طی چند روز گذشته، تسلا در حال انجام کارهایی در پیست لاگونا سکا دیده شده است. گفته میشود این شرکت در تلاش است تا رکورد جدیدی برای خودروهای الکتریکی در این پیست ثبت کند. به همین دلیل، اقدامات تسلا در لاگونا سکا بهدقت زیر نظر گرفته شده و کانال یوتیوب «کیلووات» با انتشار ویدئویی خبر از ثبت یک رکورد جدید در این پیست توسط مدل S پلاد یا پلاد پلاس داده است. هرچند این تایم غیررسمی است اما بسیار چشمگیر به نظر میرسد.
این ویدئو دو دستگاه مدل S پلاد را نشان میدهد که در حال دور زنی در لاگونا سکا هستند. گفته میشود پلاد یا پلاد پلاس حاضر در این پیست، تایم ۱ دقیقه و ۲۹.۹ ثانیه را به ثبت رسانده و رکورد قبلی ۱ دقیقه و ۳۰.۳ ثانیهٔ تسلا را شکسته است. برای مقایسه، مکلارن سنا با تایم ۱ دقیقه و ۲۷.۶ ثانیه، سریعترین خودرو تولیدی این پیست محسوب میشود؛ اما در حالی اخبار رکورد جدید تسلا در لاگونا سکا منتشر شده که چند روز پیش هم گزارش دیگری ادعا میکرد مدل S پلاد در مسافت ۴۰۰ متر رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. این گزارش ادعا میکند که سدان الکتریکی تسلا این مسافت را ظرف ۹.۲۳ ثانیه طی کرده است. اگر این عدد صحت داشته باشد، مدل S پلاد سریعترین خودروی تولیدی جهان در مسافت ۴۰۰ متر لقب خواهد گرفت.
مدل S پلاد پلاس به سلولهای باطری جدیدی مجهز شده که بخشی از ساختار خودرو هستند. به گفتهٔ تسلا، این باطریها بردی ۸۳۵ کیلومتری و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر زیر ۱.۹۹ ثانیه را ارائه میکنند. گفته میشود مدل S پلاد و پلاد پلاس تا اواسط امسال به خریداران تحویل داده خواهند شد. در حال حاضر، هم تایم لاگونا سکا و هم مسافت ۴۰۰ این خودرو غیررسمی هستند اما اگر این زمانها واقعی باشند، نشان میدهند که تسلا یک هیولای پرفورمنس در آستین خود دارد.
[دانلود ویدئو]
Ninja
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰تایم احتمالی
والا بولاید افسانه ای با 1800 اسب و 1200 کیلو وزن تو تایم احتمالی از پورشه 919 کمتره!!!!!!
شایدم مقایسه این دوتا اشتباهه شایدم قدرت بیش از حد تو پیست خوب نیست شایدم …….
Mad.z.Max
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰خیلی سریعه دیگه واقعا! باتری های جدیدشم اگه وااااقعا هشتصد و خورده ای کیلومتری که گفته رو کاور کنن، من واسه اولینبار دوست دارم الکتریکی داشته باشم! شتاب زیر دو ثانیه.. احتمالا تا ۱۰ سال آینده باید به عددای نزدیک یه ثانیه عادت کنیم!
به تسلا و تسلا فن ها تبریک میگم (اگه واقعا همچین توانمند باشه این اس پلاد)
مهدی
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰تسلا خیلی سریع شتاب میگیره شتابش فوق العادس آدم حیرت میکنه… میگن پاک تر درون سوز هاست و محیط زیست رو سالم نگه میداره خب این عالیه… تسلا رکود ۴۰۰ متر رو زده اونم با ماشینی که ادای سوپر اسپرت یا هایپرکار بودن نداره اینا همه خیلی عالیه… ولی من تا اخر عمرم دلم میخاد ماشینایی مثل لامبورگینی سستوالمنتو و ریونتون ببینم اصلا هیچی از شتاب و این چیزا برام مهم نیست وقتی حتی عکساشونو میبینم وقتی تو یوتیوب صداشونو میشنوم هوش از سرم میپره خب من نمیتونم با لامبورگینی یا فراری الکتریکی دیگه کنار بیام چقدر این ایام غمانگیزه
Amin
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰اینکه پیست رو سریع میره ،به خاطر شتاب گیری شدید اش بعد از پیچ ها هست ،اگر نه بویی از ایرودینامیک و مهندسی سیستم تعلیق و… نبرده ،بعد هم فرق این ماشین با نسخه ی قبلش فقط در قدرت و پیمایشش هست،به نظر من ،این قدرت هست که به تسلا کمک میکنه
ماشین خوبیه نسبت به قیمت و برای خانواده و تفریح نمیشه این رو نادیده گرفت ،ولی نباید خودش رو به سوپر کاردها یی مثل سنا بچسبونه، قبلش دهنش رو آب بکشه
اگر پرایددهم ۱۰۰۰ اسب قدرت داشت و سیستم تعلیقش بهبود میدادن و برای چسبندگی یه بال عقبی روش میزاشتن،از این سریع تر میرفت
❤Potus45❤
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰شما مخالفا که میگفتین با دو بار شتابگیری باطریشون افت میکنه و فلان میشه بهمان میشه اما اینجا که بنفعتونه امدید میگید این سریع بودن بخاطر شتابگیری شدید خوب طبق حرفای خودتون که بعد دوبار شتابگیری باید کلن بزنه کنار ولی نه الان سر پیچها بخاطر شتاب شدید … و ایرو و تعلیقش بدرد نخور… بدو خیلی بدی تسلا
…. داره میسوزه
Mad.z.Max
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰کاملا درکت میکنم، خودم اگه قدرت انتخاب داشتم فقط پیکاپ فول سایز (سیلورادو اونم) سوار میشدم..!
ولی خب این مدل اس پلاد هم دنیای خاص و عجیب خودشو داره
یکلحظه تصور کن در عرض کمتر از ۲ ثانیه مثل گلوله شلیک بشی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر، اونم با پرداخت مبلغی به مراااااتب کمتر از هایپرکارها (به هیچ عنوان ذره ای از ارزش هایپرکارای مخوف و دوست داشتنی کم نمیشه)
این ماشین یه دنیای جدید و عجیبیه
UNIVERS
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰این همون خبری هست که من دیروز گفتم و همچنین گفتم همه خودرو های برقی
” آشغال “هستن و بدرد نمیخورن چون فقط یه ویژگی دارن.
بعد همه با اکانت فیکاشون حمله کردن!!
گفتم هیچ خودرو برقی بدرد نمیخوره حتی eqs هم آشغال هست .
من گفتم حتی تسلا هم آشغاله. ولی متعصبان حمله ور شدن گفتن نه eqs خوبه
تو فلانی بهمانی.
من دیروز گفتم همه خودرو برقی فقط 1 ویژگی دارن. یا مثل لوسید لوکس هستن
یا مثل تایکان دینامیک دارن یا مثل ای ترون جی تی زیبا هستن یا مثل تسلا سریع.
وقتی یه ماشین بیش از 75 درصدش یه ویژگی باشه به چه دردی میخوره ؟
کامنتم موجوده میتونید برید بخونی.
وقتی من حرف eqs رو زدم همه حمله کردن. بابا چه قدر تعصب دارید خودرو برقی همه فعلا آشغال هستن و بدرد نمیخورن. البته به درد این میخورن از نقطه A بری نقطه H
ولی به درد چیز دیگه ای نمیخورن.
.
تایکان خوب هست ولی بدرد نمیخوره چون میزان پیمایش کمه و طراحی خوبی نداره
ای ترون جذابه و خوبه ولی بازم آشغاله چون نه دینامیک تایکان رو داره نه میزان پیمایش بالا.
لوسید ایر فوق لوکس هست. میزان پیمایش بالا هم داره ولی آشغاله چون نه طراحیش جذابه نه بدرد پیست میخوره.
تسلا اس پلاد هم شتابش آسفالت رو پاره پاره میکنه و میزان پیمایش بالا هست آپشن هم داره ولی بازم آشغاله چون مثل لوسید لوکس نیست و دینایمک تایکان هم نداره
eqs هم خوبه طراحی داخلش عالی هست هایپر اسکرینش خوبه میزان پیمایشش خوبه
ولی آشغاله. چون طراحی بیرونش خیلی رو مخ هست تازه شتابش فوق کند هست
دنیامیک تایکان هم نداره.
منظورم این نیست برقی ها شبیه هم باشن و از یه پلتفرم استفاده کنن منظورم اینه
به هم نزدیک باشن.
گفتم امیدم به بنتلی فقط بنتلی شاید بتونه خودرو لوکس سریع جذاب میزان پیمایش بالا
و شتاب تسلایی درست کنه گفتم امیدم به اون هست.
اما همه حمله کردن گفتن فلانی بهمانی باشه تو خوبی .
اقا خودرو برقی آشغال هستن. اینم میخواهید انکار کنید ؟؟؟؟؟؟
یعنی میگید برقی ها عالی. ?
هیچ وقت سوار برقی نمیشم مگر مشکلاتشون بر طرف شه.
فعلا هیبریدی ها رو بیشتر میپسندم.
با احترام به نظر همه ?
BenzSLR
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰بنظر منم تا وقتی که مشکلات برقی ها درست نشه نخریم بهتره به مرور زمان درست میشه .
Porsche 911
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰باز رامین شروع کردی
ببین تنها چیزی ماشین رو برای تو تعریف میکنه چینی ها و شتاب و مانیتور هست نه چیز های دیگه ای که هر ماشین بازی تو الویت هاش قرار میده
مثل هندلینگ و جذابیت رانندگی
تایکان طراحیش زشته!!!!
باشه طراحی همون BYD خوبه که گیربکس دستی داشت
eqs گنده!!!
واقعا نمیدونم چیو خوب میدونی؟؟؟؟
طراحیش خوب نیست درست ولی هر چی باشه بهتره آشغال های دیگه ای هست که تو ازشون تعریف میکنی
حالا جدای از اینا
ما اکانت فیک نداریم
متاسفانه تو هستی که هزار تا اکانت داری چرخشون برات بچرخه???
UNIVERS
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰?همه اونایی که دیدگاهوش پایینه شدن اکانت فیک؟ عجب. تازه از کی تاحال رامین که میگی چینی خوبه از برقی ها بد گفته؟ اون که میگفت تسلا به به. تایکان خوبه. حالا اکانت فیک زده میگه برقی اه اه?حالا باز کامنت هامون شبیه بود یه چیزی. من یه چیز دیگه میگم اون یه چیز دیگه
خودت دیدگاهات 120 تاس. پس خودت اکانت فیک یکی از همون پورشه دوست ها هستی.
هرکی دیدگاهش متفاوت بقیه هست و دیدگاهاش کمه و زیاد کامنت نمیده شد اکانت فیک. عجب. ?
تازه من اصلا اسم شرق رو نیاوردم که فقط 5 یا 6 تا سدان برقی مطرح رو گفتم.
معلوم نیست رامین باهاتون چی کار کرده که هرکی نظر مخالف میده میگید اکانت فیک. من کامنت هارو زیاد نمیخونم. ولی بزار برم بیینم اون نیو رامین تاریخچه کامنت هاشو برسی کنم ببینم چی گفته که هرکی هرچی میگه میگن اکانت فیک رامین. رامین داداش چه کردی؟?
محمد رستمی نژاد
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰الان هم اگه من بیام بهش گیر بدم و چند تا حرف داغ و جنجالی (بدون توهین !!) بهش بگم میان میگن تو از سایت رقیب پدال هستی و فیک هستی …..
آدم های به خواب زده شده!!!!!!!!!!!!
Amirreza
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰باشه
محمد رستمی نژاد
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰آنیوِرس:
فکر میکنی خیلی بلدی .
فاز شما رو میدونم.
شما ها از روی علاقه دنبال چیزی نیستین .
بخوام منظورم رو توضیح برم باید زیاد تایپ کنم ، طول میکشه .
یک جمله میگم ، تا آخرش معلوم است . دقت کن!!
من مادَرَم رو دوست دارم ، قطعا مادَرِ من زیبا ترین خانم دنیا نیست .
پس آیا میشه من مادَرَم رو کِنار بِزارَم؟
mahan
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰محمد جان.برادر احساساتت رو درک می کنم و اینکه این قدر بچه احساسی هستی خوش حالم ولی عزیز ما باشی اسم مادر حرمت داره و جایز نیست این قدر مدام استفاده بشه.درگاه مادر بالاتر از این حرفا و مقایسه هاست.مرسی❤️❤️
محمد رستمی نژاد
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰آنیورس دیگه مطمئن شدم خود رامین چینی هستی!
چرا مدام اکانت فیک میزنی ، که چی رو ثابت کنی!
حرف هاتو؟!
چند وقت پیش هم رفته بودی اسمَت رو عوض کرده بودی Just tesla.
لامصب بعد با همون سوابق ۱۳۰۰ دیدگاه اسمت رو عوض کرده بودی ،
که چی!!.!!!!!!!!؟!!!!!
mahan
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰دوست عزیزی که میگید رامین خان نیستی ولی لحن و افکارتون یکیه حالا ما بنا میزاریم که رامین جان نباشید.خب مگه قرار نبود که نه ما تو پست های فن تسلا بیایم و نه تسلا توی پست های درون سوز حرفی بزنند؟خب معلومه که ایده ما دو گروه بهم نمیخوره و هر دو محترمه و اینکه هردوی ما به عنوان خودرو دوست اینجاییم حالا هر کدوم به شکلی.پس بهتر نیست که این قدر لحظات رو به کام هم تلخ نکنیم؟❤️?
محمد مختاری آذر
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰خودروی الکتریکی فقط باتیستا و ریماک c-two اینا شتابشون 1.9 ثانیه هستش
تسلا 1.99 ثانیه
تسلا دیسلایک
ریماک و پینینفارینا لایک
Ninja
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ریماک هایپرکار میلیونی هست ولی تسلا ……..
مهدی
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰2 ثانیه خیلی هم کم نیست
خودرو ها با صدم ثانیه یاحتی هزارم ثانیه رقابت میکنن
سنا هم کاملا برای پیست و خیلی پیست محور هست و کمتر ماشینی پیدا میشه که سنا رو توی پیست شکست بده
رقیب سنا هم که خیلی هم با سنا شباهت داره مرسدس بنز AMG GT بلک سریز هست منظورم شباهت ظاهری و نیست و منظورم استایل کلیش هست
Amin
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰مخصوصا برای یه پیست کوچیک ،به قول جرمی ،۲ ثانیه خیلی هست یه ساله
Amirreza
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰بله البته کلارکسون این حرفش رو از آقای خیابانی الهام گرفته بود که میگفتن هفت دقیقه در فوتبال خودش ۱۰ ۱۲ دیقس ?
نعمت اله آزموده
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰شما فعلا زدید کوچه سوتی صدا سیما
( ۷ دقیقه تو فوتسال خودش ۱۰ ۱۵ دقیقه وقته)
حشمت
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰فعلا که تایید نشده این خبر ولی قرار نیست که بیایم با سوپر اسپرت ها و هایپر کار ها مقایسه اش کنیم.
در مرحله اول با بقیه برقی ها در مرحله بعد با بقیه سدان ها مقایسه میشه.
هر چند که این تایم ها برای خریدار ها فکر نکنم کارایی داشته باشه و مهم استهلاک، راحتی و هزینه های نگهداری و مالیاته
دانیال
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰یه زمانی ( نچندان دور ) برای دیده شدن و تبلیغش حتی آوردنش ایران ( مستند اسب بخار )
الان رقیب مکلارن شده
چقدر خوب پیشرفت کرده تسلا
M.A.S
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰چرا من حس میکنم این دفه قراره یه دروغی بگه که تو گلوش گیر کنه و اخرش خفش کنه؟?!!
محمد مختاری آذر
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰آقایون من این تسلا را با ی خودروی الکتریکی مقایسه کردم چون شتابش نزدیک به این بود انتخاب کردم و به هایپرکار بودن توجه نکردم
Amirreza
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰به تسلا تبریک میگم ولی من دارم کم کم متوجه میشم که ماشینای برقی از نظر شتاب الکتریکی هارو قورت میدن ، تا چند سال دیگه به جایی میرسه که خودروهای برقی معمولی مثلا نسل بعد eqs ، نسل بعد تسلا مدل s و …….. کلا نسل بعد ماشینای برقی حتی میتونن در پیست هم از خودرو های بنزینی جلو بزنن
Elmiraj
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰یک سدان خانوادگی ۲.۲ تُنی ، تولید انبوه که ۱۲۰ هزار دلار قیمت داره
این ماشین ابتدا باید با هم قیمتی ها و هم کلاسی های خودش مقایسه بشه .
.
لطفاً از سر ناچاری عملکرد امروز S plaid را با هایپرکار های میلیون دلاری تولید محدود مقایسه نکنید ، چون موقع آمدن plaid plus و Roadster دیگر ماشینی برای مقایسه نمیمونه…
Sina10
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰عملکرد این ماشین فوق العاده است اما یه نکته
مکلارن سنا با شتاب ۲.۸ ثانیه این رکورد رو زد
و تسلا شتاب ۱.۹ ثانیه این رکورد
همین به تنهایی بزرگترین ضعف برقیا رو نشون میده
یعنی رانندگی و هندلینگ ضعیفشون
ولی خب توی خط مستقیم واقعا سریعه و عملکرد فنیش فوق العاده است
Elmiraj
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ضعف هندلینگ الکتریکی ها یا ضعف قیاس شما…؟!؟!
شما تو این پیست سدان درونسوز استانداردی را سراغ دارین که تایم ۱:۲۹:۹ ثبت کرده باشه…؟
محمد رستمی نژاد
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰المیراژ هوز نمیخواهی باور کنی کهبرقی ها هندلینگ بسیار مزخرفی دارن.
از کی یک سدان به قول خودت ۲.۲ تنی هندلینگ خوبی داره؟؟!! ( بیدار شو)
Sina10
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰برام یک بار دیگه اثبات شد شما تعصب زیاد از روی تسلا دارین
اینقدر که حتی کامنت منو درست نخوندین و همینکه کمترین انتقادی رو دیدین اومدین اینو گفتین
من کجا توی کامنتم اسمی از بقیه سدان ها اوردم؟
وقتی ماشینی توی خط مستقیم با فاصله یه ماشین دیگه رو شکست میده ( با توجه به اعداد ادعا شده توسط مکلارن و تسلا) و بعدش میاد تو پیست با ۲ ثانیه فاصله شکست میخوره خب مشخصا رانندگی و هندلینگ ضعیف تری داره ، این ضعف قیاس منه یا ضعف هندلینگ تسلا ؟
خب روی پراید هم ۱۰۰۰ اسب بخار بذاری ، از بقیه پراید ها سریعتر میره ،
رنو هم چندین سال پیش مدل اسپیس F1 کانسپت رو ساخت که با موتور فرمول یک ۸۰۰ اسب بخاریش ، شتاب ۲.۸ ثانیه داشت ، فورد سوپر ون ۲ هم با ۶۰۰ اسب بخار میتونست ۳۰۰ کلیومتر بر ساعت بره ، وقتی میتونه بگه از بقیه سدان ها بهتره که با قدرت و گشتاور برابر مبارزه کنه ، نسبت به قدرتش عملکردش خیلی عجیب و غریب نیست ولی نسبت به قیمت بسیار ارزون ۱۲۰ هزار دلار نسخه پلاد عادی داره یه شاهکار خلق میکنه
و بخاطر قیمتش میشه گفت فوق العاده است
همچنین توی این پیست کوچیک ۲ ثانیه عدد کمی نیست ، مثلا توی نوربرگرینگ حتی ۴ یا ۵ ثانیه هم کمه ولی لاگونا سکا پیست کوچیکیه ، بخوای معادل سازی کنی فاصله اشون خیلی زیاده ،
نمیگم تسلا مدل اس پلاد ماشین بدیه ، نه ، توی سطح قیمت خودش شاهکار یه شاهکار تمام عیار محسوب میشه و از بهترین هاست ، ارزش خرید فوق العده بالایی دازه ولی وقتی ادعا کرد رقیب مکلارن سنا شده ، باید بدونه قدرت رقابت با سنا رو نداره
محمد رستمی نژاد
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰تسلا فن ها به طرز عجیبی متعصب هستن.
Elmiraj
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰((وقتی ماشینی توی خط مستقیم با فاصله یه ماشین دیگه رو شکست میده ( با توجه به اعداد ادعا شده توسط مکلارن و تسلا) و بعدش میاد تو پیست با ۲ ثانیه فاصله شکست میخوره خب مشخصا رانندگی و هندلینگ ضعیف تری داره ، این ضعف قیاس منه یا ضعف هندلینگ تسلا ؟ ))
نه مرسدس amg بلک سریز این توانو داره که دیمن را در خط مستقیم شکست بده نه دیمن این توانو داره که بلک سریز را در پیست شکست بده...
یعنی این که پیست و درگ دو مقوله بسیار متفاوت هستن که هیچ جوره نمیتوان آن ها را بهم ربط داد و همین که تا حالا ماشینی ساخته نشده که بتونه هم در پیست و هم در درگ سریعترین باشه ، حرف منو بخوبی اثبات میکنه…
.
.
((نمیگم تسلا اس پلاد ماشین بدیه ولی وقتی ادعا کرد رقیب مکلارن سنا شده ، باید بدونه قدرت رقابت با سنا رو نداره))
تنها کانال « کیلووات » هست که تایم جدید S plaid در لاگونا سکا را با مکلارن سنا مقایسه کرده و هیچ جایی تسلا سدان ۲.۲ تُنی شو با به لحاظ هندلینگ با هایپرکار ۱.۳ تنی مکلارن که از اساس برای پیست ساخته شده رو مقایسه نکرده…
اگر فکر میکنی که S plaid چون برقی هست پس هندلینگ ضعیف تری از رقبای درون سوز داره ، تا روز سوم ژوئن ( ۱۳ خرداد ) صبر کن تا نخستین S plaid ها رسماً تحویل مشتریان بشه و اون وقته که با مرسدس amg gt63s و M5 کامپیتیشن مقایسه میکنیم…
Mopar
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰تسلا که چیز … گفته رقیب سنا هست ولی سینا اینم درنظر بگیر که اون یه سدانه اون یه ماشین پیست محور و اینجاست که قدرت و حتی هندلینگ نسبی وحشتناک خوب برقیا مشخص میشه …
محمد رستمی نژاد
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰باشه المیراژ .
اصلا هندلینگ تسلا بهتر از فراری و لامبورگینی.
هِع! جاروبرقی
محمد امین
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰وقتی پورشه ی ۹۱۱gt3rs پیست نوربرگ رو حدود یک دقیقه سریع تر از تسلا مدل 3 پرفورمنس میره با اینکه قدرت های مشابه و تازه تسلا گشتاور بیشتری داره و چهارچرخ متحرکه،معلوم میشه هندلینگ تسلا چه .. هست
هر چه قدر ماشین با قدرت کمتر در پیست سریع تر باشه خوبه و شگفت انگیزه
اگر دقت کنید برند های معروفی مثل پورشه و فراری هیچ وقت نمیان ماشین رو بالای ۱۰۰۰ اسب بسازن و سعی میکنن به نکات مهندسی دیگه توجه کنن
انا بوگاتی میاد ۱۶۰۰ اسب میسازه و تسلا هم ۱۰۰۰ اسب ک در اخر یه ۹۱۱ gt2rs یا … میاد دهنشون رو …میکنه
اینا چون مهندسی ندارن دست یه گریبان قدرت زیاد میشن ،مثل آدم هایی که چون مغز ندارن خیلی از قدرتشون تعریف میکنن
محمد رستمی نژاد
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰????????
AHMET 2002
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰اصلا نمیتونم یه چیز رو انقدر سریع تصور کنم حتی?
Saeed
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰البته باید اینو هم در نظر گرفت که تایم سنا توسط مجلهها ثبت شده(همهی تایمای پیستش)
اگه خود مکلارن همت کنه و خودش بیاد رکورد بزنه شک ندارم که تایمش حداقل ۲ یا ۳ ثانیه دیگه هم سریعتر میشه
به هرحال مقایسه یه هایپرکار بنزینی با سدان برقی اشتباهه
اولا این که سنا تولید محدود و کمیابه و کلا ۵۰۰ دستگاه ازش ساخته شده
دوما سریع بودن این تسلا در پیست بهخاطر گشتاور آنی بسیار زیاد و قدرت زیادش در مسیر مستقیمه وگرنه در پیچ ها که قطعا سریعتر سنا یا هیچ ماشین پیست محور درون سوز دیگهای نمیشه
با این اوصاف باید دید نسل دوم رودستر و همچنین ریماک و پنینفارینا چه خواهند کرد