تسلاشورلت

مسابقه هیجان‌انگیز هونیکورن کن بلاک و تسلا مدل S پلاد!

جدیدترین سری از کلیپ‌های هونیکورن در برابر دنیا منتشر شده و همان‌گونه که به یاد دارید در اولین ویدئو شاهد رویارویی هونیکورن موستانگ کن بلاک با یک کوروت بسیار پرقدرت بودیم. لیا بلاک دختر نوجوان کن بلاک پشت فرمان این هیولای ۱۴۰۰ اسب بخاری نشسته و عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است. او دختر ۱۴ ساله کن بلاک بوده و قبلاً تسلط خود روی رام کردن این هیولای پرقدرت را به نمایش گذاشته است.

اما این بار داستان فرق می‌کند زیرا هونیکورن باید به مصاف تسلا مدل S پلاد برود و نتیجه هم نزدیک‌تر از آن چیزی است که انتظارش را دارید. سدان ۱۰۰۰ اسب بخاری تسلا به خاطر شتاب گیری دیوانه‌وار خود شناخته شده و می‌تواند زیر ۲ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. این رقابت در پیست انجام نشده اما با وزن حدود ۲.۵ تنی و گشتاور آنی، تسلا هنوز هم عملکرد درخشانی دارد.

خب آیا هونیکورن لیا می‌تواند با قدرت بیشتر و وزن کمتر از عهده تسلا برآید؟ در مسابقه اول این تسلا است که پیش می‌افتد و دختر کن بلاک برای رسیدن به تسلا به تقلا می‌افتد. البته در ادامه او توانسته آب رفته را به جوی بازگردانده و از تسلا پیشی بگیرد؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که پیروزی هونیکورن با فاصله زیادی ثبت نشده و این برای یک خودروی خیابانی که به‌صورت قانونی اجازه تردد دارد نتیجه‌ای بسیار احساس‌برانگیز می‌باشد.

در مسابقه دوم مدل S پلاد کمی جلوتر استارت می‌زند و مسیر نهایی مسابقه نیز کمی کوتاه‌تر می‌شود تا وضعیت تسلا در مقایسه با هونیکورن بهتر باشد. لیا بلاک اینجا نیز از مزیت هونیکورن حداکثر استفاده را برده و کنترل خوب خود روی پدال گاز را نشان می‌دهد اما نتیجه نهایی به نفع تسلا رقم می‌خورد. مسابقه دوم به نام تسلا تمام می‌شود اما کار هونیکورن هنوز تمام نشده است. در مسابقه نهایی هر دو خودرو شروعی یکسان داشته اما مسیر مسابقه نصف شده است. این می‌تواند نزدیک‌ترین مسابقه هونیکورن در برابر دنیا باشد.

در نهایت لیا با فاصله‌ای نزدیک می‌تواند پیروز شود و بنابراین پیروزی نهایی هم به نفع هونیکورن رقم می‌خورد اما نباید چشم را روی توانایی‌های فوق‌العاده تسلا بست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. hssn

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (491 ديدگاه)

    دو ویدیو قبل تر درگش با نیسان GTR با 2000 اسب بخار رو هم پوشش بدید
    رانندش اولین کسی که تونست این ماشین رو ببره لقب گرفت ، پیشنهاد میکنم ببینید

    موافقم 11
    مخالفم 7
    1. Philipp

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      برای همین به اون ماشین میگن گودزیلا

      امیدوام نسل بعدیشم همینقدر پتانسیل پیشرفت داشته باشه

      موافقم 7
      مخالفم 8
      1. Iman99

        ۲۱ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        پس دایناسور و اژدها رو ندیدی که چطور کودزیلای پیر رو میخورندو لوله میکنن
        همین درگی که گفته شد ماستانگ ۶۵ که ۱۴۰۰ اسب قدرت داشت پا به پای جی تی آر ۲۰۰۰ اسبی اومد با در نظر گرفتن اختلاف وزن که حدود ۲۵۰ کیلو هست نسبت قدرت به وزن یکسان هم نبود که بایستی نسبت قدرت به وزن برابر باشه یعنی ماستانگ یا باید ۲۵۰ کیلو سنگین تر می‌بود و یا با همون وزن حدود ۱۷۰۰ اسب قدرت می داشت
        حالا این رو هم در نظر بگیریم که جی تی آر لاستیک های اسلیک مسابقه ای مخصوص درگ با فاق بلند داشت که تاثیر زیادی تو کشش و چسبندگی داره ولی ماستانگ لاستیک های رادیال و جاده ای با فاق کوتاه داشت
        با این حساب بازم ماستانگ پا به پای اون اومد حالا فکر کن با اون موتور ۸ سیلندر ماستانگ که راحت ۱۷۰۰ اسب که هیچ ۴۰۰۰ اسب قدرت رو هم میتونه بدون هیچ مشکلی تولید کنه رو لاستیکای اسلیک مخصوص درگ هم بندازی زیرش
        دیگه نتیجه مشخصه راحت جی تی آر شکست میخوره از اون
        واسه همین گفتم که ماستانگ اژدهای وحشی هست که راحت کودزیلا رو شکست میده
        از اون طرف هم دایناسور هایی به نام لامبورگینی داریم که تو همه چیز بهتر از اون هستن و با موتور های ۱۰ سیلندر و ۱۲ سیلندرشون هرکدوم بالای ۴۰۰۰ اسب هم میتونن تیون بشن هم از لحاظ قدرت تیونینگ و درگ و هم از همه لحاظ دیگه بهتر و برتر هستن و این دایناسور های خوش صدا راحت کودزیلا رو شکست دادن

        موافقم 8
        مخالفم 2
  2. امین

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (520 ديدگاه)

    این که قیافش ۴۵ سالس والله

    موافقم 22
    مخالفم 4
  3. SF90 STRADALE

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    نقطه مشترک این دو ماشین اینه که فقط برای درگ ساخته شدن !!

    موافقم 13
    مخالفم 16
    1. امین

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (520 ديدگاه)

      تسلا فقط واسه درگ ساخته شده مهندس؟ اونقدر باهوشی که ۴ تا صندلی رو نمیبینی شایدم از یه جای دیگه حرص میخوری

      موافقم 16
      مخالفم 22
      1. Philipp

        ۲۰ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        بله تسلا فقط برای درگه ولی در ظاهر سدان

        اگه میتونید یکی از مشخصات سدان هارو بگید که تسلا داره (بجز داشتن ۴ صندلی)

        موافقم 15
        مخالفم 8
    2. امین

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (520 ديدگاه)

      چون بهترین سوپر اسپورت مورد علاقت از تسلا خانوادگی میخوره اینقدر حرص میخوری😂؟

      موافقم 16
      مخالفم 19
      1. M@M@DRZ

        ۲۰ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (366 ديدگاه)

        مشتی تسلا هر وقت تونست یه جواهری مثل sf90 بسازه ( که نمی سازه !!! 😂😂) که بیاد پیست و جارو کنه و رکورد بزنه اون وقت بیاید ادعای سلطان گری کنید!!!

        موافقم 24
        مخالفم 10
        1. امین

          ۲۰ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (520 ديدگاه)

          پیستو مکلارن سنا و هوایرا بی سی جارو کرده فک کنم نردبون… ؟ ارع؟ اس اف نود نه تو پیست بهترینه نه درگ

          موافقم 7
          مخالفم 4
        2. M@M@DRZ

          ۲۰ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (366 ديدگاه)

          نه خدایی تو چند تا از پیستایی که سنا تایم زده اس اف نود هم تایم زده ؟؟؟ نه چندتا؟؟
          بعدشم سنا یه هایپر کار پیست محوره که تا خدا کیت ایرودینامیکی روشه نه اس اف نود که حتی اسپویلر ثابت هم نداره و با آیرودینامیک خاص خودش این کار رو انجام میده.
          ولی تو هر پیستی که رفته یه رکورد عالی به جا گذاشته …..

          موافقم 6
          مخالفم 1
    3. سید جواد روحانی . طرفدار بنز

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (527 ديدگاه)

      ولی فکر کنم اصل طراحی هونیکورن برای دریفت بوده

      موافقم 14
    4. امین

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (520 ديدگاه)

      یچیزی بگم کاربر اس اف نود مردم و ماشین بازا پیست براشون اهمیت نداره کل کل های خیابونی و درگ و رول ریس های اتوبانی مهمه عیب تسلا شاید بی روح بودنش باشه ولی وقتی کل کل لامبو رو دیدم با تسلا تو اتوبان دلم سوخت واسه لامبو دورانش تموم شده

      موافقم 10
      مخالفم 8
      1. M@M@DRZ

        ۲۰ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (366 ديدگاه)

        لامبو نیازی به دلسوزی شما نداره !!!

        موافقم 10
        مخالفم 3
    5. جناب ایکس

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      اشتباه نکن. هونیکورن اصلش برای دریفته و ویدیو های زیادی از دریفت کن بلاک باهاش هست و فوق العاده دریفت میزنه حتی توبازی هایی مث‌ فورزا

      موافقم 7
      مخالفم 2
    6. SF90 STRADALE

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (4062 ديدگاه)

      ای کاش پدال در حذف نظرات سلیقه ای عمل نمی کرد
      من با هرکس در حد شخصیتی که داره برخورد میکنم
      جواب ایشون رو هم به روش خودم دادم
      بازم از با شخصیتای سایت معذرت میخوام
      ولی باید جواب این دست آدم ها رو اینجوری داد

      موافقم 8
      مخالفم 7
      1. امین

        ۲۰ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (520 ديدگاه)

        نکشمیون جنتلمن😂

        موافقم 4
        مخالفم 5
        1. جناب ایکس

          ۲۲ آذر ۱۴۰۰
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          باشه بابا تو خوبی.

          موافقم 1
          مخالفم 1
  4. امین

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (520 ديدگاه)

    اوه اوه تسلا ببین چی ساخته🔥 به زور دارن با توربو های اندازه هندونه بدنه لخت و سوخت اکتان هسته ای😂یه ماشین خانوادگی رو میبرن🤦

    موافقم 14
    مخالفم 20
  5. M@M@DRZ

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (366 ديدگاه)

    دیگه اینکه تسلا توی ۴۰۰ متر برتری داره کاملا اثبات شدست . نه فقط تسلا کلا تمام الکتریکی های پرفورمنس
    این طور هستن .
    اما هروقت توی پیست به پای درون سوز ها رسیدن حرفه نه ۴۰۰ متر !!!

    موافقم 14
    مخالفم 8
  6. دانیال

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    باریکلا به تسلا

    موافقم 8
    مخالفم 6
  7. مردیم از خوشی

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1449 ديدگاه)

    واقعا مسخرست اصلا الکتریکی نباید با درون‌سوز مقایسه بشه تازه آخه باید تو یه کلاس باشند بحث قیمت هم که هست

    موافقم 5
    مخالفم 4
  8. Behrouz. anzali

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (372 ديدگاه)

    این کامنتهای پدال دیگه خیلی بچه گانه شده ..ببخشیدا ولی دیگه ارزش خوندن نداره . جنبه ها در همین قدر هست .

    موافقم 12
    مخالفم 1
    1. مردیم از خوشی

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1449 ديدگاه)

      خیلی وقته اینطوری هست چیز جدیدی نیست من از چهار سال پیش که پدال را دنبال می‌کنم همین طوره

      موافقم 1
      مخالفم 2
  9. Philipp

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    البته مسیر فقط توی مسابقه اول ۴۰۰ متره
    توی دومی و سومی حدودا ۱۵۰ ۱۶۰ متر میشه مسیر

  10. Elmiraj

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    ماشینی به مصاف S plaid اومده که به ازای هر تُن از وزنش ۱۰۲۹ اسب بخار قدرت داره در حالی که این عدد برای سدان تسلا ۴۷۱ اسب بخار بر ‌‌تُن هست….!!!!
    .
    وقتی غول ترین های دنیا که ساخته معتبرترین برند های این صنعت هستن با قدرت بیشتر ، وزن کمتر و قیمت چند برابری به گرد پای S plaid نمی‌رسن ، دیگه این اسب بازی چی باشه که برای تسلا شاغ و شونه بکشه…

    موافقم 13
    مخالفم 19
    1. امین

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (520 ديدگاه)

      💎👌

      موافقم 6
      مخالفم 7
    2. امین

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (520 ديدگاه)

      المیرا اینا از یه جای دیگه… میفمی که چی میگم؟

      موافقم 6
      مخالفم 4
    3. جناب ایکس

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      خودت میفهمی که روباه تو لونش شیره و اگه زمین رقابت از ۴۰۰ متر به ۸۰۰ متر یا به پیست انتقال پیدا کنه تسلا رو باید اون آخرا دید.

      موافقم 6
      مخالفم 5
    4. MC20

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (2350 ديدگاه)

      فرق بین ماهیت انرژی برق با بنزین … فرق بین سرعت انتقال انرژی برق با بنزین … فرق بین قدرت لحظه ای با قدرت منتقل شونده … چیزی است درگ پرستان برقی معاب متوجه نمی شوند … در حالی که فهمش خیلی سخت نیست … بارها گفتم هایپر لوپ از تسلا سریعتره … پس چرا در آینده هایپر لوپ سوار نشیم ؟

      1. ممد فابریک متعال یگانه

        ۲۱ آذر ۱۴۰۰
        سوابق: (750 ديدگاه)

        زیرا پرستیژ ندارع

    5. Behrouz. anzali

      ۲۱ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (372 ديدگاه)

      اقای رئیس تسلا. المیراژ شما کمپانیتون تو دنیا اوله هیچ احد ناسی هم به گرد پاش نمیرسه ..در راهن ناراحت نباش
      یادت هست از تایکان خورده بود یه مدت پیدات نبود
      دوباره باید یه مدت دیگه به دوری شما عادت کنیم!اره اقای رئیس .. راستی از مریخ چه خبر ؟؟؟😁😁

      موافقم 5
      مخالفم 1
    6. ممد فابریک متعال یگانه

      ۲۱ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (750 ديدگاه)

      المیرا ناموصن تفکر برقی پرستت رو عوض کن !

  11. ممد فابریک متعال یگانه

    ۲۱ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (750 ديدگاه)

    اولن:

    هیوای

    دومن:

    هونیکورن کن بلاک مال دریفته

    سومن:

    آخه درون سوز با برقی؟

    1. Philipp

      ۲۱ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      سومنتو ما دو ساله داریم باهاش دست و پنجه نرم میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا