شکست در برابر یک وانت!
در این مسابقه درگ شاهد انواع و اقسام شیطنتها خواهید بود. ما تاکنون درگ های زیادی از تسلا مدل S پلد و محصولات مشهور را پوشش دادهایم و این سدان الکتریکی تقریباً در همه مسابقات پیروز شده است اما حالا این خودرو در برابر شورولت سیلورادو وانت قرار گرفته است. هر زمان که شما شاهد بیرون آمدن توربوها از کاپوت بودید قطعاً بدانید که با محصولی جدی و پرقدرت طرف هستید.
تسلا مدل S پلد قدرتی فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار را به تمامی چرخ ها میفرستد. تقریباً هیچ خودرویی در مسافت ۴۰۰ متر تاب رقابت با این هیولا را ندارد و ما به کرات شاهد این موضوع بودهایم.
پس این وانت برای چه در برابر تسلا قد علم کرده است؟ سیلورادو موردبحث ما تغییرات بسیار زیادی دارد و همهچیز با پیشرانه ۸ سیلندر LSX شورولت شروع شده است. به این نیروگاه آهنین دو توربوی بزرگ و قطعات دیگر افزوده شده است و نتیجه نهایی کسب قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری بوده است. این تنها بخشی از دیوانگی سیلورادو است. بدنه بزرگ و سنگین با سرعت همخوانی ندارد و همه ما میدانیم که وانتها چه سختیهایی در به دست آوردن کشش زیاد تحمل میکنند. این خودروها حتی در پیستهای مخصوص درگ هم چسبندگی زیادی ندارند چه برسد به مسیرهای عادی؛ اما این وانت علیرغم تمامی چیزهایی که گفتیم عملکرد درخشانی دارد.
این شورولت سیلورادو خودرویی چهار چرخ محرک است که از جعبه انتقال سود میبرد. مالک این وانت پرقدرت که در ویدئو با نام بتو شناخته میشود در حالت تک دیفرانسیل برن اوت میکند تا چرخ ها گرم شوند و در حالت 4WD نیز قفل میشود.
همان اولین درگ گویای همهچیز خواهد بود. تسلا مدل S پلد چهار چرخ محرک خودروی سریعی است اما شورولت با حالت 4WD سریعتر است. هر دو خودرو همزمان خط شروع را ترک میکنند اما سیلورادو به اندازه ۵ خودرو فاصله ایجاد میکند و پیروز مسابقه میشود. در مسابقه دوم هم برتری از آنِ این وانت است و بنابراین برنده نهایی هم سیلورادو خواهد بود. البته در مسابقه آخر مدل S با کمی ارفاق مسابقه را شروع میکند و نتیجه نهایی بسیار نزدیک خواهد بود. این مسابقه را چه کسی میبرد؟
AMANTE
۱۶ اسفند ۱۴۰۰چرا احساس میکنم توی این ویدیو شتاب تسلا مدل اس پلاد اونجور که هست نیست و از حداکثر توان اش استفاده نکردن.
در کل ماشین استاندارد با ماشین استاندارد مقایسه بشه بهتره، اما اگه بحث استاندارد در برابر تقویت باشه.
پراید رو هم 1000 اسبی کنی میتونه تسلا مدل اس پلاد رو شکست بده.
NAVID۰۰۹۸
۱۶ اسفند ۱۴۰۰حتی از وانت هم میبازه 😂
فاجعه در این حد زشت !
hummer
۱۶ اسفند ۱۴۰۰پراید 1000 اسبی میشه حکایت
نه شیر داره نه پس>>تان
برای پراید هر جور فکر کنی چه انجینی می تونه 1000 اسب رو بده به چرخ های دوچرخه
یوسف
۱۶ اسفند ۱۴۰۰توی درگ راننده بازنده همیشه این احساس رو داره که یا بد عمل کرده یا ماشین خوب نبوده…. خصوصا وقتی که چند درگ قبلی رو برده باشی….. اونایی که تجربه شو دارن متوجه میشن من چی میگم
Godzilla
۱۶ اسفند ۱۴۰۰عزیزم یه جوری میگی انگا اس پلاد 100 اسب بوده انداختنش با این😐😐😐
این خودشم 1000 تا داره ها😐😐
ali(chevynova)
۱۶ اسفند ۱۴۰۰lsx427 شوخی نداره
هیولاست این انجین
محمد
۱۶ اسفند ۱۴۰۰اگر بحث قدرت و چهار چ خ متحرک بودن باشه که بکگاتی هم با اون آیرودینامیک بینظیر باید شکستش میداد.اون وقت این وانت با تنها ۱۵۰۰ اسب شکستش داد. بحث اصلی گشتاوره.
یه جای کار این ویدئو میلنگه
hummer
۱۶ اسفند ۱۴۰۰برو بکگاتی ببین 🤣
reza342
۱۶ اسفند ۱۴۰۰500 اسب اختلاف داره. چیز عجیبی نیست
Elmiraj
۱۶ اسفند ۱۴۰۰با استانداردش جرأت رویارویی ندارن رو آوردن به دوپینگی ها…….
جالبتر اینکه یه هفته از درگ X plaid و 911 turbo S گذشته ولی پوشش داده نمیشه اما این درگ های آب دوغ خیاری و خبر های زرد و بی اساسی که مجلات معتبر EV حتی نگاشم نمیکن جهت ایجاد جو مسموم توسط چند ترول ، تیتر هر روزه پدال میشن…!!!
slatanat JDM
۱۶ اسفند ۱۴۰۰چه عجب شرم کردی و سایبر تراکو ورداشتی
نترس اینم تا سال دیگ تولیدش متوفف میشه😐😂
Jdm باز
۱۶ اسفند ۱۴۰۰مشت محکمی بر دهان تسلا
زیزیگولو
۱۶ اسفند ۱۴۰۰رقابت تو صنعت خودرو خیلی نزدیک و شونه به شونه هستش جوری که یه لحظه غفلت مساویست عقب موندن و جلو افتادن کمپانیای دیگه
تحت پیگرد
۱۶ اسفند ۱۴۰۰گشتاورش تو لحظه شروع بی نهایته فکر کنم ریمک رو هم بزنه
مهردادکمال
۱۷ اسفند ۱۴۰۰وانت چهار پنج درگ دیگه بزنه بایست یه تعمیر موتور اساسی بره کلا ماشینای تیونینگ رو نبایست با مدل استاندارد مقایسه کرد
ilia2008
۱۷ اسفند ۱۴۰۰خب وقتی ماشین تقویت شده و استاندار رو مقایسه می کنی نتیجه ای غیر این انتظار نمی ره
BMW
۱۷ اسفند ۱۴۰۰بلاخره آمریکایی های واقعی تسلا را شکست دادند و این خبر خوبی از نظر من
Philipp
۱۷ اسفند ۱۴۰۰البته هونیکورن کن بلاک هم تونسته بود پلد رو شکست بده
Hamed
۲۶ اسفند ۱۴۰۰تسلا غیر درگ چی داره ؟ کلا همه فیلماش در مورد درگه
اگر فقط به درگ و شتاب تو کفی افتخار میکنه که خب ببین یه وانت هم میتونه حریفت بشه
چرا تا حالا ندیدیم از نظر کیفیت نظر سواری تو کلاس سدان لوکس خانوادگی بیان عین آدم کنار سری هفت یا اس کلاس تستش کنن
اگر این سدان عشق کل کل و مسابقه اس خب بعد درگ یه دور هم ببرنش تو پیست هم کنار همون سوپر اسپرتا ببینیم تو پیست چه سواری داره سر پیچا چه کار میکنه
Amir
۱۳ دی ۱۴۰۲نمیدونم تسلا فک کرده همه ی جاده های جهان ۱ کیلومتری هستن که اومده این همه خودش رو با درگ میبره بالا و کمپانی های فوقالعاده رو میبره زیر سوال . تسلا فقط داره تک بعدی به خودرو نگاه میکنه و همینطوری میشه که طرف میاد با وانت شکست میده . به عنوان مثال ماشین های از فولکس واگن اومده تو ایران که سر پیچ های لواسان ۱۶۰ تا میره . همین تسلا رو ببرن تو پیست و نمیدونم جاده و این حرفا هیچ حرفی برا گفتن نداره . بعد دوستان توقع دارن تسلا با گیربکس تک سرعته شتاب نداشته باشه همونطور که میدونید حین تعویض دنده قدرت و نیروی گشتاور برای لحظاتی از چرخ ها گرفته میشه و هدر میره به اصطلاح و طبیعتاً نباید ماشینی با گیربکس تک سرعته همچنین مشکلی رو داشته باشه .
پراید هم تک سرعته کنید نتیجه عالی به دست میاد