بروکس ویزبلت از درگ تایمز اوقات فراغت خود را صرف برگزاری مسابقات درگ میکند و این بار با تسلا مدل S پلد به مصاف وانت پرفورمنس رم TRX رفته است. این خودرو از لاستیکهای چسبان و قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری سود میبرد. در یک طرف دیگر هم نیسان GT-R با قدرت ۱۳۰۰ اسب بخار، مک لارن 720S و چند دستگاه دوج وایپر قرار دارند. به نظر میرسد که هیجان زیادی در انتظار آنهاست…
واضح است که تسلا مدل S از نظر مسابقات درگ حرف اول را میزند و ویزبلت هم میخواهد همین موضوع را نشان دهد. اگرچه محصولات تسلا از نظر عملکرد در خط مستقیم بسیار خوب هستند اما خب قیمت مدل پلد بالاست و از طرف دیگر تقاضای زیادی هم برایش وجود دارد اما زمان تحویل این خودروها افزایش یافته است و خب قیمتها هم روز به روز بالا میرود.
بههرحال تسلا مدل S پلد درگ تایمز از راه رسیده است و میخواهد ویدئوی کاملاً شگفتانگیزی را ارائه نماید. همانگونه که در ویدئو مشاهده میکنید بروکس با یک رم TRX دیوانهوار سرشاخ میشود. مالک TRX اذعان میکند نیتروژن را فراموش کرده است اما به دنبال استفاده از آن است. به همین خاطر درگ اول طبق انتظار پیش میرود.
توضیح رضایت بخشی درباره چگونگی برگزاری مسابقه بین پلد و TRX وجود ندارد. ما میگوییم رم زودتر استارت میزند و به مدت کوتاهی پیشتاز باقی میماند و سپس تسلا مدل S پلد همانند یک موشک از این خودرو عبور میکند و در چشم بر هم زدنی ناپدید میشود.
اگر نمیدانستید که این تسلا مدل S پلد واقعی است احتمالاً فکر میکردید که با یک رندر مواجه هستید. در واقع دستیابی به چنین شتابی برای یک خودروی تولیدی ممکن به نظر نمیرسد اما زمانی که نیتروژن از راه برسد TRX بوست آنی ۲۰۰ اسب بخاری خواهد داشت. آیا این بوست برای جبران مافات رم کافی است؟
تیم درگ تایمز چندین مسابقه دیگر نیز برگزار میکند هرچند برخی مشکلات وجود دارند. در یکی از مسابقات تسلا زودتر شروع میکند و TRX به خاطر مشکلی در کنترل کشش به کندی استارت میزند. یکبار دیگر نیز مسابقه تکرار میشود اما بروکس حتی موفق به حرکت نمیشود. البته در مسابقات بعدی پیروز واضح میدان مشخص است.
ما تمام داستان را بازگو نمیکنیم تا خود شما از این ویدئو لذت ببرید. آیا خودرویی وجود دارد که با قیمت تقریباً مشابه بتواند تسلا مدل S پلد را شکست دهد؟
تماشا در یوتیوب:
تماشا در آپارات:
امیر
۲۶ اسفند ۱۴۰۰نعره و هیبت رم به کل ماشینای جمع میرزه
راننده نیسان هم انگار تازه گواهینامه گرفته ، خیلی استارت بدی داشت
ای کاش چند رولینگ هم با وایپرها میذاشتن
جای دیمن هم بشدت خالی بود
امین
۲۶ اسفند ۱۴۰۰درود به تسلا چون نگاهمون رو نسبت به شتاب عوض کرد
Jdm باز
۲۶ اسفند ۱۴۰۰درگ های سمی و عجیب و غریب که فقط میخواد گودرت این ارمیچر تو خط مستقیم رو نشون بده
همه چیز که درگ نیس
هیبت اون trx و gtr r35 می ارزه به کل شرکت تسلا
Joker
۲۶ اسفند ۱۴۰۰توجه کردید محصولات تسلا غیر از شتاب اولیه که اونم به خاطر وجود اون حجم از گشتاور آنی چیز دیگه ای واسه ارائه ندارن(البته به جز تکنولوژی های فوق پیشرفته تقلید صدای باد معده و استفاده از صدای گاو و گوسفند به جای بوق)تست و بررسی هاش هم خلاصه میشه تو یه دیالوگ اونم اینه : او مای گاااش🤣
هر ننه قمبری یه دونه خریده و صب تا شب ول میچرخه تو خیابونا و یه علاف مثه خودش رو پیدا میکنه تا ری اکشن طرف رو موقع شتاب گیری تو تیک تاک به نمایش بزاره😂وقتی میگیم تسلا چیزی جز اسباب بازی آدم بزرگا نیست اغراق نکردیم…
کافر مقدس
۲۶ اسفند ۱۴۰۰استاد تایکان همینم نداره و کلی پول ازت میگیره . نه شتاب تسلا بهت میده نه بُرد تسلا . باطری هاشم باید ببری فراخوان
مت واتسون به تسلا احترام میذاره ولی 4تا ترول تو پدال ساکن دنیای موازی هستن
Peace Loser
ARMAN
۲۶ اسفند ۱۴۰۰باید قبول کرد رو دست پلد تو درگ نیست.
ولی تمام اون ماشیتای دیگه قبلا امتحانشون رو پس دادن
Hamed
۲۶ اسفند ۱۴۰۰تو این چندسال جز اینکه یسری تسلا رو بردارن بیارن بندازن تو یه کفی مستقیم چیزی دیگه ای ازش ندیدیم
یه بارم ببریدش پیستی تست جاده ای چیزی جلوی همینایی که باهاشون کل میندازه ببینیم حرفی برا گفتن داره یا نه
امیر
۲۷ اسفند ۱۴۰۰همین الانشم تو یوتوب ویدیوهای زیادی از تسلا تو پیست هست
حتما چککنید! چون بعضیارو شرمنده کرده!