مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور آخر، قسمت آخر، آخرین دوئل از گروه خودروهای سبز
نتایج دوئل قبلی بین تویوتا پریوس پرایم و فولکسواگن گلف GTE
مجموع آراء: ۱۲۸۲
آراء فولکسواگن گلف GTE: 980
آراء تویوتا پریوس پرایم: ۳۰۲
پیروز دوئل: فولکسواگن گلف GTE با کسب ۷۶ درصد از کل آراء
رنو Zoe | شورلت بولت |
شورلت بولت | |
هوندا کلاریتی پلاگین | هوندا کلاریتی هیدروژنی |
هوندا کلاریتی پلاگین | |
تویوتا پریوس پرایم | فولکسواگن گلف GTE |
فولکسواگن گلف GTE | |
تسلا مدل ۳ | شورلت ولت |
؟ |
تسلا مدل ۳
تاریخ معرفی: سال ۲۰۱۶
نسل کنونی: اول
قوای محرکه: تمام الکتریکی
پلتفرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۱,۷۷۰ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۲۴,۳۶۷ دستگاه
شورلت ولت
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵
نسل کنونی: دوم
قوای محرکه: پلاگینهیبریدی
پلتفرم: D2UX جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۲۰,۳۴۹ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در آمریکا: ۷,۸۱۴ دستگاه
مشخصات فنی
تسلا مدل ۳ | شورلت ولت | |
پیشرانهٔ بنزینی | – | ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر |
تنفس | – | طبیعی |
موتور الکتریکی | ۱ عدد | ۲ عدد |
قدرت موتور بنزینی | – | ۱۰۰ اسب بخار |
قدرت موتور الکتریکی | ۲۲۰ اسب بخار | ۱۸۰ اسب بخار |
قدرت/قدرت در حالت ترکیبی | ۲۲۰ اسب بخار | ۱۵۰ اسب بخار |
مجموع گشتاور | ۴۱۰ نیوتن متر | ۴۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | تک سرعته | CVT |
محور محرک | عقب | جلو |
باطری | ۸۰.۵ کیلووات ساعت | ۱۸.۴ کیلووات ساعت |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۱ ثانیه | ۷.۵ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳.۸ ثانیه | ۱۶.۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۲۵ کیلومتر/ساعت | ۱۶۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | – | ۵.۶ لیتر (ترکیبی) |
مصرف سوخت کلی | ۱.۸ لیتر (معادل) | ۲.۲ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | – | ۳۴ لیتر |
بُرد تمام الکتریکی | ۵۰۰ کیلومتر | ۸۵ کیلومتر |
طول | ۴.۶۹ متر | ۴.۵۸ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۷ متر | ۲.۴۹ متر |
وزن | ۱۷۶۷ کیلوگرم | ۱۶۰۰ کیلوگرم |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
حجم صندوق بار | ۴۲۵ لیتر | ۳۱۰ لیتر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۷,۲۰۰ دلار | ۳۴,۰۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10179490]
سرانجام مرحلهٔ یکچهارم نهایی سری رقابتهای خودرویی پدال هم به پایان رسید. امیدواریم از نحوهٔ برگزاری رقابتها رضایت داشته و از این دوئلها لذت برده باشید. پس از جمعبندی این مرحله و تعیین رقابتهای مرحلهٔ بعد که وقفهٔ کوتاهی را به دنبال دارد، مرحلهٔ نیمهنهایی را آغاز خواهیم کرد. از مشارکت و همراهی شما ممنون و سپاسگزاریم.
Ali.usa
۱۰ آذر ۱۳۹۷هر دوعالی هستن بولت با جوایزی که کسب کرد
و تسالا هم واقعا بی همتان
ولی اگه بنا به انتخاب خودروی برتر الکتریکی باشه مطمعنن تسلا چون متخصص این کاره
Mohammad
۱۰ آذر ۱۳۹۷بلی تخصص خودرو های الکتریکی تسلا هستش
فکر کنید ۵۰۰ کیلومتر میتونه با یه بار شارژ بره اونم ماشینی که سال ۲۰۱۶ اومده به بازار
در حالی که رقبای دیگش مثل فولکس برای ماشین های اینده خودشون که از سال ۲۰۲۱ به بعد قرار بیان این میزان برد رو تعین کردند
تا اون سال ها تسلا فکر کنم برد ۲۰۰۰ کیلومتر رو ایجاد کنه برای محصولاتش
و تسلا رودستر که قرار بیاد اوج تکنولوزی بشر در ساخت خودرو های الکتریکی خواهد بود
که برد ۱۰۰۰ کیلومتری
صفر تا ۱۰۰ در ۱.۹ ثانیه
و چهرصد متر در ۸.۸ خواهد بود
و فقط قیمت ۲۰۰ هزار دلاری خواهد داشت
Mohammad
۱۰ آذر ۱۳۹۷یه نکته جالب رو هم بگم
همیشه فیلم هایی رو دیدیم که یک شرکت بزرگ ربات هایی ساخته که زندگی بشر رو عوض کرده و حمل و نقل رو اسان و برقی کرده
همه اون شرکت های خیالی لوگوی خاصی داشتن که وقتی به لوگوی تسلا نگاه میکنم اون ها یاداوری میشه برام
تسلا اینده بشر رو قرار بسازه اونم به تنهایی
amin
۱۰ آذر ۱۳۹۷عالی گفتی
دقیقا لوگو تسلا حس و حال فضای آینده رو به آدم میده
Reza
۱۱ آذر ۱۳۹۷Tesla
حمیدرضا
۱۰ آذر ۱۳۹۷پلاگین هیبرید رو به تمام الکتریکی ترجیح میدم
NAVID۰۰۹۸
۱۰ آذر ۱۳۹۷تسلا ، بنز خودروهای برقی به حساب میاد .
انتخب تسلا .
..::Majidio Lamborghini::..
۱۰ آذر ۱۳۹۷من شورلت رو ترجیح میدم ، هم اینکه شورلت یکی از باکیفیت ترین برند هاست و حواشی تسلا رو نداره
قیمت ارزون تر و حضور یک موتور درون سوز از مزیت های دیگه ی شورلت هستند
مدل X تسلا دو ساله که با اقتدار بی کیفیت ترین خودروی سال میشه ، در این زمینه حتی فیات 500 امتیازات بسیار بهتری رو نسبت به تسلا کسب کرده ، خیلی مسخرست که رضایتمندی مشتری و کیفیت ساخت فیات 16 هزار دلاری از تسلای 75 هزار دلاری بیشتر باشه .سیستمهای الکترونیکی، صدای داخل کابین و نشتیها و مشکلات سختافزار از جدی ترین مشکلات خودروهای تسلا هستن
با 50/000 دلار میشه بهترین ماشین های شهری رو خرید ،
واسه ماشین برقی و پرخرجی مثل تسلا 50 هزار تا خیلی زیاده ،
تو امریکا که هزینه ی سوخت و اینا پایینه ، بدون شک بهترین انتخاب با این قیمت یک فورد ماستنگ GT هست با قیمت 30 هزار دلار + یک شورلت کلرادو (20 هزار دلار)
محمد رضا
۱۰ آذر ۱۳۹۷بخوام از مهندسیه تسلا براتون بگم
با اینکه طولش فقط ۱۱ سانت بلند تر از بولته ولی فاصله محوریش ۳۸ (نزدیک ۴۰ سانت واسه فاصله محوری بسار زیاده )سانت بلند تره و صندوقش ۱۱۰ لیتر بزرگ تره
مهدی
۱۰ آذر ۱۳۹۷تسلا حتی اگه مشکلات فنی هم نداشت بخاطر کابین به شدت بچه گانه اش انتخابش نمیکردم.الان چینی ها هم داره مانیتورهایی به اندازه سینمای خانگی بدون هیچ هنری میچسبونن رو داشبورد.اما تسلا!!! واقعا متنفرم ازاین کابین تسلا3
Elmiraj
۱۰ آذر ۱۳۹۷این کابین آیندەست که تسلا امروز به دنیا عرضه می کنه ، خودتون هم بهتر از من می دانید کابین کراس اور الکتریکی BMW iNext که زبان طراحی آینده BMW هست هم با الهام از تسلا این شکلی طراحی شده…!!!!!!