تسلا

افزایش انتقادات از تسلا سایبرتراک به خاطر گیر کردن در برف!

انتشار ویدئوهایی از گیر کردن تسلا سایبرتراک در برف باعث شدت گرفتن انتقادات از این وانت برقی شده است.

طرفداران تسلا همواره دوست دارند بهترین وضعیت این برند را به تصویر بکشند و به همین خاطر زمانی که منتقدان تسلا اسنادی در مخالفت با این قضیه منتشر می‌کنند بسیار عصبانی می‌شوند. این دقیقاً همان اتفاقی است که در حال حاضر برای سایبرتراک رخ می‌دهد. تسلا از این وانت پیکاپ برقی به عنوان محصولی خشن که قادر است در بدترین شرایط نیز عملکرد خوبی داشته باشد نام می‌برد.

حتی ایلان ماسک مدیرعامل تسلا گفته است سایبرتراک وانتی عالی برای آخرالزمان خواهد بود اما منتقدان این خودرو قبلاً ویدئوهایی از گیر کردن خودروی موردبحث در برف منتشر کرده‌اند و نشان داده‌اند راه درازی از ادعا تا عمل وجود دارد. اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش ویدئوی گیر کردن سایبرتراک در سربالایی منتشر شد و حالا هم نوبت به گیر کردن وانت تسلا در برف رسیده است.

باید اذعان کرد میزان بارش برف در این ویدئو خیلی زیاد نیست و اگرچه وانت‌های دیگر نیز می‌بایست در برف‌ گیر می‌کردند اما این‌گونه نیست. فکر می‌کنیم وضعیت کنونی سایبرتراک به خریداران آن نیز ارتباط دارد چراکه به احتمال زیاد اولین بار است که بسیاری از آن‌ها پشت فرمان یک وانت برقی می‌نشینند و قبلاً تجربه رانندگی با یک وانت را نداشته‌اند. شاید خریداران سایبرتراک تصور می‌کنند با اندکی مهارت در رانندگی می‌توانند از عهده هر چالشی برآیند و به این ترتیب ویدئوهایی از گیر کردن آن‌ها در مسیرهای مختلف منتشر می‌شود. همچنین باید دانست سایبرتراک با لاستیک‌هایی عرضه می‌شود که برای رانندگی در برف و یخ ایده آل نیستند.

دلیلی وجود ندارد که سایبرتراک با ارتفاع مناسب از سطح زمین و قوای محرکه دو موتوره در برف گیر کند. این خودرو از کشش مناسبی برخوردار است اما قطعاً استفاده از لاستیک‌های زمستانی یا زنجیر چرخ در این فصل سال ضروری به نظر می‌رسد. باید دانست تسلا اکثر مدل‌های اولیه سایبرتراک را در کالیفرنیا و تگزاس تحویل مشتریان داده و باید به برخی از مالکان آن هشدار داد که این خودرو نمی‌تواند از هر نوع مسیری عبور کند. در نهایت باید گفت شاید برخی افراد به ویدئوی گیر کردن سایبرتراک در برف بخندند اما ما توانایی‌های این وانت را بر اساس ویدئوهای منتشر شده قضاوت نمی‌کنیم. برای قضاوت نهایی باید مجلات معتبر تست‌های تخصصی را روی وانت برقی تسلا انجام دهند. نظر شما دراین‌باره چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. امیرمحمد

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    من نه فن تسلام نه ایلان ماسک ولی کسایی که این ماشینو میخرن بابد بدونن این ماشین یک سری محدودیت ها داره همونجور که از چهرش معلومه انتظار فورد f150 نباید ازین ماشین داشت همونجور که انتظار درگ از فورد f150 نداریم

    موافقم 37
    مخالفم 19
    1. Kf

      ۲۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (524 ديدگاه)

      اتفاقا وقتی فاز F میگیره تو تبلیغش هم میاد میگه مثل من تا ب حال نیومده و تا صبح خفنم ما هم انتظار داریم تو دنیای واقعی هم قابلیتهای یه پیکاپ رده بالا رو داشته باشه
      ولی از کسایی که میرن اینو با این قیافه میخرن هم انتظاری نداریم تا برسه خود ماشین

      موافقم 61
      مخالفم 6
      1. اميرمحمد

        ۲۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (145 ديدگاه)

        هیچوقت ماشینای برقی در حد ماشینای بنزینی نبودن و نخواهند بود
        کسی که این آشغال رو می‌خره باید بدونه پولشو ریخته توی سطل آشغال
        با همین پول میشه ماشینای بهتری خرید

        موافقم 11
        مخالفم 7
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (10385 ديدگاه)

      اینو همونایی میخرند که شب تا صبح تو صف آیفون جدید رختخواب پهن میکنن ، گویی که از مادر زاده شدن !

      موافقم 27
      مخالفم 20
  2. پیرمرد قدیمی

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (205 ديدگاه)

    گیر کردن تو این حجم کم از برف ؟ 😂
    قسمتی از مقاله :

    « شاید خریداران سایبرتراک تصور می‌کنند با اندکی مهارت در رانندگی می‌توانند از عهده هر چالشی برآیند و به این ترتیب ویدئوهایی از گیر کردن آن‌ها در مسیرهای مختلف منتشر می‌شود. »

    خودرو آخر و زمانی پیش کش این ماشین یه مسیر سنگلاخ برفی نمیتونه بره.
    سکته تضمینی برای کاربر تسلا که هرچند زمان شروع امتحانات مدرسشه و از صفحه پدال محو شده.

    موافقم 55
    مخالفم 7
    1. amir

      ۲۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3689 ديدگاه)

      واقعا این تسلا سایبرتراک محصول ضعیفی بوده و هست اولش که تولیدشو خیلی لفت دادن و حسابی هایپ کردن و تبلیغات الکی مثل اوردن ضعیف ترین نسخه پورشه تو درگو نمیدونم بدنه ضد گلوله که هیچ کاربرد به درد بخوری نداره و فقط باعث سنگینی شده و طراحی واقعا افتضاح الانم که هرروز فیلمش میاد از مواقع ساده هم نمیتونه عبور کنه ولی یک عده تسلا فن هستن که نمیخوان قبول کنن داستان چیه همونطوری که توی فروش هم بی وای دی چین رد شد ازشون و باور نمیکردن
      دوستان توجه کنید درسته از چینی ها خوشمون نمیاد ولی واقعا نسبت به اخیرشون خوب پیشرفت کردن طراحی های اخیر بی وای دی رو ببینید

      موافقم 17
      مخالفم 7
      1. پیرمرد قدیمی

        ۲۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (205 ديدگاه)

        سلام خدمت آقای امیر

        « من از بزرگ مردی شنیدم تعصب درحالتی قابل درک هست که تو صاحب اون شیء باشی حتی اتوموبیل »

        ولی در مورد سایبر تراک : طراحی جدید مثل شمشیر دو لبه هست ممکنه به موفقیت برسه و مشهور بشه و ممکن هم هست شکست بخوره.
        طراحی بیش از حد ساده و بی روح سایبرتراک اون هم برای یک پیکاپ نسبت به سایر رقبا مایوس کنندست.

        موافقم 10
  3. مازیار

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (987 ديدگاه)

    گیر کردن در برف یا جاهای دیگه برای هر آفرودری پیش میاد حتی بهترینش
    اما چیزی که باعث هجمه و انتقاد میشه ادعاهای آخرالزمانی ! هست.

    موافقم 40
    مخالفم 3
    1. Carbonado Aventador

      ۲۲ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (4498 ديدگاه)

      شما فقط تو گوگل سرچ کن تست فورد f150 رپتور و شورولت سیلورادو تاپ گر در برف

      ببین فقط چجوری تو جاده ی کوهستانی سربالایی با ۷۰ ۸۰ سانت بارش برف ، بدون زنجیر چرخ برف رو رنده میکنن و تا نوک کوه بالا میرن..

      تازه نسل ۲۰۱۳ ۲۰۱۴ رپتور رو تست کردن و تا الان رپتور دوتا نسل دیگه عوض کرده و کلی خفن تر‌شده …!!!

    2. JaMsHiD

      ۲۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3010 ديدگاه)

      کلارکسون که کل قطب رو با هایلوکس طی کرد : صدات نمیاد

  4. Elmiraj

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3189 ديدگاه)

    فشاری که تسلا و این اواخر سایبرتراک به رقبا در تست های درگ و استحکام و…. آورده قطعا باعث این شده که فقط از لحظه گیر کردن اونم در شرایطی که لاستیک غیر آفرودی و راننده مبتدی پشت فرمان نشسته ، در فضای مجازی پخش کنند…!!

    تست های آفرود شو خواهند دید…

    موافقم 16
    مخالفم 73
    1. amir

      ۲۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3689 ديدگاه)

      دبه ماست دومی رو بیارم؟ این یکی که دستته تموم شد

      موافقم 32
      مخالفم 6
    2. امین

      ۲۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (685 ديدگاه)

      لااقل کلیپ معرفیش ببین که لاستیک A/T داره و آفرودی هست.
      لاستیک ضد یخ و زمستانی نداره.

    3. JaMsHiD

      ۲۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3010 ديدگاه)

      دوام؟
      چهار سال بعد مثل مرغ گندیده باتریاش کپک میزنه باید کلا ماشینو بندازی دور آخرشم میفهمی برا آفرود باید از فورد و تویوتا خرید میکردی😂💔

      موافقم 1
      مخالفم 1
  5. 🤡

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (307 ديدگاه)

    تورا چه به صنعت ۱۴۰ ساله ماشین سازی

    موافقم 37
    مخالفم 5
  6. Jeferson

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (164 ديدگاه)

    تو بحث آفرود عامل های خیلی ریزی دخالت دارن که هر کمپانی با انداختن موتور قوی و تایر بزرگ و زاویه و اینجور چیزا نمی‌تونه یهویی بهش برسه
    نمونش آفرود هاییِ که جیپ های باقی مونده از جنگ. جهانی با زیر ۷۰ اسب بخار دارن می رن و تسلا نمی‌تونه تو خواب هم ببینه اونارو

    موافقم 35
    مخالفم 4
  7. ممد ژانگولر

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (4205 ديدگاه)

    ی مشت مشنگ میرن ماشینای گرون میخرن یکی نیست بگه خوب بذار رو حالت یوز برف عین پلنگ از برف میاد بیرون دیگه . یا نهایتش با بیل برفارو پارو کن وسلام نامه تمام

    موافقم 3
    مخالفم 18
  8. ممد

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    همش الکیه….. :)

    موافقم 1
    مخالفم 14
  9. datsun

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3954 ديدگاه)

    (دلیلی وجود ندارد که سایبرتراک با ارتفاع مناسب از سطح زمین و قوای محرکه دو موتوره در برف گیر کند. این خودرو از کشش مناسبی برخوردار است اما قطعاً استفاده از لاستیک‌های زمستانی یا زنجیر چرخ در این فصل سال ضروری به نظر می‌رسد، )همین یه تیکه از مطلب نشون میده کسی که اینو نوشته چیزی حالیش نیست تو دو دیفرانسیل های درون سوز با تغیر ضرایب و انتقال گشتاور متفاوت در هر دنده و سیستم مختلف تو هر شرایط به درستی عمل میکنن این دو تا موتور با گشتاور بالا گذاشته معلومه هر جا گیر میکنه و چرخها هرز گرد میکنن

    موافقم 28
    مخالفم 4
    1. R@min

      ۲۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (2100 ديدگاه)

      👌👌

      موافقم 12
      مخالفم 1
    2. JaMsHiD

      ۲۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3010 ديدگاه)

      دنده های مصنوعی تویوتا توی آفرود بدرد میخوره . گشتاور رو تو هر دنده تقسیم میکنه با کمک کامپیوتر خودرو !

    3. JaMsHiD

      ۲۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3010 ديدگاه)

      دنده های مصنوعی تویوتا توی آفرود بدرد میخوره . انتقال گشتاور رو تو هر دنده تقسیم میکنه با کمک کامپیوتر خودرو !

  10. Mgh

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (62 ديدگاه)

    خدا رو شکر سوژه مخالفان تسلا برا امروز جور شد! 😄

    موافقم 14
    مخالفم 6
  11. علی آقایی

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    من تسلا رو دوست دارم ولی با سایبر تراک نمیتونم کنار بیام 🤔

    موافقم 6
    مخالفم 1
  12. داریوش فدایتشوم

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    زشت ترین ماشین جهان ، بی مصرف ترین هم هست

    موافقم 16
    مخالفم 4
  13. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1605 ديدگاه)

    به نظرم به درد تره باری میخوره

    موافقم 9
    مخالفم 4
  14. Saeed

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (213 ديدگاه)

    این فقط تو جاده صاف گنده هست

    موافقم 12
    مخالفم 1
  15. Silent

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (631 ديدگاه)

    لاستیک زمستونی!!

    موضوعی که توو امریکای شمالی جز بایدها هست و حتی بیمه ها در خیلی از ایالت ها در صورت عدم تجهیز ماشین در صحنه حادثه تمام مسولیت رو متوجه راننده می کنه. در نتیجه تمامی مالکین از 4 حلقه لاستیک زمستونی بهره می بیرن و به علت تعویض و هزینه جابجایی (2000 هزار دلار لاستیک و اجرت) زمستون خیلی از ماشین های طبقه متوسط فاقد رینگ فانتزی هست که دردستر جابجایی رینگ رو نداشته باشن.

    اوون دلقکی که داره توو این صحنه فیلم می گیره خودش لاستیک زمستونی نداشته باشه باس تا ت***هاش بره زیر برف پیاده.

    موافقم 6
    مخالفم 4
    1. امین

      ۲۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (685 ديدگاه)

      قیمت ها دستت نیست ، بهت انداختن. ۲۰۰۰ دلار واسه چی؟؟؟

      1. Silent

        ۲۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (631 ديدگاه)

        4 حلقه لاستیک زمستانی Michelin با 4تا رینگ
        کاستکو

  16. نشناسی بهتره

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (508 ديدگاه)

    کاربر تسلا درحال خروج از جو زمین دیده شد🗿😂

    موافقم 18
    مخالفم 1
  17. blackwing

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    هرکی رابطه خود عکس و نوشته روی عکس تیتر رو فهمید قطعاً تو یه لیگ دیگه بازی میکنه

  18. حسن

    ۲۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2138 ديدگاه)

    حالا نه صد تا کمپانی وانت برقی ساختن و همه موفق بودن و از دیوار راست میرن بالا
    اولینها قطعا نیاز به موفقیت در تمام ایتمها ندارن
    اولینها نیاز به جرات سازنده دارن که ایلان ماسک داشت
    این سبک و این مدل نیاز به تکامل داره باید کاستیها و عیبها در عمل معلوم بشه تا اصلاح بشن

    موافقم 6
    مخالفم 10
  19. یوسف

    ۲۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    اینهمه انتقاد کردید ولی هیچ کس دلیل به اصل ماجرا پی نبرد بجز جناب داتسون….. آقایونی که تجربه آفرود دارن میدونن که در برف کم به مقدار فوق نیاز به قدرت زیاد نیست و باید قدرت متناسب با وزن باشه و هرز گردی با گشتاور زیاد ولاستیک نامناسب یعنی درجا زدن….
    به نظرم این تسلا یا فاقد حالت لغزنده است یا راننده بلد نیست…..
    گشتاور زیاد موتور های برقی اگر در حالت لغزنده کنترل نشه باعث درجا زدن ماشین میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا