تسلا

تصویر جدید و واضح از کابین تسلا سایبرتراک منتشر شد

به تازگی تصویری جدید و واضح از کابین نسخه پیش‌تولیدی تسلا سایبرتراک منتشر شده است. قطعاً طراحی داخلی این وانت برقی خبرساز باب میل همه افراد نخواهد بود.

علیرغم اینکه چندین ماه تا ورود سایبرتراک به خط تولید باقی ‌مانده اما تسلا هنوز اطلاعات زیادی را از خودروهای موردبحث منتشر نکرده است. به همین خاطر مجبور هستیم چشم به نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو بدوزیم و تلاش کنیم اطلاعاتی را از آن‌ها به دست آوریم. تسلا یکی از نمونه‌های پیش‌تولیدی سایبرتراک را اخیراً راهی جلسه با سهامداران کرده و حالا می‌توانیم تصویری واضح از کابین آن را تماشا کنیم.

این تصویر از دید راننده ثبت ‌شده و نمایی واضح از غربیلک فرمان آن را ارائه می‌کند. همان‌طور که دیده می‌شود فرمان تسلا سایبرتراک شبیه محصولات کنونی این خودروساز نیست. در واقع به نظر می‌رسد فرمان خودروی یاد شده ترکیبی از طراحی یوغ و فرمان‌های گرد سنتی قابل سفارش برای مدل S و مدل X بوده و به نظر می‌رسد از دکمه‌های لمسی سود می‌برد. از دیگر جزئیات این تصویر می‌توان به کنسول مرکزی اشاره کرد که ظاهراً دیگر نمی‌تواند به صندلی مرکزی تبدیل شود. نکته دیگر نیز به نبود دسته‌راهنما و برف‌پاک‌کن مربوط می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های کابین تسلا سایبرتراک نمایشگر بزرگ آن و نبود پشت آمپرهاست هرچند باید دانست نسخه اصلی سایبرتراک نیز فاقد چنین ویژگی‌ای بوده است. در تصویر دیگر می‌توانیم کنترل‌های تنظیم برقی صندلی راننده، پوشش چرم مصنوعی، استراحت گاه پای بزرگ در سمت چپ، داشبورد سمت سرنشین و ستون‌های A ضخیم را مشاهده کنیم.

به نظر می‌رسد کنسول مرکزی سایبرتراک حالت عادی‌تری داشته و همانند نسخه اولیه مدل S فضایی بین آن و داشبورد وجود دارد. تسلا تلاش می‌کند این وانت برقی خبرساز را از تابستان سال جاری میلادی راهی خط تولید کند و ظاهراً قرار است اولین نمونه‌های تولیدی از اواخر سه‌ماهه سوم ۲۰۲۳ به دست مشتریان برسند. البته انتظار نداریم که تولید انبوه سایبرتراک تا سال آینده کلید بخورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. کسرا

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    جزییات و کیفیت متریال نسخه تولیدی چندین درجه از تصاویر تبلیغاتی پایین تره واقعا تسلا یک کلاه بردار بزرگه

    موافقم 109
    مخالفم 23
    1. Python

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      دقیقا طرفدارانش هم میگفتن که خیلی نا امید شدن وانتظار نداشتن

      موافقم 56
      مخالفم 13
    2. elonlion

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (102 ديدگاه)

      شما جیر سراسری داشبورد به اون بزرگی رو نمی‌بینی ؟
      فرمون و صندلی های چرم رو نمی‌بینی ؟
      کلاه برادر اونیه که می‌گفت این ماشین اصلا تولید نمیشه !!!

      موافقم 19
      مخالفم 94
      1. Kf

        ۶ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (524 ديدگاه)

        خب انتظار نداشتیم تسلا چنین چیز زشتی رو ببره رو خط تولید

        موافقم 26
        مخالفم 4
  2. MK

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (88 ديدگاه)

    سخنی نیست ولی عکی اولی توش شبیه اسباب بازی بچه هایاماکتای بی کیفیت شده
    وخیلی هم بدرنگه
    ولی عکس آخری بهتره

    موافقم 55
    مخالفم 6
    1. ali

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (158 ديدگاه)

      بی روح ترییییین کابینی که تا به عمرم دیدم. واقعا چه جذابیتی داره این کابینش؟ یه نمایشگر لپ تاپو کندن گذاشتن رو داشبورد با یه فرمون خلاص!. شاید با حرفم خیلیا مخالف باشن ولی به نظرم کابین 206 ازین روح دار تر و بهتره!. دیگه شورشو در اوردن با این مانیتور بازیا مگه میخوایم ps5 بازی کنیم یا رانندگی

      موافقم 35
      مخالفم 5
  3. AMANTE

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1913 ديدگاه)

    درسته نسخه ی پیش تولیدی هست ولی صد در صد طراحی داخلی نسخه ی تولیدی هم تفاوت اساسی با این نداره.
    و اگه به این بگن زیبا یا زیبایی در سادگی هست و… واقعا باید بهشون لقب متعصب حرفه ای رو داد.
    بعد فاصله ای که بین فرمان تا شیشه خیلی زیاده که دید به اطراف جالبی در اختیار راننده نمیزاره. البته کاپوت طویلی نداره.

    موافقم 53
    مخالفم 8
    1. Avan

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (421 ديدگاه)

      درسته ، اگر کیفیت متریال را در نظر نگیریم از نظر طراحی در حد نیسان آبی خودمون هست! فاقد جذابیت

      موافقم 27
      مخالفم 3
  4. مهدی

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    رک بگم احساسم میگه متریال کابین پراید دو لول از این بالاتره. متریال به کنار کابینش رو انگار بچه پنج ساله طراحی کرده! شنیده بودم ایلان ماسک خیلی اعتماد بنفس داره اما نه تا این حد که ک.. و شعر بفرسته تو بازار

    موافقم 78
    مخالفم 18
    1. elonlion

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (102 ديدگاه)

      پیشنهاد!! عینک رو در بیارید تمیز کنید دوباره نگاه کنید !

      موافقم 11
      مخالفم 68
      1. مهردادکمال

        ۶ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1984 ديدگاه)

        دوست عزیز خدایی دیگه دفاع نداره… اصلا خوب نیست

        موافقم 37
        مخالفم 3
  5. Ali

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کلا طراح یه گونیا داشته
    دیگه با همون سر و تهشو جمع کرده
    اخه زیر آرنجی دیگه تیز نباید باشه بشینه تو پهلو آدم دیگه

    موافقم 60
    مخالفم 4
    1. امید

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (36 ديدگاه)

      😂😂😂😂😂😂👌👌👌👌👌

      موافقم 29
      مخالفم 1
  6. محمد

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (599 ديدگاه)

    چه زمخته
    سایبر تراکتور بیشتر بهش میاد!

    موافقم 61
    مخالفم 3
  7. مهدی

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (187 ديدگاه)

    خیلی طراحی داخلیش ابتدایی و زشته!

    موافقم 44
    مخالفم 5
  8. blackwing

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1303 ديدگاه)

    اوه اوه این چیه دیگه 🥶🤦🏻‍♂️

    موافقم 35
    مخالفم 5
  9. blackwing

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1303 ديدگاه)

    اون پنل سفید رنگ روی داشبورد رو انگار دادن به گچ‌کار با ملات گچی درست کرده 😂

    موافقم 58
    مخالفم 2
  10. Tesla

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    Wow 😍😍😍 کسی ندونه تسلا میگه : از ۱۰۰۰ سال آینده اومده 🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️⚡️

    موافقم 14
    مخالفم 94
    1. خلیل

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (287 ديدگاه)

      کشتیمون با تسلا 🤲

      موافقم 33
      مخالفم 1
    2. Daruosh

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (101 ديدگاه)

      داداش من از طرف کل سایت پدال از شما سپاس گذارم که باعث خنده و شادی ما میش 😂🤝

      موافقم 40
      مخالفم 2
  11. بهزاد

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2544 ديدگاه)

    اگر این عکس را به یک راننده ی حرفه ای که در راه و ساختمان و باربری و … کار میکنه نشان بدی احتمالا جوابش یا لیفتراکه یا بیل مکانیکی چون این طراحی و متریال محاله برای یک خودرو ساز درجه ۳ باشه چه برسه به لوکس ساز.
    راستشو بخواهید بنده تازه فهمیدم منظور مدیرانش در مورد هزینه ی تولید زیر ۲۰ هزار دلار یعنی چی!
    به شخصه فکر میکنم مدل ۳ و y جدید هم به همین شکل فاجعه بار دچار کاهش کیفیت متریال بشن و ببینید اون مدل کامپکت ۲۵ هزار دلاری قراره چه افتضاحی باشه.

    موافقم 42
    مخالفم 5
  12. Tesla

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    چه جالب : هر وقت پدال مطلبی در مورد سایبرتراک کبیر میزاره ، ۹۰ درصد اساتید ( که تو عمرشون بیش تر از سمند و پرشیا رانندگی نکردن ) از دم فشاری میشن ، زشت اینکارا ، تا یک سال دیگه اخبار مربوط به رکوردشکنی هاش توی فروش میاد و تحقیر کردن رقبا میاد ، اگه با این روند بخواهید ادامه بدید ، دیگه اونموقع از شدت فشاری شدن و سوزش باید خودتون رو دار بزنید 🤣🤣🤣⚡️⚡️💪💪💪

    موافقم 14
    مخالفم 77
    1. AMANTE

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1913 ديدگاه)

      خیلی دوست دارم بدونم خودت تا الان چند مدل ماشین سوار شدی.
      من به شخصه سوار تسلا مدل 3 پایه و همینطور بی ام و سری سه 330 شدم که هر دو مدل 2021 بودن.
      تسلا از نظر مواد به کار رفته کمی میتونه به بی ام و برسه ولی از نظر کیفیت و اجرا اصلا نمیتونه.
      خرید تسلا پایه که اصلا توجیح نداره مگر پول مدل های بالاتر رو نداشته باشی، مدل پرفورمنس هم نون شتاب اش رو میخوره و بهترین گزینه مدل برد بلند هست که البته رقبا دارن کم کم ازش جلو میزنن.

      موافقم 45
      مخالفم 6
      1. سوشیانت

        ۶ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (3512 ديدگاه)

        اتفاقا هیچکدوم از رقبا به جز لوسید به شتاب تسلا نزدیک نشدن

        موافقم 4
        مخالفم 29
    2. Amir

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (118 ديدگاه)

      وقتی بحث شتابه میای با المانیها مقایسه میکنی اونارو مسخره میکنی ولی بحث کیفیت با تویوتا😂خودتم میدونی تسلا با کیفیت قهره🇺🇲🇺🇲

      موافقم 32
      مخالفم 12
    3. Arshia m3csl

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1173 ديدگاه)

      به این میگی بزرگ؟ فورد f150 و داج رم سلطان وانت هان این اشغال با کابین بی کیفیت و فرمون تارا مانندش نصف فورد f150 و داج رم ابهت و کیفیت و لوکسی نداره

      موافقم 13
    4. m-i-l-i

      ۸ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (49 ديدگاه)

      ببخشید آقای تسلا تا الان اصلا تسلا رو از نزدیک دیدی که اینجوری ازش دفاع میکنی
      واقعا از جارو برقی دفاع میکنی

  13. Tesla

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    چیزی که توی این تصویر به وضوح معلومه اینه که : کیفیت متریال کابین و دقت مونتاژ به طور قابل توجهی از آشغال های پلاستیکی مثل تویوتا تاکوما یا توندرا بالاتره ( پدال جان خواهشا عکس کابین این دو تا رو توی یک مطلب کنار سایبرتراک کبیر بزار تا اساتید متوجه بشن !! ) ، هی فقط اون آلکانترا روی داشبوردش میارزه به کل هیکل تویوتا بی مصرف که هنوز تو شک تحقیر شدن کمری ۲۵ هزار دلاری و هایکلوس ۲۰ هزار دلاری توسط مدل y کبیر هست 🤣🤣🇺🇸🇺🇸💪💪💪

    موافقم 14
    مخالفم 82
    1. Amir

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (118 ديدگاه)

      من که چیزی نمی‌بینم که بخواد دقت مونتاژ داشته باشه همه چی ی تیکه هس منظورت از دقت مونتاژ چیه

      موافقم 35
      مخالفم 4
    2. ایران

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (341 ديدگاه)

      داش از هر محصول تسلا دفاع میکنی از سایبرتراک نکن انصافا از بیرون که شبیه کاغذیه که مچاله شده کابینش که خیلی خیلی سادست ( همه هم دارن میگن ) فقط مشخصات فنیشه که میتونه باعث فروشش بشه

      موافقم 28
      مخالفم 2
  14. Amir

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    طراحی کابین ماشین رو از کابینت اشپزخونه الهام گرفتن 😂🇺🇲

    موافقم 34
    مخالفم 2
  15. بهزاد

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2544 ديدگاه)

    متریال به کنار فکر کن روبروت روی داشبورد به طول ۱.۵ متر فضای تیره و صاف داری که با تیرگی آسفالت جاده هماهنگ شده و دو تا لچکی بزرگ در گوشه ها هم مکملش شده و ساعت ها و روزها این فضا سازی که برای ۲۰۲۴ مایه شرمساری هست باید تحمل کنی.

    موافقم 46
    مخالفم 4
    1. elonlion

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (102 ديدگاه)

      چشم به اون یک و نیم میلیون نفر که پیش سفارش کردن میگم تحمل بکنن

      موافقم 4
      مخالفم 43
      1. بهزاد

        ۶ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2544 ديدگاه)

        اون یک و نیم میلیون برای زمانی بود که تراک برقی نبود و این محصول هم به صورت وعده ای ارائه شده بود اما الان چند مدل برقی وجود داره و اینم داره میاد ، ما که آزتک های بیشماری در این میبینیم.
        یک اصولی در طراحی خودرو وجود داره بهش میگن ارگونومی.
        ارگونومی علاوه بر راحتی ارتباط راننده با خودرو نوعی فضای بصری دلپذیر یا دلنشین هم ایجاد میکنه و بنده با دیدن فضای جلو از پشت غربیلک احساس تهوع بهم دست داد البته این اصول برای کسانی که از دنیای IT اومدن در خودرو غیرقابل درکه(طرفداران تسلا).
        در ضمن به جای لفاظی عوض کردن عینک به شعور دیگران احترام بزارید چون همه ی عزیزان اطلاعات و درک درستی از طراحی دارند.

        موافقم 32
        مخالفم 3
        1. elonlion

          ۶ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (102 ديدگاه)

          جایی گفتن اون ۱.۵ میلیون نفر لغو سفارش کردن یا شما داری از غیب و علوم غریبه حرف میزنی ؟
          ارگونومی اصول طراحی نیست !! بلکه دانش به کار بردن نیاز های انسان در محصول نهایی هستش
          اگه به ارگونومی باشه سوپر اسپورت های تنگ و خشن و پهن و کوتاه بدترین وضعیت دارن
          البته طراحی بیرونی ربطی به ارگونومی انسان نداره !! مهندس های تسلا به نظرم بهتر می‌دونن که زاویه های دید چطور توی طراحی خودرو در نظر بگیرین
          خدارو شکر این ماشین هم به تولید رسید تا دیگه بحث این که تولید میشه یا نمیشه رو نکنیم !!

          موافقم 5
          مخالفم 32
        2. بهزاد

          ۶ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2544 ديدگاه)

          شماها مثل اینکه مشکل برداشت ادبیات هم دارید.
          اون دوست منجمدت که قبلا در وال استریت کار میکرد برای خودش کامنت فرضی درست میکنه و بعد از چند ماه بهش میتازه حالا هم شما از حرف نزده حرف میزنید!
          کجای کامنت من از لغو سفارش گفته شده؟
          ما صحبت زاویه دید کردیم؟!؟!
          صحبت ما چشم انداز و منظره ای هست که مقابل راننده قرار داره و خیلی ساده و روان به اون سطح بالای داشبورد که فکر کنم چند متر مکعب حجمش میشه به علاوه دو تا لچکی چند برابر پیکان تهران ۴۸ و ستون هایی به قطر پایه های فرودگاه ا م ا م و همه ی اینها به اضافه ی متریال بی کیفیت میشه یک منظره ی کریح و تهوع آور.

          موافقم 18
          مخالفم 2
    2. یوسف

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1044 ديدگاه)

      داداش اون داشبرد نیست….. شما هنوز درک نکردی جریان چیه….. وقتی راننده ماشین رو میذاره رو اتوپایلوت بعد از چند دقیقه خوابش میگیره…. خب رو صندلی که خواب زهر مارش میشه…. نزدیک ترین جا روی داشبرد هست…. در واقع داشبرد نیست تخت‌خوابه…..
      حالا هی الکی ایراد بگیرید…

      موافقم 20
      مخالفم 4
  16. مازیار

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3300 ديدگاه)

    عکس ماقبل آخر
    زوم کنید و گوشه کفی صندلی رو ببینید که چطور دو طرف روکش روی هم اومده و زاویه تشکیل داده
    باور کردنی نیست. آیا یه مسخره بازیه؟

    موافقم 25
    مخالفم 4
  17. sepehr

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    طراحی که کلی نقطه کور از داخل داره با بدنه رنگ نخورده که نور رو بازتاب میکنه به چشم بقیه راننده ها و وزن ۴-۵ تنی و اون طراحی تیز همه میتونن جون بقیه راننده ها رو به خطر بندازن و اصلا نمیدونم چطور NHTSA قراره اجازه تردد به این ماشین بده.
    فقط اون ۲ متر فضای جلو داشبورد!
    آخر سر هم میشه یه چیزی مثل F150 لایتنینگ که با قیمت ۱۰۰ هزار تایی موقع بکسل به زور ۱۰۰ کیلومتر برد داره

    موافقم 14
    مخالفم 3
  18. نسل سوخته

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بماند یادگار
    همین تراک تا سالها ظرفیت تولیدش پیش فروش خواهدشد
    چون ما درک صحیحی از سطح تکنولوژی تسلا نداریم فقط داریم عقده های حقارت پراید رو خالی میکنیم

    موافقم 7
    مخالفم 28
    1. کاوه

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (26 ديدگاه)

      سطح تکنولوژی سایبر تراک؟؟؟؟؟؟؟چه تکنولوژی عجیب و غریب داره که مثلا رم برقی یا هامر برقی یا اف ۱۵۰ برقی نداره؟؟؟؟؟بابا ناموسا این فاجعه است.اره یکی دو سال قطعا میفروشه اونم نه بخاطر تکنولوژی نه بخاطر کیفیت نه بخاطر امکانات یا هر نقطه مثبت دیگه.میفروشه چون طراحیش متفاوته.این متفاوت بودن باعث میشه یه سری عقده ای که دوست دارن توی چشم باشن و با بقیه ادما متفاوت به نظر بیان میخرن ولی بعد یه مدت که چشمها بهش عادت کرد بهت قول میدم با کله فروشش میاد پایین چون واقعا فاجعه است.طراحی داخلی شامل صندلی یه تبلت یه فرمون!!!!!!!خداشاهده طراحی داخلی پیکان از این شیک تره!!!! دقیقاً دقیقا میشه قضیه فرمان یوغ خود تسلا که اون اول که اومد هممممه بخاطر شکل متفاوتش خریدن بعد الان همشون رفتن یه تیکه پلاستیکی که خود تسلا ارائه کرده میچسبونن به فرمون که شکل فرمان عادی بشه!!!!!!یعنی قبلا بخاطر فرمان یوغ یه پول اضافه دادن که فرمان اشون متفاوت باشه بعد الان فهمیدن این فرمان متفاوت به هیییییچ دردی نمیخوره دوباره پول دادن یه قطعه گرفتن اضافه کنن به فرمان که شکل فرمان معمولی بشه!!!فکرشو بکن بخوای راهنما بزنی در حین رانندگی چون دسته راهنما نداره باید بری توی منو صفحه لمسی قسمت راهنما رو پیدا کنی راهنما بزنی بعد بپیچی!!!!!؛درسته نسبت به دسته راهنمای قدیم متفاوته ولی هر تفاوتی دلیل بر بهتر بودن نیست

      موافقم 17
      مخالفم 3
  19. faster

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (82 ديدگاه)

    ماشالا پلاستیکن کارز. ترکیب پلاستیک و آرمیچر

    موافقم 22
    مخالفم 4
    1. سوشیانت

      ۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3512 ديدگاه)

      آهان آمریکا پلاستیک سازه اون وقت لینکلن نویگیتور و سلستیک چی میگن؟ اگه اینطوریه پس اروپا آشغال سازه

      موافقم 1
      مخالفم 9
  20. حسین

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1157 ديدگاه)

    زباله بازیافتی ساختن🤣🔥
    دمپایی کهنه، سماور کهنه یخچال کهنه، تسلا زباله خریداریم 🤣🔥

    موافقم 20
    مخالفم 5
  21. عنایت

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (236 ديدگاه)

    عزیزان در جریان باشند دلیل این که داشبورد به نظر بی کیفیت میاد اینکه به گفته خوده شرکت تسلا، بیشتر از مواد بازیافت شده ساخته می شود تا آلاینده مواد کمتری داشته باشه و این جزء خط منشی شرکت تسلا در مورد سایبرتراک هست….

    موافقم 1
    مخالفم 8
  22. DODGE👑

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    چرا تسلا همش رو یه کابین داره ماشین میده؟
    فقط سایز مانیتور و فرمونو تهش داشبورد ماشینو ی طرح میده
    از طراحی ظاهری انگا طراحش به تیز بودن نقاط علاقه داشته!
    الان چند نفر میان ریپلای میکنن
    شماها درکی از ماشینایی که تکنولوژی دارن ندارین
    شما رکورد شکنی تسلا رو ندید
    باشه ولی یه رخ ماشین امریکایی هم ندیدیم

    موافقم 11
    مخالفم 2
  23. Elmiraj

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    شدت اثر تسلا به قدریه که حتی در نسخه آلفا هم هیتر ها رو اذیت میکنه….!!!!

    موافقم 8
    مخالفم 27
  24. Alan.r

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    کل کابین از دوتا مستطیل تشکیل شده یکی برای فرمان و دیگری برای صفحه نمایش این اوج زیبایی و طراحی ترسلاست🤢🤢🤮🤮

    موافقم 21
    مخالفم 3
  25. Alireza

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (203 ديدگاه)

    تمام تلاششون این بوده که به زشت ترین شکل ممکن طراحیش کنن اخه این چه داشبوردیه عین میز دبیرستان های کشور ماست

    موافقم 11
    مخالفم 1
  26. Alireza

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (203 ديدگاه)

    پشمای من فقط از این میریزه که ما عشق بی ام وه ها زمانی که بی ام وه سری ۷ جدید رو رونمایی کرد با وجود اینکه شاهکار طراحی بود اما چون ما با نسخه ی قبلی ارتباط خوبی گرفته بودیم مورد پسند ما نبود حتی با وجود این حجم از تکنولوژی و پیشرفت و طراحی فوقلعاده اما این تسلا فنها اگر ایلان ماسک فرغون هم طراحی کنه براش میمیرن و زنده میشن🙁

    موافقم 12
    مخالفم 3
  27. پرواز

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحی و طرح و خوشایندی یا زشتی یک طرح، مبتنی بر سلیقه است. سلیقه هم مبتنی بر احساسات و علائق شخصی است.
    حتما تسلا که یک شرکت تجاریه، با مطالعه سلیقه بازار هدف، به این طراحی دست زده. بازار هدف تسلی ایران نیست که سلیقه ایرانی ها را در طراحی لحاظ کنه.

    بقیه کامنت ها نشان میدن که افراد چیزی از فلسفه زیباشناختی نمیدانند. بلکه سلیقه خودشونو معیار ارزیابی قرار داده اند که کاری عامیانه است نه تخصصی. سلیقه زیباشناختی امری نسبی، متغیر، گذرا، متفاوت است. در میان جوامع، طبقات، اقشار و ملل مختلف تا حدود بالایی دارای وجهه بین الاذهانی است.
    همین؛ بیش از این، کل کل است.

    موافقم 3
    مخالفم 8
  28. علیرضا

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (116 ديدگاه)

    مگه میز ناهارخوری آنقدر داشبورد دراز ، طراحی نسخه کانسبت نمای داخلی به مقداری بهتره کابین سایبر تراک خیلی ساده خلوته میشه فوتبال بازی کرو توش

    موافقم 8
    مخالفم 1
  29. Arshia m3csl

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1173 ديدگاه)

    کیفیت جک یا کی ام سی t8 از تسلا سایبر تراک بیشتره این چه کابین بی کیفیتیه؟😂😂😂😂 کدوم ادم عاقلی فولکس واگن اماروک و فورد رنجر و تویوتا هایلوکس رو ول میکنه این بی کیفیت با کابین پلاستیکی مزخرف رو میخره؟

    موافقم 10
    مخالفم 2
  30. A1

    ۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (253 ديدگاه)

    از فرمون تا شیشه جلو اندازه یه وانت فضا هست😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا