تسلادوج

درگ سریع‌ترین خودروها در 400 متر، تسلا مدل S پلد و چلنجر دیمن 170

دوج ادعا می‌کند که چلنجر دیمن ۱۷۰ می‌تواند ۴۰۰ متر درگ را در ۸.۹ ثانیه طی کند اما آیا در دنیای واقعی می‌توان به چنین تایمی دست پیدا کرد و تسلا مدل S پلد را شکست داد؟

دیمن ۱۷۰ چند ماه پیش به‌عنوان آخرین نسخهٔ چلنجر معرفی شد و دوج ادعاهای بزرگی در مورد آن کرده است؛ اما آیا این خودرو آن‌قدر سریع است که بتواند سریع‌ترین سدان تولیدی جهان یعنی تسلا مدل S پلد را در مسابقهٔ درگ شکست دهد؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، باید بین دو خودرو مسابقهٔ درگ برگزار شود که بروکس از درگ‌تایمز با ارائهٔ مدل S خودش، ترتیب آن را داده است.

این دو خودرو از لحاظ قدرت بسیار به هم نزدیک هستند هرچند که هرکدام این قدرت را به شیوهٔ کاملاً متفاوتی تولید می‌کنند. تسلا به سه موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند درحالی‌که پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ چلنجر دیمن هنگام استفاده از سوخت E85، قدرت ۱۰۲۵ اسب بخاری را به چرخ‌های عقب تحویل می‌دهد. تسلا با وزن ۲۱۷۷ کیلوگرم، از دوج ۱۹۴۰ کیلوگرمی سنگین‌تر است اما در عوض از مزیت چهارچرخ محرک و گشتاور فوری موتورهای الکتریکی بهره می‌برد درحالی‌که نیروی عظیم موتور دوج فقط به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

کشش بیشتر تسلا در مسابقهٔ اول بلافاصله خود را نشان می‌دهد زیرا پلد با اختلاف زیادی جلو می‌افتد و درنهایت زودتر به خط پایان می‌رسد. در مسابقهٔ دوم اما شرایط کمی فرق می‌کند. این بار دیمن ۱۷۰ کشش خیلی خوبی دارد و حتی در ابتدا از رقیب الکتریکی کمی جلو می‌افتد اما بااین‌حال، تسلا در ادامه دوج را پشت سر می‌گذارد و در پایان ۴۰۰ متر زمان ۹.۳ ثانیه را ثبت می‌کند درحالی‌که دیمن این کار را در ۹.۷ ثانیه انجام می‌دهد. این بار تایم هردو خودرو نسبت به مسابقهٔ اول ۰.۱ ثانیه بهتر می‌شود.

مسابقهٔ سوم اما نیمه‌تمام باقی می‌ماند زیرا دیمن ۱۷۰ با مشکل مواجه می‌شود. در این درگ خودرو لانچ خوبی دارد اما وقتی به دنده دو می‌رود کشش را از دست می‌دهد و نمی‌تواند مسابقه را ادامه دهد. بااین‌حال، همان دو مسابقهٔ اول به‌خوبی نشان داد که دیمن ۱۷۰ هرچند تا دندان برای پیست درگ مسلح شده اما نمی‌تواند حریف سوپرسدان رعدآسای تسلا شود. البته بدون شک زمان ۹.۷ ثانیه برای یک خودروی ۲ تنی دیفرانسیل عقب بسیار چشمگیر است.

مقایسه مشخصات فنی

دوج چلنجر دیمن ۱۷۰

تسلا مدل S پلد

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ الکتریکی سه موتوره
قدرت ۱۰۲۵ اسب بخار ۱۰۲۰ اسب بخار
گشتاور ۱۲۸۰ نیوتن متر ۱۴۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک تک سرعته
وزن ۱۹۴۰ کیلوگرم ۲۱۷۷ کیلوگرم
محور محرک عقب چهارچرخ
قیمت ۱۱۹ هزار دلار ۸۹ هزار دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲۵ دیدگاه‌ها

  1. Zahid AMG. 2005

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (88 ديدگاه)

    انتخابم فقط وفقط دوج چلنجر دیمن ۱۷۰ 😈😈😈
    از تسلای جاروبرقی خوشم نمیاد

    موافقم 164
    مخالفم 19
    1. ۰۰۹۸سامورایی

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (142 ديدگاه)

      دقیقا
      منم غرش V8 رو با کل خودرو های سایلنت برقی عوض نمیکنم
      تازه نتیجه هم نزدیک به هم بود درگ اول درست لانچ نکرد
      در درگ دوم دوج چلنجر لانچ مناسبی داشت و نتیجه نزدیک به هم بود

      موافقم 86
      مخالفم 8
    2. R

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1105 ديدگاه)

      بارها گفتم آمریکایی های پرادعا اسب بخارای توخالی ان تو واقعیت یه آلمانی با نصف قدرت همه این توهمی هارو میزنه

      موافقم 30
      مخالفم 103
      1. B

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (749 ديدگاه)

        دلیلش بخاطر اینه که خودرو های آلمانی خیلی پیشرفته ترن هم پلتفرمشون جدیده هم موتورشون مدرن تره و با کیفیت تر ساخته میشن
        این نسل چلنجر سال ۲۰۰۸ معرفی شده ! یعنی شاسیش برای ۱۵ سال پیشه !!
        ۱۷۰، تایم درگش در حد ۹۱۱ توربو اس هست حتی شاید سریع ترم باشه

        گرچه تسلا هم آمریکایی هست :○

        موافقم 38
        مخالفم 10
        1. سوشیانت

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          هر موقع آلمان تونست به شتاب ۱.۶۶ دوج برسه اون موقع بگو پیشرفته ترن

          موافقم 43
          مخالفم 28
        2. PURIYA

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (553 ديدگاه)

          شتاب 1.66 تون هم دیدیم🤣🤣

          موافقم 18
          مخالفم 25
        3. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          nhra هم دیدی😉

          موافقم 10
          مخالفم 5
        4. PURIYA

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (553 ديدگاه)

          اون nhra رو بزار دم کوزه آبشو بخور😂

          موافقم 5
          مخالفم 11
        5. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          آخ آخ حواسم نبود همه دروغ میگن فقط آلمانی فن ها راست میگن🤣

          موافقم 21
          مخالفم 6
      2. ابوالفضل

        ۹ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (282 ديدگاه)

        میزنه ایشالا

    3. Mercedes-Benz

      ۸ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      این آشغالارو باید اوراق کرد
      فقط ژرمن🇩🇪🇩🇪🇩🇪

      موافقم 7
      مخالفم 19
    4. Mercedes-Benz

      ۸ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      آفرین شتاب ۱/۶۶ از ۲/۱ کندتره
      هرچی ژرمن ها اعدادو کمتر اعلام میکنن این جارو برقی سازی های امریکایی غلو میکنن🤣🤣😅😅😂😂🤣

      موافقم 9
      مخالفم 8
      1. سوشیانت

        ۸ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3190 ديدگاه)

        nhra سلام رسوند

        موافقم 4
        مخالفم 2
    5. Sss

      ۹ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیقا همینه دوج همیشه پرچم بالا😈

      موافقم 10
      مخالفم 1
  2. پرایدسوار

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    داشتم فکر می کردم اگه تو درگ سوم تسلا به مشکل می خورد اینجا غضنفر از دوغوزآباد سفلی می خواست کلی تیکه بندازه به این جارو برقی! بی نوا

    موافقم 51
    مخالفم 5
  3. ali

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    همین دوج قرمزه تو ۴۰۰ متر تایم ۹.۲ رو زده اون وقت تو درگ با تسلا چطوری تایما شده ۹.۸ و ۹.۷؟؟

    تبلیغات تسلا.. لایک
    ضعف دوج ..دیسلایک
    نظرتون چیه؟؟

    موافقم 137
    مخالفم 42
    1. مهران

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (605 ديدگاه)

      خود شرکت هم گفته تحت شرایط خیییلی خاص و سوخت خاص و لاستیک و آسفالت و…میتونه اون تایم رو بزنه دوج…
      کاش اون m3 رو اورده بودن به جای دوج…

      موافقم 43
      مخالفم 16
      1. اميرمحمد

        ۲۰ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (144 ديدگاه)

        شرایط مورد نیازش خیلییییی خاص نیست

      2. Taha Ayoobi

        ۲۸ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3481 ديدگاه)

        کی گفته خیلی خاص؟؟؟
        کلا یه لاستیک مسابقه ای و یه بنزین E85

  4. heh

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از اولشم مشخص بود دیمن ۱۷۰ فقط یه تبلیغه و وقتی اون اعداد شتاب ۱.۶ و ۴۰۰ متر زیر ۹ رو میزنه که ویدیو رو با سرعت ×۱.۵ پلی کنی .

    موافقم 36
    مخالفم 72
    1. PURIYA

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (553 ديدگاه)

      این ماشین برام قابل احترامه
      ولی یه عده نمی خوان قبول کنن که ماشینایی آمریکایی هیچوقت به اعداد اعلامشون نمیرسن

      موافقم 63
      مخالفم 35
      1. اميرمحمد

        ۲۰ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (144 ديدگاه)

        عجب
        یادمون نمیره دیمون رکورد اعلامی کارخونه رو زد

    2. Viper

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (184 ديدگاه)

      آره برا شما متعصب ها تبلیغه….

      موافقم 16
      مخالفم 37
  5. AMIN JAFARI

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (145 ديدگاه)

    پادشاه تسلا

    شکست پادشاه درگ بنزینی از ی خودروی 4 نفره خانوادگی برقی :)

    موافقم 14
    مخالفم 94
  6. (Ali(chevynova

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (7242 ديدگاه)

    در هر ۲ صورت چلنجر ولی تسلا قابل احترامه
    ماشالاه چلنجر
    ماشالاه اصالتش
    ماشالاه قلدریش

    موافقم 42
    مخالفم 52
    1. PURIYA

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (553 ديدگاه)

      ماشالاه ماشالله بش بگین صد قل هو لا بش بگین😂
      چشم نخورین یه وقت بچه های آمریکایی فن😂🤣

      موافقم 42
      مخالفم 28
      1. parhamiof

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (744 ديدگاه)

        خب امیر و پیام به عنوان دو حزب کره و ژاپن باهم آشتی کردن
        حالا بین دو حزب آلمان آمریکا به ریاست پوریا و علی شوی نوا دعوا شده😂
        خوش اومدید به قسمت کامنتای پدال پر محتوا ترین در کل ایران

        موافقم 26
        1. PURIYA

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (553 ديدگاه)

          عزیز منو با اینا تو یه چلنج نزار
          ما کسی رو نمیبینم که ارزش دعوا داشته باشه (افت لاتی داره)

          موافقم 5
          مخالفم 10
    2. Mahdi

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      آقا من نمیدانم تعصب انقدر زیادی از کجا اوردین هم با تسلا فن هستم هم با چلنجر فن آقا شما باباتون هم نمیتونه این ماشین هارو بخر چه برسه به شما بخدا آدم ناراحت میشه ببینه مردم مملکتش بخاطر چیزی که اصلا نداشتن و نخواهند داشت با هم دعوا کنند بس کنید دیگه هربار میام تو این سایت پدال که واقعا محتوای خوبی میزاره برای آشنایی با ماشین ها چند نفرتون میپرین به جون هم

      موافقم 36
      مخالفم 3
      1. میثم

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (105 ديدگاه)

        مقصر اونایین که مثلا کامنتارو چک میکنن و بعد تایید میکنن، مخصوصا ترول و اسپم که میگن نباید باشه.

        موافقم 3
        مخالفم 1
    3. Ardavan Eslami

      ۸ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (21 ديدگاه)

      بابا راننده اون دوج رو هرکس دیده می‌فهمه منظورم رو از صدای ماشین میشد فهمید راننده ببخشید چه گوهی هست من آلمانی دوست دارم چون همهشون بروزن ولی این آمریکایی ها برای چند صد سال پیشن و هنوز بالاترن ولی یعنی به زبان اصیل تسلا=کود پای درخت

      موافقم 5
      مخالفم 3
  7. ۰۰۹۸سامورایی

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (142 ديدگاه)

    درگ اول رو حساب نکنید چون چلنجر لانچ درستی نکرد
    ولی درگ دوم لانچ خوبی داشت و نتیجه هم نزدیک به هم بود.

    موافقم 29
    مخالفم 3
    1. Gdm

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (109 ديدگاه)

      خب نباید نتیجه نزدیک به هم باشه!
      اس پلید تونست چیزی که خود کمپانی گفته رو بزنه ولی چلنجر باید اندازه ی اتوبوس فاصله مینداخت تا به چیزی که خود دوج گفته برسه

      موافقم 18
      مخالفم 11
      1. سوشیانت

        ۸ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3190 ديدگاه)

        یه ماسل کار ۱۰۰۰ اسبی دف عقب به مهارت بالایی نیاز داره و اگه یه راننده خوب داشت اندازه همون اتوبوس تسلا رو شکست میداد

        موافقم 5
        مخالفم 9
  8. مازیار

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (829 ديدگاه)

    خوب اینم پیست مخصوص
    چرا داج با آمار کمپانی فاصله داره اونم نه فاصله ناچیز؟
    ۷۶۵ که روی این پیست نیم ثانیه سریعتره !

    https://www.pedal.ir/mclaren/%d8%b1%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%af-400-%d9%85%d8%aa%d8%b1-%d9%85%da%a9-%d9%84%d8%a7%d8%b1%d9%86-765lt/

    موافقم 33
    مخالفم 7
    1. سوشیانت

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3190 ديدگاه)

      دلیلش کاملا واضحه نبود مهارت راننده مشکل از دوج نیست اگه بود nhra شتاب دوج رو تایید نمیکرد

      موافقم 14
      مخالفم 37
      1. مازیار

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (829 ديدگاه)

        او بله راننده مهارت نداشت
        از ازل تا ابد راننده مهارت نداشت
        خلاص😄

        موافقم 34
        مخالفم 5
        1. سوشیانت

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          شما فعلا جواب حرف من رو بده فرار نکن

          موافقم 4
          مخالفم 18
      2. دانیال_Surrey،England

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2841 ديدگاه)

        نمیشه با یه طراحی ماله 2 قرن پیش که شبیه آجر با چهارتا چرخه،به همچین شتابی رسید،اگرم بشه شرایط ویژه ای داره که هیچ راننده ای حوصلشو نداره.
        برای دیمن هم همین تبلیغاتو کردن آخر حریف 720 نشد که هیچ،این یانکی هم با اروپایی ها بد کرد!!
        به جای وقت گذاشتن رو محصول بی مصرفی مثل دیمن که تنها لذتش صداشه،سرمایشون رو صرفه احیای وایپر میکردن چندین برابر بهتر از این بود.

        موافقم 43
        مخالفم 10
        1. Jeferson

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (164 ديدگاه)

          با احیای وایپر کاملا موافقم.
          ولی شما چلنجرو کنار ماشینای دیگه‌ی خیابون ببینید متوجه می شید که برای جلب توجه،حتما خطوط تیز و شکستگی و انحنا لازم نیست و این خودش یه نوع سبکِ خاصِ طراحیه

          موافقم 18
          مخالفم 3
        2. R@min

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (1968 ديدگاه)

          سر هم کردن یه درگستر ساده ترین کار در دنیای خودرو هست که حتی وقت و سرمایه ای آنچنانی هم نمی خواد.

          اوضاع کرایسلر اونقدر فاجعه هست که ساخت یه سوپراسپرت به طور کامل ورشکستشون می کنه. مشکلات خیلی بزرگتری دارن که محصولات پرفورمنس توش گم میشه.

          موافقم 17
          مخالفم 7
        3. دانیال_Surrey،England

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (2841 ديدگاه)

          دقیقا عینه سبک طراحی سایبر تراک که برای جلب توجه ساخته شده!
          ولی در عمل فرسنگ ها از رقباش عقب تره.
          حالا سایبر با زشتیش جلب توجه میکنه،دیمن با جذابیت و سادگی بیش از حدش،که شاید برای آمریکایی بازا این جذابیت بیشتر به چشم بیاد.
          مهم کاربردی بودنه که متاستفانه هیچکدوم اونطور که باید ندارن؛دیمن با صداش و سایبر با شتابش که به تنهایی به کار هیچکس نمیاد.

          موافقم 16
          مخالفم 9
        4. یانکی من هم فرزند کسی هستم

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (256 ديدگاه)

          من نمی دانم چجوری درگهای جعلیع این بابا که همیشه ثابت کرده دنبال ضعیف نشون دادن آمریکاییهاست حجته ولی اعلام رسمی تایم دیمون توسط nhra دروغه.کاملا مشخصه راننده به کلی تمرین نیاز داره تا بتونه قدرت و گشتاور بی انتهای دیمون رو کنترل کنه.نباید راننده اجازه بده چرخها بیشا از حد بلند بشن.خدا رو شکر فیلم تایم ۸.۹ تو یوتیوب هست برید ببینید.یا حداقل برید از دوربین صاحب چلنجر که تو پیجش هست ببینید که چقدر وحشتناکه کنترل گشتاور دیمون.اونیم که گیر میده به ناتوانیه دوج اینو بدونه برای دوج کاری ندارم سیستم ۴ چرخ متحرک دورانگو هلکت رو بندازه رو چلنجر تا دو دف بشه.میدونید که چلنجر نسخه ۴ چرخ متحرک ۳۰۰ اسبی هم داره.ولی به جایش کلی مهندسی کردن کلی نو آوری کردن تا چیزی بسازن که راننده قشنگ حس واقعی مسابقه رو درک کنه.به هر حال سریعترین ماشین تولیدی تاریخ به صورت رسمی دیمونه حالا بقیه بدوند

          موافقم 16
          مخالفم 16
        5. مازیار

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (829 ديدگاه)

          یانکی یاد فیلم شجاع دل افتادم
          قبل از شروع اولین نبرد وقتی ویلیام والاس اومد اون فرمانده محلی گفت این لشگر ماست
          والاس هم گفت اگه لشگر شماست پس چرا داره میییره؟

          حالا هم باید گفت اگه سریعترین ماشین تاریخه پس چرا همش میییبازه؟😄

          موافقم 13
          مخالفم 6
        6. سوشیانت

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          دوج هیچوقت نباخته اعداد و ارقام دروغ نمیگن

          موافقم 3
          مخالفم 14
        7. مازیار

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (829 ديدگاه)

          هم میگی راننده ناشی بود هم میگی داج هیچوقت نباخته
          خوب باید باخته باشه تا بگی راننده ناشی بود دیگه جانم😂😂
          واقعا مفرحی سوشی
          شب خوش

          موافقم 12
          مخالفم 3
        8. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          خب راننده باخته نه دوج

          موافقم 2
          مخالفم 3
        9. مازیار

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (829 ديدگاه)

          سوشیانت این تنها حرف جدی هست که بهت میگم چون تو هپروت سیر میکنی و اصلا نمیشه باهات جدی حرف زد
          با بیشتز از هزار و چند صد کامنت تنها کاری که کردی بدنام کردن امریکایی و امریکایی فن بود و باعث شدی توهین ها و تمسخر هایی روانه امریکایی ها خصوصا خانواده داج بشه که اگه کامنت هات نبود اون توهین ها هم نبودن
          یه کمی به بازخوردهای حرفهات نگاه کن
          اینو کاملا دوستانه گفتم

          موافقم 8
          مخالفم 1
        10. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          همیشه حقیقت باعث میشه یه عده فشار بخورن

        11. مازیار

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (829 ديدگاه)

          هر طور مایلی برداشت کن
          اما حقیقت هرگز بیشترین مخالف رو نداره

          موافقم 6
          مخالفم 1
        12. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          موقعی که میگفتن زمین گرده همه میگفتن دروغه پس همیشه از رو منطق صحبت کن نه نظر رفیقات

        13. مازیار

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (829 ديدگاه)

          مثالت راجع به زمین کامل کننده تمام اون کامنت های قبلیت بود
          موفق باشی

        14. مازیار

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (829 ديدگاه)

          و به عنوان حسن ختام این بحث میخوام یه پیش بینی کوچولو داشته باشم

          تا آخر دنیا هیچ راننده حرفه ای پشت هیچ ماشین امریکایی نخواهد نشست

          موافقم 4
          مخالفم 1
      3. فرشاد

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (932 ديدگاه)

        هرکی بشینه پشتش مهارت نداره
        هرموقه تونست 400متر زیر3ثانیه بره مهارت داره
        حناتون رنگی نداره

        موافقم 15
        مخالفم 5
        1. اميرمحمد

          ۲۰ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (144 ديدگاه)

          لانچ کردن با یه چهار چرخ متحرک مطمئنا ساده س
          ولی با یه دیفرانسیل عقب 1000 اسبی با کوه گشتاور خیلی سخته
          تو درگ هایی دیدیم که واقعا تایم خوبی با دیمون میگیرن
          حتی یه خبر هم بود که تایم کارخونه رو زده بود
          اما نیاز به راننده خوب داره نه یه مبتدی

  9. Tesla

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    فسیل فن این همونی بود که بهش امید داشتی !!! 🤣🤣🤣 به جای اینکارا باید به درگاه تسلا کبیر زانو بزنید تا شاید به بزرگی خودش شما رو ببخشه 🇺🇸🇺🇸🇺🇸💪💪💪⚡️⚡️⚡️

    موافقم 7
    مخالفم 63
    1. PURIYA

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (553 ديدگاه)

      اوقات فراغت خود را اینگونه سپری میکنی🤣🤣

      موافقم 23
      مخالفم 2
      1. Mercedes-Benz

        ۹ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (350 ديدگاه)

        اوقات غیر فراغتشم اینطوری سپری میکنه😂😂😅😅🤣🤣

    2. gmcs399168lss24

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      برو خوش باش با تسلای کبیرت.

      موافقم 6
      مخالفم 2
  10. Viper

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    راننده به نظرم ماهر نبود چون دیمن ۱۷۰ زیر ۹ ثانیه ۴۰۰ متر رو میره و اینکه آخر سر هم به مشکل بر خورد

    موافقم 19
    مخالفم 36
    1. heh

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      هنوز نفهیمدی که اینا همش تبلیغه و خیلی شرایط خاص و سختی میخواد تا رخ بده .

      راننده فوق حرفه ای + ارتفاع از سطح دریا + سوخت مخصوص + لاستیک مخصوص + آسفالت چسبنده پیست درگ + گرم کردن لاستیک + درست لانچ کردن + ….
      دیمن نمیتونه به این راحتیا زیر ۹.۳ بزنه چه برسه ۸.۹
      طنز اونجاست که بیاد رو آسفالت معمولی =))

      موافقم 31
      مخالفم 7
      1. سوشیانت

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3190 ديدگاه)

        خوبه خودت میگی به این شتاب میرسه اون وقت چجوری شد تبلیغ؟! شد یه بار شما آلمانی فن های متعصب یه حرفی بزنین و توش پارادوکس وجود نداشته باشه؟!

        موافقم 5
        مخالفم 19
        1. PURIYA

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (553 ديدگاه)

          قربونت الان تایم ۸.۹ زده یا نه؟؟ فقط همینو بگو
          اصلا جهنم و ضرر تایم ۹ زده؟؟ 9.1 چی؟؟
          ۹.۲؟؟ دیگه ۹.۳؟؟ بابا ۹.۴؟؟
          دهنتون سرویس تایم ۹.۷ زده خدایا مگه میشه انقدر اختلاف در تایم اعلامی
          حتی ماشینای ایران خودرو هم تایم اعلامی رو میزنن🤣🤣
          من موندم شما تعصب چی رو میکشین

          موافقم 7
          مخالفم 5
        2. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          وقتی nhra با اون اعتبارش تایید کرده پس بله هم تایم ۸.۹ درسته هم صفرتاصد ۱.۶۶

          موافقم 2
          مخالفم 4
        3. PURIYA

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (553 ديدگاه)

          شتاب ۸.۹ رو nhra تایید کرده
          ولی الان از ماشینی خورد که تایمش ۹.۳ بود
          چجور میشه؟😂😂

          موافقم 2
          مخالفم 1
        4. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          جوابش خیلی ساده هست به هر کی که پشت ماشین میشینه نمیشه گفت راننده حرفه ای

          موافقم 2
          مخالفم 4
  11. Liverpool

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    تایم 9/7 دوج هم خیلی سریع بود ( یک دهم ثانیه از ویرون و ۹۱۸ اسپایدر سریع تر ) ولی لامصب تسلا تو یه لول دیگه ای هست برات کار یه سوپرا ۱۵۰۰ اسبی رو تو قالب یه سدان در میاره

    موافقم 13
    مخالفم 22
    1. R

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1105 ديدگاه)

      تایم پیست دیمن مخصوص پیستو با کلی اضافه کاری با تایم خودرو جاده ای مقایسه میکنی تایم دیمن تو جاده معمولی بالای دهونیم ثانیس اصلا با ویرون و ۹۱۸ قابل قیاس نیست

      موافقم 9
      مخالفم 3
  12. Liverpool

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    البته سریع ترین خودرو ۴۰۰ متر ریماک نورا هست با تایم 8/5 رتبه دوم شیرون ss با 9/1 و رتبه سوم تازه تسلا مدل s plaid هست با زمان 9/3

    موافقم 6
    مخالفم 9
    1. R

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1105 ديدگاه)

      رتبه سوم لوسید سافایر رتبه چهارم شیرون پوراسپرت بعد تسلا اس پلاد

      موافقم 2
      مخالفم 3
  13. Dark Knight

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (571 ديدگاه)

    برای اولین بار بود که از برد تسلا خوشحال شدم ! واقعا داج چرا انقدر دروغ میگه ! حتی تو شتاب اولیه هم حریف plaid نشد دیگه چه برسه به ۴۰۰ متر ، حالا نظرات آمریکایی فن باحاله : راننده داج فلج مغزی بود ، زمین برای داج شیب مخالف داشت یا نمیدونم هوا یک درجه گرم تر بود ! هر چی هم بگید مهم اینه که الان یه سدان برقی ۵ نفره زد نابودتون کرد رفت پی کارش

    موافقم 38
    مخالفم 24
    1. PURIYA

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (553 ديدگاه)

      تازه گفته بودن شتاب صفر تا صدش ۱.۶۶ هست
      اگه اینطور می بود تسلا رو تو شتاب می خورد ولی کوو؟
      همش تبلیغ بود؟؟

      موافقم 27
      مخالفم 8
    2. سوشیانت

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3190 ديدگاه)

      پروفسور میتونی اینو توضیح بدی که اگه دوج دروغ میگه چطور nhra مشخصات دوج رو تایید کرده قبل از کامنت دادن یکم فکر کن

      موافقم 5
      مخالفم 37
      1. PURIYA

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (553 ديدگاه)

        تایید nhra چه ارزشی داره وقتی ماشین اون تایمو نمیزنه؟ در ضمن ماشین باید شتابش طوری باشه که یک فرد معمولی که راننده مسابقات فرمول وان نبوده از شتابش بهره ببره نه اینکه صد جور قلق و پیچیدگی داشته باشه آخر تایم اعلامی شو نزنه
        ماشینای دیگه (نمیگم آلمانی) با هر جور راننده ای و در شرایط گوناگون به تایم اعلامی میرسن
        حالا اینکه تایید شده باشه توسط سازمانی یا نه به چکار من میاد؟؟ من تو واقعیت از ماشین کار می خوام
        بعدم ماشین اتومات هست دنده دستی نیست که تنها کاری که راننده باید با این ماشین انجام بده اینه که اول یکم ماشینو گرم کنه بعد پاشو تا ته بزار رو گاز که لانچ کنترل هم دور موتور رو تا محدود مناسب نگه میداره و بعد ماشین راه می افته،، راننده بد بود دیگه چه مسخره بازی ایه
        مثلا راننده حرفه ای چکاری اضافه بر این هایی که گفتم باید انجام بده؟؟
        دست از تعصب های کور کورانه بردارید خواهشن

        موافقم 12
        مخالفم 2
        1. Mohammad hasan

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (131 ديدگاه)

          من هیچ جانب داری از هیچ کمپانی ندارم
          ولی نکته ای که در اینجا مطرحه تفاوت زبان پیکر بندی فنی این دو تا خودروعه یک دو
          ذاتا این دو تا خودرو با هم تفاوت دارن و نمیشه یکسری پارامتر ها که در مورد شرکت دوج مطرحه رو به عنوان نقطه ضعف در نظر گرفت
          چرا که دیمن نه به عنوان یک خودرو عادی بلکه به عنوان یک خودرو مسابقه ای با مجوز تردد تو خیابون های شهر ساخته شده که هیچ سیستم رفاهی به صورت فابریک نداره
          چیزی هم که تو خودرو های مسابقه ای مطرحه تغییرات و کیفیت پارامتر هاست که در خصوص تسلا ما اینو نداریم چون به خودی خود یه ماشین عادی که صرفا قدرت بالایی داره که به دنباله اون شتاب خودبی کسب می کنه
          ولی مسئله شتاب در خصوص دیمن یه پارامتر متغیر که به عوامل فنی زیادی مربوط میشه
          که مهم‌ترینش راننده خودرو بود که زد ترکوند ماشین نو رو
          یکی از علل مهم اینکه فاصله بین این دو خودرو زیاد بود آب بندی نبودن دیمن بود

          وگرنه ماشینی که خود شرکت دوج اعلام کرده تحت شرایط خاص به عملکرد بسیار بالا دست پیدا می کنه هیچ شخصی سعی در اثبات اینکه تو خیابون عادی می‌تونه این عملکرد داشته نداره ( تو خود آمریکا! ) چون در حالت عادی قدرتی بیش از ۶۰۰ اسب بخار نداره حالا با کم و زیادش

        2. Mohammad hasan

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (131 ديدگاه)

          گفتم شتاب تو دیمن یه پارامتر متغیر چون این احتمال در آینده وجود داره که یک مالک این خودرو فرای استاندارد های شرکت سازنده عمل کنه و به جای E85 از JP4,5 استفاده کنه
          و از لاستیک های درگ فاق بلند تر بهره بگیره و تو لانچ کردن مهارت بهتری داشته باشه

          و تایم بهتری ثبت کنه
          که در خصوص دیمن سال ۲۰۱۸ این اتفاق برای یک دیمن سفید رنگ افتاد و ۰٫۳ ثانیه ۴۰۰ متر رو زود تر طی کرد

          پارامتر هایی که مد نظره
          مثل آب بندی صحیح موتور و گیربکس
          سوخت مخصوص لاستیک مخصوص
          پیست مخصوص آماده سازی صحیح ( گرم کردن و…) اگر این موارد رعایت شه میتونیم شاهد عملکرد بهتری از گفته خود کارخونه از دیمن باشیم چیزی که تو محصول هوشمند و نسل جدید تسلا نمیبینیم

          موافقم 2
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          تعصب رو که شما ها دارین وقتی nhra تایید کرده یعنی اومده بررسیش کرده الکی نیومده یه چیزی بگه مثل شما ها پس یعنی میتونه اون تایم رو بزنه و مشکل از راننده هست لانچ کردن با ماشین درگ مثل یه ماشین معمولی نیست اونم ماشینی که بالای ۱۰۰۰ اسب رو به چرخ های منتقل میکنه و نیازمند مهارت بالای راننده هست

  14. PURIYA

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (553 ديدگاه)

    سوشیانت حالا بیا ببینم می خوای چی بگی؟
    انقد دیمن ۱۷۰ رو گنده کردی چیشد په
    قرار بود تایم ۸.۹ بزنه چیشد؟؟
    محض اطلاع کاربرا میگم
    اومده بودن زیر مقاله M3 تیونینگ که ۴۰۰ مترو تو ۸.۵ ثانیه تموم کرده بود نوشته بودن هه ماشین آلمانی تیونینگ تازه رسیدن به ماشینای فابریک آمریکایی تو شتاب!!😂😂
    من همونجا بهش گفتم تو واقعیت این تایمو نمیزنن
    ینی کل آمریکایی ها همینطورن
    حالا اگه یه ماشین آلمانی ادعا کرده تایم ۸.۹ میزنه الان طومار این تسلا رو پیچونده بود گذاشته بود یه گوشه

    موافقم 31
    مخالفم 6
    1. مازیار

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (829 ديدگاه)

      یعنی هنوز شک داری که نتیجه هرچی که باشه باز هم سوشیانت میاد و حرف خودشو میزنه؟
      بیشتر از هزار بار تکرار شده !

      موافقم 30
      مخالفم 5
      1. سوشیانت

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3190 ديدگاه)

        این حرف من نیست حرف متخصص هاست

        موافقم 5
        مخالفم 21
        1. مازیار

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (829 ديدگاه)

          شکسته نفسی می فرمائید قربان
          شما از هر متخصصی متخصص تر هستید
          حالا اینکه در چه زمینه ای؟ انتخاب با بقیه😆

          موافقم 15
          مخالفم 1
        2. سوشیانت

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          کسی که چیزی راجب خودرو حالیشه چند تا مطلب میخونه نه اینکه نظر رفیقاش رو بپرسه

          موافقم 1
          مخالفم 10
    2. سوشیانت

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3190 ديدگاه)

      یعنی خوشم میاد یه آجر رو پدال گاز باشه هم از نظر آلمانی فن ها میشه معتبر!!! در ضمن منم خیلی راحت میتونم بگم اعداد آلمانی فن ها فیکه و شما ها هم هیچ جوره نمیتونین رد کنین حرفم رو چون هیچ منبع معتبری ندارین ولی من منبعم nhra هست و این مشخصات دوج رو تایید کرده کسی که معنی ماسل کار رو بفهمه میدونه که به یه راننده خیلی حرفه ای نیازه پس برای همین باز هم میگم دوج پر شتاب ترین خودروی جهان رو ساخته و آلمانی ها فقط با تیون میتونن حریف آمریکایی ها بشن

      موافقم 3
      مخالفم 13
      1. PURIYA

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (553 ديدگاه)

        منبع ما حرف خود کمپانی های معتبرمونه
        منبع ما واقعیته
        نه اینکه بریم تو یه بچه سایت ببینیم چی نوشته بیاریم بگیم منبع معتبر منبع معتبر😄

        موافقم 6
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          nhra که یکی از بزرگترین تعیین کننده قوانین درگ هست میگه این اعداد درسته اون وقت آلمانی فن میاد نظر رفیقاش رو میپرسه و میگه منبع معتبر🤣

          موافقم 1
          مخالفم 3
        2. PURIYA

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (553 ديدگاه)

          آخه بنده خدا این ماشین عزیزتون با اختلاف بسیار زیاد از ماشینی که تایمش ۹.۳ بود خورد
          من طرفدار تسلا نیستم ولی تسلا راحت این تایمشو چند بار میزنه نیاز به کلی دنگ و فنگ و سوخت و تایر و راننده فوق ماهر اینا هم نداره
          حالا هی بیا به این توضیح بده🤦‍♂️
          اگر فیلمی تو واقعیت دیدی(نه تبلیغ) که این داج تایم ۸.۹ زد اونوقت حق با توئه
          اصلا ۹ هم زد اشکال نداره فقط نزدیک بزنه
          باش؟؟؟ قانع شدی؟؟؟متعصب
          شتاب nhra هم بزار تو جیبت😂
          فقط خواهشن وقتی حرف بزن که این ماشین تایمشو بزنه همیییین!! میترسی تایمشونزنه؟؟ صبر میکنم بالاخره ویدئوهای بیشتری ازش میاد تو درگ
          بالاخره وقتی nhra تایید کرده تو واقعیت هم باید اتفاق بی افته این افسانه🤣
          دیگه هم چیزی نگو. خلاص

          موافقم 4
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          تو واقعیت خیلی چیز ها اتفاق میوفته که شما ها نمیبینید هزار تا درگ هم باشه وقتی همچین سازمان بزرگی تایید کرده پس یعنی واقعیت داره و اون راننده ها حرفه ای نیستن حالا هی حرص بخور قبلا هم گفتن لانچ کردن ماسل کار خیلی سخت تر از یه ماشین معمولی هست ولی مهم اینه که دوج رکورد جهانی رو شکسته

  15. هلهل

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    کاش طراحی تسلا اینقدر بد نبود
    توی برقی ها لوسید و بعضی چینیا مثل آواتار رو ترجیح میدم

    موافقم 4
    مخالفم 6
  16. blackwing

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1255 ديدگاه)

    این جمله رو همیشه میگم : مهم نیست ماشین بنزینی توی این درگ چه تایمی ثبت کرد ، انتخاب من همیشه ماشین بنزینیه 💪🏼

    موافقم 20
    مخالفم 5
  17. ARMAN سابق

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (476 ديدگاه)

    چلنجر چند تا ایراد داره
    یکی وزنش هست که به نسبت زیاده
    یکی تک دف بودنش هست که با این میزان قدرت خوب لانچر کردن باهاش خیلی سخته
    یکی هم گیربکس هست که AT معمولیه و سرعت تعویض دندش هم معمولیه
    اگه این مدل چلنجر گیربکس دو کلاچه داشت و یکم وزنش کمتر بود و از همه مهمتر دو دف بود بردنش خیلی سخت می شد.
    البته که اگه این ویژگی ها رو هم داشت هویت ماسل کارش کمرنگ میشد

    موافقم 15
    مخالفم 3
    1. مازیار

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (829 ديدگاه)

      آرمان به نظرم اینها که گفتی ایراد بحساب نمیاد
      ایراد کار ذهنیت و رویکردی هست که تو فلسفه ساختش وجود داره
      و اصرار به اینکه این ماشین صاحب رکورد میشه بشرط چندین و چند اما و اگر

      موافقم 17
      مخالفم 4
    2. Mohammad hasan

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (131 ديدگاه)

      طراحی دو دیفرن که کلا هیچی
      ولی گیربکس DCT یا دابل کلاچ ترنسمیشن یه راهکار عالی برای دستیابی به شتاب ادعایی توسط این شرکت می‌تونست باشه که زمانی که با سیستم تی سی اس و لانچ کنترل و ترنس بریک محصولات اختصاری دیمنِ دوج یه ترکیب اثر گذار می‌تونست باشه چیزی که تو موستانگ جی تی ۵۰۰ شرکت فورد به طور ملموس درک شد البته که جی تی ۵۰۰ ترنس بریک نداشت
      در کل عوامل موثر تو شتاب این مدل محصولات زیاده
      پیست مخصوص
      لاستیک مخصوص
      سوخت مخصوص
      آماده سازی درست که شامل گرم کردن موتور گیربکس و داغ کردن لاستیک های ماشین میشه
      و در خصوص وزن کاری نمیشه کرد چون ماشینای عملکردی ذاتا سنگین هستن…نهایت ۵۰ کیلو سبکش کنن…چیزی که شرکت های مطرح اروپای سالانه تلاش می کنن که محصولاتشون تو این مقادیر کم سبک بشه

      موافقم 4
      مخالفم 1
  18. Jeferson

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (164 ديدگاه)

    دوج علاوه بر حفظ دف عقب برای لذت، اگه یه نسخه چهار چرخ برا ۱۷۰ می زد. قطعا نتیجه بهتری می تونست بگیره

    موافقم 8
    مخالفم 3
  19. H2

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    انتخاب من تسلا
    سریعتره
    بی دردسرتره
    کاربرد خانوادگی و روزمره هم داره
    40 هزار دلار ناقابل هم میمونه تو جیبم 😁

    موافقم 10
    مخالفم 13
  20. سوشیانت

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3190 ديدگاه)

    اگه یه راننده خوب پشت دوج می نشست تسلا در برابر دوج جوکی بیش نبود

    موافقم 9
    مخالفم 38
    1. Puriya

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (553 ديدگاه)

      🤣🤣

      موافقم 17
      مخالفم 6
    2. هیچکس

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش بسه دیگه بچه سال بازی واسه چی داری در میاری خب بنزینی دوست داری صدا دوست داری واسه خودت هر موقع که بنزینی مقابل یه برقی باخته اومدین انداختین گردن راننده الان راننده هاشم عوض شه باز تسلا برنده میشه چون برقیه و نیرو زود میرسه به چرخ چه بخوای چه نخوای

      موافقم 3
      مخالفم 5
      1. سوشیانت

        ۸ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3190 ديدگاه)

        چه ربطی داره الان با این منطقت ری را چون برقیه از همه بنزینی ها سریع تره؟! قطعا نه پس از اونجایی که nhra که معتبر هست این مشخصات رو تایید کرده پس اگه یه راننده خوب پشت دوج می نشست تسلا رو شکست میداد

  21. Alan.r

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1128 ديدگاه)

    با لاستیک اسلیک و پیست درگ و سوخت E85 و هزار کوفت و زهر مار دیگه بازهم ۰.۸ ثانیه با رقم اعلام شده فاصله داره
    ماشاالله آمریکا کارز

    موافقم 33
    مخالفم 5
    1. سوشیانت

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3190 ديدگاه)

      واقعا ناراحت کننده هست که آلمانی فن ها انقدر دارن فشار میخورن هیچکس نمیخواد جواب بده که چطور هم دوج دروغ گفته هم nhra؟! فشار هم حدی داره

      موافقم 5
      مخالفم 21
  22. Scuderia Ferrari

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (4000 ديدگاه)

    به احترام شکوه ، بزرگی و ظاهر شیطانی و عضلانی دوج چیزی نمیگم ولی با اون قدرت و گشتاور این رسمش نبود
    همه میدونیم که دیمن ۱۷۰ چه مشکلات و معایبی داره که نمیتونه تایم اعلامی کارخونه رو بزنه
    دوج باید برای دل ما و طرفداراش ماشین بسازه و وارد اعداد و ارقام فضایی و خیالی نشه

    موافقم 21
    مخالفم 1
    1. سوشیانت

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3190 ديدگاه)

      اعدادش کاملا واقعی هست کی گفتی خیالیه؟!

      مخالفم 21
      1. آلمانی باز

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (195 ديدگاه)

        ی جوری با اطمینان میگی کاملا واقعیه انگار اون موقع که تایم ۸.۹ زدن تو پشت فرمون بودی😂

        موافقم 11
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          مگه شما ها پشت فرمون بودین که انقدر با اطمینان میگین که مشخصاتش دروغه؟!

        2. آلمانی باز

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (195 ديدگاه)

          چشم دارم! دیدم همین الان رو آسفالت درگ ۹.۷ زد
          شما هم دیدی دیگه؟نه؟

          موافقم 2
          مخالفم 1
        3. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          تفکر میگه که وقتی سازمان بزرگی مثل nhra تایید کرده یعنی ۸.۹ حقیقت داره

          موافقم 1
          مخالفم 2
  23. Moro

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    این داستان.
    تسلا رنده میکند

    موافقم 4
    مخالفم 4
  24. BMW

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1460 ديدگاه)

    ببین تسلا فن همین بلند شدنش لاستیک های جلو برات کافیه 🤨😂😂بارس از روزی که تا ته بیاد تو حلق تسلا و خودت 🤣🤣🤣🤣🤣🤣جارو برقی رو هم که ماهم داریم

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. Oxygen

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (106 ديدگاه)

      تسلا فن نیستم ولی بگم plaid بیاد m8 و هر چی ب ام و تو دنیا وجود داره رو جرر بده !! ( از رو تعصب نظر ندید )

      موافقم 2
      مخالفم 6
  25. فرشاد

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    بی ام و رو میذاشتن کنار این شجره نامه شو پاره میکرد
    امریکایی ها به غیر فورد کوروت هیچوقت سر حرفشون نیستن
    دوج که دیگ در محفل دروغ دونگ بزرگترینه

    موافقم 5
    مخالفم 8
    1. سوشیانت

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3190 ديدگاه)

      آخ آخ باز اسم شتاب ۱.۶۶ اومد و فرشاد فشار خورد از قدرت دوج

      موافقم 2
      مخالفم 17
    2. B

      ۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (749 ديدگاه)

      یعنی میگی مثلا m5 cs (سریع ترین و قوی محصول بیمر) از تسلا بهتر تایم میزد ؟
      فکر میکنم از داج هم شکست میخورد چه برسه پلد که همه آلمانی هارو میزنه ( با فاکتور گیری amg one که هایپرکار هست)

      موافقم 3
      مخالفم 5
      1. PURIYA

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (553 ديدگاه)

        همون M5 با قدرت همین دیمن ۱۷۰ که هزار اسب باشه تایم زدن اونم چه تایمی!!
        بگو چقد
        8.5 واا ویلااا
        دقیقا با همین قدرت دوج
        خیلی هم از چیزای پیشرفته ای استفاده نکردن جز افزایش قدرت موتور
        همیییین
        نه سوخت E85
        نه تایر های چسبنده درگستری

        انقد برا ماشینای آلمانی سر و صدا نکنید👿
        زیر پست آلمانی فن ها هم گوهر افشانی نکنید

        موافقم 6
        مخالفم 4
        1. سوشیانت

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3190 ديدگاه)

          پس خوبه خودتون میدونید که ماشین های فابریکتون حریف ماشین های فابریک آمریکایی نمیشه و حتما باید تیون شده باشه🤣💪🇺🇲🔥

          موافقم 3
          مخالفم 2
      2. فرشاد

        ۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (932 ديدگاه)

        نه m3تیون دشه ای که پدال گذاشته بود با تایم8.5

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. PURIYA

          ۷ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (553 ديدگاه)

          میدونم فرشاد
          M5 cs تیون هم این تایمو زده تو یوتیوب دیدم
          علاوه بر M3
          M8 هم تایم ۸.۶ زده

          موافقم 3
          مخالفم 3
        2. فرشاد

          ۸ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (932 ديدگاه)

          واسه ژرمنا که این تایما کاری نداره فقط تیون ریز میخواد
          وگرنه سوخت و لاستیک و ارتفاع و راننده کارکشته و ماستژ تایلنلدی و فوت و نذر رو منم بکنم صفرتاصد زیر 2میشه

          موافقم 5
          مخالفم 2
  26. امیرحسین

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    عشق هست دوج چلنجر

    موافقم 2
    مخالفم 6
  27. مازیار

    ۷ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (829 ديدگاه)

    والا آمریکن کارز اونقدر نقطه قوت داره که لازم نباشه راجع به شتاب یه مدل افسانه سرایی بشه
    بیخیال این یه مورد

  28. Masih

    ۸ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    هیچی صدای غرش v8 سوپرشارژ نمیشه

  29. Kian

    ۸ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    چلنجر با اینکه دف عقب هست و موتور بنزینی و تسلا ۴ چرخ و برقی ولی جلوش کم نیاورد و صد حیف که تولیدش به آخر رسیده

  30. 170

    ۸ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برای من سواله که چرا توی هر سه درگ دوچ چلنجر دیمن بعد از استارت شتاب جا میخوره و افت توان میگیره دقت کنید تو ویدیو ها لطفا ، چرا باقی درگ های دوج چنین اتفاقی نمیفته؟ چرا این یکی اینجوریه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا