هر فردی که تسلا مدل ۳ پرفورمنس را رانده باشد به شما خواهد گفت که خودروی بسیار سریعی است. قطعاً این روزها صحبت از تسلا مدل S پلاد است اما خب مدل ۳ پرفورمنس نیز عملکرد تیز و سریعی دارد و مشتریان را راضی میکند.
باتری ۷۵ کیلووات ساعتی این خودرو با دو پیشرانه الکتریکی که در جلو و عقب جا خوش کردهاند همکاری کرده و باعث ایجاد قدرت ترکیب ۴۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۴۰ نیوتون متری میشود. این خروجی خیلی با قدرت ب ام و M3 و مرسدس-ای ام جی C63 S کنونی فاصله ندارد. اخیراً کانال AutoTopNL با این خودروی الکتریکی سری به اتوبانهای آلمان زده تا نگاهی به مشخصات عملکردی آن داشته باشد.
مدل ۳ پرفورمنس تنها به ۳.۴ ثانیه زمان نیاز داشته تا از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. البته همانگونه که در این ویدئو دیده میشود محصول بدون صدای تسلا در رسیدن به سرعتهای بالا نیز مشکلی نداشته و این کار را به راحتی انجام میدهد.
شتاب واقعی خودرو در ۳.۴۶ ثانیه ثبت میشود که دقیقاً مشابه ادعای تسلا میباشد. این سدان الکتریکی به سرعتگیری احساسبرانگیز خود ادامه داده و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز تنها در ۱۰.۱۲ ثانیه ثبت میشود. نهایتاً هم مسافت ۴۰۰ متر در زمان ۱۱.۵۲ ثانیه و با سرعت ۲۶۲ کیلومتر در ساعت پشت سر گذاشته میشود. البته باید گفت راندن خودروهای الکتریکی با چنین سرعتهایی به سرعت باعث خالی شدن باتری میشود.
GT
۵ آذر ۱۴۰۰((البته باید گفت راندن خودروهای الکتریکی با چنین سرعتهایی به سرعت باعث خالی شدن باتری میشود.))
بهتر بود به جای خودرو های الکتریکی بنویسید
(( جاروبرقی)) 🙃
AMIR / ARMI
۵ آذر ۱۴۰۰این که چیزی نیست باک خودرو های بنزینی هم با چنین سرعت هایی خالی میشه
تا حدی که با یه ماشین هشت سیلندر میشه صدی ۱۸ تا ۲۰ لیتر بنزین مصرف کرد
محمد امین
۵ آذر ۱۴۰۰داخل یوتیوب یه نفر یه مدل 2020 رو داشت برسی میکرد، هم نکات مثبت زیاد داشت و هم نکات منفی…
یکی از چیز های عجیبش این بود که وقتی بدنش رو فشار میداد، مثل بدنه ی پراید ، فرو می رفت .. و ضربه که میزد ، صدایی مثل صدای مخزن های آهنی قدیمی که داخلشون آب نیست میداد , و خودش میگفت که از نظر رنگ شاید به نظر برسه که کیفیت بالایی داره ، اما در عمل به کوچک ترین ضربه ها ، حتی با فشار زیاد کارواش آب، خط میفته روش و میگفت که نور چراغ ها مناسب نیستن …
نکات مثبتش ، این بود که فضای داخلی و بار خوبی داره ، صندلی هاش راحته ، دید خوبی به اطراف وجود داره، عملکرد باطری ها عالی هستن و تعلیق نسبتا نرم و مناسب شهر رو داره
AMIR / ARMI
۵ آذر ۱۴۰۰((بدنش رو فشار میداد، مثل بدنه ی پراید ، فرو می رفت .. و ضربه که میزد ، صدایی مثل صدای مخزن های آهنی قدیمی که داخلشون آب نیست میداد))
چقدر بد !! من میگم این همه موسسات ستاره ایمنی میدن به ماشین ها الکیه
هی شما ها بگید نه واقعیه
همین مدل سه چقدر بابت ایمنی ستاره فیک که بهش ندادن !
ممنون که اطلاع دادی و اگاهمون کردی
یک کاربر
۵ آذر ۱۴۰۰فناوری بدنه خودروهای برقی در آینده تغییر خواهند کرد ، برنامه هست از الیاژ فولاد پیشرفته استفاده کنند که سبک و محکم تره ، اما در دهه های پیش شکست خورد. الان برای سبکی و کاهش وزن بیشتر از الومینیم و فیبر کربن و بعضی قسمت ها فولاد استفاده میکنند ، چرا فولاد معمولی محبوبه ؟ هزینه ان بسیار کمتر از الومینیم ، فولاد پیشرفته ، هست.
شما پورشه ببینید بعضی محصولات کلا بدنه از فیبر کربن هست توی تصادفات اغلب صدمه میبینند اما بخاطر همین سبکی شتاب و قدرت بالاتر دارند
تجاری سازی و تولید انبوه فولاد پیشرفته شاید در اینده تغییر در صنعت خودروسازی ایجاد کرد.
محمد امین
۵ آذر ۱۴۰۰داداش چیزیه که اون طرف میگفت ، و طبق تصویر قابل مشاهده بود ، من بیشتر از این نمیدومم
حداقل الان همه میدونن که کیفیت تسلا نقطه ی ضعف اش هست و نه نقطه ی قوتش ، پس نیاری به تعریف و تمجید در این زمینه وجود نداره
AMIR / ARMI
۵ آذر ۱۴۰۰این برسی و مقایسه لوسید ایر و بنز eqs ترجمه کنید ممنون میشیم
Silent
۵ آذر ۱۴۰۰خوبه که توو تصاویر انتخابی تون از مدل های 2021 استفاده کردین چیزی که توو بعضی پست ها از تصاویر y x , 3 سال های 2019 کار شده بود.
امین
۵ آذر ۱۴۰۰خدا آلمان از تست کننده های سرعت و عاشقان شتاب نگیره
Joseph
۵ آذر ۱۴۰۰بسیار پرفورمنس خوب و در عین حال مسلط رو جاده که از این بهتر تو این کلاس چی میخواد
خوابشو کسی نمی دیدکه یه روزی با این قیمت همچین ماشینی سوار بشی
جناب ایکس
۵ آذر ۱۴۰۰گشتاور آنی واقعا زیاد هست برای همین از سرعتای 200 به بعد جون میکنه تا 10 کیلمتر بر ساعت بیشتر شه. برای همین فراری اس اف 90 سریعتر میره.(حداکثر سرعت) (البته وزن فراری هم تاثیر داره). البته شاید بگید تسلا با این وزن زیاد تونسته فراری رو شکست بده شاخ قول شکونده و کل فراری رو با سوابق و پیروزی هایش قورت داده حتی روح انزو رو از اون دنیا کشیده پایین و نبش قبرش کرده و… اولا باید گفت فراری تو سرعت های بالاتر و مسافت های طولانی تر تسلا رو میزنه. دوما اینکه وزن تسلا بیشتره نقطه ضعفش هست. این خب هنر فراری هست که با وزن خیلی کمتر تونسته هزار اسب بگیره. اگه تسلا هم میخواست وزنش قد فراری باشه اسب بخارش نصف میشد پس اینکه میگید فلان ماشین وزنش بیشتر یا تک محوره هست یا موتور جلو هست و بهش تخفیف میدید مث اینه که تو مدرسه یه بچه درسش ضعیف تر باشه بعد معلم بگه چون نمرش کمتر از همون دانش آموز نمره اول ولی یه مقدار هردوشون درس خوندن منم بهش نمره 20 میدم (شاید اون دانش آموز نمره اول مفید خونده باشه یا … میدونم الان بخاطر این مثالم ممکنه مود انتقاد و اینا قرار بگیرم ولی بنظرم خیلی نزدیکه به این قضایا)
عرفان
۵ آذر ۱۴۰۰مقایسه کردن فراری با تسلا کار بیخودیه
ابهت فراری رو پایین نیار
جناب ایکس
۶ آذر ۱۴۰۰اخه کلافه شدیم از دست طرفدارای تسلا…😔😔😔
Elmiraj
۵ آذر ۱۴۰۰رقیب الکتریکی که هیچ…….بعد چهار سال حضور در بازار هنوز یک درونسوز هم نتونسته به اعداد و ارقامش برسه…
abdi_mahdi
۵ آذر ۱۴۰۰اول اینکه خب چیکار کنیم؟ دوم اینکه تو رنج قیمت خودش رقیب نداره
AMIN (M.A.S)
۵ آذر ۱۴۰۰چلنجر اسکات پک 1320 مدل 3 رو در همون درگ تایمز برد
البته وقتی تسلا مدل3 پرفورمنس از 1320 شکست خورد بروکس برای کم کردن فشار شکست مدل X پرفورمنس رو جلوی اسکات پک گذاشت تا بالاخره تسلا هم برده باشه
Sina10
۶ آذر ۱۴۰۰به کدوم اعدادش؟؟
اگه شتابشو میگی هزاران سدان داریم که از مدل ۳ پرفورمنس سریعترن این یک
اگه میگی سریعترین سدان کامپکت بازاره
باید بگم M3 کامپتیشن چهارچرخ متحرک میتونه ازش سریعتر بره ، زمان رسمیش رو بامو همیشه ضعیف تر از واقعیت اعلام میکنه
توی پیست هم انچنان مهارتی نداره
ولی در کل خیلی ماشین خوبیه
از کمتر برقیایی که به نظرم جالب اومده
یکم مشکل کیفیتی داره و قیافشم زشته ولی خب ارزونه و سریعه و پر از تکنولوژی