مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور دوم، قسمت شانزدهم، دومین دوئل از گروه کراساوورهای متوسط لوکس
نتایج دوئل قبلی مرسدس بنز GLE و فولکسواگن توآرگ
مجموع آراء: ۱۳۱۵
آراء مرسدس بنز GLE: 465
آراء فولکسواگن توآرگ: ۸۵۰
پیروز دوئل: فولکسواگن توآرگ با کسب ۶۴ درصد از کل آراء
فولکسواگن توآرگ | مرسدس بنز GLE |
فولکسواگن توآرگ | |
تسلا مدل X | پورشه کاین |
؟ | |
رنجروور اسپرت | بامو X5 |
؟ | |
رنجروور ولار | کادیلاک XT5 |
؟ |
پورشه کاین
تاریخ معرفی: آگوست ۲۰۱۷
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: MLB گروه فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۳.۹ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱۱,۹۳۳ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۷,۶۸۶ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱۳,۲۰۳ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۵,۲۷۵ دستگاه
تسلا مدل X
تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۱۵
نسل کنونی: اول
پلتفرم: –
امتیاز از کاربایر: ۳.۷ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱۱,۸۸۷ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۵,۲۳۸ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۲۱,۳۱۵ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۹,۴۲۵ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
پورشه کاین توربو | تسلا مدل X P100D | |
پیشرانه | ۴ لیتری V8 | دو عدد الکتریکی |
تنفس | بایتوربو | – |
قدرت | ۵۵۰ اسب بخار | ۵۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۷۰ نیوتن متر | ۹۶۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | تک سرعته |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۷ ثانیه | ۳.۳ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۸۵ کیلومتر/ساعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۱.۸ لیتر (ترکیبی) | – |
تولید آلایندگی | ۲۷۰ گرم/کیلومتر | – |
ظرفیت باک/باطری | ۹۰ لیتر | ۱۰۰ کیلووات ساعت |
بُرد | – | ۵۴۰ کیلومتر |
وزن | ۲۱۷۵ کیلوگرم | ۲۵۳۷ کیلوگرم |
طول | ۴.۹۲ متر | ۵.۰۳ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۹ متر | ۲.۹۶ متر |
حجم صندوق بار | ۷۴۵ لیتر | ۵۶۵+۲۰۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۶ یا ۷ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۵۷,۲۲۰ پوند | ۶۷,۶۳۵ پوند |
قیمت پایه آمریکا | ۶۶,۷۵۰ دلار | ۸۰,۷۰۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۱۲۵,۶۵۰ دلار | ۱۱۶,۷۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10116661]
(Ali (Chevy nova
۳ مهر ۱۳۹۷تسلا
((Ali (Chevy nova
۳ مهر ۱۳۹۷حسن بزرگ تسلا اون هست که مثل پورشه ترددش تو کره جنوبى بخاطر الاىندگى محصولات دىزلش ممنوع نىست و کاملا بى الاىنده هست (( برعکس پورشه و زىر مجموعه هاى المانى دغل واگن))
hassani
۳ مهر ۱۳۹۷بقیه کشورا چی؟
یه مقدار این امریکایی باز بودنتونو کم کنین سوختیم
Reza
۳ مهر ۱۳۹۷دغل واگن
زیاد خودتو میگیری chevy جون
Hamid...Audi
۳ مهر ۱۳۹۷تتلوی پدال
Reza
۳ مهر ۱۳۹۷خخخخخخخخخ
کیان
۳ مهر ۱۳۹۷فقط تفاوت قیمت پایه و قیمت مدل بررسی !!!!!!!!!!!!
(Ali (Chevy nova
۳ مهر ۱۳۹۷تکنولوژىشون تفاوت قىمت پاىه رو توجىه مىکنه
تکنولوژى تسلا با پورشه زمىن تا اسمونه معلومه گرون تر هم هست تسلا
علی
۳ مهر ۱۳۹۷فکر کنم تنها مقاله ایی بود که نخونده و چشم بسته به پورشه رای دادم.درسته تسلا از تکنولوژیه جدید و خاصی استفاده میکنه ولی کیفیت ساخت و تجربه و اعتبار برند پورشه با اون صدا و طراحی زیبایی که داره و همچنین خدمات پس از فروش جهانی مطمئننا((( البته از نظر من))) که همیشه برای پورشه احترام قائلم مگر اینکه خلافش ثابت بشه ،که تا حالا نشده.
((( به قول خود آمریکاییها یک پورش همیشه پورشه حتی مدلهای قدیمی و کارکردش))).
با تچکر
Abbas lsx/ltx
۳ مهر ۱۳۹۷علی جان خوبه پیدات کردم.
داداش خبر نداری مدارک و سند کامارو چقدر میفروشن؟(برا الان نمیخوام)
راستی نظرت درمورد موتور 500 کادیلاک چیه؟گیر میاد؟ مخصوصا مدلای پایینش تا اوایل دهه70(خودم اطلاعاتی درموردش دارم.خواستم نظره شما هم بپرسم)
راستش یه فکرایی تو سرم هست.میخواستم قبلش نظره شما هم بپرسم
..::Majidio Lamborghini::..
۳ مهر ۱۳۹۷شما که میگی دغل واگن وشب تا صبح و صبح تا شب در مورد خودروسازان آلمانی حرف هایی که مفت ارزش ندارن ، بلغور میکنی …
تو تسلا هر لحظه امکان اینکه با راننده ی خودکارش ، سر از تو دیوار دربیاری یا اینکه در یک لحظه با یه جرقه تبدیل به گوشت سرخ کرده بشی ، وجود داره.
به نظر من حتی شرکت های تازه کاری مثل جنسیس هم صد پله به دُزدلا شرف دارن ، تسلا رو باید با استارت آپ های چینی و هندی مقایسه کرد !
هر چند همونا هم صداقت بیشتری از دزدلا دارن و اخبار خراب کاری هاشون رو لاپوشونی و ماست مالی نمیکنن ،
..::Majidio Lamborghini::..
۳ مهر ۱۳۹۷در ضمن آقای دهقان به نظرم قیمت ها رو اشتباه نوشتین
تسلا مدل X و پورشه کاین هر کدوم 3 تیپ اصلی دارن که قیمت هر کدومشون MSRP رو از سایت سازنده اینجا مینویسم
Porsche Cayenne Turbo AWD =
125/000 دلار
Porsche Cayenne AWD =
65/000 دلار
Porsche Cayenne S AWD =
82/000 دلار
اینم تسلا
75D AWD =
79/000 دلار
100D AWD =
96/000 دلار
P100D AWD =
150/000 دلار در حالی که شما نوشتین 116/000 دلار
..::Majidio Lamborghini::..
۳ مهر ۱۳۹۷ببخشید که پرحرفی میکنم … لینک سایت carbuzz که قیمت تسلا X P100D رو 140/000 دلار نوشته و پورشه کاین توربو رو 124 هزار دلار ، زیر همین کامنت براتون میذارم
..::Majidio Lamborghini::..
۳ مهر ۱۳۹۷https://carbuzz.com/cars/porsche/cayenne-turbo/trims
https://carbuzz.com/cars/tesla/model-x-p100d/trims
Reza
۳ مهر ۱۳۹۷گل گفتی Majidio lamborghini
DELL
۴ مهر ۱۳۹۷با استارتاپای هندی و چینی؟!پسر جون تو هشت سال تاسیسش تونسته نسل جدیدی از خودرو ها رو معرفی کنه ک همین پورشه تون داره دست و پا میزنه که تو اون سبک پیشتاز شه.سریعترین شاسی تو صفر تا صد.سریعترین ماشین تو صفر تا صد.تستای امنیتیشم که کسی به گردشم نمیرسه.قصد ندارم بین این و پورشه قضاوت کنم ولی این حرفات راجب تسلا فقط از سر تعصبه.تسلا هر چقدر با خودرانش که حالا حالا ها مونده مثلشو بسازن ،ادم کشته،حداقل همونقدر جون ادم نجات داده
UNAS
۳ مهر ۱۳۹۷فقط چون امریکاییه
یعنی ما مردم حق مون همینیه که هست …
نوید جهرمی
۸ مهر ۱۳۹۷اگه پورشه برقی بیاد چی؟ باز تسلا؟
Mohammad
۳ مهر ۱۳۹۷با اینکه ایرانی ها پورشه دوس دارن چون از همون بچگی الگانس و المان رو دوس داشتن 😁
باید عرض کنم تسلا خیلی بهتره
ولی خب اینجا ایران است
تازه هزینه ساخت متور برقی خیلی بیشتر از بنزینی هست چون پژوهش و تحقیق زیادی میخواد هزینش میره بالا ولی بازم از المانی های گرون فروش ارزون تر دراومده
جالبه فروشش هم بیشتر بوده 😁😁😁
(Ali (Chevy nova
۳ مهر ۱۳۹۷علاقه بعضى از اىرانى ها به پورشه براى خاطراتشون با فولکس غورباقه اى هست چون پورشه و اون بىتل غورباقه عىنه هم هستن
mahdy
۳ مهر ۱۳۹۷علی واقعا برات متاسفم
911عین بیتله ؟
گیرم عین بیتل باشه بیتل کم ماشینی نیست
حسنی
۳ مهر ۱۳۹۷بارها میخواستم جوابتونو بدم ولی گفتم ولش کن
ولی با این کامنت و کامنتای قبلیتون فهمیدم چقدر تخصص و سواد دارین
ادمی که بیتل رو با ۹۱۱ مقایسه میکنه چه میدونه ماشین چیه اصلا
مانی
۳ مهر ۱۳۹۷آخه داداش گلم شما طرفدار ماشینهای آمریکاای هستی
ولی آلمان ماشینهای بهتری تولید میکنه
این دلیل نمیشه که شما از ماشینهای آلمانی متنفر باشی
مثل این میمونه چون من طرفدار بایرن مونیخ هستم پس از بارسلونا باید متنفر باشم
آخه این چه منطقیه
M!W
۴ مهر ۱۳۹۷کی گفته طرفدار ماشینای آمریکایی از آلمانی متنفره؟اتفاقا من خیلی تو پدال بخش کامنتا رو میخونمو دوس دارم اکثرا میبینم با تعصبه خیلی خاصی طرفدارای آلمانی درباره ی آمریکایی ها با تنفر حرف میزنن.هرکسی ی چیزیو دوس داره حالا یکی از اینا بهتر از اون یکیه.
شخصا ماشینی مث فورد اج داشتم و شخصا مدتی رو با پورش کاین گزروندم آمریکایی ن تنها بهتره بلکه استهلاکه کمتری هم داره(نظر و تجربه شخصی)
اگ قراره کامنت بزاریم بهتره نظر شخصیمون باشه تا فحاشی و تعصب!!!
احمدرضا
۴ مهر ۱۳۹۷آقای علی عزیز این مسئله ربطی به ایرانیا نداره
پورشه یک برند خودروسازیه مطرحه و درجهان کلی طرفدار داره اینطور تعصب داشتن هیچ جای دنیا حتی توی آمریکا هم به درد نمیخوره
Arman
۳ مهر ۱۳۹۷احتمالا کارشناس های کار اند درایور و کاربایر هم از بچه های ایرانن و از بچگی الگانس دوست داشتن که اینقدر به پورش نمره بالاتری دادن :))
اوج ماست مالی واس رای بیشتر پورشه :))
فروش هم که تو اروپا بیشتر بوده کاین
اما دلیلش اینه که کسی که میخواد بنزینی بخره تو این کلاس،حداقل شش تا گزینه دیگه هم جلو روشه مثل ایکس فایو و رنجروور و غیره اما کسی که میخواد الکتریکی بخره فقط همین تسلا رو داره و همینو میخره واس همین دیگه مشتری ها تقسیم نمیشن!
Elmiraj
۳ مهر ۱۳۹۷Arman@
میگی رقیبی برای تسلا تو این سگمنت وجود نداره پس حتما جگوار آی پیس این وسط کشکه!!!!!!
.
مطمئنم اگه این دوئل بین model x و آی پیس بود شما و دوستانتان می گفتین آی پیس هزار برابر از تسلا بهتره …..!!!! در حالی که تو هیچ مقایسه ای به گرد پای model x نرسید …
بهزاد
۳ مهر ۱۳۹۷دنبال یه جمله میگشتم که نمای جلو تسلا رو توصیف کنم….. یه جوریه اصن…..
حسین
۳ مهر ۱۳۹۷هنوز این بنزنی را بیشتر دوس دارم ولی صد در صد تسلا از پورشه سر تره
Mohammad
۳ مهر ۱۳۹۷یه نقطه یادم رفت اگه میبینید مدل های پایه قیمت پورشه کمتر به خاطر اینکه که خیلی چیز ها در پورشه اپشن حساب میشه اگه ماشین مدل پایه بخری چیز زیادی گیرت نمیاد اگه تمام اپشن هارو سفارش بدی باید پول دوتا ماشین رو بدی 😁😁😁
..::Majidio Lamborghini::..
۳ مهر ۱۳۹۷اومدی به تقلید از من بحث آپشن و اینا رو مطرح کنی در حالی که نمیدونی وقتی من حرف از آپشن و قیمت تمام شده ی خودرو میزنم قبلش رفتم تمام کاتالوگ و لیست آپشن ها و امکانات ماشین رو دانلود و زیر و رو کردم ، نه اینکه بیام از پیش خودم یه حرف مفتی بزنم
پورشه کاین در بالاترین تیپش ( مشخصاتش در جدول آمده) که مدل توربو هست 124/000 دلار قیمت داره و تسلاX در بالاترین مدلش ( که اینجا آقای دهقان مشخصاتش رو در جدول آوردن ) 140/000 دلار قیمتشه. وقتی ماشینی رو در بالاترین تیپ سفارش میدی بخش زیادی از لیست آپشن ها رو هم باهاش خریدی. بحث آپشن و اینا مال مدل های پایه ی یک ماشینه ، نه گرون ترین مدل ها پسر جان ???
با وجود 16 هزار دلاری که پورشه کاین توربو از تسلا مدل X P100D ارزون تره ، تقریبا تمام امکاناتی که در تسلا استاندارد هستن ، در پورشه هم از پیش روی ماشین نصب شدن و در لیست آپشن ها قرار نمیگیرن
پورشه در تیپ های فول محصولاتش (مثل همین کاین توربو) امکاناتی رو به عنوان آپشن قرار میده که شرکتی مثل تسلا به عقلش هم نمیرسه که چنین آپشن هایی رو میشه رو ماشین گذاشت ! مثلاً دو تا از آپشن های پورشه کاین توربو سیستم مادون قرمز و دید در شب ، و همچینن سیستم فرمان پذیری هر چهارچرخ هستن که هیچ کدوم نه بر روی تسلا نصبن و نه قابل سفارش هستن ! ????
سیستم دید در شب رو تا جایی که من میدونم و مطمئن نیستم ، فقط BMW سری 7 داره ، به دلیل کاربرد جنگی و دوگانه ای که این سیتم داره تمام سری 7 هایی که وارد کشورمون میشن بدون سیستم دید در شب هستن.
مرصاد
۳ مهر ۱۳۹۷یکی از سخت ترین انتخاب ها بود برام
ولی با تمام عشقی که به پورشه دارم ، تسلا رو انتخاب میکنم
بررسی هایی که تو یوتیوب دیدم ازش ، منو شوکه کرد
حمیدرضا
۳ مهر ۱۳۹۷با این که پورشه حتی از نظر مسافتی که طی میکنه انهم با یک باک ببشتر از تسلا برد داره و در همه چیز به جز شتاب اولیه برتر هست ولی من اینده و تسلا رو انتخاب می کنم
امیر
۳ مهر ۱۳۹۷تسلا مدل X واقعا فوق العادست اما خیلی هم سنگینه و چابکی کاین رو نداره.با این حال من تسلا رو انتخاب می کنم همین که اینقدر مدل های S و X در جهان پیشرو و نوآور هستن ارزش بسیار زیادی داره…
Mohammad
۳ مهر ۱۳۹۷همین مدل تسلا که میگین سنگین خیلی از ماشین های اسپورت گرون رو زمین گیر کرده خبر ندارید
مانی
۳ مهر ۱۳۹۷اون مال زمانیه که باطری ۱۰۰% شارژ البته فقط تو خط مستقیم
در ضمن واسه ما ایرانیها بنزینی از برقی ارزونتر در میاد
اینجا جایگاه شارژ نداریم برق خونگی هم تصاعدی قیمت میخوره
و با این کیفیت ضعیف برق خونگی(تو فصل گرم سال نهایتان ۱۰ آمپر بتونی بکشی)زمان شارژ خیلی زیاد میشه
saeed
۳ مهر ۱۳۹۷مقایسه یه ماشین بنزینی با یه ماشین الکتریکی یه مقایسه عجیب غریبه.
شاید آینده متعلق به ماشینهای الکتریکی باشه اما بعید میدونم حداقل تو این سایت تسلا با تمام مزایایی که داره بتونه رقابت کنه با لوکس سازهای آلمانی به خصوص پورشه .
Mohammad
۳ مهر ۱۳۹۷ماشین الکتریکی دیگه ای میشناسید بتونه با تسلا رقابت بکنه همین جوری هم با قدرت برق بنزین رو شکست داده . شرکت تسلا چند قدم که چه عرض کنم کیلومتر ها از کمپانی های بنزینی جلوتره
saeed
۳ مهر ۱۳۹۷نگرفتی من چی میگم.من نگفتم کدوم بهتره .گفتم تو این سایت…علتشم اینه اکثر کساییکه میان اینجا چون عشق ماشینن ، فارغ از برند و کشور سازنده عشق موتورهای درون سوز هستن تا جاییکه حتی مثلا تو بنزینیها هم موتور تنفس طبیعیو به توربو ترجیح میدن و خیلی با الکتریکی ها حال نمیکنن واسه همین گفتم تو این سایت نمیتونه رقابت کنه دوست عزیز.
saeed
۳ مهر ۱۳۹۷بعد هم شکی نیست کمپانی تسلا کارش درسته و یجورایی پیشرو هست تو کاری که آینده متعلق به اونه .اما این که گفتم مقایسه این 2 تا درست نیست یه دلیلش اینه حتی مقایسه فروش این 2 تا هم درست نیست چون پورشه بعنوان یه ماشین درون سوز یکی از دهها ماشین این کلاس هست و کلی رقیب داره مثل بنز ، بی ام و ،رنجروور ، کادیلاک ، آئودی ، لکسوس …. و همینقدر فروشش هم نشون دهنده قدرتشه .در حالیکه به قول خودتون تو ماشینهای الکتریکی، تسلا تو این کلاس تقریبا بی رقیبه و عملا یجورایی تنها انتخاب طرفدارانه الکتریکیه پس به نظرم اساسا مقایسه این 2 تا حتی تو فروش هم درست نیست.
Arman
۳ مهر ۱۳۹۷سلطان تعصب محمد نویگیتور :))) اقا تسلا عالی بقیه لگن! خوبه؟ راستی نسبتی داری با Ali cheavy؟ :)))
Mohammad
۳ مهر ۱۳۹۷تعصب چرا امار فروش . اینده همه چی مشخصه اینکه تسلا بهتره هیچ کس نمیتونه منکرش بشه ولی ببین پورشه بیشتر رای اورده چون ایرانی ها از جمله شما متعصبین به برند های خاص
Arman
۳ مهر ۱۳۹۷احتمالا کارشناس های کار اند درایور و کاربایر هم ایرانی هستن و متعصب که نمره کاین رو بیشتر دادن :))) فروششون که خیلی نزدیکه با توجه به اینکه کاین بنزینی و رقیب زیاد داره ولی تسلا برقی و رقیب خاصی نداره هرکی برقی بخواد بخره اینو میخره!
راستی تو دوئل سری پنج و تسلا که فروش بیمر تو خود امریکا دو برابر تسلا بود کجا بودی؟ :))) حالا اینکه فروشش تو اروپا هفت برابر تسلا بود هم کار ندارم :)))) سخته که تو همه نمرات و دوئل ها امریکایی ها باختن نه؟ :)))
Mohammad
۳ مهر ۱۳۹۷اگه قرار باشه امریکایی ها و المانی هارو در فروش مقایسه کنیم نه فقط سری پنج و سه . فروش سری اف فورد برابری میکنه با کل فروش محسولات بی ام و
ولی مسئله این نیست مسئله اینه که اینجا کدوم بهتره بی شک تسلا مردم هم با خریدشون نشون دادن . حالا یه مجله چی گفته مهم نیست . وقتی جرمی کلاکسون برای اولین بار تو اروپا سوار موستانگ شد گفت ( من همیشه موستانگ رو یه ماشین مزرخرف میدونستم ولی مردم انقدر تو این چند روزه که من سوارش شدم ازش عکس گرفتن که از خود من عکس نگرفتن ) خیلی ها خیلی چیز ها میگن ولی مهم اینه مردم چی فکر میکنن همین الان هم ۳۰ تا کامنت میگه تسلا بهتره ولی مردم ما انقدر تنبل هستن که حتی مقاله رو نخونده به پورشه رای میدن ?
Arman
۳ مهر ۱۳۹۷عزیزم سری اف کلا ۸۰۰ هزارتا فروخت ولی بی ام دبلیو ۲ میلیون و صد هزار تا فروخت سال ۲۰۱۷ :))) داری اشتباه میزنی
درضمن کلا فورد رو با برند لوکسی مثل بیمر مقایسه نکن رقیب فورد جیلی و تویوتا و کیا هست نه برندهای لوکس ساز :))
تو که سوار هیچکدوم نشدی پس نمیتونی بگی کدوم بهتره ولی اون کار اند درایور و کاربایر که کل دنیا قبولشون دارن سوار شدن و نمره کاین بالاتر شد و هیچ جوره نمیتونی ردش کنی :)))
اینکه مردم چی فکر میکنن رو توی رای های دوئل میتونی ببینی :)) و همچنین درصد قابلیت اعتماد امریکا در سال ۲۰۱۷ رتبه فورد ۱۷ بود تو خود امریکا :))))) تسلا که تو تمام موارد از رقبا شکست خورد و حذف شد:))
راستی مرسی که گفتی جرمی هم نظرش اینه که فورد موستانگ مزخرفه ،نمیدونستم من :)) تاپ گیر هم اینو گفت :)))
راستی چرا کوروت تو درگ موتور ترند گند زد :)))))))))
Elmiraj
۳ مهر ۱۳۹۷بدون شک و تردید Tesla Model X ::::
.
قدرت و شتاب بهتر ، آفرود بهتر ، آلایندگی صفر ، سکوت وصف نشدنی کابین ، قیافه بهتر (نظر شخصی) ، استهلاک و هزینه نگهداری کمتر و ظرفیت مسافر بری بیشتر …..
.
.
جدا از همه اینها آمار فروش دو ماشین هست ، تسلا تو آمریکا که هیچه چیزی نمونده تو اروپا هم پورشه رو شکست بده …..!!!!!
(Ali (Chevy nova
۳ مهر ۱۳۹۷دقىقا
تسلا بر عکس پورشه الاىندگىش صفره
از همه مهم تر مثل همىشه که گفتم بخاطر الاىندگى تو کره جنوبى هم منع تردد نشده مثل پورشه
(( پورشه. بنز. ائودى. بى ام و بخاطر الاىندگى محصولات دىزلشون تو کره جنوبى و سوىىس منع تردد شدن و پدال ماه پىش مطلبش رو گذاشت))
فروشش هم که مشخصه
تسلا برند تازه تاسىس تو اروپا تونسته خىلى خىلى خوب فروش داشته باشه
حسنی
۳ مهر ۱۳۹۷استاد کی گفته صفره؟
تو همون اروپا دارن رو روشهای تولید باطری و خط تولید بدونه الایندگی کار میکنن چون روشای الان اونقدر اللایندگی دارن که تنها و تنها تو مرحله اخر این الایندگی دیده نمیشه
همون باطری با روش امروزی الودگیش بیشتر از سوختن بنزین یا دیزل تو ماشین احتراقیه
تو همون تسلام بری میگن تسلا الایندگی مستقیم نداره مثلا هوا یه شهر الوده نمیشه
بعد شما میگی صفره؟
تازه اروپا و امریکا و اکثر کشورای غرب محور دارن روشهاشون رو برا تولید باطری و تولید ماشین تغییر میدن تا به zero emission برسن
شرط میبندم تسلا یه برند المانی بودش و پورشه یه برند امریکایی شما صد در صد به پورشه رای میدادین
یکی میگف جهان سوم همینه اگه تو گذشته یه چیزی داشته بودن به همون تا اخر عمرشون نگاه میکنن
حالا یه سری ماشین امریکایی مونتاژ میشد مردم با پیکان مقایسه کردن گفتن امریکایی خوبه
یه زمان المانی وارد شدش مردم با پیکان مقایسه کردن گفتن المانی خوبه
یه زمانی تویوتا وارد شد مردم با پیکان مقایسه کردن گفتن خوبه
یه زمانی کره ایی وارد شدش با پراید مقایسه کردن گفتن کره ایی خوبه
همشونم بدونه هیچ تغییری تو افکار و اعتقادشون رو همون خط موندن. انگار که دنیا همینه
جهان سوم همینه دیگه
بیشتر از این ازش توقعی نمیشه داشت
Elmiraj
۴ مهر ۱۳۹۷حسنی @
دوست گرامی روش تولید کجا و محصول تولید شده کجا …..!!!!!
.
این جور که شما میگین آلایندگی کارخانه های تولید باتری از پالایشگاه های نفتی که آب دریا ها و جَو زمین را نابود کرده اند ، در حالی که بنزین هم یکی از فرآورده هاشونه بیشتره!!!!!!!!؟؟؟؟؟
.
ما اینجا داریم در مورد دو تا ماشین صحبت میکنیم که یکیش درونسوزه با بنزین کار میکنه و در هر کیلومتری که طی میکنه ۲۷۰ گرم CO2 وارد جَو میکنه در مقابل ماشینی رو داریم که انرژی الکتریکی رو بدون هیچ گونه آلایندگی صوتی و جَوی به انرژی چرخشی تبدیل میکنه و همان گونه که گفتیم آلایندگیش صفره .
جدا از این اصلا شما تا حالا ماشین الکتریکی دیدین که اگزوز داشته باشه ؟؟؟
.
.
.
در مورد این تعصبات هم بگم که شرط می بندم که اگر این دوئل بین جگوار آی پیس و تسلا مدل ایکس بود شماها کورکورانه به جگوار آی پیس رأی می دادین !!!
Arman
۳ مهر ۱۳۹۷Elmiraj
نظرت راجع به نمرات کار اند درایور و کاربایر چیه؟ :))
نمراتشون کل کامنتتو برد زیر سوال بخصوص سه خط اول :))
Elmiraj
۳ مهر ۱۳۹۷Arman@
ولی اگه آمار فروش رو نگاه کنی مردم اروپا و آمریکا ویژگی هایی که من گفتم رو در نظر گرفتن نه امتیاز car & drive
Arman
۳ مهر ۱۳۹۷ویژگی ها رو کسایی که سوار میشن و تست میکنن میگن ( کار اند درایور) نه اونی که تو عکس میبینه :)))
فروش هم گفتم که کسی که میخواد بنزینی بخره چند گزینه جلو روشه که یکیش کاین هست ولی کسی که میخواد برقی بخره همین تسلا رو داره فقط واس همین اینطور تغییر میکنه امار فروش :)))
دانیال روشنی
۳ مهر ۱۳۹۷تسلا ماشین آینده هست که امروز میشه سوار شد . با وجود وزن زیاد ، صفر تا صد بهتری داره و بعد مسافتی که طی میکنه قابل تحسینه . تسلا نماد خودرو های آیندست و خودرو ساز های بزرگ رو مجبور کرده به سمتش حرکت کنن .
هرچند توی این سایت رای نمیاره ،اما رای من تسلا هست
(Ali (Chevy nova
۳ مهر ۱۳۹۷راى اوردن تو پدال هىىىچ تاثىرى تو فروش و موفقىت تسلا نداره
واقعىت دنىا مهمه که خوب تسلا ثابت شدست و فروشش نشون دهنده خىلى چىزهاست
دوئل هاى پدال رو جدى نگىرىد چون فقط برا سرگرمى هس
Arman
۳ مهر ۱۳۹۷علی جون ظاهرا هنوز از شکست های امریکایی ها بخصوص کادیلاک مقابل سری سه ناراحتی و همه رو ریپلای میکنی :))) فروش همون سری سه تو امریکا سه برابر ATC بود :))) اذیت نکن خودتو :))
Cadillac
۳ مهر ۱۳۹۷خب راست میگه دیگه
ما رو بارار خودمون هیچ انتخاب آزادانه ای نداریم بعد میخوای با نظرات ما فروشش کمتر بشه؟
واقعا تسلا تو سگمت برقیا رقیب ندارد
Arman
۳ مهر ۱۳۹۷مگه تو سگمنت برقی ها رقیب خاصی هم هست جز تسلا؟؟ :)))
فروش کمتر و بیشتر به ما ربطی نداره اینجا نظر سنجی هست،تو دوئل سری سه و کادیلاک که فروش بیمر سه برابر رقیب کادیلاکش بود همین گفت فروش اهمیتی نداره تو کیفیت :))))
Arman
۳ مهر ۱۳۹۷قطعا کاین رو انتخاب میکنم،کلاس و طراحی بیرونی و داخلی فوق العاده،فنی بسیار خوب و مهمتر از همه لذت بنزینی کجا و برقی کجا!! تخت گاز با بنزینی و غرشش کجا و برقی کجا! بعضی ها( امریکا فن ها) میگن تسلا چون که ماشین آینده هست(که اینم الکیه)! شما تو حال هستین پس متناسب با حال باید انتخاب کرد
جدا از همه این ها نمرات کار اند درایور و کاربایر خودش گویای همه چیز هست،بالاخره اونا سوار شدن تست کردن :))
ahmad
۳ مهر ۱۳۹۷جالبه که اکثر کامنت ها گفته شده به تسلا رای میدن.ولی پورشه کاین جلوتره تو نظر سنجی.
..::Majidio Lamborghini::..
۳ مهر ۱۳۹۷سه چهارم اون کامنت ها مال 2 نفره که یه سری استدلال مزخرف و آب-دوغ-خیاری رو بار ها تکرار میکنن تا شاید به خاطر تکرار بیش از حد ، اعتبار پیدا کنه
نوید جهرمی
۸ مهر ۱۳۹۷اکثر کسایی که به پورشه رأی دادن حوصله کل کل نداشتن.
Cadillac
۳ مهر ۱۳۹۷اینجا دو گزینه کاملا متفاوت مطرحه
اگه بنا به برقی بودن باشه هیچ ماشینی به گرد تسلا نمیرسه حتی از نظر ایمنی
ولی خب اگه بخوام بنزینی بخرم بحثش یه چیز دیگه س با نظرم هردو عالین
Elmiraj
۳ مهر ۱۳۹۷راستی دوستان لیموزین جدید« Beast 2 » دونالد ترامپ هم بی سر و صدا رونمایی شده و ترامپ برای اولین بار فاصله بین فرودگاه تا مقر سازمان ملل با لیموزین جدیدش طی کرده .
.
.
یک طراحی کاملا جدید با تلفیقی از اسکالید و CT6 و یک دنیا ابهت …..
aston martin
۳ مهر ۱۳۹۷سرین هم تسلا گرفته جدیدا :))
امیر
۳ مهر ۱۳۹۷پس فاتحه ی تسلا رو باید خوند???
sina7
۳ مهر ۱۳۹۷یه استارت اپ رو هیچوقت با کارخونه ای که امتحانشو سال هاست پس داده مقایسه نکنید!!
تسلا حالا حالاها کار داره تا به اون اعتمادی که به برند پورشه و امثال پورشه هست دست پیدا کنه
نمیشه با 3-4 تا ماشین برقی که حالا قبول دارم پرفورمنس خوبی دارن بگیم تسلا فوق العادس و این حرفا
hassani
۳ مهر ۱۳۹۷هزار هزار درصد پورش کاین
چرا؟
چون فلسفه ی تسلا برا کشورای اروپاییه طرف میتونه برقشو از منابع غیر فسیلی انتخاب کنه نه اینجا که چه بخوایی چه نخواییی برق با سوختن گاز و نفت تولید میشه
Divergence
۳ مهر ۱۳۹۷ابهت و زیبایی پورشه غیرقابل انگار است ، با این که من طرفدار دو آتشۀ ماشین ها برقی هستم ، ولی در این دوئل به پورشه رای میدم. دلیلش هم اینه که تسلا رو نمیشه همه جای دنیا استفاده کرد.برای مثال فرض کنید که تو ایران یک نفر تسلا داره ، با توجه به ظرفیت 100 کیلووات ساعتی باتری های تسلا ، من از روی تعرفه های قبض برق حساب کردم که اگر در ماه 7 بار تسلا رو شارژ کنیم ، چیزی در حدود 800 هزار تومن فقط پول برق واسه شارژ تسلا باید بدیم ، البته تعرفه ها شهرستان به شهرستان فرق داره. نکته دیگر این که با برق خونه باید حداقل 9 تا 10 ساعت صبر کنیم تا تسلا شارژ بشه. به امید روزی که زیر ساخت های شارژ سریع در همه جای دنیا وجود داشته باشه و برد حرکتی ماشین های برقی به 1000 کیلومتر برسه.
emad1990
۳ مهر ۱۳۹۷چه عجب!!!پورشه حذف نشد
aboulfazl_golestanifard
۱۴ خرداد ۱۴۰۱هر جور حساب کنید پورشه خیلی بیشتر به اصول پاینبد بوده