ویدیوی منتشر شده در نمایشگاه کانسیومر الکترونیکس (CES) از رانندگی خودروی الکتریکی تسلا در تونل زیرزمینی شرکت بورینگ کمپانی نشان میدهد که هنوز هم مشکل ترافیک رفع نشده است.
اگرچه بورینگ کمپانی قول داده است که «ترافیک و ازدحام در گذشته باقی خواهد ماند»، ویدیوهای منتشر شده در نمایشگاه کانسیومر الکترونیکس (CES) در لاس وگاس نشان میدهد که ترافیک و ازدحام در تونلهای این شرکت هنوز هم امکانپذیر است.
به گزارش carscoops، در ویدیویی که بنجامین بروچستاین در یک سواری نمایشی در خودروی الکتریکی تسلا در تونل لاس وگاس شرکت بورینگ کمپانی منتشر کرده است، میتوان ترافیکی را در خارج از مرکز همایش لاس وگاس مشاهده کرد.
همانطور که انتظار دارید به دلیل تجربهتان از ترافیک بالای زمین، در نزدیکی نقطهای که خودروی برقی تسلا از جاده اصلی خارج شده، انسداد ایجاد میشود. ازآنجاکه تنها یک خط برای حرکت وجود دارد که هر وسیله نقلیه باید به منظور پیاده شدن سرنشینان آن را ترک کند و دوباره وارد آن شود، سرعت حرکت خودروها در مسیر کند میشود زیرا مسافران منتظر میمانند تا نوبت آنها شود.
در این ویدئو، اپراتور وسیله نقلیه توضیح میدهد که ترافیک به این دلیل رخ میدهد که همه ورودیهای مرکز همایش باز نیستند و همه افراد را مجبور میکند تنها در یکی از چند مکان پیاده شوند. اگرچه این نشانی از عملکرد بینقص سیستم نیست، اما دقیقاً نمونهای از نوع ناراحتی است که همه سیستمهای ترافیکی با آن مواجه هستند.
از نظر منتقدان، این مشکل مربوط به تونلهای تک خطی برای خودروها میشود، مانند تونلهایی که تسلا در لاس وگاس ساخته است. ایده خوبی برای این کار وجود داشت که شامل ایجاد زیرساختهای حملونقل زیرزمینی (مانند مترو) میشود. با کاهش تعداد افرادی که میتوانند از آن استفاده کنند، کارایی سیستم بسیار کم خواهد شد.
اگرچه چنین طرحهایی هزینهها را در شهرها کاهش میدهند و افراد نیازی به پرداخت هزینههای قطار و اتوبوسهای برقی ندارند، اما این هزینه را به مسافرانی که باید هزینه خودروی تسلا خود را بپردازند، منتقل میکنند و آن را فقط برای کسانی مفید میسازند که توانایی پرداخت آن را دارند. نیازی به مدرک اقتصاد و مالی خاصی نیست تا متوجه شوید که این شبکه حملونقل دو لایهای ایجاد میکند که برای شهرها و اکثر مردمی که در آنجا زندگی میکنند، کمتر مفید است.
همانطور که این ویدئو ثابت میکند، اگرچه بورینگ کمپانی قصد دارد شبکه حملونقل لوکسی ایجاد کند، مانند سایر سیستمهای زیرساختی که قبل از آن وجود داشته است، ازدحام همچنان مسئله اصلی به شمار میرود. اگرچه سازندگان این تونلها وعدههای زیادی دادهاند، شواهدی از مسائل آشنای حملونقل فعلی را نشان میدهند، حتی زمانی که توسط تعداد کمی از بازدیدکنندگان در محیطی که بهطور خاص برای برجسته کردن مزایای آنها ساخته شده است، استفاده میشود.
حسین
۲۳ دی ۱۴۰۰ایلان ماسک،من بهت اعتماد ندارم.
کافر مقدس
۲۳ دی ۱۴۰۰کارخونه ست یا کنسرت
akrh78
۲۳ دی ۱۴۰۰هیچکدوم. سیرکه
A ... She just reminds Me of love ... A
۲۳ دی ۱۴۰۰عموم اخبار تسلا:
افزایش قیمت خودرو .
افزایش آپشن.
کاهش کیفیت.
به تعویق افتادن در تحویل .
تعویق افتادن در رونمایی .
حذف اطلاعات خودرو در سایت .
اعلام مشخصات بدون اینکه خودرویی وجود داشته باشد .
به تَن کردن لباس ربات در تن انسان به عنوان کانسپت 😂
دیگه …
این داستان ادامه دارد .
یمین
۲۳ دی ۱۴۰۰چرا احساس میکنم ایلان ماسک یه رگ ایرانی داره؟
ارین صاحب جمعی
۲۳ دی ۱۴۰۰کدوم مشکل تسلا حل شده که این بخواد دومیش باشه تسلا یک لطفی بکنه مشکل درست نکنه مشکل حل کردن پیشکش اخ که چه فشاری میاد به طرفداران اشغال سازی تسلا
سعید
۲۴ دی ۱۴۰۰شما از کدوم محصولات تسلا استفاده کردی که انقدر ناراحتی ازش ، یا چه مشکلی درست کرده برات؟
Elmiraj
۲۳ دی ۱۴۰۰با وجود تنها یک خط فعال و انبوهی از ماشین های تسلا در شهری به بزرگی لاسوگاس قطعا ترافیک وجود خواهد داشت….!!!
.
برنامە boring company احداث صد ها تونل مرتبط با هم در زیر پوست شهر ها هست که در آینده همه ماشین های تسلا را از ترافیک نجات خواهد داد .
Nh
۲۳ دی ۱۴۰۰خیلی جالبه،البته بستگی داره چقدرپیشرفت کرده باشند برنامه چی باشه👍