تسلا واقعاً قصد تولید سایبرتراک را دارد هرچند که زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. البته آخرین برآوردها به اوایل سال ۲۰۲۳ اشاره داشته است اما احتمال عرضهٔ این پیکاپ جنجالی از اواخر امسال هم وجود دارد. درهرحال، پیشرفت سایبرتراک همچنان ادامه دارد و حالا یکی از کارمندان تسلا تصویری از پروتوتایپ جدید این خودرو را منتشر کرده که به نظر آمادهٔ تولید میرسد. این پروتوتایپ یک برفپاککن تکی دارد که در حالت خاموش بهصورت عمودی در سمت چپ شیشه ایستاده است. درست در کنار ستون A هم آینهٔ جانبی سنتی دیده میشود که به نظر میرسد رنگ نشده باشد. در این پروتوتایپ اما دستگیرههای در قابلمشاهده نیستند و به نظر میرسد رینگها از مدل ۳ گرفته شده باشند.
به گفتهٔ برخی، این پروتوتایپ کمی کوچکتر از چیزی است که تسلا در مراسم رونمایی سایبرتراک نشان داد که ممکن است این گفتهها درست باشد زیرا اخیراً شایعاتی به احتمال ساخت سایبرتراک در دو اندازهٔ مختلف اشاره کردهاند. در این تصویر اما واقعاً به نظر میرسد که راهی برای باز کردن درب صندوق بار جلوی پیکاپ تسلا وجود ندارد اما میدانیم که سایبرتراک قطعاً چنین صندوقی خواهد داشت؛ بنابراین حدس زده میشود که احتمالاً کل بخش جلویی خودرو با نوار چراغها باز خواهد شد. این احتمالاً تنها راه دسترسی به صندوق بار جلوی سایبرتراک است ولی بااینحال هیچ درزی برای باز شدن جلوی خودرو لااقل در این تصویر دیده نمیشود.
در این پروتوتایپ همچنین بالای سپر جلو شکاف بزرگتری دیده میشود و کل سپر هم کمی بزرگتر به نظر میرسد. علاوه بر این، گویی سپر کمی پایینتر از قبل نصب شده که احتمالاً به آئرودینامیک خودرو کمک میکند اما به زاویهٔ حمله در آفرود لطمه میزند. بااینحال، بهطور دقیق نمیدانیم که این سپر چقدر پایینتر آمده است. همانطور که اشاره شد، در این پروتوتایپ هیچ دستگیرهای برای درها قابلدیدن نیست درحالیکه در سایبرتراک اولیه از دستگیرههای مخفی یا بیرونآی استفاده شده بود؛ بنابراین به نظر میرسد تسلا از این دستگیرهها فاصله گرفته است. در مورد رینگها نیز نمیتوان به اندازهٔ دقیق آنها پی برد اما لاستیکها احتمالاً ۳۳ اینچی هستند. ممکن است سایبرتراک با همین رینگها به بازار عرضه شود اما مطمئناً مثل مدل ۳ با کاور آئرودینامیکی ارائه خواهند شد.
GMA
۵ بهمن ۱۴۰۰به همون زشتی که از اول بود، به شخصه هیچ حسی به طراحیش ندارم
مهدی موتور
۵ بهمن ۱۴۰۰از چه طرحی حرف میزنی؟
ممد ژانگولر
۵ بهمن ۱۴۰۰واقعا زیبا و خاصه
⁶⁰⁰⁰⁰⁰
۶ بهمن ۱۴۰۰اوایل رولزرویسم به خاطر طرحای مکعبی که میکرد خیلی مسخره میشد ولی بعدا جا افتاد که این آخر اشرافیتو نشون میده و کاملا جا افتاد و حتی الهام گیری هن شد از طرحاش.
به شخصه آینده مشابهی رو برای این میبینم
رضا
۵ بهمن ۱۴۰۰۲۰ سال از وانتهای دیگه جلوتره ، طراحیش فوق العادس ، آدم حیفش میاد با این بار جابجا کنه
A ... She just reminds Me of love ... A
۵ بهمن ۱۴۰۰واقعا حیفش میاد ، برای جاکفشی خیلی کاربردی تره🤣
سیاوش
۵ بهمن ۱۴۰۰فکر کنم هنوز هامر جدید رو ندیدی که میگی این قوطی جلو تره
مزدا
۵ بهمن ۱۴۰۰دقیقا کجای این مثلث متوازی الاضلاع فوق العاده هست!!؟
🤍Audi rs e_tron gt🤍
۵ بهمن ۱۴۰۰همه جاش
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
۵ بهمن ۱۴۰۰علاقه شما به شکل متوازی الساقین عجیب است!
legatuspropraetore
۵ بهمن ۱۴۰۰داداش من فکر کنم اینو تو فیلما تخیلی ۲۰سال پیش دیدم ،اخه ای چیش ۲۰سال دیگه جلوتره این طرح آیرودینامیکی نیست اصلا بدردش هم نمیخوره فقط خواسته طرح تخیلی ،تخ،مییی،ی، خودشو که تو فیلما بوده بیاره جا فوردF150 رپتور و کلی وانت جذاب دیگه فقط چون طرحش تخیلی همه برگردن نگاش کنن تو بیا یه حیونی شبیه به کرگدن با سر گراز و دم شیر ببر جلو همه کل دنیا بهش نگاه میکنن نه چون خاص و یه حیونی هست که به آینده نزدیکه چون یه ناهنجاری قابل تشخیصه
Mf1
۵ بهمن ۱۴۰۰کامنت های تاریخی 🤣🤣🤣🤣🤣
Sina10
۵ بهمن ۱۴۰۰کانسپت اولیه شبیه جعبه دستمال کاغذیه
نمیدونم خرید نسخه پایه این بجای فورد F150 چه دلیلی میتونه داشته باشه
Aran+Milan
۵ بهمن ۱۴۰۰چون خیلی متفاوته دیگه زشتیش مهم نیست قول میدم کلی ازش بخرن
Joseph
۵ بهمن ۱۴۰۰خیلی خوب شده مدل کوچیکترش
تسلا واقعا باید با شرکت های دیگه فرق داشته باشه
که اینکار رو با طراحی های مختلف ایجاد میکنه، اینکار باعث شده شرکت های دیگه طراحی ماشینشون دستخوش تغییرات زیادی شده تو بازار که از نمونه های آلمانی بگیر تا چینی همه در راه تسلا قدم بر می دارند
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
۵ بهمن ۱۴۰۰داش قربونت
بیا پایین
Joseph
۵ بهمن ۱۴۰۰داداش با خودت مشکل داری یا نقش کاستلو رو داری بازی میکنی؟!
AMIR / ARMI
۵ بهمن ۱۴۰۰یه چیز جالب که باید بهش توجه کرد
ایرودینامیک این ماشین هستش شاید به نظر بیاد در مقابل محصولات دیگه تسلا از نظر ایرودینامیکی چیزی خاصی نداره
ولی باید به بقیه پیکاپ مثل هامر نگاه کرد و دید شرایطشون چجوریه با شیبی که در جلو وجود داره و دماغه ای که پایین تر از هر پیکاپ دیگه ای هست
من شک ندارم کم ترین ضریب درگ رو بین همه پیکاپ ها داره
و درگ پایین برای هر خودروی الکتریکی از واجبات هستش
هر چقدر بیشتر میگذره نظر منو بیشتر به خودش جلب میکنه
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
۵ بهمن ۱۴۰۰نمیدونم چرا اینقدر به شکل ذوزنقه علاق داری
ارشیاSVJ
۶ بهمن ۱۴۰۰ذوزنقه دوس نداره
تسلا دوس داره
Hamid
۶ بهمن ۱۴۰۰چون آمریکایی پرست هست دوستمون …
آمریکا دستمال کاغذی هم تولید کنه اینا دوست دارن …
البته نمونش توی کشور های دیگه هم هست …
ولی دیگه اینا رد دادن رسما …
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
۶ بهمن ۱۴۰۰داش منم عاشق آمریکاییام ولی تسلا نه
sobhaaaaaaan
۵ بهمن ۱۴۰۰یه تست تصادف هست که میزان آسیب خودرو به عابرو در صورت تصادف می سنجه.
سایبر تراک توش چه نمره ای میگیره؟
امیرعباس
۵ بهمن ۱۴۰۰احتمالا منفی ۱۰
Behnam1012
۵ بهمن ۱۴۰۰واقعا تعصب بزارین کنار این ماشین از نظر طراحی هیچ حرفی واسه گفتن نداره و روزی در لیست زشت تریم های قرار میگیره
پیکاپ برقی فقط هامر
این بیشتر شبیه به یه اسباب بازی زشت و بد ترکیبه کار دستی بچه ها هم از این قشنگ تر در میاد
واقعا نمیدونم تسلا چرا طراحی این مدل رو اینقدر عجیب انجام داد مدل S Y 3 همه طراحی خوب و نزدیک به همی داشتن ولی این ….
مازیار
۵ بهمن ۱۴۰۰تو اون فیلم چند دقیقه ای که قبلا ازش پخش شد دقت فوق العاده برش و مونتاژ پنل های بدنه برام قابل توجه بود
نمیدونم این پروسه در سایبرترک با روشهای متفاوتی انجام شده یا خیر، دوستان تسلا فن اگه موردی برای گفتن هست ممنون میشم
Elmiraj
۵ بهمن ۱۴۰۰این برش های دقیق پنل های بدنه همانطور که مرسومه توسط دستگاه های برش لیزری CNC انجام میشه ( دلیل این دقت بالا هم اینه که پنل بدنه زیر دستگاه پرس نرفته و برش مستقیم هست ) با این تفاوت که برای CyberTruck نه تنها بخش بدنه ، بلکه کل پروسه تولید خودرو تمام رباتیک خواهد بود و هیچ کارگری در خط تولید حضور نخواهد داشت…!!
این تولید فول رباتیک پشت شیشه خواهد بود و کارخانه به گونهای طراحی شده که مشتری در تور های مخصوصی کل مراحل تولید ماشین خودشو ببینه…!!!
مازیار
۵ بهمن ۱۴۰۰جالب بود متشکرم
ارین صاحب جمعی
۵ بهمن ۱۴۰۰واقعا زحمت کشیده اینو که دیگه از سال ۲۰۱۹ همه میدونیم این نسخه تولیدی یعنی این ماشین و فقط خط خطی کردن
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
۵ بهمن ۱۴۰۰نه داداش این زحمت نداره یه ذوزنقه بکش چهار تا چرخ براش بزار میشع سایبر تراک
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
۵ بهمن ۱۴۰۰یعنی من تو کف اوناییم که میگن طراحیش جلو تره از بقیه ماشینا
اقا این یه ذوزنقه چرخ داره کجاش جلو تره !!!!!!
ای خدا
میثم
۵ بهمن ۱۴۰۰طرح جالبیه
Silent
۵ بهمن ۱۴۰۰وقتی تنها معیار باقی مونده برا سنجش یکسری برند سنتی بشه چرم و چوب و فیبرکربن! کامنتهای فناشون هم می شه در حد چرا گوشش اینجوریه! چرا چراغش اونجوری شده! چرا رنگ نداره :))
این چیزایی که شما می گید دستاورد از نظر TESLA فنا نه تو دستاورد هست نه تکنولوژی بش می گیم “”دباغی””.
چند وقت پیش یکی اوومد از بنتلی مایه بزاره شد دوخت صندلیش فلانه و ساعت داشبوردش 150 هزار تاس! خب که چی الان ساعت گوشیت دقیق تر کار می کنه.
یا مثلا پورشه میاد کل صندلی و پوست کف ماشین رو حذف می کنه که به شتاب اعلامی PLAID نزدیک شه!
…………………..
کامنتای TESLA بجا بررسی پیش رانه و نحوه توسعه انجین هایی که قرار ظرفیت بارگیری تراک رو موتورهای ev بررسی شه یا سیستم گیگاپرس فریم شده اینجو مطالب.
در مورد نمونه اصلی Cyber هم صبر دستکم تا فردا و نشست سالانه.
Sina10
۵ بهمن ۱۴۰۰کل کامنتت ارزش خاصی نداشت
معلومه واسه یه دوستدار ماشین واقعی فیبر کربن و ساعت و اینجور چیزا مهم تره
چون ماشین دوست داره ، نه تکنولوژی!
دقیق تر ، سریعتر بودن همیشه همه چیز نیست
البته باید طرفدار واقعی ماشین باشی تا اینا رو متوجه بشی
واسه یه دوستدار خودرو ، عدد و رقم همه چیز نیست
تهش همین میشه که اگه اینو هر شرکت دیگه ای میساخت چنان جوری تخریب میشد که خودش نمیدونست چه بلایی سرش اومده ولی تسلا چرا نتیجه اینجوری شد ، چرا ماشینی که کمترین جزییاتی تو طراحیش دیده نمیشه ، کمترین زاویه ی جذابی، بخاطر اسمش شده فضایی و اینده نگر؟!
با هر معیار و منطقی حساب کنید این ماشین فاجعست
بعدش توقع دارین این فاجعه و بیایم پیشرانه ها و فضای بارشو بررسی کنیم؟
اصلا چه دلیلی داره ماشینی که معلوم نیست کی میاد و پروژه اش در چه مرحله ایه و سرانجامش چیه بیایم درباره عملکرد فنیش حرف بزنیم؟
Mf1
۵ بهمن ۱۴۰۰اگه کسی بنتلی یا فلان خودرو بخره هروز صبح که از خواب بیدار میشه از طراحی خودرو لذت میبره یا از مواد با کیفیت توی خودرو یا از صدای خودرو از همه مهمتره از خرید بنتلی ولی این مدل تسلا ادم از چه چیزیش لذت ببره از طراحیش از صداش از چرم چوب یا ساعت گرون قیمتش نمیدونم این طراحی در حد دیگر مدل های تسلا نیست
مسعود
۵ بهمن ۱۴۰۰بیش از حد زشته
محمد امین اسکندری
۵ بهمن ۱۴۰۰بعضی اوقات باید خودمون رو با بعضی از طراحی ها وفق بدیم سایبر تراک هم یکی از هموناست شاید امروز برای خیلی ها جذاب نباشه اما در آیندهای نه چندان دور جذاب و دوست داشتنی خواهد بود
ارشیاSVJ
۶ بهمن ۱۴۰۰امیدوارم بم.ی.رم اینده ای که این توش دوست داشتنیه نبینم
Mf1
۵ بهمن ۱۴۰۰بیش از حد افتضاحه نمیدونم هدفشون از این طراحی افتضاح چی بود اگه طراحیش به دست سایپا یا ایرانخودرو میدادن بهتر از این طراحی میکردن!!!!
حق
۵ بهمن ۱۴۰۰فک کنم ماشیم لوسید ایر طراحی چراغاش از همین کپی شده
پویا
۵ بهمن ۱۴۰۰لوسید ایر سال 2018 معرفی شد
شاهین
۵ بهمن ۱۴۰۰فاقد اهمیت
فعلا هامر از نظر طراحی سه هیچ از رقبا جلوتره تا بعد ببینیم از نظر پرفورمنس چند چند میشن
kastech
۵ بهمن ۱۴۰۰بنظرم فعلا تو این بازار ریوین از هر نظر منطقی تر و کارآمدتره
Reza
۵ بهمن ۱۴۰۰همیشه توی دنیا کسانی هستن که دوست دارن خاص باشن حالا با هر قیمتی که شده. کاری به زشتی و زیبایی این ماشین ندارم (البته از نظر من زشته واقعا) اما این ماشین خاصه که همین باعث میشه کسایی که دنبال خاص بودن هستن بخرنش
gamer
۵ بهمن ۱۴۰۰فک میکردم آینه بغل نداشت نمیدونم چرا ولی از طراحیش خوشم میاد
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۵ بهمن ۱۴۰۰با اینکه خیلی تسلا رو دوست دارم ولی وقتی بیمر ام4 یا 911 رو زشت میدونم بی انصافیه این رو اصلا طراحی بدونم.تسلا باید از طرح سمی تراک برا پیکاپ استفاده میکرد.
امیر
۵ بهمن ۱۴۰۰طراحی این ماشین من رو یاد پوتنیاک ازتک میندازه
زاویه های تند بی دلیل و تلاش برای خاص و مدرن شدن به قیمت فدا کردن زیبایی
Elmiraj
۵ بهمن ۱۴۰۰در نسخه نهایی این برف پاکن با نمونه الکترو مغناطیسی جایگذین خواهد شد و رینگ ها هم متفاوت خواهد بود….
به نبود دستگیره اشاره شده ، بله این ماشین بدون دستگیره خواهد بود و همانند Model X هر چهار در ، پوشش قسمت بار و درب صندوق جلو جک دار و برقی خواهند بود و فقط توسط نمایشگر مرکزی و موبایل باز و بسته خواهند شد...
علاوه بر این برای نخستین بار در این صنعت CyberTruck به داشبورد تمام شیشهای مجهز خواهد شد .
مهدی
۵ بهمن ۱۴۰۰منتظر جعبه دستمال کاغذی متحرک باشید که داره میاد
البته طراحیش خط خطی یه بچس
MOHAMMAD.n.r
۵ بهمن ۱۴۰۰نمیدونم چرا منو یاد ماشین پلاستیکی های توی تخم مرغ شانسی میندازه. اگر رنگ های قرمز و زرد و… داشت که دقیقا مشابه میشد.
همشون همین رنگ قرار تولید بشن؟؟؟ ورق گالوانیزه.
MOHAMMAD.n.r
۵ بهمن ۱۴۰۰تست های ایمنی رو چجوری قراره پاس کنه؟؟ حس میکنم زاویه جلوپنجره باعث بشه نتونه تو بخش عابر پیاده نمره خیلی بالایی کسب کنه.
باید صبر کرد ببینیم چی میشه
پژو
۶ بهمن ۱۴۰۰یه ماشین مختلف و الاضلاع هست🤣🤣🤣🤣🤣
Hamid
۶ بهمن ۱۴۰۰دوستانی که طرفدار تکنولوژی هستین …
بیاین یه نگاه به سیستم های سرگرمی توی ماشین های مثلا 10 – 15 سال پیش بندازیم …
خب اصلا قابل قیاس نیستن و این تکنولوژی بعد نهایتا 5 سال قدیمی و بدرد نخور میشه …
یا مثلا کسی این روزا از گوشی های بزرگ و دکمه ای قدیمی که آنتن داشتن استفاده نمیکنه! میکنه؟! اگرچه اونها اون زمان عالی ترین بودن در نوع خودشون …
اما مثلا طرف یه هوندا سیویک خریده بود همون زمان …
اگرچه تکنولوژی خاصی در این ماشین به کار نرفته بود اما هنوز که هنوزه طرف ازش استفاده میکنه …
نه بخاطر تکنولوژی روز …
نه بخاطر سیستم خود ران و شتاب 2 ثانیه ایش!
بلکه بخاطر عشقی که بین اون و ماشینش هست …
که این واقعا برای یه سری که فقط ماشین ها رو در داشتن شتاب زیر 2 ثانیه و داشتن سیستم خود ران میبینن غیر قابل درکه …
با این تم جدید که دنیا در پیش گرفته قطعا دیگه همچین صحنه هایی رو نخواهیم دید (داشتن یه ماشین قدیمی و خوب!) و هر چند سال مردم باید چیز های جدید بخرن و مصرف گرایی به اوووووووووج خودش میرسه !!!! چون کسی دیگه یه الکتریکی 10 سال پیش رو نمیخره !!! ولی خب الان ممکنه یه نیسان کارکرد بالای 20 سال پیش رو بخرن!
در ضمن دیگه تفاوتی بین یه سدان و یه پیکاپ و یه اس یو وی و یه سوپر اسپورت وجود نداره!
همشون شتاب زیر 2 ثانیه دارن …
چه مسخره!
جواد
۶ بهمن ۱۴۰۰یعنی ایلان ماسک رو هرچی پول میده بغیر از یه طراح درست حسابی این اصلا نباید با هامر مقایسه کرد
ساسان
۷ بهمن ۱۴۰۰داداشا لطفا شما هامرت و اون دوستمون تسلاشو بیاره که ببینیم جمعی نظر میدیم😉😏😏😏😏