مک لارن 720S از زمان معرفی تا چند ماه حرف اول را در مسابقات درگ میزد و میتوانست اکثر سوپرکارهای مطرح را مغلوب کند.
البته سلطنت 720S در خط درگ خیلی طولانی نبود و حالا تسلا مدل S پلاد تقریباً از پس هر خودرویی برآمده است. البته ریماک نورا را باید از این لیست جدا کرد. با عرضه مدل S پلاد به نظر میرسد چندین سال از حکمرانی 720S در درگ میگذرد.
کاملاً مشخص است که 720S استوک هیچ شانسی در برابر تسلا مدل S پلاد نخواهد داشت اما اگر نسخهای کاملاً تیون شده از این مک لارن در برابر تسلا قرار گیرد وضعیت چگونه خواهد بود؟
دستاندرکاران کانال هونیگان دقیقاً با در نظر گرفتن همین موضوع یک دستگاه مک لارن 720S 2018 با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار را در برابر تسلا مدل S پلاد ۲۰۲۱ قرار دادهاند.
برای جذابتر شدن این مسابقه مجریان تصمیم گرفتهاند سه مسابقه را برگزار کنند که اولی از نوع درگ ۴۰۰ متر از حال سکون بوده است. قبلاً دیدهایم که تسلا مدل S پلاد توانسته فورد شلبی GT500 با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار را شکست دهد اما آیا مک لارن تیون شده خواهد توانست نتیجه دیگری را رقم بزند؟
همانگونه که انتظار دارید مک لارن شانسی در مسابقه اول نداشته و مالک نیز مجبور به قبول شکست میشود. تسلا پلاد استارتی فوقالعاده داشته و پیشتازی خود تا خط پایان را به راحتی ادامه میدهد.
اما در درگ دوم اوضاع جالبتر میشود زیرا درگ رولینگ ۴۵۷ متری برگزار شده است. ما نتیجه این مسابقه را لو نمیدهیم اما میگوییم مک لارن در این مسابقه عملکرد بهتری داشته است.
در نهایت نیز درگ سوم از حالت حرکت برگزار میشود که 720S پیروز میشود.
F F
۹ مهر ۱۴۰۰یجوری ۷۲۰ زده که تو تاریخ باید بنویسن ..
شاهین
۹ مهر ۱۴۰۰عجب غولیه این اس پلاد. واقعا پلیده
اما بلعخره یه صدای قشنگ از مکلارن شنیدیم. دیگه صدای جاروبرقی نمیده. درستشم همینه
حسین
۱۰ مهر ۱۴۰۰واقعا هم فکرش رو نمیکردم
ولی واقعا این پلاد شاخیه برا خودش
به جز نورا هیچکس حریفش نشده
البته هنوز با سلطان بنزینی ها(شیرون)
در نیافتاده
بی صبرانه منتظرم کارواو این درگ رو برگزار کنه
ولی یه چیز نمیدونم شاید به خاطر هزینه بالای
شیرون باشه هیچ وقت خود مت واتسون نروندتش ک امیدوارم این دفعه خودش بشینه پشت ماشین حداقل باید یدونه از این جواهر تو گاراژش داشته باشه این مت
مثل اون دفعه ک ریماک نورا رو خودش روند
اونوقت تو درگ شیرون با فرمول یک
دو نفری نشستن تو ماشین
راننده احمق هم مثلا اون بچه خرپوله بود
ک احتمالا قبول نکرده مت بشینه
هرچند شیرون انقدر کنترلش محشره حتی اون احمق هم باهاش تونست رانندگی کنه و
تو اون وضعیت حقیقتا از تایم ۹.۶ خودم تعجب کردم
ولی امیدوارم دفعه بعد خود داش مت تنهایی بشینه و امیدوارم بتونه این پلاد
افسار گسیخته رو بشونه سر جاش
جالبه تو اون درگ ک فرمول یک و موتور و ۹۱۱ توربو اس برگزار شد فرمول یک تایم ۹.۶ زده بود
ولی تو درگ با شیرون ۹.۲
ببخشید طولانی شد
ایام بکام ❤
porsche
۱۱ مهر ۱۴۰۰سلطان بنزینی ها؟؟ *یرون؟؟؟
😂😂👌😂👌😂👌😂واقعا؟ رکورد شیرون تو پیست اندازه ۹۱۱gt3 دو نسل قبل هم نیست،صداش هم نصف اون خوب نیست،ظاهرش نصف چراغ جلو اون نیست، قیمتشم🤐🤐🤐🤐
حسین
۱۱ مهر ۱۴۰۰داداش
این حجم از تعصبت واقعا
خجالت آوره
شیرون هم مال سال ۲۰۱۶
و رکورد رسمی نزده ک بخوای
راجبش صحبت کنی
بعدشم gt3 مخصوص پیسته
و باید نسخه توربو اس رو میگفتی
وگرنه شیرون هم پور اسپرت
داره برای پیست
در ضمن ۹۱۱ gt3 ک برای پیست
هست نسل ۹۹۷.۲ ک مال سال ۲۰۱۰
هست رکورد رسمیش مشابه
نسخه عادی ویرونه ک
برای سال ۲۰۰۵ یعنی ۵ سال قبلش
میشه هست!!!
اونم gt3 نه نسخه عادی
توربو اس!! پس فک کنم
به انبوه تعصب الکی خودت پی
برده باشی
الان فراری هم تایم رسمی نداره تو نوربرگ ولی مطمئن باش خیلی راحت میتونه تایم های خوبی بزنه
لطفا با کامنتات سطح خودت رو پایین نیار دوست عزیز
ایام بکام❤
Silent
۹ مهر ۱۴۰۰تشکر برا آپلود!! این درگی بود که رو خط استارت با توجه به قدرت تیون شده و وزن 1500 سبکتر مکی گفتم اوضا سخت می شه
ولی خب PLAID افسانه ای شده حالا در مورد آینده به وقتش یک سری اپگریدهایی رو شاهد خواهیم بود مثل پک باطری که در بعد وزن و پرفورمنس باز می شه اوضاع رو عجیب تر دید بدون اینکه موتورهای تکنولژیک TESLA نیاز به تغییر نسل داشته باشن!
PLAID: سکوت بنتلی پرفورمنس مکلارن برا همه مردم نه خواص
Silent
۹ مهر ۱۴۰۰فقط اوونجاش که دیگه توو رولینگ هم از پس انجین های TESLA بر نیوومد.
درگ آخر هم مکی و گذاشت بره خط استارت بعد آتیش کرد :))
Audi rs e_tron gt
۹ مهر ۱۴۰۰بله سایلنت جان کاملا باهات موافقم
واقعا پلد افسانه ای هستش
فقط اینکه هر کی داره به تسلا بد میگه دیگه هیچ کاری باهاش نداشته باشید نیازی به بحث نیست
یا نمی دونن تسلا چیه
یا اینکه حرف از خودشون می سازن
پس دیگه شما و جاناتان باهاشون صحبت نکنید فقط صحبت با اونا وقت تلف کردنه
واقعا ماشین های تسلا همشون عالی هستند
وقتی مدل اس نسل اولش اومد برند های همچون مرسدس،جنرال موتور،فورد همون طور مونده بودن که این عجب ماشینیه چه شتابی چه سرعتی با این همه تکنولوژی واقعا عالیه
Silent
۹ مهر ۱۴۰۰انصاف نیست از بهترین کاربر سایت از نظر دیتا یاد نشه Elmiraj
Audi rs e_tron gt
۱۰ مهر ۱۴۰۰بله ببخشید المیراژ را فراموش کرده بودم
ٍEngland
۱۰ مهر ۱۴۰۰انجین؟ دیگه آرمیچر هم مگه انجین حساب میشه؟ :))
میشه یکم از پیچیدگی های این انجین واسمون بگی؟
محمد امین
۹ مهر ۱۴۰۰و باید به این نکته توجه کنی که پلد ۱۰۲۰ اسب سر چرخ داره اما مکلارن ۱۰۰۰ اسب سر موتور هست و whp اش حدود ۹۰۰ تا میشه
در کل درونسوز ها بار دیگر ثابت کردن از برقی ها بهترن
این اختلاف وزن رو هی به رخ نکش ، برقی ها برای اینکه سریع باشن باید سنگین باشن ، وگرنه اگر تسلا وزنش اندازه ی مکلان بود ، نهایتا ۲۵۰ اسب قدرت داشت و بردش ۳۰۰ کیلومتر هم نبود
Silent
۹ مهر ۱۴۰۰بالا بری پایین بیای کار انجین های درون سوووز تماااام شد رفت!!!
امروز فرداس که با راه اندازی 2 گیگافکتوری برلین تگزاس هیولا رخ واقعی شو نشون خواهد داد.
حالا اینکه 20 تا اسب بیشتر یا کمتر وقتی 9 نفر تونستن سوار مکی و فراری شن و باز ماشین راه بره (1800 پوند وزن) صحبت می کنیم :)) طرف صندلی رو جوری از فیبر کربن ساخته نشه 1 ساعت بیشتر روووش نشست فراری لامبو مکلارن! بعد میگی در مورد وزن چیزی نگیم!
ٍEngland
۱۰ مهر ۱۴۰۰بالا بری پایین بیای وقتی مکلارن یا فراری پارک باشن و آخرین مدل تسلا هم باشه کسی به تسلا نگاهم نمیندازه در ضمن کسی بخاد 9 نفر سوار کنه میره مینی بوس میخره نه سوپراسپرت
در ضمن در مورد این صندلی ها دیگه جایی این صحبت ها نکنی!! چند بار نشستی پشت فراری لامبو مکلارن؟
❤Potus45❤
۱۰ مهر ۱۴۰۰برقی ها برای اینکه سریع باشن باید سنگین باشن ، وگرنه اگر تسلا وزنش اندازه ی مکلان بود ، نهایتا ۲۵۰ اسب قدرت داشت و بردش ۳۰۰ کیلومتر هم نبود
.
.
.
معلوم شد چقد فهم و سواد داری که چن روز پیش دربارش داستان میگفتی 🤣
ٍEngland
۱۰ مهر ۱۴۰۰دوست عزیز برای اینکه تمام قدرت از طریق چرخ ها به زمین وارد بشه یا همون داون فورس, وزن تا حد زیادی کمک میکنه… اگر بیش از حد خودرو سبک باشه به نسبت قدرتی که داره نمیتونه با تمام توان به حرکت در بیاد یا نیرو به زمین وارد کنه
تو خودرو های سبک مثل مکلارن بوسیله بال عقب این دانفورس توی سرعت های بالا که چسبندگی بیشتر نیاز هست جبران میشه و پشت خودرو که دیفرانسیل هم قرار داره به زمین میچسبونه و شتاب ثانویه کمکش میکنه. و همینطور هندلینگ بهتری ایجاد میکنه
پس میبینی تا حدودی دوستمون درست میگه این خودروهای برقی هم گشتاور آنی دارن و به شدت نیاز دارن که تا حدودی خودرو سنگین کنن هرچند باتری ها این زحمتو میکشن
حالا اگر کامنت من ناقصه یا اشتباه خوشحال میشم دوستای دیگه که اطلاعات بیشتری دارن تصحیح کنن
Reza Waffen SS
۹ مهر ۱۴۰۰احسنت
M.K karimi
۱۰ مهر ۱۴۰۰دقیقا جناب England 👌👌👌👌
دوست دارم یه آمار بگیرن به مردم بگن از اینایی که کنار خیابون پارکن ( لامبو ، فراری ، s plide یا بهتر !! )دوست داری سوار کدوم بشی ؟!بنظر جناب silent مردم و حتی ماشین باز ها هم کدوم رو انتخاب میکنن؟!؟!
😉
خیلی دوست دارم اون لحظه ای که چلنجر الکتریکی معرفی شد و اللخصوص نسخه مخصوص درگش ( مشابه دیمن ) دوستان silent فن به کجا فرار میکنن !!!! دوران سلطنت s plide هم خیلی طول نخواهد کشید….😉😉
یانکی
۹ مهر ۱۴۰۰چقدر گفتم مکلارن اگر میتونست رکورد دیمون رو بشکنه یک لحظه درنگ نمیکرد.تمام درگهای درگ تایمز با نمونه تیون شده بود و هیچ وقت هم نمیزاشت دیمون تو مسابقه تو حداکثر خودش باشه.تسلا سلطان درگ همه دیمون سلطان درگ بنزینی ها.هر چند اگر داج بخواد رکورد تسلا رو هم میزنه که بزودی خواهد زد.البته الانم نسخه هنسیش هست برا کشتن تسلا.و مرسی تسلا چیکار کردی تو.فکر کن صندلیها و موکتها و هر چی که میشه باز کرد رو باز کنی اونوقت میره برا تایم 8.
porsche
۱۰ مهر ۱۴۰۰وقتی از درگ تایمز مایه میزاری خندم میگیره
England
۱۱ مهر ۱۴۰۰مکلارن تونست و خیلی کارها کرد سه سال تمام رقیب خط مستقیم نداشت چندین بار اون تن لش رو شکست داد😂
یوسف
۹ مهر ۱۴۰۰مرگ درون سوز ها رو باید پذیرفت….
☹️
حسین دهمرد
۹ مهر ۱۴۰۰این درگهای مسخره چیو میخواد نشون بده؟ مهم تو خیابون و دنیای واقعیه. یه ماشینی که بهت اعتماد به نفس کل کل کردن بده. این صدم ثانیه ها اونجا به کار نمیاد.
امین
۹ مهر ۱۴۰۰کل کل شتاب به کار نمیاد پس😂 عجببببب😂 گردن نمیگیرم
حسین دهمرد
۹ مهر ۱۴۰۰کدوم اوسکولی با ماشین چند صد هزار دلاری کل کل میکنه؟ کدوم اوسکولی از ماشین چندصد هزار دلاری به صورت روزانه استفاده میکنه ؟ تو توهم زندگی میکنی. آمار بیشترین ماشینهایی که بخاطر سرعت بالا جریمه شدن تو همین پدال هست.
من از سوپر اسپورت ها خوشم میاد بخاطر استایلشون. وگرنه خیابون جای کل کل کردن با یه ماشین هفتصد اسبی نیست. یه فراری همون ابهتش تو خیابون کافیه نیاز به اثبات خودش نداره. مطمئن باش صاحبان این ماشینها هم انقدر خودشونو خز نمیکنن که با هرکسی کل بندازن.
اون فیلم سریع و خشن بود که راننده ی فراری با تویوتا کل مینداخت
از دنیای فیلم و پی اس بیا بیرون.
Silent
۹ مهر ۱۴۰۰اینا می خوان نشووون بدن کار دروون سوزها و گرونفروشا تمووووم شد رفت حالا از هر نوع ش
مازیار
۹ مهر ۱۴۰۰شما چون آمریکایی فن هستید و تولیدات خاص با قیمت بالا هم هیچوقت سنت اتومبیل سازان آمریکایی نبوده مرتب درحال تاکید بر گرون بودن اتومبیلهای رقیب هستید
اما گرون یا ارزون بودن یک کالا رو کاربرانی از سوی دیگر دنیا تعیین نمیکنن بلکه “خریدارانش” تعیین میکنن
و اتفاقا در این مورد بخصوص یعنی اتومبیلهای خاص هیچ نشونه ای از گرون بودن دیده نمیشه چون معمولا تمام تولیداتشون از قبل پیش خرید میشه و هرچی گرون تر باشه بیشتر خواهان داره
محمد امین
۹ مهر ۱۴۰۰اقا مازیار درکل صحبت کردن با بعضی از آدم ها منطق رو کور میکنه
من وقتی دیدم که کاربران نوشتن که تسلا پلد افسانه ای هست، کلا دیگه رد دادم
میتونم سال ها راجب کلمه ی افسانه صحبت کنم ، کلمه ی سنگینی هست ، اما در صد کیلومتری یه خودرو تسلا رد نمیشه
من مکلارن فن نیستم ، اما جنازه اش رو به مدل اس پلد ترجیح میدم
F F
۹ مهر ۱۴۰۰داداش تو خیابون هم همین اختلاف دارن ، میای پشت چراغ یدفه فاز بالا بر میداری که ماشین ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار یا ۱ میلیون دلاری سوار شدی ، بزار حال یارو رو بگیرم ، که یهو یه ماشین ۱۰۰ هزاری میزنه لهت میکنه
Mf1
۹ مهر ۱۴۰۰اگه مسیر خیلی طولانی بود مکلارن برنده میشد ولی بازهم عملکرد تسلارستا عالی بود