تسلا رودستر ۳.۰ با ۱۵ درصد بهبود ضریب آئرودینامیک و کاهش مقاومت در برابر باد و همچنین بهرهگیری از باتریهای با ظرفیت بیشتر قادر است تا ۶۴۴ کیلومتر مسافت را تنها با یک بار شارژ کامل باتریهای خود طی نماید.
بهروزرسانی رودستر تسلا عمدتاً در سه حوزه صورت گرفته است. بسته باتریهای جدید، آئرودینامیک و تایرهای با مقاومت چرخشی پایین. از لحاظ باتریها، ۳۱ درصد انرژی بیشتری از تقریباً همان اندازه باتری استحصال میگردد. باتریهای لیتیوم یون این خودرو اکنون ۷۰ کیلووات ساعت انرژی در خود ذخیره میکنند. در مورد آئرودینامیک هم، ضریب درگ این خودرو با بهبود ۱۵ درصدی از ۰.۳۶ CD به ۰.۳۱ CD کاهش یافته است که ناشی از بهکارگیری کیت AERO ویژه است. لاستیکهای جدید نیز با ضریب مقاومت در برابر چرخش ۸.۹ کیلوگرم بر تن CRR بهبودی ۲۰ درصدی را نشان میدهند که CRR آن ۱۱ کیلوگرم بر تن بود. با این وجود و کاهش اصطکاک، به گفته تسلا با استفاده از یاتاقانهای بهبود یافته چرخها، ترمزگیری خودرو افتی نداشته است. در نتیجه این تغییرات به گفته تسلا، ۴۰ تا ۵۰ درصد به برد مسافت رودستر این شرکت افزوده شده است. این یعنی با یک بار شارژ باتریها میتوان ۶۴۴ کیلومتر مسافت یعنی فاصله بین سانفرانسیسکو تا لسآنجلس را بدون توقف طی کرد. رقمی که بسیار به خودروهای درون سوز نزدیک شده است و یکی از عمدهترین ضعفهای خودروهای الکتریکی را برطرف مینماید. از بهار سال ۲۰۱۵ میتوان مدل رودستر ۳.۰ را از نمایندگیهای تسلا خریداری کرد. هنوز تصاویری از مدل نهایی این خودرو منتشر نشدهاند و تصاویر مربوط به تسلا ۲.۵ مدل ۲۰۱۱ میباشند.۱۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
E 36
۷ دی ۱۳۹۳اسباب بازی
AliZeus
۷ دی ۱۳۹۳اینکه ظاهرش چنگی به دل نمیزنه دلیل نمیشه کلی پیشرفت و بهبود رو انکار کرد!
MAFIA
۷ دی ۱۳۹۳من یکی ازش خوشم نمیاد.
همین
سجاد
۷ دی ۱۳۹۳آینده اتومبیل سازی . . .
یادتون نره تسلا تقریباً بدون اینکه رقابتی در بین باشه اینقدر پیشرفت کرده!
فکر کنید خودروسازان بزرگ هم بین تو میدون . . .
mehdi
۷ دی ۱۳۹۳وای دارم به روزهایی فک میکنم که صدای موتور ماشین دیگه یادمون نمیاد یا مجبوریم به صدای موتور از بلند گوش کنیم ولی بیخیال کو تا اون روز
امیر محمد
۸ دی ۱۳۹۳تو ایران که فکر کنم مردم تو بهشت و جهنم هم صدای دلنشین متور پراید و سمند و 405 باشه پس نگران اون روز نباش؛)
نوید (6*6)
۷ دی ۱۳۹۳این پیشرفت بسیار بزرگی حساب میشه
یجورایی انقلابیه در خودرو های الکتریکی
در ضمن دوست عزیز اینجا از این حرفا نزن
چون کسایی که میان اینجا در کودکی نهایت اسباب بازیشون یه ماشین کنترلی ساده بوده
و اگه کامنت تو رو بخونن ناراحت میشن
آدم که نباید داشته هاش رو به رخ دیگران بکشه
mehdi
۷ دی ۱۳۹۳به نظرم تسلا s با این که یه سدانه ولی از این میتونه جذاب تر باشه
شلبى
۷ دی ۱۳۹۳644 کیلومتر مسافت با هر بار شارژ کردن!!! این رقم فوق العادست،از یه سرى از ماشیناى بنزینى هم بیشتره
تسلا یک تحول بزرگ در صنعت خودروسازیه، فکر میکنم مدل x اش هم امسال به فروش برسه
سپهر
۷ دی ۱۳۹۳دمش گرم واقعا ایولا داره ولی من ازداخلش بیشترازبیرونش خوشم میاد.
NCR
۷ دی ۱۳۹۳اگه بشه صدای ماشین های بنزینی رو هم با یه باند(بلندگو) روش گذاشت واقعا عالی می شه
McLaren Automotive
۷ دی ۱۳۹۳تسلا = پدر صنعت خورو های الکتریکی
644 رقم عجیبیه . واقعا حیرت انگیزه .
m.a
۷ دی ۱۳۹۳قیمتش چند دلاره؟ چون تعرفه خودروهای برقی و هیبرید صفر هستش.
نوید (6*6)
۷ دی ۱۳۹۳قابل توجه کسایی که میگن ظاهرش پیشرفتی نکرده
اگه مطلبو تا آخر خونده باشید (یا بهتر بگم اصلا خونده باشید)
نوشته تصاویرش هنوز منتشر نشده
نوید (6*6)
۷ دی ۱۳۹۳این تصاویر هم مربوط به تسلا 2.5 هستند
که مدل 2011ست
bardia
۷ دی ۱۳۹۳اولش که عکسارو دیدم فکر کردم لوتوسه خیلی شبیه لوتوس شده
روند احتمالی خودروهای آینده احتمالا اینطوری خواهد بود
یه چند سال بعد که خیلی نزدیکه هایبرید ها تعدادشون از بقیه بیشتر میشه
چند سال بعدش میرن سراغ ماشین های مثل این که الکتریکی کامل هستن
.
.
.
در ادامه به احتمال زیاد میرن سراغ هایبریدهایی که از سوخت های هیدورژنی استفاده میکنن
باید بگم در حال حاضر جنرال موتورز چند سالی میشه که روی هیدروژنی ها داره کار میکنه و حتی 10 سال پیش یکی دوتایی ازش ساخته بودن به قیمت 5 میلیون دلار
جالبه انگار امریکایی ها خیلی خودشون رو بیشتر از بقیه دارن برای اینده اماده میکنن
این از تسلا
اونم از جنرال موتورز با اون تحقیقات پرخرجش
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۷ دی ۱۳۹۳یه چیزو نمیفهمم
چرا دایملر سهامشو اینجا افزایش نداد
یقینا تسلا و استون روهم ارزششون به اندازه کرایسلر نیست
حالا اینکه چرا سهامو نبرد بالا سواله برام واقعا
این احتمال هیت که بخوان سرمایه رو تو یه جا دیگه خرج کنن شاید تو رنو نیسان مثلا که یقینا خیلی خوب میشه ولی به نظرم تسلا واسه سرمایه گذاری حرف نداره
به هر حال صلاح کمپانی خویش…مدیران دانند!!!
ارمان
۹ دی ۱۳۹۳خدایی از پشت یکمی شبیه لوتوسه،چراغاشم یکمی مثل پورشه اسپایدر و مکلارن اف وانه
علی
۱۰ دی ۱۳۹۳الان چیزی نیست که بشه ازش استفاده کرد همه جا. ولی بنز آیندس