یک زمانی همه از میزان سریع بودن خودروهای الکتریکی بسیار سورپرایز میشدند.
زمانی بود که ویدئوهای شتاب گیری سدان های تسلا مدل S در دست همهی ماشین بازها میچرخید اما آنهایی که دل در گروی نمونههای بنزینی حجیم داشتند از این موضوع خوشحال نبودند.
این روزها همهی ما میدانیم که خودروهای الکتریکی پرفورمنس در خط مستقیم عملکرد فوقالعادهای دارند اما حتی با دانستن همین موضوع هم دیدن میزان سریع بودن تسلا مدل ۳ جدید در خط مستقیم کاملاً احساسبرانگیز است.
از آنجایی که تحویل این خودرو به مشتریان شروع شده بنابراین برخی ویدئوها نشان میدهد که مدل ۳ به جنگ برخی سدان های اسپورت احتراق داخلی از جمله بامو M3 رفته است. این خودرو در مسابقههای یاد شده عملکرد بسیار خوبی داشته است.
این بار یک مدل ۳ پرفورمنس مسی رنگ در خط درگ حاضر شده و در طرف دیگر هم فورد موستانگ اصلاح شده قرار دارد. این خودرو رکورد قابلتوجه ۱۱.۷۵ ثانیه را در مسافت ۴۰۰ متر ثبت کرده است. در رکوردگیری بعدی هم زمان ۱۱.۷۲ به دست آمده است.
برای مقایسه بد نیست بدانید بامو M3 با قطعات M پرفورمنس رکورد ۴۰۰ متر ۱۲.۱ ثانیهای داشته اما برخی نمونههای کارخانهای هم رکوردی در بازه ۱۱ ثانیه ثبت کردهاند.
آن چیزی که باعث میشود مدل ۳ پرفورمنس اینگونه سریع باشد دو پیشرانهی الکتریکی است که نیرو را به چرخهای عقب میفرستد. این خودرو میتواند در حدود ۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و تمامی این کارها را در سکوت کامل و بدون هرگونه اسپین زدن چرخها انجام دهد.
اگرچه تسلا در خط مستقیم کاملاً سریع است اما ما هنوز هم ترجیح میدهیم یک M3 را برانیم. این خودرو نه تنها صدای جذابتری دارد بلکه ایجاد کمی اسپین در چرخها و داشتن لحظاتی هیجانانگیز در پشت فرمان باعث ایجاد تجربهی کاملاً خاصی میشود.
Mohammad
۸ مهر ۱۳۹۷شک ندارم چهار پنج سال دیگه میتونه رکورد تمام ماشین هایی که ادعای سرعت دارند رو بشکنه
پیشرفت یعنی این پیشرفت یعنی امریکا 😎💪
Moein
۸ مهر ۱۳۹۷دوست عزیز ماشینای تسلا خانوادگی هستن
به نظرت یه آمریکایی موقع خرید یه ماشین اسپورت حتی به تسلا فکر میکنه؟؟
مردم هیچوقت یه تسلا رو تو پیست درگ قبول ندارن.چون بهشون هیجانی نمیده
این که تسلا خیلی رو جنبه شتاب و سرعت مانور میده فقط یه تبلیغاته که پیش زمینه مثبتی از تسلا در ذهنت ایجاد کنه.وگرنه معیار های مهم تری برای یه خودروی خانوادگی وجود داره
Mohammad
۸ مهر ۱۳۹۷حالا چهار پنج سال دیگه که تسلا یه ماشین گرون قیمت سوپر اسپورت داد بیرون میفهمی چی میگم
Moein
۹ مهر ۱۳۹۷Mohammad
هیچکس نمیتونه منکر پیشرفت تسلا بشه
نکته اینه که کسی تسلا رو حتی اگه سوپر اسپورت هم تولید کنه به عنوان سوپر کار نمیشناسه.
به نظرم چیزی از ماشین سرت نمیشه
یا از اونایی هستی که تو دوئل های پدال فقط صفر تا صد ماشینا رو نگاه میکنی و بر اساس اون رای میدی
ماشین با یه عدد تعریف نمیشه
Mohammad
۹ مهر ۱۳۹۷اقای moein
جونم برات بگه مرسدس ون میسازه سوپر اسپورت هم میسازه
فورد وانت میسازه فورد جی تی هم میسازه
و کلی کمپانی دیگه مثل هوندا و غیره
این شمایی فکر میکنی شرکتی که از سدان خانوادگی شروع میکنه نمیتونه سوپراسپورت بسازه
Dell
۹ مهر ۱۳۹۷Moein
یه طور حرف میزنی انگار خودت پشت فرمون اون ماشینا نشستی و رای میدی.
رای تو هم سر تعصب رو یک برنده دیگه بنده خدا
Arman
۸ مهر ۱۳۹۷از کامنت های دوئل اس کلاس و نظر دوستان راجع به امریکایی ها درس نگرفتی ؟؟ :)))
پیشرفت یعنی کوروت با اون همه گشتاور و اسب بخار تو درگ چهارم شد :)))
(Ali (Chevy nova
۸ مهر ۱۳۹۷ARMAN
همچىن مىگى نظر دوستان نسبت به ماشىنهاى امرىکاى که انگار اونها مرجع معتبر هستن
اونها هم مثل تو از ماشىنهاى امرىکاى حرص مىخورن
اساسى
من از پدال ممنونم هر چند وقت 1 بار مطلبى از پىشرفتهاى امرىکاىىها مىذاره
Elmiraj
۸ مهر ۱۳۹۷Arman@
فقط اعجوبهای مثل کوروت می تونه با طراحی پیشرانه جلو ، دیفرانسیل عقب ، وزن ۱۶۵۵ کیلوگرم و قیمت ۱۴۰ هزار دلار !!!
.
• صفر تا صد ۲.۸ ثانیه ای ?
• رکورد ۶.۵۷ دقیقه ای نوربرگرینگ ?
• سقف سرعت ۳۵۷ کیلومتر در ساعت?
• رکورد ۱۰.۹ ثانیهای 1/4 مایل ?
و مهمتر از همه :
• اصالت ۶۴ ساله ?
داشته باشه ………….!!!!!
Arman
۸ مهر ۱۳۹۷Elmiraj
این همه نوشتی جوابت یک جمله هست:رتبه چهارم تو موتور ترند :))) اعجوبه میتونه فقط با اون هم اسب بخار گشتاور چهارم بشه :)))
دانیال روشنی
۸ مهر ۱۳۹۷” این خودرو نه تنها صدای جذابتری دارد بلکه ایجاد کمی اسپین در چرخها و داشتن لحظاتی هیجانانگیز در پشت فرمان باعث ایجاد تجربهی کاملاً خاصی میشود.”
خودرو ها برای کمتر کردن اتلاف انرژی در چرخها ،به دنبال کمتر کردن اسپین در چرخ ها هستن . دلیلی کاملا غیر منطقی بود.
همون نوموخوام میکفتید خیلی بهتر بود:)
Amir.z
۸ مهر ۱۳۹۷کسایی که مثه شما حرف میزنن عموما عاشق ماشین نیستن و صرفا به چشم یه وسیله نقلیه بهش نگاه میکنن اما نویسنده ی مقاله یه عشق ماشین و گفتن حرفای غیر منطقی هم از نشونه های عشق بیش از حد. به قول معروف ما حرف دل میزنیم و شما حرف عقل(من خودمم با نویسنده موافقم)
دانیال روشنی
۸ مهر ۱۳۹۷شما از کجای حرف من اینجوری برداشت کردید؟
شما عشق برند هستید نه عشق ماشین .
مگه میشه فرضا گفت ماشین a سرعت و شتابش بیشتره اما چون اسپین نمیکنه خوب نیست؟
پس ما کلا سیستم چهار چرخ محرک رو منسوخ کنیم چون اسپین به مراتب کمتری داره؟
Amir.z
۹ مهر ۱۳۹۷منظور من این نبود دوست عزیز من رو هیچ برندی تعصب ندارم که بخوام اینطوری ازش دفاع کنم
دلیلی که نویسنده اورده مثه محبوبیت چلنجر. مثلا چلنجر هلکت تو پیست سریعترین نیست تو درگم سریعترین نیست اما محبوب و ماشین بازا دوسش دارن به خاطر صدای فوق العاده زیبا و ابهت و اینجور حرفا
در ضمن سیستم چهارچرخ متحرک خیلی هم سیستم فوق العاده ای و هیچ تناقضی با محبوب بودن یه ماشین نداره نمونش نیسان جی تی ار که چندسال پیش جزو شاهکارهای جهان خودرو بود
این ماشین(تسلا) حتی اگر پورشه هم شکست بده من بازم بدون تردید روندن پورشه رو ترجیح میدم
مهدی
۸ مهر ۱۳۹۷طراحی داخل تسلا۳جزو زشترین طراحی های هستش که تاحالا دیدم.شده مثل ماشین های چینی جدید که یه مانیتورخیلی بزرگ وبدون هیچ هنری چسبوندن روداشبورد.طراحی تسلاهای دیگه خیلی خیلی بهتره.راستش خنده داره داخل اتاق بااین شکل مانیتور
Elmiraj
۸ مهر ۱۳۹۷یکی این که دکمه های فشاری آنالوگ مربوط به قرن بیستم جایی تو کمپانی تسلا نداره چون کمپانی تسلا در حال حاضر آینده خودرو سازی و نشون میده و فقط تسلا می تونه این داشبورد ساده رو با سکوت کابین و رنگ های دلنشین به طرز ماهرانه ای در کنار هم قرار بده تا حس آرامش خاصی به راننده منتقل بشه ….
.
و دوم این که ماشین های الکتریکی بدلیل اجزای ساده سیستم پیشرانه که به طور کلی از باتری و الکتروموتور تشکیل شده ، چیز خاصی جز میزان شارژ ، سرعت خودرو و آپشن های موجود در خودرو برای نمایش نداره .
مهدی
۸ مهر ۱۳۹۷واما درموردM3خوب مشخصه که هیچوقت نمیتونه جای لذتM3رو بگیره.مگه رقبایM3تونستن جاشو بگیرن.یادم یه قسمت ازتخت گازجرمی کلارسون داشت M3رو تست میکردو جیمز می هم کنارش نشسته بودکه جرمی به می گفت:هر ماشینی که میخوای بیارچونM3نابودش میکنه
Mohammad
۸ مهر ۱۳۹۷اره درگ بین m3 هفتصد اسب بخاری مقابل داج هلکات srt8 رو برات اوردم ببین چطور و کی نابود میشه قیمت m3 باید بیشتر هم باشه چون قیمت هلکات فقط ۶۷ هزار دلار لینک درگ همینجا میزارم ببین بعدا
Arman
۸ مهر ۱۳۹۷شما بفرما برو محو شدن دیمن مقابل ام ۵ رو جمع کن
(Ali (Chevy nova
۸ مهر ۱۳۹۷ARMAN عشقه بنجل هاى کره اى
حرص نخور
الان هنوز چلنجر داره تولىد مىشه ولى جنسىس کوپه 2 ساله به سطل زباله تارىخ پىوسته
بهتر مطالعه کنى
مطالعه
مطالعه
(Ali (Chevy nova
۸ مهر ۱۳۹۷بجاى طرفدارى الکى از ماشىنهاى المانى برو به ماشىنهاى بنجل کره اى مورده علاقت برس
Mohammad
۹ مهر ۱۳۹۷همین که حتی از اون ۳۳۰۰ تا دیمن یه دونش هم پاش به زمین نرسیه خریدن بعد قیمت بازار دست دومش از هزار تا کره ای بیشتر شده برای کل دنیا کافیه تا اعتبار برند و توانایی هاش رو بفهمن
Mohammad
۸ مهر ۱۳۹۷لینک درگ
http://uupload.ir/view/ae0i_850hp_dodge_challenger_hellcat_vs_700hp_bmw_m3_drag_racing_1-4_mile_hd.mp4/
Arman
۸ مهر ۱۳۹۷ام ۵ کامپتیشن :)))
Amin
۸ مهر ۱۳۹۷طراحی خارجی بد،طراحی داخلی افتضاح
(Ali (Chevy nova
۸ مهر ۱۳۹۷به افتضاحى بنجل هاى کره اى نىست که ARMAN
Amin
۸ مهر ۱۳۹۷ماسک متقلب هم که از ریاست رفت کنار
Elmiraj
۸ مهر ۱۳۹۷پدال تست درگش با M3 توسط تیم درگ تایم تو یوتیوب هست ، لطف میکردین فیلمشو آپلود می کردین ، M3 با ۲۳۱ کیلوگرم وزن کمتر!!!!!!! و ۳ اسب بخار قدرت بیشتر به طرز فجیعی توسط مدل ۳ پرفورمنس ( ارزان قیمت تسلا) خورد و خاک میشه !!
.
.
.
لطفاً هر چه زودتر فیلمشو بزارید تا اعضای حزب نازی سایت ببینن و حالشو ببرن ……
DELL
۹ مهر ۱۳۹۷افرین به تسلا.حرف نداره