تسلا

احتمال اضافه شدن باتری بزرگ‌تر و حالت Ludicrous به تسلا مدل 3

احتمال دارد تسلا مدل ۳ به زودی دارای باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی و همان حالت Ludicrous برادر بزرگ‌تر یعنی تسلا مدل S پرفورمنس شود.


یکی از کاربران توئیتر که اخیراً مشغول بررسی کد منبع به‌روزرسانی تسلا مدل ۳ بود فهمید که در این خودرو به آپشن باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی و حالت Ludicrous اشاره شده است. اگر محصول پایه تسلا هر دوی این بهینه‌سازی‌ها را دریافت کند احتمالاً تا زمان معرفی رودستر جدید به پرشتاب‌ترین خودروی تسلا تبدیل خواهد شد.


تسلا مدل ۳ پرفورمنس کنونی که پرچم‌دار این خانواده است از باتری ۷۵ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند بنابراین نصب باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی می‌تواند حاکی از افزایش ۳۳.۳ درصدی ظرفیت باشد. از آنجایی که فاصله بین محوری این خودرو کوتاه‌تر از تسلا مدل S و X با باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی است بنابراین احتمال اینکه تسلا به سادگی از همین باتری در مدل ۳ استفاده کند ضعیف است. احتمالاً ما شاهد یک باتری با تراکم قدرت بیشتر در تسلا مدل ۳ خواهیم بود.


هر فردی که تسلا مدل ۳ پرفورمنس را رانده باشد می‌داند که این خودرو واقعاً سریع است. در واقع شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو تنها ۳.۴ ثانیه می‌باشد. صحبت‌هایی درباره به‌روزرسانی ۲ هزار دلاری این محصول برای بهبود شتاب گیری و رسیدن آن به محدوده ۲ ثانیه‌ای به گوش رسیده است. اگر باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی و حالت Ludicrous به این خودرو راه یابند شاید شتاب تسلا مدل ۳ به کمتر از ۲.۵ ثانیه هم برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۵ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    اگر Model 3 این بروزرسانی بزرگ را دریافت کنه به طور حتم شامل Model Y هم میشه ، با این کار رقبا نای نفس کشیدن هم نخواهد داشت…..

  2. ممد ژانگولر

    ۵ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (4148 ديدگاه)

    تسلا اگر ی suv واقعی هم تولید میکرد عالی میشد . منظورم در حد و اندازه کادیلاک اسکالاید البته که با ابعاد جمع و جورتر

    1. امیر

      ۵ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (2959 ديدگاه)

      این کار برای تسلا یه ریسک بزرگه چون بازار اس یو وی به اندازه کراس اوور ها و سدان های اسپرت و خانوادگی پرفروش و جذاب نیست و بازارش صرفا در امریکا محدود میشه
      البته ماسک برای ریسک افریده شده! اما بازم بعید میدونم همچین اتفاقی بیوفته

      1. ممد ژانگولر

        ۵ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (4148 ديدگاه)

        امیر جان مطمئنی بازار SUV بازار خوبی نیست؟!!
        من ی بار داشتم مسابقات F1 آمریکارو زنده میدیدم وقتی دوربین رفت رو پارکینگ اطراف پر از suv اونم از نوع قول تشناش بود. دریغ از سدان

        1. امیر

          ۵ دی ۱۳۹۸
          سوابق: (2959 ديدگاه)

          گفتم ک غیر از امریکا در بازارهای دیگه طرفدار چندانی نداره چون فول سایز کاربردی هست و برای کشور های اسیایی و اروپایی ک خیابونای کوچک و شلوغی دارن خوب نیست و عملا غیر منطقیه استفادش
          پیکاپ و اس یو وی فول سایز صرفا برای بازار امریکا و کانادا و بعضی از کشورهای امریکای جنوبی خوبه

      2. NAVID۰۰۹۸

        ۵ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        هنوز با شتاب بالای تویوتا آریون و ماکسیما کنار نیومدیم ، بعد تسلا میخواد شتاب ۳،۵ ثانیه رو بکنه ۲ ثانیه ??? .
        یعنی چه شود!!! ، خیلی دوست دارم تجربه اش کنم ، احساس جالبیه .
        بشمار ۱ ، ۲ ،رسیدی به ۱۰۰ .
        خدایی همین شتاب بالا باعث میشه منی که از برقیها هم خوشم نمیاد اما به خریدش فکر کنم برای دور دورهای شهری .

    2. Elmiraj

      ۵ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (3188 ديدگاه)

      دیگه غولتر از سایبرتراک چی بخوان…
      .
      ماشینی که شش نفر بزرگسال و ۱.۵ تُن بار در عرض چند ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسونه و همین تعداد را به راحتی در کوه و جنگل هم جابجا می کنه!!!
      این کار از پس اسکالید و ناویگیتور برنمیاد…

      1. ممد ژانگولر

        ۵ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (4148 ديدگاه)

        در اینکه سایبر تراک غوله شکی نیست و مورد علاقمه ولی آخرش وانت حساب میشه . suv قضیش خیلی فرق داره

        1. NAVID۰۰۹۸

          ۵ دی ۱۳۹۸
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          ممد ژانگولر عزیز
          اونجایی که گفتی آخرش وانت حساب میشه ، من را یاد خاطره ای انداخت که با یکی از دوستانم رفتم نمایشگاه خودرو در اون زمانی که تازه هایلوکس ۲۰۱۶ وارد میشد و اولش بود ، ریموت یه هایلوکس مشکی اتومات صفر را گرفتیم که بریم یه نگاهی بندازیم و چرخی بزنیم برای خرید ، که این دوستمون همین حرف شما را زد و کمی ما را دلزده کرد و باعث شد من خودرویی دیگر از تویوتا بخرم ، راضیم از خریدم اما وقتی هایلوکس را میبینم دلم قَش میره برای داشتنش و یه هیبت بصری زیبایی داره ، و جالبه اون روز میشد ۱۸۰ میلیون تومن و من رفتم تویوتایی دیگر خریدم ۲۱۸ میلیون تومن در صورتی که امروزه هایلوکس ۲۰۱۶ کارکرده حدوداً ۳۰۰میلیون گرونتر از ماشین منه و این واقعاً از عجایب ایرانه و جای خنده هایی شَبیهه جوکر را دارد که از روی گریه میخندد و خشم خود را با خنده های بلند نمایان میکند .

  3. meysam

    ۵ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    با همه پیشرفتهایی که داشته ولی هنوز تو زمینه کیفیت و مونتاژ خیلی عقبه.
    بابت کیفیت بدش یه وبسایت اختصاصی هم بوجود اومده و دارندگان تسلا تو اون سایت از مشکلات عجیب و کیفیت پایینش میگن.
    دیروز هم یه مقاله در مورد کیفیت پایینش خوندم و عکسایی انداخته بود که واقعا عجیب بود.
    https://insideevs.com/news/389138/tesla-model-3-leak-trunk-common/

  4. ساسان

    ۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (6 ديدگاه)

    تکنولوژی تسلا فرازمینی هست، و تمام رقبایش هر کاری کنند نمیتونن باهاش رقابت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا