در کنار تایمهای پیست، یکی دیگر از راههایی که میتواند نشان دهد یک خودروی چقدر سریع است، مسابقات درگ هستند. روی کاغذ، بوگاتی دیوو و تسلا مدل S پلاد از سریعترین خودروهای حال حاضر جهان هستند و حالا درگتایمز این دو ماشین را برای برگزاری یک سری مسابقات درگ در برابر هم قرار داده است. این دو خودرو مجموعاً حدود ۸.۱ میلیون دلار ارزش دارند که ۸ میلیون دلار آن فقط متعلق به بوگاتی تولید محدود است! اما علیرغم این اختلاف قیمت چشمگیر، هردو خودرو مسافت ۴۰۰ متر را از حالت سکون در کمتر از ۹.۵ ثانیه طی میکنند.
این ویدئو اما با یک مسابقهٔ رولینگ از سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت آغاز میشود که در آن، میلیونهای دلار مهندسی و تکنولوژی بوگاتی مغلوب تسلای صد هزار دلاری میشود. حتی با وجود مسافت اضافی پیش از شروع ۴۰۰ متر، بوگاتی نمیتواند خود را به تسلا برساند. مسابقهٔ رولینگ دوم اما لغو میشود زیرا تسلا در مسیر برگشت به چیزی برخورد میکند و دیفیوزر جلوی آن آسیب میبیند که پیش از برگزاری مسابقهٔ بعدی باید تعمیر شود. در این فاصله، دیوو در برابر پورشه ۹۱۱ توربو S قرار میگیرد و بهراحتی آن را مغلوب میکند. سپس شاهد چند تست شتاب با دیوو هستیم که ظاهراً در یکی از آنها رکورد جدیدی را برای خودروهای درونسوز ثبت میکند.
در این ویدئو میبینیم که دیوو تایم درگ ۹.۲۷ ثانیه را ثبت میکند. البته اوایل امسال کارانددرایور با این خودرو تایم ۹.۱ ثانیه را ثبت کرد و بنابراین شاید نتوان ادعای رکوردشکنی درگتایمز زا قبول کرد. درهرحال، در آخرین درگ، بوگاتی و تسلا از حالت سکون مسابقه را آغاز میکنند. نتیجهٔ این درگ برای بوگاتی یک فاجعه است زیرا تسلا مثل صاعقه جلو میرود و دور میشود اما از سوی دیگر، بوگاتی علیرغم استفاده از لانچ کنترل، گویا نمیتواند از تمام قدرت موتور خود استفاده کند و بهطور خیلی ضعیفی از دنده یک به دو میرود. بروکس در پایان ویدئو میگوید نمیداند چرا این اتفاق برای دیوو رخ داده ولی این اولین باری نیست که در لانچ کردن با یک بوگاتی دچار مشکل میشود.
mahdi-es17
۶ آبان ۱۴۰۱اخه کی تسلارو میاد با بوگاتی چند میلیون دلاری مقایسه کنه😐
Ninja
۶ آبان ۱۴۰۱اینا واسه ویو (پول)
هرکاری میکنن تو عکس یه ماشین برقی رو بردار مثلا همن کره ای ها آرمش رو نشون نده ببر به چند تا آدم عادی نشون بده بگو یه راهنمایی میکنم ماشین برقی هست
نصفشون میگن تسلا هست😶
Reza Waffen SS
۶ آبان ۱۴۰۱بوگاتی حرمت داره
بهزاد
۱۰ آبان ۱۴۰۱یجور گفتی فکر کردم بوگاتی برد. خب باخت که چی میگی اخه ؟؟!!!
میلاد زد ام
۶ آبان ۱۴۰۱خداوکیلی این تسلا آبرو واسه هیچ کس نذاشت …
Sobhan
۶ آبان ۱۴۰۱هیچی از ارزش های بوگاتی کم نمیشه 🙌
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱کار خاصی نکرده
ابرو واس کسی نذاشت 😂😂😂😂
سوشیانت
۶ آبان ۱۴۰۱اگه کار خاصی نکرده پس چرا به جز لوسید ایر هیچ خودرویی پرفورمنس تسلا رو نداره😂
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱لوسید ایر چه ربطی به مقایسه ما داره؟😂😂😂😂😂
خب چیز خاصی نیست و کلا مقایسه ماشین برقی بنزینی اشتباه هست
سوشیانت
۶ آبان ۱۴۰۱به قول خودت ماشین برقی رو با بنزینی مقایسه نمیکنن ولی من دارم میگم تو همون برقی ها هم اگه بخوایم مقایسه کنیم پرفورمنس تسلا خیلی خوبه
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱خب من گفتم بده؟
اصلا من حرفی راجع به پرفورمنس تسلا زدم؟
علی ریحانی
۷ آبان ۱۴۰۱اصلیترین آیتم پرفورمنس یه خودرو تایم پیستشه نه شتاب تو خط مستقیم
hamidreza
۱۶ آبان ۱۴۰۱اگه منظورت پرفورمنس خط مستقیمه پس بهتره که خودت با خودت بحث کنی
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۱البته اگه آبرو رو فقط تو شتاب اولیه بدونی
Ninja
۶ آبان ۱۴۰۱ببین تنها دلیل دیده شدن تسلا ماشینایی امثال بوگاتی و لامبو هستن که تسلا بیات و اونارو تو خط مستقیم شکست بده همچین ماشینایی نبودن تسلا هم آنقدر دیده نمیشد اینارو تو یه کامنت دیگه کامل تر توضیح دادم رفته برای تایید
میلاد زد ام
۶ آبان ۱۴۰۱داداش تسلا با ارزش ترین خودروساز دنیاست اون هم با اختلاف بسیاار زیاد . تسلا شده یه الگو برای خودروسازان سنتی . الان هر محصول الکتریکی که معرفی میشه متود ها و المان های طراحی نوین که تسلا به این صنعت تزریق کرد رو الگو برداری میکنه . مثال بخوام بگم تسلا دکمه های فیزیکی و کابین های قروقاطی وشلوغ پلوغ رو از خودروسازی حذف و با کابین های مینیمال جایگزین کرد . فروشش هم که عالیه . خبرش هم پدال گذاشت توی سه ماهه سوم 2022 پرفروشش ترین برند لوکس آمریکا بود . درباره سایپا که حرف نمیزنیم بخواد با کنار گرفتن کنار بقیه دیده بشه .
فرامرز
۶ آبان ۱۴۰۱تسلا ۵ ساله رودستر رو معرفی کرد و هنوز خبری ازش نیست. یه استارت آپ به نام ریمک پارسال نورا رو معرفی کرد امسال تحویل داد با پرفورمنس خیلی بهتر (یادمون باشه تسلا شتاب رو از نیم متر بعد از شروع به حرکت حساب میکنه و همین پلد تو بهترین حالت ۲.۲ ثانیه نیاز داره واسه رسیدن به ۱۰۰. من خودم زیر ۲.۴ ندیدم بزنه). شاید بگی ریمک چند برابر گرونتره ولی خوب اگه همون پیش پرداخت رودستر رو ۵ سال پیش سهام میخریدن الان میشد با پولش ریمک گرفت
اردلان
۶ آبان ۱۴۰۱تسلا فقط به خاطر تبلیغات گسترده و صرفا مالکش که یک فرد بسیار معروفه انقدر با ارزش شده ولی چندین ویدیو هست از کیفیت و مونتاژ بسیار بد که تو یه فیلم نشون داده بعد یه تگرگ سقفه شیشه ای تسلا شکسته و نابود شده بعدشم طرفا به خاطر اینکه ماشینای ارزونی میسازه انقدر دیده شده
کافر مقدس
۶ آبان ۱۴۰۱حتی با وجود مسافت اضافی پیش از شروع ۴۰۰ متر، بوگاتی نمیتواند خود را به تسلا برساند
Ninja
۶ آبان ۱۴۰۱خوب درگ ۸۰۰ متر چی ؟
Sobhan
۶ آبان ۱۴۰۱بابا بوگاتی دیر گاز میده به خدا، اولش هم از پورشه عقب تر موند 🙌
(JONATHAN (TESLA
۶ آبان ۱۴۰۱شاهکار مهندسی تسلا
Ninja
۶ آبان ۱۴۰۱آهاا
ولی بدون این درگ ها به هیج وجه دلیل نمیشه یه ماشین باز واقعی اون موستانگ ۱۲۰۰ اسبی هنسی چند پست قبل رو به این ترجیح بده
مطمئن باش
و دلیل هم نمیشه بازم یه ماشین باز (یا حتی یه آدم عادی که هیچی از ماشین سر در نمیاره و هرچی ماشین برقی میبینه فکر میکنه تسلا هست!) که ماشین خانوادگی بخواد ماشینای دیگه رو ول کنه بیاد تسلا بخره
اینم مطمئن باش
میلاد زد ام
۶ آبان ۱۴۰۱نینجا جان داداش تغییر لازمه بقاست . کما اینکه کاربراتور ها اومدن و رفتن جاشون رو به انجکتورها دادن . تنفس طبیعی ها رفتن جاشون رو به سیستم های پرخوران دادن . دریچه گاز های سیمی و مکانیکی رفتن جاشون رو به دریچه گاز برقی داد و …..
برقی شدن هم یه تغییری هست که باید انجام بشه
بله همه با درونسوز ها خاطره داریم . چطور که قبل از ما با کاربرات خاطره داشتن اما خب گاهی وقتا به خاطر صلاح خودت و کره زمین و … مجبور به خدافظی میشی
این دنیا دیگه جای هشت سیلندر های غول آسای بنزین خوار قدیمی نیس .
Ninja MA-R
۶ آبان ۱۴۰۱حرف من اینه با برقی موافقم (ولی در ۱۰ سال بعد نه الان)
ولی با تسلا مخالفم
اردلان
۶ آبان ۱۴۰۱داداش تمومه اینا بازی تبلیغاتیه که صرفا ماشین برقی خوبه الودگی نداره و گرنه باتری ها موتور ها و دیگر اجزاشون از مشتقات نفته
(JONATHAN (TESLA
۶ آبان ۱۴۰۱من دلیل این بحث رو متوجه نمیشم
اینجا ما دو خودرو داریم یکی با بیشترین بازدهی
و یکی با کم ترین بازدهی ممکن
نتیجه که از این درگ میشه گرفت همین هستش
اگه فکر میکنید هر ماشین برقی هزار اسب بخاری میتونه مدل اس رو شکست بده کاملا در اشتباهید
تسلا از مدل اس نزدیک به ۳۵۰ هزار دستگاه تا الان فروخته چی رو مطمئن باشیم
Ninja
۶ آبان ۱۴۰۱تسلا رو هیچ کس نگام نمیکنه
دلیل دیده شدنش ماشینایی امثال بوگاتی لامبو و فراری ایناست
که مردم میان میگن چقدر اون بوگاتی لامبو خفنن
و بعد تسلا بیاد لامبو رو ببرع اونم فقط تو خط مستقیم بعد مردم بگن لامبورگینی به این خفنی تسلا اونو برد پس تسلا خفنه
درکل اگه درونسوزهایی مثل لامبو بوگاتی فراری امثالش با اون عظمتشون وجود نداشته باشن تسلا هیچ جذابیتی نداره
امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید
خودم هزاران بار یه جی تی ار تیون شده هزار خورده ای اسبی رو به تسلا ترجیح میدم قیمتشون یکیه توپیست که جی تی ار تسلا رو نابود میکنه خط مستقیم هم همینطور
الان یسریا میگن نه این ماشین خانوادگی و فلانه کلی مزیت داره جای بیشتر داره
خب اونم یه ماشین اسپرت کلی مزیت داره از قیافه بهتر اصالت صداش گرفته تا ….
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱شت
معلومه این بوگاتی انگار یک مشکلی داره
آخه ۴ ثانیه برای صفر تا صد بوگاتی
مگه می شه؟ مگه داریم؟
سوشیانت
۶ آبان ۱۴۰۱یادته درگ جیپ و با بنز و بی ام و رو با اینکه تو خود متن گفته بود که جیپ مشکل داشت گفتی دروغ میگه ولی الان چون به نفعت نیست میگی این تست دروغه😂
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱تو این متن گفته مشکل از لانچ هست
و دقیق هم معلوم نیست چیه
یعنی جیپ دقیقا مثل این بود؟😂😂😂
سوشیانت
۶ آبان ۱۴۰۱خب تو درگ جیپ هم مشخص نبود مشکلش چیه ولی یه جور گفتی از جیپ انتظار داشتم تو رولینگ ببره که انگار جیپی که تو درگ بوده سالم بوده😂
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱داخل درگ جیپ
داخل رول این مشکل براش پیش اومد
ولی اینجا داخل لانچ
و کلا بحث من چیز دیگست
Powered by 2jz
۶ آبان ۱۴۰۱باورم نمیشه تسلا توی رولینگ ریس ماشینی که ۵۰۰ اسب قدرت بیشتر از خودش داره رو زده وزنشون نزدیک به هم هستش فکر کنم
اردلان
۶ آبان ۱۴۰۱داداش ماشینای برقی به علت اینکه از همون شروع کل قدرت و گشتاور رو به چرخا منتقل میکنن شتاب اولیه خیلی خوبی دارن ولی تهش اشغالن
Ninja
۶ آبان ۱۴۰۱تسلا رو هیچ کس نگام نمیکنه
دلیل دیده شدنش ماشینایی امثال بوگاتی لامبو و فراری ایناست
که مردم میان میگن چقدر اون بوگاتی لامبو خفنن
و بعد تسلا بیاد لامبو رو ببرع اونم فقط تو خط مستقیم بعد مردم بگن لامبورگینی به این خفنی تسلا اونو برد پس تسلا خفنه
درکل اگه درونسوزهایی مثل لامبو بوگاتی فراری امثالش با اون عظمتشون وجود نداشته باشن تسلا هیچ جذابیتی نداره
امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید
خودم هزاران بار یه جی تی ار تیون شده هزار خورده ای اسبی رو به تسلا ترجیح میدم قیمتشون تقریبا یکیه توپیست که جی تی ار تسلا رو نابود میکنه خط مستقیم هم همینطور
الان یسریا میگن نه این ماشین خانوادگی و فلانه کلی مزیت داره جای بیشتر داره
خب اونم یه ماشین اسپرت کلی مزیت داره از قیافه بهتر اصالت صداش گرفته تا ….
خلاصه که تسلا هیچی نیست بجز یه ماشین برقی خانوادگی الکی گندش کردن کع شتاب بیشتری داره
درضمن بوگاتی اصلا ابدا نه تایم پیست براش مهمه نه درگ
فقط ساخته شد برای خودنمایی اعداد ارقام عجیب غریب که مثلا تو حداکثر سرعت فلان دقیقه لاستیکی میترکه اونم لاستیکهای چهل هزار دلاری تو فلان دقیقه سوختش تموم میشه تو حداکثر سرعت خیلی زیباست اینا و ……. برای همین انقدر گرونه صرفا هدفش سرعت بیشتر نیست
بدرود
PURIYA
۶ آبان ۱۴۰۱داداش این بوگاتی یه مشکلی داشت مگرنه امکان نداره همچین چیزی شتاب دیو هم مثل تسلا هست
Ninja MA-R
۶ آبان ۱۴۰۱بوگاتی مشکل نداشت راننده مشکل داشت
اینا یوتیوبرن یعنی ویو میخوان (پول) شغلشون اینه
اونوقت تسلا بوگاتی رو ببره بیشتر ویو میخوره یا بوگاتی تسلا رو
از تامنیل معلومه
زده درگ ۱۰ میلون دلاری در صورتی که ۸ میلیون دلاره
سوشیانت
۶ آبان ۱۴۰۱بهترین شتابی که من برای دیوو دیدم تو سایت ها ۲.۳ بود ولی تسلا ۲.۱
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱بنزینی با برقی مقایسه اشتباس
Mostafa
۶ آبان ۱۴۰۱سوپر اسپورت ساز ها به نفعشون زود تر الکتریکی بشن دیگه بحث ابرو در میان هستش
Taha Malek
۶ آبان ۱۴۰۱سوپر کار ها آبروشون رو از خط مستقیم بدست نیوردن که تو درگ از دست بدن
mostafa
۶ آبان ۱۴۰۱همه خودرو ها روزانه مقدار خیلی زیادی از مسیری که طی میکنن مستقیم هستش
خیابون ها پیست ابوظبی نیستن و سوپر اسپورت ها ماشین فرمول یک نیستن
Porsche 911
۶ آبان ۱۴۰۱واقعا درکت از یه سوپراسپرت چی هست اینکه صرفا توی خط مستقیم سریع باشه؟
نه خیر
سوپر اسپرت ماشینیه که بتونه در همه مکان چه مستقیم و چه پیچ در پیچ رانندش رو درگیر کنه و لذت ناب رانندگی رو به شخص تزریق کنه
درسته که شتاب هم بخشی از این لذت هست حالا شما میای و از تسلا طرفداری میکنی
قطعا تسلا هم عیب هایی داره
مثل هندلینگ پایین که توی اکثر تست های مدل پلد گفتن حتی همون فرمونش هم جزو معایبش هستن
PURIYA
۶ آبان ۱۴۰۱خیلی قشنگ گفتی❤️
سبحان
۶ آبان ۱۴۰۱تسلا شده عین ابی که رو اتیش ریخته میشه بعد هر حرکتش بقیه فقط صدای جیس بعد خاموش شدن میدن
MOHAMMAD.DEMON
۶ آبان ۱۴۰۱الان مشخص شد چرا پورشه نصف بوگاتی رو فروخت به اون شرکت ریمک
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱باشد
معلومه بوگاتی انگار مشکل داشت
آخه شتاب ۴ ثانیه واس بوگاتی!!!!!
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۱اون شرکت ریمک همونی نیست که تنها برتری تسلا یعنی شتاب رو به زیر کشید؟
سوشیانت
۶ آبان ۱۴۰۱ریمک فقط تو سوپر اسپرت از لحاظ شتاب یکی از بهترین هاست ولی تسلا هم تو سدان هم تو شاسی بلند سه ردیفه از لحاظ شتاب یکی از بهترین هاست پس تسلا از ریمک بهتره
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۱سوشیانت
بله پس امریکایی بهتره
متاسفانه هیچ راهی اعم از منطقی و غیرمنطقی برای تبادل نظر با شما به ذهنم نمیرسه
با کامنت هایی مثل بستگی به جیبت داره میتونی یه زمین بخری توش یه پیست بسازی که پلیس و دوربین نباشه اونوقت یه جیل بریک ببری اونجا باهاش 327 تا بری
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱چه نتیجه گیری
قانع شدم…😂😂😂
سوشیانت
۷ آبان ۱۴۰۱قطعا میشه یه جا از این سرعت استفاده کرد دیگه ببخشید هیچکدوم از کمپانی ها به باهوشی شما نبودن که بیان سرعت خودروشون رو، رو ۱۲۰ ۱۳۰ تا محدود کنن جناب مازیار
MOHAMMAD.DEMON
۶ آبان ۱۴۰۱بعد چقدر قیمتش بود ؟ چند میلیون دلار بود ؟ قدرتش چقدر بود ؟ زحمت کشیدن چند تا دونه اسباب بازی ساختن واسه پولدار ها
به نظرم اگه تسلا ریمک رو رقیب خودش میدید الان پرونده اون رو هم مثل تایکان پیچیده بود ولی ظاهراً اسباب بازی های تک ساخت رقیب تسلا نیستن
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۱نه دیگه وقتی تمام فریادها فقط و فقط برای شتاب تسلاست دیگه گرونتر بود و قویتر بود نباید وسط بیاد
بعدشم وقتی رو یه سدان خانوادگی یه اسپویلر قد ماشینای GT1 میزارن و بجز یه صندلی هیچی ازش باقی نمیزارن و میفرستن تو پیست، یعنی هدف کاملا مشخصه
و نباید گفت اینو رقیب میدونه و اونو نمیدونه
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱خخخخخخخ
تایکان کی نسخش پیچیده شد؟ها؟!
هر وقت رودستر و سایبر تراک اومدن خبرم کن😂😂😂
MOHAMMAD.DEMON
۷ آبان ۱۴۰۱( دیگه گرونتر بود و قویتر بود نباید وسط بیاد ) این منطق رو نگه میدارم بعداً ازش استفاده میکنم
MOHAMMAD.DEMON
۷ آبان ۱۴۰۱تایکان وقتی نسخش پیچیده شد که چهار سال فولکس و پورشه نگاه کردن از تسلا یاد گرفتن . رو دست تسلا که خواستن با تایکان بلند بشن تازه فهمیدن ته چاه حضور دارن
بی خیال اسم
۷ آبان ۱۴۰۱چطور به این نتیجه گیری درخشان رسیدی که
فولکس و پورشه چهار سال به تسلا نگاه کردن تا تایکان رو بسازن؟خدایی چطور؟!
amir1400
۶ آبان ۱۴۰۱درگ آخری که از حالت سکون بود ، جوری تسلا بوگاتی رو حقیر کرد که مثلا انگار پورشه ۹۱۱ توربو با پراید درگ بندازه ، اختلافشون مثل این بود دقیقا 🤣🤣🤣
PURIYA
۶ آبان ۱۴۰۱تایر بوگاتی شرف داره به صد هزار تا تسلا اینجا واسه ما ادعا ممنوع😡
R
۷ آبان ۱۴۰۱نمیبینی طرف دوثانیه دیر رکورد زد درگ اخرو ۱۱ زد با بوگاتی!! میگه لانچ کنترل مشکل داشت یا خاموش بوده همچین چیزی
Elmiraj
۶ آبان ۱۴۰۱از نظر تنی چند از مهندسان پدال بدلیل اینکه گشتاور الکتریکی در هر لحضهای در دسترسه تسلا میبایست فقط در حالت سکون رقبا را در درگ شکست بده…. و در حالت رولینگ از همه ببازه…!!!
الان توضیحی دارن ؟
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱بله داریم
تو متن هم اشاره شد
انگار بوگاتی مشکل داشت
تو شتاب ۴ ثانیه ایش هم می شه دید
Elmiraj
۶ آبان ۱۴۰۱باشه قبول اینجا غول هشت میلیون دلاری تون خراب شد و راننده هم قطع نخاع….
تو درگ قبلی همین کانال که بین plaid و شیرون معمولی هست ، شیرون پنج بار پشت سرم هم ( دو رولینگ و سه درگ از حالت سکون ) به plaid میبازه….
اونو چی میگی ؟
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۱کسی نگفت که تو رولینگ به همه ببازه
اما المیراژ
بنظرت برای یه ماشین تو گروه لوکس مثل تسلا
شتاب مهمتره (که همه ازش تعریف میکنن)
یا کیفیت ساخت و مونتاژ (که اغلب ازش ناراضین)
“تسلا بیش از حد روی شتاب مانور میده”
میلاد زد ام
۶ آبان ۱۴۰۱آقا مازیار مشکلات کیفی تسلا با کم کردن شتاب و سرعت محصولاتش حل نمیشه
خلاصه تر بخوام بگم اینه که کیفیت و کمیت باهم نمیتونن یه جا جمع بشن اون هم وقتی که تقاضای بازار برای محصولات انقد زیاد هست که خط تولید و ظرفیت تولید فعلی توانایی برآورده کردنش رو نداره .
حالا حالا ها محصولات تسلا این مشکلات نه چندان مهم رو خواهند داشت
شاید تا سال 2024_2025
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۱(مشکلات کیفی تسلا با کم کردن شتاب و سرعت محصولاتش حل نمیشه)
خوب معلومه که حل نمیشه
منظور من از اشاره به این دو مقوله اولویت بندی برای یک محصول در کلاس لوکس بود نه ارتباط به هم
Elmiraj
۶ آبان ۱۴۰۱افزایش فروش چشمگیر و بی وقفه و میزان رضایت کامل مشتریان نشون میده که این مشکلات مونتاژی که در تعداد بسیار کمی از ماشین ها دیده میشه که فقط برای تعدادی از یوتوبر های مخالف ارزش داره نه تسلا و مشتریانش…..
مشکلات جزئی که فقط در تعداد انگشت شماری از تولیدات کارخانه فریموت باقی مونده که با روی دور رفتن تصاعدی گیگاتگزاس به زودی از بین میره .
مازیار
۶ آبان ۱۴۰۱مگه اینکه پدال رو هم جزء یوتوبرهای مخالف تسلا بحساب بیاری
چون اون چه که گفتم از همین دوئل های پدال و نقاط ضعف و قوت اتومبیلها بود
ضمنا من خودم بیشتر از یک بار تسلا رو بخاطر حضور و فروش بیش از تصور تحسین کردم و تنها انتقادی که بهش داشتم و دارم همینه که بیش از حد روی شتاب مانور میده درحالی که جا برای کار رو قسمتهای مهمتر _ برای یک محصول در کلاس لوکس _ هست
Elmiraj
۶ آبان ۱۴۰۱پدال اگر مخالف تسلا نبود همین درگی که این کانال ماه قبل بین s plaid و شیرون برگزار کرد رو پوشش میداد و از روش نمیپرید…!
اینم بد نیست بدونید که لوکس تسلا ربطی به لوکس باقی برند ها نداره….
چون از نوع تکنولوژی های منحصربفرد ( نرم افزاری و فنی ) و خودران هست نه داشبورد چوب و چرمی…!
اردلان
۶ آبان ۱۴۰۱کلا ماشین های برقی شتاب خوبی دارن همین تسلا اگه موتور برقیو ازش بگیری دیگه چی داره؟
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱چه جالب
اتفاقا اونجا هم مشکل از راننده بود
بعدش بعد از ۴۰۰ متر هم تسلا اس پلد بازم پیشتاز هست؟!
بعدش منم درگ دیدم که تسلا مدل اس پلد باخته به بوگاتی
و کلا مقایسه برق و بنزین اشتباه هست
امیر دهقان
۶ آبان ۱۴۰۱والا فکر کنم اگه کسی هم مخالف تسلا باشه، کارانددرایور و موتورترند باشن چون از اونجایی که هیچکدوم از ما اکثر ماشینهای داخل دوئلها رو تا حالا حتی از نزدیک هم ندیدیم، طبیعتاً نمیتونیم نقاط قوت و ضعفشونو از خودمون بنویسیم و باید بریم سراغ سایتهای خارجی!
کارانددرایور در مورد مدل Y:
build quality is iffy
کارانددرایور در مورد مدل S:
Cabin isn’t as nice as the price suggests
موتورترند در مورد مدل S:
Inconsistent build quality
MOHAMMAD.DEMON
۶ آبان ۱۴۰۱ولی من فکر کنم نویسنده های پدال یکی دوباری سر همین قضیه تسلا توسط کاربر ها دستشون رو شده خودم یکی دو باری رو یادم هست حداقل
SRT
۶ آبان ۱۴۰۱یه وانت امریکایی با مصرف سوخت ۳۰ لیتر رو به تسلا ترجیح میدم
PURIYA
۶ آبان ۱۴۰۱منم همین طور👍
ALI
۶ آبان ۱۴۰۱با نگرفتن تمام قدرت و لانچ بوگاتی میخوان بگن تسلا بهتره🙂
GMA
۶ آبان ۱۴۰۱سوای از اینکه درگ اصولا معیار صحیحی واسه برتری خودرو ها نیست (اونم وقتی درگ برق و بنزین هست)،از دیوو خوشم نمیاد،مشخص نیست چرا روی شیرون یه بدنه جدید گذاشتن و گرون تر فروختن؟! آیا در عملکرد برتری نسبت به شیرون داره؟؟؟
GMA
۶ آبان ۱۴۰۱دوست دارم یه مقایسه همه جانبه بین مدل S پلاد و M5 cs انجام بشه،تا مشخص بشه برتری تسلا تنها در خط مستقیم هست یا در هندلینگ و جذابیت رانندگی و پیست هم شانسی در برابر درون سوز ها داره یا نه؟
Ninja MA-R
۶ آبان ۱۴۰۱بنز کادیلاک هم باید باشن
Silent
۶ آبان ۱۴۰۱چنل Hagerty این کار رو انجام داد که توو پدال هم هست چند ماه پیش.
m5cs توو هیچ بخشی شانسی نداشت و کم اورد… ناگفته نماند که PLAID هیچ کدوم از تجهیزات مناسب نظیر ترمزهای کربن سرامیک و سیستم نرم افزاری ترک پکیچ هم نداشت که بایستی توو نسل جدید ارقام بهتری هم ثبت کنه با این اپگرید ها.
GMA
۶ آبان ۱۴۰۱Silent
اون رو دیدم،بسیار هم مقایسه جالب و جذابی بود، منتها بنظرم پیستشون معیار درستی نیست چون بیشترش مسیر مستقیم هست و پیچ خاصی نداره که قطعا تسلا بسیار سریع تره،در واقع توانایی هندلینگ خودرو ها به چالش کشیده نمیشه باید در پیست های معتبری مثل لاگوندا سکا،رود آتلانتا و یا نوربرگ رینگ تایم بزنن و مقایسه بشه،اونم توسط یه مجله معتبر
البته در نوربرگ رینگ تسلا تایم خیلی خوبی ثبت نکرد! حتی از آلفارومئو جولیا QV که نصف پلد قدرت داره کند تر بود!!
آقای دهقان با شما هم موافقم👌👍
نمونه اش جایی که در حضور رنجروور یه هاچ بک الکتریکی شاسی بلند سال موتور ترند میشه!
Porsche 911
۶ آبان ۱۴۰۱دوست عزیز هیچوقت انتظار نداشته باش توی این مجلات به اصطلاح معتبر درونسوزی رو قاطعانه برتر از برقی ها بدونن
حالا چرا گفتم به اصطلاح معتبر
به این دلیل که الان این مجلات شدن یکی از ابزار های سیاست برای فراگیر کردن برقی ها
OM.01
۶ آبان ۱۴۰۱واکنش مالک یک pro mod street legal به درگ صورت گرفته و نظرات طرفدارهای این 2 خودرو=😐😐😐😐
پ.ن1
https://www.motortrend.com/news/jeff-lutz-vs-tom-bailey-whose-pro-mod-camaro-wins-on-the-street/
پ.ن2
https://www.motortrend.com/features/take-five-with-tom-bailey/
در جواب برخی دوستان که هعی تاپ اسپید و موتور غولپیکر و هزاران اسب حرف میزنن باید بگم دنبال 400متر و سرعت500کیلومتر هستی بوگاتی تسلا و… بدرد نمیخوره. باید بری دنبال چیزی که برای این کار ساخته شده و البته تو شهر هم میشه روندش.
Sina
۶ آبان ۱۴۰۱در دنیای غیر واقعی و پیست و تبلیغات این تسلا هستش که با شتاب خیره کننده س همه رو میبره ولی در دنیای واقعی توی جاده های اصلی با تابلو و خط کشی جاده و..برای رفتن از مبدا A به مقصد B تا تسلا بیاد دوباره شارژ بشه هر چقدر هم جلو افتاذه باشه بوگاتی که سهله یه ماشین عادی مثل تویوتا کمری هم ازش میبره
بعد از ۵ سال هم که کلا تسلا مستهلک و زمینگیر شد همچنان این ماشین بنزینی هستش که به حرکت ادامه میده
مشکل اصلی ماشین های برقی مدت زمان شارژ شدن، مصافتی که طی میکنن و عمر باطری هاشونو که میان با تبلیغات چرتی به اسم شتاب عالی که توی دنیای واقعی هیچ کاربردی نداره نقص هاشونو بپوشونن مثل گربه که روی خرابکاریشو خاک میریزه
Silent
۶ آبان ۱۴۰۱نقاط عطفی در طول تاریخ هر تکنولوژی و صنعتی هست که هر چند دهه یکبار شکل می گیره! کاری که TESLA از زمان رونمایی PLAID انجامش داد. دستکم می شه از بودن و دیدنش لذت برد شانسی که دیگه به این زودی ها تکرار نمی شه توو صنعت خودرو برای نسل های آتی !Revolutionary era.
اتفاقی که توو همین 2018 تصورش هم دور از ذهن بود سوپراسپورت VS سدان تیراژ دار
نسل اتی PLAID طبعیتا بهتر از نسل موجود خواهد بود ولی نه این چنین جادویی.
mahdi-es17
۶ آبان ۱۴۰۱فقط تنها ترین راه شکست تسلا سفر به اثر موتور های دو زمانه و تولید موتوری دو زمانه با فناوری های بالاتر از موتور های چهار زمانه هستش
مهدی
۶ آبان ۱۴۰۱تنها ترین راه شکست تسلا؟؟!! راه شکست تسلا سادست… یه ماشین برقی مثل خودش با قدرت بیشتر . یه جوری از تکنولوژی تسلا حرف میزنید انگار چیز پیچیده و خاصی هست! همین الانش خیلی از شرکت های نوپای چینی هم میتونن خودروی سریعتری بسازن منتها بازار ایجاب نمیکنه
میلاد زد ام
۶ آبان ۱۴۰۱رفیق مشکل اینجاس که مثل خیلیا فکر میکنی فناوری و پیشرفته بودن و به قول خودت چیز خاص و پیچیده فقط مختص دروسوز هاست و محصولات الکتریک کمپانی های مختلف فرقی باهم ندارن ….
در حالیکه تفاوت های الکتریکی این کمپانی با اون کمپانی اگه بیشتر از درونسوز ها نباشن کمتر هم نیستن
نمیخوام خیلی کامنت طولانی باشه
ولی حتما راجب الکتروموتور های پوشش کربنی تسلا که با مدا پلاد معرفی شدن تحقیق کن تا متوجه بشی میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمون هست …
Elmiraj
۶ آبان ۱۴۰۱تسلا وقتی شکست خورده که با وزن و قدرت مشابه بتونی شکستش بدی نه دو برابر قدرت !!!
این رواهو قبلاً ریمک هم رفته منتها فاقد ارزشه و ضعف مهندسی آشکار در مقابل تسلا رو نشون میده….
بی خیال اسم
۶ آبان ۱۴۰۱باشد ریماک بی ارزشه
آفرین
Porsche 911
۶ آبان ۱۴۰۱پس چطور وقتی مدل اس اومد و با قدرت خیلی بیشتر درون سوز های ضعیف تر از خودشو برد غش و ضعف کرده بودین براش؟!
GMA
۶ آبان ۱۴۰۱در حال حاضر خطر ناک ترین خودرو هم رده پلاد که ممکنه مقلوبش کنه لوسید ایر سافایر هست ولاغیر،به شخصه قطعا لوسید ایر رو به تسلا ترجیح میدم.
Payfast
۶ آبان ۱۴۰۱اگه قیمت مد نظر نباشه ریمک نورا هم اپشن حساب میشه
محمدطاها ابراهیمی
۶ آبان ۱۴۰۱واقعا در این سایت همه ضد تسلا هستند تا یک درنگ را برنده میشود همه به آن حمله میکنند من دلیل این حرکت را نمی دانم من بوگاتی را دوست دارم اما به خاطر باختش آن قدر عصبانی نشدم و طرفداران تسلا را ناراحت نکردم شما با این کارتان آن ها را ناراحت می کنید
احمدرضا
۶ آبان ۱۴۰۱حالا که بوگاتی با پورشه یه خانواده شده بهتره یه دوره تخصصی لانچ کردن بره پیشش
Payfast
۶ آبان ۱۴۰۱Chevrolet copo camaro
Sobhan
۶ آبان ۱۴۰۱تسلا فقط تو ۱/۴مایل اول سریه 🙌 بعد از اون همه میزننش ،تو این درگ هم یا راننده بوگاتی نوب بوده یا بوگاتی مشکل داشته وگرنه صد درصد لوله اش میکرد
اردلان
۶ آبان ۱۴۰۱شاید شتاب تسلا خوب باشه ولی هیچوقت نمیتونه یه ماشین لوکس با کلاس و خاص بسازه یا یک اسطوره خودرو ساز های مثل فراری پاگانی بوگاتی رولز رویس و خودرو سازان دسته اول دنیا در ساختن یک شاهکار مهارت دارن ولی تسلا فقط چار تا ارمیچره
مهردادکمال
۷ آبان ۱۴۰۱بوگاتی عزیز و بزرگوار رو بایست تو درگ ۰-۳۰۰مقایسه کنن مثل اینکه بیای کریستیانو رونالدو رو بزاری تو زمین فوتسال! این بزرگوار حرمتش رو حفظ کنین و تو این بچه بازیا و موقعیت قرارش ندین گناه کبیره اس
hamidreza
۱۶ آبان ۱۴۰۱آره دیگه بوگاتی و لامبو و فراری و کونیگ زگ و … بدرد نمیخورن ولی شرکت تازه تاسیس جاروبرقی سازی یانکی ها که فقط تو خط مستقیم اونم فقط ۴۰۰ متر نه بیشتر، یکه تازی میکنه بهترینه
چرا چون اینارو شکست داده تو درگ ۴۰۰ متر😂😂