پیش سفارش تسلا سایبرتراک ظاهراً از مرز ۶۰۰ هزار مورد عبور کرده و به خوبی در راه رسیدن به یک میلیون میباشد. این پیکاپ الکتریکی سال آینده وارد بازار خواهد شد.
شاید موضوع شگفتانگیزتر درباره پیشفروش سایبرتراک به سرعت ادامهدار آن مربوط باشد به گونهای که هر روز حدود هزار پیش سفارش توسط تسلا دریافت میشود و این در حالی است که وضعیت سراسر جهان به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا بحرانی میباشد.
کلوپ مالکان سایبرتراک میگوید تعداد پیش سفارشهای این خودروی الکتریکی هماکنون برابر با ۶۲۲ هزار مورد میباشد. این کلوپ با انتشار اطلاعات بیشتر میگوید:
تا ۳۰ مارس ۲۰۲۰ تعداد رزروهای خرید این خودرو بیش از ۶۲۲ هزار مورد میباشد. آخرین باری که ایلان ماسک اطلاعات مربوط به تعداد پیشفروشهای سایبرتراک را اعلام کرد به ۲۶ نوامبر ۲۰۱۹ مربوط میشود. او گفته بود پیشفروش این خودرو به تعداد ۲۵۰ هزار دستگاه رسیده است. به این ترتیب از آن زمان تاکنون حدود ۳۷۲ هزار نفر دیگر به خیل طرفداران این پیکاپ پیوستهاند. در مقام مقایسه باید گفت تسلا مدل ۳ از آوریل ۲۰۱۶ تا آگوست ۲۰۱۷ به تعداد ۵۱۸ هزار دستگاه پیشفروش شد.
علاوه بر اینها برخی جداول جالب هم درباره جزئیات بیشتر مربوط به تعداد رزروهای سایبرتراک منتشر شده که مرور آنها خالی از لطف نمیباشد.
باید به این نکته اشاره شود که برای پیش سفارش این خودرو تنها ۱۰۰ دلار موردنیاز است بنابراین این موضوع هم میتواند در تعداد بالای رزرو این خودرو تأثیر داشته باشد. به همین خاطر است که تعداد پیشفروش سایبرتراک در مقایسه با فورد موستانگ مک-ای بسیار بیشتر است. برای سفارش کراس اوور الکتریکی فورد باید مبلغ ۵۰۰ دلاری بپردازید، چیزی که تاکنون حدود ۵۰ هزار نفر با پرداخت آن موافقت کردهاند.
Hamidreza
۱۵ فروردین ۱۳۹۹ماشالله
بهترین ماشین تسلا!
بقیشون هیچی
ممد ژانگولر
۱۵ فروردین ۱۳۹۹بفرما اینم از آمار فروشش
اونایی که ضد تسلا صحبت میکنن تحویل بگیرن
تمام مدارک و شواهد دال بر موفق بودن تسلاست
الخصوص شرایط کرونا باعث شده که پیش ثبت نام تسلا که همیشه بصورت آنلاین بوده باعث بشه کسانی که نمیتونن به شعبات رجوع کنن ثبت نام راحتی داشته باشن
فقط ببینید تا کجا برنامه ریزی صحیح کرده
همه چیش رو حساب و کتابه
این کمپانی بیسش بر مبنای حمایت از محیط زیست و رضایت مشتریه
Hamidreza
۱۵ فروردین ۱۳۹۹نه واقعا
اینهمه تبلیغات برای کسب پوله!
میدونی ثبت نام با یه دلار یعنی چی؟ اگه میدونستی دیگه مشکلی نداشتیم!
اصلا تعجب نمی کنی که اینقدر تبلیغ میکنه؟
ممد ژانگولر
۱۵ فروردین ۱۳۹۹جان؟!!!
سروش
۱۵ فروردین ۱۳۹۹تسلا نشون داد بدون توجه به زیبایی شناسی هم میشه موفق شد و میلیون ها دلار در این بخش صرفه جویی کرده. با اینکه یه مینیمالیستم از طراحی های تسلا بدم میاد. مینیمال یعنی لینکلن، آئودی
JDM
۱۵ فروردین ۱۳۹۹این پیکاپ تسلا بیشتر شبیه تانکه.تانک هم که قیافش مهم نی،مهم تانک بودنشه!!
Tesla
۱۵ فروردین ۱۳۹۹تسلا بعد از یک سال قوی ترین خودرو ساز خواهد شد
F22RAPTOR
۱۵ فروردین ۱۳۹۹یه بابای خجسته ای هم داریم که همیشه درحال گفتن این کلمه س:
اینا همه به خاطر تبلیغات تسلاس و به زودی تسلا ورشیکست میشه به حول قوه ی الهی
سلام دکتر راشقی جور
حسن
۱۵ فروردین ۱۳۹۹کلوپشونا
کلوپ مالکان سایبرتراک میگوید تعداد پیش سفارشهای این خودروی الکتریکی هماکنون برابر با 622 هزار مورد میباشد.
دارن عشق میکنن با پیش خرید با خرید با برند با نمایندگی .
با صد دلار پیش خرید میکنن .
میرن نمایندگی خرید پذیرایی میشن با 4 تا داف هم کلام میشن طرز بیانشون تقویت میشه قشنگ گوش میدن چی میگه از نظر فنی ماشین شناس میشن .
ماهم پیش خرید میکنیم پول کامل میدیم دوسال بعد میریم نمایندگی خدا کمکمون کنه بهمون تجاوز نکنن وگرنه کتک خوردنمون حتمیه .
پاشایی
۱۵ فروردین ۱۳۹۹تجاوز رو خوب اومدی
Behnam
۱۵ فروردین ۱۳۹۹شبی آجره
Sina
۱۵ فروردین ۱۳۹۹آخه خداییش این چیه که انقدر پیش فروش داشته
بعد چیزی که اصلا با عقل آدمی جور در نیماد مانور و تبلیغات تسلا یا دیگر پیکاپ های الکتریکی روی شتابشونه فقط شتابشونو به رخ میکشن آخه کسی که پیکاپ نیاز روزانشه شتاب زیر ۳ثانیه به چه دردش میخوره مثلا با این شتاب زیر ۳ثانیه ها وسایل بار و خالی میشن!
پیکاپ باید با دوام جادار با استهلاک کم سخت جون و کاربردی باشه صدها کیلومتر با ی باک سوخت بره و هزارن کیلومتر کارکرد موتورش بشه باید بره تو معادن وسط بیابون و کارخونه ها و تو کشاورزی کار کنه
شتاب زیر ۳ثانیه به چکار میاد
حسن
۱۵ فروردین ۱۳۹۹تیپش که سلیقه ایه حتما پسندیدن ثبت نام کردن .
بله تو ایران اسم پیکاپ میاد طرف یاد نیسان ابی و بار بردن میفته اما اونجا خرید پیکاپ با معیارهایی سخت تر از خرید سواری همراهه هم نرم باشه برا خانواده هم قدرت داشته باشه برا جابجایی بار با ظرفیت یدک کشی بالا امروزه پیکاپ امریکایی در اوجه این 3 فاکتور قرار داره ، امروزه تبلیغات و مانور تبلیغاتی به سمتی رفته که خریدارانی را جذب کنه که تمایل به خرید پیکاپ دارند اما فقط به خاطر شتاب اولیه ی بهترسایر کلاسها انها را میخرند پس باید اون دسته از خریداران عشق سرعت که بینا بین هستند و هم پیکاپ میتونن بخرند و هم سایر کلاسها را با تبلیغ تواناییهای منحصر به فرد به سمت خودشون بکشند.
بعد این یه خودروی فانتزیه با این شتابی که داره هر کمپانیی داشتش رو شتابش مانور میداد
Sina
۱۵ فروردین ۱۳۹۹یعنی الان تسلا اینایی که گفتی رو داره!!!؟
داداش ایران پیکاپی نداره که مردم نیسان گاوی میخرن اینجا ایرانه روی اجباز مردم تصمیم میگیرن
وگرنه همه جای دنیا پیکاپ رو بعنوان یک ماشین خانوادگی و باری و کاربردی واسه نیاز روزانه میخرن نه شتباب و درگ گذاشتن
حسن
۱۵ فروردین ۱۳۹۹طبق اطلاعات توان حمل بار ۱۶۰۰ کیلوگرم _ یدک کشی ۶۳۰۰ کیلوگرم _ ابعاد فورد بزرگتر از اف-۱۵۰ _ پیمایش از 400 تا 800 کیلومتر در مدلهای مختلف _شتاب 6.5 تا 2.9 در مدلهای مختلف _نهایت سرعت 210 _ 40 سانت ارتفاع ورود 35 درجه خروج 28 درجه بسیار مناسب برای افرود قیمت از 39 هزار دلار تا 69 هزار دلار اگه این مشخصات خوب نیست پس چیه.
متاسفانه جبر یا موجودی اجتماعی هر چی هست اصول اجتماعی و کلا داشته های اجتماعی هر ملت تفکرات و تصورات اون ملت را میسازه شما فقط تفکرات خودت را مبنا قرار دادی که مطالعات خودرویی داری.
اتفاقا قشنگ و کامل بخونی گفتم برا یه طیف معین از خریداران شتاب را تبلیغ میکنند.
اتفاقااین ماشین تو دوتا مدل با شتاب 4.5 و 2.9 ثانیه مخصوص درگ گذاشتنه .مخصوصا مدل اخر و فول با 2.9 ثانیه شتاب خریدارحتی اگه بخواد با کوروت یا جی تی درگ میزنه چرا نزنه.
مساله ی شتاب و درگ یه مساله ی بسیار مهمه و یکی از تاثیر گذارترین ایتم های تبلیغی در ماشینهای بزرگ جثه است تا به مخاطب به طور عملی نشون بده که بزرگی جثه و سنگینی وزن دلیلی بر کند و لاکپشتی بودن خودرو انها نیست و در تمام زمینه ها کاربرد داره .
Elmiraj
۱۵ فروردین ۱۳۹۹مشخصات قدرتمند CyberTruck را هیچ خودروئی تا حالا نداشته که باید این قیمت فوق رقابتی را هم بهش اضافه کرد .
فقط همین پیش فروش ها تا حالا ۶۲ میلیون دلار به حساب تسلا پول واریز کردن….!!!!
.
.
حالا از پیش فروش CyberTruck که بگذریم ، این عملکرد سه ماهه نخست ۲۰۲۰ تسلا هست که با وجود تعطیلی گیگافاکتوری شانگهای و تعدیل ۷۵ درصد نیروی کار Fremont بهترین سه ماهه اول تاریخ تسلا را رقم زدن :
از مجموع ۱۰۲,۶۷۲ سفارشی که دریافت کردن موفق شدن ۸۸,۴۰۰ دستگاه را تحویل مشتریان بدن که تا حالا در فصل اول سال سابقه نداشته…!!!
سینا BMW
۱۵ فروردین ۱۳۹۹این مشخصات شتاب زیر ۳ ثانیه برای مدل پرفورمنسه . مدل های پایه خیلی ضعیف ترن. و اینکه پیکاپ نیاز به سرعت نداره نیاز به آفرود داره.
Alireza
۱۵ فروردین ۱۳۹۹پیکاپ میتونه افرود خوبی هم داشته باشه نه اینکه حتما باید داشته باشه، کلا فلسفه پیکاپ در قدم اول حمل بار سنگینه
در مورد سرعت و شتاب هم خیلی واضحه که همه پیکاپ سریع رو به کند ترجیح میدن
مهدی
۱۵ فروردین ۱۳۹۹عالی بهترین کار ژاپنی ها ساخته اس
MOHAMAD.n.r
۱۵ فروردین ۱۳۹۹بشین تا ساخته بشه????
کسی که ژاپنی میخره دنبال کیفیت و استهلاک پایین و سگ جونی هست نمونه اش اون نیسان ناوارایی که ۱/۶میلیون کیلومتر رو فقط با تعویض رادیاتور و دیسک و صفحه راحت طی کرد.
در عوض تسلا هم یک میلیون کیومتر رو با ۴-۵ بار(شاید هم بیشتر) تعویض موتور الکتریکی و باتری طی کرد!!!!!!!!
مقاله ها در پدال موجود هستند.
MOHAMAD.n.r
۱۵ فروردین ۱۳۹۹مقاله نیسان ناوارا(فرونتیر)
https://www.pedal.ir/%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86/%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d9%81%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%aa%db%8c%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%b1%d8%af-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%da%a9%db%8c%d9%84%d9%88%d9%85%d8%aa%d8%b1/
مقاله تسلا مدل s
https://www.pedal.ir/%d8%aa%d8%b3%d9%84%d8%a7/%d8%aa%d8%b3%d9%84%d8%a7-%d9%85%d8%af%d9%84-s-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%b1%d8%af-1-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%da%a9%db%8c%d9%84%d9%88%d9%85%d8%aa%d8%b1/
Elmiraj
۱۶ فروردین ۱۳۹۹در طول ۱ میلیون کیلومتر تنها یک بار باتری و الکتروموتور تعویض شد اونم برای یک تسلای ۶ سال قبل که تکنولوژی هاش بسیار قدیمی تر از حال بود …
.
حالا این وسط ژاپنی ها چه رقیبی برای تسلا ساختن که یک پنجم این مسافت را طی کرده باشه…؟؟؟؟
.
.
اگر حرف از درون سوز ها باشه طی کردن یک میلیون مایل برای پیکاپ ها و SUVهای آمریکا خیلی وقته قدیمی شده…..
MOHAMAD.n.r
۱۶ فروردین ۱۳۹۹متن رو درست بخون.
نوشته موتور الکتریکی و باتری در ۲۹۰هزار کیلومتر تعویض شده ولی از بعدش هیچ حرفی نزده وسکوت اختیار کرده😉😉😉
در ۷۱۰ هزار کیلومتر بعدی چندین بار دیگه موتور و باتری عوض شده ولی صداش رو در نیاوردن😂😂😂😂.
در ضمن این اقا جوری حواسش به باتری ها و… بوده که نگو(اجازه نمیداده کم شارژ بشن یا کامل پر بشن).
رقیب هایی که ژاپنی ها ساختن زیاد هستن که ۶۰۰هزار کیلومتر بشتر رو با کمترین خرابی طی کردند. چرخی در پدال بزنی میبینی که زیاد هستند. در واقعیت هم خواستی ببینی یه سر به فرودگاه ها بزن تا کمری های کارکرد بالارو ازنزدیک ببینی.
لینک دو تا از پیکاپ های امریکایی که به کارکرد بالا رسیدن رو بذار تا ما ببینیم بلکه حرف زیادی نزنیم.
توی هرزمینه به ژاپنی ها برسید در زمینه کیفیت و استهلاک هنوز خیلی عقب هستید
شاپور
۱۵ فروردین ۱۳۹۹واقعیت غیرقابل انکار اینه که صنعت خودروسازی رو ریل برقی سازی افتاده و و هر سال سرعت این قطار داره بیشتر میشه و این وسط تسلا هم لوکومتیو این قطار هست بدلایل زیاد.
mojtaba
۱۵ فروردین ۱۳۹۹به نظر من طراحی خودروهای آینده چه بخوایم چه نخوایم به اینصورت خواهد شد.حالا شاید کمی جذاب تر و اینکه کلاً قوای محرکه همه ی وسایل نقلیه نه فقط خودروهای سواری برقی خواهد شد.اما این حرکت شرکت تسلا مثل این بوده که بخوایم یکدفعه از پله ی اول برسیم به پله ی چهارم و عموم مردم هنوز براشون قابل قبول نیست و هنوز بینشون جا نیفتاده و این به نظرم ریسک بزرگی بوده برا تسلا که فقط فردی مثل ایلان ماسک میتونه اونو بپذیره.هرچند که تا اینجای کار گویا موفق بوده.