ما میدانیم که تسلا مدل S خودرویی سریع است. نسخه ارتقا یافته مدل S پلاد حتی سریعتر بوده و تسلا مدعی است این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۲ ثانیه دارد. این ادعاها هنوز اثبات نشدهاند زیرا مدل S پلاد به دست مشتریان نرسیده اما حداقل یکی از منابع خبری ادعا میکند اطلاعاتی درباره عملکرد این خودرو در ۴۰۰ متر به دست آورده است. اگر این اطلاعات درست باشند تسلا مدل S سریعترین خودروی تولیدی دنیا خواهد بود.
منبع خبری موردبحث درایو تسلا کاناداست اما قبلاً از ورود به جزئیات باید گفت هیچکدام از این ادعاها فعلاً تائید نشدهاند. دلیل آنهم ذکر خبر به نقل از منابع ناشناس است بنابراین اینجا احتمالات زیادی دیده میشود. البته هنوز هم معتقدیم مدل S پلاد با قدرت بیش از ۱۰۰۰ اسب بخاری و سیستم چهار چرخ محرک خودروی فوقالعاده سریعی خواهد بود بنابراین به نظر نمیرسد این ادعاها خیلی دور از واقعیت باشد.
اما این ادعاها چه چیزی را نشان میدهند؟ بر پایه خبر منتشر شده، تسلا مدل S پلاد توانسته در پیست مسابقه اتوکلاب فاموسو کالیفرنیا زمان ۹.۲۳ ثانیه را برای مسافت ۴۰۰ متر ثبت کند. سرعت این خودرو در زمان عبور از خط پایان برابر با ۲۴۴.۸۷ کیلومتر در ساعت بوده است. آیا این خودرو از لاستیکهای خیابانی استفاده کرده یا لاستیکهای مسابقهای؟ آیا خودرو نسخه تولیدی استاندارد با کابین کامل بوده است؟ از آنجایی که هیچچیز بهصورت رسمی اعلام نشده بنابراین ویدئویی از این رکورد نیز در دست نیست.
تسلا لیستی از زمان ۹.۲۳ ثانیه با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را در وبسایت خود ثبت کرده بنابراین قطعاً چنین خبری را تائید کرده است. البته داج ادعای خبرسازی درباره چلنجر SRT دیمن و رکورد ۴۰۰ متر ۹.۶۵ ثانیهای آن دارد اما تکرار این رکورد در دنیای واقعی تقریباً غیرممکن بوده است. مدل S به عنوان خودرویی الکتریکی توانایی بالایی دارد چراکه علاوه بر گشتاور آنی از سیستم چهار چرخ محرک نیز سود میبرد.
بهطور خلاصه باید گفت ما به شدت منتظر حضور تسلا مدل S پلاد در پیستها و رکوردزنی معتبر هستیم.
مازیار
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰بهرحال یا این مدل و یا یک برقی دیگه و احتمالا یک تسلای دیگه رکورهای شتاب رو در دست خواهد گرفت دیر و زود داره اما سوخت و سوز نه
اما اون چه که مهمه اینه که مقایسه شتاب برقی و بنزینی و دستمایه قرار دادن نتیجه اون در کل کل ها صحیح نیست چون مقایسه دو دنیای متفاوت هست
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰شیر نع قوی ترین حیوونع جنگلع نع سریع ترین حیوونع جنگلع ولی سلطانع جنگلع
AMIR / ARMI
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰منتظر کامنت های سبزتان هستیم
نعمت اله آزموده
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰والا یک اقایی با ۲۰ کامنت جنجال درست نکنه قاعدتا باید شاهد تبادل علمی باید باشیم
برا اشخاص دیگه تعیین تکلیف میکنه میکنه میگه نیا پست بقیه ماشینا ماشین باز نیستی خودش کلا زیر پست های تسلاست نقد
Farzad
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰نصحیت های ما و دوستان هم که بی فایدس ، باور کنید کامنتهای طولانیش رو نخونده رد میکنم .
محمد رستمی نژاد(MSAG)
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰(JONATHAN (TESLA
۲۴ فروردین ۱۴۰۰
سوابق: (150 دیدگاه)
اگه ماشین باز بودن به یه چسه صدا و دود هستش نه نیستم
معیار های من و امثال من برای ماشین باز دونستن یک فرد بزرگ تر وسیع تر از
تعصب داشتن روی دو تا برند عهد بوقی
نعمت اله آزموده
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰بنده کی توهین جاناتانذ تسلا رو تایید کردم ؟ کار اونم غلطه از الفاظ بدتری هم استفاده کردن دوستان تسلا فن ولی جنابعالی در جایگاهی نیستید که بگید کی کجا کامنت بذاره کجا نذاره مگه شما سردبیری ؟ شخص سردبیر هم مگه این تهدید رو علیه کسی به کار برده آقا از تسلا بدت میاد منم حال نمی کنم اما از کامنت هات علیه تسلا خسته شدیم آقا جاناتان رو میگی از سوپر کار بدت میاد نیا شما هم متنفری زیر پستای تسلا میایی نمیشه انتقاداتت رو به زبان بهتری بگی ؟
نعمت اله آزموده
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰نگاه کن آقا شاهرخ رو در همین پست خیلی با کلام دقیقی بدور از خشم گفتند از دیمن بیشتر خوششون میاد منم از دیمن بیشتر خوشم میاد اما نمیام هرجا تسلا دیدم بگم آی این یه آشغاله ما اینو باید نابود کنیم فلانه زشت ترین ماشین تسلاست آشغالترین تسلاست از این کامنتا
بس کن برادر من سعی کن کامنت هات توهین نباشه به سلیقه دیگران بله من تایکان توربو s رو بیشتر از مدل s دوست دارم خب همین نیازی نیست با یک حجم بزرگ از کامنت ها بگم از مدل s متنفرم
من هیدروژنی شدن رو دوست دارم ولی هردو برقی شدن و هیدروژنی شدن اول راهند بهتر نیست کمی فرصت بدی به این ماشینا فکر میکنین صدای زوندا r قراره از میرای در بیاد؟خب هیدروژن هم مثل برقی اول راهه ۱۰۰ سال تکامل رو هردو ندین بهتر نیست فرصت ییشتری بدیم به خودروساز ها ؟
akrh78
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه 8 هم تایم بزنه باز یه فیل روی 4 چرخه تازه اشغالا رو هم نمیشه باهاش جارو زد
محمد رستمی نژاد(MSAG)
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰خب من اوایل چندین بار بهش گفتم که اینطوری نگو، نگو جلو پنجره سازان ، ولی بیشتر گفت ، خب من هم متعصبی نظر دادم
الان شما خداییش نگاه به فرمون این تسلا بکن، ببین اگه من الان بهش خرده بگیرم، میشم متشنج کننده فضا ؟!!
Mr.t.e.s.l.a
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰:))))دقیقا
فک کنم خیلیا ناراحت بشن
ببخشید که به جای خبر ورشکست شدن همش خبرای موفقیت هاشو میشنوین…
گفتن پلد 9.2 میزنه زد
گفتن پلد+ زیر 9 میزنه که خواهد زد
درضمن در منبعی که من خوندم نوشته بود با تجهیزات داخلی کامل و بدون سبک سازی زده شده این تایم…
دقت کنین
یه سدان فول سایز با وزن بالای 2 تن اومد رکورد سریعترین خودروی دنیارو که دست سوپر کار های بالای 750 اسب خیلی سبک تر بود رو شکوند…
تسلا❤️
محمد رستمی نژاد(MSAG)
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰خب من یک سوال دارم از نظر شما تسلا فن ها
یعنی از نظر شما تمامی ماسل های کار های قدیمی بی ارزش هستن، چون اندازه یک سوپر کار امروزی سریع نیستن
از نظر شما لامبورگینی اوروس و اونتادور بی ارزش هستن چون از این تسلا بی روح، امکان دارد کند تر باشن ،البته فقط در ۴۰۰ متر ، اگه ۸۰۰ متر برگزار بشه ، هیچ تسلایی قابلیت رقابت با یک سوپر کار رو نداره
مثل درگ موتور ترند که آستون مارتین خیلی جلو نبود ، ولی بعد از ۴۰۰ متر ،مثل موشک از همه جلو زد و بعد از سنا دوم شد
حالا از نظر شما تسلا دوستان ، هر ماشینی که شتابش از تسلا کمتر بود ارزش نداره ، پس طبق این فرمول همه چی به شتاب ربط داره؟؟؟؟؟؟؟
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰تسلا دو تن هست والا دیمون هم حدود دو تن بود ۳ سال پیش ساخته شد صدای خوبی داشت جذابیت زیادی داشت ولی تسلا ۱۰۰۰ اسب داره با گشتاور انی با دو دیفرانسیل صدای خوب نداره قیافه هم همینطور هر چند این نسل اس کلاس قشنگه درکل این همه تکنولوژی ۱۰۰۰ اسب گشتاور انی و یه دیفرانسیل اضافه باعث شده قیمت قابل توجهی بیشتر باشه و سرعت هم حدود ۴ صدم ثانیه بهتر باشع یذره جادار تر باشه ارزش کلکسیونی هم نداره صدای جذابن نداره درکل بخوام رک بگم ژاپنی ها تازه ۲ ۳ سال دیگه اماده رقابت با تسلا میشن ولی الان جدی ترین رقیب تسل داج هست سایبر تراک رقیبش تی ار ایکس هست مدل اس رقیبش چلنجر هست ایکس کلاس و وای کلاس هم دورانگو و مدل سه هم چارجر
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰درضمن اینا ۸ سلندرن اونا برقی نقطه مخالف همن بعد داج گفته محصولاتمان در اینده بالای ۱۰۰۰ اسب خواهد بود تسلا هم همینو گفته
حشمت
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا
ماشین ۸ سیلندر کوپه رو با سدان برقی لوکس مقایسه میکنی!!!
اینا چه ربطی به هم دارن، هر کدوم بازار هدف جدا دارن، فلسفه جدا
محمد رستمی نژاد(MSAG)
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰چلنجر SRT دیمن و رکورد ۴۰۰ متر ۹.۶۵ ثانیهای آن دارد اما تکرار این رکورد در دنیای واقعی تقریباً غیرممکن بوده است
اول که چنین رکوردی در دنیای واقعی غیر ممکن نبوده است
انجمن ملی هاترود آمریکا هم این رکورد داج را ثبت و قبول دارد
برای ثبت این رکورد هم از آن سوخت مسابقه ایی که داج گفته بود باید استفاده شود تا قدرت ۸۴۰ اسبی به دست آید
سپس لاستیک های درگ پک را هم باید استفاده کرد و سایر اجزای بسته درگ که داج به قیمت ۱ دلار میدهد (بله درست خواندید ، یک دلار قیمت آن بسته ۶ یا ۸ هزار دلاری بود ، ولی داج به قیمت ۱ دلار آن بسته را میدهد، ولی فقط برای دیمن بود)
بعدش داج همه عوامل را در بهترین حالت خودش قرار داد
چه طور یک ورزشکار وقتی میخواهد رکورد بزند یا مسابقه دهد ، تمام عوامل در بهترین حالت خودشون قرار میگیرند، این رکورد داج هم همینطور بود
خداییش نگاه فرمونش بکن ، چه قدر مسخره است??
همیشه هم گفتم از یک V8 200 اسب بخاری هم میشود کامل لذت برد و دیوانه شد ، بی عقلی است ۱۴۰ یا ۱۵۰ هزار دلار بدی تسلا ، خب به نظرم منطقی تر این است که یک وایپر با پولش خرید یا یک هلکت رد آی .
کیفیت هم که دیگه ماشالله در حد رولزرویس است.
محمد رستمی نژاد(MSAG)
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ولی خب یک چیز بگم برای من که از تسلا خوشم نمیاد ، خیلی برام جالب است چنین شتابی ، یعنی منظورم این است که حال میده ، مثلا با خانواده توی ماشین هستی ، همه ریلکس هستن ، بعد یهو شتاب رو تخته میکنی همه حالی به حالی میشن ، دیگه آدم اینقدر هم نباید متعصب باشه ، شتابش لذت هم داره خدایی ، نمیگم نداره .
نعمت اله آزموده
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰جناب رستمی شما هم میتونین کامنتی بدور از هیت بدین مثل همین کامنت
مانا باشید و بدور از گزند
RezaRs
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰چه جالب مانا باشید و بدور از گزند
محمد رستمی نژاد(MSAG)
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰من از اینجا قول میدم که زیر پست های تسلا نظر بدم ، ولی دیگه از آن نظر های به قول شما متشنج کننده ندهم ، یک نظر معقول و درست ، به شرطی که تسلا فن ها هم نیان اگه ببخشید گَندی طبق معمول از تسلا در آمد ، نیان ماست مالی کنن
مثل اون پست بیت کوئین تسلا ، که باز اومد ماست مالی کنه ، با چند تا کامنت و دو سه تا مثال بهش گفتم که ما هم بلد هستیم ماست مالی کنیم ، دیگه نتوست جوابم بده ،
پس این یک صلح دو طرفه است.
امیر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰1 میلیون اسب بخار هم داشته باشه باز هم از موجودی بنام ایلان ماسک و چیزی به اسم تسلا به هیچ وجه خوشم نمیاد.
""new ""RAMIN
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰تنها تسلا هایی که دوست دارم S plaid و X plaid هست. بقیه رو زیاد باهاشون حال نمیکنم. این S plaid هم خوبه. سریع هست. آپشن هم داره اگه دقت کنید کمی کیفیتش بیشتر از بقیه تسلا هاس. البته عکس کامپیوتری رو نمیشه ملاک قرار داد.
.
.
.
.
راستی میدونستید فارادی فیوچر برای جیلی هست !! برید وبسایت جیلی اون پایین عکس 9 تا لوگو کمپانی هست که جیلی اونارو خریده و مالکشونه.
فارادی فیوچر همون کمپانی هست که مدعی قاتل اس یو وی هاس و همچنین قاتل تسلا
کاشف به عمل اومد برای جیلی هست ! البته هنوز تولید نشده.
در طی 5 سال آینده چه اتفاقاتی بی افتد… ?
Amin
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰سریع ترین ماشین تولیدی دنیا اونم با همون قیافه ی همیشگی ….
سلا فن ها فکر میکنند که تسلا یه برند هست با ۹۰ سال سابقه که هر سال چند تا ماشین افسانه ای می سازه و بقیه خودرو سازها از اون الهام میگیرن و در ۲۰ یا ۳۰ سال دیگه ماشین هاش رو با قیمت ۵۰ یا ۷۰ میلیون دلار توی حراجی ها میفروشن
به نظرم اینکه فن تسلا باشی ،شبیه این هست که فن ایران خودرو باشی ، نه اینکه این دو تا برند توی یه سطح از تکنولوژی باشن،اصلا نه ،ولی جفتشون جذابیتشون صفر هست
راستی ،رکورد فعلی سریع ترین ماشین تولیدی انبوه در ۴۰۰ متر کدوم هست؟
یادمه یه بار sf90 حدود ۹.۵۵ زد توی درگ تایمز، حالا سریع تر از این هم تولید انبوه داریم ؟
منم ن اگر جواب بدین
مازیار
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰فن تسلا باشی یا فن بنز یا فن فرغون سازی محله هیچ فرقی نداره و همه به یک میزان قابل احترام
” فن از سلیقه شخصی نشات میگیره که برای هر کسی منحصر به خودش هست ”
جلوی آئینه بایستیم و این مفهوم ساده رو به اونی که میبینیم منتقل کنیم
شاهرخ
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰خب خوبه ولی من همون دیمون رو بیشتر دوست دارم
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰منم
امیر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰بعد من نمی خوام توی ماشینی بشینم که فرمونش یه همچین چیزی باشه !!!!
به اون نمایشگر بزرگ هم نیازی ندارم و با قیمتی که این تسلا داره میشه کلی ماشین بهتر پیدا کرد.
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰باز هم شاهد گزافه گویی های تسلا هستیم.
به قول شاعر که میگه: لب و دهن فقط لب و دهن…
Erfan
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰من دیگه بهش عادت کردم
کلا حرف زدنش مساوی با دروغ گویی هستش.
هرچند باید منتظر بود و دید توی دنیای واقعی چقدر میزنه ولی حقیقتا برای من دور از باوره که ممکن باشه از ریماک C2 سریع تر باشه(با توجه به الکتریکی بودن هردو این مقایسه رو کردم)
Mahdi
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه رکورد 400 متر رو زیر 10ثانیه هم بزنه بازم به نظر من با این قیمت گزینه های بهتری هستن طراحی بیرونی که به کل تعطیل، داخل کابین هم یه نصفه فرمون گذاشتن با یه مانیتور بزرگ که کل نمای کابین رو خراب کرده از نظر من یه کوروت C8 خیلی بهتر از این ماشینه
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰دوست دارم اسمشو بزارم ماشین خانوادگی مناسب واقعا مناسب چون گشتاور مناسب شتاب مناسب برد مناسب و قیمت تقریبا مناسب تکنولوژی مناسب و همینطور راحتی مناسب ولی باید بدونید خیلی بی روحه ولی با روح ترین ماشین تسلاست حالا چند تا چیز درباره دیمون بگم دو تا از چشای جلوی دیمون رو کور کردن که بجاش دریچهی هوای بزارن که هوای مناسب برای سوخت با بنزین به موتور برسه همهی اپشن هایی رو که برای کم کردن وزن برداشتن ولی با یه دلار میشه خرید ولی ماشینتون کند میشه علاوه بر صندلی علاوه بر رکورد ۴۰۰ متر دیمون اولین ماشینی بود که به طور استاندارد بدون ارتقاع تک چرخ میزنه که تو گینس ثبت شد بزرگترین دریچه هوای رو داره رد کاپوت با وجود کور کردن چراغ ها اولین ماشینی بود که به طور استاندارد لاستیک مخصوص درگ داشت که تو گینس ثبت شد برای ازاد کردن قدرت علاوه بر خرید بنزین مخصوص با رو کنسول یه تغییری بدی تا بتونی از اون بنزین استفاده کنی قیمتشم ففط ۸۵ هزار دلار تازه کلکسیونی هن هست و و در اینده ۱ میلیون میفروشی
محمد رستمی نژاد(MSAG)
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰کمری انتخاب معقول تری نیست-!؟-!؟
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰?
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰لبته داج ادعای خبرسازی درباره چلنجر SRT دیمن و رکورد ۴۰۰ متر ۹.۶۵ ثانیهای آن دارد اما تکرار این رکورد در دنیای واقعی تقریباً غیرممکن بوده است.
کاملا این حرفتون غلطه تکرار شد اونم با زمان بهتر با یه دوج سفید رنگ که مقالشم گذاشتین تو همین پدال یه سرچی کنین لطفا مقاله رو اصلاح کنین الانم حوصله ندارم لینک بزارم اما اگه باورتون نمیشه بگین تا بزارم
محمد رستمی نژاد(MSAG)
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰پدال بعضی وقت ها یه چیز هایی مینویسه آدم تعجب میکنه ??
mahan
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰عالی بود نینجا جان نکات جالبی رو گفتی.مسخره کردن جرمی و هموند به جیمز سر تنظیمات پیچیده و لاستیک درگ … بامزه بود.بنظر من هر 3 ماسل کار موزیسین های خوبی هستن ولی کامارو یکم باید خودشو پیدا کنه
Aryan kia
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰حرف تا عمل راه زیادی هستش فقط میخواد با این حرفا ارزش سهامشو بالا ببره ایلان ماسک به نظرم باید رییس جمهور بشه خیلی سیاست قوی داره
mm.y@rlou
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰دیمن اگر نتونه رکورد این خودرو رو بزنه که بازم محبوب تر هست نسبت به این خودرو نمیگم تسلا مدلsخودروی بدی هست نه اینطور نیست خودرو های تسلا کلا تحسین برانگیزن ولی داج srtدیمن یه ماشین کله خراب با اصالت
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰بچه ها اصن شاید اس اف ۹۰ اینو شکست بده
Aryan kia
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰دوستان یه سوال دارم رکورد ۴۰۰ متر مگه دست ریماک نبود؟
بعد آسپارک اوول با اون شتاب دیوانه وارش ۴۰۰ مترو تو چند ثانیه میره؟
Ninja
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰اونا هایپر کار هستن رکورد ۴۰۰ مترشون زیاد با ارزش نیست اینا هم برای شتاب صفر تا صد ساخته شدن نه رکورد ۴۰۰ متر رکورد ۴۰۰ متر خیلی به قیمت هم ربط داره
Elmiraj
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰S plaid مجهز به حالت درگ استریپ شده و در صورت تجهیز به لاستیک های مخصوص به راحتی این تایمو ارتقاء میده .
taha malek
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰با اینکه بازم ازش خوشم نمیاد حداقلش اینه که زشت نیست
مدل s , x تنها مدل هایی از تسلا هستن که زشت نیستا
و میشه گفت خوشگلا
هر موقع مشکل قیمت و ساعت شارژ برقیا حل شد من میخرم (فعلا که نه پول دارم نه خارجم:)) الان هم از خیلیاشون بدم میاد بخاطر قیافشون وایلان ماسکه اصلا ادمه جالبی نیست فقط به فکر چپاوله معلوم نیست از چ راه هایی تسلا خریدن رو مد کرده یجورایی هر کی پولش میرسه میخره
کلا فک نکنم هیچ روی تسلا بخرم البته به طرفداراش ه ماحترام میزارم مثل طرفدارای تویوتا
Amirreza
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰باید بیاد تا بعد ببینی، چی میشه چون همونطور که پدال خبرشو گذاشت به ایلان ماسک اعتمادی نیست