ما تاکنون شاهد شکست خوردن خودروهای متفاوتی در برابر تسلا مدل S پلد بودهایم و حتی چندین موتورسیکلت پرقدرت نیز در برابر این خودروی الکتریکی قد علم کردهاند. تنها سریعترین خودروهای دنیا میتوانند پا به پای این سدان چهار درب و خانوادگی حرکت کنند. البته این یاماها بانشی سفارشی هم با اندکی کمک میتواند شایسته احترام بیشتری باشد!
اما کمک کوچک به این بانشی این است که پیست درگ کلاً ۱۵۲ متر طول داشته باشد! چرا اینقدر کوتاه؟ خب اگر پیست درگ مسافت بیشتری داشته باشد احتمال بر هم خوردن تعادل بانشی و چپ کردن آن وجود دارد و مالک هم از این قضیه میترسد.
همین موضوع باعث شده است به نکتهای درباره بانشی فکر کنیم و آن اینکه تنها بخش باقی مانده از بانشی همان پیشرانه است. البته نسخه استاندارد بانشی قدرت حدود ۴۳ اسب بخاری دارد اما این نمونه که در ویدئو حاضر است ۱۳۰ اسب بخار قدرت تولید میکند؛ و البته وزن بانشی هم فقط ۱۲۰ کیلوگرم است و بنابراین شاهد نسبت قدرت به وزن بسیار خوبی هستیم که از اکثر هایپر اسپرت ها هم بهتر است!
با نگاهی به بانشی میتوان به راحتی فهمید که راندن این جانور در سرعتهای بالا دل شیر میخواهد. صندلی بانشی از یک تکه فیبر کربن تخت تشکیل شده است و تنها چیزی که راننده را از پرواز کردن بازمیدارد فضای فولادی کوچکی است که به عنوان محافظ عمل میکند.
به نظر میرسد فرمان به ندرت به چرخ های جلو متصل شدهاند و البته پهنای آنها نیز تفاوت چندانی با دوچرخههای ساده بازار ندارد؛ اما بانشی در یکی از سه مسابقه برگزار شده از تسلا مدل S پلد جلو میزند و در مسابقات دیگر هم دست برتر را دارد. مسابقه نهایی به حدی فشرده است که تنها مقایسه حرکت آهسته خودروها در لحظات پایانی میتواند برنده را تعیین کند.
البته بازهم باید بگوییم این مسابقه در مسافتی به طول ۱۵۲ متر برگزار شده است و در صورتی که طول پیست بیشتر بود تسلا به راحتی پیروز میشود اما خب بانشی سفارشی هم مستحق احترام بیشتری است. کدامیک از شما عزیزان دوست دارد در یک مسابقه درگ ۴۰۰ متر پشت فرمان این بانشی عجیبوغریب بنشیند؟
محمد
۶ اسفند ۱۴۰۰اینکه یه باتری بزرگ روی ماشین بزاری کاری نداره چینی ها هم بلدن
مهم اینه که کیفیت ساخت داشته باشی که تسلا در حد پراید هست.
مهم اینه که هندلینگ داشته باشی که تسلا در حد پژو آردی هست .
مهم اینه که اصالت داشته باشی که تسلا هیچی نداره اصلا در این مورد مهم🤣
Hamid
۶ اسفند ۱۴۰۰کیفیت در حد پراید که چی بگم ماشین با کیفیتی هست با کلی تکنولوژی
کیفیت صدر در صد در حدود خودروهای لوکس اروپایی هست
AMIR / ARMI
۶ اسفند ۱۴۰۰ایکس پلاد توسط درگ تایمز عدد ۹.۷ برای چهارصد متر و ۲.۳ برای ۰ تا ۹۶ ثبت کرده
حالا حالا ها فکر نکنم چیز قانونی و تولیدی حتی بین الکتریکی ها بتونه شکستش بده
اس پلاد و ایکس پلاد تا یه مدت نامشخصی
هیچ رقیبی نخواهند داشت
نا امیدی رو کاملا میشه در قیافه و رفتار افرادی که با سوپر اسپورت ها چندصد هزار دلاری میان به مسیر درگ مقابل تسلا ها قرار میگیرن دید
abdi_mahdi
۶ اسفند ۱۴۰۰سوپر اسپورت های چند صد هزار دلاری مثل امثال 911 حداقل تو پیست و کیفیت متریالو رانندگی برتری داره اصلا کسیم هست پول فراری و 911 داشته باشه بده تسلا؟!
مازیار
۶ اسفند ۱۴۰۰شتاب برای S PLAID
حالا اینکه این عنوان تا کی موندگاره بحثی جدا
و فعلا دمیدن در تنور بازارگرمی و تبلیغات بوسیله انواع و اقسام درگ با هرچی که روی زمین حرکت میکنه
مردیم از خوشی
۶ اسفند ۱۴۰۰این اوج هوشمندی هست
اگه برد خودرو هاش بالای ۱۰۰۰ تا بود
اگه کیفیتش بالا تر از بنز بود
اگه سرعتش در حد بوگاتی بود
اگه ….
هیچ وقت اینطوری براش مجانی تبلیغ نمی شد ولی تسلا دست گذاشت رو چیزی که بهترین بود برا این کار 😂
مازیار
۶ اسفند ۱۴۰۰همیشه همینو گفتم
Taha Malek
۷ اسفند ۱۴۰۰دقیقا
زیزیگولو
۶ اسفند ۱۴۰۰چه درگ عجیبو غریبی !!!! در کل هیجان درگ به همین چیزاشه
تحت پیگرد
۶ اسفند ۱۴۰۰آیرو دینامیک بانشی رو میشه اوکی کرد تا 400 متر رو هم بتونه رقابت کنه