تسلا برای نشان دادن تواناییهای سایبرتراک، قویترین نسخهٔ این پیکاپ را در مسابقهٔ درگ درحالیکه یک پورشه ۹۱۱ را یدک میکشد، در برابر یک ۹۱۱ دیگر قرار داده است.
سرانجام تسلا تحویل پیکاپ جنجالی سایبرتراک را طی رویدادی در کارخانهٔ تگزاس به چند نفر از کارکنان خود آغاز کرده است. ایلان ماسک در این مراسم، مشخصات پیکاپ تسلا مثل شتاب و ۴۰۰ متر را هم اعلام کرده است. این شرکت برای اثبات تواناییهای سایبرتراک، ویدئویی از مسابقهٔ درگ این پیکاپ با یک پورشه ۹۱۱ منتشر کرده است. در این درگ، پیکاپ تسلا یک ۹۱۱ دیگر را هم یدک میکشد. بهاحتمالزیاد، سایبرتراک حاضر در این درگ از نسخهٔ پرچمدار و سه موتورهٔ سایبربیست است. از سوی دیگر، نمیتوانیم بفهمیم پورشهای که برای این مسابقه استفاده شده از کدام نوع است ولی فقدان ورودیهای هوای جانبی نشان میدهد که تسلا برای ویدئوی تبلیغاتی خود سراغ سریعترین نسخههای ۹۱۱ یعنی توربو یا توربو S نرفته است.
بنابراین، این ۹۱۱ باید یکی از انواع کاررا یعنی کاررا پایه، کاررا T، کاررا S یا کاررا GTS باشد. با توجه به رنگ، رینگها و قاب خاکستری آینههای جانبی، حدس میزنیم این یک کاررا T باشد که با ۳۸۵ اسب بخار قدرت، ضعیفترین نسخهٔ خانوادهٔ ۹۱۱ محسوب میشود. با آغاز درگ، سایبرتراک جلو میافتد و پس از اینکه زودتر به خط پایان میرسد، زمان ۴۰۰ متر زیر ۱۱ ثانیه و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۲.۶ ثانیه به نمایش درمیآید. اینها اعدادی هستند که تسلا در وبسایت خود برای نسخهٔ سایبربیست اعلام کرده است. تسلا برای این نسخه حالتی بنام Beast را تدارک دیده است که امکان تولید حداکثر قدرت ۸۴۵ اسب بخاری را به قوای محرکه میدهد. با وجود وزن ۳.۱ تنی، به نظر میرسد سایبرتراک حتی در هنگام یدک کشیدن خودروی دیگری، میتواند ۹۱۱ را در ۴۰۰ متر شکست دهد.
البته هرچند بدون شک سایبرتراک خودروی سریعی است اما این ویدئویی تبلیغاتی است که با دقت ویرایش شده و نتیجه را آنطور که میخواهد به ما نشان میدهد. همچنین بهاحتمالزیاد، تسلا از کندترین نسخهٔ ۹۱۱ یعنی کاررا T با گیربکس دستی برای رسیدن به نتیجهٔ موردنظر خود استفاده کرده است؛ بنابراین، باید منتظر ویدئوهای درگ از رسانههای مستقل باشیم تا تواناییهای واقعی سایبرتراک را ببینیم.
A1
۱۰ آذر ۱۴۰۲کثیف ترین شرکت در تبلیغات
پیام
۱۰ آذر ۱۴۰۲کسایی که در نقابل تکنولوژی جبهه نیگیرن برن دنبال خاتمکاری، نقره کوبی چیزی…
Mgh
۱۰ آذر ۱۴۰۲چرا بهتون فشار میاد توهین میکنید تسلا سرآمد ماشین های برقی جهانه، اگر بقیه کمپانی های مورد علاقه شما هم میتونستن همچین محصولی تولید میکردن! کسی که خودشو عمدا به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد!
امین
۱۱ آذر ۱۴۰۲گشتاور انی نداره ۹۱۱؟!
خوب مشکل خودشه
همونطور که وزن باتری مشکله برقیه
تسلا اس پلد بود که نشون داد بنزینی ها سریع نیستن زیاد
و این قابل احترامه نه فشار
سبحان
۱۰ آذر ۱۴۰۲با این بدنه ضد گلوله وزنش اصلا زیاد به نظر نمیاد
کسی جایی نخونده بگن ظرفی باتری سایبرتراک چقدره ؟
در مورد مصرف انرژی سایبرتراک خیلی کنجکاوم
پیام
۱۰ آذر ۱۴۰۲ظرفیت باتریش در حد برج الخلیفست 😂😂😂😂😂
Elmiraj
۱۰ آذر ۱۴۰۲کار اند درایور و inside EVs برای نسخه پایه ۱۲۵ تا ۱۳۵ کیلووات و برای دو نسخه بعدی ۱۸۰ کیلووات را پیش بینی کردن .
Sina
۱۰ آذر ۱۴۰۲خوب که چی
فاقد هر گونه ارزش….
کلا کار به سایبرتراک ندارم ولی مزخرفترین کاری همین درگ هستش…
کدوم ماشین بیشتر بار رو میبره اونی که توی درگ بهتره
کدوم ماشین بیشترین پیمایش رو داره اونی که توی درگ میبره
کدوم بیشترین فضا رو داره اونی که…..
درگ مال ماشین های سوپراسپورت و ماسل کار هستش نه وانت ها و ماشین های خانوادگی
وانت کارش بابری و کار و احتیاجات خانوادگیه
همونجور که کسی ار ماستنک و پورشه و…انتظار باربری نداره کسی هم از وانت انتظار درگ نداره
در ضمن بزرگترین مشکل ماشین های برقی پیمایش؛زمان شارژ شدن و طول عمر باطری ها هستش که دارن با تبلیغات درگ اصل قضیه رو لاپوشونی میکنن
elonlion
۱۰ آذر ۱۴۰۲چرا داغ میکنید
تمام وسایل نقلیه با یک سری مشخصات عریف میشن
شتاب . مصرف سوخت . ارتفاع . عرض . طول نهایت سرعت و غیره
هر ماشینی یک شتابی داره و میتونه یک میزان مسافت رو در تایم مشخصی طی بکنه
400 متر یکی از مشخصه های هر خودرویی هستش و الان
مهندسی و تکنولوژی تسلا به جایی رسیده که میتونه یک تراک با کلی ویژگی های تراک گونه ای که داره رو
به اندازه یک پورشه سریع بسازه اونم در حالیکه عین اون پورشه رو داره حمل میکنه
چرا شماهایی که مصرف کننده هیچ کدوم نیستید زورتون میگیره نمیدونم
بعد جالبه خودتون میاید به طرف دار های تسلا میگید متعصب
پیام
۱۰ آذر ۱۴۰۲سینا هر چیزی اولش اومده یه سری ایرادات داشته و برطرف شده. برو تاریخ رو بخون!
#نسل_دایناسورها
Dead man95
۱۰ آذر ۱۴۰۲مت واستون جنسش جور شد دگ
Quark
۱۰ آذر ۱۴۰۲فوقالعاده و کاربردی ،کی فکرش میکرد یک ماشین با دوبرابر سایز و وزن یک سوپر اسپورت رو له کنه
البته فشار به دستاندرکاران این سایت خیلی اومده با این وجود مجبور شدن این رو پخش کنند
و مثل همیشه دارودسته های اینجا به فنا رفتند
Saeidt588
۲۳ آذر ۱۴۰۲دقیقا 😂 فقط اونجای که میخوان تسلارو خراب کنن رفته از کند ترین 911 استفاده کرده. اره داداش موتور پراید بستن رو 911 اصلا. واقعا که کسی که نخواد تکامل رو در هر زمینه ای قبول کنه عقب میافته نسل ماشین درون سوز داره تمام میشه اینو حتی شرکت های بزرگ هم فهمیدن اما طرف هنوز نه
AMIN JAFARI
۱۰ آذر ۱۴۰۲اینکه ی خودروی برقی با بار سنگین ی خودروی بنزینی تمام اسپرت اونم پورشه رو میبره این مفهوم رو میرسونه ی دنیای اینده دنیای خودروی برقی هستش و بنزینی با تمام خاطراتش ب همان خاطرات میپونده !
محمد حسین
۱۰ آذر ۱۴۰۲رخ پورشه به صد تا سایبرتراک می ارزه
noir
۱۱ آذر ۱۴۰۲طراحی پورشه رو شاید از همه ماشینا بیشتر دوست داشته باشم
ولی سایبرتراک هم طراحی خیلی جذاب و آینده نگرانه و هنجار شکنی داره در کل طراحی سایبر تراک هم جذابه
AMANTE
۱۰ آذر ۱۴۰۲من حرف های زیادی دارم درباره ی این ویدیو بگم ولی ارزش نداره وقت بزارم و بنویسم چون هر چقدر هم بنویسم و بگم فرقی نمیکنه.
به قول گفتنی اونی که خودشو زده به خواب رو نمیشه بیدار کرد.
سالار فصل
۱۰ آذر ۱۴۰۲با قیمت پایه ۶۰ هزار دلار اگر تولید انبوه بشه بازار پیکاپ امریکا رو دست میگیره
واقعا بینظیر هست این تسلا
کلا یک سطح بالاتر از هر کمپانی دیگر خودروسازیست
Pir mard ghoshad
۱۰ آذر ۱۴۰۲به نظرم سوتی داده عمو ایلان،با این شتاب چطور اون ماشین که یدک کشیده شده نمیوفته؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۰ آذر ۱۴۰۲دستی بالاست
Kf
۱۰ آذر ۱۴۰۲من که میگم زمین کجه
حسن
۱۲ آذر ۱۴۰۲اونی که ماشین سبزه را گذاشتن روش بهش میگن تریلر حمل خودرو و تو امریکا از تک خودرویی تا چند خودرویی وجود دارن که معمولا برای تحویل خودرو به مشتری یا برای حمل خودرو بین نمایندگیها استفاده میشه و توسط پیکاپها کشیده میشه و محل قرار گرفتن لاستیگها گودی داره و 4 تا چرخ تو تله ان حتی جلوی خودرو هم به بدنه تریلر بگسل میشه
Alan.r
۱۰ آذر ۱۴۰۲با سه برابر قدرت انتظار داشتن ببازه ؟
وانتی که نتونه کار های اصلیشو (یدک کشی ، آفرود ، حمل بار) انجام بده به درد جرز لا در میخوره حالا طراحی و کابین افتضاح و برد کمش بماند
elonlion
۱۰ آذر ۱۴۰۲مجموع وزن سایبرتراک با بارش میشه 4556 کیلو
وزن 911 کاررا حدود 1476 کیلو هسش
سایبر تراک 5.3 کیلو برای هر اسب بخارش داره
911 هم 3.8 کیلو برای هر اسب بخارش
تازه میزان درگ 911 به خاطر کوچیک تر بودن و ایرودینامیک تر بودنش خیلی کم تره در مقابل سایبرتراک
ولی با این حال هر چی شما بگی
مازیار
۱۱ آذر ۱۴۰۲شما تفاوت گشتاور آنی رو کنار گذاشتی و به میزان درگ پرداختی؟؟؟
هرچی شما بگی تا ابد!!
امین
۱۱ آذر ۱۴۰۲خوب کلی وزن گرفته شتاب آنی دلشته باشه
پورشه نداره؟؟ مشکل خودشه
مثل اون بهانه جفت دیفر دیفر عقبه یکی میخواد سبک باشه یکی شتاب مشکل خودشونه
مازیار
۱۱ آذر ۱۴۰۲اگه کسی ارجحیت وزن یا گشتاور آنی رو ندونه هم مشکل خودشه
سوشیانت
۱۱ آذر ۱۴۰۲خب مازیار جان مشکل اینه که آلمان تو خودرو های برقی هم حرفی برای گفتن در برابر آمریکا نداره نمونش همین پورشه تایکان که حریف تسلا مدل اس نمیشه
آلمانی باز
۱۱ آذر ۱۴۰۲حالا چرا قوی ترین نسخه ۹۱۱ رو نیاوردن؟
آها اونموقع دیگه تبلیغ نمیشد تخریب میشد
مازیار
۱۱ آذر ۱۴۰۲درسته و امروز تسلا فاصله زیادی با برقی های دیگه داره اما این خارج از بحث مقایسه شتاب برقی با بنزینی هست
Mercedes
۱۱ آذر ۱۴۰۲سوشیانت
شما دیگه نظر نده خب
آلمان نبود آمریکا الان داشت به صنعت کشاورزیش میبالید
وقتی از تاریخ نمیدونی چ.ر.ت نگو
تازه همین الانشم هیچ … نیست آمریکا
یه زورگو کثیفه که کل دنیا رو میچاپه به نفع خودش
Royal Driver
۱۱ آذر ۱۴۰۲سوشیانت، تو برتری و حریف بودن رو فقط توی یک خط مستقیم میبینی؟ خندم میگیره یک مشت ماشین پلاستیکی رو با پورشه و سایر آلمانیا مقایسه میکنی. اونم با چه شرکتی، با پورشه!!!!! تسلارو با پورشه مقایسه میکنی دیگه قید همه چیزو بزن بدون که سطحت از elx بازا هم کمتره.
سوشیانت
۱۲ آذر ۱۴۰۲مرسدس، یه بچه ۵ ساله هم میدونه چجوری باید صحبت کنه
در ضمن آمریکا کی از آلمان کپی کرده؟! پس برو اول تحقیق کن بعد کامنت بده فعلا هم آمریکا نشون داده که آلمان هیچی نیست اون از دوج این از تسلا اون از کادیلاک که هر سه شرکت باعث شدن بدجور حرص بخورید در جواب به آلمانی باز هم همین سایبرتراک شتابش از ۹۱۱ توربو اس هم بیشتره پس اول یکم اطلاعاتت رو بالا ببر بعد کامنت بده در جواب به رویال درایور همین مونده که شما ها راجب سطح من نظر بدید!!! اول به یه فکری به حال خودتون بکنید بعد همچین حرفی رو به بقیه بزنید
H2
۱۰ آذر ۱۴۰۲طراحیش خیلی خوبه
Tesla
۱۰ آذر ۱۴۰۲ای تسلا کبیر به صغیران رحم کن 🤣🤣🤣🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️💪
Elmiraj
۱۰ آذر ۱۴۰۲غولی که با نسبت ۳.۶ کیلوگرم بر اسب بخار شتاب ۲.۶ ثانیه داره…
از اون طرف هایپرکاری مثل amg one رو داریم که با نسبت ۱.۶ کیلوگرم بر اسب بخار شتاب ۲.۷ ثانیه داره…
( سه تا موتور الکتریکی هم داره )
مازیار
۱۰ آذر ۱۴۰۲حتما باید یه سری به آلمان بزنی دیگه
اصن ردخور نداره😄
Elmiraj
۱۱ آذر ۱۴۰۲اتفاقا کوروت Zo6 مثال بهتری هست ولی اگر اسم میبردم ، شاید شما یا دیگران میگفتین که الکتریکی و درون سوز نباید در شتاب اولیه مقایسه بشن
مازیار
۱۱ آذر ۱۴۰۲با اینحال هنوز مقایسه میشن!!
فرشاد
۱۰ آذر ۱۴۰۲همینه دیگ از خودروفقط شتابش حالیتونه
AMG oneتو پیست قبل اینک سایبر تراک مسیرو نصف کنه از کشور خارج شده تو گیر شتابی
امین
۱۱ آذر ۱۴۰۲تو همون پیستم از ماشینای یک هشتم قیمتش میخوره وان با اون دو تن وزنش😂😂😂
فرشاد
۱۱ آذر ۱۴۰۲ازکی تاحالا وقتی میخوره میره تو صدر
دظلا فنی دیگ
سوشیانت
۱۱ آذر ۱۴۰۲اینکه یه پیکاپ یه سوپر اسپرت رو شکست بده تو شتاب خیلی حرفه ولی اینکه یه سوپر اسپرت تو پیست یه پیکاپ رو شکست بده عجیب نیست
فرشاد
۱۱ آذر ۱۴۰۲منظورت از سوپر اسپرت پایه ترین و ضعیف ترین نسخه911ه؟
بازم بنواز😂
سوشیانت
۱۲ آذر ۱۴۰۲دارم راجب amg one صحبت میکنم ولی نگران نباش با اینکه پیکاپه شتابش از ۹۱۱ توربو اس که پرچمدار پورشه هست هم بیشتره😂
Reza
۱۰ آذر ۱۴۰۲این ویدئو اونقدر هم چیز موفقیت آمیزی برای تسلا نیست. وقتی میاد قوی ترین نسخه ی ماشین خودش رو میاره تو درگ، مسلما باید قوی ترین نسخه ی حریف هم رو هم جلوی خودش حاضر کنه نه نسخه ی پایه.
تازه آخر ویدئو هم خودش میاد میگه 1/4 مایل رو توی 11 ثانیه انجام میده که این خودش یه شکست هست جلوی پورشه 911 توربو اس با تایم 9.9
حالا شاید یکی بیاد بگه تسلا یدک هم می کشید، خب بکشه، مسلما تسلا هم با این شکل تبلیغش هیچ جوره نمیخواسته کم بیاره. ولی خب فعلا صبر می کنیم تا درگ اصلی شون رو با مت واتسون ببینیم. چون به چالش کشیدن یه خودروی با اصالت که همه جوره خودش رو ثابت کرده چیزه الکی ایی نیست که تسلا بخواد حالا بخواد ازش سو استفاده کنه.
https://fastestlaps.com/models/porsche-911-turbo-s-992 = منبع تایم 1/4 مایل پورشه
RIO
۱۰ آذر ۱۴۰۲اون پورشه یکم ضعیف نیست؟؟
Jeferson
۱۰ آذر ۱۴۰۲یکی دو ثانیه اینور اونور تو صفر تا صد ، کسی رو از زندگیش عقب نمینداره . برا یه ( پیکاپ) خیلی فاکتور های مهم تری از صفر تا صد وجود داره که خودش یه لیست می شه.
کاری به سایبرتراک و حواشیش ندارم ولی به غیر از اون کسی که قصد خودنمایی دارع ، می دونیم که امثال اف ۱۵۰ رپتور و تی آر ایکس بــرای پیــکاپ بـودن خیلی کاربـردی تـرن
فرشاد
۱۰ آذر ۱۴۰۲مث اینک پیچیده شدن قوی ترین ماشین دظلا تو پیست درگ توسط turbo s دظلارو بدجوری ناناحت کرده
این تبلیغ چیزی جز کمبود و عقده رو نشون نمیده
کدوم کمپانی بزرگ خودروسازی تو تبلیغاتش بقیه رو تخریب میکنه؟
البته ببخشید این کار کار خودروساز نیس کار یه تاجر انبوه سازه که فروش براش مهم ترین چیزه
وقتی پورشه برای19مین بار لمانو برد دظلا یه فسفر تو ذهن بیشتر نبود
اصلا من دارم واقت توضیح میدم چرا پورشه از دظلا بهتره؟واقن ک
حمیدرضا
۱۱ آذر ۱۴۰۲کلا امریکایی ها برای نشون دادن خودشون دست به هر کاری میزنن.
تبلیغ وانت فورد درحالی که یک وانت سری ۴۰ تویوتا رو گذاشته بودن قسمت بار فورد
همین تبلیغ تسلا سایبرتراک
مسابقه درگ بین c8 zo6 با ۴۵۸ ده سال پیش
و…..
سوشیانت
۱۲ آذر ۱۴۰۲خب حق دارن همچین کاری بکنن چون همین کوروت c8 z06 در حال حاضر تو شتاب تمام ماشین های درون سوز فراری و لامبورگینی رو شکست میده و فورد f450 هم در حال حاضر با ظرفیت یدک کشی ۱۸ تن حرف اول رو تو پیکاپ ها میزنه تسلا هم با این که پیکاپ ساخته ولی تو شتاب میتونه خیلی راحت خیلی از سوپر اسپرت ها رو مثل همین ۹۱۱ شکست بده
حمیدرضا
۱۴ آذر ۱۴۰۲کوروت c8 zo6 تو شتاب تمام ماشینای فراری رو شکست داده؟؟ حالت خوبه؟؟ نکنه توی دنیای موازی زندگی میکنی؟؟ 😂 تایم ۴۰۰ متر zo6 براحتی نیم ثانیه کندتر از نزدیک ترین ماشین فراری یعنی۲۹۶ هست. از sf90 اسم نمیارم چون هنوز ماشینی جز تمام الکتریکی های خیلی قوی نتونستن حریفش بشن 😂 همون ۸۱۲ هم با وجود اینکه یک جی تی موتور جلوی سنگین هست برای zo6 کافیه 😂😂 در ضمن گفته بودی کوروت توی تاپ اسپید سریعتر از ۸۱۲ بوده. 😂 اگه کوروت ۳۴۵ تا ثبت کرده پس بهتره بدونی ۸۱۲ ۳۶۰ تا هم براحتی ثبت کرده کلیپاشم موجوده. خلاصه اینکه فراری لقمه گنده تر از دهن همه امریکایی ها هست نمیتونی ماشینی که از ۴۵۸ ساخته شده رو با خود فراری یکی بدونی و باهاش مقایسه ش کنی.🤪🤪
ESP Off
۱۰ آذر ۱۴۰۲هنوزم کسی هست ندونه درگ برقی با بنزینی چقدر سطحی و عوام فریبانه ست ؟
اگه دو تا پیچ بخوان رد کنن اونجا میبینی همین ضعیف ترین پورشه به راحتی از پیچا عبور میکنه و تسلا با این وزن چپ نکنه شانس آورده . با همین وزن هم دو بار ترمز بگیره ، نصف کارایی ترمز از دست رفته . برد خودرو هم که به راحتی نصف میشه . تنها مزیتش همین گشتاور آنی در شروع حرکت و پرفورمنس تو خط مستقیمه .
دروغ هایی مثل قدرت ۴ رقمی ، برد بالای ۸۰۰ کیلومتر ، قیمت پایه ۶۰ هزار دلاری ( که از ۲ سال بعد میاد تازه ) ، همچنین سالها تاخیر در ارائه به بازار و … بلخره باید یجوری ماست مالی بشه بره دیگه با تبلیغات .
Ali
۱۱ آذر ۱۴۰۲اره دیگه خیلی شتابش لازم و کاربردیه
هر وقت میری والمارت خرید کنی برگردی
یخ و شیر میذاری پشت
رسیدی خونه بستنی تحویل میگیری
راسته گوسفند میذاری
خونه کوبیده رو سیخ تحویل میگیری
عالیه به به
💀
۱۴ آذر ۱۴۰۲عجب مهندسی، در برابر یه پیکاپ سر خم کرد
مریم
۱۶ آذر ۱۴۰۲چقدر زشته این مثلاً وانته!… یا بقول بچه سال های نسل زرت! پیکاپ…