تسلا در سه ماهه منتهی به ۳۱ مارس سال جاری ضرر خالص ۷۸۴.۶ میلیون دلاری را تجربه کرده که این میزان ضرر بیشترین مقدار در تاریخ شرکت بوده است.
تحلیلگران انتظار داشتند این خودروساز الکتریکی به دلیل تلاشهای زیاد به منظور افزایش تولید مدل ۳ ضرر قابلتوجهی را بر جای بگذارد. البته بنا به گزارش CNBC، میزان ضرر و زیان تسلا کمتر از پیشبینیها بوده است.
در پایان سه ماهه گذشته هزینههای تسلا به ۲.۷ میلیارد دلار رسیده و انتظار میرود امسال نیز شاهد هزینه کرد حداقل ۳ میلیارد دلاری این برند باشیم. علیرغم تمامی این موارد، مدیر اجرایی این برند ایلان ماسک گفته تسلا نیازی به افزایش سرمایه خود در این لحظه ندارد.
تسلا همچنان با دردسرهای تولید مدل ۳ دست و پنجه نرم میکند اما میگوید با افزایش تولید این خودرو سوددهی محصول جدید در نیمه دوم سال خودش را نشان خواهد داد.
همزمان با افزایش تولید مدل ۳ تسلا اقدام به افزایش تعداد کارکنان و شیفتهای کاری در تأسیسات فرمونت خواهد کرد. این خودرو در اواسط ماه آوریل رکورد تولید ۲۲۷۰ دستگاه را ثبت کرد. انتظار میرود ظرفیت تولید این خودرو در دو ماه آینده به ۵ هزار دستگاه در هر هفته برسد. علیرغم این افزایش میزان تولید، تسلا به منظور تعمیر تأسیسات خود تولید مدل ۳ را ۱۰ روز متوقف خواهد کرد.
مهران
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷مطمعنن تسلا هم بعد از یه مدت به سود دهی خواهد رسید ففط مساله زمان هست و تولید که واسش مشکلی پیش نیاد در ادامه راه البته شما هر کاری رو شروع کنی همینه بعد از یه مدت به سود دهی خواهی رسید تسلا هم که از سال ۲۰۰۳ استارت زد
سامان اذری
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷امیدوارم که ب سود دهیی برسه چون واقعا کارش درسته
http://uupload.ir/files/1wr8_20180503_172530-1.jpg
s.h
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷خاک تو سرش یه خرده از سایپا یاد بگیره 20 ساله یه ماشین میسازه هر ماشینم حدود600٪( واقعا) سود داره همه هم راضی اند تازه تا یه خرده رضایتها بیشتر میشه یه چیزی حذف میشه مردم بیشتر حال کنند
مجید عباسی انبوهی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷تسلا ضرر میده، ایرانخودرو و سایپا هم ضرر میدن
:::فرشاد:::
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷خودروسازهای ایرانی به قیمت بدبخت کردن مردم، همیشه سود کردن، شک نکن ضرر مالی تو کارشون نبوده و نیست، ولی ضرر اخلاقی تا دلت بخواد.
شایان
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ضرر اخلاقی بخوره تو سرشون اگه تا الان آمریکا بهمون حمله کرده بود انقدر کشته نمیدادیم که حالا داریم تو جاده ها کشته میدیم
:::فرشاد:::
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ایلان ماسک یه نابغست، ایمان دارم که ضرر به مراتب سنگینتر هم نمیتونه جلوی پیشرفتش رو بگیره ❤
Stern des südens
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷آخ آخ آخ آخ
انشالله که این شرکت خلاق و جسور بتونه به مسیرش ادامه بده
Reza
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷میتونه خودشو بکشه بالا
رامـینـ
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷حتی ضررا شونم درست حسابین و حساب شده!
بهراد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷حیف که کاپوت جلوش پره،
من که تو کتم نمیره ماشین الکتریکی جلوش موتور باشه یا پر باشه، مثل مدل اس باید هر دو کاپوت خالی باشه والاسلام
Saeed Boroomand
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷صندوق جلوش هم یه مقدار فضا داره به اندازه یه چمدون متوسط. اما خب در کل هم فضای عقب و هم فضای جلو توی نسخه های بعدی میتونن خیلی بزرگ تر شن.