تسلا بهصورت رسمی از خودروی خبرساز خود یعنی مدل ۳ بهروز رونمایی کرد.
از آنجایی که این خودرو فوراً قابلشناسایی است بنابراین تغییرات آن را در صورتی که طرفدار سرسخت تسلا نباشید نادیده خواهید گرفت. این مشکل با نبود دپارتمان روابط عمومی و خبری تسلا برجستهتر میباشد زیرا اگر این بخش وجود داشت اطلاعات مفید و تصاویر باکیفیتی را در اختیار رسانهها قرار میداد.
جدای از این موضوع، رسانهها گزارش دادهاند مدل ۳ مدل سال ۲۰۲۱ از درب محفظه بار برقی، پنجرههای دوجداره جدید و رینگهای بهروز ۱۸ تا ۲۰ اینچی برخوردار شده است. این خودرو همچنین دارای عناصر تیرهرنگی است که جایگزین تریم کروم دستگیره دربها و اطراف شیشهها شدهاند.
داخل کابین نیز کنسول مرکزی جدید وجود دارد که قبلاً برای ایجاد ظاهری جنجالی از تریم مشکی براق استفاده کرده بود اما اکنون کاربردیتر شده است. در این بخش همچنین محفظه شارژ بیسیم متفاوتی دیده میشود.
اما تغییرات قابلدرکتر در زیر پوست خودرو رخ دادهاند زیرا نسخه رنج پلاس استاندارد هماکنون دارای شعاع حرکتی تخمینی ۴۲۳ کیلومتری بوده که بهبود ۲۱ کیلومتری را نشان میدهد. البته شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۳ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتر در ساعتی این مدل تغییری نداشته است.
مدل ۳ برد بلند دو موتوره چهار چرخ محرک بهبودهای جدیتری دارد زیرا برد آن به ۵۶۸ کیلومتر رسیده که ۵۰ کیلومتر بیشتر از قبل است. همچنین شتاب این خودرو به ۴.۲ ثانیه کاهش یافته که به معنی بهبود دو دهم ثانیهای است. البته حداکثر سرعت این مدل همچنان ۲۳۳ کیلومتر در ساعت است.
نهایتاً به مدل ۳ پرفورمنس دوموتوره چهار چرخ محرک میرسیم که بازه حرکتی آن با افزایش ۲۶ واحدی به ۵۰۷ کیلومتر رسیده است. شتاب خودرو نیز با کاهش یک دهم ثانیهای به ۳.۱ ثانیه رسیده است.
تسلا مدل ۳ مدل سال ۲۰۲۱ در حال حاضر قابل سفارش بوده و قیمت آن پیش از اعمال مشوقها از ۳۷۹۹۰ دلار شروع میشود.
Shayan
۲۷ مهر ۱۳۹۹ای ولا دمش گرم
Hadi
۲۷ مهر ۱۳۹۹ایول
حالا کامل شد…
برد بیشترش واقعاً خوبه…
تغییرات خوبی کرده ?
ممد ژانگولر
۲۷ مهر ۱۳۹۹این ماشین عالیه
خدا قسمت کنه برای همه ،ماشینای خوب سوار بشن
فقط اگه توش تگری بزنی فکر کنم کل ماشین خاموش بشه یا اتصال کنه کرک و پرت آتیش بگیره
خدا کنه کلید میتیاتوری اتصال برق توش کار گذاشته باشن ?
Audi s8
۲۷ مهر ۱۳۹۹تسلا مدل ۳ فکر نمیکردم ماشین خوبی باشه ولی زیاد چیز های خوبی ازش شنیدم
ولی من تسلا مدل s و رودستر را از بقیه ماشین های بیشتر دوست دارم
محمد
۲۷ مهر ۱۳۹۹این مشکل با نبود دپارتمان روابط عمومی و خبری تسلا برجستهتر میباشد زیرا اگر این بخش وجود داشت اطلاعات مفید و تصاویر باکیفیتی را در اختیار رسانهها قرار میداد.
کاهش هزینه ها تو تسلا عالیه
تسلا کلا هزینه تبلیغاتو حذف کرده
Elmiraj
۲۷ مهر ۱۳۹۹آینده خودروسازی یعنی افزایش چندجانبه پرفورمنس تنها با یک بروزرسانی نرم افزاری از راه دور…!!!
اگر درونسوز بود مالک باید به تیونر مراجعه و علاوه بر پرداخت هزاران دلار پول اضافه ، مجبور میشد ریسک خرابی بیشتر ماشین را هم بپذیره….
M.A.S
۲۷ مهر ۱۳۹۹البته زمانی که این باتری ها کاراییشونو از دست بدن(یعنی عمرش تموم شه) متوجه میشیم که این مثلا کاهش هزینه چه بلایی سر جیبمون میاره
زمانی که میخوای باتری رو عوض کنی هزینه اش حتی میتونه از قیمت خود ماشین هم بیشتر شه
OMID
۲۷ مهر ۱۳۹۹دیگه از خود ماشین بیشتر نمیشه
حتی با تعویض باتری هم به صرفه هست
هرچند باتری ها گارانتی دارن و شرکت عوض میکنه
کلا هیچ کس هم اونقدر از ماشین کار نمیکشه که بخواد دو بار باتری رو عوض کنه قبلش اسقاط میشه
M.A.S
۲۷ مهر ۱۳۹۹یه مقاله بود دست اندرکاران پدال زحمت کشیدن اردیبهشت منتشر کردن که نوشته بود هزینه تعویض باتری میتونه حتی بیشتر از قیمت خود ماشین هم باشه
و عمر مفید باتری ها میانگین اونجا نوشته بود هشت سال ولی گفته بود در بازه شیش تا ده سال
و نکته ای که هست اینه که مثلا تو امریکا که شاید یه جورایی بازار اصلی تسلا هست هر ماشین حدود فک کنم 12 سال استفاده میشه (اینم تو همین سایت خوندم)
Elmiraj
۲۷ مهر ۱۳۹۹سلول های ۴۶۸۰ جدید…..
این مشکل برای تسلا های فعلی و دیگر خودروهای الکتریکی هست ، اما از S paid بە بعد دیگر به خاطره ها میپیونده…
باتری های فعلی تسلا ۵۰۰ هزار کیلومتر دوام دارن ( هر چند موارد بسیار بیشتری هم ثبت شده ) و این عمر در سلولهای ۴۶۸۰ به ۱.۶ میلیون کیلومتر رسیده که هر کاربری را حتی بعد اتمام گارانتی هم از تعویض باتری بی نیاز میکنه.
طول عمر و قابلیت اطمینان این سلول ها به حدی بالاست که تسلا در محصول بعدی ( که یک هاچبک ۲۵ هزار دلاری هست و تا سال ۲۰۲۳ عرضه میشه ) پک باتری را به طور کامل با پلتفرم ماشین ادغام میکنه !!!! یعنی تا اتمام عمر مفید ماشین نیازی به تعویض باتری نخواهد بود…
.
S plaid ، سایبرتراک ، Semi ، رودستر و model y نخستین ماشین هایی هستن که طی کمتر از یک و نیم سال آینده به این سلول ها مجهز خواهند شد و دیگر محصولات فعلی و محصولات جدید هم طی سال های آینده .
Sina
۲۷ مهر ۱۳۹۹کسی که دنبال تیونینگ باشه دنبال نرم افزار و اینجور حرفا نیست.
اصلا همینکه ببینه چه چیزایی تو موتورش تغییر کرده باحاله نه اینکه یه آپدیت بزنی قدرت ۵۰ اسب بخار بیشتر بشه
علی
۲۷ مهر ۱۳۹۹لامصب یه دستی رو اون ظاهرش بکش
امیر
۲۷ مهر ۱۳۹۹یه شرکت نسبتا نوپا نمیتونه به همه موارد برسه و مجبوره بعضی موارد رو فدای پیشرفتش کنه که در تسلا طراحیش این نقش رو داره ، البته که اونم سلیقست اما کابینش واقعا نیاز به بازطراحی گسترده ای داره
تسلا با وجود مشکلات مونتاژی و دیگر مشکلات کوچک که همشون طبیعیه، اینقد موارد خوبی داره ک تا به امروز محبوبیت و فروشش و ارزشش بیشتر شده و قطعا در اینده نزدیک بعد اینکه از نظر بازدهی تولید و سود و بحث فنی به اهداف خودش برسه و جایگاهش تثبیت بشه، طراحیش رو هم بهتر میکنه
Maserati-MC20
۲۷ مهر ۱۳۹۹قشنگ ترین تسلا همون مدل x هست بقیش واقعا داغونه
پارسا عشق ماشین
۲۷ مهر ۱۳۹۹واقعا دمش گرم
Maserati-MC20
۲۷ مهر ۱۳۹۹امیدوارم در اینده یه تیونری موتور بنزینی بزاره حیف این طراحی ها برای برقی استفاده بشه
مدافع حقوق موتور احتراق داخلی
۲۷ مهر ۱۳۹۹چرا دیس میزنید واقعا به نظرتون برقی بهتر از بنزینیه؟
MaF
۲۷ مهر ۱۳۹۹فقد مشکلش باتریشه ک زود خراب میشه اونم مثل گوشیاس زود پیشرف میکنه حل میشه
صداشم وقتی داخلشی هیچ فرقی باماشینای بنزینی جدید نداره
نمیدونم چرا انقد از بنزینی دفاع میکنید :|