تسلا مدل ۳ یکی از پرحاشیهترین خودروهای چند سال اخیر صنعت خودرو بوده و تأخیرهای پیدرپی در بحث تولید و تحویل این خودرو زبانزد خاص و عام بوده است اما به تازگی یکی از چشمگیرترین رکوردها در بحث خودروهای الکتریکی به نام مدل ۳ ثبت شده است.
شان میشل و اریک استریت دو نفری هستند که تسلا مدل ۳ را به مدت ۳۲ ساعت راندهاند تا رکورد جدیدی ثبت کنند.
یکی از رسانهها با میشل به منظور کسب اطلاعات بیشتر تماس گرفته اما به نظر میرسد او تمایل چندانی برای ارائه جزئیات بیشتر نداشته اما گفته شده خودرو هماکنون در مرکز سرویس تسلا حضور دارد.
این افراد مسیری را نزدیک دنور کلرادو یافتهاند. این مسیر اساساً حلقهای ۱.۵ کیلومتری بوده و به نظر میرسد محل پارک یک هتل در نزدیکی فرودگاه بینالمللی دنور میباشد. خب آنها در این مسیر با سرعت ۳۲ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت رانندگی کردهاند تا سرانجام باتری خالی شود.
میشل و استریت نه تنها رکورد قبلی مدل ۳ را شکستهاند بلکه رکورد جدید جهانی را نیز ثبت نمودهاند. این دو نفر آخرین ساعات بعد از ظهر روز جمعه کار خود را آغاز کرده و تنها برای رفتن به سرویس بهداشتی توقف کرده و سپس رانندگی کردهاند. در نهایت پس از ۳۲ ساعت رانندگی رکورد شعاع یا برد حرکتی کل ۹۷۵.۵ کیلومتر توسط تسلا مدل ۳ ثبت شده است.
موضوع عجیب اینکه خودرو باتری با تراکم کمتر از حد انتظار داشته و بجای ۷۵ کیلووات ساعت با ظرفیت ۶۶ کیلووات ساعت خالی شده است. همچنین آنها با مشکلاتی در شارژ دوباره روبرو بودهاند.
پیکان جوانان گوجه ای
۸ خرداد ۱۳۹۷یک کار تبلیغاتی هستش وگرنه تو مسیر شهری هرگز به این رکورد نمیشه نزدیک شد و کسی هم با این سرعت ثابت رانندگی نمیکنه تازه کولر و سیستم صوتی فعال بشن شرایط سخت تر میشه هر چند هنوز با رکورد 400 کیلومتر تسلا مدل 3 در شرایط معمول جاده خودرو با احترام و خوبی هست
پویان
۸ خرداد ۱۳۹۷دقیقا موافقم .تسلا و بطور کلی امریکائیها خیلی تبلیغات رو خوب بلدن .اون نمونه های تسلا 3 که تحویل داده شده خیلی مشکل داشته و خیلیها رو هم تحویل نداده .بر عکس نیسان لیف که خیلی به لحاظ کیفیت بالاست و برد حرکتی مدلهاش رو هم هر سال بیشتر میکنه .
حتی ایفون هم به نظر من بیشترش تبلیغاته
امیرمحمد
۸ خرداد ۱۳۹۷ایفون که چیزی جز تبلیغات خالص و بی سروته و توهم یک عده که اگر این سیب گاز زده رو تو دستاشون داشته باشن لاکچرین نیست و به معنای واقعی کلمه هیچ حرفی در برابر دیگر رقبا و مخصوصا غول کره ای یعنی سامسونگ نداره چه بسا که مهم ترین قسمت پرچمدار اپل یعنی ایفون ۱۰ رو که پنل اولد صفحه نمایشش باشه سامسونگ تولید میکنه و تنها سامسونگ و الجی هستن که در حال حاضر تکنولوژی تولید این پنل هارو در اختیار دارن و درمورد تسلا هم من فکر میکنم تسلا همین که ضعف های کیفیتی و ایراد های بسیار خط تولید این مدل رو برطرف کنه کافیه رکورد پیشکش...
کوروش
۸ خرداد ۱۳۹۷داداش حرف شما شاید ،شاید الان درست باشه ولی یه زمان که ایفون که رقیب سونی اریکسون و موتورولا بود رقیب هاش جز زباله چیزی بحساب نمی امدند داستان اپل با تسلا متفاوته
مسعود
۸ خرداد ۱۳۹۷مصرف 6 یا 7 خودروهای بنزینی که از طرف کارخانجات هم اعلام میشه واقعی نیست
ضمنا شما با یه خودروی بنزینی که همین اندازه قدرت و توان داره این تست انجام بدین خیلی خوب بره همین حدوده
مهدی
۸ خرداد ۱۳۹۷واقعا تسلا داره یه نسل جدید رو تو خودرو های الکتریکی جایگزین میکنه ( بدون توجه به این پست که یه کار تبلیغاتیه) اما ممکنه سیاست هاش اشتباه باشه چون داره کاملا برعکس بی ام و تو خودرو های الکتریکی کار میکنه
و ممکنه بی ام و اشتباه کنه (به احتمال خیلی کمتر)
Saeed Boroomand
۹ خرداد ۱۳۹۷به احتمال بیشتر شما فن بی ام و باشید :)
Mohammad
۸ خرداد ۱۳۹۷دوستانی که از شرکت اپل ایراد می گیرید و از پیشرفته ترین کشور جهان که بزرگترین شرکت های جهان رو داره نقد میکنید مشخصه که خیلی زورتون گرفته که آمریکا از هرنظر اوله من خودم با آمریکا موافق نیستم ولی بهترین بودنشو تو دنیا نمیشه نادیده گرفت همین که ارزش شرکت بی ام و و مرسدس بنز و پورشه روهم به شرکت گوگل نمیرسه دیگه خودتون تاتهشو بخونید اپل که دیگه هیچی توی لیست 100 شرکت برترجهان 54 تاش آمریکایی 12 آلمانی و هفت تا ژاپنی آره آلمان و ژاپن و کره قوین ولی حالاحالا مونده که به آمریکا برسن
پویان
۸ خرداد ۱۳۹۷خب چه ربطی داره .طبیعیه کشوری با این سابقه صنعتی+جمعیت شرکتای قوی داشته باشه .. در باره پیشرفته بودنش هیچ بحثی نیست .ولی اینکه از هر نظر اوله درست نیست .
یانکی
۸ خرداد ۱۳۹۷برو بالا بیا پایین داداش آمریکا تو همه چیز اول کل دنیا یک طرف آمریکا یه طرف
Saeed Boroomand
۹ خرداد ۱۳۹۷زیمنس هم از هارلی دیویدسون بزرگ تره . پس نمیشه گفت اپل گوشی خوب میسازه ؛)
پویان
۸ خرداد ۱۳۹۷اینکه ارزش مالی شرکتای امریکایی به قول شما اینقدر زیاده به خاطر سیستم سرمایه داری امریکاست که عدد سرمایه رو به شکل کاذبی زیاد می کنه