تسلا یک مدل جدید را بهعنوان نسخه ورودی و پایه مدل S و بهعنوان جانشین S 60 با نام 70D معرفی کرد.
برخلاف نسخه قبلی، در مدل 70D شاهد انتقال نیرو به هر چهار چرخ همانند مدلهای 85D هستیم. نیروی تولیدی دو موتور الکتریکی که روی محورهای جلو و عقب قرار گرفتهاند، درمجموع به ۵۱۴ اسب بخار میرسد. بدین ترتیب، شتاب صفر تا صد این مدل به ۵.۲ ثانیه رسیده و قادر است به سرعت ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت دست یابد. محدوده برد این خودرو با هر بار شارژ کامل باتریهای ۷۰ کیلووات ساعتی به ۴۴۳ کیلومتر نیز میرسد. در مقایسه با مدل قبلی دیفرانسیل عقب S60 با قدرت پیشرانه ۳۸۰ اسب بخار که شتاب ۵.۹ ثانیه ای، بیشینه سرعت کنترلشده مشابه و برد ۳۳۵ کیلومتری داشت، میتوان مدل جدید را یک جهش واقعی دانست. تسلا مدل اس 70D با قیمت پایه ۷۶۱۷۰ دلار به فروش خواهد رسید. این در حلی است که نسخه قبلی، ۷۱۰۷۰ دلار قیمت داشت. در عوضِ افزایش قیمت، نیروی بیشتر پیشرانه و انتقال نیرو به هر چهار چرخ و برد بیشتر را با تجهیزات جدیدی که قبلاً به صورت سفارشی نصب میشد و اکنون استاندارد شده، نظیر کروز کنترل تطبیقی و امکان شارژ رایگان در ایستگاههای شارژ سوپرشارژر (که قبلاً گزینه ای ۲۰۰۰ دلاری بود) را به دست خواهید آورد که توجیه مناسبی برای این میزان رشد قیمت است. البته این قیمتها فارغ از تخفیفهای دولتی و ایالتی و مشوقهای مالیاتی و غیره است که باعث کاهش زیادی (در برخی ایالتها با قیمت ۵۷۵۰۰ دلار برای مدل قبلی) در قیمت تمامشده آن برای مصرفکننده میشود. اکنون تسلا مدل اس در چهار نسخه قابل ابتیاع است. مدل پایه 70D، مدل ۸۵ دیفرانسیل عقب با برد بالا و 85D چهار چرخ محرکه و مدل فوقالعاده و دیوانه کننده P85D با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و قیمت ۱۰۶ هزار دلار. همچنین سه رنگ جدید آبی اقیانوسی، مشکی ابسیدین و نقره ای گرم نیز به مجموعه رنگهای قابل انتخاب بدنه انواع مدلهای تسلا، افزوده شده است.۱۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
فرید
۲۷ فروردین ۱۳۹۴عجیبه یه نسخه داشت شتابش زیر ۴ثانیه بود نمیدونم شاید من اشتباه نیکنم ولی فوق العادس البته گرونه با این پول من به ای کلاس فکر میکتم ولی قیافش خیلی خاصه
سعید
۲۷ فروردین ۱۳۹۴مدل P85D با قدرت 691 اسب بخار و شتاب 3.2
احسان آرسنالی
۲۷ فروردین ۱۳۹۴چه میکنه این ایلان ماسک.
واقعا شجاعت رو به معنی واقعی کلمه نشون داد. نترسید ایستاد موفق شد لازم نیست ب خودت بمب ببندی و بچه بکشی تا بگن شجاعی .اونایی که در جریان ساخت و توسعه کلی شرکت تسلا هستند میدونن این آقا یک دهه توهین و تحقیر و تهدید رو تحمل کرد تا تسلا بیاد بیرون
SARD
۲۷ فروردین ۱۳۹۴آره ! فقط تسلا! یه موی گندیدش رو به صد تا بوگاتی ترجیع میدم!
احسان آرسنالی
۲۷ فروردین ۱۳۹۴نظری نسبت به این دیدگاهت ندارم چون دوتا اتوموبیل فلسفه متفاوتی نسبت به هم دارن یکی ساخته شده واسه حفظ طبعیت یکی برای شکستن رکورد سرعت با مصرف سوخت وحشتناک اما خودِ شرکت فولکس که مالک بوگاتی هستش از جمله پیشروان صنعت سب هست مخصوصا با برند آئودی
Pooya
۲۷ فروردین ۱۳۹۴سلام.
اتومبیلهای لوکس برقی یکی دیگر از رویاهای ایلان ماسک است؛ خودروهای تسلا که البته هنوز برای طبقه متوسط خیلی گران هستند و بین پنجاه تا صد هزار دلار قیمت دارند. حالا مدل اس (s) تسلا نزدیک به پانصد کیلومتر را با یک شارژ میرود. ایلان ماسک پروژه تسلا را سه مرحلهای توصیف میکند، ماشین گران ( ۱۰۰ هزار دلار برای مشتریهای محدود) ماشین متوسط ( پنجاه هزار دلار برای محدوده متوسط از مشتریها) و ماشینهای ارزانتر برای عموم مردم (سی هزار دلار) او تسلا را در فاز دوم پروژه میبیند و راه تا به آنجا رسیدن را هموار و کاملا شدنی.
احسان(احسان سابق)
۲۷ فروردین ۱۳۹۴عملا بازدهش از ماشین های بنزینی بیشتر شده.آینده خودروهای الکتریکی خیلی روشنه
محمد
۲۷ فروردین ۱۳۹۴در ساخت اتومبیل های برقی موفق تر از تمام کارخانه های بزرگ خودرو سازی این یعنی اراده
حامد قدسی
۲۷ فروردین ۱۳۹۴هیچی نمیشه گفت جز اینکه براش کف بزنی و به احترامش از جات بلند شی.
به نظرم از اون دوران سخت اولیه داره خارج میشه و با بیشتر شدن تعداد مشتری هاش و سود بیشتری که نصیبش میشه میتونه گام های بلندتری رو هم برداره.
و شاید در آینده ای نه چندان دور بتونیم مدل هایی مثل f0 15 رو ببینیم.
این ایده ی سوپرشارژر رایگان هم خیلی ایده ی خوبیه به نظرم باید bmw هم از این کارا بکنه تا مدل های i اش رو محبوب تر بکنه. راستی بچه ها خبر هایی در مورد i5 وi7 هم شنیده میشه کسی می تونه یک گزارش راجع بهشون جمع کنه.
سعید
۲۷ فروردین ۱۳۹۴کل تکنولوژی این ماشین یه طرف؛اون مانیتور بزرگ زشت و عجیب هم یه طرف!!!
حامد قدسی
۲۷ فروردین ۱۳۹۴همون مانیتور زشت و عجیب اگر بدونی چه کاربرد هایی داره دیگه در موردش اونطوری نظر نمیدی!!! همه ی کارهای ماشین رو تو اون سیستم یکپارچه قابل کنترله و باعث شده محیط ماشین طراحی ساده و زیبایی داشته باشه به جای اینکه کلی اهرم و دکمه ی مکانیکی اضافی داشته باشیم! در ضمن طراحی اش به نظر من اصلا مشکلی نداره و می تونه تو نسل های بعدی هم حفظ بشه البته احتمالا به صورت انعطاف پذیر که شکل زیباتری به کنسول بده و اگرنه اصل وجودش به نظر من چیز پسندیده ای هست
ALL CARS
۲۷ فروردین ۱۳۹۴شاید از دید عده ی خیلی زیبا بنظر نیاد.که من فکرمیکنم بخاطر اینه تابه امروز مشابهشو ندیدیم
مگر در خودرویی همچون Porsche 918 Spyder و volvo xc90 و Volvo Coupe Concept و lykan hypersport و Lexus LF LC بااین تفاوت که (((هیچکدوم به این اندازه نیستن))).اما چون خیلی بزرگ نبودن خیلی راحت مورد پسند اکثریت قرار گرفتن.
البته درآینده قراره توخودرویی بنام NanoFlowcell Quant F چیزی عجیبتر از اینو ببینین که تو این پیج میتونین ببینینش
http://www.netcarshow.com/nanoflowcell/2015-quant_f_concept/1024×768/wallpaper_07.htm
وفکرمیکنم چون Tesla Model S 70D 2015خودرویی الکتریکیست که یک جورایی خاص و متمایز ازدیگر خودروهاست خواستن ظاهر داخل کابینوهم متفاوت تر وخاصتر نشون بدن که بنظرم موفق بودن
منکه ازش بدم نیومد و باهاش مشکلی ندارم.ونظر شما هم کاملا محترمه،چون هرکس سلیقه ای داره واز دید خودش هر چیزو یکجور میبینه ودر موردش نظر میده
مرسی پدال
سعید
۲۸ فروردین ۱۳۹۴من منکر قابلیت ها و کاربردهای زیادش نیستم،خیلی هم خوب و عالیه،خیلی ماشینای دیگه هم مانیتورهای بزرگ دارن،فقط میگم ظاهر این قشنگ نیست،یه مانیتور بزرگ و ساده بدون هیچ دکمه و دسته،با طراحی داخلی تناسب نداره،اگه یکمی شکلش رو تغییر بدن مثلا گوشه هاش انحنا داشته باشه بهتر میشه
احمد باقری
۲۷ فروردین ۱۳۹۴الان که خودروهای الکتریکی اینقدر پیشرفت کردن یک لحظه تصور کنیم 10 سال دیگه چه پیشرفتهای خارق العاده ای خواهند داشت. تا اون موقع مطمئنا باطریهای بسیار کارآمدتری خواهیم داشت.
مجتبی(ساروی)
۲۷ فروردین ۱۳۹۴واقای احمد باقری اون موقع احتمالا ما سمند fxرو پیش فروش کردن و سایتا بسته شده و ما در به در دنبال پارتی میگردیم یه دونه ثبت نام کنیم
shayan
۲۸ فروردین ۱۳۹۴مدل خوبی ولی به رانای هبریدی نمیرسه.