تسلا

تسلا مدل S پلد رکورد سریع‌ترین خودروی برقی نوربرگ‌رینگ را از تایکان پس گرفت

تسلا مدل S پلد با ثبت زمان هفت دقیقه و ۲۵.۲ ثانیه، رکورد سریع‌ترین خودروی الکتریکی پیست نوربرگ‌رینگ را شکسته است.

تسلا مدل S پلد ۱۰ ماه پس از اینکه رکورد سریع‌ترین خودروی الکتریکی تولیدی را به پورشه تایکان توربو S واگذار کرد، دوباره این عنوان را از آن خود کرده است. تسلا در توییتر اعلام کرده است که مدل S پلد مجهز به پکیج سفارشی پیست شامل محدودکنندهٔ سرعت بالاتر، لاستیک‌های مخصوص پیست و ترمزهای ارتقاءیافته، یک دور قسمت ۲۰.۸ کیلومتری نوربرگ‌رینگ را در هفت دقیقه و ۲۵.۲ ثانیه طی کرده است.

این یعنی مدل S بیش از هشت ثانیه از تایکان توربو S با تایم هفت دقیقه و ۳۳.۳ ثانیه که در آگوست سال ۲۰۲۲ ثبت شد سریع‌تر بوده است. این در حالی است که رکورد قبلی تسلا که در سپتامبر سال ۲۰۲۱ ثبت شد هفت دقیقه و ۳۵.۵ ثانیه بود. با این رکورد جدید، مدل S پلد به سومین سدان تولیدی سریع جهنم سبز تبدیل شده است. عنوان سریع‌ترین سدان این پیست در اختیار مرسدس AMG GT63 S با زمان هفت دقیقه و ۲۳ ثانیه است. پکیج پیست یا Track Pack تسلا که ماه گذشته برای مدل S معرفی شد، با قیمت ۲۰ هزار دلار در آمریکا یا ۱۸,۴۳۵ یورو در اروپا قابل سفارش است.

این پکیج حداکثر سرعت محدودشدهٔ خودرو را از ۲۸۲ کیلومتر بر ساعت به ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت افزایش می‌دهد و رینگ‌های ۲۰ اینچی سبک‌تر آلومینیومی با لاستیک‌های مخصوص پیست گودیر ایگل F1 سوپرکار 3R را به همراه دارد. پکیج پیست همچنین دیسک‌های ترمز کربن سیلیکونی ۴۱۰ میلی‌متری با کالیپرهای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب و لنت‌های بهتر را هم شامل می‌شود. این ترمزها در پاسخ به انتقادات از ترمزهای فولادی استاندارد مدل S ارائه شدند که به گفتهٔ خریداران، پس از استفادهٔ مکرر در سرعت‌های بالا در پیست به‌سرعت قدرت خود را از دست می‌دادند.

با وجودی که تسلا رکورد جهنم سبز را پس گرفته اما به نظر می‌رسد پورشه به‌زودی به رقیب آمریکایی پاسخ خواهد داد زیرا این شرکت در حال آزمایش نسخه‌ای حتی قوی‌تر از تایکان توربو S است که می‌تواند رکورد تسلا را تهدید کند. انتظار می‌رود این نسخه به‌عنوان یکی از اعضای خانوادهٔ فیس‌لیفت تایکان، اواخر امسال یا اوایل سال آینده راهی بازار شود. این مدل جدید که احتمالاً توربو GT نام خواهد داشت، با اسپلیتر بزرگ جلو و بال عقب ثابت دیده شده است. طبق گزارش‌ها، تایکان توربو GT می‌تواند حداکثر ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد و کاملاً وارد قلمروی مدل S پلد با ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1485 ديدگاه)

    چه جنگ ها نشه زیر این مقاله و چه ترول هایی که نبینیم

    موافقم 64
    مخالفم 5
    1. new reventon

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (453 ديدگاه)

      میزان شارژ ابتدای پیست 100 درصد
      انتهای پیست با خوش بینی 50 درصد
      مرسدس ای ام جی میزان بنزین ابتدای پیست 30 درصد
      انتهای پیست 25 درصد :)

      موافقم 60
      مخالفم 14
      1. deutschland

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (155 ديدگاه)

        واقعا الان اومدی amg one رو گذاشتی کنار تسلا؟؟!!

        موافقم 10
        مخالفم 33
      2. new reventon

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (453 ديدگاه)

        amg gt4

        موافقم 25
        مخالفم 2
        1. deutschland

          ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (155 ديدگاه)

          دوست عزیز خواهش میکنم به جزئیات بیشتری اشاره کن
          ممنونم
          یک لحظه فشارم افتاد😅

      3. ^MSP^

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (86 ديدگاه)

        بابا AMG رو با این مقایسه نکن
        AMG حرمت داره

        موافقم 24
        مخالفم 6
      4. akrh78

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1359 ديدگاه)

        مدیر فنی لامبورگینی یه زمانی گفته بود اگر قرار باشه لامبورگینی الکتریکی ساخته بشه باطریش باید بتونه حداقل 3 دور سریع نوربرگ رینگ رو ساپورت کنه
        به نظرم حداقل معادل 300-400 کیلومتر برد در حالت عادی باشه
        اوت لپ و این لپ رو هم حساب کنی 50 تای دیگه میاد روش
        با این حساب فقط باطری حالت جامد جوابه وگرنه اندازه هامر ev باطری بازم داره

        موافقم 6
        مخالفم 1
      5. ابوالحسن خفن

        ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        درست نیست ، تو مسابقات فرمول یک هر یکی دو دور بنزین ماشین تموم میشه و پرش میکنن ، بنز رو نمیدونم ولی بوگاتی تو همین پیست نصف بنزینش تو دور اول رفت چون فشار زیادی رو موتوره ، بنز تو جاده عادی با سرعت پایین تو مسافت حدود ۲۰ کیلومتر بیشتر از ۵ درصد بنزین مصرف میکنه ، چه برسه به حداکثر فشار تو پیست !

  2. mahdi-es17

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (565 ديدگاه)

    تجربه رانندگی با تسلا مثل این هستش موقعی که ماشین بازی انجام میدی صدا قطع کنی کاملاً خسته کننده میشه؟

    موافقم 57
    مخالفم 17
    1. ^MSP^

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (86 ديدگاه)

      بدتر از اون ، تسلا همچین حسی داره که داری ماشین بازی می کنی و یه پاگانی هم دستته ولی اسپیکر دستگاه خرابه

      موافقم 7
      مخالفم 6
  3. AMANTE

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    این شد یک خبر درست از تسلا، تبریک به طرفداران تسلا برای این رکورد.
    پس میشه گفت تسلا اگه مدل S رو آپدیت کنه! درواقع نسل جدید اش رو معرفی کنه میتونه زمان زیر 7:20 هم ثبت کنه.

    موافقم 43
    مخالفم 9
    1. محمدرضا

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      هالا فرض کن همبن تجهیزات رو روی بدنه سبک وزنی مثل رودستر نسل اول ببنده میشه زیر ۷😈

      موافقم 20
      مخالفم 36
    2. شاپوری

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چرا باید ماشینای بنزین خفن مثل دوج و فورد رو کنار بزاریم که یه ماشین بی صرو صدا که هیچ حسی به آدم نمیده سوار شد؟

      موافقم 32
      مخالفم 18
  4. علیx76

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (394 ديدگاه)

    یک سری از عزیزان میگفتن تسلا فقط تو مسیر مستقیم خوبه و در پیست، حرفی برای گفتن نداره.
    این خودرو طبق متن، بدون فنربندی و کیت آیرودینامیک خاص، تنها ۲ ثانیه از سریعترین سدان این پیست عقب‌تره.
    و حتی حدود ۲.۵ ثانیه از M5CS هم سریعتره.
    تسلا اگر ردیف عقب رو حذف کنه (کاهش طول حدود ۸۰ سانت) و ظرفیت باطری رو هم به ۶۰ کیلووات ساعت کاهش بده، فکر کنم وزنش بیاد روی ۱۶۰۰-۱۷۰۰ کیلو.
    به علاوه کیت آیرودینامیک و فنربندی ریس، احتمالا تایمش‌ حدود ۷:۱۰:۰۰ بشه.
    (رینگ فیبرکربنی هم فکر خوبیه)

    موافقم 30
    مخالفم 52
    1. R

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      با قدرت و گشتاور هایپرکارها باز تو کلاس خودش عقب تره

      موافقم 27
      مخالفم 13
    2. R/T

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      نه بابا
      ۱۰۰۰ اسب قدرت داره
      حالا بزار تایکان جدید بیاد اون موقع رکورد رو به احتمال زیاد میزنه

      موافقم 24
      مخالفم 9
    3. R/T

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      در ضمن تسلا حدود ۳۰۰ خورده ای اسب بخار از m5cs بیشتر قدرت داره

      موافقم 24
      مخالفم 6
    4. مجتبی .

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1231 ديدگاه)

      بعد اونجوری به آخر پیست نمیرسه. ولی رقابت سالم خیلی خوبه وباعث پیشرفت میشه وبرنده نهایی مصرف کننده. دقیقا مثل اینجا…

      1. علیx76

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (394 ديدگاه)

        کاهش طول و وزن، باعث کاهش مصرف باطری میشه، نهایتا نباید بردش فرق خاصی با نمونه ۴ درب داشته باشه.

  5. amir-mr

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (401 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظره نسل جدید تایکان هستم”تو پیست با پورشه نمیشه رقابت کرد

    موافقم 42
    مخالفم 22
    1. Mostafa

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (131 ديدگاه)

      🐌 Taycant is coming

      موافقم 19
      مخالفم 21
  6. deutschland

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (155 ديدگاه)

    اولا که تایکان توربو اس ۳۰۰ اسب بخار قدرتش از تسلا کمتره ثانیا متاسفانه این رکورد زیاد موندگار نیست چون تایکان توربو GT بزودی معرفی میشه و و پورشه هم ماشینی نیست که قرعه رو توی پیست به‌ یک کسی مثل تسلا ببازه

    موافقم 45
    مخالفم 19
  7. amir-z

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    اینو یکی تو پیست ببینه خنده اش میگیره
    بنده خدا ها ۱۰ ماه سخت تلاش میکردن تا آرمیچر برقی بتونه رکورد بزنه 😅

    خوبه با اون ترمز های افتضاح آخر کار نرفت قاطی باقالی ها😑😅

    موافقم 45
    مخالفم 29
    1. حسین

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (404 ديدگاه)

      داداش من مهندس برقم ببین موتور برقی واقعا قویتر، با دوام تر و با راندمان بالاتر از موتور احتراق داخلی هست. حالا بهش بگو آرمیچر این واقعیت رو تغییر نمیده فقط نشون میده تا حالا داخل هیچ کارخونه ای رو ندیدی تمام نیروی تولید در تمام کارخانجات بزرگ توسط موتور های برقی فراهم میشه. الان مشکل خودروهای برقی فقط باتری هست که هنوز ظرفیت لازم رو ندارن و گرون و سنگین هستن.

      موافقم 33
      مخالفم 8
      1. amir-z

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (96 ديدگاه)

        بله حرف شما درسته اینکه موتور های الکتریکی قدرت بیشتری تولید میکنن که توش شکی نیست و همین الان هم به وضوح قابل مشاهده است که شرکت های حتی در سطح متوسط یا بعضا پایین هم میتونن به واسطه همین موتور های الکتریکی به قدرت و گشتاور های بالا که شاید رسیدن به چنین قدرت ها و شتابی با موتور های احتراقی براشون تقریبا غیر ممکن بوده
        اما همه چیز که به قدرت و شتاب بالاتر نیست که اگه بحث سر لذت رانندگی باشه موتور های الکتریکی هیچ لذتی رو به آدم نمیدن و همینطور خودرو های الکتریکی هنوز هم خیلی جای پیشرفت دارن تا بتونن با باطری های سبک‌تر و عملکرد بهتر عرضه بشن و قیمتشون کاهش پیدا کنه چون همین الان هم با هزینه ای که مشتری میخواد برای خودرو های الکتریکی کنه میتونه یک خودروی درونسوز با عملکرد حداقل برابر بخره و هم قدرت اونو داشته باشه هم لذت

        موافقم 16
        مخالفم 16
      2. وی

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (375 ديدگاه)

        حس و حال و صدا و درگیر کنندگی ندارند و کاملا کسل کننده هستند حالا با دوام و قوی و هرچی هم که باشن

        موافقم 13
        مخالفم 10
      3. محمدهادی

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2410 ديدگاه)

        یکی وزن باتری ها
        و دیگری نداشتن بدنه یی به شکل هایپر کارها
        همه شون به شکل ماشین های خونوادگی ن
        البته به غیر از چند نمونه ی الکتریکی مسابقه یی
        اونا برقی های خوبین
        رکورد زنی در پیست توسط برقی ها به اونا میرسه
        اگر تسلای خونوادگی یک دور پیست رو در ۷و۲۵ ثانیه زده
        قطعا برقی مسابقه یی مثل فولکس ID R زیر ۶ دقیقه میزنه

        موافقم 6
        مخالفم 2
  8. F22RAPTOR

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    احسنت

    موافقم 23
    مخالفم 3
  9. R

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    رکورد تو نوربرگرینگ یعنی فحش ناموسی به پورشه
    نمیزاره کسی جلوبزنه بزودی پاسخ میده😆

    موافقم 35
    مخالفم 8
    1. Mostafa

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (131 ديدگاه)

      میگن قرار تایکان توین توربو بشه 🤣

      موافقم 18
      مخالفم 6
  10. BMW

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1497 ديدگاه)

    حالا وایستا تا پورشه بیاد دوباره تو پیست نظر شخصیم رو میگم هیج وقت از برقی خوشم نمیاد اونم تسلا بیش از حد برقی

    موافقم 16
    مخالفم 18
    1. محمدهادی

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2410 ديدگاه)

      البته گزینه های بیشتری هم در آینده نزدیک وارد عمل میشن
      مثل بی ام و M5E
      انوقت معلوم میشه آیا تسلا بعنوان بک سدان پرفورمنس واقعا مطلوب عمل کرده در پیست یانه

      موافقم 7
      مخالفم 6
  11. (JONATHAN (TESLA

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (302 ديدگاه)

    رکورد amg gt 63 s برای مسیر کوتاه تر هستش که 20/6 کیلومتر هستش
    رکورد پلد برای مسیر طولانی تر هستش
    در واقع مدل s پلد رکورد دار سدان های نوربررینگ هستش چون رکورد AMG GT 63 s در مسیر طولانی تر برابر با 7/27 ثانیه هستش .

    موافقم 15
    مخالفم 27
    1. مازیار

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3300 ديدگاه)

      جگوار project8 چطور؟ اون کمتر از 7:20 هست درسته؟

      موافقم 5
      مخالفم 9
      1. (JONATHAN (TESLA

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (302 ديدگاه)

        جگوار project 8 خودرویی با تولید محدود هستش
        و جز خودرو های سری تولیدی محسوب نمیشه
        حتی با این حال باز هم project 8 تایمی که ثبت کرده در مسیر کوتاه 20/6 کیلومتری بوده
        اگه همین این هارو کنار بگذاریم مدل s پلد داخل ویدیو هنوز محدود کننده سرعت داره البته این بار محدود کننده تاپ اسپید رو ارتقاء دادن
        نسبت به دفعه قبل . پلد هنوز می‌تونه رکورد های خودش با چند اصلاح کوچیک خیلی کم تر بکنه .

        موافقم 12
        مخالفم 16
      2. Elmiraj

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (3188 ديدگاه)

        در بین تولید انبوه ها رکورد دار هست…

        موافقم 19
        مخالفم 1
        1. مازیار

          ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          ممنون نمی دونستم

          موافقم 6
          مخالفم 3
    2. GT R

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (14 ديدگاه)

      جگوار XE SV PROJECT 8 رکورد دارد دور کامل نوربرگ رینگ هست
      https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife-full

      موافقم 6
      مخالفم 5
  12. حسین

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (404 ديدگاه)

    فقط کاش این 3 تا آیتم رو قبل و بعد از انجام اعلام میکردن!
    درصد شارژ باتری
    درصد باقیمانده از ترمزها
    درصد باقیمانده از تایرها

    موافقم 24
    مخالفم 2
  13. Alan.r

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    پلد با ۴۰۰ اسب بیشتر و وزن تقریبا برابر و گشتاور ناگهانی الکتریکی دو ثانیه از GT63S کند تر بوده
    اینم از مهندسی برتر تسلا

    موافقم 30
    مخالفم 23
    1. Elmiraj

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3188 ديدگاه)

      اگه به اسب بخار بود ، بوگاتی شیرون می بایست دور نوربرگرینگ را زیر ۵ دقیقه بزنه…

      و جهت اطلاع شما Gt63 با ۵۰ هزار دلار قیمت بیشتر و به قول شماها کلی تجربه فرمول یک ۲ ثانیه کندتر از s plaid هست چون اون دایمی که مد نظر شماهاست در مسیر کوتاه پیست ثبت کرده و تایمش در مسیر ۲۰.۸ کیلومتری ۷:۲۷ هست…

      موافقم 20
      مخالفم 19
      1. R

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1171 ديدگاه)

        شیرون اصلا به این پیست نرفته … آره به اسب بخاره که وان با ۱۰۶۳ اسب اوله و از اون پایین ترا کمتر از ۸۰۰ اسب قدرت دارن

        موافقم 7
        مخالفم 5
      2. akrh78

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1359 ديدگاه)

        bugatti: hold my bolide

      3. حسین

        ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (785 ديدگاه)

        چقدر به شیرون دل بسته بودم
        داره خداحافظی میکنه 🥲
        به قول شما یک تایم پیست
        که معیار و سنجشی دیگر برای این ابر خودرو باشه رو هنوز نتونستیم ببینیم
        به صورت رسمی
        بوگاتی ویرون رکورد غیر رسمی ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه
        اسب های برابر با پلاد
        سال تولید ۲۰۰۵
        فاقد هرگونه کمک برقی

        1. حسین

          ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (785 ديدگاه)

          بوگاتی به جز بولاید
          خودروی پیست محوری تولید نکرده
          تنها نسخه های رنگارنگ لوکس محور
          از شیرون و ویرون هستند
          که خواسته های هر جنتلمن رو با سلیقه خاص خودش برآورده میکنن
          یک جی تی تکرار نشدنی کوپه
          داخل جاده هیچ چیزی جرعت حتی چپ نگاه کردن هم به این هیولا نداره 😂
          البته جز فرزند خانده ای که به
          تازگی قبولش کرده
          ریماک
          خودشو براش ثابت کرد
          تا فرزند مدرنش لیاقت به ارث بردن را داشته باشد
          چه جمله ای

          یاد ماشین ها ۳ افتادم 😂

  14. Arshia m3csl

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1190 ديدگاه)

    سریع هست قبول ولی زیبایی و کیفیتش نصف تایکان نیست تایوان توش جیر با کیفیت و صندلی های با کیفیت و فرمون تیز و اسپرت داره که تو تسلا نیست و پورشه تایکان خیلی تیونینگ پذیر تر از تسلا اس پیاده برای تسلا کیت بدنه به زور یکی باشه برای تایوان چند تا کیت بدنه مختلف وجود داره چون خاصه تایکان و پولدار پورشه تایکان پسندشه نه تسلا

    موافقم 17
    مخالفم 17
  15. فرشاد

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    قبل اینک تسلا بیاد و جو و متشنج کنه بگم که
    اولا تایکان ماشین سه چارسال پیشه رقیب خودش مدل اس روهم زده بود

    دوما تایکان تایمش رو فابریک فابریک زد این با پکیج درگ اومده تایکان با پکیج درگ که چندان احتیاجی هم بهش نداره وارد بشه اس پلد و نیست میکنه

    بعدشم توربو جی تی که بیاد هم تو درگ تسلا رو خواهد زد هم تو پیست

    البته این جواب کسایی تندرو بی علمی مث تسلا و سوشیانت بود
    ولی خب برخلاف میل من برقی ها دارن پیشرفت میکنن ولی من بازم ترجیح میدم یه پورشه برقی سوار بشم تا یه دظلا

    موافقم 23
    مخالفم 20
    1. سوشیانت

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3516 ديدگاه)

      بی علم تر و متعصب تر از تو ندیدم تایکان تایکان توربو جی تی هنوز معرفی نشده اون وقت چجوری میگی تو درگ تسلا رو میزنه؟!😐😂

      موافقم 11
      مخالفم 21
      1. فرشاد

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (932 ديدگاه)

        اونوقت شما چرا از رودستر مایه مبزارین؟

        موافقم 10
        مخالفم 3
        1. مازیار

          ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          جواب کاملی بود
          ضمن اینکه تجربه بدون ردخور نشون داده تمام پورشه ها در کلاسهای مختلف همیشه رکورد نوربرگ رینگ رو در دست دارن و میتونم بگم حتی خود تسلا فن ها هم مطمئن هستن تایکان بعدی کارشو میکنه

          موافقم 10
          مخالفم 5
  16. elonlion

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (102 ديدگاه)

    Leave something for the New Roadsters to take man

    موافقم 13
    مخالفم 27
  17. آرین

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من طرفدار بندی نیستم ولی تسلا خیلی کمپانی عجیبی هست چون ایران ماسک هم عجیبه.

    موافقم 11
    مخالفم 1
  18. اشکان

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (401 ديدگاه)

    ماشین برقی فقط تسلا ، بقیه اداشو هم نمیتونند در بیارند….تسلا بین ماشین ها میشه مثل گوشی اپل بین گوشی ها

    موافقم 15
    مخالفم 18
    1. R

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1171 ديدگاه)

      مثال خوبی زدی اپل به جز دوربینش هیچی نداره تسلا هم به جز شتابش

      موافقم 4
      مخالفم 6
  19. Silent

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (631 ديدگاه)

    از اینکه تووی عصر طلایی صنعت خودرو به عینه تولد و توسعه “آینده صنعت خودرو” رو دیدیم بایستی لذت ببریم…فوتبالی که بعد از رونالدو و مسی و زیدان و زلاتان دیگه زمان می بره تکرار شه یا گوشی های هوشمند که سال 2007 بکل مسیر تولید موبایل رو تغییردادن دنیای خودرو هم بلطف TESLA خالق و ایده پرداز خودروهای EV مرحله انقلابی رو سپری کرد که بایستی گفت:
    زین پس خودروهای برقی در اصل مشتقی از TESLA هستن و نهایت بهبودهای چند درصدی از این برند نه محصول جدید و پیشرو. همین موتورهای PLAID روی بدنه سبک و فیبرکربن می تونه تمامی ارقام رو بسادگی جابجا کنه.
    ……………………
    ساده سازی تولید صنعتی به کمک “گیگاپرس ها” روندی هست که بزودی سایر برندها هم دنبال رو این ایده خواهند بود… روش تولید سایبرتراک و مدل2

    موافقم 12
    مخالفم 7
  20. Yasin

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (257 ديدگاه)

    رودست تسلا نیست
    خودم اونقدر هوادار تسلا نیستم؛ اما خدایی عالی دهان هیترهاشو می‌بنده با این پرفورمنسی که داره…

    موافقم 19
    مخالفم 14
  21. akrh78

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    زنده باد دایناسور های دودزا که هنوزم سلطان پیستن
    توی پورشه الان همه ضربانشون روی 150 هست. رونمایی تایکان جدید هم دو ماه جلو افتاد

    از اونجایی که مانتی ریسینگ کارش بیشتر با تعلیق و ایرو هست احتمالا یه زمانی یه کیت هم برا تایکان بده

    موافقم 3
    مخالفم 4
  22. Ah shit here we go again

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    تسلا رو به عنوان ماشین حامی محیط زیست و بدون آلودگی فقط میشه قبول کرد
    هرچند الودگی تولید این باطری ها چند سال بعد سروصداشون در خواهد اومد
    به عنوان رانندگی نمیشه به تسلا نگاه کرد چون هیچ فرقی با بازی کامپیوتری نداره
    واقعا برام دردناک میشه که برندی که اینهمه سابقه پشتش هست یه برند یهویی شکست بده حتی برای یک لحظه💔

    موافقم 6
    مخالفم 10
  23. Elmiraj

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    این تایم فعلا برا اذیت کردن پورشه و به خاک مالیدن پوزه هیتر ها کافیه….

    Track package تسلا شامل اسپویلر فعال ، دیفیوزر ، سیستم تعلیق سفت شده و اسپلیتر هم خواهد بود که احتمالا تسلا اونو برای چند ماه بعد تایم زدن تایکان توربو GT نگه داشته…

    موافقم 13
    مخالفم 22
    1. مازیار

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3300 ديدگاه)

      نه شما بلکه همه
      وقتی پای پوزه و خاک به میون میاد یعنی اول و بیشتر خود گوینده هست که تحت فشاره
      یکمی شل تر همه جوره بهتر باور کن

      موافقم 15
      مخالفم 8
      1. Elmiraj

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (3188 ديدگاه)

        شما نگاه کن تو همین پست درگ s plaid با Sf90 و توربو S ببین اساتید در مورد توانایی های تسلا در پیست چه فرمودن…!!!

        هیتر ها یه سنگر بنام پیست داشتن که اونم از دست دادن…
        مثل روز روشن معلومه کیا فشار میخورن

        موافقم 11
        مخالفم 9
        1. مازیار

          ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          المیراژ
          شما قطعا بهتر از من میدونی
          این تایم تسلا بیشتر مدیون شتاب گیری رعدآسا بعد پیچ و مسیر مستقیم هست نه قابلیت های پیست محوری مثل شتاب جانبی و ترمزگیری
          نمیخوام تسلا رو از بقیه جدا کنم همه برقی ها همینطورن

          موافقم 8
          مخالفم 5
        2. مازیار

          ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          و اصلا چه بحثی هست بحث پرفورمنس تسلا؟😀

          مگه تسلا محصول پرفورمنسه؟
          و اگرم باشه مگه رقبای پرفورمنس کاملا وارد بازی شدن؟

          موافقم 8
          مخالفم 7
        3. Elmiraj

          ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (3188 ديدگاه)

          S plaid بدون قابلیت های پیست محوری شتاب جانبی ۱.۰۸ را ثبت کرده که از ۹۵ درصد سدان های مدعی بیشتره….

          تسلا فقط با تعویض لاستیک و ترمز تونست تایم نوربرگرینگ را ۱۰ ثانیه ارتقا بده که در نوع خود نظیر نداشته ( حتی همینی که تایم زده هم محدود کننده سرعت داشت و در حالی براحتی میتونست در بخش پایانی پیست از ۳۰۰ تا رد بشه ولی به ۲۹۰ هم نرسید )
          همین الان اگه Xe project 8 مثل تسلا تو بخش طولانی پیست تایم بزنه نمی‌تونه به تایم تسلا برسه چون این کار حتی از پس GT63s هم برنیومده .

          بله رقبا با تمام توان مهندسی و یک عمر تجربه حضور در پیست و مسابقات اتومبیل رانی وارد شدن در حالی که تسلا هنوز برای تایم زنی نصف آپشن های track package رو هم اضافه نکرده….

          موافقم 9
          مخالفم 9
        4. مازیار

          ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          جگوار که ۷:۲۳ هست اون دوستمون لینک full lap فرستاد شما گفتی تولید انبوه نیست
          اصلا بیخیال

          موافقم 1
          مخالفم 1
        5. فرشاد

          ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (932 ديدگاه)

          بنظرت با همون فرمون میپیچیدن تو پیست نتیجه چی میشد؟
          بدون track pakcageمیتونست پیچ اول رو رد کنه؟
          یا بعد پیچ دوم ارور ترمزا باعث افتادن قالب جلوی تسلا رو دیوار نمیشد؟
          همه اینارم رد میکرد رقمای تایمش اندازه رقم حساب بانکی سرمایه گذارتون میشد
          هر برقی نه فقط تسلا هر برقی فقط به لطف گشتاور انی کنار یه سوپراسپرت درونسوز وایمیسته خودتونو نزنید به ندونستن

          موافقم 1
          مخالفم 4
    2. JDM

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1169 ديدگاه)

      با این همه قدرت و ادعا هنوز ریز میبینمتون فعلا رکورد سدان ها دست باواریایی هاست خودنما🇩🇪🇩🇪

      موافقم 7
      مخالفم 11
  24. پاشا

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    خخخ

  25. Peyman.JDM

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (72 ديدگاه)

    مگه اس پلد فرمان یوغ نداشت؟؟

  26. فرهاد

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (692 ديدگاه)

    تایکان توربو gt که بیش تر از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داره تا چند ماه دیگه رونمایی میشه ، دوست دارم ببینم اون موقع باز هم تسلا پر رویی میکنه !!

    موافقم 9
    مخالفم 10
  27. Saman

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (186 ديدگاه)

    چقدر پیشرفت تسلا سریع و شگفت انگیزه دیگه دارم به تسلا علاقمند میشم. واقعا رتبه یکم فروش خودروهای لوکس امریکای شمالی برازنده تسلا هست. براوووو

    موافقم 8
    مخالفم 4
  28. JDM

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1169 ديدگاه)

    چقدر تسلا فنا با اکانت فیک اومدن باشه بابا فهمیدیم دوثانیه از amg63s کندترین اونم با قدرت یه هایپر کار

    موافقم 4
    مخالفم 5
  29. حسن

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2089 ديدگاه)

    یه کمیک دیگه از المانی فن ها

    موافقم 5
    مخالفم 2
  30. حسین

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (785 ديدگاه)

    زاویه چرخ و ارتفاع
    درعکس
    با نسخه فابریک متفاوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا