریور ۱۳۹۳با اینکه طرفدار نیسانم اما تسلا هم بینظیره دم هر دوشون گرم!
چ مثل چاپلو
۱۸ شهریور ۱۳۹۳سلام به همه.
دقیق نگاه کنیم کار تسلا خوب بود با اینکه یه ماشین سدان رو به جون یه کوپه اسپرت انداخته بودن و اختلاف وزن تسلا و نیسان زیاد بود اما تسلا خوب عمل کرد که بخشی از اون رو میشه پای عملکرد خوبه راننده تسلا هم گذاشت
اما راننده نیسان هم بد لانچ کرد هم دیر راه افتاد.
0.6 ثانیه نیسان دیر تر حرکت کرد که این زمان خیلی زیادیه.
عام پوری
۲۸ تیر ۱۳۹۵G♥T♥R