باوجود تقاضای بسیار خوب برای مدلهای مختلف تسلا، این شرکت تحفیف خرید جدید بر محصولات خود اعمال کرده است.
تمام خودروهای تسلا در بازار امریکا، کاهش قیمت جدید خواهند داشت. این شرایط برای بعضی مدلها، تفاوت ۲۰ درصدی نسبت به سال قبل فراهم خواهد کرد. بیشترین کاهش قیمت برای تسلا مدل X و مدل S اعمال خواهد شد و حدود ۵ هزار دلار خواهد بود.
نسخه جدیدی از تسلا مدل Y با امکانات پایه در کارخانه تگزاس تولید میشود. این مدل دو موتوره، همراه باتری ۴۶۸۰ سلولی با توان پیمایش ۴۵۰ کیلومتر، آستانه قیمت ۵۱۶۳۰ دلار خواهد داشت. دیگر نمونه به نام لانگ رنج که توان پیمایش ۵۳۱ کیلومتری دارد؛ با حدود ۲ هزار دلار کاهش قیمت، هزینه خرید ۵۴۶۳۰ دلار فراهم خواهد کرد. تسلا مدل Y پرفرمنس نیز تخفیف مشابه خواهد داشت و به قیمت ۵۸۶۳۰ دلار فروخته خواهد شد.
تسلا مد ۳ تک موتوره (RWD) و پرفرمنس، ۱۰۰۰دلار کاهش قیمت خواهند داشت تا ۴۳۶۳۰ و ۵۴۶۳۰ دلار، قیمت داشته باشند. از سویی دیگر، تخفیف ۵ هزار دلاری برای مدل S و X؛ آستانه قیمت ۸۶۶۳۰ و ۹۶۶۳۰ دلار را برای این خودروهای فراهم میکند.
Murciélago
۱۹ فروردین ۱۴۰۲اقای اشتری چرا دیگه ویدیو دوبله نمیکنین؟
خیلی خوب میشه اگه ویدیو های درگ رو دوبله کنین
Kamy
۱۹ فروردین ۱۴۰۲چند بار بنده خدا گفت که دوبله کردن خیلی وقت گیره و این که فک کنم دست تنهان
Tesla
۱۹ فروردین ۱۴۰۲همین کاهش قیمت ها باعث شد که فروشش چند برابر بشه ( مخصوصا تو بازار چین ) ، تا قبل از اینکه اولین کاهش قیمت هم صورت بگیره : تسلا بدون هیچ مشکلی به افزایش فروش خودش ادامه میداد ، ولی سلطان هدفش تبدیل شدن به پرفروش ترین خودروساز دنیا تا قبل از ۲۰۲۸ هست 👑👑👑💪💪⚡️⚡️
مردیم از خوشی
۱۹ فروردین ۱۴۰۲بلاد کفر
شیطان بزرگ
مجتبی .
۱۹ فروردین ۱۴۰۲درسته الآن فروش خوبی داره ولی کاملا از رقیبهای جدید احساس خطر کرده ومیخواد سطح فروش خودشو بالا نگه داره چون اگه رتبه خودشو ازدست بده تواین رقابت شدید بازپس گیریش سخت خواهد بود.مخصوصا چینیها خوب جلو اومدن. نتیجه بازار درست این میشه،رقابت شرکتها سر کیفیت بالاتروقیمت وشرایط مناسبترجهت جلب رضایت مصرف کننده. بزاریم کنار خبر داخلی خودمون،فقط افزایش قیمت وافت کیفیت وخدمات.
❤ ب ت bugatti
۱۹ فروردین ۱۴۰۲من تسلا نمی خرم ولی کاهش قیمت برای طرفداران عالیه
سبحان
۱۹ فروردین ۱۴۰۲اخر سر یه کاری میکنه بقیه شرکت ها مجبور بشن با ضرر ماشین بفروشند
الان میفهمم چرا میگفتن به تهدید بزرک برای بقیه
بهزاد
۱۹ فروردین ۱۴۰۲فعلا دیگران با ضرر چیزی نمیفروشند مگر اینکه محصولاتشون رو دستشون بمونه.
در حال حاضر این تسلا هست که داره لب مرز زیان محصول میفروشه و اگر این کار را تا چند فصل ادامه بده اوضاعشون خراب میشه.
فکر نکنم تازه وارد باشید اما برای یک یادآوری کوچک عارضم شرکتی میتونه مثلا تهدید باشه که ظرفیت تولید و تقاضاش ۲۰ میلیون باشه تا در کوتاه مدت چند رقیب را از گردونه خارج کنه.
الان احتمالا شما فکر میکنی تا سال دیگه محصولات تسلا با ثبت سفارش زیاد که مشخصه ساخته یکسری وهمیات هست در ترکیه بازارو قبضه میکنه اما بازار با این ذهنیات دگرگون نمیشه چون شروع قیمت مدل y در ترکیه حدود 80 هزار دلاره و با وضعیت اقتصادی این کشور بیشتر از چند هزارتا نمیتونه بفروشه چون توان پرداخت 80 هزار دلار و بیشتر از اون برای درصد کمی فراهمه.
مردیم از خوشی
۱۹ فروردین ۱۴۰۲تسلا لب مرز زیان می فروشد ؟
یکی از بیش ترین حاشیه سود ها مال تسلاست ، تسلا بخاطر تکنولوژی بالا بخصوص در خط تولید میتونه خودرو با هزینه بسیار پایین تولید کنه و سود زیادی دریافت کنه
فشار بیش از حد رو عملکرد مغز بعضی تاثیر گذار بوده
درضمن شما تعداد فروش تسلا را نمی تونید بر اساس کل بازار حساب کنی
چرا ؟ چون تسلا فقط و فقط برقی میزنه باید نسبت تعداد فروش را نسبت به برقی ها در نظر گرفت که بسیار زیاده
بهزاد
۱۹ فروردین ۱۴۰۲کاربر گرامی اینجا بحث حساب و کتابه نه چیز دیگه.
تسلا سال گذشته 12.6 میلیارد سود خالص داشته.
درآمدش ۸۱.۴ میلیارد بوده.
حدود 325 میلیون از راه نرم افزار و ۴۳۰ میلیون خالص از دولت چین و ۱.۸ میلیارد از شرکت های دیگر بابت مالیات های کربن.
حدود ۱.۱ میلیارد هم مالیات بر درآمد داده که یکی از کمترین رقم های این صنعته در حالی مرسدس نزدیک ۶ میلیارد و بی ام و حدود ۵ میلیارد مالیات بر درآمد داشتند.
اگر مبلغ حدود ۲.۶ میلیارد دلار که از بخش غیر از تولید خودرو کسب شده کم کنیم و مبلغ مورد نظر را تقسیم بر سودش کنیم حاشیه سودش حدود ۱۴ درصد در میاد.
نمیدونم دوستان از گود حساب و کتاب خارج شدن یا واقعا منطق مالیشون کار نمیکنه و با تمام تفاسیر این همه تخفیف چطور میتونه منجر به کسب سود بشه از درک ما خارجه.
حداقل چیزی که میشه متصور اینه که صبر کنید تا گزارشات مالی آخر امسال بیاد تا ببینید کی درست گفته.
سبحان
۱۹ فروردین ۱۴۰۲دقیقا شما داری مرحله آخر کار میبینی
در حالی که من مرحله اول و سمت خریدار میبینم
خریدار وقتی تصمیم داره الان خودروی خودش عوض بکنه یا یه خودروی جدید بخره بازار برسی میکنه
خودرو های تسلا همین جوری بهترین ارزش خرید رو داشتن الان تسلا داره قیمت هارو به قبل از زمان شروع همه گیری برمیگردونه
برعکس من معتقدم تو همون ترکیه شرکت های مرسدس بنز و بی ام و دارن بازار خودشون کم کم به تسلا واگذار میکنن هم اینکه خودروی الکتریکی جالبی ندارن هم اینکه قیمت بنزین مردم مجبور میکنه به سمت برقی ها برن
مرسدس و ائودی و بی ام و سالی بیشتر از این ها دارن میفروشن تو ترکیه . این شرایط تو خیلی از کشور های اروپایی برقرار و فقط ترکیه نیست
مجتبی .
۱۹ فروردین ۱۴۰۲رقابتی به نفع مصرف کننده. دیگه داره احساس خطر میکنه. زیاد بودن دوستانیکه میگفتن بااومدن رقبا یکه تازی تسلا تموم میشه. ناکس خوب سود میکرده تونبود رقیب قدرتمند. خوبی چینیها اینه که حتی اگه نپسندیشون میتونن روقیمت خودرو وکالای مورد نظرت تاثیر بذارن. خداییش اگه بعضی مید این چینا نبودن این غربیها خیلی گرون فروشی میکردن.
Amir evolution
۱۹ فروردین ۱۴۰۲درود بر کشور دشمن و خون خوار آمریکا 🤌🏻🤦🏻
علی
۱۹ فروردین ۱۴۰۲از وقتی که توییتر رو خریده دیگه از چشم بازی گردان ها افتاده و بیشتر ثروتش رو هم از دست داد تا وقتی با توییت هاش شایعه سازی میکرد و از ارز های فیات و شت کوین ها میلیارد ها دلار سود ساخت دوستش داشتن ولی از حدش گذشت حالا هم این ابر انسان به جای فتح مریخ و جهان های موازی و ابعاد بالاتر جهان باید بیاد با برند های چینی رقابت کنه
Car love
۱۹ فروردین ۱۴۰۲کامنت ها نمیاد، پدال متاسفانه تو این زمینه خیلی باگ داره،نمیدونم حالًا مربوط به حوزه تخصص مهندس آی تی هست طراحی سایت هست یا هرچی ولی امیدوارم از یکی که تو کارش بهتره استفاده کنین تا رفع کنه این باگ ها رو
Mf1
۱۹ فروردین ۱۴۰۲بنظرم پدال نیاز به یه سبک سازی داره چون خیلی کند وارد سایت میشم به کندی هم یه مقاله باز میکنه فکر نکنم ربطی به مرورگر اینترنت داشته باشه چون سایت های دیگه چنین مشکلی نیست
Mercede kaviani
۲۰ فروردین ۱۴۰۲باتشکر از دوست عزیز محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
بخاطر مطلب عالی تعلام قیمتم مدل های تسلا و میزان کاهش انها
خوب در ایران هم تکرار افزیش قیمت ها را داریم
باتشکر مجدد واروزی بهتری ها برایتان
مرسده دایانا کاویانی