مشکل درگ با تسلا مدل S این است که نمیتوان در برابر عملکرد بیرحمانهی آن دوام آورد. خوشبختانه همهی این خودروهای رقیب به سیستم چهار چرخ محرک مجهز بوده و دستخالی به میدان نیامدهاند.
خب با این تفاسیر چه قلب آهنینی میتواند در مقابل گشتاور آنی و شتاب گیری فوقالعادهی تسلا مدل S قد علم کند؟ بامو M760 با پیشرانه ۱۲ سیلندر توئین توربو به میدان آمده که قدرت ۶۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری دارد.
بامو علیرغم ابعاد بزرگ خود میتواند در زیر ۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. همین رکورد را مرسدس-ایامجی E63 S استیت نیز میتواند به دست آورد که به لطف پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو حاصل میشود. این خودرو قدرت ۶۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری داشته و در ۳.۵ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد.
نهایتاً به آئودی RS6 پرفورمنس میرسیم که خروجی ۶۰۵ اسبی داشته و تنها در عرض ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد.
این ویدئو با دوربین ۳۶۰ درجه و از روی خودروی آئودی فیلمبرداری شده است و میتوانید با کشیدن صفحه به سمت چپ و راست، سایر خودروها را هم ببینید. بنابراین اگر از زاویه تسلا (خودروی منتهیالیه راست) به مسابقه نگاه کنید خواهید دید که راننده واکنش بسیار سریعی در ابتدای درگ نداشته اما هنوز هم عملکرد قابلتوجهی دارد. آیا ژنرالهای آلمانی میتوانند تسلا مدل S را شکست دهند؟ این ویدئو و ویدئوی کامل بعدی را تماشا کنید تا پاسخ سؤال را بیابید!
F F
۱۳ تیر ۱۳۹۷هم از لحاظ فنی و هم لحاظ زیبایی تسلا بسیار بهتر از آلمانی هاست
درود به ایلان ماسک
lamborghini
۱۳ تیر ۱۳۹۷عجب جوکی گفتی
s.h
۱۴ تیر ۱۳۹۷همون 720که حذفش کردید بی رحمانه وبااختلاف p100dرو عین تخم مرغ له کرد
Rezas4
۱۳ تیر ۱۳۹۷Bmw با این هیکل عجب هیولایی
باید m5 میوردن بجاش هرچی دم دستشون بود اوردن
مهدی
۱۳ تیر ۱۳۹۷دمش گرمm760با این عظمت واین شتاب خیره کننده.درلوکس بودن هم که ازهمه راحتره.تازه یهmواقعی نیست.بعدش مرسدسe63
مهدی
۱۳ تیر ۱۳۹۷M5این تسلا رودرشتاب اولیه وثانویه شکست داده.سندش کارانددرایو.تازهm5معمولی.m5وe63sدنیایی فراتر ازتسلا هستن
حسام
۱۳ تیر ۱۳۹۷اینکه شرکت تسلا فکر می کنه با تولید سوپر خودروهای الکتریکی ،می تونه جای خودرو های بنزینی اسپرت رو کم رنگ کنه،سخت در اشتباه است…چون درست مثل این میمونه که قلب واقعی انسان رو با نمونه مصنوعی عوض کنی،…شاید ماشین های الکتریکی با رفع نقایصی که دارند بتوانند در اینده ایده ال باشند برای ماشین های عمومی…ولی یه ماشین اسپرت هیچ موقع قلبش الکتریکی نخواهد شد همون جور که گیربکس دستی جایگزینی در لذت رانندگی ندارد آقای ماسک.
سام
۱۳ تیر ۱۳۹۷در این زمینه تا حدی با شما موافقم.لذت رانندگی هم جز مهمی از شاکله یک خودروی اسپرت است.
مهدی
۱۳ تیر ۱۳۹۷هیوندا و کیا چند ساله وارد رقابت با این ژنرالا شدن هر چقدر هم ماشین خوب بیرون دادن هنوز به گرد پای این ژنرالا نرسیدن
چه برسه با تسلا که کلا دو ساله وارد رقابت جهانی شده پیاده شو با هم بریم تسلا جان
جالا بشین دو دیقه عرقت خشک شه چه خبرته
این ژنرالا جاودانن شکست ناپذیرن حالا چند تا ماشین از کلاسای نا مربوط و عجیب غریب ازش شکست خوردن دلیل برتر نمیشه اگه راس میگن ام 5 رو بیارن تا مرز های سوسک شدن رو جابجا کنه تسلا
shirko
۱۳ تیر ۱۳۹۷رو دست ام ۵ ماشین نیست ، باید اونو می اوردن نه تنها این ماشین ها بلکه سوپر اسپورتها رو هم نابود می کنه با شتاب ۲.۸ ش !!
me84
۱۳ تیر ۱۳۹۷.
والا من که طرفدار تسلا هستم. با همون تجربه کمش روی همه رو داره دونه دونه کم میکنه. یکی دو سال دیگه هم که رودسترش رو بده به بازار، حال مخالفان پرسیدن داره.
Elmiraj
۱۳ تیر ۱۳۹۷فعلاً با یه سدان خانوادگی پوز همهی سوپر اسپرت ها رو به خاک مالیده ……
.
.
.
وای به حال اون روزی که رودستر بیاد تو رقابت ها …
مانی
۱۴ تیر ۱۳۹۷احتمالارودسترش تو پیست حتی حریفGT3RS با موتور ۵20 اسبی نمیشه