اوایل هفته جاری سی ان ان ویدئویی از نویسنده بخش حملونقل خود میشائیل بالابان را منتشر کرد. بالابان به دنبال استفاده از سیستم دستیار راننده پیشرفته FSD تسلا در خیابانهای نیویورک بود. در یکی از موارد او مجبور به کنترل خودرو شد زیرا سیستم تصمیمات ناهنجار و خطرناکی میگرفت.
اگرچه ماهیت این سیستم که در حالت بتا قرار دارد همواره با بحثوجدلهایی همراه بوده اما باور اکثر افراد این است که تسلا بیشتر جنبه تبلیغاتی این قضیه را در نظر دارد تا عملکرد واقعی آن را. البته که این سیستم میتواند بسیاری از تواناییهای کنترل خودرو را در دست گیرد اما نام سیستم خودران کاملاً برای برخی مشتریان باعث ایجاد سو تفاهمهایی شده است.
همانگونه که این تست نشان میدهد، اگرچه سیستم تسلا در خیابانهای خلوت عملکرد خوبی دارد اما در شرایط بغرنجتر و زمانی که خودروها، عابران پیاده و موتورسواران ظاهر میشود دخالت متوالی راننده باید صورت گیرد.
در یکی از صحنهها که دوچرخهسواری بین خودروی جلویی و این تسلا قرار داشته سیستم خودران کامل تسلا در تلاش بوده تا از برخورد با دوچرخهسوار که ضرورتی هم نداشته جلوگیری کند و به همین خاطر به سمت مقابل که یک کامیون میآمده منحرف میشود.
در یک وضعیت دیگر خودرو نمیتواند موانع موجود در لاین سمت دیگر تقاطع را تشخیص دهد و با شدت به سمت لاین دیگر میپیچد. همچنین در سومین مورد هم تسلا در زمانی که چراغ سبز است توقف میکند.
بالابان درباره این سیستم میگوید: “خب میبینید که این سیستم باعث میشود رانندگان دیگر ناراحت شوند.” او اذعان میکند شاید ناراحتیاش در استفاده از این سیستم روی نتایج تست موردبحث تأثیر داشته باشد اما ویدئوی منتشر شده نشان میدهد در برخی موقعیتها بدون دخالت راننده قطعاً تصادف رخ میداد.
اگرچه رانندگی در شهر نیویورک برای رانندگان انسانی هم عملی چالشبرانگیز است اما بالابان میگوید سیستم خودران کامل تسلا عملکرد صحیحی ندارد.
Nima
۱ آذر ۱۴۰۰کارى با نواقص شرکت تسلا ندارم که همه میدونیم با حرفاش.
ولى داره میگه نسخه بتا!!!
Ali_x76
۱ آذر ۱۴۰۰مشکلی که به تسلا میگیرن اینه که نباید این فناوری که هنوز در سطح بتاست رو به عموم عرضه میکرد
محمدرضا
۱ آذر ۱۴۰۰خب مشخصه این یک تبلیغ برای تسلا هست وگرنه خود شرکت همچین چیز داغونی دستت cnn نمیده.
ولی چون میدونه اگر همچین چیزی از cnn پخش بشه توی تمام رسانه ها باز خورد داره این کارو کرده.
فردا هم میگه نسخه بتا بود و نسخه نهایی همچین مشکلی نداره.
akrh78
۱ آذر ۱۴۰۰از کی تا حالا بتا رو میدن دست مردم؟ اونم با قیمت 10 هزار دلار که میشه باهاش یه ماشبن دیگه خرید؟
اگه کامل توسعه پیدا نکرده چرا با جون مردم بازی میکنن؟ نمیتونن مثل شرکت های درست و حسابی 4 تا پروتوتایپ بسازن راننده تست بشونن تو ماشین سیستمشون رو توسعه بدن؟
M.Kazem.K
۱ آذر ۱۴۰۰وقتی تفکر سرمایه داری و تبلیغات توخالی به جون و سلامتی ملت ارجع هست مطمئن باش نسخه بتا هم با این سوتی های فاحش برای عموم عرضه میشه !!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ آذر ۱۴۰۰خب دیگه هرچی هم پول بکنی توی حلقش بازم میگه کمه! نمیدونم این همه ثروت رو میخواد چیکار هیچکاریم باهاش نمیکنه…
امین
۸ بهمن ۱۴۰۰برای اینکه اگر شرکت های دیگه زود تر بزنن تسلا دیگه بد بخت
Reza Waffen SS
۱ آذر ۱۴۰۰بازم بهش ایمان دارم
Manuel
۱ آذر ۱۴۰۰بیاین ببینم این یکیو چجوری می خواین ماست مالی کنین
جناب ایکس
۱ آذر ۱۴۰۰بیاین ببینیم رامین و جناب ساکت و بقیه دوستان چطوری به کمک تسلا میان و در ماست مالی کردن کمک میکنن.😃😃 🍦🍦🍦
#منتظریم_ببینیم_رامین_اینا_چی_میگن
new RAMIN
۱ آذر ۱۴۰۰(#منتظریم_ببینیم_رامین_اینا_چی_میگن)
منو میگی؟😑
من خیلی وقته تسلا اخبارشو دنبال نمیکنم…نگرشم نسبت بهش خیلی عوض شده!
M@M@DRZ
۱ آذر ۱۴۰۰🤣🤣🤣🤣🤣
porsche
۱ آذر ۱۴۰۰بابا تو نبودی رامین توبه کرده دیگه فن تسلا نیست
جناب ایکس
۱ آذر ۱۴۰۰میدونم ولی به عنوان نماد تسلا فن سه آتیشه🔥🔥🔥 دیگه تو تاریخ ثبت شده نمیشه کاریش کرد.
#گذشته_ها_پاک_نمیشه
چانگان و اینا هم فراموش نکردیم یا مرد 40 ساله رو.😂😂😂(به دل نگیر ولی فک کنم هنوز فن چانگان هستی یه مقداری)
در ضمن منم از پدال هیچوقت نرفتم از وقتی که برای اولین اومدم فقط حوصله کامنت گذاشتن نبود😁😁😁
new RAMIN
۱ آذر ۱۴۰۰میدونم ولی به عنوان نماد تسلا فن سه آتیشه🔥🔥🔥 دیگه تو تاریخ ثبت شده نمیشه کاریش کرد. #گذشته_ها_پاک_نمیشه چانگان و اینا هم فراموش نکردیم یا مرد ۴۰ ساله رو.😂😂😂(به دل نگیر ولی فک کنم هنوز فن چانگان هستی یه مقداری)
از سیاست های خود ایلان ماسک در حوزه های مختلف خوشم نمیاد. حس میکنم بیش تر دنبال سود خودشه…هم تو ارزدیجتال هم تو اسپیس ایکس هم تسلا. برای همین از فن بودن تسلا و دنبال کردن اخبارش اومدم بیرون. البته برای تسلا مجموعا احترام زیادی قائل هستم.
گفتی چانگان!
http://www.globalchangan.com/data/upload/content/image/20211121/619a4cd9df8d9.jpg
http://www.globalchangan.com/data/upload/content/image/20211121/619a4cec2874a.jpg
http://www.globalchangan.com/data/upload/content/image/20211121/619a4d45da755.jpg
http://www.globalchangan.com/data/upload/content/image/20211121/619a4d5773867.jpg
درضمن فن های 3 آتیشه تسلا خیلی زیاد شده… منو ول کن…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ آذر ۱۴۰۰عقب یونی وی آدمو یاد چراغای تارا میندازه!
خدا به اونم رحم نکردن🤣🤣🤣طرحش کاملا شبیه تارائه،داخلشم که طبق همیشه طرح پژویی…
new RAMIN
۱ آذر ۱۴۰۰(عقب یونی وی آدمو یاد چراغای تارا میندازه! خدا به اونم رحم نکردن🤣🤣🤣طرحش کاملا شبیه تارائه،داخلشم که طبق همیشه طرح پژویی…)
@aptin
ببین کار به کجا رسیده برای بد شمردن چین میرن پشت تارا!🤣
حالا خوبه همین خودرو جزوه دینامیک ترین خودرو تو کلاس خودشه و اولین خودرو تو کلاس خودش تو جهان هست که اسپویلر متحرک داره، اولین خودرو کلاس خودش تو دنیاس که در پیچ ها مقدار ناچیزی بدنه ماشین در پیچ کج میشه تا راحتر بپیچه. (این خودرو ابعادش در حد التنترا و سیویک هست!)
بعد آقا میگه شبیه تارا!🤣 حالا تارا خودش چی هست…درضمن طراحی این خودرو رو آقای bertrand bach انجام داده که در تورین ایتالیا میباشن.
داخلش طرح پژوئی؟
این طراحی داخلی محصولات چانگان ، سند محصولات چانگان در حال حاضر و آینده هست و طراحی های بیرونی چانگان داره به شدت شبیه محصولات یونی خود این شرکت تبدیل میشه.بعد شما میگی کپی و شباهت؟حسادت به صنعت خودرو چین واقعا تا کی ادامه داره؟ دارن با سرعت نور هر روز پیشرفت میکنن…ببین چه پیشرفتی داشتن نادر فقیه زاده خودمون پیوسته به چانگان! خودش گفته برای اینکه خودروهای آینده رو طراحی کنه به این شرکت پیوسته
بعد شما میگی کپی هست شبیه فلانی هست و…؟شما یه قلم بگیر دستت همین جلوپنجره شورلت نوا تو طراحی کن بعدا بیا اینجا هربار زیر کامنت من طراحی ماشین های چین رو انتقاد کن…
تو 15 سال به جایی رسیدن که برخی کمپانی ها تو 80سال بهش رسیدن. درسته کپی کردن… ولی خب کسی جلوی شما را نگرفته، شما هم کپی کن برو پیشرفت کن.
نوزاد هم برای بزرگ شدن از والدینش تقلید میکنه سپس بزرگتر شد میتونه تو زندگی از اونا هم موفق تر باشه…
new RAMIN
۱ آذر ۱۴۰۰(نوزاد هم برای بزرگ شدن از والدینش تقلید میکنه)
در پایان کامنتم این کلمه جا موند.
نوزاد هم در هنگام بزرگ شدن و انجام یه سری کار ها از والدینش تقلید میکنه
Taha Malek
۲ آذر ۱۴۰۰دیگ این طراحی داخلیش رسما پژوعه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲ آذر ۱۴۰۰میگم سواد نداری اونوقت فقط قلمبه سلمبه حرف میزنی که مثلا بگی آره بلدم!😂😂
″@aptin″
عقل کل اولا آبتین نه آپتین!
″ببین کار به کجا رسیده برای بد شمردن چین میرن پشت تارا!🤣″
تو هم شدی سایلنت؟!😂ببینم مگه گرافیک چراغاش عین تارا نیست دیگه چرا گنده gوزی میکنی؟؟خوبه خودتم لینکشو گذاشتی!🤣
″حالا خوبه همین خودرو جزوه دینامیک ترین خودرو تو کلاس خودشه و اولین خودرو تو کلاس خودش تو جهان هست که اسپویلر متحرک داره، اولین خودرو کلاس خودش تو دنیاس که در پیچ ها مقدار ناچیزی بدنه ماشین در پیچ کج میشه تا راحتر بپیچه. (این خودرو ابعادش در حد التنترا و سیویک هست!)″
حالا خوبه!😂اینم شد مدرکت؟ببینم اسپویلرش توی تونل باد تست شده یا بازم عین کیفیت سنجی به روش خودت از روی عکس تشخیص میدی؟!؟اولین ماشین دنیا که بدنه اش کج نمیشه!🤣🤣🤣پس ماشینای فرمول یک و سوپراسپرت ها که عین کنه چسبیدن زمین کشکن؟؟ ببینم الان از نظر تو النترا و سیویک بزرگن که علامت تعجب گذاشتی؟!؟!النترای ۲۰۲۱ با طول ۴,۶۸۰میلیمتر که چند میلیمتر بزرگتر از دنا هستش بزرگه!!؟؟!؟!!جدا تحقیق هم میکنی؟!؟!😂😂😂اینو جای دیگه بگی بهت میخندن…
درضمن برای ماشینای کامپکت سدان اسپویلر متحرک چه نیازی هست؟ مگه دانفورس چند تنی نیاز دارن؟ قشنگ مشخصه همه اینا فقط برای تبلیغه و بیهوده کار گذاشته شده نمیدونم چه نکته مثبتی داره اونم برای سدانی هم اندازه با دنا!! ماشین کامپکت هم اندازه اینا آئودی rs3 هست که بدون نیاز به این دنگ و فنگ و sوسول بازیا رکورد نوربرگرینگ رو با درنظر گرفتن سبک خودش زده همونطور که پستم گذاشتن از بوگاتی ویرون توی این پیست سریع تر بوده!!! اگه یونی پونی همچین کاری کرد من حرفمو پس میگیرم!
″درضمن طراحی این خودرو رو آقای bertrand bach انجام داده که در تورین ایتالیا میباشن″ طراحش ایتالیاییه که جلوشو عین النترای n درآوردن؟؟؟؟ چراغ پشتشم که بزار دیگه تکرار نکنم!😂
″داخلش طرح پژوئی؟
این طراحی داخلی محصولات چانگان ، سند محصولات چانگان در حال حاضر و آینده هست و طراحی های بیرونی چانگان داره به شدت شبیه محصولات یونی خود این شرکت تبدیل میشه.بعد شما میگی کپی و شباهت؟حسادت به صنعت خودرو چین واقعا تا کی ادامه داره؟ دارن با سرعت نور هر روز پیشرفت میکنن…ببین چه پیشرفتی داشتن نادر فقیه زاده خودمون پیوسته به چانگان! خودش گفته برای اینکه خودروهای آینده رو طراحی کنه به این شرکت پیوسته″
عجب! پس سند طراحی رسمی داخل کابینشون اِ3کی خفن و جاهطلبانه از داخل کابین پژو هست!🤣🤣 یا خودتو به خواب زدی یا فقط الکی میگی! سلطان برو داخل پژوهای جدید رو نگاه کن بعد بیا بگو سند رسمی چانگان!
سرعت نور؟ چهارتا مدل معرفی کردن هرکدوم با مشخصات نامعلوم خیلیاشون هنوز مشخص نیست داخلشون چه شکلیه اکثریت دوسه سال دیگه معرفی میشن بعد شد سرعت نور؟از اینا گذشته حسادت به چی؟ به طراحی آشغال و کپی شده؟ به کیفیت بنجل؟ به اصالت نداشته شون؟محض اطلاع تو جایی زندگی میکنم که دورتادورمون شده نمایندگی چینی! و هرماشین چینی که میاد از قبیل کارمانیا،فیدلیتی و جک k7 و خیلیای دیگه شون رو آوردن توی نمایندگی به لطف پروپاگاندایی که راه انداختید میرم سر میزنم ببینم واقعا چجورن!! نگو همین بنجل سابقه! وضع چانگان cs35 که دیگه هیچ….
″بعد شما میگی کپی هست شبیه فلانی هست و…؟شما یه قلم بگیر دستت همین جلوپنجره شورلت نوا تو طراحی کن بعدا بیا اینجا هربار زیر کامنت من طراحی ماشین های چین رو انتقاد کن…″
اگه خود شما با ۴دهه سن(بگفته خودت البته شایدم کمتر!)تونستی منم میتونم…
″تو ۱۵ سال به جایی رسیدن که برخی کمپانی ها تو ۸۰سال بهش رسیدن. درسته کپی کردن… ولی خب کسی جلوی شما را نگرفته، شما هم کپی کن برو پیشرفت کن.″
با کپی کاری پیشرفت بدست نمیاد! توی این ۱۵سال بقول خودت پیشرفت کردن الان رسیدن بازار آمریکا؟ یا بازار اروپا؟ دوباره بحث لینک اند کو رونیار که هنوز یه دستگاه هم تولید نکرده اونجا…
بعضی اوقات ریپلای نمیکنم چون لزومی نمیبینم با کسی که درحد ماشینای چینی سواد داره بحث کنم، ارزش هرکسی به چیزیه که دوستش داره comonist…
new RAMIN
۲ آذر ۱۴۰۰@abtinmoh2005
کامنتت ارزش نگاه کردن هم نداره چه برسه به خوندن…
فقط همون اولش رو پاسخ میدم
(حالا خوبه!اینم شد مدرکت؟ببینم اسپویلرش توی تونل باد تست شده یا بازم عین کیفیت سنجی به روش خودت از روی عکس تشخیص میدی؟!؟اولین ماشین دنیا که بدنه اش کج نمیشه!پس ماشینای فرمول یک و سوپراسپرت ها که عین کنه چسبیدن زمین کشکن؟؟ ببینم الان از نظر تو النترا و سیویک بزرگن که علامت تعجب گذاشتی؟!؟!النترای ۲۰۲۱ با طول ۴,۶۸۰میلیمتر که چند میلیمتر بزرگتر از دنا هستش بزرگه!!؟؟!؟!!جدا تحقیق هم میکنی؟!؟!اینو جای دیگه بگی بهت میخندن…)
این ماشین 1200 تا تست رو پشت سر گذاشته…در تونل باد هم 100ساعت مورد برسی قرار گرفته.درضمن گفتم که این خودرو اولین خودرو در کلاس خودش تو جهان هست که در پیچ ها موقع پیچیدن ماشین مقداری بدنش کج میشه.
(اولین خودرو کلاس خودش تو دنیاس که در پیچ ها مقدار ناچیزی بدنه ماشین در پیچ کج میشه تا راحتر بپیچه)
اول شما کامنتم رو درست بخون بعد بیا داستان بنویس.همین اول کامنتت ثابت کرد کامنتت ارزش خوندن نداره چه برسه به جواب دادن…البته یه از جوان خام و بی تجربه و متعصب چیزی بیشتر از انتظار نمیره. هروقت تعصب رو گذاشتی کنار و چندتا چیز رو تجربه کردی بیا شاید به نتیجه ای رسیدیم.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲ آذر ۱۴۰۰برو خدا روزیتو بده نه کامنتای شما خیلی مفیده! تمام حرفتون شده:
کسی چینی رو دوست نداشته باشه میگه زمین کجه!
ببین عین نور پیشرفت میکنن!
و…. کلی chرت و پرت دیگه…
هرکامنتی که میزاری ماشالا دیس لایک های توی هرپست رو جمع میکنه! کلی اکانت جعلی درست کردی بعدش الکی میگی نه اینا مال من نیست! درحالیکه قشنگ مشخصه از لحن نوشتاری شون کی پشت قضیه ست!
new RAMIN
۲ آذر ۱۴۰۰(هرکامنتی که میزاری ماشالا دیس لایک های توی هرپست رو جمع میکنه! کلی اکانت جعلی درست کردی بعدش الکی میگی نه اینا مال من نیست! درحالیکه قشنگ مشخصه از لحن نوشتاری شون کی پشت قضیه ست!)
بله دیس لایک ها زیاده چون حسودها و متعصب ها زیادن!بنده اصلا دارم درباره بنتلی حرف میزنم و تعریف میکنم ازش یهو 10 دیس خورده! هرچند معلومه کار کیه. حالا اسم نمیارم…درضمن من به نظرت ایقدر بی کار هستم که اکانت فیک میزنم 200 الی 300 دیدگاه؟ اکانت فیک ها همه دیدگاه 2 رقمی هستن ولی اینایی که تازگی از چینی ها طرفداری میکنن اسماشون قدیمی هست و کامنتاشون 3 یا 4 رقمی هست…
درضمن من هیچ اکانت فیکی نداشتم، همه اونایی که تو این مدت سعی کردن نوشتار منو بنویسن و مثلا وانمود کنن من هستم موفق نشدن .دقت کنی خبری هم ازشون نیست.
درضمن شما بارها گفتی من اکانت فیک دارم و حتی محمد رستمی نژاد هم میگفت ناشناس اکانت فیک منه ولی آخر دیدیم خیر اینطوری نبود ناشناس اصلا یکی دیگس. یه جمله ای هست که میگه کافر همه را به کیش خود پندارد از کجا معلوم خودت اکانت فیک نداری!؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲ آذر ۱۴۰۰″درضمن من به نظرت ایقدر بی کار هستم که اکانت فیک میزنم ۲۰۰ الی ۳۰۰ دیدگاه؟″
معلومه! فعلا که تمام عمرت رو وقت تبلیغ برای چینیای باقی مونده تو انبار های این و اون کردی تا ببینیم به کجا میرسه! هرچی اکانت بیشتر مردم هم بیشتر متقاعد میشن! مگه نه؟
قدیمی یا جدید بودن چه ربطی به دیدگاه داره؟ الان اکانت من ۴۰۰۰تا داره هنوز دوساله دارم کامنت میدم،یعنی قدیمی حساب میشم؟ (البته از سال ۹۶پدال رو دنبال میکردم منتها این یکی دوسال دیگه کامنتو میزارم)
عجب….
″درضمن من هیچ اکانت فیکی نداشتم، همه اونایی که تو این مدت سعی کردن نوشتار منو بنویسن و مثلا وانمود کنن من هستم موفق نشدن .دقت کنی خبری هم ازشون نیست″
خب دیگه وقتی از اکانت اول استفاده میکنی دیگه دومی رو چرا باید وسط بکشی؟! اثری نیست چون کمتر استفاده میکنی سعی نکن با حاشیه حرفتو عوض کنی…
″از کجا معلوم خودت اکانت فیک نداری!؟″
یکی همون قبلیه ست با تصویر زمینه سیاه که متاسفانه اخیرا میره تو تایید برای همین سطحی ازش استفاده میکنم، و این جدیده هم که تصویر زمینه قرمز داره برای مواقعی گذاشتم که کامنتم سریع تایید شه،شما اکانت فیک دیدی به منم بگو، نمیدونم چجوریه دارم ولی خبر ندارم!😐🙂
عجب!کافر همه را به کیش خود پندارد…
new RAMIN
۲ آذر ۱۴۰۰(قدیمی یا جدید بودن چه ربطی به دیدگاه داره؟ الان اکانت من ۴۰۰۰تا داره هنوز دوساله دارم کامنت میدم،یعنی قدیمی حساب میشم؟)
2 ساله کامنت میدی؟🤣🤣🤣کامنت دادن رو از آذر ماه سال 1399شروع کردی قشنگ یادمه. بعد 4ماه با پدال قهر کردی و از اواسط اسفند 99 و فروردین1400 اومدی پدال…اون موقع 1200 تا کامنت داده بودی… اما الان شده 4300تا!
متاسفانه من یه چیزیم خیلی قویه… حافظه!
حالا جدا از حافطه، دیتا کامنت هات موجوده…براحتی میشه فهمید چند وقته کامنت میدی🙂شما دقیقا نزدیک یه ساله عضو پدال شدی. حدودا بگیریم 340 یا 350 روزه…ولی ببین چه قدر کمبود داری که روزی 40 یا 50 تا کامنت میدی هنوز به یه سال نکشیده شده 4300تا کامنت!یه اکانت دیگه هم زدی با اون 250تا کامنت دادی!
فعلا معلومه کی اینجا بیکاره…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳ آذر ۱۴۰۰میگم که فقط حاشیه میری! یادمون نرفته خودتم دو ماه پیش قهر کرده بودی میگفتی بهم توهین میشه دیگه نمیام! چی شد؟ چرا برگشتی؟؟🤣 توی اون یکی دو ماه هم ماشالا اینقدر اکانت مختلف زده بودی حیف که نوشتارت فرقی نداشت راحت تشخیصت میدادن!😂😂😂مگه یه kمـوـنیست دست از تبلیغ و ترویج چینیا برمیداره؟🤣🤣🤣
بقول یه بنده خدایی آخه چنگال سوار شما چی سرت میشه!😂😂😂
new RAMIN
۳ آذر ۱۴۰۰(میگم که فقط حاشیه میری!)
حاشیه؟🤣 فعلا شما رفتی حاشیه…
(یادمون نرفته خودتم دو ماه پیش قهر کرده بودی میگفتی بهم توهین میشه دیگه نمیام! چی شد؟ چرا برگشتی؟؟توی اون یکی دو ماه هم ماشالا اینقدر اکانت مختلف زده بودی حیف که نوشتارت فرقی نداشت راحت تشخیصت میدادن!مگه یه kمـوـنیست دست از تبلیغ و ترویج چینیا برمیداره؟بقول یه بنده خدایی آخه چنگال سوار شما چی سرت میشه!)
قهر نکردم بلکه خداحافظی کردم…یه ماهی به سایت پدال سر نزدم. چیز عجیبی نیست. بعد من برمیگردم برای تبلیغ چینی ها؟🤣 نه خیر برمیگردم تا آگاه بشی و بفهمی دنیا دست کیا خواهد بود،ولی متاسفانه تو پدال یه دیوار خیلی عظیم یا ارتفاع 5 کیلومتر به نام تعصب وجود داره که مانع درک این موضوع میشه.در پایان چنگال سواری بهتر از سوار شدن خودرو های 5دهه پیش هست،شما برو با توهماتت خوش باش.
کامنت ها و نظرات یه عده رو میخونم میفهمم چرا پراید 190میلیونه و چرا مازاراتی اندی سال پیش20 میلیارد!
انصافا قدیمی ها راست میگفتن=خلایق هرچه لایق…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳ آذر ۱۴۰۰در پایان، اینقدر کشش نده حوصله ندارم!😂🙂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳ آذر ۱۴۰۰″نه خیر برمیگردم تا آگاه بشی و بفهمی دنیا دست کیا خواهد بود،″
نه بابا چه شریف🤣🤣🤣🤣🤣 اشتباه میکنی آقاجان الان ۴۰سال پیش نیست اینترنت نباشه الان همه اینترنت و فضای مجازی دستشونه تلویزیون هم در کنارش نیازی نیست شما گوشزد کنی داریم میبینیم و میخونیم 🙂😂
″در پایان چنگال سواری بهتر از سوار شدن خودرو های ۵دهه پیش هست،شما برو با توهماتت خوش باش.″
بقول خودت،خلایق هر چه لایق،به لطف امثال شماها زباله های زوار در رفته چینی شدن خدا و قیمتاشون سر به فلک کشیده و کاری کردن بازار خودروی ما هم به هم بریزه،یه نگاه به کامنتای خودت بنداز بعد از بقیه ایراد بگیر! 😂😂😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ آذر ۱۴۰۰رامین که برای چینیا جونشم میده! حالا یه زمان تو فاز تسلا بود!😂😂
علی
۲ آذر ۱۴۰۰حاجی من و رامین فن خودرو چینی م نه تسلا
من محصولات NIO و BYD و اکسپنگ رو به هزار تا تسلا ترجیح میدم
ALIREZA
۲ آذر ۱۴۰۰علی جان به تسلا رحم کن🤣🤣🤣🤣🤣
Nima
۱ آذر ۱۴۰۰البته اینم توى ویدیو دیگه خیلى پیاز داغشو زیاد کرد.
مثلا اونجا که داشت از کنار مانع سمت راست میداد چپ ماشین ، خوب انجامش داد ولى این الکى هم دخالت کرد و هم جو داد.
فرامرز
۱ آذر ۱۴۰۰اون چیزی که تسلا به عنوان رانندگی خودکار کامل میفروشه با ارفاق سطح ۲ هست و از کروز کنترل تطبیقی یه سطح بالاتره و خیلی مونده تا سطح ۵ که بشه گفت کامل هست و میشه با اطمینان چشم ها رو بست! پارک خودکار و احضار خودرو تو شرایط خیلی ساده رانندگی خودکار به حساب نمیاد. تسلا از چند سال پیش داره تکنولوژی آینده رو میفروشه ولی این تکنولوژی وقتی عملی میشه که نمونه های فروخته شده همه فرسوده یا حتی فراموش شدن.
علی
۲ آذر ۱۴۰۰تیگو 8 پرو سیستم adas
خودران درجه 3 داره
تو بازار ایران تنها ماشین دارای این سیستم هست
AMG GT R
۱ آذر ۱۴۰۰سایلنت کجایی ؟؟
GT
۱ آذر ۱۴۰۰توو راهه هنووز نیوومده🙂😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ آذر ۱۴۰۰اومد و فشار زیادی هم بهش وارد شده!
GT
۱ آذر ۱۴۰۰آبروریزی به روایت تصویر 😂
محمد امین
۱ آذر ۱۴۰۰باید سیستم کمک راننده نام گزاری بشه نه خودران..!
ادم خودش هم وقتی توی یک خیابان شلوغ چند ده وسیله به سمتش میاد قاطی میکنه چه برسه به این
جناب ایکس
۱ آذر ۱۴۰۰باید “راننده ی کمک به سیستم” نام گذاری بشه😂😂😂😂😂😂
همونطور که خود یارو هم میگفت مث اینه که بخوای به بچه نو جوون رانندگی یاد بدی.🤣🤣 هی باید فرمونش رو بیگری و حواست باشه نزنه قد در و دیوار😂😂😂
Matin
۱ آذر ۱۴۰۰تسلا عه دیگه…
SF90 STRADALE
۱ آذر ۱۴۰۰یه چیزی تو مایه های سوپر کروز GM هست ولی با تبلیغات زیاد و گول زننده که صاحبان تسلا رو به فنا میده
Aboaldazl demon
۱ آذر ۱۴۰۰سوپر کروز GM فکر کنم خیلی بهتر از این باشه
SF90 STRADALE
۱ آذر ۱۴۰۰به نظرم بشه سیستم سوپر کروز GM رو باهاش مقایسه کرد
به قول یکی از مدیران BMW ، نمیشه از پله اول پرید پله آخر
این تکنولوژی باید پله پله جلو بره و تکامل پیدا کنه
تسلا خیلی جوگیره و این موضوع برای خودش هم دردسر ساز خواهد شد
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰یکی بره سایلنتو صدا کنه سلطان فنهای تسلا بای بای تسلا من که از روز اول گفتم این اشغاله ماشین یا ژاپنی یا آلمانی یا کره ای بقیه مفت نمی ارزن
علی
۲ آذر ۱۴۰۰اوکی پس طبق گفته شما دوج و شورلت و فورد و کادیلاک مفت نمیرزن
ارین صاحب جمعی
۲ آذر ۱۴۰۰تقریبا چون جدیداشو سوار نشدی نمیدونی چه حس بی کیفیتی بهت میدن ولی اگه بری تویوتا کمری ۲۰۲۱ یا سی کلاس ۲۰۲۱ یا سوناتا سوار بشی حس کیفیتی درک میکنی اگه خواستی تو یوتوب سرچ کن خط تولیداشون ببین چقدر فرق داره
جناب ایکس
۱ آذر ۱۴۰۰باشه تو بورو بی بی سی فارسی نگاه کن پس
Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)
۱ آذر ۱۴۰۰آقا سایلت کجاست که بره چهارتا لینک بیاره و بگه ببینید قدرت تسلا😂😂😂😂
یا بگه “اینا چیزی نیستن شما اگه یادت بیاد تسلا مدل اس پلد پوزه اس اف نود و رهبر گران فروشان اروپارو به خاک مالید:)”
یعنی خوده تسلا انقد از خودش حمایت نمیکنه انقدی که این میکنه!😂
خیلی تنذی سایلنت
Sina10
۱ آذر ۱۴۰۰ایلان دزد که میگن همینه
۱۰ هزار دلار دزدی کرد واسه سیستم ناقص
بعدشم میگه بتا بود ، بتا هم بهانه جدیدیه ، فردا ماشین بنجل میسازه کلی تبلیغ میکنه تهش یه ریز مینویسه بتاست ، به همه مردم میفروشش اخرشم بهانه میاره که بتا بود!
اصلا تمام محصولات تسلا بتا هستن و هر گونه مشکلی واسه ماشین پیش بیاد تقصیر مشتریه
ایرانخودرو و سایپا یاد نگیرن اینو خوبه
شما فکر کردین مغز انسان الکیه ، تسلا تو چند سال بیاد شکستش بده؟ البته که منظورم مغز انسان در شرایط عادی و طبیعیشه ، خیلیا میگن خطرات خودران تسلا از راننده های انسان کمتره ، ولی در نظر نمگیرن که تو خارج ، بسیاری از این تصادفات ، بخاطر عدم وجود در حالت طبیعی راننده اتفاق میوفته، دقت کنید تو خارج اینجوریه
Elmiraj
۱ آذر ۱۴۰۰از سوزش دموکرات های گلوبالیست که اثرش در cnn و بلومبرگ به این شیوه دیده میشه بشدت خوشحالم….
این استاد میخواد از قصد سیستمی را زیر سوال ببره که ۱۳ ماهه در فاز آزمایش هست و مجوز استفاده از آن فقط به ۳ هزار نفر از بهترین بکاربرنده های پیشین Autopilot که از ۱۰۰ مرحله ایمنی تسلا سربلند بیرون آمده اند ، داده شده…
.
.
.
جالب اینجاست که اثر این سوزش در سایت هم دیده میشه ولی جدا از افراد اینجا و خبرنگاران cnn ، بهترین متخصصان NHTSA هم در طول ۷ سال گذشته تا به امروز موفق یافتن کوچکترین عیب و خطایی از این سیستم نشدن و نخواهندم شد…
خودرانی که همه رقبا در آرزوی داشتن آن هستن و آشکارا از عقب ماندگی خود در برابر آن حرف میزنند .
Joseph
۱ آذر ۱۴۰۰Cnn چرا از NHTSA نپرسیده خودش پریده گزارش به این سطحی گرفته ، موقعی که داره سیستم تصمیم میگیره ، صفحه نمایش نشون نمیده ، این خودش گویای کاری که میخوان بکنن هست، از اون روز که کارخانه رو جمع کرد رفت تگزاس به اینا بیشتر از پیش فشار اومده
Elmiraj
۱ آذر ۱۴۰۰بله برای تست یک سیستم در فاز بتا یک کارشناس یا متخصص میفرستن نه یه خبرنگاری که نمیدونه FSD اصلا چی هست…!!
برای استفاده از FSD باید از ۱۰۰ مرحله ایمنی تسلا گذشت که این خبرنگار آماتور اصلا صلاحیتشم نداره..
.
.
بله داستان این دشمنی روزی استارت خورد که که مارس سال گذشته بعد پافشاری مقامات کالیفرنیا در بازگشایی کارخانه Fremont ایلان ماسک گفت که مقامات کالیفرنیا با خروج تسلا از کالیفرنیا عواقب این کار را خواهند دید و فرماندار کالیفرنیا به این حرف ایلان ماسک خندید…. تا اینکه به اکتبر امسال رسیدیم و یک هفته قبل برگزاری گردهمایی سالانه سهامداران تسلا ، ایلان ماسک در توییتر اعلام کرد که این گردهمایی را بجای پالو آلتو کالیفرنیا در گیگافاکتوری تگزاس برگذار خواهد کرد و بعد یک هفته اینکار واقعا کرد و صراحتا اعلام کرد که مقر تسلا از کالیفرنیا به تگزاس منتقل خواهد کرد…( نشان داد واقعاً این کار را خواهد کرد )
بعد اون اتفاق موج عظیم انتقادات و تخریب های cnn ، بلومبرگ و دیگر رسانههای دمکرات نسبت به تسلا ، اسپیس اکس و شخص ایلان ماسک شروع شد و هنوزم ادامه داره .
Silent
۱ آذر ۱۴۰۰با دیدن تیتر مطالب مربوط به TESLA توو این چند وقته حضورم توو سایت براحتی می شه فهمید نویسنده و مترجم چه کسی هست!
آقای شاهین احمدزاده
نمونه ای از تیترهای 4 ماهه اخیر ایشون که بین شون اگر که شد یک چند خبر هم درحد و اندازه واقعی TESLA مطلب کار می کنه! دوست عزیز تیترهایی که کار می کنید گویای حس و حال شما نسبت به برند هست اونهم نه در حد کامنت بلکه تیتر اصلی و این حرفه ای نیست!!?
آبروریزی سیستم خودران کامل تسلا در تست CNN!
آیا ترمزهای تسلا مدل S پلاد ضعیف هستند؟
شبهاتی که درباره قرارداد تسلا و هرتز وجود دارد…
فراخوان تسلا مدل ۳ و Y به خاطر مشکل سیستم تعلیق
افزایش قیمت دوباره تسلا مدل ۳ و Y
شکایت پلیس آمریکا از تسلا به خاطر اتوپایلوت
درخواست NHTSA از خودروسازان برای کمک به تحقیق در خصوص اتوپایلوت تسلا!
ادعای تسلا درباره هزینههای نگهداری پایین مدل ۳
بازهم تسلا بازهم احتمال تعویق تولید سایبرتراک!
فراخوان محصولات تسلا به خاطر فعال شدن ناخواسته کروز کنترل
و …..
فقط همین یک مطلب رو آنالیز می کنم و باقی هم محتوایی در همین حد اغراق امیز و پر اشتباه! برا کسی که از TESLA آینده صنعت خودرو بخوبی اطلاع داره:
آبروریزی سیستم خودران کامل تسلا در تست CNN!
سیستم FSD Full self driving در مرحله توسعه BETAهست (سرچ کن مفهوم بتا رو حتما در پروسه توسعه نرم افزاری) و شما گویا هیییچ اطلاعی از مفهومش نداشتین و از واژه “”کامل”” هم به عنوان کنایه استفاده کردین کنارش وگرنه خودران مفهومش معلومه و نیازی به “کااامل”” نیست.
اینکه توو متن توون بدون اشاره به سیستم اتوپایلوت به عنوان کمک راننده فعال که از سری 2021 به طور کامل روی تمامی مدل های TESLA در اختیار راننده هست شروع به بیان مطلبی کردین که هیچ اشاره ای اساسا به تفاوت اتوپایلوت با FSD نکردین.
FSD در اختیار هیچ راننده و خریدار تسلا نیست و مگر مشتری های بسیار خاص و مشخصی که قرار هست از فیدبک نمونه های ازمایش میدانی شون در پروسه توسعه سیستم اصلی بهره ببرن و کسانی هم که خواهان استفاده از نسخه بتا هستن حتما بایستی پوینت لازم زو از انالیز رانندگی تسلا بگیرن تا براشون فعال بشه.
بیش از این حال توضیح نیست و باس بگم TESLA آینده صنعت خودرو هست چه خوشتون بیاد چه نیاد و جایگاه این برند رو کسی می دونه که در کشور توسعه یافته امکان استفادش رو داره! همون بهتر که روی تولیدات محدوووود 1 میلیوون دلاری! که جز طراحی خروجی دیگه ای ندارن کار کنید تا برندی که قراره سالیانه 2 میلیوون دستگاه از سال 2023 در سال روانه بازارهای جهانی بکنه.
Silent
۱ آذر ۱۴۰۰“”””آبرورریزی”””” از نظر من و امثال من ها اون روز ی بوود که SF90 فراری جلو PLAID و تکنولوژی TESLA خورد و خاک شیر شد!
کار بکجا رسیده که توو سایت تخصصی خودرو تیتر با کامنت جابجا گرفته می شه این کلمه جااش تو تیتر نیست و نظر شخصی شما هست. همون جوری که از کلمه شااااااهکار !!!! :)) برا جاسویچی جگوار و سوپپپر کار فوق العاده برا برندهای مورد علاقتون استفاده می کنید که جز ساخت فریم و جاگذاری موتورهای تکراری سال های 2019 چیز دیگه ای نمی شه دید.
Sina10
۱ آذر ۱۴۰۰اقا معترضی که اخبار منفی تسلا همراه مثبتاش ( از جمله درگ های بی محتوای بی نهایتی که ازش گذاشتن) قرار داده میشه برین سایتای تکنولوژی اخبار رو دنبال کنید
ما چکار کنیم؟
SF90 الان چه ربطی به سیستم خودران داره؟
Sina10
۱ آذر ۱۴۰۰شما معنای واژه شاهکار در دنیای خودرو رو درک نکردی
شاهکار این نیست سیستم بتای نامطمئن بدی دست مردم
شاهکار این نیست که سهام بورست چقدره
شاهکار این نیست بری تو یه کشوری کارخونه بسازی اینقدر خبر و حاشیه ازش بسازی که نگو و نپرس
کی میدونه همه کارخونه های تویوتا و هوندا کجای دنیا هستن ؟ ولی تسلا اونقدر گیگافاکتوری گیگافاکتوری کرده و اونقدر خبر ایجاد کرده باید توقع چنین نقد های منفی رو هم داشته باشه
شما نمیتونی انتقاد از تسلا رو تحمل کنی کامنت نده !
توی دنیای خودرو همون فریم تکراری و موتور قدیمی میتونه شاهکار حساب بشه
نمیدونی بدون
Silent
۱ آذر ۱۴۰۰“””ایلان دزد که میگن همینه”””
این سطح کامنتت هست بیشتر از این نیاز به وقت گذاشتن نیست
Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)
۱ آذر ۱۴۰۰نگفتمممممممممممممممممممم
نگفتممممممممم آقا نگفتمممممممممممممممممم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Behrouz. anzali
۲ آذر ۱۴۰۰به چه چیز این تسلا دل بستید نمیدونم فقط اینو میدونم که تو عمرتون نه از نزدیک دیدید و نه سوارش شدید. من هر از چند گاهی به این سایت سر میزنم .من خودم دبی زندگی میکنم و سوار این ماشینم شدم نه رنگ ماشین و نه کیفیت داخل تسلا اصلا خوب نیست. ماشین المانی و هم امریکایی داشتم و حتی ژاپنی .بس بهتر بگم باید تجربه بکنی و بعد عاشق برندی بشی. دوست عزیز نمیدونم تو چه سنی قرار داری .ای کاش بسترش فراهم بود تو ایرانم ما هر ماشینی که دلمون خواست داشته باشیم .هرگز از روی کاغذ و اعداد عاشق برندی نشید .گفتگو کردن خوبه نه اینجوری ود پایان بگم ابروریزی نیست یه جور بی احترامی به مردمه که سوارش میشن. به عشق شهرم انزلی.موفق باشید.
شاهین
۱ آذر ۱۴۰۰سلام وقت بخیر
متاسفانه تعصب به حدی جلوی درک شمارو گرفته که حقایق آشکار صنعت خودرو و برند مورد علاقه خودتون رو هم انکار می کنید!
تمامی این مطالبی که فرمودین واو به واو در منابع اصلی وجود داره و اگه بنده چیزی از خودم اضافه کرده باشم در واقع کار خودمو زیر سوال بردم!
اینکه میگین توی تیتر از واژه آبرو ریزی استفاده شده دقیقا بر مبنای اون چیزی بوده که توی ویدئو دیدیم. نکنه شما انتظار داری سیستم خودران تسلا کسی رو له بکنه و بعد ازش تقدیر هم بشه؟ وقتی سیستمی که اینقدر روش مانور تبلیغاتی دادن چنین خطاهای خطرناک و خنده داری داشته باشه وضعیتش از آبرو ریزی هم اونورتره! ضمنا بنده نه طرفدار تسلا هستم نه در مقابلش جبهه گرفتم. بهتر هست زمان هایی که مطالب خوب درباره تسلا منتشر میشه هم ظاهر بشین و یک تشکر خشک و خالی داشته باشین! هرچند ما مخلص تمام کاربران هستیم و این کار رو دلی و بخاطر دوستان عزیز انجام میدیم.
در کل توصیه می کنم از این دیدگاه صفر و یکی خودتون فاصله بگیرین و چشماتون رو روی حقایق صنعت خودرو باز کنین و تنها به مطالعه یک منبع اکتفا نکنین.
ارادت
Silent
۱ آذر ۱۴۰۰محتوای ناقصی که توو این پست تهیه کردین بکنار!
یک نویسنده حرفه ای رووی تیتر انتخابی نه cnn و نه هیچ سایت تخصصی آبروررویزی رو بیان نمی کنه!
می تونید توی کامنت نظر شخصی رو عنوان کنید ولی توی تیتر نه!
چند نمونه از تیترهایی که کار کردین رو ببینم چطور در مورد برندهای غیر امریکایی کار نمی کنید:
مثلا آبروریزی فراری 500 هزار دلاری در درگ با ماشین 130 هزار دلاری؟
یا مثلا باز هم بنز و باز هم تاخیییر در زمان تحویل پروجکت وان
یا مثلا افزایش قیمت دوباره پورش
موفق باشید
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ آذر ۱۴۰۰شاهین جان کاملا شستت دیگه برای چی زور میزنی؟!؟ خسته نشدی اینقدر گفتی تسلا و اس اف ۹۰؟!؟ خوبه این مطلب هم توسط سایتای خارجی منتشر شده از اونها هم بهونه میگیری!؟! تسلا دوست داری برو یکی بخر اینقدر این سلیقه مسـخره ات رو توی حلق بقیه نکن…
شاهین
۱ آذر ۱۴۰۰دوست عزیز Silent
بنده اصلا علاقه ای به ورود به فاز کل کل و این حرفها ندارم چون فقط روی محصولات یک شرکت و طرفداری از اون تمرکز ندارم و کلا دیدم وسیع هست و همه خودروها رو در نظر می گیرم. بنده شما رو ارجاع میدم به تمامی مطالب قبلی درباره تسلا. در انتخاب اخبار اصلا به نام و نشان برند و خودرو توجه نمی کنم و هر خبر و مطلبی که برام ارزش ترجمه داشته باشه رو کار می کنم. تو همین آرشیو سایت صدها خبر مثبت درباره تسلا کار کردیم و شما یکبار هم چیزی نگفتی.
بازهم عرض می کنم برای شما بهتر این هست که منابع مورد مطالعه خودتون رو گسترش بدین و از این فاز تک بعدی بیرون بیاین.
ارادت
Silent
۱ آذر ۱۴۰۰در اینکه مطالب خوبی از TESLA کار کردید جای شکی نیست و زیر همون مطالبتون تا جایی که فضا اجازه می داد 2 خط هم اضافی کردم.
روزی هم که اومدم سایت هدفم تبادل دیتا بود مثل هموون منابعی که ازشون ترجمه می کنید از رفرنس های اصلی.
mos
۱ آذر ۱۴۰۰آره درست میگی
نویسنده ها و مترجم های پدال دشمن تسلا هستن
برای همین بهتره این سایت ضد تسلا رو به نشانه اعتراض ترک کنی
Joker
۱ آذر ۱۴۰۰آقا شاهین از شما بعیده با بچه کل کل کنی،این بیشتر از هر کسی تو این سایت شر و ور تلاوت میکنه اونم در حالی که اسمش سایلنته🤣
جناب ایکس
۲ آذر ۱۴۰۰😂😂😂😂😂😂😂😂حق…
GT
۱ آذر ۱۴۰۰آقا شاهین، ایشون قبلا نشون داده چقدر الکی تسلا را گنده جلوه میده، سر چندین موضوع از جمله کالیبر (😂) سرامیکی و اسپویلر اکتیو مدل اس پلاد.
گفت و گو با ایشون کاملا بی فایده است، پس خودتون را خسته نکنید چون فایده نداره
ممنون از زحمات شما🌹
Sina10
۱ آذر ۱۴۰۰اقا شاهین نیاز نیست حالا شما بیاین جواب بدین
بار ها و بار ها مطالب مفیو از تسلا از جمله درگ هاش گذاشته شده و منم بهشون اعتراضی ندارم چون تسلا توی درگ بی رقیبه
ولی اینکه به عنوان یه شرکت با سابقه نه چندان زیاد ، مشکلاتی هم داشته باشه چیز واضحیه
ولی خب طرفداراش نمیخوان قبول کنن
من به عنوان یه طرفدار بامو مثلا قبول دارم که در طراحی جلو پسرفت شدیدی داشتن و نیازی هم نیست که ازش دفاع کنم چون چیزی از این دفاع به من نمیرسا
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ آذر ۱۴۰۰کلا طرفداری تسلا تعصب وحشتناکی دارن!
اون از اون یارو که مک ای خریده بود تهدید به قتلش کردن!
سایلنت، جاناتان و باقی رفقا هم نسخه ایرانیش!🤣
شاهین
۱ آذر ۱۴۰۰من خودم فن درجه ۱ ب ام و هستم و تا حالت هزار بار ازش مطلب حاشیه ساز و منفی کار کردم!
۸ ساله دارم مطلب ترجمه میکنم و اگر میخواستم طبق میل شخصیم ترجمه کنم سه سوته از سایت منو مینداختن بیرون.
بحث علاقه شخصی و وجهه حرفه ای کار دوتا چیز کاملا جدا هستن.
مشکل بعضی دوستامون اینه که برند موردعلاقه خودشونو بری از هرگونه خطا میبینن در صورتی که اصلا اینطور نیست.
بهتر اینه که تک بعدی نباشیم.
مخلصم همه دوستان از جمله طرفداران چند آتیشه تسلا هستیم 🙂
Sina10
۲ آذر ۱۴۰۰من والا تا حالا ندیدم ایشون یه بارم که شده بگه اره فلان چیز تسلا مثلا خوب نیست یا مشکل داره
تمام ماشینای جهانم که حساب کنی یه ایراد حداقل دارن
خود ایلان ماسک به کنترل کیفیت ماشیناش که بالا نیستن اعتراف کرده بود ، طرفداراش نه فقط تو پدال ، بلکه توی تمام دنیا اومدن این حرفشو تحلیل کردن که نه منظورش چیزای دیگه ای بوده و این حرفش هدفدار بوده و فلان و بهمان ، در حالی که مستقیم به کیفیت ماشینای خودش اشاره کرده بود!
هیچ کسی هم با حداقل با تسلا دشمن نیست
اگه دموکراتا هم باهاش دشمنی داشتن همون اول از ریشه قطعش میکردن نه اینکه بهش تازه بیان کمک کنن!! اتفاقا بخاطر بهانه هایی مثل محیط زیست طرفدارشم هستن!
ایشون هم خودشون هر روز اخبار مفید وکاربردی از تسلا رو در بخش کامنت کار میکردن ولی خب میگن که این بتا کاملا موفق بوده و مشکلی نداشته ، این اخباریه که همیشه از تسلا هست:
(بهترین متخصصان NHTSA هم در طول ۷ سال گذشته تا به امروز موفق یافتن کوچکترین عیب و خطایی از این سیستم نشدن و نخواهندم شد…)
اقا این سیستم در هر مرحله ای هم که باشه نباید اینجوری روش مانور داده میشد ، وقتی تمام مراحل توسعه اشو پشت سر گذاشت اونوقت تازه باید اسمشو میوردن تو رسانه ها ، پس باید توقع چنین واکنشی از رسانه ها رو هم داشته باشن
چون این سیستم توسط تسلا ، بسیار بسیار بد این سیستم تو جامعه و رسانه ها معرفی شده
Elmiraj
۱ آذر ۱۴۰۰((وقتی سیستمی که اینقدر روش مانور تبلیغاتی دادن چنین خطاهای خطرناک و خنده داری داشته باشه وضعیتش از آبرو ریزی هم اونورتره! ))
آقای شاهین عزیز
وقتی از قصد دمکرات ها برای تخریب تسلا خبر ندارین…
وقتی نمیدونین FSD چی هست ، تسلا به چه افرادی اجازه استفاده شو داده و بر مبنای چه روشی بنا شده و باید چه مراحلی را پشت سر بزاره….
چطور همچین جملاتی را بکار میبرین…!؟
دوست دارم بدونم….
Silent
۱ آذر ۱۴۰۰همین که ماسک راهی تگزاس!!! شده با دستمال گردن گاوچرانی نه کتشلوار گویای همه چیز هست!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲ آذر ۱۴۰۰جواب سوالت توی فیلمه!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ آذر ۱۴۰۰چه قدر جالب!😂😂
ایلان دلال تا کی میخواد هی الکی قمپوز درکنه و بگه ماشینای تسلا اینه و فلانه خدا میدونه!!!
حتی ایران خودرو و سایپا هم چیز بتا تابحال همینطور ندادن بیرون…
بهزاد
۱ آذر ۱۴۰۰تقریبا آخرین شانس تسلا قبل از ۲۰۲۵ همین سیستم رانندگی خودکاری که قولشو دادن هست وگرنه کارش برابر رقبا بسیار دشوار میشه.
یکبار گفتم برخی شرکت ها بعد از معرفی محصول تازه به فکر توسعه میوفتن ، برخی ماه ها برای رفع عیوب کار میکنند ، برخی هم وقتی معرفی میکنند که کل مراحل توسعه و ساخت آماده شده.
شرکتی که توانایی ساخت صدها مدل خودروی تست و استخدام راننده ی تست نداره برای توسعه ی بخش خودران خودش و میگه ما نرم افزار ساختیم و به دنبال داوطلب برای تستش میگردیم نتیجه ای به جز این اتفاقات نداره.
همین داستان هم برای برخی شرکت های چینی هم صدق میکنه و مدلهایی که وارد نمایشگاه میکنند با درهای بسته و شیشه دودی هست که حتی داخل خودرو تکمیل نشده.
به هر حال شرکت تسلا قابل احترامه و تمام تلاششو با نهایت توان داره انجام میده و اینگونه مشکلات در بسیاری از بلند پروازی ها پدیدار میشه.
علی
۲ آذر ۱۴۰۰آقا بسه دیگه سایلنت و انقدر مسخره نکنید روحیه ش خراب میشه
Behrouz. anzali
۲ آذر ۱۴۰۰به چه چیز این تسلا دل بستید نمیدونم فقط اینو میدونم که تو عمرتون نه از نزدیک دیدید و نه سوارش شدید. من هر از چند گاهی به این سایت سر میزنم .من خودم دبی زندگی میکنم و سوار این ماشینم شدم نه رنگ ماشین و نه کیفیت داخل تسلا اصلا خوب نیست. ماشین المانی و هم امریکایی داشتم و حتی ژاپنی .بس بهتر بگم باید تجربه بکنی و بعد عاشق برندی بشی. دوست عزیز نمیدونم تو چه سنی قرار داری .ای کاش بسترش فراهم بود تو ایرانم ما هر ماشینی که دلمون خواست داشته باشیم .هرگز از روی کاغذ و اعداد عاشق برندی نشید .گفتگو کردن خوبه نه اینجوری ود پایان بگم ابروریزی نیست یه جور بی احترامی به مردمه که سوارش میشن. به عشق شهرم انزلی.موفق باشید.
مهرداد فرزانه
۱۷ آذر ۱۴۰۰بابا این ماشین اصلا اتوپایلتش برای درون شهر هنوز آماده نیست که ماشینو تو همچین وضعیتی می زارین.