تسلا مدل S هماکنون سریعتر از همیشه شده و سازندهٔ آمریکایی زمان شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت آن که قبلاً ۲.۵ ثانیه اعلام کرده بود حالا رسماً به ۲.۳ ثانیه کاهش داده است. دلیل افزایش شتاب مدل S حالت جدیدی بنام «وضعیت یوزپلنگ» است که چند هفته پیش از طریق بهروزرسانی نرمافزاری معرفی شد. هنگامیکه راننده با پای چپ پدال ترمز را فشرده و با پای راست پدال گاز را فشار میدهد و حالت لانچ فعال میشود، حالت یوزپلنگ سیستم تعلیق تطبیقی را با کاهش ارتفاع تعلیق جلو و بهینه کردن کمکها، تنظیم میکند.
البته فقط تنظیم تعلیق نیست که موجب لانچ سریعتر مدل S میشود زیرا حالت یوزپلنگ همچنین اوج قدرت را افزایش میدهد، در سرعت بالاتر از ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت به قدرت میافزاید و استقامت حرارتی قوای محرکه را هم افزایش میدهد. به لطف این اقدامات، خودرو میتواند بدون هیچگونه اُفت عملکردی شتاب گیریهای بیشتری در خط مستقیم داشته باشد.
اما مدل S پرفورمنس با حالت وضعیت یوزپلنگ برای مدت طولانی پرچمدار خانوادهٔ مدل S باقی نخواهد ماند زیرا سال گذشته ایلان ماسک اعلام کرد که تسلا آزمایش نسخهٔ جدیدی از این سدان الکتریکی را با نام پلاید آغاز کرده است. این نسخه به سه موتور الکتریکی مجهز است که دوتا در عقب و سومی در جلو قرار دارد. مدل S پلاید همچنین از باطریهای بزرگتری نسبت به نمونههای صد کیلووات ساعتی کنونی برخوردار خواهد بود و تغییراتی آئرودینامیکی هم در آن ایجاد میشود. انتظار میرود این نسخهٔ جدید قبل از پایان سال جاری به بازار عرضه شود.
[دانلود ویدئو]
Saeed
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دم ایلان ماسک گرم
واقعا کارش درسته?
Saeed
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹من هیچ وقت تو پیوی یه ترول نمیام
اگه میخوای با من حرف بزنی بیا گپ پدال تو تل اونجا میبینمت
رزیتا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹من از بچگی عاشق ماشین بودمو این بخاطر شغل بابام بودش چون بابام از پرسنل شرکت ایرانخودرو بودشو تو سالن مونتاژ قسمت موتورو گیربکس کار میکرد ، البته الآن باز نشسته شده ، منو داداشمم که از همون بچگی عاشق ماشینو کار بابا بودیمو هروقت موقعیتی پیش میومد همراهش میرفتم محل کارش ، علاقه عجیبی به دنیای ماشین داشتمو این علاقه هنوزم مثل دوران بچگی تو وجودمه ، همیشه از بابام درباره ماشینو موتور ماشین میپرسیدمو اونم بهم توضیح میدادو یادم میداد و منم واقعا” همه چیزو ازش یاد میگرفتم ، الانم همه ی برندا و مدلای مختلف ماشینو میشناسم و اطلاعات فنی خوبی درباره شون دارم و به جرات میتونم بگم که میتونم همه قطعات موتورو گیربکس ماشیونو از هم باز کنم و دوباره ببندم سر جاش و حتی قطعات معیوبو تشخیص بدم چون معلمم تو این زمینه بابام بوده ، وقتی دیپلم شدم دوتا رشته رو خیلی دوس داشتم اول رشته هایی که به ماشینو دنیای ماشین مربوط میشدش و دوم رشته پرستاری ، خب تو مورد اول یعنی رشته های مربوط به خودرو مثل اتومکانیک تو ایران خیلی محدودیتا واسه دخترا بودش ، پس دومی یعنی پرستاری رو انتخاب کردم و علاوه بر تحصیل تو رشته ای که اونم دوس داشتم بازم یه نیم نگاه که چه عرض کنم یه تمام نگاه به دنیای ماشینو اطلاعات درباره ماشین داشتم ، سه سال پیش دانشگاهم تموم شدش و تو یه بیمارستان مشغول به کارم و این بیمارستانی که هستم اختصاص پیدا کرده به بیمارای کرونایی ، الآنم از پونزده روز قبل از عید تا الآن خونه رو به چشم ندیدم و فقط از طریق تماس تصویری واتساپ با خانوادم در ارتباطم و یکی از کارام تو این دو ماهی که بیمارستانم اینه که تو ساعتای استراحت یه سر میام سایت پدالو مقاله ها و پستها و نظرای بچه ها رو میخونمو خودمم نظر میدم و اما در آخر میخاستم بگم از اینکه تو این دو سه ماه تو سایت پدال و کنار بچه های پدال بودم بسیار خرسند هستم ، ولی یه گله و شکایت کوچیکم دارم و اونم اینه که متاسفانه احترام به نظراتو کامنتای دیگران وجود نداره ، البته منظور من همه ی بچه های پدال نیستن ، مورد دومم مشغله کاری این روزام هستش و به همین خاطر من دیگه نمیتونم بیام پدال ، پس همه شمارو به خدا میسپورم و بهترینا رو واسه همه تون آرزو میکنمو امیدوارم تو همه مراحل زندگیتون پیروزو پایدار باشین ……….. خداحافظ همگی
ایمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹به امید برگشت دوباره ؛ از نظرات خوب ، جامع ، کامل و البته بی حاشیه شما استفاده کردیم ؛ موفق و پیروز باشید
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹رزیتا عزیز
کامنت همین مقاله شما را صبح خواندم اما الان که داشتم مقاله (( کرولا ، چین )) را میخوندم ، دیدم یه کامنت گذاشتی و به صورت خیلی مسخره حدود ۱۰۰تا دیسلایک خوردی و ۵ تا لایک و این در صورتیه که نه مقاله ، مقاله جنجالئیه و نه در کامنت شما حرف خاصی زده شده .
مطمئنا یا شما هک شدی یا کسی داره دستکاری میکنه قسمت تائید کامنتهارو که از دست سردبیر و بچههای زحمتکش پدال هم خارجه .
در هر صورت به نظرم خداحافظی شما فقط به این دلیل بوده که بیدلیل دیسلایک خوردین نه دلایل دیگر و با اینکه من بشخصه با بعضی از کامنتهای شما مخالفم اما این هم دوست دارم بدانید که زیبایی قسمت کامنتهای پدال به همین مخالفتهاست که مطلبی گفته میشه و یاد میگیریم و ما هر کداممان به جزءبرخی دوستان بیادب ، برای خودمان کسی هستیم با خدمات مختلف به مردم ایران و اوقات فراغت کوچکمان را در پدال میگذرانیم .
پس دوست عزیز ، اهمیت به چنین چیزهای کوچکی نده ، اون هم در فضای مجازی که هر کسی میتونه از هر کجای دنیا خودش را انیشتین بدونه یا هیتلر زمانه .
خودم به شخصه وقتی کامنت میگذارم و نظر شخصی میدهم ، به هیچوجه تایید شدن یا نشدن برام اهمیتی نداره و هر از چندگاهی هم اعلام میکنم هر کسی ناراحته از من ، نخونه و یه دیسلایک بده بره ، چون در غیر این صورت کامنت من جنبه ریا پیدا میکنه و من دیگر نظر شخصی نمیگذارم و مجبورم نظری دهم که مورد قبول اکثریت باشه ولی حقیقت ذهن من نباشه .
در مورد رزیتا باید بگم مطمئناً مشکلی در قسمت لایک و دیسلایک ها پیش آمده ، اما رزیتا ، اگر برای چنین موارد مسخرهای قوی نباشی و به صورت قهر کردن خداحافظی کنی ، پس چطور در دنیای واقعی زندگی میکنی ، دنیایی که مردم از پشت خنجر زدن را بیشتر دوست دارند تا زدنهای لایک و دیسلایک مجازی و مسخره .
نمیگم خداحافظی نکن و…. ، فقط میگم کمی منطقی با قضیه برخورد کن و نگذار دنیای مجازی روی روحت اثر بگذاره و تو را تسخیر کنه .
ولی متاسفانه میبینیم که خیلیها تحتتاثیر این فضا قرار میگیرند و من دیدم از نزدیک که حتی زندگیها به طلاق کشیده شده ، چون زن یا شوهر زندگی خودشان را با تصورات فضای مجازی مقایسه و نااُمید میشوند (( بخصوص اینستاگرام )) .
Hamidreza
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹اگه واقعا از کادر زحمت کش درمانید
دست شما و همه کادر درمان کشورمون ( دستتون رو بشویید ها) از دور میبوسم !
به امید اینکه همه رعایت کنند و به صرف غرور جوانی و از این چرتو پرتا نگن ما نمیگیریم و نمی ترسیمو ….
علیرضا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام
همه کامنتاتو تا الان خوندم . اکثرش رو دیس لایک کردم و حدود یک سوم رو پسندیدم . ولی این زود رنجی تورو بین جمع آقایون درک میکنم . گاهی میخواستم انتقاد شخصی ازت بکنم ولی با یه دیس حرفمو زدم . انتظار دارم بیخیال نظرات باشی و به کارت توی پدال ادامه بدی . اگه واقعا علاقه مندی به خودرو پس اینقدر راحت علاقمندیتو بخاطر این مسائل زیر پات نزار و بمون .
با احترام
مهدی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹رزیتا امیدوارم روزهای خوب در پیش داشته باشی و اون دسته افرادی که باعث ناراحتی شما شدن که البته چندین بار به من هم توهین کردن هم روزی دست از فضاز مجازی برداشته و در دنیای واقعی زندگی کنن شما هم فردی محترم هستید و به شخصه براتون ارزوی دنیای بهتری دارم امیدوارم پدال هم توجه بیشتری به این دسته افراد داشته باشه و اجازه نده که فضای سایت را خراب کنند
رامتین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹متاسفانه آقایون این اخلاق بد را دارند که نمیتونند حضور یک خانم را در بین چنین گروهی تحمل کنند. البته بعضیهاشون. بنابراین زیاد ناراحت نشید.
Enzo
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹بخاطر یسری حرفهای آب دوغ خیاری خودتو ناراحت نکن .هر جور دلت خواست نظر بده اون طرفم اگه آدمه با منطقی باشه اگه از نظرت خوشش نیومد یه دیس میده . هیچوقت کسی علاقشو بخاطر حرفهای یسری آدم ول نمیکنه.
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹یه مصاحبه خواندم از آقای برنی اکلستون که معروف هستند به پدر مسابقات فرمول یک ، در مورد تسلا که این قسمتش برای من جالب بود .
مجله اتوکار از ایشون سئوال میکنه :
تسلا بزرگتره یا فراری ، که در جواب میگه :
تسلا روزی فراموش میشه ولی فراری هیچوقت فراموش نمیشه و همیشه پایداره که اگر در مسابقات هم نباشه ، برندش به تولید و فروش خودرو ادامه میده اما فرمول یک بدون فراری جذابیتی نداره و در ادامه میفرمایند که یه روزی تمام شرکتهای بزرگ برقیها رو تکامل میبخشند بهتر از تسلا که تسلا برای همیشه فراموش میشه و فقط تلنگری بوده برای بزرگان صنعت خودرو در تولید برقیها.
با درست یا غلط بودن نظریه ایشون کاری ندارم ، اما منطق میگه شرکتهای قدرتمند تولید برقیهارو جدی گرفتهاند و قویتر از تسلا هم شروع کردند ، مثل پورشه تایکان که از هر نظر بهتر از تسلاست بخصوص کیفیتی و طراحی .
نظر شخصی من اینه که اگر روزی برای همیشه سوختهای فسیلی بروند کنار و برقیها دنیا را تصاحب کنند ، آلمان مثل همون قبل حرف اول را در تولید و ارائه تکنولوژی خودرو میزنه و میشه ژاپن و آمریکا را در کنار هم از نظر قدرت ارائه تکنولوژی به حساب آورد و بقیه هم هستند برای ادامه راه اما این وسط باید این سه کشور از چین بیش از همه بترسند و بعید نیست شرکتهای چینی ، این سه کشور بزرگ هم پشت سر بگذارند .
میبینید که در چین اینقدر کارخونه خودروسازی عجیب غریب وجود دارد که اگر هروز هم از ۳۶۰ روز سال هم اختصاص بدیم به شناسایی این کارخونهها کم هست و در نظر بگیرید اگر از میان این همه کارخونه و شرکت ، فقط ۵ تاشم قدرتمند باشند به سبب حمایتهای پشت پرده حاکمیت قدرتمند چینیها میتوانند دست به هر کاری بزنند و با قدرت دنیای خودرو را به تصاحب خودشون در بیاورند که این وسط فقط کشورهایی میتوانند از پس نفوذ چینیها بربیایند که حاکمی مثل ترامپ بالای سرشون باشه و اجازه نده به این راحتیها در بازارهای جهان جولان بدهند و شروع کنند به تعرفهگذاری و دست انداز درست کردن مثل همون بلایی که سر هوآوی آوردند ، چون میدونستند این شرکت با پیشرفت روزافزون و قیمت بسیار ارزانتر و حتی شاید کیفیت بالاتر میتونه اپل سامسونگ و… را به زیر بکشه و میدونید که دقیقاً این اتفاق هم میوفتاد که ترامپ با ایجاد سیاستی انگلیسی وار توانست هوآوی را از خاک آمریکا بیرون کنه اما بعد از ترامپ خدا میدونه چی پیش میاد و چطور میخواهند جلوی نفوذ چینیهای ثروتمند و حالا صاحب تکنولوژی را بگیرند .
سینا BMW
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹یکی از دوستان چند روز پیش خیلی حرف خوبی درباره برقی ها زد.
راه چاره محیط زیست تسلا و برقی ها نیستن بلکه اصلش استفاده از سوخت های پاکه، مثل هیدروژن یا سوخت های زیست توده،
البته درباره هیدروژن بهتره گفت درصورتی پاک هست که بخارآب خروجی دوباره به مایع تبدیل بشه و در غیر این صورت از اونجایی که خود بخار آب یکی از گاز های گلخانه ای محسوب میشه ، پاک بودن هیدروژنی ها زیرسوال میره و باید بخار آب دوباره مایع بشه. بخار آب خیلی فریب دهندهست
برقی ها هم خودشون از سوخت های فسیلی تغذیه میکنن و حتی با سوخت های پاک کلی اتلاف انرژی داریم.
ولی سوخت های زیست توده خوشون از طبیعتن و مقدار گاز های گلخانه ای شون حدیه که توسط طبیعت قابل جذبه و مثل دردنسوز ها با اینکه کل سوخت رو انرژی نمیکنن ولی اتلافشون از برقی ها کمتره
Car lover
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹قیکت بالای سوخت هیدروژنی و کنترل انرژی زیاد حاصل از سوختن از چالش های این نوع سوخت هاست
یا حق
ferrari_lvr
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹این لایک
تایکان دیس
Joker
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دست بزنید براش،با این همه گشتاور آنی کار خیلی بزرگی انجام داده?از سرعت ۱۰۰ کیلومتر به بعد هم با لاکپشت برابری میکنه،با این حالت یوزپلنگ یه بار لانچ کنی شارژ ۱۰۰ درصد رو میکنه ۵ درصد،فکر کن با یه ۹۱۱ توربو اس میری درگ،وسطای کار یهو اخطار میده ۵ درصد از شارژ میونده و تامااااام!!! باید همیشه یه پاور بانک هم همرات باشه با ماشینای تسلا ?
امیر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹حرفای شما درصورتی گفته میشه ک تسلا از نظر برد ، بهترین عملکرد رو همیشه داشته!
این همه دشمنی با تسلا جالبه…
سینا BMW
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست گرامی وقتی اون همه گشتاور و قدرت لحظه ای در اختیارش باشه باید خیلی بهتر عمل کنه. مشگل شتاب ۰ تا ۱۰۰ هم نیست بلکه اصلش در سرعت بالای ۱۵۰ و ۲۰۰ هست که باعث میشه در درگ های طولانی تر از ماشین های خیلی ضعیف تری شکست بخوره و در درگ ۴۰۰ متر هم فقط ۱۵۰ متر اول جلو باشه
Joseph
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست عزیز سدان لوکس خانوادگی هستش سوپر اسپورت نیست که بالای ۲۰۰ ملاک ماشین باشه، شما بخوای یه سبقت بگیری با این ماشین مثل اب خوردن از ماشین بنزینی سبقت میگیری چه تو خیابون باشه چه اتوبان ، خوبیه یا بدیه تسلا اینه که وابستگی ایجاد میکنه مثل گوشی، در هر شرایط با هات ارتباط داره
سینا BMW
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹مشکل بزرگ تر برقی ها اینه که اون برد اعلامی فقط برای وقتیه که کمتر ۱۰۰ کیلومتر بری و شتاب ماشین بالای ۵ ثانیه تنظیم بشه و در غیر این صورت ۷۰ کیلومتر هم دوام نمیاره ولی درونسوز ها شاید ۵۰۰ کیلومتر با حداکثر قدرت برن
واینکه اگه بهش زیادی گاز بدن و شتاب بگیرن به موتور ها آسیب زیادی میرسه ولی اوضاع داخل بنزینی ها خیلی متفاوته.
موتور های برقی مدل پرفورمنس بیشتر شبیه یه پردازنده ی اوورکلاک شدست که برای نیروی بیشتر به سیستم آسیب میزنه
سینا BMW
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ببخشید به جای ۱۵۰ نوشتم ۵۰۰ کیلومتر
امیر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹با حرفتون موافقم سینای عزیز اما اینم در نظر بگیرید ک تسلا و کلا تکنولوژی الکتریکی شدن خودروها سن زیادی نداره و جا برای پیشرفت زیاد داره
درضمن خیلی طبیعیه ک برد اعلامی همه شرکتها برای همه نوع خودرو با سرعت ایده آل و بدون فشار مضاعفه و اینکه تسلا یا هرخودروی الکتریکی در درگ ۴۰۰متر ک معمول ترین مسافت درگه عملکرد خوبی داره و مسافت های بیشتر چندان اهمیت نداره و انگار نوعی مغلطه کردنه!
درمورد پرفورمنسش هم درسته ک قدرت بسیار بالایی داره اما وزنش هم بسیار بالاست و همینطور قطعا از نظر آیرودینامیک هم باید اصلاح بشه تا به اعداد ایده آل برسه
البته ک منم به هیچوجه طرفدار تسلا یا هیچ خودروی برقی نیستم و رابطه خوبی هم ندارم باهاشون اما واقعیت همینه!
سینا BMW
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹من هم با حرف شما کاملا موافقم ولی مشکل همونطور که گفتم سرعت های بالاتره و اینکه در واقعیت شما اصلا تفاوت شتاب ها رو مثل ۳.۵ ثانیه تا ۲.۵ متوجه نمیشید و اگه بشید خیلی کمه. هرچند ما بهترین شتابی که از نزدیک دیدیم در عمرمون ۸ ثانیه بود .ولی شاید فقط فکر کنیم کمی چابک تره.خیلی از خریداران تسلا و بقیه شاید در عمرشون یکبار با ۲.۳ ثانیه نرن و در واقعیت تفاوتی بینشون هم نیست و شتاب۲.۳ زیاد بدردشون هم نمی خوره .
با تشکر از شما
AMANTE
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دیروز که تو استوری های اینستاگرام میچرخیدم که با استوری آقای Mohsen Aletaha درباره ی Bernie Ecclestone برخوردم که چکیده ی از مصاحبه اش رو با مجله اتوکار رو استوری کرده بود.
یکی از سوال هایس که از Bernie Ecclestone پرسده شده این بود که: تسلا بزرگتره یا فراری که در جواب میگه:
تسلا یک روز فراموش میشه ولی فراری هرگز فراموش نمیشه.
و ادامه میده و میگه یک روزی بالاخر یک کمپانی پیدا میشه که یک خودروی برقی بهتر از تسلا میسازه و دیگه تسلا پیشرو نخواهد بود ولی فراری همیشه پیشرو خواهد بود.
نظرتون درباره این پاسخ آقای Bernie Ecclestone چیه؟
ایمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹بنده میتونم خیلی راحت جواب بدم
ولی بهتره از طرفداران مکلارن بپرسی
اونا همیشه جواب آماده دارن ????
حتی زمانی که هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشن
Hamidreza
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹همین الان می خواستم بگم فراری پدر سوپر اسپورت سازی جهانه !
کامنتت رو دیدم منصرف شدم!
متاسفم واسه این سطح از درک و فهم !
خوش باش !
ایمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹حرفی بزن که همه باور کنن ؛ تناقض تو حرفات موج میزنه
منم واسه شما متاسفم سلطان درک و فهم
دستت واسه همه رو شده
ایمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹یک خواهشی از شما دارم اینکه دو رو دورنگی رو بزار کنار
بعدشم مگه من عقده ای هستم یا کمبود محبت دارم که بیام اینجا از لحاظ روحی روانی خودمو تخلیه کنم
این چند روز گذشته هرچی خواستین گفتین و ما هم کوتاه اومدیم
دیگه حرفی مونده که به ما نزده باشین ؟؟؟؟
همین حرفا رو اگه من به شما میزدم خداشاهده میخکوب میشدین
ولی ما ظرفیتمون بالاست و تحمل کردیم ؛ شما چی ؟؟؟؟
در آخر هم میگم این سایت برای بحث کردن و کل کل هست
اونایی که ظرفیتشو ندارن وارد بحث نشن یا اگه وارد شدن ناراحت نشن ؛ مثل شما توهین نمی کنم ولی حرف زور هم نمیتونم بشنوم
ایمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹تناقض یعنی چی ؟؟؟؟
یعنی کسی که دیروز به انزو فراری فحش میداد و میگفت حاضر نیست ماشین های شخصی که احترام نگه نمیداره و شعور نداره سوار شه و امروز میگه میخواستم بگم فراری پدر سوپر اسپرت سازی جهانه
آخه دو رو دورنگی تا چه اندازه ؟؟؟؟ حرفایی که زدی رو یادت رفت ؟؟
Hamidreza
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹مگه نیست؟؟؟؟؟
پدر سوپر اسپرت سازی جهانه !
نگفتم بهترینه تو هر زمینه ای! قطعا اینطور نیست!
الان مرسدس هم پدر خودرو سازی جهانه خب ، یعنی تو همه چی بهترینه؟ مطمئنا خیر
قضیه فراری هم همینه ! آره من از انزو فراری خوشم نمیاد راستش اصلا ازش خوشم نمیاد اما دلیل نمیشه موفقیت ها شو نبینم و فقط بگم فراری افتضاحه
اما شما چی ! مک لارن هر کاری کنه بازم حرف خودت رو میزنی! تو پست تسلا میای درباره مک لارن حرف میزنی! مک لارن کابوس شبهاته! مک لارن رو مخته! مواظب باش مریض نشی داداش اینو راستی میگم
ما نه به مک لارن دسترسی داریم نه به فراری
پس کل کل های بچه گانه چه سودی به حال ما داره؟
شما فقط تو چنتا پست اخیر که درباره مک لارن حرف زدی چند بار مک لارن رو مسخره کردی؟ تقریبا تو 90 درصد کامنت هات داری مک لارن رو مسخره می کنی که کاملا بی اهمیته! تمسخر شما باعث میشه طرفداران مک لارن هم شروع به تمسخر فراری کنند که جالب نیس! بعد انتظار داری همه چی گل و بلبل باشه! اصلا چرا تو پست مربوط به تسلا آخه!
فقط میخوای یه جا پیدا کنی خودت رو خالی کنی! دوست عزیز اونجایی که باید خودت رو خالی کنی اینجا نیس جای دیگه اییه!
ferrari_lvr
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دوباره شروع نکنین دیگه
بیخیال
لذت ببرید یکم
Farzad
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹البته همین الانش هم ماشین های الکتریکی خیلی بهتر از تسلا ساخته شده .
بهزاد
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹البته این هم فراموش نشه تسلا یکی از آخرین سنگرهای صنعت خودرو برای طرفداران آمریکن کارز هست و وقتی دیدن آبی از فورد و کرایسلر و لینکلن و… گرم نمیشه تمام امیدشون به جبهه ی تسلا بسته شده تا بتونه مقابل رقبا قد علم کنه.
مثلا همین سایبر تراک در صورت موفقیت اولین پس لرزه هاش شکست فورد F و سایر وانت بارهای آمریکایی هستش!
چند وقت پیش بود که یکی از دوستان از خطوط تولید رباتیک پیشرفته تسلا تعریف میکرد که مشابه اش در دنیا نیست در حالی که تمام خطوط تولید ساخت شرکت کوکا آلمان بوده!
مهدی (M سابق)
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹آقا آتش بس !
ببخشید اگه با کامنتام سر تونو درد اوردم
خب خدارو شکر اینم تموم شد!
این آقا خودشون بریتانیایی هستن تا جایی که من میدونم درسته؟
Car lover
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹پیشرو کسیه که کشتری بپسندتش
اصراری ندارم بپذیرید چون یه طرز فکریه که لازم به زمان داره تا یه نفر بهش ایمان پیدا کنه
و این پیش بینی ایشون اگه با دلیل بود جالب تر میشد( تموم شدن تسلا)
بعدم این میلیاردرا ی وختایی حسودیشون خیلی زیاد میزنه بالا چرت میگن وقتی یه پسز بچه که نصف منم سن نداره ولی ده برابر من سرمایه داررو ادم میبینه خب چرتو پرت میگه و حتی فوشم شاید بده
یاحق
بهراد
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹یعنی ممکنه اون ۶ دستگاه تسلایی که به ایران وارد شدن هم این قابلیتو داشته باشن؟ یا باس فیلترشکن بزنی بعدا وارد شی؟
البته یه شرکت دانش بنیان با همکاری ایران خودرو وارد کردتشون،
نمی دونم پدال چرا نمیزاره لینکشو قرار بدم، پدال جان شما هم؟
محمد
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹من که بعید میدونم آورده باشن .اولا این خودرو آمریکاییه الان خودرو آلمانی هم وارد نمیشه چه برسه به این
Car lover
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹مگه قراره بفروشنش به رعیت؟
بهراد
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹منم مثل شما بعید میدونستم تا اینکه عکس هاشو تو پارکینگ اسکله یا گمرک دیدم.
شرکت جتکو واردشون کرده اتفاقا خیلیم خوش سلیقه بوده یدونه مدل اس قرمز بینشون هست.. جل الخالق
https://digiato.com/wp-content/uploads/2020/04/BB5C84F5-4806-462A-9008-F5BC0845B5B2.jpeg
JDM
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹فقط یه کمپانی یا یه برند باب میل بچه ها پدال (منظورم همه نیست!!)نباشه
باید بشینی ببینی چطور خورد و خاکشیرش میکنن
احترام لا به لای کامنت ها به میزان قابل توجهی فروکش کرده
فقط کافیه یه پست درباره ضعف یه کمپانی باشه تا ببینی چطور زیره پست جنجال به راه میندازن
سینا BMW
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹الان مگه درباره ضعف تسلا بود؟؟؟؟؟
شاهین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دیگه کار از ضعف و قوت گذشته هر مطلبی باشه میان شعرشونو تفت میدن و نظرات رو به گند میکشن
یه نظر درست حسابی هم نمیدن اقلن رو منطق فلان کمپانی رو بکوبن همش حرفای تکراری و بدردنخور
امیر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دقیقا همینطوره
مدت زیادیه در این سایت هستم اما متاسفانه خیلی از دوستان با سواد دیگه حضوری در کامنت ها ندارن
ایلیا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹واقعا همینطوره من سال هاست اگه وقت نکنم هر روز مطالب رو بخونم حداقل کامنت ها رو هر روز سعی میکنم بخونم.
ولی چند وقتیه باید بین صدها کامنت بگردی شاید ی حرف حساب پیدا کنی.
کاملا مشخصه اکثرا دنبال فضایی برای جر و بحث و سرگرمی هستن…
شایدم ما دیگه پیر شدیم و کم حوصله
JDM
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹من کاری به این پست یا تسلا ندارم.
منظوره من کلی هست
Elmiraj
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دقت کردی اینا در حالی که سقف اطلاعات شون تنها محدود به همین پست های پداله ، چطور اومدن اینجا رو به گند کشیدن..!!!
.
این دقیقا همون اعترافات رئیس فولکس واگن و مقامات پورشه و آئودی هستن……
مهدی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹elmiraj
در این فیلم که به شتاب 2.3 نرسید و شتابش 2.6 بود؟!
Elmiraj
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹گرفتن یک شتاب ایده آل از ماشین ( چه درون سوز و چه الکتریکی ) به پارامتر های مختلفی بستگی داره که در مورد خودرو های الکتریکی میزان شارژ ، دمای باتری ، اندازه لاستیک ، دفعات انجام ، نوع لاستیک و دمای محیط و….. تاثیر گذار اند .
Model S قبل این آپدیت جدید هم شتاب های مختلفی را بین ۲.۲۷ و ۲.۹ ثانیه ثبت کرده بود که بعد این آپدیت به طور متوسط یک دهم ثانیه بهبود یافته و هم اکنون اگر به شتاب گیری های جدید نگاه کنید اعداد مختلفی از ۲.۳۲ ، ۲.۳۶ ، ۲.۳۸ ، ۲.۴۱ و ۲.۴۷ را در آزمایشات مختلف خواهی دید .
در آسفالت درگ و با شارژ بالای ۹۰ درصد بزودی شاهد شتاب ۲.۲ ثانیه هم خواهیم بود .
محمد
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ظاهرا باید انتظار شتاب زیر ۲ از پلاید باشیم
شاهین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹این اپدیت نرم افزاری و افزایش قدرت و کارایی ماشین های تسلا همون اعتراف تلخ فولکس واگن به برتری تسلا هست که چند روز پیش دیدم
ایمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹https://www.autocar.co.uk/car-news/motorsport/bernie-ecclestone-future-f1-dictators-and-elon-musk
لطفاً ترجمه کنید و بزارین تو سایت ؛ مصاحبه کامل و قشنگی بود
Enzo
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ماشینای مام بجای حالت یوز پلنگ .حالت کرگدن دارن .تست خودروی ملی ما که همه دیدن نزدیک بود کل دیوار سوله رو بترکونه
ferrari_lvr
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ترکیدم از خنده?
Aran Milan
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹یه نابغه بهتر از میلیون ها نفر کاربرد داره!
Aran Milan
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دوستان کل کل و جنگ و جدل اینجا هیچ ایرادی نداره بشرطی که صرفا یه فان تلقی بشه و توهینی در کار نباشه!
Aran Milan
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹میلاد جان توصیه میکنم در مورد تفاوت امریکا با کشورهای اروپایی یکمی مطالعه کن من فقط یه مورد سادشو میگم:تو تمام دانشگاههای دنیا برای همه رشته ها فقط کتاب های امریکایی تدریس میشه. یعنی تو خود آلمان هم که یه کشور پیشرو هستش کتاب آلمانی رفرنس نداریم
mehdi
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست عزیز میشه یکم کامل تر توضیح بدید؟ یعنی واقعا تمام دانشگاه ها کتاب امریکایی تدریس میشه؟
Aran Milan
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹mehdi جان بله همینطوره حتی تو ایران هم همین جوریه میتونی از دانشجوها بپرسی
Aran Milan
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹و بازم میلاد عزیز ماشینهای آلمانی حرف ندارن کسی که بگه ماشینهای آلمانی خوب نیستن اصلا نمی دونه ماشین یعنی چی ولی اینم قبول کن که خیلی ام گرون هستن مثلا شما پورشه رو با کوروت مقایسه میکنی در حالیکه از نظر قیمت خیلی خیلی فاصله دارن من ماشین امریکایی دوس دارم چون معتقدم با قیمت پایین کارایی زیادی داره همین
سینا BMW
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹گرون بودن یه ماشین نشانه ی بد بودن نیست. بعضی ماشینا باید گرون باشن و بعضیا ارزون.
اگه گرونی چیز بدیه و نشانه بد بودن خود ماشین نیست. اگه بود کلارکسون نمیگفت LFA بهترین ماشین جهانه
علیرضا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹با الکتریکی پدرکشتگی دارم
ولی این شتاب حرفی برای گفتن نمیزاره
تسلیم
psycho CI7IC
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹فک میکنم جوابی که شما «رزیتا» در مورد تیوولی دادید عمق اطلاعات خودروییتون رو به خوبی نمایانگر شد . بازهم بنده خرده نمیگیرم که چرا شما نمیدونید که یه ماشینی مثل تیوولی از شرکت سانگ یانگ کره است و خوب اومدید که یاد بگیرید اما این نوع صحبت کردن و این نوع ادعاهای بی خردانه درباره اینکه گیربکس هر ماشینیو میبندمو باز میکنم نه تنها چیزیو اثبات نمیکنه بلکه پافشاری شما رو روی نظرات سطحی و کودکانتون نشون میده.
اگر شما پرستاری خوندید بنده هم دانشجوی دکتری هستم و مثل همه پدالی ها علاقه مند به خودرو و همونطور که قبلا گفتم لذت میبرم از خوندن این صفحات و کامنت دوستان و همیشه هم یاد میگیرم ، اما گاهی این مجال پیش میاد که خودم هم کامنت بذارم و این مورد هم همینطور بود که متذکر بشم دوستانی که اینجا فعالیت میکنن و کامنت میذارن بعضا اطلاعاتی میدن که از خود متن مقاله با ارزش تر و جذاب تره و یا عشق اونها رو نشون میده ، اما کامنتهایی که الان بچه ها باهاش مخالف هستن و حس منفی ای رو ایجاد میکنه کامنتیه که بدون هیچ حسی و یا درک عمیقی از خودرو صرفا برای «کامنت گذاشتن» اینجا گذاشته میشه
بنده درصدد یکی به دو باشما و یا هیچ کس دیگه ای در این سایت نیستم همونطور که قبلا هم جواب های تندی که دوستان بهمدیگه میدادن اعتراض داشتم . الان هم یک توصیه دارم برای شما اون هم اینه که نیاز نیست برای لذت بردن از ماشین و دنیای اون درباره هرچیزی که اطلاعات کافی ندارید کامنت بذارین تنها مطالب رو بخونید و لذت ببرید .
موفق و پیروز باشید
Joseph
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹یکی از کارهای بزرگ تسلا تراشه اختصاصیه که ساخته که ۲۳۰۰ فریم در ثانیه پردازش تصویر میکنه که اگه الان یه محاسبه انجام بدیم ۱۰ تا کارت گرافیک انویدیا ۲۰۸۰ سوپر میشه حالا حساب کنید با این قدرت ماکسیمم ۷۲ وات مصرف میکنه در صورتی که هر کدوم از این کارت گرافیک ها ۲۵۰ وات مصرف داره قیمت این کارت گرافیک ها هر کدوم ۲۷ میلیون پولشه
حالا خودتون ببینید چیکار کرده تسلا
سینا BMW
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹۲۷ میلیون تومن میشه ۲۷۰۰ دلار،با مالیات برای اونایی که میخوان اینو بخرن چیزی نیست.
مهمتر که این تراشه برای مدل های خودرانه که گرونتر از عادیه
البته جدیدا شنیدم که تسلا سیستم کاملا خودرانشو (البته فکر کنم کامل باشه)
میخواد به صورت ماهیانه عرضه کنه. شنیدم ۷۰۰۰ دلار هزینه داره. حالا نمیدونم ماهی ۷۰۰۰ دلاره یا نصبش ۷۰۰۰ تاست و هزینه ی ماهیانش ۲۰۰۰ تاست؟؟؟
Saman
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹تسلا S به معنای واقعی کلمه بهترین و جذابترین هست ، وقتی بهترین باشی دشمن هم زیاد داری قبلن هم گفتم مخالفان تسلا یا حسودن یا عقب مانده فکری و تمام. بعضی از کاربران که آخرین تست و تجربه شون یک دوچرخه هندی 28 بوده درباره غول تکنولوژی تسلا نظر میدن و به اصطلاح خودشان تخریب می کنن اینجاست که باید گفت ای مگس….خخخخخ
Farzad
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹بچه ها زین پس بدانید و آگاه باشید که مخافان تسلا عقب مانده ذهنی و حسسسسودن ، اییییییش بترکه چشم حسود ! ???
اما خارج از شوخی دوست من نظر همه مورد احترامه حالا هر چی که میخواد باشه .
از ایمان و حمید رضا هم میخوام که تمومش کنن این کل کل مسخره و بچه گونه رو دیگه ادامش ندن و پدال هم کامنتاشون رو حذف کنه ، به قول شایان کل کل باید فنی باشه که آدم لذت ببره …
Hamidreza
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹چشم آقا فرزاد
فقط دقت کن کی اول شروع کرد
سینا BMW
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹من خودم هم عاشق فراری هستم هم مکلارن و نمی دونم چرا طرفداراشون با هم مشکل دارن.
ایشون یه حرفی زد ، نباید دعوا راه بیوفته.
البته ایشون که میگن مخالفان تسلا عقب مونده هستن باید گفت که شما هم سوار تسلا نشدید که بقیه رو مسخره میکنید. اگه اعتراض دارید با یه کامنت مخالفتتون رو اعلام کنید نه اینکه بی احترامی کنید.
و اینکه شاید کسی که داره نظر میده شاید خودش خارج از کشور باشه یا صاحب یکی از اون تسلا ها باشه که داخل ایرانن یا خودش ماشین های بالا رده داشته باشه
Hamidreza
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹اقا سینا بنظرت چرا یکی میاد تو پست تسلا طرفدارن مک لارن رو مسخره میکنه؟ مشکلش چیه؟ به من میگه دو رو و…
ایمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹به طرفداران مکلارن مخصوصاً جناب حمید رضا توصیه میکنم حتماً فیلم قشنگ ” جبار برگشته ” رو تماشا کنن
من همون جبار سایت هستم ؛ حرف زور نمیتونم بشنوم و حتماً جواب میدم
بستگی به تندی لحن طرف مقابلم داره ؛ شما میگی من شروع کردم قبول
خودمم ادامه میدم و تمومش میکنم فقط جا نزنید
اصلی ترین طرفدار ” فراری بزرگ ” این سایت منم و طرف حساب همه شما طرفداران مکلارن و بعضی وقتا طرفداران لامبورگینی من هستم
آقا فرزاد میگه بحث فنی ؛ آخه مگه مکلارن خودش از پایه انجین ساخته که با هم بحث فنی داشته باشیم
بعد از فرایند توسعه و ساخت انجین V۶ هیبریدی مکلارن می شینیم با هم بحث فنی می کنیم
تا اون موقع V۶ هیبریدی فراری هم از راه میرسه رقابت جالب میشه
بله دوستان ، این داستان ادامه دارد ….
Hamidreza
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹جواب بده
فقط مسخره نکن! این خیلی مهمه
رضا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹اسمش عشقه : ” حالت یوزپلنگ ”
این نام گذاری خودش تنهایی کلی ارزش داره