تسلا

آیا تسلا مدل X پلد در درگ حریف فراری SF90 و لامبورگینی اونتادور SVJ می‌شود؟

تسلا مدل X پلد با ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت، از فراری SF90 و لامبورگینی اونتادور قوی‌تر است اما وزن بسیار سنگین‌تری هم دارد که پیش‌بینی نتیجهٔ درگ را سخت می‌کند.

تسلا مدل X پلد خودروی بسیار شگفت‌انگیزی است. این کراس‌اوور ظرفیت حمل شش نفر را دارد ولی درعین‌حال بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند قوی‌ترین شاسی‌بلندهای بنزینی روی کرهٔ زمین را مغلوب کند؛ اما آیا این کراس‌اوور الکتریکی می‌تواند در مسافت ۴۰۰ متر حریف یک سوپرکار هیبریدی و یک لامبورگینی V12 شود؟ کارواو برای فهمیدن پاسخ این سؤال، یک مدل X پلد را در برابر فراری SF90 استراداله و لامبورگینی اونتادور SVJ قرار داده است.

ابتدا بیایید اعداد و ارقام را باهم مقایسه کنیم. مدل X پلد به سه موتور الکتریکی مجهز است که یکی در جلو و دوتا در عقب نصب شده و خروجی آن‌ها اعداد خیره‌کنندهٔ ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۲۰ نیوتن متر گشتاور است. البته این ماشین با وزن ۲۵۴۰ کیلوگرم، سنگین‌ترین محصول تسلا محسوب می‌شود و می‌تواند روی پرفورمنس آن تأثیر منفی بزرگی داشته باشد. از سوی دیگر، لامبورگینی اونتادور SVJ با وزن تنها ۱۵۲۵ کیلوگرم، سبک‌ترین خودروی این جمع به‌حساب می‌آید. موتور ۶.۵ لیتری V12 این خودرو نیز هرچند به‌اندازهٔ فراری یا تسلا قدرت ندارد اما خروجی آن با ۷۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور هنوز هم قابل‌توجه است.

و نهایتاً به سوپرکار هیبریدی پرچم‌دار فراری می‌رسیم که از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو و سه موتور الکتریکی استفاده می‌کند. مجموع خروجی این سیستم ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور است. SF90 با وجود این قوای محرکهٔ پیچیده، همچنان خودروی سبک‌وزنی بوده و تنها ۱۵۷۰ کیلوگرم وزن دارد. با توجه به این اعداد، احتمالاً رقابت اصلی بین تسلا و فراری خواهد بود زیرا هرچند اونتادور سبک‌ترین خودروی گروه است اما مطمئن نیستیم بتواند با خودروهایی که قدرت چهاررقمی دارند رقابت کند. درهرحال، نتیجهٔ این درگ جذاب را می‌توانید در ویدئوی زیر ببینید.

مقایسه مشخصات فنی

لامبورگینی اونتادور SVJ

فراری SF90

تسلا مدل X پلد

پیشرانه ۶.۵ لیتری V12 ۴ لیتری V8 توئین توربو هیبریدی الکتریکی سه موتوره
قدرت ۷۷۰ اسب بخار ۱۰۰۰ اسب بخار ۱۰۲۰ اسب بخار
گشتاور ۷۲۰ نیوتن متر ۸۰۰ نیوتن متر ۱۰۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته ISR ۸ سرعته دوکلاچه تک سرعته
وزن ۱۵۲۵ کیلوگرم ۱۵۷۰ کیلوگرم ۲۵۴۰ کیلوگرم
محور محرک عقب چهارچرخ چهارچرخ
قیمت ۳۶۰ هزار پوند ۳۷۶ هزار پوند ۱۳۰ هزار پوند

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (749 ديدگاه)

    ایکاش میتونستن به جای لامبو یه مک لارن اسپیدتیل بیارن

    موافقم 58
    مخالفم 9
    1. (Ali(chevynova

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      مخصوصا این بالا ریپلای میکنم که بگم
      ((امریکن تسلا برنده رقابت))

      موافقم 37
      مخالفم 95
      1. زیزیگولو

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        در کُل ماشینای برقی شتاب خیلی بالایی دارن

        موافقم 35
        مخالفم 5
      2. حسین دهمرد

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (2643 ديدگاه)

        بیا این مدالو بگیر

        موافقم 42
        مخالفم 13
    2. علی

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      این واتسون دلقک را ببرن بدن تو سیرک کار کنه اون پسر ریشوی شاشو هم که دستیارشه همینطور . بهش بگو آخه نادون چی بهت دادن که میای این بساط مسخره بازی را راه می اندازی ! شاه و وزیر اعظم را که نمیتونی با این کارات ضایع کنی ! آبرو که نداری لااقل نذار به عقل ناقصت شک کنن با این کثیف کاری هات!!!

      موافقم 22
      مخالفم 75
      1. Amir

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (61 ديدگاه)

        هیچ کس نمیتونه لامبورگینی و فراری رو مسخره کنه یا بهشون توهین کنه

        موافقم 43
        مخالفم 22
        1. محمدهادی

          ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (2406 ديدگاه)

          پسر لامبورگینی ارتفاش حای از فراری هم پایینتره😄😄👌
          عججب چیزیه

          موافقم 18
          مخالفم 3
        2. محمدهادی

          ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (2406 ديدگاه)

          خدارو شکر بلاخاره لامبورگینی از دست این گیربکس کند و تک کلاچه راحت شد
          آخییش

          موافقم 4
          مخالفم 10
  2. R

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    این چه درگیه اخه زمین تا آسمون فرق دارن اینا

    موافقم 38
    مخالفم 12
  3. ممد ژانگولر

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (4148 ديدگاه)

    و اینجا پایان خودروهای سوخت فسیلی را اعلام میکنم . ویوا تسلا 👌

    موافقم 34
    مخالفم 98
    1. علی

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      همیشه گفتم تو جاروبرقی ها تسلا ، اما همیشه میگم پوستر فراری و لامبو را به هرچی جاروبرقیه ترجیح میدم ! مت واتسون یعنی مجسمه بلاهت و بی آبرویی!!!

      موافقم 42
      مخالفم 36
    2. رامین

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (257 ديدگاه)

      دقیقا ببینید این درگ بین دو تا از بهترین و نام آورترین برندهای خودروسازی جهان با موتورهای توئین توربو و تا دندان مسلح با تسلای به قولی شاسی هست اونم نه تسلای سدان اس که وزنی به مراتب پایین تر داره . پس با احترام به همه دوستان دیسلایکی واقعا دهه بعدی سقوط درونسوز و پادشاهی تمام و کمال برقی رو داریم چه خوشمان بیاد چه نیاد

      موافقم 42
      مخالفم 24
      1. علی

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (31 ديدگاه)

        هنوز خیلی راه هست . برقی ها مسلما بهترن حتی بدون گیربکس اما مشکلاتی دارند . یکی اینکه باتری های لیتیمی با وجود امکان شارژ سریع هنوز هم در وزن و هم در تخلیه سریع هزینه زیادی رو دست مشتری میذارن . این درگ برای فراری بارها و بارها اتفاق میافته اما نمیتونیم با تسلا اینکار رو مدام تکرار کنید . دوم اینکه از نظر محیط زیست آلودگی لیتیم بسیار بالاست اما موتور درون سوز به لطف کاتالیست ها بسیاری از آلودگی های خطرناک مثل نیتروکسید هم و مونوکسید رو نزدیک به صفر میرسونه . اگر همه ماشین های جهان بخوان برقی شن هم قیمت لیتیم خیلی بالا میره هم آلودگی بقایای اون بسیار مضره . شاید یه روزی راه حل خاصی برای بازیافت کاملش پیدا شه و یا باید منتظر نسل آینده باتری ها بود اون موقع باید سوت پایان بازی رو زد ! پیل های هیدروژنی یا هر چیز دیگه ! دیگه خودروی برقی بی رقیب میشه

        موافقم 10
        مخالفم 21
      2. Amir

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (61 ديدگاه)

        لامبورگینی هیچ توربو و… نداره و اصلا هم مسلح نیست بلکه کاملا تنفس تبیعی هست فقط اسم لامبورگینی از کل شرکت تسلا بالاتره و اگه توربو داشت از ۱۴۰۰ اسب هم بیشتر بود قدرتش ولی فراری توربو داره رامین

        موافقم 30
        مخالفم 19
  4. Amir

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (38 ديدگاه)

    افتضاح ترین تایم ممکن واسه هر سه تا ماشین بود

    موافقم 33
    مخالفم 9
    1. TESLA

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      دقیقا ، مدل x پلد خیلی راحت ۴۰۰ متر رو در عرض ۹/۸ ( رکوردش ۹/۷۵ هست که توسط درگ تایمز ثبت شده ) طی میکنه ، sf90 هم تو تست های کارانددرایور یک چهارم مایل رو ۹/۵ تایم زده و لامبو هم تو همین carwow حدود ۱۰/۴ تایم داده

      موافقم 23
      مخالفم 8
  5. یوسف

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    هنوز هم میشه به درون سوزها امید داشت…… مرسی فراری

    موافقم 26
    مخالفم 13
  6. Reza Waffen SS

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    یکی تنفس طبیعی دیگری توربو هایبرید و اون یکی برقی، 3 خودروی کاملا بی ربط بهم 😳

    با اینکه احترام فراری واجبه ولی در کل نمیتونم از زیبایی اونتادور SVJ بگذرم 💖

    موافقم 64
    مخالفم 12
    1. Hitman

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (501 ديدگاه)

      من این دوتا رو به اون دیلاغ برقی عوض نمیکنم

      موافقم 30
      مخالفم 14
  7. Huracan Performante

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (61 ديدگاه)

    اصلا ایده مت واتسون رو نمیفهمم از این درگ همه میدونن لامبو تو این درگ میبازه فقط میخواد لامبو رو خراب کنه. بذارید جانشین اونتادور بیاد اونوقت لامبو نشون میده کت تن کیه

    موافقم 30
    مخالفم 12
  8. MP

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (50 ديدگاه)

    فن های برقی یه جوری میگن شکست انگار دو ساعت با هم اختلاف داشتن!
    صحبت از صدم ثانیه است
    پس الکی جو ندیدن
    سر اگزوز فراری یا لامبو از این ماشین موزر سر تره.
    تست ترمز گیری هم بماند چه شاهکاری بود!
    فک کن به طرف زده
    رفته دور برگردان دور زده برگشته ببینه چی شده!

    موافقم 44
    مخالفم 12
    1. TESLA

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      اولا چند صدم نبود و چند دهم بود و دوما تو درگ ۰/۵ ثانیه اختلاف فاصله ۶ تا ماشین میشه و سوما سوپرکار های درونسوز انقدر بدبخت شدن که توسط یه suv خانوادگی ( برقی ) هم تحقیر میشن 🤣🤣🤣🤣

      موافقم 20
      مخالفم 45
      1. Amir

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (61 ديدگاه)

        Tesla خان ۰/۵ ثانیه به سرعت ماشین بستگی داره چون اگه دو تا ماشین با سرعت خیلی کم مسابقه بدن و ماشین ها یک متر باهم فاصله داشته باشن بعد رد شدن اون یکی ماشین چون سرعت کمه میتونه یک متر فاصله حتی بیشتر از یک ثانیه بشه کسانی که مطلع هستن میدونن چی میگم بین ۰/۵ ثانیه و ۰/۵ ثانیه از زمین تا آسمون میتونه تفاوت باشه پس وقتی اطلاعات نداری نظر نده

        موافقم 8
        مخالفم 14
        1. TESLA

          ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (1248 ديدگاه)

          با ۲۲ دیدگاه چه رویی داری 🤫🤫🤫

          موافقم 5
          مخالفم 18
      2. Amir

        ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (61 ديدگاه)

        من خودم کم حرفم وگرنه نزدیک یک سال تو پدال هستم ۰/۵ ثانیه به سرعت ماشین بستگی داره چرا دیس میدین چون از ماشین ها سر در نمیارین و فقط میگید تسلا تسلا ماشین های برقی درسته سریع ترن ولی حس و حال ماشین های درون سوز رو ندارن درون سوزها آدم فکر میکنه روح دارن و زنده هستن
        زنده باد درون سوزها

        موافقم 10
        مخالفم 3
    2. آرام

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      قابل مقایسه نیست لامبو تعدادقدرت موتورش کمتر نباید ب ظاهر خشنش مقایسه شود درسته لامبو از روزی ک زایده ب عنوان برادر بزرگ ازش انتظار داریم ولی باهم وزنو فدقباریه خودش

      موافقم 2
      مخالفم 9
    3. reza342

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (216 ديدگاه)

      درباره ترمز، به وزن دقت کن

      موافقم 13
      مخالفم 4
    4. علی

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      صحبت فن بودن نیست . آینده حقیقته . مثل گاری چی هایی که به ماشین یا قطار سنگ میزدن حرف نباید بزنیم . شما یه نگاه به قیمتا بکن . با وجود هزینه بالای باتری لیتیومی از در باک بنزین تا ته اگزوز حذف شده ! یاتاقان و واشر و بگیر تا انژکتور و رادیات و میل لنگ و بادومک و تسمه تایم و …‌‌
      و حتی گیربکس و کلاچ و اوووووووه
      این یعنی هزینه نگه داری پایین تر .
      این یعنی بازده بالاتر
      این یعنی وقتی نسل بعدی باتری ها وارد گود بشه دیگه کسی نگاهی به ماشین بنزینی نمیکنه .
      و این یعنی فراری امروز هیبریدی میزنه و فردا خودش هم مجبوره برقی بزنه !
      دل کندن از صدای اگزوز خیلی از ماشینا و موتور سیکلتا سخته ! اما کاریش نمیشه کرد .
      یه روزی هم صدای شیهه اسب ها قشنگ بود و جاش رو به تر تر انجین ماشینای داملر کرایسلر و کارل بنز داد .

      موافقم 13
      مخالفم 9
  9. R@min

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (2051 ديدگاه)

    جانشین اونتادور و اوراکان، کوروت زورا و هیبریدی مک لارن باید این SF90 رو پایین بکشن.

    متاسفانه یه مدل هاردکور هم داره میاد که به احتمال زیاد باز فاصله میندازه.

    موافقم 16
    مخالفم 4
    1. دانیال_Surrey،England

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      مک لارن تنها هیبریدی که بتونه با sf رقابت کنه رو به عنوان جانشین پی1 میده بیرون،که اونم تولید محدوده.
      جز این محصول دیگه ایی وجود نداره.
      همون اونتادور و زورا و استون والهالا رقیباشن.
      مک لارن فعلا تولید انبوه هاش آرتورا و جانشین 720s هستش،به احتمال زیاد یه شاسی بلند برقی.
      با توجه به استخدام Charles Sanderson که سر مهندس ریویان بود و قبلش هم از مک لارن پیوسته بود به ریویان و الان با توجه تجربه ساخت شاسی بلند دوباره برگشته به مک لارن.
      همینطور مدیر خط تولید فراری Emmanuele Raveglia که ناظر تولید پوروسانگوئه و 488 و… هم بوده+مدیر بخش تداراکات((Jorg Laser)) که قراره نظارت بر خرید و ارزیابی کیفیت بخش تامین کنندگان و…..رو داشته باشه.
      قبلش هم تو gm و MAN و Autoliv کار میکرده.
      اینا سیگنال واضحی داره از تولید شاسی بلند و البته قول لیترز بر تولید با کیفیت بالاتر.

      موافقم 6
      مخالفم 6
      1. R@min

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (2051 ديدگاه)

        بنظرم 750 باید هیبرید می شد. 765 و سنا حجت رو تموم کردن، مک لارن باید با تکنولوژی روز جلو می رفت نه ارتقا محصولی که چند بار انجامش داده. شرایط مالی قطعا دخیل هست تو این موضوع.

        والهالا که با موتور میل لنگ تخت مرسدس میاد بنظرم در بخش موتور احتراقی بهتر از SF90 باشه و با تعلیق پوشرادش احتمال سریع تر بودنش زیاده اما قطعا سواری ضعیف تری خواهد داشت. بحث تکنولوژی باتری و ترکیبش هم خیلی مهمه که اون هم مشخص نیست در چه سطحه. زورا هم با توجه به بیس LT6 احتمالا در بحث موتور احتراقی بهتر ظاهر شه اما در تکنولوژی هیبرید خیلی بعیده که کار شاخی بکنه چون قیمت پایین تری داره. لامبورگینی هم معلوم نیست فولکس چقدر اجازه داده اما موضوع قطعی عملکرد ضعیف ترشون از 911 GT2RS هیبریدی خواهد بود و از طرفی پک هیبرید اونتادور خیلی ضعیف و کوچک هست.

        چیزی که دوست دارم ببینم از رقبای SF ، جلو زدن در بحث تکنولوژی هست نه صرفا ارائه سطح یکسان از مهندسی اونم بعد ۵ سال.

        موافقم 8
        مخالفم 4
        1. مازیار

          ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          والهالا اگه هیچ کار خاصی هم نکنه جذابیت ظاهریش کافیه
          لعنتی آخرشه
          نظرت چیه؟

          موافقم 12
          مخالفم 6
        2. R@min

          ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
          سوابق: (2051 ديدگاه)

          بنظرم طراحی والهالا از SF زیباتر و یونیک تره اما طراحی SF خیلی آینده نگر هست.

          کلا زبون طراحی جدید فراری رو دوست ندارم خیلی مصنوعی و کامپیوتری شده، ظرافت و هماهنگی قدیم رو نداره.

          موافقم 7
          مخالفم 3
  10. Sobhan

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (422 ديدگاه)

    لامبور اصلا نباید اونجا باشه، البته نسبت به قدرت و تکنولوژی اضافه ای که داشتن فاصله ای زیادی نداشتن 🙌

    موافقم 6
    مخالفم 6
  11. TESLA

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    این درگ جذاب در واقع مهری بر پایان عصر درونسوز ها هست ، اوضاع بنزینی ها به حدی خراب شده که دیگه حتی حریف یه suv خانوادگی ( برقی ) هم نمیشن ، اگه مدل s پلد سدان بود sf90 جون رو مثل تست های درگ تایمز رنده می‌کرد 😎😎🇺🇸🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️⚡️💪

    موافقم 13
    مخالفم 31
  12. TESLA

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    عظمت تسلا رو برم 😍😍⚡️⚡️⚡️🇺🇸

    موافقم 9
    مخالفم 26
  13. Volvo fh

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (242 ديدگاه)

    تسلا با یک تن وزن بیشتر واقعن عالی بود
    قیمت هم که تقریبن یک سوم هست
    هر روز هم ساعتها میشه باهاش مسابقه داد با کمترین هزینه نگهداری

    موافقم 13
    مخالفم 20
  14. MC20

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    الماس ” Moussaieff Red Diamond ” با نام تجاری SF90 استراداله …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. الماس ” The Sergio (carbonado) Black Diamond : غول سیاه ” با نام تجاری اونتادور SVJ ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. خرس قطبی با نام علمی ” Ursus maritimus ” … گونه‌ای از خرس است که بومی محدودهٔ مدار شمالگان ، اقیانوس منجمد شمالی است !!!

    موافقم 9
    مخالفم 4
  15. Elmiraj

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    ۲.۴۹ کیلوگرم بر اسب بخار در مقابل ۱.۵۷ کیلوگرم بر هر اسب بخار…

    مثل این می‌مونه که یک وزنه ۹۲۰ کیلوگرمی را بزاری رو سقف sf90…
    یا قدرت X plaid را به ۱۶۱۸ اسب بخار برسونی‌…!!!

    اینجاست که می‌بینیم بین راندمان یک خودروی فول الکتریک با نمونه درون‌سوز ( که البته درون سوز خالص هم نیست و با موتور های الکتریکی به این اعداد رسیده ) چه شکاف عمیقی وجود داره…

    موافقم 13
    مخالفم 20
    1. مازیار

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (3300 ديدگاه)

      المیراژ جان هیچ بحثی راجع به راندمان بهتر خودروی الکتریکی وجود نداره که اگه غیر این بود اصلا بوجود نمی اومدن
      همینطور راجع به شتاب بهتر اونها
      اما اینکه تفاوت تسلا اینه که زودتر شروع کرده چرا
      و اینکه نهایتش تا دو سال دیگه با ورود سوپرکارهای تمام الکتریکی بلاخره اون کت یانکی پیدا میشه که همش دنبالش می گرده😄

      کامنت ۱۸۷۳
      winchester73😍

      موافقم 16
      مخالفم 9
  16. Scuderia Ferrari

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    تکنولوژی فراری و خشن بودن لامبورگینی رو با هیچ چیز عوض نمی کنم
    جانشین آونتادور افسانه ای باید با نسخه ویژه SF90 استراداله رقابت کنه که خیلی هیجان انگیزه 🤛🤜
    در مورد تسلا هرچی بگم تکرار هست چون تنها هنرش ۴۰۰ متره
    هندلینگ و لذت رانندگی ؟؟ کیفیت ساخت ؟؟ عملکرد در پیست ؟؟ و ده ها سوال دیگه که جوابی براشون نیست چون پشت ۰ تا ۱۰۰ و مسافت ۱/۴ مایل پنهان شدن

    موافقم 21
    مخالفم 10
    1. TESLA

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      چطور فقط میگی ۴۰۰ متر ، مگه الان ندیدی که svj تو رولینگ به دست مدل x کبیر رنده شد ( sf90 هم به زور و با اختلاف خیلی کمی بردش که این برای یه هایپرکار سطح بالا مثل sf90 آبروریزی هست که یه suv خانوادگی اینقدر به دردسر انداختش 🤣🤣🤣 )

      موافقم 4
      مخالفم 11
  17. پوریا چالش

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (319 ديدگاه)

    من موندم ک چرا اونتادور svjچرا اونتادور Ultimaeرو انتخاب نکرد این داداشمون این میخاد لامبورگینی. فراری رو خراب کنه ولی نمیتونه اونتادور Ultimaeهم قیمت کمتری داره هم عملکرد خیلی بهتری داره ب svj🤔

    موافقم 7
    مخالفم 2
  18. Camaro ZL1 427

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (136 ديدگاه)

    با اینکه طرفدار خودروهای آمریکایی هستم انتخابم فراری هست.

    موافقم 12
    مخالفم 3
  19. Siyavash

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (801 ديدگاه)

    تویه این درگ به نظر من باید بجا تسلا یه ۷۶۵lt. میاوردن..و برایه این که این درگ بینهایت زیباتر بشه….میتونستن اون ۹۱۸ نقره ای که دو سه بار ازش تویه درگ استفاده کردن یا یه ۹۱۱ یا اگه اینا نبودن یه موتور ۱۰۰۰ ریس میاوردن که بینهایت درگ زیبا میشد

    موافقم 1
    مخالفم 1
  20. Siyavash

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (801 ديدگاه)

    راستی مت واتسون چرا اینطوریه هست…یه دفه بیا اون شیرون..۹۱۸..sf90..765lt..svj..و،ریماک رو بیار و هم بزرگترین درگ دنیارو برگزار کن هم به نظرم زیباترین درگ دنیاه میشه البته اگه یه ماشین فرمول1 هم کنارشون باشه….

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. Sobhan

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (422 ديدگاه)

      وقتی درگ برای من جذاب میشه که کانتاش و سیان رو بیاره 😂

      1. پوریا چالش

        ۸ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (319 ديدگاه)

        داداش کونتاش و سیان ماشین درگ این چیزا نیس اینا میخرن ک بعد چن مدت ب قیمت دو برابر بفروشن مثلا سیان زمان معرفی 3میلیون600هزار تا بود و الان من دیدم تا 6میلیون دلار قیمت زدن البته تو یوتیوب دیدم و کونتاش کلا جداعه ی ماشین خیلی خاصه حتی خاص تر از سیان

  21. علی رضا

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام به آینده ، خدا نگهدار فسیلی های بی خاصیت .

    موافقم 2
    مخالفم 14
    1. Enzo Ferrari

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      بی خاصیت ؟
      تو چی می‌دونی آخه هنوز از نزدیک یه فراری رو ندیدی …نمیدونی چی هست نمیدونی لذت رانندگی باهاش چیه ….تو چه می‌دونی فراری چیه ….

      موافقم 7
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا