تسلا

رکورد 400 متر احساس‌برانگیز تسلا مدل X پلد را تماشا کنید

شاسی بلندهای لامبورگینی و استون مارتین در مقابل تسلا مدل X پلد قافیه را می‌بازند و هیچ شکی دراین‌باره وجود ندارد. همه ما می‌دانستیم که این اتفاق یک روزی رخ خواهد داد اما شاهد داستان متفاوتی هستیم زیرا این شاسی‌بلند بدون آلایندگی در خارج از تأسیسات تست تسلا هنرنمایی کرده است! همان‌گونه که مشاهده خواهید کرد یک دستگاه تسلا مدل X پلد توانسته است مسافت ۴۰۰ متر را تنها در ۹.۸۳ ثانیه طی کند و ما می‌خواهیم کمی روی این رکورد مانور دهیم. در ویدئو اشاره‌ای به محل فیلم‌برداری و تست خودرو نشده است اما این کلیپ دیروز در اینستاگرام درگ تایمز آپلود شده است. قطعاً رکورد مدل X پلد در شرایط درگ و ایده آل ثبت نشده است زیرا آن‌گونه که گفته شده است این خودرو پس از ترافیک توقف کرده است و سپس اقدام به شتاب گیری کرده است.

این شاسی‌بلند الکتریکی و بدون آلایندگی تنها به ۲.۷۴ ثانیه زمان نیاز داشته است تا از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. شتاب این خودرو بسیار بهتر از لامبورگینی اوروس با شتاب ۳.۱ ثانیه‌ای و استون مارتین DBX707 با عملکرد ۳.۳ ثانیه‌ای است. مدل X پلد به شتاب گیری دیوانه‌وار با حالتی اندروید مانند ادامه داده است و سرانجام تایمر در مسافت ۴۰۲ متر روی زمان ۹.۸۳ ثانیه متوقف شده است. این خودرو در زمان عبور از ۴۰۰ متر سرعت ۲۳۴ کیلومتر در ساعت داشته است. صرف‌نظر از اعتبار، صحت‌وسقم این ویدئو، شکی وجود ندارد که مدل X پلد سریع‌ترین قدبلند بازار است. برای مثال استون مارتین هیچ اطلاعاتی از رکورد ۴۰۰ متر DBX707 را منتشر نکرده است اما می‌توانیم بگوییم که این خودرو سریع‌تر از لامبورگینی اوروس نخواهد بود چراکه قدبلند ایتالیایی‌ها در شتاب اولیه هم سریع‌تر از استون مارتین است.

شایان ذکر است لامبورگینی اوروس مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۳ ثانیه و با سرعت ۱۹۴ کیلومتر در ساعت طی می‌کند و بنابراین اختلاف زیادی بین این دو شاسی‌بلند درون‌سوز و تسلا مدل X پلد الکتریکی وجود دارد. ما درباره پرفورمنس خودرویی صحبت می‌کنیم که توانایی حمل ۵ نفر دیگر را با راحتی بالا دارد. تسلا مشکلات زیادی دارد که باید حلشان کند اما سرعت زیاد در خط مستقیم اصلاً برای این شرکت یک مشکل نبوده است!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. AMIR / ARMI

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    درگ تایمز به درگ هم بین لوسید ایر تسلا مدل اس داد و تایکان توربو اس گذاشته جالبه تو یه مطلب پوشش بدید ( گسل 😂 )
    تیتر مطلب رو هم بزارید ( دانلود قدرت )

    موافقم 18
    مخالفم 11
    1. محمد

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (276 ديدگاه)

      این ماشین فقط یه هاچبک بزرگ شده هست حتی کراس اوور نیست .
      قبلا suv بود .
      بعدش شد کراس اوور .
      حالا شده هاچبک بزرگ شده 🤣

      موافقم 19
      مخالفم 30
      1. Aboalfazl demon

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (523 ديدگاه)

        هاچبک بزرگ شده
        عکساش کنار آئودی rsq8 رو دیدی اینطور میگی ؟

        موافقم 19
        مخالفم 9
      2. کافر مقدس

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (1635 ديدگاه)

        در حالی که گرفتار ترول بازی های پوک شدی اسم این ماشین بدون آلایندگی داره کنار سوپر اسپرت های 8سیلندر با کلی حجم موتور و کلی آلایندگی میاد

        گویا اطلاعی از آیرودینامیک این ماشین نداری . احتمالا از شاسی و ایمنی ش هم بی خبری . در نتیجه از آیلاندگی ش هم چیزی نمیدونی . از سنسور های اولترا سونیک ش هم طبیعی خبر نداشته باشی . حداقل به فکر مراعات حال و هوای سایت باشید و از این نابودتر ش نکنید. اگر چیزی برای ارائه به کاربرها ندارید حداقل ترول هم نباشید چون جایی نداره دیگه اینجا روسیاهی ش میمونه برای ذغال

        در حالی که رقبا هم بهش احترام میذارن و ازش یاد میکنن فقط یک ترول یا لوزر میتونه دنبال این حرفا باشه . یه نگاهیی به فناوری ها و طراحی و… ش بنداز ببین اصلا حرفت با سطح ترول خودت جور در میاد آخه !

        https://www.tesla.com/modelx

        موافقم 20
        مخالفم 6
      3. Nima

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (1659 ديدگاه)

        محمد جان اگر اشتباه نکنم (مطمئنم ) ارتفاع x پلاد هم از اوروس بیشتره و هم از استون مارتین!
        مطمئنى هاچ بکه؟

        موافقم 23
        مخالفم 2
  2. sound of silence

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (37 ديدگاه)

    یه SUV خانوادگی با هفت صندلی
    از Taycan سریع تره
    از کل بیتل ها ( ۹۱۱ 😂 ) سریع تره
    از 918 سریع تره
    با قیمتی نصف اونها

    موافقم 16
    مخالفم 32
    1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      سایلنت
      برقی ها با ماشین های احتراق داخلی قابل مقایسه نیستن
      اونا یه شتاب سریعی رو دارن و در جا نیروی فراوانی رو به چرخ ها میفرستن ولی موتور های احراق داخلی و بنزینی اینطوری نیستن، باید کلی قطعه به کار بیفته پس قاعدتا نمیتونه شتاب و سرعت اونا رو توی خط مستقیم داشته باشه
      البته من و دیگران از تو انتظاری نداریم چون میدونیم یه آمریکایی فن هستی

      موافقم 35
      مخالفم 11
      1. Aboalfazl demon

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (523 ديدگاه)

        بابا چه ربطی به آمریکایی فن داره
        منم آمریکایی فنم اما حرفت رو قبول دارم
        بحث تعصب بی جاس

        موافقم 13
        مخالفم 4
        1. Clean energy (بر باعث بانیش...)

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1333 ديدگاه)

          منظورم همه نیست
          منظور اون متعصب های بی منطق هست
          خودمم یه دوست آمریکایی فن دارم

          موافقم 16
          مخالفم 3
    2. GMA

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      اون بخشی که میگی SUV از همه مضحک تره😂😂
      کلی با این حرفت خندیدم، ممنون که موجبات شادی را فراهم کردی، لذت بردم
      برو با اکانت اصلی بیا زشته سلطان دیتا با اکانت فیک و پوشش استتاری بیاد🙂

      موافقم 16
      مخالفم 8
      1. مازیار

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (3300 ديدگاه)

        ایشون با تشبیهاتشون و با قیاس های
        غیر مرتبطشون دائم در حال یادآوری این نکته قدیمی هستند که
        “هیچ ماشینی مثل پورشه یه آمریکایی فن متعصب رو اذیت نمیکنه”

        موافقم 16
        مخالفم 7
        1. MOHAMMAD.Z06

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (420 ديدگاه)

          اشتباه نکن این پورشه فن ها هستن که باعث ایجاد این همه نظر منفی نسبت به پورشه شدن
          همین مطلب دیروز آقای مهران کلی زحمت کشیدن دروغ ( تاکید میکنم دروغ ) سر هم کردن که بگن کوروت هیچ و پوچ ولی همینجوری قرار نیست ادامه پیدا بکنه که جواب مناسب در جای مناسب داده میشه

          موافقم 11
          مخالفم 12
        2. مازیار

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          دوست عزیز محمد Z06
          اگه با دقت بیشتری کامنت من رو می خوندید حتما متوجه منظورم می شدید
          منظور من کاربرانی با الفاظی مثل سوسک، قورباغه، کرم له شده و خوک مرده و در حال پوسیدن هست کاربرانی که متخصص کم کردن اشتیاق کاربران دیگه هستن
          و هرگز ندیدم که مهران عزیز اینطور رفتار کنه ضمن اینکه انتظار نداشتم اصلا اون بحث رو ادامه بده

          موافقم 9
          مخالفم 3
        3. sound of silence

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (37 ديدگاه)

          هیچی مثل Tesla فن شرکتهای عقب مانده و اذیت نمیکنه ، مخصوصا اونایی که زیر دست هندوستان ماشین میسازن بقیشونم زیر دست آلمان !

          موافقم 4
          مخالفم 20
        4. 2jz

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (750 ديدگاه)

          هیچی مثل Tesla فن شرکتهای عقب مانده و اذیت نمیکنه ، مخصوصا اونایی که زیر دست هندوستان ماشین میسازن بقیشونم زیر دست آلمان !

          هع…….به تسلا بگی ماشین به هیوندای میگم جنگنده f22

          موافقم 9
          مخالفم 3
    3. Porsche 911

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      مثل اینکه کلا پورشه بدجور بهت فشار آورده سایلنت
      وقتی نمیتونی این قضیه رو درک کنی که یک ماشین برقی حتی با موتور ضعیف هم از یک سوپرکار درونسوز بهتر لانچ میکنه چون برقی هست و تمام قدرت بدون اتلاف قدرت و وقت به چرخ ها فرستاده میشه به نظرم نباید باهاش بحث کرد
      تازه مثالی که بالا زدم گفتم موتور ضعیف پس این کاملا طبیعیه که یک ماشین با بیش از 1000 اسب بخار قدرت از ماشینی که روی حالت بوست قدرت 750 اسبی میده سریعتر باشه
      وقتی هیچ اطلاعی از خانواده بزرگ 911 نداری حرف زدنت به ضررت تموم میشه
      خب نظرت چیه منم هر امریکایی هست رو مثل همون گاری های قبل سال 1920 بدونم؟
      در ضمنت موقعی که بیتل توسعه پبیدا کرد هیچ آمریکایی اقتصادی در حدش نبود ماشین که خیلی کاربردی بود و نیاز به آب نداشت اونموقع آمریکا خواب همچین تفکری رو میدید
      برای توضیح بیشتر خوبه که بگم انقدر بیتل خوب بود که همین ماشین بدون هیچ تغییری فقط یا تعویض بدنه محکم تر در تمامی ماموریت های نظامی خودش موفق بوده
      حرف 918 شد
      اصلا میدونی داری راجع به چه جواهری صحبت میکنی؟
      ماشینی که به همراه لافراری و مکلارن p1 هاپرکار های نوین نامیده شدن چون پایه گذار های سبک هایپرکار های جدید شدن میدونی برای 918 سه سال کامل وقت صرف شد ؟میدونی بعد 8 9 سال رکورد شتابش بین درون سوز ها شکسته شد اونم توسط فراری sf90

      موافقم 16
      مخالفم 13
      1. Silent

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (631 ديدگاه)

        “””قضیه رو درک کنی که یک ماشین برقی حتی با موتور ضعیف هم از یک سوپرکار درونسوز بهتر لانچ میکنه””””

        این افتضاحی هست که همون برندهای مورد علاقتون ببار اوردن و خروجی موتوراسپورت ها و شومن بازی هاشوون با اوومدن TESLA برای همه عیان شد! الان هم یارای ایستادن برابر تکنولوژی سدان های این شرکت رو نداشتن و این جملات نشون از شکست تمام عیار شون هست.

        موافقم 9
        مخالفم 18
        1. GMA

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1662 ديدگاه)

          اع بالاخره با اکانت اصلی اومدی، دیگه با اوون اکانت فیک نیا لو رفته، زشته واقعا 🙂

          موافقم 10
          مخالفم 7
        2. 1123

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (527 ديدگاه)

          نظر خودت تو مقایسه کوروت Z06 با تسلا مدل اس پلد چیه؟
          کدوم بهتره؟ به چه دلیل؟
          بازم میگم تو نه فن EV هستی نه فن تسلا فقط تلاش ناموفقی در مهاجرت به ایالات متحده داشتی

          موافقم 9
          مخالفم 7
        3. Silent

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (631 ديدگاه)

          corvette z06 با قیمتی نصف یک 911 توربو S! همون جا هم گفتم استون در حد همون دورنگو با یک سوم قیمت! اقتصاد واقعیت زندگی هست.
          اکانت دیگه که چی بشه؟!!

          در حالی که TESLA داره توو خود اروپا مجموعه شو تست ران می کنه و قرار هست نیروی انسانی همون کشورها برا پیشبرد و تولید محصولات استفاده کنه یکسری اینجا پی چه داستان هایی هستن :))) تفاوت جامعه توسعه یافته با تعصب بی هدف.

          موافقم 7
          مخالفم 9
        4. حسین

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1157 ديدگاه)

          ((این افتضاحی هست که همون برندهای مورد علاقتون ببار اوردن و خروجی موتوراسپورت ها و شومن بازی هاشوون با اوومدن TESLA برای همه عیان شد)) این حرف کاملا نشان دهنده سفاهت شماست😊 نکنه بعد از فیلتر هپا که به نام تسلا زده شد حالا موتور الکتریکی رو هم میخواین جزو اختراعات تسلا بزنین؟ صد بار به اساتید دیتا گفتم برن تاریخچه خودروهای الکتریکی رو بخونن تا بفهمن اون زمانی که هنوز جد ایلان ماسک هم داخل موز تشریف داشت ماشین های الکتریکی تولید میشدن. تسلا چه می بود چه نمی بود به هر حال صنعت خودرو به این مسیر حرکت می کرد.

          شومن بازی یعنی تکنولوژیت در حد موتور لباسشویی باشه و قمپز رقابت با بزرگان سوپراسپرت سازی داشته باشی.

          موافقم 13
          مخالفم 9
        5. hssn

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (491 ديدگاه)

          شو من بازی؟
          ببخشید آخرین شو من بازی فاجعه بار تسلا که باعث شکسته شدن شیشه های سایبرتراک شد رو میشه یادآوری کنم؟
          شما تسلا فنا هرچیزی بگید برای حمله به باقی شرکتا عملا یک چیزی از خودتون رو هم همراه باهاش نقض و نابود میکنید.
          دلیلش؟ واضحه ، تعصب زیاد و پرستش کردن آیلان ماسک و اس پلاد و این چیزاست.
          چرا قبول نمیکنید چه اروپایی چه ژاپنی چه آمریکایی همه مشکلاتی و ایراداتی دارن اما شما کورکورانه قضاوت میکنید
          جوری که کل تاریخچه آسیا و اروپا توی خودروسازی رو ننگ میبیند و فقططط آمریکا و تسلا رو بی عیب و ایراد میبیند
          البته مطمئنم که جوابی براش ندارید چون خارج از تعصب نمیتونید چشم باز کنید و دنیا رو ببینید.
          درضمن با این طرفداری های بیجا و این حرفای مضحک راجب آمریکا متاسفانه کسی اقامت دائم اونجا رو بهتون نمیده:))

          موافقم 10
          مخالفم 4
        6. MrSpeedy

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (9 ديدگاه)

          هر وقت فن بوی های تسلا به این درک و شعور رسیدن که همه چیز شتاب توی مسیر مستقیم و مسافت 1/4 مایل نیست،میشه باهاشون بحث کرد
          البته امیدوارم!

          موافقم 6
          مخالفم 4
      2. Porsche 911

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        باشه آقا مهران دروغ میگه…
        و شما امریکن فن های متعصب حرفاتون همش راسته
        منکر این میشین که کوروت z06 جدید معیار کاملش فراری بوده و داخل مرکز تحقق و توسعه شورلت کلی فراری دیده شد؟
        منکر این میشین که کورت با تاریخچه بالا با اینکه خیلی دوستش دارم همیشه رقبا رو معیلار خودش قرار میداده/
        میدونی معیار قرار دادن بد نیست ولی اینکه شما عملا کل صنعت کشورهای پیشرفته رو زیر سوال میبری و عملا فقط آمریکا رو پرستش میکنی
        در حالس که اسن آمریکت خودرو زشت خودروی شکست خورده و… داشته مثل بقیه ولی اون تعصب امان نمیده اصلا
        شما آمریکایی فن ها هستین که فکر میکنین فقط خودرو های آمریکایی خیلی روی آنها وقت گذاشته میشه و گمان میکنین بقیه خودرو ساز ها یه طرح میگیرن و بدون هبچ تحقیقی دست به تولیدش میزنن در صورتی که کملا عکس این ماجراست…

        موافقم 10
        مخالفم 6
        1. sound of silence

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (37 ديدگاه)

          (منکر این میشین که کوروت z06 جدید معیار کاملش فراری بوده و داخل مرکز تحقق و توسعه شورلت کلی فراری دیده شد)
          به اون فن قورباغه گفتم تایکان از Model S کپی کرده عکسشم موجوده ! اگه کوروت کپی کرده پس فلکس واگنم از Model S کپی کرده.
          دیگه از کپی ID4 ترمز عقب کاسه ای از Model y و اعتراف مدیر فلکس مبنی بر عقب ماندگی ۱۰ ساله از Tesla نگم.

          موافقم 7
          مخالفم 14
        2. MOHAMMAD.Z06

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (420 ديدگاه)

          من یه متنی آماده میکنم با عنوان توسعه خودروی های پرفورمنس کوروت از سال ۱۹۹۹ تا الان
          یه توضیحی درباره دروغ هایی که در مورد کوروت میگه ایشون میدم
          یه توضیحی هم درمورده اینکه هیچ فرد سالمی از پورشه ۹۱۱ الگوبرداری نمیکنه میگم

          موافقم 8
          مخالفم 7
        3. مازیار

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (3300 ديدگاه)

          شما احتمالا هرگز پدال رو برای ارائه اون مطلب معیار قرار دادن پورشه و فراری برای توسعه کوروت جدید نخواهید بخشید
          اما دوست عزیز این تعاملات نه فقط در دنیای خودرو بلکه در همه عرصه ها امری کاملا بدیهی هست برای رسیدن به هدف اصلی که ارائه محصولی تا حد امکان کامل و بدون نقص برای مصرف کننده باشه
          خصوصا که اولین تجربه موتور وسط برای کوروت بود و GM باید همین کارو می کرد
          از دیدگاه کل کل های مبتدیانه بهش نگاه نکنید

          موافقم 4
          مخالفم 3
    4. 1123

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (527 ديدگاه)

      ترجیحا همین حرفهارو زیر پست آمریکایی هایی با موتور حجیم بزنید بالاخره اونا آمریکایی ترن، شما که دیروز حتی یاد تسلا نیوفتاده بودی

      1. Porsche 911

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (1222 ديدگاه)

        1123 عزیز ببخشید مجبور شدم به شما ریپلای بزنم شرمنده
        **به اون فن قورباغه گفتم تایکان از Model S کپی کرده عکسشم موجوده ! اگه کوروت کپی کرده پس فلکس واگنم از Model S کپی کرده.**
        یا هنوز معنی کپی رو نمیدونی یا کلا از قضیه پرتی اون عکس رو که میگی موجوده هم سریعا به اشتراک بزار
        تا جایی من میدونم تایکان صفر تا صدش توسط خود پورشه تولید شده و به شدت همه اون رو از مدل s بهتر دونستن
        تایکان زمانی اومد که خبری از پلد نبود الان هم مقایسشون با هم اشتباهه مثل اینه که یه درون سوز فول تقویت رو با گلف gte مقایسه کرده باشی
        حتی id4 با ترمز کاسه ای و ده سال عقب بودن به قول تو توی تست ها بهتر بوده
        بهتره بری بررسی هارو بخونی کعه id4 بالاتر از بولت و مدل y قرار میگیره
        خوبه که چند وقت پیش تست تصادف هاشون با هم رو دیدم و همه مشاهده کردن تسلا از ماشین به خمیر تبدیل شد…

        موافقم 12
        مخالفم 6
        1. 1123

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (527 ديدگاه)

          نه عزیزم موردی نداره، فقط اضافه کنم که کوروت ( و کلا محصولات اسپرت آمریکایی) فقط تو خود آمریکای شمالی ارزش خرید بالایی دارن بخاطر مسائل آلایندگی ( فیلتر ذرات آلاینده) با ورود به اروپا قیمت هنگفت پیدا میکنن و مزیت اصلی شون رو از دست میدن
          در مورد مقایسه GT3 و Z06 هنوز زوده ولی اختلاف 17 ثانیه ای تو نوربرگرینگ چیز کمی نیست. کار اند درایور هم شتاب GT3 رو 2.7 اندازه گیری کرده که نزدیک عدد اعلامی کوروت هست همچنین وسط مت واتسون تو 400 متر تایم های 10.8 ( و همون حول و حوش) ثبت میکنه
          در مورد راحتی واقعا نمیشه نظر داد ولی خب 911 بیشتر یه گرند تورره تا سوپراسپرت برای همین پیشبینی میشه بهتر باشه
          با اطلاعاتی که الان داریم Z06 حریف GT3 نیست

          موافقم 4
          مخالفم 1
  3. کافر مقدس

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    .والا بلا این ماشین 5 نفره رو برای صفر تا صد و رکورد 400متر نساختن . خوده تسلا ادعایی نداره در این زمینه نمیدونم سایتا چه گیری دادن

    باید منتظر موند تا تسلا یک خودرو کوپه اسپرت تولید کنه و اونجا دنبال شتاب و رکورد باشید نه در سدان یا کراس اوور

    یکبار بگو آلایندگی ش چقدر کمتره برای استفاده گیر دادن به سرعت

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. مردیم از خوشی

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1449 ديدگاه)

      مشکل همین جاست با اینکه یه خودرو اسپرت نیست ولی رقبا اسپرت در بعضی از زمینه ها ازش کم میارند وای به حال رقبا که تسلا اسپرت بزنه

      موافقم 6
      مخالفم 11
      1. محمد

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (276 ديدگاه)

        خوشی مشکل همین‌جاست که تسلا نمیتونه اسپرت بزنه چون دیتا ساخت هندلینگ رو نداره😎

        موافقم 10
        مخالفم 19
        1. کافر مقدس

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (1635 ديدگاه)

          این سخنان علمی ت از گنجایش مخاطبین خارجه پس بهتره به خاطر تسلا هم که شده خودت رو چنگ بزنی . جوری جدی گرفتی داستان رو فکرکنم پشت مانیتور دستاتو مشت میکنی بعد پست میدی . اینجوری که پدال از تسلا رگباری خبر میذاره و اینجوری ادامه بدی داغون میشی که

          خوبه تسلا کمپانی هست قدمت خاصی نداره وعلا با این حجم از خود زنی جایی از بدنت سالم نمیموند

          سطح داستان رو در حد هواداران استقلال پرسپولیس تنزل دادی که

          موافقم 11
          مخالفم 4
        2. تحت پیگرد

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (359 ديدگاه)

          🤔🤔🤔🤔🤔😮😮😮😮😮😲😲😲😲😲😲

  4. امین

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (301 ديدگاه)

    سلام آیا این درسته که سایبر تراک شیشه اش از قصد شکستن تا تبلیغات بشه ؟ که اسمش بیاد سر زبونا آخه اون یارو که زد اخراج نشد و هنوز کار می‌کنه تو تسلا :/

  5. Silent

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (631 ديدگاه)

    فقط تصور اینکه همچین مجموعه و پکی رو به فرض محال یکی از این برندهای پر ادعای اروپایی می ساخت بایستی شاهد یکسری ژورنال و خبرنگار از مریخ هم برا پوشش و تبلیغ خبری می بودید.

    بلطف تکنولوژی TESLA برندها و اسم ها کارکردشون رو از دست دادن!
    سکوت کابین, سیستم تعلیق air suspension داینامیک, پردازنده در سطح کامپیوترهای روز, در کنار پرفورمنس رعداسا و قیمت رقابتی.
    نکته ای که هست این توسعه فعلا محدودیتی براش تعریف نشده و فقط منتظر عملکرد باطری های 4680 روی سدان های TESLA باشید. مدل های S PLAID هم شاهد تغییرات فیزیکی جزی خواهد بود.

    موافقم 9
    مخالفم 12
    1. hssn

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (491 ديدگاه)

      سکوت کابینتون متاسفانه طبق تست ها و بقول خودتون اعداد از رولزرویس درون سوز کمتر بوده.

      موافقم 12
      مخالفم 6
      1. Silent

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (631 ديدگاه)

        حتما رفرنس بده XPLAID 2022 کجا تست شده؟!

        موافقم 4
        مخالفم 11
      2. Silent

        ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (631 ديدگاه)

        چی شد پ؟!!!! رفرنس قرار شد بدی؟!

        با یه خدافظی جمع کن

        موافقم 3
        مخالفم 8
        1. hssn

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (491 ديدگاه)

          اول اینکه خوشحالم با این نوع از رفتارت ، شخصیت واقعیت رو همگی داریم میبینیم.
          حالا تقریبا اون اخبار مربوط به وحشی گری های خریداران تسلا رو کمی قابل باورتر کردی برام
          دوم اینکه به مدل خاصی اشاره نکردی نمیدونم چیشد رفتی سراغ X پلاد!
          سوم اینکه کل روز مشغول گشتن توی پدال پریدن به آسیایی ها و اروپایی ها نیستم که سریعا جواب کسی رو بدم
          و خواستم کاملا بگردم بعد لینک بدم هرچند دوستان متخصص تری از من هستن اینجا که باهات بحث کنن.
          https://www.caranddriver.com/research/a31608803/quietest-cars/
          این لینک ، رولزرویس توی این لیست نبود و اشتباه از من بود و میپذیرم ، از همه عذرخواهی میکنم.
          https://www.caranddriver.com/news/a28006624/bmw-x7-quiet-interior-test/
          اینجا هم سکوتتون کاملا زیر سوال رفت توسط چند مدل هشت سیلندر درونسوز…
          https://teslanorth.com/2021/07/25/tesla-model-s-plaid-cabin-sound-test-with-decibel-meter-video/
          اینجا هم حداقل 61 و حداکثر 70 دسیبل ثبت شده
          سایت هم آشنایی باهاش ندارم اما از ادرس سایت مشخصه دوستان تسلا فن خودتون هستند.
          https://www.autocar.co.uk/car-review/rolls-royce/phantom/performance
          اینجا هم رولز رویس فانتوم همون 60 دسیبل رو ثبت کرده اما با موتور درونسوز… خب ، کدوم سکوت کابین؟

          موافقم 9
          مخالفم 2
        2. Silent

          ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (631 ديدگاه)

          زیر پست XPLAID اوومدی می گی به مدل خاصی اشاره نکردی؟!! :))) گرفتی مارو
          توو این لینک هایی که گذاشتی 2019 هست کوو X PLAID 2022 ?!
          اوون لینکی هم که 61db برا S PLAID هست و یک یوتیوبر با دستگاه شخصی و توو سرعت 75mph این عدد رو ثبت کرده در حالی که همون لینک هایی که داری برا قیاس توو سرعت 70mph هست. در کل همین که برا مقاسه رفتی از بنتلی و رولز مایه میزاری خودش گویای سطح db کابین هست.

          البته سیستم نویزکنسلینگ با اپدیت نرم افزاری قرار هست بهبود هم پیدا کنه! پس صبر کن اعداد شرایط کنترل شده توسط تیم حرفه ای اعلام شه. برای سری S X

          موافقم 6
          مخالفم 8
    2. HamiD

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      اون دوستانی که به پورشه گیر داده بودند …
      بهتره یکم بجای تمسخر و مسخره بازی برن از چنتا مالک سوال کنن که متوجه بشن پورشه یعنی چی

      جالبه من هیچ جا ندیدم کسی از پورشه ناراضی باشه … بعد یکی اینجا با یه تخم مرغ برقی میاد واسه بقیه ادعا میکنه این فلانه این بهمانه …

      دیگه یه پلاستیک بازیافتی که این حرف ها رو نداره …
      و در ضمن یه سری از آمریکن های متعصب فقط اروپا و ژاپن رو عقب مونده میدونن !
      نمیفهمم دقیقا عقب مونده پورشه هست یا اونی که انجین 20 سال پیش رو روی ماشین مدل 2022 میندازه به ملت میفروشه؟(داج)
      چرا از اون حرفی نمیزنین؟
      بخدا مشکل روانی دارین … شایدم خودتون رو زدین به اون راه …
      شایدم پدال بقیه رو دراز گوش فرض کرده کامنت اونا رو تائید میکنه …. کامنت من رو هم حذف!
      سم تر از شما خودتونین …
      واقعا فک کردین کسی نفهمیده همین شماها میاین با اک فیک از کره ای ها طرفداری میکنین تا ژاپن رو بکوبین؟!

      عمو سایلنت تو که دستت به یه تسلای اوبر هم نمیرسه چرا رو مغز بقیه راه میری؟

      در ضمن یکی یه طوری از گسل تکنولوژی حرف میزنه انگار خودش تو سیاتل به دنیا اومده و هم وطن هاش تو کالیفرنیا دارن باعث میشن غرور ملیش روز به روز بیشتر بشه ! لعنتی اگه شکاف تکنولوژی اینه که بهترین آفرود سازتون میاد اسکوتر معرفی میکنه که بله میان آمریکا و اروپا خیلی اختلاف هست … آمریکا خیلی عقب مونده تره!
      حقیقتا تعجب میکنم … کشور آمریکا رو همه دنیا دارن هدایت میکنن (از جمله هندی و چینی و آلمانی و ایرانی و …) بجز ساکنین اصلی آمریکا یعنی سرخ پوستا … بعد یه خود شیرین میاد پرچم آمریکا میزاره پروفش! حتی اون ماسکی که عاشقشین هم آمریکایی نیس …

      باعث بدبختی جهان همین آمریکا و چین هستن که همه جا رو آلوده کردن … بعد این آمریکایی ها ادعای خودروی سبز و بدون آلودگی رو دارن …
      بابا بخدا منم از ماشینای آمریکایی (حقیقتش محصولات فورد) خوشم میاد ولی دیگه حال آدم رو بهم میزنین شماها …
      شکر خدا تو این سایت برو بچه های طرفدار فورد آدمای منطقی هستن …

      موافقم 7
      مخالفم 6
  6. تحت پیگرد

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (359 ديدگاه)

    چه شتاب لذت بخشی داره

    موافقم 4
    مخالفم 1
  7. ماکسیمیلیان

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (646 ديدگاه)

    سلام و درود!
    آرام آرام نظر بنده درباره ی تسلا تغییر می‌کند ، اما در مورد خود ایلان ماسک قصیه متفاوت است.
    عمده ی تنفر جامعه از تسلا ، عدم اعتماد به ایلان ماسک به علت رفتار های عجیب و غریب است‌.
    به شخصه گمان میکنم ایلان ماسک شخصی عمیقاً حلیه‌گر است.
    یا علی🌷

    موافقم 2
    مخالفم 6
  8. FARIMANICO

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (43 ديدگاه)

    عرض ادب و احترام

    ( الکتریکی و بدون آلایندگی ) ؟!!!!!!!!!!!!!!!

    از زمان جلسه مدیران و سازندگاهن بابت استخراج متریالهای باطری ( اون لامپ بالای سرشون که روشنه از سوخت فسیلی یه )
    بر فرض استخراج از آب دریا ( همون ماشینیکه آب رو پمپ میکنه ساعتی ۳۰ لیتر گازوییل میسوزونه
    ماشینی که حملش میکنه به کارخونه ساخت باطری ساعتی ۳۰ لیتر میسوزونه
    کارخونه با اون هم دستگاههای مختلف برقشون از سوخت فسیلی یه
    برای حمل باطری ساخته شده به کارخونه خودروسازی ساعتی ۳۰ لیتر
    کارخونه خودرو سازی با اون همه رباط و غیره که برقش از سوخت فسیلی یه
    تازه بعد از تولید با اووووون همه مصرف برق از سوخت فسیلی و برسه دست مصرف کننده
    برای شارژش باید بزنید به برقیکه از سوخت فسیلی یه
    تازه بعد از اتمام زمان مصرف بماند که زباله سمی غیر قابل چاره داره و…

    آخه اینا کجاش میشه ( الکتریکی بدون آلایندگی ) ؟؟؟!!!

    موافقم 6
    مخالفم 5
    1. تحت پیگرد

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (359 ديدگاه)

      وقتی با سوخت فسیلی برق تولید بشه چون تو کارخونست و خارج شهره و قابلیت کنترل آلایندگی تو کارخونه با فیلتر وجود داره حتی اگه با سوخت فسیلی هم برق تولید بشه بازم از این که سوخت فسیلی رو بریزیم تو ماشینی که اگزوزش با ریه هامون 2 متر فاصله داره صدها برابر هوای شهرمون پاک تر میشه حالا اگه بشه با استفاده از انرژی های تجدید پذیر برق تولید کرد که دیگه شاهکاره

      موافقم 2
      مخالفم 3
  9. تسلا

    ۱ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (15 ديدگاه)

    اون کشوری که می گفت تسلا دروغ میگه تو همه چیز کجاست‌؟
    حداقل پول نمیده تظاهر کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا