هماکنون میدانیم که تسلا به دنبال کاهش جلب توجهات به پورشه تایکان جدید بوده و اعلام کرده به دنبال ثبت رکورد جدیدی در پیست مشهور نوربرگ رینگ است.
همچنین موضوع دیگر به آمادهسازی خودروی رکوردشکن مربوط میشود و ایلان ماسک هم گفته که تسلا باید اقدام به بررسی و تنظیم مدل S از نظر ایمنی بکند تا در پیست نوربرگ رینگ مشکلی وجود نداشته باشد.
اما این بار نمیخواهیم دربارهی رکورد نوربرگ رینگ صحبت کنیم بلکه اصل خبر به این بازمیگردد که ماسک در توئیتر خود خبر از رکوردشکنی مدل S در پیست لاگونا سکا داده است. از آنجایی که هیچ رکوردی برای خودروهای الکتریکی چهار درب در این پیست گزارش نشده بنابراین ما حدس میزنیم که رکورد تسلا مدل S به خودروهای چهار درب مربوط باشد.
به عنوان یک خودروی استاندارد تولیدی، با حداقل تغییرات، رکورد تسلا مدل S با زمان ۱ دقیقه و ۳۶.۵۵ ثانیه از زمان ۱ دقیقه و ۳۷.۵۴ ثانیهای به دست آمده توسط جگوار XE SV پروجکت ۸ هم سریعتر بوده است. قبل از جگوار هم کادیلاک CTS-V با زمان ۱ دقیقه و ۳۸.۵۲ ثانیهای رکورددار این پیست مشهور کالیفرنیایی بوده است.
تسلا مدل ۳ هم قبلا در لاگونا سکا زمان ۱:۳۷.۵ را ثبت کرده بود. با این حال کار اند درایور این سوال را مطرح کرده که آیا یک مدل استاندارد است که به طور معمول از خط تولید خارج شده یا اینکه تغییراتی در آن صورت گرفته است؟ حتی اگر تایرها یا سیستم تعلیق یا قطعات آئرودینامیکی و یا سطح تجهیزات یک خودرو با نسخه تولید انبوه آن متفاوت باشد، نمیتوان ادعایی در مورد رکورد آن به عنوان خودروی تولیدی مطرح نمود.
[دانلود ویدئو]
ali (chevy nova)
۲۲ شهریور ۱۳۹۸ای ولا تسلا
Amir.ferrari
۲۲ شهریور ۱۳۹۸مستر ماسک فهمید نمیتونه تو نوربرگ رینگ به اندازه پورشه سریع باشه رفته لاگوناسکا،تو این چند سالی که داره خودرو تولید میکنه به اندازه هفته گذشته که تایکان معرفی شده فشار روش نبوده،بارها گفتم عمده موفقیت تسلا به این دلیل بوده که هنوز اروپایی ها رقیب جدی براش تدارک ندیدن،الان میبینیم پورشه فقط یه محصول الکتریکی ساخته ولی با این حال تسلایی که سالهاست ادعای این کارو داره رو برده زیر سوال…
Ali.usa
۲۲ شهریور ۱۳۹۸داداش پوشه تمام توانشرگزاشته بازم به ماشینی که شیش سال پیش تسلا ساخته نمیرسه چرا باید فشار روش باشه دو مدل دیگه معرفی کنه نه پورشه کل اروپا نمیتونن بش برسن
مانی
۲۳ شهریور ۱۳۹۸لاگونا سکا یه پیست ۱:۳۰ دقیقهای هست اما نورنبرگرینگ ۷ دقیقه ای
ماشینی مثل تسلا که تو فشار داغ میکنه تحمل همون ۱:۳۰ رو داره
نمیتونه تو نورنبرگرینگ رکورد بزنه مگر اینکه اصلاح بشه
Behrouz. anzali
۲۲ شهریور ۱۳۹۸بیاد تو نوربرگ رینگ تایم بزنه خوبه با ماشینهای دیگه مقایسه میشه که کدوموشون سریعترن
Behrouz. anzali
۲۲ شهریور ۱۳۹۸متوجه صدای تسلا شدین؟ مثل صدای مسابقات فرمول eهست . ولی تونسخه تولیدی این صدا نیست؟؟؟؟ کسی میتونه بهم توضیح بده این صدای چیه که ماشینهای فرمول eتولید میکنن؟؟؟؟ ممنون میشم
حسن
۲۲ شهریور ۱۳۹۸قابل توجه پدال و دوستان
بهع این میگن یک بوم و دو هوا یاد بوگاتی افتادم
ایا یک مدل استاندارد است که به طور معمول از خط تولید خارج شده یا اینکه تغییراتی در آن صورت گرفته است؟ حتی اگر تایرها یا سیستم تعلیق یا قطعات آئرودینامیکی و یا سطح تجهیزات یک خودرو با نسخه تولید انبوه آن متفاوت باشد، نمیتوان ادعایی در مورد رکورد آن به عنوان خودروی تولیدی مطرح نمود.
MAHDI
۲۲ شهریور ۱۳۹۸خداوکیلی هیچ لذتی در خودروی برقی نیست.وقتی همچین کلیپی رو ازیه خودروی بنزینی آدم میبینه لذت میبره اما خودروی برقی چیه آخه!!!!
یعنی دیدن یه فورد فیستا که داره پیست رد و دور میزنه لذتش چندین برابر این ماشین بود.انگار بازی ویدئویی هستش اونم نه مدل جذابش با صدایی که آدم رو کلا زده میکنه!!!!!
MAHDI
۲۲ شهریور ۱۳۹۸اما بازم زمان گیری پورشه تایکان خیلی بهتر بود.حداقل این صدای عذاب آور تسلا رو نداشت!!!!!
چندباره دارم کلیپ های خودروهای برقی رو گوش میدم اما انصافا صدای تسلاS یه جوریه که خیلی حس بدی به آدم میده!!!!!
یعنی همه تسلاها همچین صدایی میدن در زمان سرعت گرفتن؟؟؟؟ اگه همه اینطورن که من بیشتر ازشون بدم میاد دیگه
JDM
۲۲ شهریور ۱۳۹۸داداش شما زیره پست تسلا بگو حالم از الکتریکی به هم میخوره
زیره پست تایکان و بی ام و بگو خوبه اگر هر کمپانی ای چندتا محصول الکتریکی داشته باشه
کی به کیه
همین صدا تسلا هم بهونه کن
ایلیا
۲۲ شهریور ۱۳۹۸احساس میکنم 80 درصد مخاطبین پدال بیشتر از اینکه به دنیای خودرو علاقه داشته باشن از خودروها متنفرن!
بطور اتفاقی ی پست روزانه از پدال رو باز کنید میبینید که اکثر کاربرا دارن اون خودرو مورد بحث رو تخریب میکنن.
متاسفانه سایت شده جایی برای یعده… که میخوان وقت بیکاریشون رو با جر و بحث با دیگران بگذرونن.
تا دیروز میگفتید اسم تسلا رو کنار پورشه نبرید، میگفتید که پورشه خدای مهندسیه که صد سال توی موتور اسپورت سابقه داره، میگفتید تسلا فقط ی آرمیچرسازه برای که به رکوردهای پورشه نزدیک هم نمیشه!
توی یه کامنت به اندازه ای از لفظ “پیشرانه” و “توسعه” برای پورشه استفاده میکردید که آدم جرات نمی کرد توی اون صفحه یه خط کامنت بذاره.
میگفتید تسلا فقط برای خط مستقیمه و حتی به رکورد پورشه نزدیک هم نمیتونه بشه.
حالا دیدید که حرفاتون اشتباهه، و خودرو چند سال پیش تسلای آرمیچرساز با نصف قیمت تونست به رکورد سلطان پیست نزدیک بشه(نمیگم رکورد زده).
الان دیگه تنها بهانتون اینه که فلان قطعه به تسلا اضافه شده یا با فلان لاستیک تایم زده!
هیچ چیز مطلق نیست اگه واقعا علاقه ای به این حوزه دارید بدون تنفر و پیش زمینه ی ذهنی اخبارش رو دنبال کنید و از پیشرفت تمام خودروسازها لذت ببرید.
Behrouz. anzali
۲۲ شهریور ۱۳۹۸شما خودت داری طرفدادی میکنی از یه برند ؟ طرفداران پدال حق دارن درباره خودروهای مورد علاقه شون نظر بدن.