جدیدترین سری از کلیپهای هونیکورن در برابر دنیا منتشر شده و همانگونه که به یاد دارید در اولین ویدئو شاهد رویارویی هونیکورن موستانگ کن بلاک با یک کوروت بسیار پرقدرت بودیم. لیا بلاک دختر نوجوان کن بلاک پشت فرمان این هیولای ۱۴۰۰ اسب بخاری نشسته و عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است. او دختر ۱۴ ساله کن بلاک بوده و قبلاً تسلط خود روی رام کردن این هیولای پرقدرت را به نمایش گذاشته است.
اما این بار داستان فرق میکند زیرا هونیکورن باید به مصاف تسلا مدل S پلاد برود و نتیجه هم نزدیکتر از آن چیزی است که انتظارش را دارید. سدان ۱۰۰۰ اسب بخاری تسلا به خاطر شتاب گیری دیوانهوار خود شناخته شده و میتواند زیر ۲ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. این رقابت در پیست انجام نشده اما با وزن حدود ۲.۵ تنی و گشتاور آنی، تسلا هنوز هم عملکرد درخشانی دارد.
خب آیا هونیکورن لیا میتواند با قدرت بیشتر و وزن کمتر از عهده تسلا برآید؟ در مسابقه اول این تسلا است که پیش میافتد و دختر کن بلاک برای رسیدن به تسلا به تقلا میافتد. البته در ادامه او توانسته آب رفته را به جوی بازگردانده و از تسلا پیشی بگیرد؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که پیروزی هونیکورن با فاصله زیادی ثبت نشده و این برای یک خودروی خیابانی که بهصورت قانونی اجازه تردد دارد نتیجهای بسیار احساسبرانگیز میباشد.
در مسابقه دوم مدل S پلاد کمی جلوتر استارت میزند و مسیر نهایی مسابقه نیز کمی کوتاهتر میشود تا وضعیت تسلا در مقایسه با هونیکورن بهتر باشد. لیا بلاک اینجا نیز از مزیت هونیکورن حداکثر استفاده را برده و کنترل خوب خود روی پدال گاز را نشان میدهد اما نتیجه نهایی به نفع تسلا رقم میخورد. مسابقه دوم به نام تسلا تمام میشود اما کار هونیکورن هنوز تمام نشده است. در مسابقه نهایی هر دو خودرو شروعی یکسان داشته اما مسیر مسابقه نصف شده است. این میتواند نزدیکترین مسابقه هونیکورن در برابر دنیا باشد.
در نهایت لیا با فاصلهای نزدیک میتواند پیروز شود و بنابراین پیروزی نهایی هم به نفع هونیکورن رقم میخورد اما نباید چشم را روی تواناییهای فوقالعاده تسلا بست.
hssn
۲۰ آذر ۱۴۰۰دو ویدیو قبل تر درگش با نیسان GTR با 2000 اسب بخار رو هم پوشش بدید
رانندش اولین کسی که تونست این ماشین رو ببره لقب گرفت ، پیشنهاد میکنم ببینید
Philipp
۲۰ آذر ۱۴۰۰برای همین به اون ماشین میگن گودزیلا
امیدوام نسل بعدیشم همینقدر پتانسیل پیشرفت داشته باشه
Iman99
۲۱ آذر ۱۴۰۰پس دایناسور و اژدها رو ندیدی که چطور کودزیلای پیر رو میخورندو لوله میکنن
همین درگی که گفته شد ماستانگ ۶۵ که ۱۴۰۰ اسب قدرت داشت پا به پای جی تی آر ۲۰۰۰ اسبی اومد با در نظر گرفتن اختلاف وزن که حدود ۲۵۰ کیلو هست نسبت قدرت به وزن یکسان هم نبود که بایستی نسبت قدرت به وزن برابر باشه یعنی ماستانگ یا باید ۲۵۰ کیلو سنگین تر میبود و یا با همون وزن حدود ۱۷۰۰ اسب قدرت می داشت
حالا این رو هم در نظر بگیریم که جی تی آر لاستیک های اسلیک مسابقه ای مخصوص درگ با فاق بلند داشت که تاثیر زیادی تو کشش و چسبندگی داره ولی ماستانگ لاستیک های رادیال و جاده ای با فاق کوتاه داشت
با این حساب بازم ماستانگ پا به پای اون اومد حالا فکر کن با اون موتور ۸ سیلندر ماستانگ که راحت ۱۷۰۰ اسب که هیچ ۴۰۰۰ اسب قدرت رو هم میتونه بدون هیچ مشکلی تولید کنه رو لاستیکای اسلیک مخصوص درگ هم بندازی زیرش
دیگه نتیجه مشخصه راحت جی تی آر شکست میخوره از اون
واسه همین گفتم که ماستانگ اژدهای وحشی هست که راحت کودزیلا رو شکست میده
از اون طرف هم دایناسور هایی به نام لامبورگینی داریم که تو همه چیز بهتر از اون هستن و با موتور های ۱۰ سیلندر و ۱۲ سیلندرشون هرکدوم بالای ۴۰۰۰ اسب هم میتونن تیون بشن هم از لحاظ قدرت تیونینگ و درگ و هم از همه لحاظ دیگه بهتر و برتر هستن و این دایناسور های خوش صدا راحت کودزیلا رو شکست دادن
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰این که قیافش ۴۵ سالس والله
SF90 STRADALE
۲۰ آذر ۱۴۰۰نقطه مشترک این دو ماشین اینه که فقط برای درگ ساخته شدن !!
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰تسلا فقط واسه درگ ساخته شده مهندس؟ اونقدر باهوشی که ۴ تا صندلی رو نمیبینی شایدم از یه جای دیگه حرص میخوری
Philipp
۲۰ آذر ۱۴۰۰بله تسلا فقط برای درگه ولی در ظاهر سدان
اگه میتونید یکی از مشخصات سدان هارو بگید که تسلا داره (بجز داشتن ۴ صندلی)
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰چون بهترین سوپر اسپورت مورد علاقت از تسلا خانوادگی میخوره اینقدر حرص میخوری😂؟
M@M@DRZ
۲۰ آذر ۱۴۰۰مشتی تسلا هر وقت تونست یه جواهری مثل sf90 بسازه ( که نمی سازه !!! 😂😂) که بیاد پیست و جارو کنه و رکورد بزنه اون وقت بیاید ادعای سلطان گری کنید!!!
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰پیستو مکلارن سنا و هوایرا بی سی جارو کرده فک کنم نردبون… ؟ ارع؟ اس اف نود نه تو پیست بهترینه نه درگ
M@M@DRZ
۲۰ آذر ۱۴۰۰نه خدایی تو چند تا از پیستایی که سنا تایم زده اس اف نود هم تایم زده ؟؟؟ نه چندتا؟؟
بعدشم سنا یه هایپر کار پیست محوره که تا خدا کیت ایرودینامیکی روشه نه اس اف نود که حتی اسپویلر ثابت هم نداره و با آیرودینامیک خاص خودش این کار رو انجام میده.
ولی تو هر پیستی که رفته یه رکورد عالی به جا گذاشته …..
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۲۰ آذر ۱۴۰۰ولی فکر کنم اصل طراحی هونیکورن برای دریفت بوده
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰یچیزی بگم کاربر اس اف نود مردم و ماشین بازا پیست براشون اهمیت نداره کل کل های خیابونی و درگ و رول ریس های اتوبانی مهمه عیب تسلا شاید بی روح بودنش باشه ولی وقتی کل کل لامبو رو دیدم با تسلا تو اتوبان دلم سوخت واسه لامبو دورانش تموم شده
M@M@DRZ
۲۰ آذر ۱۴۰۰لامبو نیازی به دلسوزی شما نداره !!!
جناب ایکس
۲۰ آذر ۱۴۰۰اشتباه نکن. هونیکورن اصلش برای دریفته و ویدیو های زیادی از دریفت کن بلاک باهاش هست و فوق العاده دریفت میزنه حتی توبازی هایی مث فورزا
SF90 STRADALE
۲۰ آذر ۱۴۰۰ای کاش پدال در حذف نظرات سلیقه ای عمل نمی کرد
من با هرکس در حد شخصیتی که داره برخورد میکنم
جواب ایشون رو هم به روش خودم دادم
بازم از با شخصیتای سایت معذرت میخوام
ولی باید جواب این دست آدم ها رو اینجوری داد
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰نکشمیون جنتلمن😂
جناب ایکس
۲۲ آذر ۱۴۰۰باشه بابا تو خوبی.
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰اوه اوه تسلا ببین چی ساخته🔥 به زور دارن با توربو های اندازه هندونه بدنه لخت و سوخت اکتان هسته ای😂یه ماشین خانوادگی رو میبرن🤦
M@M@DRZ
۲۰ آذر ۱۴۰۰دیگه اینکه تسلا توی ۴۰۰ متر برتری داره کاملا اثبات شدست . نه فقط تسلا کلا تمام الکتریکی های پرفورمنس
این طور هستن .
اما هروقت توی پیست به پای درون سوز ها رسیدن حرفه نه ۴۰۰ متر !!!
دانیال
۲۰ آذر ۱۴۰۰باریکلا به تسلا
مردیم از خوشی
۲۰ آذر ۱۴۰۰واقعا مسخرست اصلا الکتریکی نباید با درونسوز مقایسه بشه تازه آخه باید تو یه کلاس باشند بحث قیمت هم که هست
Behrouz. anzali
۲۰ آذر ۱۴۰۰این کامنتهای پدال دیگه خیلی بچه گانه شده ..ببخشیدا ولی دیگه ارزش خوندن نداره . جنبه ها در همین قدر هست .
مردیم از خوشی
۲۰ آذر ۱۴۰۰خیلی وقته اینطوری هست چیز جدیدی نیست من از چهار سال پیش که پدال را دنبال میکنم همین طوره
Philipp
۲۰ آذر ۱۴۰۰البته مسیر فقط توی مسابقه اول ۴۰۰ متره
توی دومی و سومی حدودا ۱۵۰ ۱۶۰ متر میشه مسیر
Elmiraj
۲۰ آذر ۱۴۰۰ماشینی به مصاف S plaid اومده که به ازای هر تُن از وزنش ۱۰۲۹ اسب بخار قدرت داره در حالی که این عدد برای سدان تسلا ۴۷۱ اسب بخار بر تُن هست….!!!!
.
وقتی غول ترین های دنیا که ساخته معتبرترین برند های این صنعت هستن با قدرت بیشتر ، وزن کمتر و قیمت چند برابری به گرد پای S plaid نمیرسن ، دیگه این اسب بازی چی باشه که برای تسلا شاغ و شونه بکشه…
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰💎👌
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰المیرا اینا از یه جای دیگه… میفمی که چی میگم؟
جناب ایکس
۲۰ آذر ۱۴۰۰خودت میفهمی که روباه تو لونش شیره و اگه زمین رقابت از ۴۰۰ متر به ۸۰۰ متر یا به پیست انتقال پیدا کنه تسلا رو باید اون آخرا دید.
MC20
۲۰ آذر ۱۴۰۰فرق بین ماهیت انرژی برق با بنزین … فرق بین سرعت انتقال انرژی برق با بنزین … فرق بین قدرت لحظه ای با قدرت منتقل شونده … چیزی است درگ پرستان برقی معاب متوجه نمی شوند … در حالی که فهمش خیلی سخت نیست … بارها گفتم هایپر لوپ از تسلا سریعتره … پس چرا در آینده هایپر لوپ سوار نشیم ؟
ممد فابریک متعال یگانه
۲۱ آذر ۱۴۰۰زیرا پرستیژ ندارع
Behrouz. anzali
۲۱ آذر ۱۴۰۰اقای رئیس تسلا. المیراژ شما کمپانیتون تو دنیا اوله هیچ احد ناسی هم به گرد پاش نمیرسه ..در راهن ناراحت نباش
یادت هست از تایکان خورده بود یه مدت پیدات نبود
دوباره باید یه مدت دیگه به دوری شما عادت کنیم!اره اقای رئیس .. راستی از مریخ چه خبر ؟؟؟😁😁
ممد فابریک متعال یگانه
۲۱ آذر ۱۴۰۰المیرا ناموصن تفکر برقی پرستت رو عوض کن !
ممد فابریک متعال یگانه
۲۱ آذر ۱۴۰۰اولن:
هیوای
دومن:
هونیکورن کن بلاک مال دریفته
سومن:
آخه درون سوز با برقی؟
Philipp
۲۱ آذر ۱۴۰۰سومنتو ما دو ساله داریم باهاش دست و پنجه نرم میکنیم