در یک منطقهٔ ساحلی تفریحی در اورگان، یک تسلا سایبرتراک در ماسهها گیر افتاده و از یک رم ۱۵۰۰ برای بیرون آمدن کمک میگیرد.
حرکت روی شن و ماسه میتواند برای هر خودرویی چالشبرانگیز باشد اما زمانی که تسلا سایبرتراک گیر کند، مطمئناً توجهات بیشتری جلب میشود. علاوه بر این، وقتی پیکاپی از برندی دیگر سایبرتراک را بیرون بکشد، حساسیتها افزایش خواهد یافت. این سناریو دقیقاً همان چیزی است که چند روز پیش در ساحل اورگان اتفاق افتاد. اینجا یک منطقهٔ ساحلی تفریحی است که افراد زیادی برای پرش از روی تپههای شنی با موتورسیکلتهای چهارچرخ و خودروهای آفرودی سایدبایساید راهی آن میشوند.
خبر خوب برای مالک سایبرتراک اینکه وقتی در ماسهها گیر کرد یک رم ۱۵۰۰ در آنجا حضور داشت و خبر بد اینکه شخصی از این صحنه فیلمبرداری کرده است. وی که «رندی رایدنور» نام دارد گفته است در حال لذت بردن از موتورسیکلت چهارچرخ خود بوده است که دو پیکاپ را در کنار هم میبیند:
«من از روی یک تپهٔ شنی پایین آمدم و متوجه تجمع مردم در قسمتی از ساحل شدم. سایبرتراک چیزی نیست که معمولاً در اینجا دیده شود. مطمئناً این پیکاپی است که هر جا برود جلبتوجه میکند مثل زمانی که در ساحل گیر میکند».
ویدئویی که از این اتفاق گرفته شده، نشان میدهد که رم ۱۵۰۰ میتواند بهراحتی تسلا را بیرون بکشد. رم این کار را آنقدر راحت انجام میدهد که اگر لاستیکهای پیکاپ که کمی در شنها فرو میروند را نبینیم، تشخصی اینکه در حال یدک کشیدن خودروی دیگری است دشوار خواهد بود. البته به نظر میرسد سایبرتراک خیلی در شنها فرونرفته که این یعنی وقتی پیکاپ الکتریکی در ساحل گیر افتاده، راننده با فشردن پدال گاز و هرزگردی چرخها شرایط را بدتر نکرده است. البته از دلیل گیر کردن سایبرتراک خبر نداریم اما این اتفاق میتواند به دلایل مختلفی مثل میزان باد نامناسب تایرها، انتخاب حالت رانندگی نامناسب، شیوهٔ غلط رانندگی در مسیر ماسهای و موارد دیگری رخ داده باشد.
Taha Ayoobi
۸ خرداد ۱۴۰۳من نمیگم سایبرتراک آفرودر فوقالعاده ایه، ولی وقتی صاحبش هیچی حالیش نباشه و همینجوری بندازه تو شن و ماسه همین میشه.
Kurosh33
۸ خرداد ۱۴۰۳خب چرا دوچه گیر نکرد؟
Taha Ayoobi
۸ خرداد ۱۴۰۳جوابش معلومه دیگه.
1- راننده اش بلد بوده.
2- رم آفرودر فوقالعاده ایه.
مازیار
۸ خرداد ۱۴۰۳طاها جان فقط مراقب باش این عبارت “راننده ناشی بود” مختص دنیای درگه ها یه وقت بدون پرداخت حق پخش به دنیای آفرود نره
سوشیانت
۸ خرداد ۱۴۰۳مازیار از جمله افرادی هست که از آینده اومده بنابراین فکر میکنه چیزی به اسم فرمون و راننده کلا وجود نداره برای همینه که تعجب میکنه که به مشکل خوردن در آفرود و درگ به راننده هم مربوطه
مازیار
۸ خرداد ۱۴۰۳از جهتی درست میگی سوشی
چون وقتی دارم با گالیله تبادل نظر میکنم حتما از آینده اومدم دیگه😆
Taha Ayoobi
۸ خرداد ۱۴۰۳هر کدوم از بخش های رانندگی، چه آفرود چه درگ، چه پیست و… به طور حتم نیازمند راننده کاربلد و با تجربه است.
کسی که توی درگ استاد باشه ممکنه توی آفرود خراب کنه و برعکس، چون هرکدوم مهارت های خاص خودشو نیاز داره.
بنابراین توی آفرود هم میشه گفت راننده ناشی بود.
یه راننده ناشی با یه ماشین دو دیفرانسیل هم نمیتونه تو شن حرکت کنه، ولی یه کاربلد حتی با تم دیفرانسیل هم میتونه.
مازیار
۸ خرداد ۱۴۰۳درسته دوست عزیز من فقط دلم واسه سوشی تنگ شده بود دیدی که جواب داد😁
سوشیانت
۸ خرداد ۱۴۰۳دقیقا ناخدا مازی خودش هم به حرف خودش اطمینان نداره و فقط به لایک و دیسلایک ها نگاه میکنه
مازیار
۸ خرداد ۱۴۰۳راستی گفتی دیسلایک
میشه دو تا ده چرخ برام بفرستی؟ یه پی ساختمون هست میخوام پرش کنم
KAIZEN
۸ خرداد ۱۴۰۳ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما می داری
froG-driVer
۸ خرداد ۱۴۰۳ماشالا آمریکایی برقی که کلا با هم نمیخونن🤣🤣🤣
This is Elon musk ✌️✌️
froG-driVer
۸ خرداد ۱۴۰۳بابا دوج باشه.رم باشه.۱۵۰۰ باشه.خاکستری باشه.ارتفاع بالاتر از حد معمول باشه.سایبرتراک رو بکشه. هنوز درونسوز اونم از نوع پر سیلندر پر حجمش باشه.شتاب و سرعتش حتی از بعضی سوپر اسپرت ها هم بالاتر باشه(تو درگ ها دیدیم).از نظر قدرتی و پرستیژ و ظاهر و له کردن بقیه تو آفرود و درگ همه وانت های دیگه رو قورت بده(با احترام به سری f که مطمئنا از رم سر تره).دیگه چی میخوای؟!یه دونه اسم تی آر ایکس کم بود کنارش!
RAM1500 TRX☠️☠️
(Ali(chevynova
۸ خرداد ۱۴۰۳ماشالاه رم سومین ماشین پرفروش امریکا
دوج در سگمنت وانت ید طولانی داره
پاور واگن های دهه ۴۰ و ۵۰ دوج یه طراحی جالبی داشت شاسیشون که بصورت مفصلی بود یعنی شاسیشون ۲ تیکه بود که در مناطق کوهستانی اگه کابین جلو به سمت چپ متمایل میشد ، قسمت بار به سمت راست میچرخید تا تعادلش حفظ بشه
دوج سریw/c رو که در دهه ۴۰ میساخت محبوبیتش در ارتش امریکا بینظیر بود
Parham
۸ خرداد ۱۴۰۳دلتون پره ولی اطلاعات مفیدی میده علی چرا دیسلایک میدید؟
مازیار
۸ خرداد ۱۴۰۳چگونگی رانندگی در ساحل و گیر نکردن علیرغم اینکه راحت بنظر نمیرسه اما خیلی مشکل نیست چون فقط با یک عامل روبرو هستی
البته سیستم های کنترل کشش و مهارت راننده تاثیر خودشو دارن اما این سایبرترک هم پرونده اش داره قطور میشه
محمد
۸ خرداد ۱۴۰۳فکر نمیکنم صرفا اشتباه راننده باشه چون آمریکایی ها بیشترشون تجربه رانندگی با پیک آپ رو دارن ، مشکل از ضعف خود سایبر تراکه
R@min
۸ خرداد ۱۴۰۳هر ماشینی تو شن گشتاور زیادی خرج کنه گیر می کنه و باز هم یکی از مشکلات اصلی در آفرود جاروهای شارژی یعنی حجم گشتاور بدون کنترل این مشکلات چند برابر می کنه !
PURIYA
۸ خرداد ۱۴۰۳کلا سایبر تراک در حال گیر کردنه هیچ بهره ای از دی ان ای پیکاپ بودنش نداره
همش به پیکاپای فورد و رم و اینا زحمت میده
دفعه قبلم تو برف گیر کرده بود فورد سوپر دیوتی درش اورد
بابا این اسباب بازیا رو نبرید بیرون از جاده
سوشیانت
۸ خرداد ۱۴۰۳هیچ دی ان ای از پیکاپ نداره لابد اون بوگاتی اسباب بازی که گذاشتی پروفایلت میتونه ۵ تن بکشه
PURIYA
۸ خرداد ۱۴۰۳آیا بوگاتی شیرون کِشَنده هست؟ آیا بوگاتی شیرون برای بکسل کردن شیء ۵ تنی ساخته شده است؟
آیا فردی که بوگاتی شیرون میخرد برای کشیدن شی ء ۵ تنی از آن استفاده میکند؟
سوشیانت
۸ خرداد ۱۴۰۳این در جواب اون حرفت بود که گفتی هیچ دی ان ای از پیکاپ نداره اگه نداره نمیتونست پنج تن بکشه بحث مقایسه نبود
amir-mr
۸ خرداد ۱۴۰۳چطور ممکنه یک پیکاپ رو با یک هایپر کار مثل بوگاتی مقایسه کنی این دو تا کلا فلسفه ی ساختشون باهم فرق دارد
کلا معلوم نیست چطوری فکر میکنی
سوشیانت
۸ خرداد ۱۴۰۳اینکه تو نمیتونی کامنت من رو تحلیل کنی مشکل من نیست مقایسه نکردم ایشون گفت دی ان ای پیکاپ نداره میگم اگه تسلا با اون ظرفیت یدک کشی بالاش مثل پیکاپ نیست لابد اون بوگاتی پروفایلش که انقدر روش تعصب داره میتونه بکشه کنایه بود نه مقایسه
johnmarston
۸ خرداد ۱۴۰۳بوگاتی هایپر کار می سازه و ادعا و گنده گویی هاش در مورد شیشه های ضد گلوله اش کوش فلکو کر نکرده که بعد هم خود مدیر کمپانی با گوی فلز بزنه تو شیشه و به مجری بگه شاید زیادی محکم زدی
سوشیانت
۸ خرداد ۱۴۰۳اتفاقا ویدئو هاش اومده که بدنه و شیشه ی سایبرتراک ضد گلوله هست شاید موقع معرفی سوتی داده باشن ولی الان نه
JaMsHiD-R1988
۲۲ خرداد ۱۴۰۳حالت خوب نیست
نگفته آمریکایی آشغاله گفته تسلا آشغاله بعد فورد و رم باید درش بیارن
تعصب چه کارایی با آدم نمیکنه
Kurosh33
۸ خرداد ۱۴۰۳خب دوستان وقتی ۶۰۰ اسب بخار و ۱۰۰۰ و خورده ای گشتاور مستقیم با گربکس تک سرعته بدون قفل دیفرانسیل روی شن راه بره همینه. اشغال
Kurosh33
۸ خرداد ۱۴۰۳قیافه ی کسایی که ۱۰۰ هزار دلار شورلت سیلورادو رو ول کردن اومدن این اشغال رو خریدن.
Kurosh33
۸ خرداد ۱۴۰۳الان خب سریع تر بودن از ۹۱۱ کجا دقیقا به درد میخوره؟ اقا برقی هستی باهات نمیشه رفت کمپ درست خب حداقل قفل دیفرانسیل بزار برای وانت ۱۰۰ هزار دلاری.
B
۸ خرداد ۱۴۰۳شتاب زیاد تو آفرود خیلی بدرد نمیخوره سرعت بالای چرخش چرخ گاهی نتیجه عکس میده و باعث هرزگردی میشه یعنی خیلی جاها راننده نباید همینطوری پاشو رو گاز فشار بده بخاطر گشتاور بالا و آنی برقی ها گرچه دلایل دیگه مانند وزن و لاستیک و سیستم تعلیق و … هم حائز اهمیته
Yasin
۸ خرداد ۱۴۰۳ارضای روحی شدید برای دشمنان خودروهای برقی و هواداران درونسوزها
PURIYA
۸ خرداد ۱۴۰۳بهتر بگی فشار روحی شدید برای برقی فنا
مگرنه ما که میدونیم مال این حرفا نیستن
𝐀𝐥𝐢
۸ خرداد ۱۴۰۳ساخت سایبر تراک از همون اول هم اشتباه بود
arvin44
۸ خرداد ۱۴۰۳والا با این چیزایی که من از سایبرتراک میبینم و دیدم نمیدونم مردم اونور چرا کلی پول بابتش میدن
زیزیگولو
۸ خرداد ۱۴۰۳سایبرتراک شده عروسک خیمه شب بازی!!!! و هر روز یه مشکل جدید به مشکلات قبلیش اضاف میشه
https://www.pedal.ir/tesla/cybertruck-had-basic-design-flaws/
میتر
۸ خرداد ۱۴۰۳ماشین آفرودی که همیشه نیاز به نجات پیدا میکنه !
یک کابینت متحرک !
علی جردن
۸ خرداد ۱۴۰۳میخوای هیچ نقطه از کره زمین چرخ های ماشینت گیر نکنن یک دو دیفرانسیل چینی بخر خیالت راحت کن از روی هر مانع بزرگ و کوچکی رد می تونی رد بشی
Taha Ayoobi
۸ خرداد ۱۴۰۳میتونی رد شی ولی اکسلت جا میمونه
JaMsHiD-R1988
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ای خدا کره ای فن کم نبود ، چینی فن اومد
لعنتی کم مونده ماهیندرا لاورز بیاد بگه ماهیندرا فروشش بیشتر از کوروته😂
Mahan mjp
۲۹ تیر ۱۴۰۳ماهیندرا رو خوب گفتی خخخ
ابوالفضل
۹ خرداد ۱۴۰۳تو پست قبلی درگ رم با کوروت بود
گفتم رم TRX روزی دو تا سایبرتراک واسه صبحونه میخوره
اینم دلیل 😂
فاز سوشی رو هم درک نمیکنم . آمریکن فنی ، ما هم هستیم ولی از آشغال هایی مثل این دفاع نکن دیگه