برابوس همواره به تیونینگ های بینقص خود معروف است که بهطورکلی شخصیت خودرو را تغییر میدهد. اما چگونه میتوان یک تسلا مدل S P90D را ارتقا داد؟
از نظر پیشرانه و موتور امکان ارتقا و تیونینگ وجود ندارد؛ پس در چنین شرایطی، برابوس از علم و دانش مهندسان برای ایرودینامیکی کردن طراحی خودرو و همچنین بهبود دادن به سروشکل آن بهره میبرد. برابوس کاری میکند که ظاهر خودرو با موتور ۷۶۱ اسب بخاری آن همخوانی داشته باشد. اسپرت سفارشی و ایرودینامیکی تسلا با گذر از تونل باد و استفاده از اسکنرهای سهبعدی و تکنولوژی دستگاههای خودکار انجامگرفته است.
بخش داخلی مدل S نیز از تغییراتی بهره میبرد. بخش داخلی خودرو با نورپردازی برقی برابوس، پلاک نورانی در بخش داخلی رکاب کنار صندلی که از جنس استیل ضد خش ساختهشده است، بهرهگیری از جنسهای چرم و آلکانتارا و همچنین کنسول کاملاً جدیدی که در کنار دست راننده قرارگرفته است، زیباتر از گذشته به نظر میرسد. در جلوی کنسول، جا لیوانیهایی قرار دارد که توانایی گرم یا سرد کردن لیوان را داراست و همچنین یک شارژر وایرلس نیز در خودرو تعبیهشده است.
محمد۲۰
۲۴ اسفند ۱۳۹۴چه تاثیری روی عملکردش داشته؟
@@سرباز وطن@@
۲۴ اسفند ۱۳۹۴درود بر همگی…تیون به دو بخش کلی تقسیم می شه:1-تغییر نمای ظاهری و تغییر نمای داخلی ماشین…2-تغییر قدرت موتور……..که توی این ماشین فقط روی مورد اول کار شده….و با استفاده از مورد اول ماشین آیرودینامیک تر شده….. آیرودینامیک یه ماشین ، هم روی شتاب ، هم روی بیشینه ی سرعت یه ماشین و هم در مصرف سوخت اون ماشین تاثیر داره…..با افزایش ضریب آیرودینامیک در ماشین های الکتریکی (آیرودینامیک تر کردن اون ماشین) می تونیم شتاب، سرعت و مهم تر از همه محدوده ی پیمایش اون ماشین الکتریکی رو بالا تر ببریم…سپاس.
محمد۲۰
۲۴ اسفند ۱۳۹۴دوستان یه سوال بیربط.
با کیفیت ترین و کم دردسر ترین ماشین زیر 40ملیون چی پیشنهاد میکنین؟
Pooya_SK
۲۴ اسفند ۱۳۹۴بی دردسر ترین ماشینی که زیر ۴۰ میلیون من شنیدم تندر ۹۰ . حالا اگه ماشین های دیگه بود بگید.
Hitler
۲۴ اسفند ۱۳۹۴اگه بتونی با چینی کنار بیای من ولیکس سی 30 رو پیشنهاد میکنم.
mehdi.z
۲۴ اسفند ۱۳۹۴زانتیا بگیر
البته دنا هم خوبه
Carbonado Aventador
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ال نود
انقدر هم ثابت شده هست که دیگه نیازی به تعریف کردن نداره…!
موتور و گیریبکس و جلوبندیش رقیب نداره!
Pooya_SK
۲۴ اسفند ۱۳۹۴تغییرات در باتری چقدر هزینه و خرج و دردسر داره که کمپانی های تیونینگ در تسلا باتری رو ارتقاع نمیدن؟
احسان(احسان سابق)
۲۴ اسفند ۱۳۹۴باتری یک بسته کامل و غیرقابل تغییره و وقتی از کارخونه خارج میشه دیگه نمیشه دستکاریش کرد
Hitler
۲۴ اسفند ۱۳۹۴از نظر پیشرانه و موتور امکان ارتقا و تیونینگ وجود ندارد؟
پدال مطمئنی؟
مهرداد خیاط محمدی
۲۴ اسفند ۱۳۹۴بله
این دقیقا چیزیه که منبع خبر نوشته.
احمد باقری
۲۴ اسفند ۱۳۹۴جالب شده.