یکی از معتبرترین و در عین حال پرکارترین منابع مسابقات درگ تیم درگ تایمز است که چندین سال است که درگ های مهم آن را خدمت شما عزیزان تقدیم میکنیم؛ اما این بار نوبت چه خودروهایی است؟ این بار مسابقه کاملاً متفاوتی در نظر گرفتهایم!
تسلا خودروسازی است که علاقهای به ساخت خودروهای پرفورمنس به بهای نجومی، تولید محدود و البته دو نفره ندارد. تسلا هرگز نگفته مدل X یا مدل S خودروهای اسپورتی هستند. همچنین محصولات این برند علاقهای هم به ثبت رکورد در پیست مشهور نوربرگ رینگ ندارند.
اما در بحث گشتاور آنی و البته مشخصات فنی و عملکردی قطعاً تسلا دست برتر را داشته و کمتر خودرویی میتواند با آن سرشاخ شود.
اما در طرف دیگر رقیبی قرار دارد که تصاویر محصولاتش پوستر اتاق بسیاری از افراد است. بله منظورمان لامبورگینی و یکی از پر سر و صداترین محصولات آن یعنی اوراکان پرفورمنته میباشد. این خودرو دارای پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری با خروجی ۶۴۰ اسب بخار میباشد. این پیشرانه با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری میکند و قیمت خودرو نیز حدود ۳۳۶ هزار دلار اعلام شده است.
تسلا مدل S P100D با دارا بودن حالت Ludicrous و سیستم چهار چرخ محرک قدرت ۵۸۸ اسب بخاری را به چهار گوشه خودرو فرستاده و گشتاور بسیار زیادی نیز دارد. برای خرید این خودرو باید حدود ۱۵۰ هزار دلار بپردازید.
ما نمیخواهیم و البته انتظار نداریم که یک سدان خانوادگی الکتریکی بتواند در برابر گاو بسیار خشمگین سنت آگاتایی برنده شود اما خب این خودرو اصلاً دست و پا بسته نبوده و در بحث محصولات تمام الکتریکی رقیب جدیای ندارد.
Reza
۳۰ فروردین ۱۳۹۷آفرین به اوراکان ، ائرودینامیک فعال پرفورمانته کار خودشو خوب بلده به طوری که کاملا مدل 4-610 رو با پرفورمانته جدا میکنه.
به تسلا هم باید آفرین گفت به خاطر الکتریکی بودن تو شتاب 0 تا 100 بهتر بود
اگه اشتباه نکنم همین تسلا دیمون رو شکست داده بود
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۳۰ فروردین ۱۳۹۷دیمن رو که همه تقریبا شکست دادن.
رول ریسینگش هم با 570s هستش که بازم دیمن باخت!!!!!!!
تو آمریکا فقط کوروت قابل دفاعه مقابل حریف های اروپایی.
دوج فقط تبلیغاته زیادی برای دیمن کرد که در عمل خلافش ثابت شدس.
maximus_450SEL 6.9
۳۰ فروردین ۱۳۹۷آره والا … نمیدونم چلنجر دیمن چرا اینطوری شده … اصلاً و ابداً در اون حدی که واسش تبلیغ می شد ظاهر نشده … انتظارات رو خیلی بالا بردن … فقط مونده M5 و E63 و اودی RS6 جدید شکستش بدن …
دیمن هنوزم بهترین ماشین واسه دوستدارانشه … هر عملکردی که داشته باشه
البته یک دلیل ضعف عملکرد دمون اینه که واسه تولید حداکثر قدرتش بنزین خاص میخواد که در درگ ها یک قانون اینه که همه ی ماشین ها از سوخت یکسان استفاده کنن تا دوپینگ نشه !
Hamid.Hellcat
۳۰ فروردین ۱۳۹۷منظورت از همه دقیقا چه ماشینایی هستن ؟ با لینک موثق بگو
فقط تو رولینگ ریس به مک لارن 570 S باخت که چیز عجیبی نیست
اگه از صفر شروع میکردن قطعا دیمن برنده بود
Hamid.Hellcat
۳۰ فروردین ۱۳۹۷البته غیر از تسلا که الکتریکیه
maximus_450SEL 6.9
۳۰ فروردین ۱۳۹۷به صدای لامبورگینی گوش کنید …
خودش به تنهایی یه داستان حماسیه !
داریم در مورد لامبورگینی حرف میزنیم
یه بار اسمش رو بخونید ! :
لام
بور
گی
نی
حتی با خوندن اسمش ضربان قلب آدم بالا میره !
جلوی همچین غولی اومدن یه ماشین برقی گذاشتن !
اصلا کلاس این دو تا به هم نمیخوره !
تنفس طبیعی اونم وی 10 محصول ایتالیا … اونم لام-بور-گی-نی !! مگه داریم از این بهتر؟؟!
حیف این صدای موتور و این روح سلحشورش نیست که با چهار تا آرمیچر عوضش کنی ؟؟!!!
من ترجیح میدم به غرش های لامبورگینی گوش بدم تا صدای یکنواخت و خسته کننده ی تسلا … ترجیح میدم با هر بار فشار گاز با هر بار تعویض دنده احساس زندگی و سرمستی رو تجربه کنم … اون حس رام نشدن … اون حس آرام نگرفتن …
فقط انگلستان
۳۰ فروردین ۱۳۹۷maximus جان حق با شماست لامبورگینی در برابر تسلا اصلا یه دنیای دیگه داره مخصوصا برای ماشین بازها
جگوار با ساخت اولین خودرو الکتریکیش کاملا تسلا رو زیر سوال برد
یعنی این همه ادعای تسلا این بود؟
این همه بزرگنمایی و تبلیغات این بود؟
این همه شعار که می گفتن حالا حالاها کسی به ما نمی رسه این بود؟
تسلا همش وعده های غیر واقعی و بدرد نخور می ده و حرفاش شبیه بازار گرم کنی و جلب مشتریه مثلا همین چند ماه قبل گفت که یه خودرو 10 هزار اسب بخاری تولید می کنن
ولی خب که چی ؟
با چیزهای دهن پر کنی مثل اسب بخار اضافی می خواد مشتری جلب بکنه؟
یعنی با 9 هزار اسب بخار اضافی بعد فقط یکم سریعتر بودن می خواد چی رو ثابت بکنه؟
همین الان جگوار آی پیس توی نود درصد معیارها از تسلا مدل ایکس سرتره خب اون همه ادعا کجا رفت؟
الان همه شرکتا دارن برای کاهش اسب بخار تلاش می کنن بعد تسلا !!!!!!!
maximus_450SEL 6.9
۳۰ فروردین ۱۳۹۷عکس پروفایلت دیوانم کرد دیگه نمیتونم چیزی بگم !
هر چی شما بگی
Joseph
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷خودروهای الکتریکی خیلی از ماشین های درونساز بهتره
رودستر وقتی بیاد ،شما باید منتظر باخت ،کل اتحادیه اروپا باشید
محمد
۳۰ فروردین ۱۳۹۷خدایا چرا باید خودرو ها الکتریکی کلک موتور های تنفس طبیعی رو بکنن???
مهدی
۳۰ فروردین ۱۳۹۷دم هوراکان گرم.وقتی لحظه اول عقب میوفتاد انگار بایه خشمی یهو حمله ور میشد وحریف روشکست میداد.هرچند بیشتر محوصداش ورخ وحشیش شده بودم تانتیجه درگ
ساسان
۳۰ فروردین ۱۳۹۷درگ حالت ایستاده هم لامبو دیر استارت زد وهم راننده لانچ نزدخیلی عجیب شروع کرد..درکل خیلی خوب جنگید اوراکان خودم فک میکردم ببازه چون ماشینهای الیکتریکی گشتاور آنی زیادی منتقل میکنن. و حوزه تخصصی اوراکان پیست هست.ولی خیلی عالی جنگید وسیستم ALAباز درخشید
pool
۳۰ فروردین ۱۳۹۷http://s9.picofile.com/file/8324075892/30748463_960896484069531_4287554328996836690_n.mp4.html
پدال لطفا تایید کن
Ali
۳۰ فروردین ۱۳۹۷دوست عزیز قضیه خیلی بدتر از این حرفاس ولی خب اینجا جاش نیست متاسفانه (که باز کنم قضیه رو) فقط میتونم به خودرویی که دیدم وارد شد اشاره کنم( BMW سری هفت…)با قوین جدید تازه
Just bentley continental
۳۰ فروردین ۱۳۹۷نتیجه معلوم بود
سدان هر چی هم باشه بلاخره از یه سوپر کار شکست می خوره.
Sajjad
۳۰ فروردین ۱۳۹۷هردو کمپانی رو دوست دارم
ولی
همیشه طرفدار درون سوز و تنفس طبیعی بودم
مگر اینکه خودروی برقی تسلا باشه که یه جورایی از همه جلو تره
ولی من لامبو رو بیشتر دوست دارم
از حق نگذریم تسلا عجب لانچی زد
شاهین
۳۰ فروردین ۱۳۹۷همیشه همین بوده توی هر درگی که از صفر شروع بشه اول ماشینای تسلا یا برقی جلو میوقتن چون عانی نیروشونو انتقال میدن. امای توی سرعت بیشتر از 200 تا دیگه جا میمونن مگه اینکه هایپر کار باشن مثل ریماک. اما اونم باز توی جاده و پیچ و خم به لامبو نرسید
امیر
۳۰ فروردین ۱۳۹۷اقا لطفا شاهکار طراحی ایتالیا و مهندسی المانو با یه استارتاپ در پیت مقایسه نکنید
Khosrow
۳۰ فروردین ۱۳۹۷( تسلا خودروسازی است که علاقهای به ساخت خودروهای پرفورمنس به بهای نجومی، تولید محدود و البته دو نفره ندارد ) همینو کم داشتیم — به هیچی ت نمیخوره این حرفا — همزن برقی هم سریع ه ..
آرش
۳۰ فروردین ۱۳۹۷وقتی تسلا تو استارت از اوراکان جلو افتاد واقعا معنی گشتاور آنی رو فهمیدم. فکر کن، 900 نیوتن متر گشتاور از لحظه دورگیری موتور، یعنی عملا از دور صفر.
Elmiraj
۳۰ فروردین ۱۳۹۷تو سدان های خانوادگی رقیبی برای Model S داریم ؟؟؟ نه !!!!!!!!!
.
پس صبر کنید تا رودستر بیاد ……..
sepanta
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷شتابش که خیلی عالی بود تسلا
ولی خب لامبورگینی بایدم نهایت سرعت بیشتری داشته باشه