خودرویی بسیار متقاعدکننده برای اکثر افراد…
نشریه ادموندز از چند هفته پیش بررسی بلندمدت تسلا مدل Y را شروع کرده است. این رسانه ویدئویی از بازخوردهای اولیه این خودروی الکتریکی را منتشر کرده و گفته بود که اطلاعات بیشتری را در آینده ارائه خواهد کرد.
ادموندز از آن زمان تاکنون مدت بیشتری را با کراس اوور جدید تسلا سپری کرده است. این خودرو از نوع دو موتوره چهار چرخ محرک پرفورمنس با پکیج ارتقایی پرفورمنس بوده و همچنین به قابلیت خودران کامل مجهز شده است. ظاهراً تیم ادموندز کاملاً تحت تأثیر مدل Y قرار گرفته است. این تحت تأثیر قرار گرفتن به حدی بوده که آنها گفتهاند مدل Y خودرویی بسیار متقاعدکننده برای اکثر افراد است.
اما دلیل این ادعا چیست؟ ادموندز میگوید دلیل این کار ترکیب بسیار خوب پرفورمنس، قیمت و تکنولوژی است. البته تیم بررسی این خودرو میگوید ایکاش مدل Y از متریال بهتری در کابین استفاده میکرد و دید عقب بهتری داشت.
نکته جالب اینکه ادموندز در بررسی اولیه خود بخشی را تصحیح کرده است. در آن ویدئو از عدم خم شدن صندلیهای عقب تسلا مدل Y انتقاد شده بود اما برخی افراد گفتند این اطلاعات درست نبوده و ادموندز هم با انتشار ویدئویی به این نظرات پاسخ داد.
این نشریه معتبر در آینده اطلاعات بیشتری از بررسی این خودروی الکتریکی را منتشر خواهد کرد. ادموندز میگوید تسلا مدل ۳ و مدل S روی فروش لوکس سازان سنتی تأثیر گذاشتهاند و همین محصولات روی افزایش محبوبیت تسلا تأثیر زیادی گذاشتهاند. گفته میشود تسلا مدل Y هم ظرفیت تکرار چنین موفقیتی را داشته حتی اگر رقبای جدید و تازهنفسی همچون فورد موستانگ مک ای، ولوو XC40 Recharge و ب ام و iX3 در راه باشند…
ممد ژانگولر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹پدال جون داداش از تسلا مطالب بیشتری بذارید ممنون میشیم
یعنیا کل بازار ماشینو دگرگون کرده یا یک جورایی چپه کرده
آخر ماشینه
فقط اکتفا به توضیحات و مقاله های کوتاه نکنید
کتابچه راهنمای استفاده از آپشنهای تسلا به قدری پر و پیمونه که هفته ها باید بشینی بخونیش و نهایت استفاده ازشونو ببری
ماشینی کاملا برقی ، پر شتاب ، پر قدرت ، هندلینگ عالی، درهای اتوماتیک بازشو و بسته شوی خودرو ، پارک اتومات کامل با تمام زوایا ، دریچه های کولر برقی از طریق منو ، سانروف یکپارچه شیشه ایی و در آینده سولار ، self drive کامل ، جای باک آب معدنی و خرید در جلو و عقب ، آپدیت شدن دائم نرم افزاری و اضافه شدن آپشنهای مختلف رانندگی ، نویگیشن در حد بنز ، و etc …
سینا BMW
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹برعکس من از پدال میخوام عدالت رو رعایت کنه و از هر کارخونه ای به اندازه مطلب بذاره.
الان مثلا نشریه ی ادمونز از تسلا خوشش اومده چرا ماباید بدونیم. هزاران ماشین دیگه و نشریه ی دیگه وجود دارن ، که اگه هر کدوم از یکی یا چند تا خوششون بیاد ، به هزاران مطلب میرسه
Car lover
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹دردناکه. موفقیت تسلا برای شما؟
والا من ک طرفدارشم حواسم هست که خیلی دیر بدیر مطالبش میاد( غیر از اون دو سع روزی ک کل دنیا سایبر تراکو نقد میکردن) اما شما چون درداوره براتون دردش یادتون میمونه و فک میکنید خیلی زیاده مطالب
و جال اینجاس همون دوران اوج سایبرتراک من اومدم شمردم تو چندتا مطللب اثری از این برند وجود داره دیدم تو ۱۲ تا مطلب ۴ تا و تسلا تو. همون سایبرتراک ۳ تا??
Car lover
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اخرشو تصحیح میکنم کژتابی داشت
از ۱۲ تا مطلب پدال ۴ تاش مربوط ب بی ام و میشد ۳ تاش تسلا
یاحق
Elmiraj
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ولی جالبه بدونین که پدال خیلی کمتر از مجلات خارجی اخبار تسلا را پوشش میده…
.
از جمله مهمترین اخبار تسلایی یک ماه گذشته :
⚫فروش ۸۸۴۰۰ دستگاهی در فصل اول ۲۰۲۰ و افزایش فروش ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته .
⚫ بازگشت جهشی ارزش سهام از ۳۶۰ دلار در ماه مارس به ۷۸۰ دلار در حالی سه کارخانه آمریکایی شرکت هنوز در تعطیلی کامل اند .
⚫اضافه شدن حالت لانچ جدید معروف به Cheetah stance که شتاب model S و model X را به ترتیب به ۲.۳ و ۲.۶ ثانیه کاهش داد و همچنین تایم یک چهارم مایل دو ماشین هم به اکنون به ۱۰.۴ و ۱۱ ثانیه رسیده که بهبود قابل توجهی هست.
⚫ نظرات جالب کارشناس سابق Sandy Munro در مورد model y که یک دستگاه را به طور کامل از هم باز کرده و در رشته فیلم هایی از پیشرفت قابل توجهی نسبت به model 3 حرف می زنه و میگه که تسلا در مسیر درستی قرار داره و این پرفروش تر از هر خودروی الکتریکی دیگری خواهد بود .
⚫ پیشرفت فوق سریع احداث فاز دوم گیگافاکتوری شانگهای که تولید model y و سلول باتری را انجام خواهد داد و همچنین آماده شدن زمین ۹۱ هکتاری محل ساخت گیگافاکتوری برلین که بعد چنیدن وقفه بدلایل مختلف ، بزودی ساخت فونداسیون کارخانه آغاز خواهد شد .
⚫ اطلاعات جدید ایلان ماسک در مورد CyberTruck که در جواب یکی از کاربران که از ضد آب بودن ماشین حرف زد و ماسک در جواب گفت CyberTruck علاوه بر این که در گذر از رود خانه ها و سیلاب ها مشکلی نداره بلکه این توانایی را داره که برای مدتی مثل قایق روی آب شناور بمونه..!!!!!!
او همچنین گفت که احتمالا CyberTruck در نسخه تولیدی ۳ درصد کوچکتر از نمونه پروتایپ خواهد بود تا در گاراژ های مرسوم جای بگیره .
⚫ اضافه شدن امکان تشخیص و توقف چراغهای راهنمایی به Autopilot که در نوع خود بینظیره و تسلا چند قدم دیگر به سمت خودران کامل نزدیک کرد ، در این بسته همچنین حالت تشخیص تابلو stop هم به سیستم اضافه شده .
ممد ژانگولر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹بابا دمت گرم elmiraj خیلی اطلاعاتت بالاست
کلی باهات حال کردم
به امید روزی که بشینیم تو تسلا با voice بهش بگم برو کافی شاپ خ گاندی بعدشم برو سمت جاده چالوس یک جوج بزنیم بعدشم در حال خواب مارو برگردون خونه . چقدر دنیا زیبا میشه
تسلا عشقه
ایلان ماسک دوست داریم ❤️
reza
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹elmiraj@
دوست خوبم دو تا خبر رو نگفتید یکی plaid mode سایبرتراک که احتمالا مربوط به شتاب هست و شتابش رو بیش از این چیزی که هست میکنه و اینکه قابلیت آفرود این ماشین در حدی هست که ماسک اشاره به مسابقات سطح بالا باجا داره،دیگری هم پروژه roadrunner هست که امیدوارم فراتر از اون چیزی که فکر میکنیم باشه
Elmiraj
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اگر NHTSA تا پایان امسال Full self driving تسلا را تایید کنه و اجازه تردد بده ، بزودی ناوگانی از robo taxi های تسلا زیر پوشش اینترنت ماهواره ای Starlink اون رویایی که تصور کردی را در اختیار مردم آمریکا خواهند گذاشت و شما فقط میشینین تو ماشین و اسم مقصد را به زبان میارید و باقی کار را ماشین با امنیت کامل انجام خواهد داد…!!!! و تایمی که با ماشینتون کار ندارین میتونین به ماشین دستور بدین تا واستون کار کنه و با پیوستن به ناوگان robo-taxi بصورت خودکار براتون پول دربیاره…!!!!!!
.
.
.
.
در خصوص plaid CyberTruck بگم که این یک نسخه وحشی تر از tri-motor معمولی خواهد بود که قابلیت آفرود بهتری را به CyberTruck خواهد داد و مستقیماً به جنگ نسل بعدی فورد رپتور و رم Rebel TRX خواهد رفت .
datsun
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹راستش بیشتر اخبار پدال مربوط به ماشینهای اروپایی بخصوص آلمان یعنی فکر کنم ۶۰ درصد اخبار من چندسال عضو این سایتم همیشه همینطور بوده.
Khosrow
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اوه اپشنارو ..
Zonda R
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹تسلا به قدری خودشو جا انداخته ک واقعا داره یا غولهایی میجنگه ک حتی اتاق فکرهای بزرگ مهندسین این غولها هم نتونستن کاری کنن
المان ها دیر جنبیدن…. یکبار دیگه هم تو پست دیگه ای گفتم برداشت من اینه ک سهام تسلا تا 2025 از تویوتا جلو میزنه و رتبه ی اول رو بدیست میاره
یکی از رقبای قدرتمند بنزینی تسلا مدل Y رنجروور ولار هست با قیمت 56 هزار دلاری ک داره رقبای المانی رو نمینویسم تازه بنزین هم که در حال حاضر تو امریکا تقریبا رایگانه ولی هنوز هم تسلا 40% افزایش فروش داشته چرا واقعا؟
شاید برای ایرانی ها که داشتن خودروهای روز ارزو هست قابل لمس نباشه چون اونها حداقل تو اطلاعات و نداشتن تعصب 50 سال و تو فرهنگ رانندگی 100 سال از ما جلوتر هستن
تو ایران اول باید دسترسی به خودروهای روز با قیمت جهانی قابل دسترس بشه برای همه مثلا بشه یه کمری رو تو مدل 2020 با 20 تومن و با قسط ماهی 5 تومن با قیمت 200 تومن خرید بعد مردم که تجربه کردن بیان برند هارو بشناسن و انتخاب کنن بعد از تجربه های متفاوت بیان خودروهای برقی رو بشناسن و فرهنگ استفادش جا بیوفته و بعد تسلا ها و برقی جا میوفتن این روند فک کنم 50 سال طول بکشه
AMANTE
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹تسلا محصولات عالی داره و واقعا در زمینه ی ماشین های الکتریکی یک پیشرو هست.
اما هرچقدر فکر میکنم نمیتونم محصولات تسلا رو انتخاب اول برای خرید قرار بدم.
ترجیح میدم یک ماشین بنزینی حالا از هر کمپانی داشته باشم و در کنارش برای موارد رفتن به خرید و یا تفریحات درون و بیرون شهری یک تسلا داشته باشم.
Mohammad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹عشقه این تسلا
Farzad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ماشینهای تسلا به شدت زشت ، بی روح ، بی کیفیت و دارای کابین و داشبورد فوق العاده مضحک هستن و نمیتونم به هیچ وجه باهاشون کنار بیام …
امین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹یکی از اسطورهای دنیای ماشین که سالها پوسترش از ما دل میبرد. زمانی که در ایران پیکان روی بورس بود و سالها واردات ممنوع بود
Elmiraj
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اینم جدید ترین اعتراف رئیس گروه فولکس واگن آقای Herbert Diess :
https://electrek.co/2020/04/27/vw-admits-tesla-lead-software-leak-internal/
او صراحتا میگوید که تسلا در زمینه قدرت نرم افزاری و سیستم خودران Autopilot یک دهه نه تنها از ما بلکه از تمامی خودروسازان کنونی جلوتر هست .
او میگوید چیزی که بیشتر از همه ما را نگران کرده اینه که تسلا ناوگانی از بیش از نیم میلیون خودرو دارد که دائم اطلاعات روزانه ای که برای خودران کامل لازمه را هر ۱۴ روز یکبار جمع و برای تسلا ارسال خواهند کرد و این بزودی منجر به رسیدن تسلا به خودران کامل خواهد شد .
.
.
(( این لینک نکات جالبی داره که من حوصله تایپ شونو ندارم ، امیدوارم پدال برای دوستان ترجمه کنه ))
Khosrow
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹چقدر ننش گفت لاک پشت های نینجا نسوک ایلی ..
فرهاد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹اصلا در این که تسلا از تکنولوژی بالایی سود برده بحثی نیست ولی برای ماشین بازها بحث فقط جابجایی و مصرف و مادیات نیست طراحی خودرو ، لذت رانندگی و صدای موتور حتی لرزش موتور هم لذت بخش هستش من با گیربکس CVT هیچ لذتی از رانندگی نمیبرم وای به حال ماشین برقی با تمام احترام به هواداران برقی ها باید بگم برای کسانی که رانندگی رو دوست دارند هیچ برند برقی اعم از تسلا و ……………….دوست داشتنی نیست.
حسین دهمرد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹تسلا عالیه ولی ماشین پلاگین هیبریدی بهتره. لاقل بخوای بری گشت و گذار بتونی یه گالن بنزین اضافه بزاری صندوق عقب. البته واسه یه گشور گسترده مثه ایران منظورمه.
واسه اروپاییا که همش شهره و همه جا میتونی پریز گیر بیاری برقی کاملا مناسبه
رضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹تسلا زیباترین و آیرودینامیکترین اتومبیله ، ضریب اصطکاکش در مقابل هوا از همه کمتره ، حتی رینگها و قالپاقهاش بر اساس علم هوا فضا طراحی شده
سالها طول میکشه آلمانییا این چیزا رو یاد بگیرن و بتونن بسازن ، کلا یه تحوله تو دنیای اتومبیل
در حال حاضر هیچ اتومبیلی بهتر از تسلا وجود نداره
Farzad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹پس تسلا زیباترینه ؟؟؟؟ باشه ?
دوست من تسلا رو زیاد گنده نکن چون فقط یه طبل تو خالیه ...
نگفتی آلمانیها دقیقا باید چه چیزایی رو یاد بگیرن ؟
ارجاعت میدم به مقاله ۱۲۰ سال نوآوری و اختراعات مرسدس بنز …
Car lover
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹تو پیج تسلا المانیا دیس میدن
تو پیج ایتالیا آلمانیا هستنو دیس میدن گوهرپرانی میکنن
تو پبج امریکاییا هستن
چرا همه جا هستین؟
شاید امریکاییا از اینجا رفتن بخاطر رفتار ناشیانه خیلی از نمک پاش های سایت….
سینا BMW
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست گرامی چیز به عنوان آلمانی باز وجود نداره، و اکثرا علاوه بر ماشین های یک کشور به ماشین های دیگه های علاقه دارن
بعد که میگید ایشون به ماشین های آلمانی علاقه دارن ، در پروفایلشون دو تا ایتالیایی هست و یک آلمانی.
Farzad
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹سینا جان با تک تک حرفات موافقم