تسلا مدل ۳ پرفورمنس از نظر عملکردی هیچ کمبودی ندارد و در واقع عملکرد خودروهای الکتریکی را به سطح جدیدی رسانده است.
در کلیپی که تماشا خواهید کرد تسلا مدل ۳ با سوپربایک یاماها R6 مسابقه میدهد. وبسایت EV enthusiast بهصورت برجستهای مدعی شده این موتورسیکلت نمیتواند با سرعت تسلا مدل ۳ برابری کرده و تسلا برنده میشود. البته ناگفتههای زیادی درباره این درگ وجود دارد.
وقتی رانندهای کاربلد پشت فرمان تسلا مدل ۳ پرفورمنس نشسته باشد خواهد توانست مسافت ۴۰۰ متر را در حدود ۱۱.۶ ثانیه طی کند. این عملکردی بسیار احساسبرانگیز مخصوصاً برای خودرویی در چنین کلاسی است. همچنین این عملکرد باعث میشود تسلا مدل ۳ سریعتر از رقبای درونسوزی همچون ب ام و M3 باشد.
در مقابل باید گفت یاماها R6 حاضر در این مسابقه از نسل چهارم بوده و پیشرانه ۴ سیلندر ۵۹۹ سیسی آن قدرت ۱۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۶۱.۷ نیوتون متری تولید میکند. این موتورسیکلت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیه داشته و مسافت ۴۰۰ متر را حدود یک ثانیه زودتر از تسلا طی میکند.
اما در این مسابقه شاهد لانچ نه چندان خوب راننده موتورسیکلت هستیم. همچنین درحالیکه راننده تسلا به راحتی پدال گاز را فشار میدهد موتورسوار باید به آرامی با کلاچ بازی کرده و روی تعویض دندهها تمرکز داشته باشد. با استارتی بهتر یاماها R6 احتمالاً تسلا را مغلوب خواهد کرد. اینطور نیست؟
[دانلود ویدئو]
امیر
۱۷ مرداد ۱۳۹۹موتور لوله شد!?
امین قلی پور
۱۷ مرداد ۱۳۹۹تو همه درگ ها که میگین تسلا برنده میشه اینجا هم پدال گفته درگ ۴۰۰ متر رو موتور زود تر طی میکنه و بازم تسلا برنده میشه ینی چی؟! چرا باید موتور چی خوب شروع نکنه استارتو؟! همه درگ های تسلا تبلیغ مطلق تسلاس
MOHAMMAD.DEMON
۱۷ مرداد ۱۳۹۹در ببن خودرو های روزمره برای استفاده مدل 3 و مدل y برای من بهترین انتخاب هستن
نه مشکل ترافیک
نه مشکل صدا
نه مشکل پارک
نه خستگی رانندگی طولانی مدت
نه مشکلات فنی خودرو های بنزینی
هر روز یه اپدیت جدید و امکانات بهتر
عدم کاهش ارزش زیاد ماشین
ولی برای پیست اخر هفته یه کوروت c8
و برای دور دور شبانه یدونه هلکت رد آی
لازمه
Shahrukh
۱۷ مرداد ۱۳۹۹شما خیلی مایه داری رفیق??
کوروت و رد آی باهم?فکر بیمه ماهانش نیستی فکر بنزینش باش?
بهتر بود میگفتی یه رانگلر روبیکان تا دندان مسلح برای افرود و تفریح اخرهفته و روزای تعطیل
با یه ماستنگ جیتی پایه ۴۰هزاردلاری به انضمام۲۰هزار دلار تیون مردااااااااااانه!
این دردسترس تره
البته اونی ک شما گفتی لابد برا ما نیس،برا شما دردسترسه?
Sina
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ولی نکته مهم اینه که میگی ارزش ماشین کم نمیشه واقعیتش اینه که بیشترین کاهش قیمت برای ماشینای برقی هست و دقیقا یکی از نکات ضعفشون همینه.
دلیلش رو خودت یه خط بالاترش گفتی ، چون با پیشرفت هر روز اونا نسخه های قبلی بلا استفاده میشه
Elmiraj
۱۷ مرداد ۱۳۹۹BMW آره ولی تسلا ها نه…..
.
این جدیدترین مطالعه iSeeCars روی هفت خودروی الکتریکی بازار آمریکا بعد گذشت سه سال هست :
https://electrek.co/2020/07/16/tesla-model-3-retains-90-percent-value-3-years-study/
همون طور که میبینین در رتبه اول تسلا model 3 بعد گذشت سه سال تنها 10.2 درصد ارزش اولیه شو از دست داده… ( Model X با از دست دادن 33.9 درصد در رتبه دوم و Model S با از دست دادن 36.3 درصد در رتبه سوم )
در حالی BMW i3 در رتبه هفتمه و بعد گذشت همین مدت 60.4 درصد ارزش اولیه شو از دست داده…!!!
محمد
۱۷ مرداد ۱۳۹۹چیو با چیو دارید مقایسه می کنید
Shahrukh
۱۷ مرداد ۱۳۹۹***
اگه یه روزی انجین وی۸ ماسل کارهای امریکایی،کنار بره،همش تقصیر توی جاه طلبه!
برو موشک و ماهوارتو بده فضا،چیکار صنعت خودرو داری…این همه بزرگ تواین عرصه هس،هروقت صلاح بدونن وارد این قضیه میشن
جون ما نگا صدای سوت میده،انگار سوار مترو شدی….
تو جنگلی که شیرنباشه،غورباقه هفت تیر کش میشه:))
علیx76
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ببخشید که از شما بابت ساخت خودرو اجازه نگرفت !!!
برای اطلاع خودتون عرض میکنم ، خریداران تسلا هیچ ربطی به خریداران داج های SRT ندارن
خریدار تسلا ، قبل از وجود تسلا هم دنبال ماشین پاک بوده
اینطور نیست که طرف پشت یه چلنجر SRT با سوپرشارژر افترمارکتی و یه اسکوپ گنده رو کاپوت و اگزوز مستقیم ( بدون مافلر ) نشسته باشه ، بگه عه برم تسلا بخرم تا از شر صدای چلنجر خلاص شم!!!
Shahrukh
۱۷ مرداد ۱۳۹۹وقتی باعث بشی دنیارو خواسته یا ناخواسته به یه سبکی هول بدی،سیاست های دیگر کمپانی ها م تغییر میکنه
مگه فورد ،رو ماستنگ به خواست طرفداراش انجین ۴سیلندر اکوبوست گذاشت؟!؟قطعا بازار به اون سمت رفته بود،که مجبورشد
یا چه V10وV12هایی که خبر انقراضشونو شنیدیم!
الان داج و شوی و فورد،هنوز به اندازه کافی خواهان دارن.
به نظرت تا۲۰۳۰ کم شدن امار فروششون به دلیل سوق مردم به الکتریکیا،این ۳شرکت و امثالهم رو وا نمیداره تا V8 رو با V6 یا ۴توربو به همراه باتری، عوض کنن؟
قطعا همینه،و چه بسا زودترم اتفاق بیفته
علیx76
۱۷ مرداد ۱۳۹۹درسته بازار به اون سمت رفته ولی تسلا عامل این حرکت نیست بلکه معلوله
گرون شدن نفت ( طی سال های آتی در اثر کاهش ذخایر ) ، افزایش آلودگی محیط زیست ، ارزون شدن فناوری های برق و باطری و مشوق های دولتی باعث این حرکت میشه
تسلا فقط این موج رو پیش بینی کرد و زودتر از بقیه سوارش شد
اگه اروپا میخواد استاندارد های الایندگی سختگیرانه تری وضع کنه ، دلیلش وجود تسلا ( وبقیه برقی ها ) نیست ، اما به سودشون هست
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۷ مرداد ۱۳۹۹موافقم،
فک کنم ایلان ماسک علاوه بر نشریه ها
و مجلات عده ای از کاربر های پدال هم
خریده که نمیتونی یه انتقاد ساده یا نظر
شخصیت رو درمورد تسلا بگی! ?
Sina
۱۷ مرداد ۱۳۹۹واقعا این جور مطالب زیاد جالب نیستن و هدفی جز تبلیغات ندارن.
از اسم وبسایتی که این مسابقه رو منتشر کرده مشخصه که فقط میخواستن تبلیغات تسلا کنن.اینکه تسلا از M3 قدیمی که چندین سال ازش گذشته سریعتر باشه چندان افتخار بزرگی نیست. همونطور که همه مون میدونیم در همه ی درگ ها تسلا برنده اعلام میکنن و این دیگه بیش از اندازه خسته کننده شده
اگه پدال به جای اینجور مطالب ، مطالبی مثل بررسی خودرو ها، دوئل ها ، بررسی تاریخچه خودرو ها بصورت چندین قسمتی منتشر کنه خیلی جذاب تر خواهند بود.
با تشکر از پدال
ارشیاsvj
۱۷ مرداد ۱۳۹۹این درگ به شدت ایراد داره.
هیچ ناشینی نمیتونه تو درگ یه موتور رو شکست بده.
SRT
۱۷ مرداد ۱۳۹۹زیاده روی نکن لطفا
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۷ مرداد ۱۳۹۹امکان نداره تو اولیه با این فاصله یاماها رو جا بذاره!
نتیجه قابل قبول نیست ?